piątek, 21 lutego 2014

Super Psycho Love.

~ Ohayo ♥ ~
Już prawie pierwszy tydzień ferii za mną... a obiecałam sobie że pouczę się trochę. Wyszło jak zawsze, co chwile ktoś wyciąga mnie z domu i chcąc nie chcąc <w zasadzie chcąc> wychodzę na podwórko. Nie mogę się oprzeć piłkarzykom, bilardowi, pingpongowi, siatce i nodze, w które gram codziennie. I jeszcze ta jazda... egzamin na prawo jazdy mam 26 i jestem bardziej zestresowana niż kiedykolwiek. Książka i płyta z nauką też leżą w kącie... dlaczego ja mam takiego lenia jeśli chodzi o naukę? Nieważne, nie o tym dziś chciałam porozmawiać.

Z poprzedniego wpisu wiecie że kocham anime. Odczucia u ludzi gdy słyszą to słowo są różnorodne. Zanim cokolwiek pomyślicie posłuchajcie mnie. Nie należy oceniać tego czego się nie spróbowało. Zawsze wydawało mi się że gdy dorosnę przestanę interesować się tymi produkcjami, i tak też wróżyli mi rodzice. Dopiero z czasem zaczęły pasjonować mnie coraz bardziej. 
Chciałam wam dziś opowiedzieć o moim ulubionym tytule.
Elfen Lied
Elfen lied to moje pierwsze anime i to dzięki niemu zaczęłam oglądać nałogowo, ale zacznę od początku. To było jakieś sześć lat temu, zobaczyłam ten tytuł na stronie kreskowka.pl czy jakoś tak, jednak pamiętam że tam nie mogłam go odtworzyć. Ciekawiło mnie bardzo ponieważ przy tytule stało wielkie +18. Znalazłam kilka odcinków na yt, jednak były po angielsku. Potem na jakiejś innej stronie znalazłam dalsze, ale po niemiecku. Pierwszy raz obejrzałam Elfen Lied po polsku pół roku później. 
Powklejam wam gify z anime :) Oczywiście bez tych wybitnie krwawych. Gdyby któryś się zaciął  wystarczy otworzyć go w nowym oknie :)












 






Co mogę powiedzieć o fabule. Krwawe dramaty oplecione psychiczną miłością to coś co Ayuna lubi najbardziej, a jeszcze do tego wspaniała pieśń z openingu. Dla mnie był to strzał w dziesiątkę i Elfen Lied zawsze będzie u mnie na pierwszym miejscu. Jeżeli ktoś jest bardzo ciekawy fabuły, są recenzje na blogach i stronach opisujących anime, jednak ja nigdy nie kierowałam się recenzjami i opiniami i dobrze na tym wyszłam. Nie ma to jak ocenic samemu.
Jeżeli jesteś ciekawy, link do pierwszego odcinka: http://www.youtube.com/watch?v=MzWf1rqTdxk

Powoli zbliżamy się do końca, poznaliście moje ulubione anime, więc wiecie jaki gatunek filmowy/książkowy/anime jest moim ulubionym. 

Do następnego piątku ! <3

65 komentarzy:

  1. Anime i Manga to coś co uwielbiam rysować. Swój styl rysunku odkryłam rysując właśnie takie postacie z ogromnymi oczami. :) Poniekąd więc temat nie jest mi aż tak obcy. ;>

    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja anime nie oglądałam, ale cały czas sobie mówię, że w końcu znajdę czas i zapoznam się z tym, chociażby po to żeby móc wypowiedzieć swoje zdanie na temat, z którym spotykam się coraz częściej chociażby na blogach... :) Śliczne zdjęcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja oglądam, masowo! Elfen Lied oczywiście widziałem, każdy miłośnik gatunku musi to zaliczyć, nie ma zmiłuj. Bardzo dobra seria, choć ta brutalność i krwawe sceny wydają się czasem nieco wymuszone, tak jakby autorzy koniecznie chcieli szokować. Ale, tak czy siak, warto zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam nigdy anime i prawdę mówiąc nie ciągnie mnie do nich,ale muszę przyznać,że są pięknie wykonane ;)
    april-aapril.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie oglądam anime, ale, kiedy będzie mi się nudzić, pewnie coś obejrzę. ;)
    Jestem przyzwyczajona do oglądania w innych językach, szczególnie często w rosyjskim. Nie wiem czemu, ale jeśli nie ma czegoś po polsku, wolę po rosyjsku, niż po angielsku

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham właśnie takie rzeczy, jakie są w anime. <333

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny blog i sliczna wlascicielka ,jesli masz ochote na wspolna obserwacje daj znac bedzie mi milo :) jesli mozesz rowniez kliknac w banner sheinside bedzie mega :* buziaki
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/02/spring-with-sheinside-shop.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Super masz blog :) Jesteś ogólnie fajna. Ja niestety nie interesuję się anime ;\
    +zapraszam do mnie ♥

    www.kariandkari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie oglądam anime:-( Supcio post zapraszam oll-olciaa-blooog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Również mam ferie, lecz naukę zostawiłam na drugi tydzień.
    Nie oglądałam anime, lecz bardzo mnie zaciekawiłaś i zaraz zamierzam obejrzeć pierwszy odcinek. :)

    Pozdrawiam,
    koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawiłaś mnie tym anime :) Na pewno je zobaczę w najbliższym czasie , moim ulubionym jest aktualnie: Sakurasou no Pet na Kanojo - polecam także i pozdrawiam ~ mylittledreams01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Elfen lied mnie jednocześnie intryguje ale też nieco przeraża ^^'. Jak kiedyś się zbiorę to może obejrzę~~;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też uwielbiam anime, nigdy nie słyszałam o elfen lied ale obejrzę ;>
    Ja kocham A no exorcist i Attack on titan ^^

    www.xyma-xymaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super jest ta bluza! :)
    Ja miał szał na anime, lecz niestety się opuściłam, może wrócę jeszcze do tego.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. trzymam kciuki za ciebie!! zdasz ten egzamin :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też Elfen Lied oglądałam jako jedno z moich pierwszych anime, ale nie mam do niego aż tak dużego sentymentu, chociaż sama seria mi się podobała. ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzymam kciuki, dasz radę :3
    Śliczna bluza, też chciałam sobie kupić z motywem pamdy ale nigdzie nie moge znaleźć :/
    Zapraszam
    justsayhei. blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Z anime się nie wyrasta :D ! Elfen Lied też było jednym z moich pierwszych anime. Tyle, że miałam najpierw rozdziawioną gębę: What the fuck, czo te anime?!?!? Ale nawet mi się podobało, nie powiem. Opening rządzi. Musiałam się nauczyć całego tekstu i do tej pory go pamiętam *___* A Higurashi oglądałaś :3?

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie oglądam anime. ;p
    Bardzo ładna bluza.

    Pytałaś się o obserwację.
    Zaobserwuj, a ja zrobię to samo.:)
    http://kiciuuus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia na egzaminie !
    Śliczna bluza :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ohoho chętnie obejrzę :) Ja też zawsze mam lenia odnośnie nauki, co poradzić :( też bym zagrała w siatkę <3
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna bluza :)
    Również obserwuje jako 383 obserwator :)

    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej :)
    Tak to już jest, nie tylko ty masz takiego lenia do nauki. ;) Chyba wszyscy (a przynajmniej znaczna większosć) wolą odpoczywać, bawić się. Trzymam kciuki i życzę powodzenia na egzaminie! ;** Mój brat jakoś zaczął interesować się anime, mając ok. 20 lat, więc był już dorosły i to mu jakoś nie przeszkadzało w staniu się otaku, więc wiek nie ma żadnego znaczenia. ;3 Oo, właśnie ostatnio robiłam sobie powtórkę z Elfen Lied. :D Nyuu <3 Opening jest wprost przecudowny. *q* Taki inny, oryginalny... Cudowna bluza. :3
    ;**

    OdpowiedzUsuń
  24. obserwuje <3 moge liczyc na jakis malutki kliczek na sheinside wishlist z twojej strony ,bylabym bardzo wdzieczna :*

    http://zielonoma.blogspot.it/2014/02/spring-with-sheinside-shop.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak, nie można oceniać czegoś czego się nie spróbowało. Już próbowałam się przekonać do anime, ale nie wyszło,ze względu na to,że nie lubię oglądać filmów/seriali/anime, czy czegoś jeszcze innego sama. Eh, może jeszcze kiedyś spróbuję ponownie

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie interesowałam się anime, raczej wolałam bajki kompletnie innego typu :)

    Wspólna obserwacja ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja widizałam anime może z dwa razy, lecz nie do końca ja pojmuję :)
    Śliczna*.*
    http://pandusia5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też sobie obiecałam , ze się pouczę, nic z tego nie wyszło, a już jestem tydzień po feriach :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie M. :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Sorki za te usunięte komentarze ale nie wyszło mi skomponowanie ich haha :d
    czasem trzeba się wziąć w garść i za naukę nie martw się każdy ma lenia :)
    Zapraszam do mnie na Before I die. Chcę wiedzieć tez coś o Tobie więc napisz w komentarzu swoje małe Before I die! : )
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie tylko ty masz taki zapał do nauki XD Świetny post .. ale do tego to już się tu przyzwyczaiłam ! Jestem zainteresowana tym anime od jakiegoś czasu ktoś mi je polecał a skoro to twoje ulubione to chyba się w końcu zabiorę ^^ Dziękuję bardzo za udostępnienie konkursu. Powodzenia z prawem jazdy ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. jaka cudowna bluza ♥
    eh też sobie obiecywałam, że się pouczę, w końcu stanęło na tym że cały tydzień zmarnowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne gify :))

    u mnie nn

    OdpowiedzUsuń
  35. Oglądałam i bardzo mi się podobało ;D Moim pierwszym anime było Kuroshitsuji :)
    A pandy wymiatają, ja sama jestem posiadaczką pandowego plecaka :3

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie oglądałam, ale może kiedyś się na to anime zdecyduję. Już tak wiele razy obił mi się ten tytuł o uszy, że najlepszym rozwiązaniem byłoby je w końcu obejrzeć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Oglądałam Elfen Lied. :)
    Co do pytania na moim blogu to oglądam teraz Naruto i na razie nic innego, ^^

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajna ta bluza od chłopaka :)
    Ja nie oglądałam i nie interesują mnie anime... może dlatego, że nie widziałam żadnego odcinka :P
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Też kiedyś miałam swój romans z animą, bardzo mnie inspirowała i nadal inspiruje pod względem artystycznym :)
    Bluza super :)
    http://foxyladyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Elfen Lied oglądałam bardzo dawno temu, ale pamiętam, że też stało się jednym z moich ulubionych tytułów! Też uwielbiam anime i ostatnio tylko je oglądam ;)) Fajnie było dzięki Twojej notce sobie przypomnieć postać Lucy/ Nyu -taka słodka a zarazem mordercza XDD Wiek raczej nie ma żadnego znaczenia w byciu otaku, mam nadzieję pozostać nim jak najdłużej ^^ Ta melodia (nawet tytułowa z notki) jest bardzo oryginalna i nie mogłam sobie przypomnieć skąd ja znam.... a tu nagle mnie olśniło! Ostatnio skończyłam oglądać K Project i do tego było takie AMV: http://www.youtube.com/watch?v=U8svLFcqCtA I wszystko stało się jasne - lubię takie klimaty ;D Bluza z pandą kawaii, odpowiednio dobrany prezencik ;*****

    OdpowiedzUsuń
  41. Elfen Lied. Obejrzałam jedynie 1 odcinek ;-; Jednak zmotywowałaś mnie, i mam nadzieję, że uda mi się za to zabrać! Zapowiada się ciekawie, i bardzo mi się spodobało od samego początku. Mam nadzieję, że uda Ci się zdać, trzymam kciuki. A bluza z pandą jest przepiękna 。◕‿◕。

    OdpowiedzUsuń
  42. Anime :)

    rozladowanieinspiracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna bluza! :)

    Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga. :)
    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Zaciekawiłaś mnie tym serialem:) Chyba się skuszę i zacznę oglądać:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/02/adore-you.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Cześć fajnego masz bloga. Dodaje do obserwowanych i myślę ,że ty też mnie dodasz :)
    Zapraszam do mnie -http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja nigdy nie oglądałam anime. Moja koleżanka je uwielbia i ja próbowałam dwa razy je polubić, ale jednak nie trafiło w mój gust ^^

    Pozdrawiam serdecznie!
    cuddlanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ulalaaa to powodzenia na egzaminie! :D Zdasz na bank:* Widać, że lubisz anime, a Dragon Ball Z też można do tego zaliczyć? hehe :D
    Śliczna bluza i Ty:*

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Hej, zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. więcej szczegółów u mnie :).
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja też jakoś nie mogę zabrać się do nauki :D Powodzenia na egzaminie :3 Ja nigdy nie oglądałam anime,ale muszę kiedyś spróbować ^^

    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam anime *.*
    +obserwujemy ? :)

    Pozdrawiam! <3
    czikitaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie oglądam anime, ale od czasu do czasu czytam mangi :)
    Świetna bluza *__*

    OdpowiedzUsuń
  52. Za tę serię zabierałam się wielokrotnie, ale ciągle coś przeszkadzało mi w obejrzeniu tego anime. Może jednak kiedyś się uda ^^ Ja dorastając zaczęłam szukać ambitniejszych, doroślejszych produkcji. Ale chętnie obejrzę również bardziej popularną serię, jeśli mnie wciągnie. Chociaż teraz głównie siedzę w mangach- ciężko znaleźć mi dobre anime dla siebie T.T
    Naprawdę urocza bluza ^o^
    Życzę udanej drugiej połowy ferii! <3

    Momo

    OdpowiedzUsuń
  53. Przewiduję, że u mnie coś nowego pojawi się dopiero jak skończę praktyki czyli na drugi tydzień już powinno ;) na razie jestem tak zabiegana, że absolutnie nie mam na nic czasu oprócz "spraw zawodowych" XDD Ale już niedługo myślę, że się troszkę wyluzuje z tym wszystkim, bo zaczęcie drugiego semestru na początku na naszej uczelni nigdy nie było takie złe ;****

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja rzadko oglądam anime ;p

    http://vogueholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Dużo anime. Raj dla moich bff ;)
    PIękne zdjecie <3

    Obserwuję!

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajna bluza.
    Masz super bloga!
    http://dusiowata-dusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Na nauke znajdziesz czas, jak nie dziś to jutro :) Nauka nie zając nie ucieknie.
    A co Anime to mój kolega strasznie lubi i świetnie mu wychodzi rysowanie tych postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Elfen Lied - jedna z mnóstwa pozycji na mojej liście anime. Ah może w końcu się za nie zabiorę...

    OdpowiedzUsuń
  59. Super blog!
    Kiedyś czytałam komiksy z anime;D
    Pozdrawiam :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Ohh, lenistwo wobec nauki... Skąd ja to znam... xD Ogromnie nic mi się nie chce! Chociaż teraz książki poszły trochę w ruch, aczkolwiek ze szkoły wracam wybitnie zmęczone i idzie mi to z oporem. No i weź tu człowieku się ucz...
    A ja sama lubię oglądać anime :) a Twoja propozycja jakoś mnie zainteresowała ze względu na ten aspekt psychologiczny. Ostatnio ciągnie mnie do tych tematów. Kolejne anime na liście do obejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Jeśli Dragon Ball Z się zalicza to ja też lubię anime :D Dawaj nowy post :**

    OdpowiedzUsuń
  62. moje koleżanki czytają i oglądają i ja cały czas się zabieram do tego!

    OdpowiedzUsuń