piątek, 7 lutego 2014

Naprawa (7)

Pracuję nad tym c:

43 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :)
    Grr, napisałam taki ładny komentarz, ale wystąpił jakiś błąd i się nie dodał. .-.
    Bokura ga ita. *q* Kocham tą mangę. <3 Anime też, choć szkoda, że kończy się w takim momencie. c;
    Osobiście cieszę się, że śnieg stopniał i liczę na to, że już go w tym roku nie zobaczę, nienawidzę zimy. >_< Ale widzę, że ty wręcz przeciwnie. :3 Haha, w końcu jak się nie przewrócisz to się nie nauczysz, nie? :D Najważniejsze, że się dobrze bawiliście. ^^ Genialne zdjęcia, uśmiałam się. :D Fajnie masz, moje ferie się już skończyły. :C
    Zapraszam do mnie na nn. ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe, a mi się tytuł tej piosenki skojarzył z endingiem anime Gravitation "Super drive" XD Czyli takie cuś: http://www.youtube.com/watch?v=pP6ulapNMts
    Ale Haruhi też oglądałam i też znam tą piosenkę, tyle, że nie wiem która seria była pierwsza ;D
    Fajnie miałyście na tych nartach -extra te fotki! ;-))
    Zawsze trzeba się wywrócić jak to jest pierwszy raz, potem już samo jedzie z górki XDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. chcę też na narty :(
    konkurs!
    http://andzia-o-o.blogspot.com/2014/01/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  5. W życiu nie miałam nart na nogach :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę że miałaś taki wypad na narty i się odstresowałaś ♥ Bokura ga ita *o*

    OdpowiedzUsuń
  7. oczywiście obserwuję! genialne zdjęcia, na pewno będę tu zaglądac :) dzieks i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżdżę na nartach biegowych,ale nigdy nie zjeżdżałam ;*
    april-aapril.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie wybiorę się na narty.
    Dobrze, zaobserwowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sympatyczny post . Obserwuję:-)
    definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę, ja jeszcze nigdy nie byłam na nartach! ;o wiem wiem, wstyd! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia!! ja niestety nie potrafię jeździć na nartach xd
    sciszto.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaaj tam, ważne, że się dobrze bawiłaś! :) Mam nadzieję, że to powtórzysz :* U mnie niestety śniegu nie ma, a pogoda i tak jest beznadziejna, czekam na wiosnę i lato, moje ukochane lato <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać, że świetnie się bawiaś!
    Śliczna żółta kartka i ta czapka. :)
    Ja również mam ferie za tydzień i juz nie mogę się doczekać.

    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojoj, też straciłaś przyjaciela? :c Nie przejmuję się zbytnio tą anemią. Trochę się boję, ale wiem, że nawet jeśli - dam radę z tego wyjść. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja już na półmetku ferii ;) super post :) świetne zdjęcia :)

    u mnie nn :) wpadnij

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia. Ja nie byłam na nartach nigdy ;c

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne, pozytywne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. *smuteczek, że nigdy nie nauczyła się jeździć na nartach*
    Aya Hirano ma naprawdę cudowny głos. <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę ci :), Chciałbym się kiedyś nauczyć jeździć na nartach:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/02/team.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Ajjj, cudowny ten.. czapko-szalik! :D Świetne zdjęcia.

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED.SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham narty. Fajne zdjęcia, haha. ♥
    Zapraszam do mnie, jeśli spodoba Ci się mój blog, możesz zaobserwować, a z pewnością się odwdzięczę. + W pasku bocznym znajdziesz rozdanie. pinkkrainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia, ja uwielbiam narty ;) Bardzo pomysłowe to ze zdjęciami, i ładne żółtka kurteczka, pewnie cieplutka hah

    Za każdą obserwację się odwdzięczam
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja moje ferie już skończyłam :/
    Ale nie były aż takie najgorsze..xD
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja w tym roku nie nacieszyłam się śniegiem....
    Nigdy nie byłam na nartach... a chciałabym :D
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Narty <3 Liczyłam na to,że zdąrzę sobie jeszcze pojeździć na nartach na jakimś pobliskim pagórku (niestety u mnie w kotlinie nie można liczyć na wysokie góry). Niby się już zdążyłam nacieszyć śniegiem, ale jednak mógłby być jeszcze trochę dłużej. Z powodu obecnych roztopów są małe szanse na to,abym pojechała sobie na stok.
    Widać,że fajnie było. Udanych ferii ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. slodkie dziewczyny <3
    http://blondieslifetime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie teraz jest jedna wielka ciapa :(
    świetne zdjęcia,też zamierzałam się wybrać na narty ale niestety pogoda zawodzi;(
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    sisterrforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Moje ferie akurat teraz się kończą ;c Koniec całodziennego nic nie robienia xd
    A co do wypadu na narty, to ci trochę zazdroszczę, bo pomimo tego, że nie umiem jeździć i tak chciałabym spróbować ;p

    OdpowiedzUsuń
  30. Hahahaah ja też jak miałam swój pierwszy raz na stoku zaliczyłam taką glebę, że krew lała się strumieniami;D Ale narty są zajebiste :)) Fajne zdjęcia ;dd

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Moje ferie niestety już się kończą i nie spędziłam ich tak dobrze jak Ty :c Pozytywne zdjecia! :)
    Dodaję do obserwowanych. Mogę liczyć na Twoją pomoc? Więcej w poście: imagine-yuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja chciałabym kiedyś "pojeździć" na nartach ;D Ja też zaczynam jutro ferie ^^

    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczne zdjęcia, widać że jesteście pełne energii xd obserwuje ( możesz nawet sprawdzić żeby nie było że kłamię ) no i postaram się tu częściej zaglądać, bo wiem że nie pożałuję. póki co zapraszam do mnie, również jeśli spodoba Ci się blog możesz go zaobserwować, a na pewno zrobi mi sie bardzo miło :)
    http://noothing-happens-without-a-reason.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakie wesołe! Świetne. Bardzo przyjemnie czyta sie Twego bloga, Obserwuję.

    http://coffinmilkshake.blogspot.com/
    Zapraszam :) Jeden komentarz tak wiele dla mnie znaczy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jak napisałam u siebie! Też lubię oglądać anime, ale nie mam na to zbyt wiele czasu. Masz przesłodką czapkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  36. Super foty :)
    http://pandusia5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń