piątek, 14 lutego 2014

Hypnotized.

~ Ohayo ♥ ~

Dość późno piszę dziś notkę ponieważ oglądałam z Pozytywną film "Zakonnica" i strasznie się wciągnęłam, pomimo że nie uważam by film był specjalnie wyjątkowy. Swoją drogą mamy dziś wyjątkowe święto, lubiane i obchodzone bądź nie ale jednak wyjątkowe, dedykowane wszystkim zakochanym, w tym również mi. Pomimo że dziś mamy dzień dedykowany dla par, zachowam się troszkę egoistycznie i dzisiejszy temat będzie o mnie. Postanowiłam że w końcu powinniście wiedzieć co nieco kim jest Ayuna.

Z wyboru jestem optymistką, nie lubię smutku i psychicznego bólu, dlatego staram się do wszystkiego podchodzić spokojnie a każdy problem rozwiązywać pokojowo. Uważam że dzień bez uśmiechu jest dniem straconym a niezrobienie niczego głupiego w życiu, najgłupszym błędem.

Pomimo swej ciekawskiej natury i ciągłego pożądania odkrywania świata jestem, co zaskakuje samą mnie, strasznym leniem. Potrafię nie sprzątać w pokoju przez długi czas lub spać całą noc i jeszcze pół dnia. I co najgorsze, w cale mi to nie przeszkadza.

To był zawsze mój największy i praktycznie jedyny kompleks. Na zdjęciach tego nie widać, ale moja dolna szczęka ucieka mi do tyłu. Nie jest to poważna wada, ani specjalnie przeszkadzająca mi w życiu, jednak zadecydowałam się już na aparat ortodontyczny i w te wakacje powinnam go już mieć.

Nie których to śmieszy, inni uważają to za słodkie a jeszcze inni w ogóle nie wyłapują tego w mojej mowie. Fakt faktem moje "R" brzmi jak połączenie "L" i "Ł". Nigdy jednak nie miałam z tego powodu kompleksu, ponieważ uważam to za oryginalne, a dla mnie liczy się oryginalność i jestem z niej dumna, jaka by nie była.


Wykryto ją u mnie gdy miałam 5 lat, rok temu miałam operację i tuż przed nią mój kręgosłup wyglądał tak:http://pu.i.wp.pl/bloog/96956263/54564679/1_kR_medium.jpg Nigdy to skrzywienie nie przeszkadzało mi w codziennym życiu, ani nigdy nie miałam żadnych bóli. Na operację musiałam się zdecydować ponieważ nieleczona skolioza może prowadzić do uduszenia.

Okulista powiedział mi kiedyś że moje oczy są za duże w porównaniu z oczodołami i dlatego niedowidzę. Nie wiem czy to prawda, nie bardzo wierzę w tę teorię ale fakt faktem bez okularów niewiele jestem w stanie zobaczyć.

Prawda jest jaka jest, gdy obejrzę wyjątkowo straszny film boję się zejść do toalety a jak już to zrobię biegnę po schodach z powrotem do siebie bo boję się że coś złapie mnie za nogę. Ponadto boję się godziny trzeciej i choćby się waliło i paliło o tej godzinie nie wyjdę z łózka. Będąc mała bałam się patrzeć wieczorem w lustro i zasłaniać okna przed pójściem spać.

Czasem wystarczy by ktoś na mnie krzyknął bym się rozpłakała. Nie wspomnę już o dramatach na których często nie mogę się uspokoić. Wydaje mi się że głównie przez moją szybką zdolność do płaczu nauczyłam się bardzo przydatnej w życiu sztuczki- rozpłakać się na zawołanie. 

Koty od dziecka były moją miłością i wiem ze już zawsze nią będą. Kocham je za grację, klasę i styl jaki reprezentują. Kocham ich niezależność, odwagę i wiarę w siebie. Nigdy nie dziwiłam się ze w starożytnym Egipcie uważane były za bóstwo, sama podobnie je traktuję.

Może to głupie, może to dziwne ale wierzę w nie z pewnych osobistych powodów. Kiedyś, jestem pewna że udało mi się doświadczyć czegoś paranormalnego, to był ułamek sekundy, ale wiem że nie było to przywidzeniem. Oczywiście nikt mi nie wierzy, ale nie potrzebuję wiary ludzi.

Na pytanie: jakie gatunki lubisz? odpowiadam- lubię muzykę. Nie słucham konkretnych gatunków  chodź nie lubię rapu, reggae oraz disnejowskich piosenkarek. Słucham gotyku, wiele utworów z rocka i nie wyprę się popu i electro. Kocham również j-music i ten typ muzyki również u mnie stoi na bardzo wysokiej półce.

Od małego układałam historyjki. Od tego zaczęły się powieści które teraz tworzę. Sprawia mi to niezwykłą przyjemność i marzeniem moim jest wydać książkę. Zawsze pragnęłam zostać reżyserem by móc pokazać światu co tak naprawdę siedzi mi w głowie, ale to nie jest zbyt osiągalne z mojej perspektywy. Jednak nie martwi mnie to :)

Cosplay czyli przebieranie się za postacie z gier, filmów i anime. Jak na razie na koncie mam jeden udany cosplay, ale czuję ze będzie to moją pasją. Będąc przebraną, widząc w lustrze inną osobę czuję bardzo dziwne, przyjemne uczucie którego nie da się prosto opisać.

Mogłabym całe dnie spędzać w łóżku z laptopem na kolanach oglądając film za filmem. Uwielbiam to ale niestety, na takie przyjemności nie zawsze ma się czas. Staram się obejrzeć przynajmniej dwa filmy tygodniowo.

Ta miłość trwa jakieś 5 lat. Zaczęło się od Elfen Lied, które ubóstwiam i tak oto zagłębiłam się w ten świat, trochę niezrozumiały, trochę dziwny dla innych ale dla mnie będący ukojeniem i niezwykłym dowodem pracy ludzi tworzących te dzieła.

Bez nich nie byłabym tym kim jestem teraz. Nigdy nie mam czasu by im podziękować za to że są, że mnie rozbawiają i że mogę się do nich przytulić. Dlatego dziękuję im teraz tu. Kocham <3

Mogłabym jeszcze wiele swoich cech podać, ale chciałam wypisać te najważniejsze i najbardziej mnie opisujące. Może macie jakieś pytania odnośnie tego? Może jest tu jakaś pokrewna dusza? Nie uważam by każdy człowiek był inny, zawsze znajdzie się coś co łączy nas wszystkich ze sobą. Nie uważam też by było to złe, a wręcz przeciwnie, bardzo dobre a dlaczego? własne przekonania :)

Notka długa więc na ten tydzień wystarczy. Nie jest co prawda późno ale jestem tak wykończona że sama nie wiem już co piszę. Nie mogę doczekać się gdy w końcu położę się spać <3 najwspanialsze uczucie po pracowitym tygodniu. 

132 komentarze:

  1. Też wierzę w duchy i jestem optymistką!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Optymistka ze mnie na pewno! I również wierzę w duchy ;)
    Ciekawie się czytało i czekam na więcej takich "samolubnych" postów ;)

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że mamy trochę wspólnego. Uwielbiam koty, muzykę i wieżę w duchy. he he he

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy trochę wspólnego. Wierzę w duchy i kocham pisać :)

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też się boję po obejrzeniu strasznych filmów :D
    Ja miałam zgryz otwarty... Nosiłam aparat na noc :P W zaciśnięte żeby mogłam wsadzić sobie długopis :P Ale teraz jest już ok ( chociaż nie są idealne).
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O ja też słabo wymawiam 'r' *-* i również nie robię z tego problemu, bo jestem oryginalna i wyjątkowa. Trzeba się jakoś odróżniać od innych. :)
    Pozdrawiam.

    http://opisy-kosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcie to z tym misiem co jestes przytulona ♥
    http://weronikaijejprzygody.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za komentarz miło że mój blog się Tobie podoba ;) pewnei, ja już zaobserwowałam i czekam na Ciebei ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Proponowałaś wspólną obserwację, ja juz obserwuje teraz twoja kolej ! :)

    http://zuzaandmarta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też jestem krótkowidzem =[
    +obserwuję

    bloggerkakaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny wystrój. Śliczne zdjęcie to na dole <3
    Obserwuję :) Obserwujesz??
    http://blog--patrycji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pytałaś się o obserwacje. Ja już obserwuje, teraz ty ;))
    paulaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też od dziecka kocham koty :D
    Pytałaś o obserwację ja już cię od dawna obserwuję ale liczę na rewanż.
    paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. wow śliczna jesteś :)
    http://vogue-agata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś urocza i fajnie że nie wstydziłaś się napisać, o tym że wierzysz w duchy albo się boisz. Ja też się, boję chociaz lubie horrory. I śpie przy lampce nocnej, dość dużej ;/
    Pytałaś o wzajemną obserwację, ja już :)

    http://i-am-myself-yeah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Tez wierzę w duchu, jestem optymistką, mam skolioze i Wade wzroku, kocham oglądać filmy i słuchać ,muzyki. Wiele wspólnego
    Jaiswiatus.blogspot.com,

    OdpowiedzUsuń
  17. moim pierwszym anime też było elfen lied! uwielbiam to anime, choć jak dla mnie kreska jest nieco za prosta, ale czego można się spodziewać po anime starej daty ;) fabuła jest świetna! na konwenty sama robię cosplaya :) jedną z moich prac jest cosplay Izayi Orihary z Durarara!! :D też wierzę w zjawy, ponieważ zawsze gdy idę do łazienki o 4, dokładnie o 4.00 widzę w wannie skrzywioną anorektyczkę D: moi lubionym zwierzakiem również jest kociak, lubię ich opuszki ^^ obserwuję i liczę na rewanż :3

    kawaii--sugoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. wygladasz przeslodko z tym misiem!!! jaki wielki, wow:)

    pozdrawiam
    http://myfashionmoods.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny post!

    Obserwuję i liczę, że zrobisz to samo :))
    Byłabym bardzo wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki w moim najnowszym poście.
    Pozdrawiam, Julita
    www.crimson-moon2000.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam :D
    http://damarce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki duży misiek o.O
    Też mam wadę zgryzu tylko trochę mocniejszą bo aparat będę miała jeszcze w tym miesiącu :)
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładny blog :)
    Ładne zdjęcia i misiek :)
    Obserwuję i liczę na SZCZERY rewanż ;)

    Zapraszam do obserwacji. Za każdą obserwację odwdzięczam się tym samym. ;)
    http://patricia-believe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna jesteś! *o*
    Cudowny miś :))

    http://snookie-snooki.blogspot.com/

    OBSERWACJA=OBSERWACJA

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się Twój blog. Ciekawy post :*

    http://hey-hug-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejciu, też mam taką wadę zgryzu i miedzy innymi dlatego teraz noszę aparat :)
    cudowny blog, uwielbiam cię :3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ja już obserwuje!:)
    http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. super post :> Też mam skoliozę i krzywy zgryz :)
    Pytałaś czy obserwujemy , ja już teraz ty :>
    welcome-in-my-livee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. No to wykryłam sporo wspólnych cech! Też jestem leniwa, optymistka i mam wadę zgryzu - szczególnie to "r" mi nie wychodzi XDD Bez muzyki bym dnia nie wytrzymała, z filmami trochę gorzej bo czasu brakuje, ale na anime zawsze go znajdę ^^ Wierzę w duchy, bo parę razy doznałam takiego czegoś, lecz się tym nie chwalę, bo i tak nikt w to nie uwierzy.... O wzruszeniach kiedyś już coś pisałyśmy, a kotki są kawaii *.* Jeszcze pieski do tego lubię tak najbardziej oprócz nich ;P Ale sweet fotka z tym wielgachnym misiem - uroczo i walentynkowo <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Super post :)
    Pytałaś u mnie czy obserwujemy, ja już teraz ty :)
    http://ada-addda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Znowu jednym z moich dużych kompleksów jest wada wymowy, w sumie mało kto ją słyszy, wymawiam wszystkie litery, ale czasami mam problem z dłuższymi wyrazami, czy wymawianiem czegoś szybko. Strasznie żałuję, że jak byłam młodsza nikt tego nie wyłapał i nie posłał mnie do logopedy. T.T Ogólnie jestem typem strasznie wyczulonym na tym punkcie, lubię jak ktoś ma ładny głos i dykcję. :)
    Poza tym też jestem strasznie strachliwa i leniwa. haha xD

    OdpowiedzUsuń
  31. Też wierzę w duchy, nie rozumiem ludzi, którzy nie wierzą :D A co do 3 w nocy - mam to samo, tak samo jak nie lubię patrzeć w lustra w nocy, a szczególnie przy zgaszonym świetle. Najgorsze jest to, że gdy wychodzę z pokoju mam lustro zaraz naprzeciwko drzwi, więc gdy trzeba wyjść w nocy do toalety to... no cóż, dobrze, że jestem zaspana xD Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobrze, że nie masz kompleksów z powodu wady wymowy! Twój kręgosłup przed operacją wyglądał strasznie! Dobrze, że teraz jest już lepiej :)
    Ale ogromny misiu! xD
    Jeśli potrzebowałabyś pomocy z designem zapraszam do siebie. Robię nagłówki na zamówienie! Kontakt na moim blogu :)
    niuulka-photo-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Też lubię oglądać filmy i też lubię leniuchować :D

    u mnie nn :) wpadnij
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. super, że będziesz miała aparat :) To naprawdę świetna rzecz :) mimo że pierwszy tydzień jest dość ciężki :P
    zapraszam
    www.ibelieveicanfly-ewa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Czyli boimy się tego samego :D Przestraszyłam się tej choroby, już Ci nic nie grozi prawda? :c To dobrze, że zrobiłaś taki post akurat w Walentynki, ponieważ wszędzie są teraz posty typu 'Mój Walentynkowy dzień' 'Walentynki' a tu taka odmiana :) <3

    the-crazy-muffin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Jaki wielki misiek *o*
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. ojej, jak dużo faktów *.* Co do skoliozy, to nie leczyłaś tego, będąc młodszą? Ja teraz jeżdżę na rehabilitację, ale mam lordozę, jednakże wiem, że tam są dzieci ze skoliozą leczone. A i miałam też szczękę dolną wysuniętą do tyłu, ale jak byłam młodsza nosiłam aparacik ortodontyczny (nie ten stały, tylko zdejmowany) i zakładałam go do spania, czy chodziłam sobie w nim po domku i mi ładnie wyleczyło :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne fakty o Ayuan:) W wielu aspektach jesteśmy podobni:) Jak zwykle świetny post i super zdjecia:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/02/heaven-knows.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna jesteś, a jakiego masz mea misia <3
    Fajne fakty :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ?

    http://wobiektywieaparatuxxx.blogspot.com/
    OBS=OBS

    OdpowiedzUsuń
  40. Swietny blog:*
    Zapraszam do siebie!
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  41. Wiele z tych faktów dotyczy również mnie.
    Oczka masz faktycznie duże, ale jakie piękne. :D

    Pozdrawiam i zapraszam:
    cuddlanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale ty jesteś ładna ;) ja też jestem krótkowidzem.
    Obserwuję już!

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawe fakty :)
    Pytałaś o obserwację, my już. :)
    Pozdrawiamy.
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja juz pbserwuje i czekam na Ciebie.
    Jak duzo faktow:)
    Xnataliaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajny post!
    Ja dałabym sobie uciąć głowę, że kiedyś widziałam "coś" co do mnie mówiło. Jest to dość dziwne, ale jestem pewna, że to widziałam...
    Ja na każdym filmie płaczę i w zasadzie jakby ktoś poprosił abym się rozpłakała to nie musiałby długo czekać.
    Zgadzam się na obserwację i już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczna jesteś. Kiedyś też nie wymawiałam R, ale się nauczyłam. W klasie mam kolegę, który w dziwny sposób wymawia 'R' i nazywa się to niby "R francuskie lub aktorskie"
    Pytałaś o wzajemną obserwacje. Ja już obserwuje, teraz ty :)
    http://limetkowesprawy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo fajny pomysł na fakty ;)
    Ja już obserwuje i czekam na Ciebie ;)
    oliiwia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Pomyslowy post , moze tez kiedys podobny zrobie :-) obserwuje licze na to samo
    http://stylowa-clajdi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Pomyslowy post , moze tez kiedys podobny zrobie :-) obserwuje licze na to samo
    http://stylowa-clajdi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Pytałaś o obserwacje ja już i liczą na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Hej :)
    Bokura ga ita <3 Weź mi nic nie mów o walentynkach. ;-; Cieszę się, że już się skończyły. Nienawidzę tego święta z całego serca. Też kiedyś byłam optymistką. :) Uwielbiam się śmiać i wygłupiać, robię to bardzo często, a jednak w środku wszystko wygląda to inaczej... Zazdroszczę ci podejścia. ^^" Haha, też jestem leniem, piątka! xd Ooo, niewymawianie "r" jest kawaii. :3 Nie wiedziałam, że skolioza jest aż tak poważna. :o Współczuję. :( Też jestem krótkowidzem, a jednak nie noszę okularów. xd Chyba, że nauczyciele piszą coś na tablicy, wtedy jestem do tego zmuszona. ;-; Też się strasznie wszystkiego boję... Dlatego nie mogę oglądać horrorów, strasznych obrazków, nic, bo potem nie mogę spać i nie wyrabiam, a sen jest mi teraz strasznie potrzebny. :/ Tu się różnimy, nie umiem płakać na zawołanie. xd Rzadko płaczę ze smutku przy ludziach... Ze wzruszenia mogę, ale ze smutku jest mi wyjątkowo trudno, nie wiem czemu. Jak już mi się to zdarzy to nie jestem w stanie nad sobą zapanować, wszystkie łzy, które zbierały się we mnie od dłuższego czasu wypływają. ;c Też wierzę w duchy. Miałam niejedną taką dziwną sytuację. Możliwe, że coś mi się przewidziało, ale cóż, jest wiele niewyjaśnionych zjawisk... Titanic. <3 Haha, moja pasja do anime też trwa ok. 5 lat. :D Choć właściwie od samego początku się tym interesowałam. xd Przyjaciele to prawdziwy skarb. <3 W sumie to wiele nas łączy. ;33 Chcem takiego misia. *q*
    ;***

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetna notka ;) Super wyglądasz. Z wieloma rzeczami mam podobnie :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo fajna notka. Matko, ja mam tak samo z lenistwem i spaniem całą noc i jeszcze dzień D: Jezu, kocham ludzi, którzy nie wymawiają r! Dziwnie to brzmi, wiem XD, ale to takie słodkie! Mam takich kilka koleżanek i się nimi jaram *___*. W ogóle zauważyłam, że mamy cholernie dużo wspólnego. Fajnie jest patrzeć na ludzi, którzy mają podobne cechy jak ty ^___^ wtedy czuje się taką bliskość!
    ...Zazdroszczę misia D: też chcę takiegooo!

    OdpowiedzUsuń
  55. Patrząc na to, co o Tobie przeczytałam, stwierdzam, iż jesteśmy do siebie troszkę podobne :) Ja także kocham koty, jestem optymistką, uczuciowcem i naprawdę wierzę w ducy ^^ Poza tym, też mam wadę wzroku :D
    Pozdrawiam i obserwuję ;*

    www.marthisse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Mamy wiele wspólnego. : P
    Bycie uczuciowym czasem jest wadą u mnie. Coś się stanie ja ryczę, nie ważne czy to coś było tego warte. ^^

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny blog i super wpis - dużo mówi o tym kim jesteś, ekstra <3
    Oczywiście obserwuję :)

    Pozdrawiam
    LiliS

    OdpowiedzUsuń
  58. Obserwuję :* Zapraszam do mnie :) http://blogzuza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Nawet nie wiedziałam, że jest coś takiego jak Cosplay, w pierwszej chwili myślałam, że się pomyliłaś i chciałaś napisać Coldplay ;)
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Fajny post, fajnie się opisałaś troszkę Cię poznałyśmy bliżej :):)
    Pytałaś o wspólną obserwację, bardzo chętnie - Ja już obserwuje i czekam na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  61. o boziu! Za każdym razem jak jaram się Elfen Lied to ludzie mówią coś typu: 'to gówno' no ale ja to kocham i tak! Świetna muzyka z tej pozytywki, Dwa oblicza w jednym ciele. Nyu i Lucy <3 oh jak się rozpisałam...

    http://coffinmilkshake.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam blogowanie. Warto zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Fajny pomysł na posta:) Dowiedziałam się kilku rzeczy o Tobie;) Ja też jestem mega kociarą:)

    Obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ciekawy post :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację ? :) Daj znać www.art-fashion.com.pl

    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  64. Miśka większego to nie było XD
    Super post. Bardzo podobają mi się zdjęcia, ciekawy pomysł powiedzenia o sobie. A wiemy, że jak coś się wyróżnia to jeszcze bardziej przyciąga czytelników. Dowodem jest ilość komentarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  65. Też kocham pisać <3

    Bardzo podoba mi się Twój blog, masz może ochotę na wspólną obserwację? ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetny post, mamy wiele podobnego. :)
    Śliczne zdjęcia!

    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Proponowalas wspolna obserwacje. Ja juz Cie obserwuje teraz Twoja kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Dziękuję :) Ty również masz świetnego bloga :)
    Ja już obserwuję :)

    carolajnstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetny post!
    Obserwuje :)
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Ciekawy blog. Obserwuję.
    www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Czytałam twoja notke na prawdę z wielkim zainteresowaniem Ayuna ;* Wciagłam się i to bardzo ;) Mam nadzieje ze kiedys na stare lata bedę mogła wziąść twoją książke do ręki i przeczytać ją z zachwytem :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  72. Czytałam twoja notke na prawdę z wielkim zainteresowaniem Ayuna ;* Wciagłam się i to bardzo ;) Mam nadzieje ze kiedys na stare lata bedę mogła wziąść twoją książke do ręki i przeczytać ją z zachwytem :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  73. hello dear. you have very nice blog. I love it <3
    tell me what about follow each other, I always follow back so let me know (>‿♥)
    xoxo from Spain
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  74. bardzo fajna notka :) śliczne zdjęcie z misiem <3
    http://maniaa-mania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Bardzo podoba mi się Twoja "egoistyczna" notka. Przynajmniej możemy Cię poznać. :) Pytałaś o pokrewną duszę, chyba jestem jedną z nich, bo wiele Twoich cech się pokrywa z moimi. (Kociara, optymistka, uczuciowa, leń czy wiara w duchy).
    Pytałaś o wspólną obserwację - po tym co tutaj przeczytałam jestem jak najbardziej na TAK. :)
    Już obserwuję i czekam na Ciebie. :)
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Jaki słodki duży miś *-* Niektóre z Twoich cech są odzwierciedleniem moich,przy innych bardzo się różnimy ;3

    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Hm, fajnie piszesz, ja też mam małe skrzywienie kręgosłupa :(
    Pytalas o wspólną obserwację, obserwuje i liczę na rewanż :)
    starfromsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. blog swietny. Piszesz z pasją co widać! :)
    zapraszam : wiktoriaotto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. pytałaś o wspólną obserwacje,My już obserwujemy ♥ http://wercza-patrysia-sandrusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. bardzo fajny i ciekawy blog:)
    dobrze wspolna obserwacja dolacz pierwsza do moich obserwatorow a potem ja

    OdpowiedzUsuń
  81. Twój blog jest niesamowity, bardzo przypadł mi do gustu ;)
    Będę wpadać częściej
    Obserwuję

    http://zycieihobby-asi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. świetny post i bardzo fajne obrazki , na moim blogu coś wspomniałaś o obserwowaniu...ja z miłą chęcią cię zaobserwuje ;}

    OdpowiedzUsuń
  83. Cudny blog <33
    Pytałaś o wspólną obserwację - bardzo chętnie :))
    Ja już i czekam na Cb ;) :*
    syyylwia.blogspot.com
    www.facebook.com/nightbirdsyyylwia

    OdpowiedzUsuń
  84. Świetny post :) Mamy sporo wspólnego :)
    http://kochaj-szanuj-snij.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do pyt. o obserwację to ja już i licze na rewanż.

      Usuń
    2. Ja wiem ,że obserwuję, jeśli nie chcesz to nie wierz. Nie wiem ,pod jakim nickiem pewnie Ola Szczepkowska xd Mi wydaje się ,że ja już wcześniej zaobserwowałam twojego bloga, bo od razu mi przeszło do tego jak się zalogowałam xd. Ale jak nie wierzysz to ok.

      Usuń
  85. Ciekawy post ;)

    Juz obserwuje ;)

    www.fashionnade.blogspot.comiekawy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  86. z obserwacja dlatego ty pierwsza poniewaz ja juz tak mialam ze najpierw ja zaoobserwowalam a potem ktos nie... :/ wiec zrozum :))

    OdpowiedzUsuń
  87. + u mnie nowy post http://maniaa-mania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Jesli ktos ma ochote na wspolna obserwacje zapraszam na mojego bloga i pozostawienie kometarza i dodanie sie do obserwatorow na pewno sie odwdziecze:))
    http://artystkaa7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Podoba mi się wpis, wygląd bloga :)
    MISIEK REWELACJA. Też chce takiego :c


    Zapraszam do siebie. Może wspólna obserwacja ? :))

    OdpowiedzUsuń
  90. Świetny blog, wydajesz się być mega pozytywną osobą c;
    juliettexoxo.blogspot.com
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  91. Jaki fajny miś <3 Super post ! Często mam tak że wciągnę się w film, który w sumie za bardzo mi się nie podoba ;D

    http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/02/persunmall.html ♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  92. Nice pics! Love these styles! They all look genius!
    Thanks for your sharing and posting!
    Have a nice day!


    http://www.aekk.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Wow, podziwiam Cię, że z taką łatwością piszesz o swoich wadach, które po przeczytaniu okazują się wbrew pozorom zaletami :) Fajnie mi się czytało tego posta, widać że jesteś optymistką, tak jak napisałaś ;)

    Co do Twojej propozycji, to pewnie jestem jak najbardziej za obserwacją :) Będę tu częściej wpadać. Obserwuję już i buziaki :)

    http://fluffy-muffin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Fakty o sobie napisałaś wspaniale - czytelnie, zwięźle, ciekawie. Dowiedziałam się o tobie bardzo interesujących rzeczy.

    Wysyłam cieplutkie pozdrowienia.
    yumi-yumi-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Mam tak jak ty... + też wierzę w duchy i mama do tego powody tak samo jak reszta mojej rodziny i najbliższych przyjaciół.... jeśli cię interesuje rozmowa na ten temat to napisz do mnie :-)

    P.S. Super blog i zgadzam się obs za obs (teraz twoja kolej) + czekam na odpowiedź :-)

    OdpowiedzUsuń
  96. śliczny blog *.*
    pytałaś się o obserwacja, my już i liczymy na rewanż :)
    zapraszamy do nas : http://vanaandmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Mamy dużo wspólnych cech ^^ pytałaś o obserwację, zacznij i napisz mi pod ostatnim postem a sie chętnie odwdzięczę

    xyma-xymaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Również boje się iść do toalety po oglądnięciu jakiegoś strasznego filmu.
    Już zaobserwowałam :)

    http://onetimex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. Ja również kocham anime *.*
    Pytałaś o obserwację ~ ja już obserwuję , teraz twoja kolej :)
    A tak po za tym to świetny post . Trzymaj się ;*
    http://mylittledreams01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. Jaki cudny miś <3 :3
    Świetna notka *.* - obserwuje :*
    przykawieiciastku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Rowniez jestem krótkowzroczną osóbką :D

    http://lethaal.blogspot.com/
    Zapraszam do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  102. Praktycznie wszystkie fakty się ze mną zgadzają! :)
    Bardzo ciekawa notka i świetny blog :3
    Pozdrawiam :)
    hedwigaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Nice pics! Love these styles! They all look genius!
    Thanks for your sharing and posting!
    Have a nice day!


    http://www.aekk.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Ja tez mam lekką wade zgeryzu
    Bardzo mi sie tu podoba więc może zaobserwujemy swoje blogi?Jeżeli tak to daj znać u mnie
    silence--of--the--mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  105. też kocham kotki <3 niestety skrzywienie dotyka większość osob jak i mnie , straszne to ;c

    obserwuję :) nowy post :*

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. Większość mam tak jak ty :)
    O matko jaka ty chuda jesteś *__*

    Zapraszam do mnie :
    http://bezsennaaaa-magias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  107. pytałaś o obserwacja , zaczynaj a ja się odwdzięczę :)
    http://lethaal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  108. bardzo ciekawy blog ja już obserwuję teraz twoja kolej pozdrawiam :* i zapraszam do mnie http://misiaczek2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  109. Tak jak obiecałam dodałam link do twojego bloga w poście ( http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/02/dziekuje.html ) ♡♡♡♡ Dziękuję za klikanie jeszcze raz !

    OdpowiedzUsuń
  110. Super post :)
    Obserwuję :)
    http://ewelinna20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  111. Ale super post !!! ;)
    Klikniesz u mnie w baner sheinside.com ???
    Na pewno się odwdzięczę
    http://key-tina.blogspot.com/2014/02/sheinsidecom.html

    OdpowiedzUsuń
  112. Świetny blog. Wspominałam u mnie na blogu o wspólnej obserwacji ja już teraz ty :D


    Mymyday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  113. swietny post ! rzadko spotykany w takiej formie :))

    Pytalaś o wspolną obs ,zaobserwuj odwdzieczę się tylko napisz w kom ze już :))
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  114. Kiedy to wszystko czytałam powtarzałam sobie co chwile ze znalazłam bratnią duszę :D Mam dużo podobnych cech , także nie przepadem za rapem i reggae i jestem strasznie niestabilna emocjonalnie, kiedy zrobi mi się smutno potrafię się rozpłakać nawet w niewłaściwym miejscu w niewłaściwym czasie, tak samo mam ze śmiechem. Pytałaś o wspólną obserwację :) oczywiście, że się zgadzam! Pozdrawiam imenniczkę :) wpadnij jeszcze http://claudetta14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  115. bardzo interesujące informacje, niektóre są podobne do moich :)
    pytałas o obserwację,pewnie, że możemy obserwować, ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  116. W sumie, to wiele nas łączy, ja również choruję na skoliozę, mam wadę zgryzu i ponad wszystko
    kocham pisać <3 Właśnie jestem w trakcie pisania kolejnego opowiadania, tym razem nieco
    mrocznego ^^

    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już obserwuję i czekam na rewanż:
    moimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  117. świetny post :) przeczytałam do końca :)
    pisałaś o obserwacje, ja już z przyjemnością obserwuje :)
    zapraszam do mnie
    privateworld1.blogspot.com
    privateworld1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obserwuje pod nickiem ' Jessy '. Jestem jakby druga od góry :)

      Usuń
  118. jak mnie dawno tu nie bylo a jednak nadal piekna i cudowna a posty swietne!
    zapraszam na filmik!
    Powinien Ci się spodobać, robiłam go dla czytelników więc dla najlepszych osób na świecie i jesteś jedną z nich <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  119. Mamy podobne cechy ;))
    Ślicznotka *.*

    Pytałaś czy obserwujemy , ja już ;3
    http://veraaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  120. Też jestem straszną kociarą i trudno mi się wymawia literkę "R" ;) świetny post !

    ps.Klikniesz u mnie w linki choies ? Bardzo proszę;*
    http://marttfashion.blogspot.com/2014/02/choiescom.html

    OdpowiedzUsuń
  121. Mamy troszke wspólnego :)
    http://pandusia5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  122. W niektórych momentach czułam, jakbym opisywała siebie! :) Ja także uwielbiam pisać, mam wadę zgryzu i do niedawna nie wymawiałam ,,r" (teraz jest inaczej). Coś czuję, że będę stałą czytelniczką Twojego bloga ;) Pozdrawiam :*
    http://annthisisme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń