piątek, 10 stycznia 2014

Bring Me to life ♥

~ Ohayo ♥ ~
Na wstępie muszę podziękować wszystkim za nominacje do LBA, mam już ich chyba z dziesięć i cieszę się ze dochodzą :) jednak tak jak wspominałam wcześniej nie mam teraz czasu na notki z samymi pytaniami, może zdecyduje się na to gdy zabraknie mi pomysłów :) <to w ogóle możliwe Ayunko?> Jest coś jeszcze... dzisiaj, 10 w piątek jestem równo dwa lata z moim chłopakiem :) aww! A dzisiejszy temat to:

Marzenia Ayuny 

Pomyślałam że lepiej mnie poznacie gdy dowiecie się co siedzi w mojej głowie i o czym marzę. Dlatego zacznę moją listę marzeń, kolejność ich nie ma znaczenia, wszystkie są dla mnie równie ważne.
Chyba nikogo to nie dziwi że chciałabym się tam znaleźć. Ojczyzna moich ukochanych mang i anime oraz całej słodkości i cukierkowości za którą tak przepadam. Wydaje mi się ze mogłabym się tam odnaleźć, mogłabym tam żyć... zamieszkanie w Japonii to tylko fantazja. jednorazowy wyjazd jest bardziej prawdopodobny, powiedziałam chłopakowi że życzę sobie byśmy pojechali tam w podróż poślubną :)
Ogólnie bardzo dużo piszę a moje ulubione gatunki to dramat i fantasy, odnajduję się w nich najlepiej. Tworzenie historii od zawsze sprawiało mi wielka przyjemność a gdyby ktoś mi jeszcze za to płacił- byłabym wniebowzięta. W tym roku mam zamiar spiąć się w sobie i porządnie zabrać za tworzenie, może coś z tego wyjdzie? 
Jestem po operacji skoliozy... i... no cóż... nie dość że moje plecy mają widoczną krzywiznę to w dodatku na całej jej długości mam sporą bliznę. Zawsze marzyłam o skrzydłach na plecach, wielkich, które zasłonią moje minusy i pokarzą wnętrze osobowości. Skrzydła kojarzą mi się z wolnością, z bezchmurnym niebem i wiecznymi marzeniami, tajemnica i tęsknotą oraz odwagą. Czy pasowały by do mnie, tego nie wiem, nie zmienia to faktu że bardzo ich pragnę.
Autostop to moja ulubiona forma podróżowania. Marzy mi się wyjazd gdzieś daleko w Polskę, spanie pod namiotem lub najlepiej pod gołym niebem, kąpiele w rzece czy jeziorze, zarabianie na jedzenie poprzez śpiew gdzieś na rynku. Jednak nie wiem czy byłaby osoba zdolna pojechać ze mną w taką wyprawę, samej... cóż chyba nie ma tej frajdy gdy bawi się samemu :)
Często wyobrażam sobie że śpiewam z gitarą w ręku. Musi to być wspaniałe uczucie wyjść na scenę do dobrze bawiących się ludzi, czekających na ciebie i na twój głos, krzyczących... tak o tym będę marzyć jeszcze długo długo długo :)
Wiem, wiem że to cosplay Enmy Ai... ale tak właśnie wyobrażam sobie Ayunę. Czarne długie włosy i czerwone oczy, byłby to element wyróżniający mnie od innych... niestety, soczewki mogłabym sobie jeszcze zafundować, ale dobre peruki są bardzo drogie i nie prędko będę mogła sobie na nią pozwolić... a kiedyś może być już za późno, wiec w sumie wciąż się waham nad zmianą wizerunku.
Nie wiem po kim odziedziczyłam tą miłość do prędkości... może po matce, może po chłopaku. Ciężko powiedzieć czy nadałabym się do jazdy :) Dobry motor prędzej by mnie przygniótł niż gdzieś zawiózł więc na razie odpuszczę i zajmę się zdawaniem prawda jazdy na samochód :)
Nie lada wyzwanie bo upatrzyłam sobie szkołę filmową. Niestety moje szanse są bardzo małe, drugą opcją jest asp na równi z japonistyką. Ciężko się zdecydować, ciężko podjąć decyzję co bardziej mi się opłaci, a co sprawi większą przyjemność. 

Mam jeszcze wiele innych marzeń... lecz to lista najważniejszych. Byłabym niesamowicie szczęśliwa gdyby spełniło się chodź jedno. Pozostaje mi dalej do nich dążyć, nie boję się, wiara jest moja siłą :) Wiem że gdy zechcę to mi się uda! tylko na wszystko potrzeba czasu i bardzo, bardzo ciężkiej pracy. Ale szansa że się uda zawsze istnieje.


55 komentarzy:

  1. Przejechać Polskę autostopem, ten pomysł najbardziej mi się spodobał. ;)
    Uwielbiam tą piosenkę. <3

    http://opisy-kosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne marzenia! ;3
    A co do ostatniego zdania, zgadzam się w 100% !

    http://doux1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mega świetne marzenia, jestem pod wrażeniem ;) super post !
    A Japonię też bym chętnie odwiedziła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne marzenia. Mam nadzieję, że się spełnią.
    A co do ostatniego zdania to: PRAWDA! :)

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech Ci się spełnią wszystkie marzenia - ale odpuść sobie te skrzydła - bo to ból.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawda!

    Świetny post, chętnie przeczytałabym Twoją książkę ^^
    A, no i uwielbiam Bring Me To Life ♥
    pozdrawiam:)

    http://taikomania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne i ciekawe te marzenia - życzę ich spełnienia! ;) Wydanie książki jest oryginalnym pomysłem, z pewnością bym przeczytała ;D Też chciałabym pojechać do Japonii i jeździć motorem ;****

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz wspaniałe marzenia, wierzę, że przynajmniej połowa z nich się spełni. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chce też mieć praktycznie cale ciało w tatuazach:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje dwóch lat ^____^ jeeeej! I wytrwałości!
    Pierwsze dwa marzenia mam takie same jak ty! Podróżą poślubną do Japonii także zamęczyłam swojego chłopaka haha XD. Uważam, że marzenie ze skrzydłami nadaje się na... powieść. Serio. Takie... nietypowe i cudowne marzenie. Ayuna jako Enma Ai mmm *____* czarne włosy, czerwone oczy. Masz takie... wyzwolone marzenia! Prędkość, autostop, podróże i w ogóle. Naprawdę mi się podobają ^___^

    OdpowiedzUsuń
  11. Zauważam że bardzo dużo osób chce kiedyś wydać własna książkę ;) Co do wytatuowanych pleców - też cierpię na to skrzywienie kręgosłupa ale walczę, żeby nie musieć przechodzić przez operację - mam nadzieję że ze skrzydłami się uda! :) Obserwuję i czekam na kolejne notki ;) pozdrowionka

    http://loveilivesiforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też chciałabym zobaczyć kiedyś Japonię ^^ przecież tam jest zupełnie inaczej :) ojejku, a ile możliwości wykorzystania aparatu fotograficznego :) na zdjęciu jest Fuji? <3
    Życzę Ci spełnienia tych wszystkich marzeń :)

    zapraszam www.ibelieveicanfly-ewa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziekuje za mily komentarz na blogu :) tez bardzo chcialabym pojechac do Japoni
    a Bring me to life, jest jedna z moich ulubionych piosenek ;3
    dodaje do obserwowanych ;3 i moze chcialabys wymienic sie banerami ? ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. też bym chciała przejechać Polskę autostopem, wydać własną książkę. Szkoła filmowa chcem
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezła myśl XD Taka baaaardzo daleka motorowa wyprawa by była, hehe ;) Nie wpadła bym na takie połączenie tych dwóch marzeń ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach też bym chciała wyjechać do Japonii :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. też bym chciała wydac swoją książkę
    zaobserwowałam i liczę na rewanż :) jesli możesz poklikaj także w linki pod zdjęciami w najnowszej notce, zależy mi ;)
    mojezyciejestnowela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. "w pojedynkę idzie się szybciej ale we dwójkę zachodzi się dalej..." - Piękne ;*
    http://kochamtenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja w sprawie tego komentarza u mnie :)
    zgadzam się już obserwuję <3 czekam na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. przejechać Polskę autostopem byłoby genialnie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również mam plany na nowy rok. Jest ich aż 50, więc ich nie publikuje, bo wszystkich zanudzę :) Ale najważniejsze to podróż i dużo pocztówek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładne to osatnie zdjęcie :)
    tak, tez chce dostać sie do wymarzonej szkoły <3
    świetny blog, będę zaglądać : )
    zapraszam też do siebie luuvmy.blogspot.com + mogę prosić o kliknięcie w "klika" na samym końcu najnowszej notki ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałaby wydać własną książkę :D I mieć czerwone włosy :p
    Życzę spełnienia marzeń, szczególnie skrzydeł i wyjazdu do Japonii.
    Ciekawy pomysł z objechaniem Polski autostopem :)
    april-aapril.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. rewelacyjne zdjęcia :*
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo miło mi się to czyta, ogólnie. świetny, świetny, świetny i jeszcze raz świetny blog. Niesamowite poprostu. Ja też chcę wystąpić z gitarą przed publicznością.

    OdpowiedzUsuń
  26. ja zawsze marzę , żeby mieć konia...
    chciałabym pojechać do Anglii (bardzo realne, moja BFF tam mieszka)

    piosenka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dwa lata to naprawdę sporo czasu. Gratuluję. :) Mieszkanie w Japonii myślę, że byłoby trudne. Japończycy mają bardzo nie fajne myślenie o cudzoziemcach.Zawsze to jest na zasadzie 'baka gaijin'. Bardzo wiele słyszałam takich opowieści od swoich wykładowców. Niestety. :( Trudno jest przekonać Japończyków do cudzoziemców. Nawet jeżeli pracujesz i myślisz, że jesteś już jednym z nich. Okazuje się, że to nieprawda... Nie jesteś już gaijinem, ale nie jesteś także jednym z nich. Jesteś wtedy pomiędzy i nie wiem czy to też jest dobre. Ale sama już ustaliłam z narzeczonym, że jedziemy tam w podróż poślubną. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Marzę o tattoo na plecach i podróży autostopem !
    Bardzo podoba mi się Twój blog, co powiesz na wzajemną obserwację ?

    OdpowiedzUsuń
  29. Dwa lata to na prawdę długi czas, więc gratuluję! Kiedy zobaczyłam tytuł posta od razu skojarzył mi się z tą piosenką, lubię ją :) Trzy marzenia mam takie same jak ty, a dokładniej wyjazd do Japonii, wydanie książki i podróż autostopem. Tylko jeśli chodzi o Japonię, nie jestem pewna, czy chciałabym tam na stałe mieszkać. Zdecydowanie bardziej mi odpowiada jednorazowy wywiad. A z książką mam taki mały problem,że nie jestem dobra w pisaniu,ale kto wie, może kiedyś... Najlepiej,żeby była to książka fantastyczna. Życzę,żeby wszystkie twoje marzenia sie spełniły ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też bym się bała sama jeździć autostopem :). Różne rzeczy się jednak zdarzają. Trzymam jednak kciuki za wszystkie Twoje marzenia. Niektóre, jak np. tatuaż [choć ja mam już wydziabaną sporą część pleców] pokrywają się z moimi. A włosy, Kochana, lepiej zapuścić niż przykrywać perukami! Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  31. Też marzę o wyjeździe do Japonii lub do Chin - jestem zakochana w tych krajach :) Życzę spełnienia wszystkich Twoich marzeń :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Też chcę dostać się do wymarzonej szkoły. Mam jeszcze wiele marzeń.
    No, ale teraz pozostaje i się uczyć żeby dostać się do dobrej szkoły:*
    Zajrzę tu częściej:))

    Pozdrawiam, Zuza.
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Tez chcę polecieć do Japonii. <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Z przyjemnością zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. też miałam 2 rocznicę z chłopakiem, ale to było w sylwestra :)

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Japonia <3
    +zapraszam do mnie
    http://jessica1209240.blogspot.com/
    +zapraszam na kanał na yt
    http://www.youtube.com/channel/UCuinbutRUzcRYtCsQcdUp4A
    Jeśli zasubskrybujesz, ja zaobserwuje twojego bloga <3
    obserwacja za obserwacje? <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Super post! :) Ja też bym bardzo chciała zwiedzić Japonie ^^

    P.S. Co powiesz na wzajemną obserwację? Ja już obserwuję i będzie mi miło jeśli się odwdzięczysz :)
    mylife-mydream-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. fajne marzenia. ja już obserwuje i licze na rewanz ;)
    http://maja-maaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. świetna piosenka :D

    u mnie nn :) wpadnij

    OdpowiedzUsuń
  40. ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    Widzę, że włożyłaś dużo pracy w ten blog.
    Naprawdę mi się podoba :)
    Z niecierpliwością czekam na kolejne posty <3
    A może obserwacja za obserwację?
    Jeśli zaczniesz, na pewno się odwdzięczę :3

    http://kate-and-her-world.blogspot.com
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

    OdpowiedzUsuń
  41. Dwa pierwsze marzenia mamy takie same :D ale życzę ci, żeby zarówno one jak i wszystkie inne się spełniły. Każdy na to zasługuje prawda? ^^ powodzenia w pisaniu bloga, spełnianiu marzeń... i wszystkiego, bo nic więcej nie przychodzi mi do głowy XD zapraszam http://atakujac-rzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Wspaniały post i blog! Bardzo mi się tutaj spodobało :))

    Jeśli mogłabyś kliknąć w baner znajdujący się pod tym postem http://ayvinn.blogspot.com/2014/01/sheinsidecom.html bardzo mi na tym zależy, iż mam propozycję współpracy, na pewno odwdzięczę Ci się za to będąc Twoim nowym obserwatorem! :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Skolioza. A tam. Nie ważne co było ;)

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajny post ;)
    I ostatnie zdanie- święta prawda ! :)
    Ładny i ciekawy blog :)

    www.panitruskaffeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny blog. Widać, że go lubisz, wkładasz w niego wiele pracy i wysiłku i ci się to nie nudzi ;p Oby tylko tak dalej!
    http://glupie-zycie-fredzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. ja również marzę o podróży autostopem po całej polsce ;)
    Pozdrawiam, Brunetteblend

    OdpowiedzUsuń
  47. Hey, love your post and love your blog...following you! (:
    Follow me back if you find my blog interesting!

    Check out my new post The Amazing Lace, and leave your comments, if any!
    much love. x
    http://memypendown.blogspot.in/

    Check out my Facebook page too.
    http://www.facebook.com/MeMyPenDown

    OdpowiedzUsuń
  48. hej, mam ogromna prosbe...a mianowicie czy poklikalabys w linki do sheinside na moim blogu? to dla mnie ogromnie wazne, odwdziecze sie, tylko powiedz jak ;d

    OdpowiedzUsuń
  49. Hej !
    Obserwujemy? Jeżeli tak, to zacznij : ) Odwdzięczę się tym samym :D
    Pozdrawiam !
    http://typicalifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Moim marzeniem też jest wyjazd do Japonii.. *,*

    OdpowiedzUsuń
  51. Ach, kocham szybką jazdę <3 Też bym chciała odwiedzić Japonię, interesujący kraj :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Mam nadzieję że uda ci sie zrealizować wszystkie z twoich marzeń , są naprawdę cudowne ! ;*

    OdpowiedzUsuń