sobota, 30 listopada 2013

Fallen angel ♥

~ Ohayo ~

Hej hej ♥ listopad zakończył się i powoli rozpoczyna się grudzień, co oznacza nowy, świąteczny tym razem, wygląd. Czas powoli rozejrzeć się za prezentami, karpiem i choinką, dobrze wiem jak to jest gdy zostawia się wszystko na ostatnią chwilę, a wierzcie mi, to moja specjalność :> ale zacznijmy główny temat notki a co dziś na talerzyk?

Andrzejki.

W tym roku andrzejki obchodziłam z piątku na sobotę a nie z soboty na dzielę, ponieważ byłam u Ani (możecie ją kojarzyć z pierwszej notki) i tylko ten termin jej pasował. Tam w małym gronie, posiedzieliśmy, pośmialiśmy się, powróżyliśmy nawet, a przede wszystkim wypiliśmy za zdrowie wszystkich Andrzejów. Chyba nawet zbyt mocno opijaliśmy ich zdrowie bo nasze osobiste się trochę pogorszyło ;)

Po lewej Ania po prawej Ayuna. Takie tam jęzorki ;)


Buziaczek dla Ani ;* Macie dość wyjątkowo rzadką okazję by zobaczyć mnie w lokach. Z natury mam proste włosy i lokowanie ich jest dla mnie dość sporym kłopotem ;)


Miałam oświadczyć się Ani ale Rafał się wepchał :< takie tam fanowskie zdjęcie ;)


Od lewej, Agnieszka, Ania, Rafał i Ayuna.

Z wróżby z laniem roztopionego wosku przez kluczyk do wody wyszła mi postać niedźwiedzia. Nie mam pojęcia co to może oznaczać...  chodź nic z niedźwiedziami robić nie planuję ;) We wróżbie "która pierwsza wyjdzie za mąż" wygrała Ania :) Być może trochę mi ulżyło że nie ja, nie wiem czy byłabym przygotowana emocjonalnie na wygranie takiej wróżby :D
Bawiłam się tak dobrze, dlatego że byłam z nimi! ;)

Koniec na dziś :3 ogólnie miałam jeszcze dwa zaproszenia na dzisiejszy wieczór ale nie wiem czy nie spędzę go w domu. Po wczorajszym spotkaniu raczej szybko na napoje wyskokowe nie spojrzę a i nogi strasznie mnie bolą, więc z tańczenia też nici. Marzę o długiej kąpieli którą niedługo sobie zafunduję. Pełna wanna ciepłej wody, dużo piany i świeczki aww to jest to! 
Piosenką notki jest fallen angel um kocham <3 jest to ending z anime Panty and Stocking with Garterbelt <swoją drogą jedno z moich ulubionych anime>

Znacie? Tak? to dobrze :3 nie? poznacie ;D Jestem wielką fanką openingów i endingów <3
może wam też wpadnie w ucho ta nuta? ;)

Pozdrawiam was cieplutko wariaty :D
Pochwalcie się waszymi wróżbami andrzejkowymi ! ;)
do napisania! 
p.s. od środy zaczynam jazdy na prawo jazdy życzcie mi dobrej drogi ;)

26 komentarzy:

  1. Widać, że zabawa się udała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam nie bawie się w wróżby ;P powodzenia na jazdach:D pamiętaj w prawo to prawa ręka a w lewo to lewa ręka ;D ( dziewczyny mają przeważnie problem z kierunkami ;P)

    OdpowiedzUsuń
  3. hah, widać, że była niezła zabawa ;)
    cudny blog obserwuję <3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie świetne zdjęcia :D
    Bardzo fajnie, że się dobrze bawiłaś. :)


    Miłego weekendu!
    Pozdrawiam, Niepoprawny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałąś nominowana do konkursu libister award szczegóły:
    http://wercia-blogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Andrzejki udane, to najważniejsze. :D
    Powodzenia. :)

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie, że udała ci się zabawa andrzejkowa :) ja nie obchodzę tego święta :) jeszcze. :D

    zapraszam na nowy post do mnie - www.hopeprayfight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam wróżby andrzejkowe :)
    zapraszam do mnie: http://wszystkoinicxp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że zabawa udana :D
    Pozdrawiam <3
    http://welcome-to-the-jungleee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana nominowałam Ciebie do zabawy LBA - jeżeli wyrazisz chęć udziału będzie fajnie - jeżeli nie - nic się nie stanie - zrozumiem :) Ale Ja ZAPRASZAM DO WZIĘCIA UDZIAŁU W ZABAWIE! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ayuna ty imprezowa dziewczyno! :* Ja na andrzejkach miałam półmetek, chociaż nie robiliśmy żadnych wróżb itd. w sumie to jestem trochę niezadowolona. Podoba mi się Twój nowy wygląd :) Ech, też bym się cieszyła, że pierwsza za mąż nie wyjdę hahaha :)
    Pozdrawiam gorrrrrąco <33

    OdpowiedzUsuń
  12. No to życzę dobrej drogi.. Mi i mojej ukochanej wyszły gupoty. Jej wróżba była najlepsza: Będziesz miała sad, a w jabłkach będą robaki, twój maż będzie rzeźnikiem i będziecie mieszkać w jaskini :)
    Pozdrawiam
    http://smoothie-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja robiłam andrzejki z moją przyjaciółką z soboty na niedziele
    fajnie że zrobiłaś o tym post
    pozdrawiam
    http://thestarsofgroud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. powodzenia na jazdach w szkole jazdy, ja na szczęście mam już ten przykry obowiązek za sobą i cieszę się posiadanym prawem jazdy. Trzymam za Ciebie kciuki :) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę świąteczny wygląd.. Świetny i ciesze się, ze andrzejki się udały- widać po zdjęciach :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Widać,że zabawa była udana ; 3
    Ładne zdjęcia ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Musiało być super! :)
    Piszesz świetne notki! ;*
    dziękuję za odwiedziny! ^^
    goals-and-passions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. super fotki :)

    u mnie nn :) wpadnij
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia ;)
    Życzę powodzenia na prawku ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. widzę owy wystrój bloga, b. fajny! :D
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. great blog!!! cute photos!!!
    Can we follow each other via gfc bloglovin and g+?

    http://asweetwoorld.blogspot.com/2013/11/dress-like-fashionista.html

    OdpowiedzUsuń
  22. following you dear...hope you follow back..

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny wygląd, :) aha noi gratuluje wygranej 2 miejsca na moim blogu, juz napisałem e-maila ..

    kacctus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zabawy w małym bliskim gronie, są najlepsze. :)
    http://byc-jak-czlowiek-renesansu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń