piątek, 3 stycznia 2014

Naprawa (5)

Pracuję nad tym c:

57 komentarzy:

  1. łoł super foty:)

    http://faa-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tę piosenkę :) Mój sylwester był udany, jednak na razie jest już nudno.
    Cóż, co do tego, co napisałaś na początku - racja, ale nie zapominajmy, że trzeba mieć z kim się bawić, czasem bez innych nie jesteśmy w stanie realizować naszych marzeń :(
    Pozdrawiam cieplutko! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. widać po zdjęciach ze sylwester był naprawdę udany :)
    Jeżeli zajrzysz do mnie to prosiłabym o klikniecie w banery reklamowe, jest to dla mnie bardzo ważne. pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że miałaś dobrego Sylwestra i dużo zabawy :) Na zdjęciach to widać ;)
    http://superowyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do LBA.
    Więcej informacji u mnie na blogu:
    Impossible1360.blogspot.com
    Gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. no no chyba było mega pozytywie ;D tak trzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. też lubię tą piosenkę : )
    ślicznie wyglądałaś
    pozdrawiam
    http://thestarsofgroud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne, pozytywne fotki! widac że dobrze się bawiliście :-)
    buziaki

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia <33

    Tymaczasem zaparszam do mnie na konkurs (do wygrania 2 desingi bloga),jeśli jesteś zainteresowana:
    http://dont-benormal.blogspot.com/2014/01/konkurs-wygraj-wyglad-bloga.html#comment-form
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa,jak wygląda rozerwany na pół laptop :D
    april-aapril.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ok obserwuje teraz ty agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia. :)

    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Widze, że było pozytywnie ;)
    Masz super bloga :3 bedę tu na pewno często wpadać ♥
    Zapytałaś u mnie na blogu o wspólną obserwację, więc sie zgadzam, obserwuje ;)
    http://dzisiajjestdobrydzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. obserwuję :3 szalone zdjęcia! szczęśliwego nowego roku! :>

    gifza-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śwetny blog <3
    Pytałaś o wspólną obserwacje. ok zacznij
    aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwuje :)
    natka-forever-young.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój sylwester był okropny :( Z bardzo dużym bólem po wyrwaniu zęba i antybiotykiem :/ Do tej pory się jeszcze mencze...
    Obserwuje i zapraszam http://recenzjemystic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Szalony Sylwester! ^^ Fotki wyszły wspaniale ;D Teraz czas zacząć nowy rok, oczywiście, że obserwuję i będę powiadamiać o nn chociaż ostatnio one u mnie rzadko się pojawiają co związane jest z brakiem czasu ;****

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia!

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja już obserwuję. Czekam na Ciebie.

    http://slodkiesloneczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia. Ja też spędziłam fajnego Sylwestra z moją przyjaciółką.
    Ślicznie wyglądasz z makijażem .
    Zapraszam http://moment-foor-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Pozdrawiam i zapraszam na mojego nowego bloga z historią o koniach ;)
    http://naszniezwyklyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Grunt to dobra zabawa :)
    I masz racje to jaki będzie ten rok zależy tylko i wyłącznie od nas i naszego podejścia :)
    http://byc-jak-czlowiek-renesansu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. zawsze na każdej imprezie są efekty uboczne :) grunt,że zabawa się udała! :)
    obserwuje :)

    http://parmaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję , liczę na rewanż :D
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Przemyślenie/ wstęp bardzo dobry!:) Super zdjecia i wszystkiego dobrego na nowy rok!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/01/birthday.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne zdjęcia ;))
    i fajny blog
    obserwuje
    http://kindereg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie sylwester też był niezapomniany, współczuje rozerwanego laptopa hahah :)
    Obserwuje xx
    http://www.cook-everything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny post i blog. :)
    Obserwujemy?
    http://msunseenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. ciekawy blog ...
    super zdjecia
    powodzenia

    http://my-body-dies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne Fotki..Ja sylwestra spędziłam z cioteczną siostrą nawet było Fajnie..xD
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie przepadam za sylwestrem, ale w tym roku był udany :) Wszystkiego co najlepsze w nowym roku:)
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie wyglądasz :)
    Zapraszam do mnie http://moment-foor-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Sylwek widać się udał hehe ;)
    Super tło *.*

    Pozdrawiam i obserwuję teraz Twoja kolej ;)
    http://innaxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Super sylwester, tylko szkoda laptopa :_; xD

    OdpowiedzUsuń
  36. U mnie sylwester udany , tak i jak i u ciebie :)
    Obserwuję i liczę na rewanż <3
    http://zeta354.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. widzę, że sylwester udany ;)
    http://wszystkoinicxp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. I zgadzam się z twoimi życzeniami! To czy rok 2014 będzie dla nas wspaniały, zależy od nas :3. Mój Sylwester był tak samo udany jak twój <3! Obeszło się jednak bez połamanych laptopów XD. Świetne zdjęcia, jesteś naprawdę uroczą osóbką!
    Ps. Bardzo spodobał mi się twój opis (po prawej). Od razu widać, że jesteś fajną osobowością! Opowiadania chętnie bym poczytała ohoho

    OdpowiedzUsuń
  39. Widzę świetnie się bawiłaś :D Jak chyba każdy, w końcu o sylwester :d

    http://szicko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Jasne, że się zgadzam, ja już kliknęłam, teraz Twoja kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Hi girl! You have a nice blog and beautiful photo)

    Lets follow each other on GFC or/and G+? Write me if you agree)

    WELCOM TO THE WORLD OF FASHION, DIY AND TRAVEL!)

    WWW.CENTRALSTREET.COM

    OdpowiedzUsuń
  42. Hej :)
    Spodobał mi się Twój blog, więc nominowałam Cię do Liebster Blog Award! :)
    Szczegóły znajdziesz w tym poście: http://my-life-stoories.blogspot.com/2014/01/libster-blog-award-3.html . Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Of course I want! following you on GFC:) now it's your turn ;)

    www.thecentralstreet.com

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  44. niesamowity wygląd bloga, mój sylwester również był w miarę pozytywny, z resztą już czytałaś :)
    Pozdrawiam, Myszka ;3
    http://sekretczerwonejszminki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Staram się u nauczyciela o 6 z informatyki na koniec roku .Nauczyciel zobaczył mój blog i ,żę jakaś dziewczyna musi zdobyć 300 obserwatorów aby dostać 6!Mi też tak kazał!Os za Obs? http://heppybloog.blogspot.com/
    PS: Już Cię obserwuje; moja nazwa u cb to : MilkSnake

    OdpowiedzUsuń
  46. Masz racje ! Nie można polegać na nowym roku,to jedynie okazja żeby wsiąść się w garść i zrealizować swoje plany. Ja również dobrze bawiłam się w sylwestra. Uwielbiam wpatrywać się w niebo ozdobione kolorowymi fajerwerkami ^w^ Przy okazji,skoro tak wiele osób pod opiniami zamieszcza linki do swoich blogów wstawię i swój -
    http://life-is-a-cold-bitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Ehh... Szkoda komputerka, ale tam... Mój sylwester nie był wcale najgorszy, i mimo że sami nie mieliśmy petard, a ja byłam o kulach to było Ok. Puściliśmy nawet ogromny lampion o imieniu "Sagaś" xD

    Obserwuję ♥ Zapraszam do nas. Dopiero zaczynamy ♥
    http://princess-and-lola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam :) Przeglądając blogi w naszej rodzimej blogosferze natknąłem się na Twój blog, bardzo poczytalny i pełen fajnych treści :) Chciałbym więc zaprosić Cię do zamieszczenia swojej wizytówki na mojej stronie Blogowskaz.org :)
    Będzie mi miło jak dodasz się i zaprosisz znajomych. Nie zapomnij poprosić ich o wpisanie Twojego Bloga jako polecającego, nie chcesz chyba przeoczyć Nagród!

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam :) Przeglądając blogi w naszej rodzimej blogosferze natknąłem się na Twój blog, bardzo poczytalny i pełen fajnych treści :) Chciałbym więc zaprosić Cię do zamieszczenia swojej wizytówki na mojej stronie Blogowskaz.org :)
    Będzie mi miło jak dodasz się i zaprosisz znajomych. Nie zapomnij poprosić ich o wpisanie Twojego Bloga jako polecającego, nie chcesz chyba przeoczyć Nagród!
    http://blogowskaz.org

    OdpowiedzUsuń
  50. Hahah super zabawa <3
    http://esia-esiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń