sobota, 8 marca 2014

Tori no Uta.

~ Ohayo ♥ ~
Dzisiejszy dzień, jest dniem w którym oficjalnie wszystkie panie mają swoje święto, chodź osobiście uważam że w każdym dniu należy traktować nas jak księżniczki :)) w każdym bądź razie świętowałyśmy sobie z dziewczynami w szkole w taki prosty sposób:
Kupiłyśmy sobie swoje własne prezenciki <3 po południu Ania przyjechała do mnie, razem z Natalią poszłyśmy do baru na bilarda i... dlatego notka pojawiła się dziś a nie wczoraj <można się domyśleć dlaczego:3> 
Ale przechodzimy do tematu czyli:

Mój kolejny ulubiony tytuł anime: Air
Pamiętacie jak opisywałam Elfen Lied? to kolejny tytuł który jest moim ukochanym i którym chcę się z wami podzielić, ale już w nie co innym klimacie, klimacie marzycielstwa, smutku, radości i miłości.
To anime jest dość krótkie, ale zawiera w sobie wszystko co najlepsze. Oglądałam je kilka razy czując się za każdym razem jak za pierwszym. Kreska, czyli to jak jest narysowane, jest bardzo staranna, dokładna i detali-styczna. Kilka gifów:


















Air Tv Yukito



I jak? Zanim odpowiesz sobie na to pytanie przypomnę to, co głoszę odkąd słowo "anime" pojawiło się na tym blogu. Nie myśl że to dziecinada, zwykła bajka.. niektóre anime potrafią wywołać prawdziwe wzruszenia i emocje, przekonaj się.
Co mogę dodać, wciąż mam dreszcze myśląc o tym tytule. Przekonaj się sam :)

Ech.. ten tydzień był pracowity. Muszę się przyzwyczaić że tak będzie przynajmniej do świąt. W następny tydzień mam egzamin z jazdy, trzymajcie kciuki żebym zdała <3 Jutro przyjedzie mój misiek, stęskniłam się za nim ;) a dziś jadę do koleżanki, ileż ja mam na głowie :)

Dziękuję wszystkim tym którzy wchodzą tu, czytają i wypowiadają własne zdanie. Również nie pozostaję dłużna, czytanie blogów sprawia mi przyjemność.<3
kiskiski i do piątku <3

72 komentarze:

  1. Ja nie przepadam za animą :)
    3maj się cieplutko

    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny ten niebieski sernik :) Mogłabym prosić Cię o poklikanie w linki w ostatnim poście? :)
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne animacje, nie przepadam ale uważam, że to jest w pewnym sensie sztuka :)
    Buziaki :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Air to naprawdę piękne anime, jest ciepłe i wzruszające - to jeden z niewielu dramatów które obejrzałam, bo nie lubię płakać przy oglądaniu. Ale nigdy nie pożałuję obejrzenia tego tytułu, mogę go opisać tylko jednym słowem: niezwykłe!

    OdpowiedzUsuń
  5. ten niebieski sernik wygląda smakowicie :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko, Air to jedno z moich ulubionych anime. Było jednym z pierwszych które oglądnęłam (wliczając w to Elfen Lied, Karin i Clannad'a - który jest równie wzruszający co Air). Miałam jednak po nim mieszane uczucia. Byłam taka smutna i czegoś mi brakowało D: nie mogłam usiedzieć na miejscu i chciało mi się płakać. Wielbię Misuzu i jej: gaaaooo! XD
    Fajnie spędziłyście Dzień Kobiet widzę ^____^ wszystkiego najlepszego C:

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak już pisałam: uwielbiam rysować takie rzeczy (tak, tak kiedyś może się podzielę :P). Będę trzymać kciuki, żebyś zdała!! :)
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zjadłabym tego serniczka :3 mówię Ci że na 100% zdasz ! śliczna fotka :* i fajna nutka :)
    Pozdrawiam ! <3
    http://olla-ollaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki sernik wypasiony <3.

    http://perfectly-fashionable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałam to anime bardzo dawno temu, ale również przypadło mi do gustu, lubię tego typu dramatyczne i tajemnicze historie. <3 Opening również bardzo mi się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  11. udanego dnia kobiet ,czy moja wspolna obserwatorka moze kliknac raz w choies baner albo link na mojej stronce ,bardzo by mi to pomoglo :* buziaki

    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne animacje :) udanego dnia kobiet :)
    nn :) + nowa odsłona bloga :)
    pozdrawiamn

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy post!
    Obserwuje i liczę na rewanż ;)
    http://dorte-life-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki smakowity serniczek :)
    Udanego dnia kobiet życzę ;3
    JULIETTEXOXO.BLOGSPOT.COM ♡
    +zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawie wygląda ten niebieski sernik ;)
    Ładne te gify,szczególnie 4 od dołu :*
    april-aapril.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Anie wydaje się być bardzo Fajne :D
    Pozdrawiam Madda

    mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Łał, niebieski sernik ^^ Taki prosty sposób na świętowanie mi się podoba XD Obejrzałam Air i jeszcze Clannad i kanon - wszystkie te tytuły były bardzo wzruszające i miały piękne animacje *.* Uwielbiam opening z Air! Ale tytuł notki przywiódł mi na myśl opening z Dancouga Nova czyli to: https://www.youtube.com/watch?v=66rpqPgbMaQ Kiedyś tego słuchałam bardzo dłuuugo, więc wróciły wspominki ;P
    No i trzymam kciuki za twoje zdanie prawka jazdy ;****

    OdpowiedzUsuń
  18. Niebieski sernik ^^
    http://dusiowata-dusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie, ze miło spędziłyście dzień kobiet :)
    co to za pyszny placek upiekłaś??? ^^
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Oglądałam Air , popłakałam się :D
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny i udany dzień miałaś, ja go spędziłam u koleżanki, na oglądaniu filmów, spędzaniu razem czasu, jedzeniu pizzy i wielu innych rzeczach. Niebieski sernik wygląda pysznie, aż mam ochotę go zjeść. Nie oglądałam tego anime, z resztą żadnego nie oglądałam. Interesuje mnie anime i świerzbi do obejrzenia, ale większość z nich jest takich, że mój wiek raczej na to nie pozwala. Lecz obiecuję sobie, że gdy będę starsza obejrzę jakieś anime! Gify cudowne.

    Pozdrawiam, Michalina.

    OdpowiedzUsuń
  22. Great blog!!! I will come when you post new info. flow me...
    http://lovesmsguide.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej :)
    Śliczny tulipan, a takiego serniczka to ja bym sobie zjadła, narobiłaś mi ochotę, mm... Oglądałam Air, nawet dwa razy, a jednak jakoś szczególnie do mnie nie trafiło. Podobało mi się niby, ale tak jakoś... jestem do niego dość neutralnie nastawiona. Choć kreskę miało słodką <3 Tylko mi się nie przepracowuj! :c Ayuna-chan musi być wypoczęta. :3
    Śliczna fotka <3 Trzymam kciuki ;**

    OdpowiedzUsuń
  24. Cześć :)
    Bardzo fajnie s[pędziłaś dzien, trzymam kciuki za egzamin :)
    http://pandusia5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedy tylko zobaczyłam zdjęcia z "Air" w oczach stanęły mi łzy. Mam kilka takich anime, które były cudowne, ale nie mogę do nich wracać, bo nawet opening sprawia, że chce mi się płakać. Z Elfen Lied mam tak samo, właściwie żadne anime nie dobiło mnie tak jak to. Cieszę się, że znalazłam bloga, którego prowadzi dziewczyna w moim wieku (o tym samym imieniu tak na marginesie) i również ogląda anime. Niestety, w moim środowisku nie mam ani jednej takiej osoby. Wczoraj zaczęłam oglądać Nagi no Asukara, jeśli znajdziesz chwilkę, to naprawdę polecam. Ma podobny klimar do "Air".

    vanilyblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałaś bardzo udany dzień. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się ! Świetny blog <3
    Zapraszam do mnie proszę poklikaj trochę ! Będę bardzo wdzięczna ;)
    http://love-little-berry.blogspot.com/2014/03/dressale.html

    OdpowiedzUsuń
  28. asdfghjkl piękny blog. Bardzo ciekawy post :D
    Może obs za obs? Odpowiedz u mnie :*

    http://peaceee-loveee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny nagłówek
    Zaproponowałaś wspólną obserwacje, ja już obserwuje teraz twoja kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapomnialam Ci powiedzieć, kiedyś rysowałam anime ;d Miałam taką książeczkę z instrukcją co i jak robić po kolei hehe;d
    A gdzie mogę obejrzeć tą bajkę? :))

    Buziaki;**

    OdpowiedzUsuń
  31. Dawno nie oglądałam anime, teraz maniaczę dramki ^^
    Trochę spóźnione wszystkiego najlepszego:)
    I również uważam że trzeba nas zawsze traktować jak księżniczki.

    Zapraszam na mojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jaki serniczek niebieski :) Sam on wyglądał jak z fantasty :P
    Mi chłopak kupił tulipanka na ten dzień :P :)
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. pewnie ze pomoglas dziekuje<3
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  34. No ja nie wiem, muszę znaleźć czas na oglądanie tych anime, koniecznie! XD

    OdpowiedzUsuń
  35. super :)
    http://littlekittyx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny blog!:)
    Zapraszam do siebie!:*
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  37. A mi właśnie tylko ten opening z Dancougi Nova przyszedł na myśl po przeczytaniu Twojego tytułu notki XD Nie wiedziałam, że opening Aira nosi taki sam tytuł, chociaż też go często słuchałam i lubię do dzisiaj ^^ Cóż, przynajmniej dzięki temu znów mam fazę na obie piosenki ;****

    OdpowiedzUsuń
  38. Super :)
    zapraszam
    http://happy-natus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. masz fajne ciekawe posty, jestem pod wrażeniem - będę wpadać częściej! ;*
    jeśli chcesz, zapraszam tez do mnie, mam nadzieję, że Ci się spodoba.

    by-mandyrainbow.blogspot.com
    (jeśli zaobserwujesz - powiadom mnie o tym, na pewno się zrewanżuję!)

    OdpowiedzUsuń
  40. świetny post ;)
    kliknęłabyś w linki pod zdjęciami w poście "Sheinside"? z góry dziękuję!
    http://snapyourdream.blogspot.com/2014/03/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Pytałaś o obserwację - obserwuję !:)) Ogólnie anime i kulturą japońską nigdy się nie interesowałam, ale Ty, nie powiem, zaciekawiłaś mnie :) Świetne są te gify ! :D Pozdrawiam z HARIZON-HELF.blogspot.com : ) ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma sprawy;) Przedtem mi internet szwankował, więc może to też przez to :) obserwuję pod tą samą nazwą - PAU LA :)

      Usuń
  42. Dziękuję za odwiedziny! ;) Dodaję do obserwowanych i zapraszam ponownie :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny blog ! Booooosz..., ♥ Wpadniesz do nas ? Może ci się coś spodoba ? Nie zapomnij zostawić parę komentarzy ! Kc ♥ www.fantazyjnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Anime <3
    Kocham anime.
    Pozdrawiam.
    http://pasjonatiks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  46. Pewnie że jestem za wspólną obserwacją, już dodałam, uwielbiam blogi nawiązujące do mangi i anime ;3
    Bardzo często rysuje na zamówienia, sprzedaję też czasem portrety, więc śmiało można pisać w tej sprawie ;-)
    Pozdrowienia! ^-^
    / sketchbooktrip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja już obserwuję, teraz twoja kolej ! ;)
    juliajuliaa5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie przepadam za anime.
    Ale fajnie, ze miałas fajny dzień :)
    Co do wspólnej obserwacji, pewnie! Ja już, teraz Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  49. oczywiście, że zgadzam się na wspólną obserwację, ja już, teraz Ty ;)
    świetny blog ! :)
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. no jak się bawić to bawić, fajnie spędzony dzień kobiet, buziaczki dla Ciebie też <3
    zależy mi żebyś przeczytała post u mnie ;3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgadzam się, że to anime, było pięknie, po prostu popłakałam się.
    I dasz radę w egzaminie c:
    Dziękuję bardzo za obserwację mojego bloga, więc odwdzięczam się :333
    Aczkolwiek, twój blog mnie zaciekawił i będę czytała.

    OdpowiedzUsuń
  52. Ooo ja też kiedyś oglądałam Anime,ale teraz nie mam zbyt czasu :( Mam prośbę możesz poklikać w linki ? http://daquerre.blogspot.com/2014/03/moje-propozycje-na-wiosne-2014-ze.html Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Jak znajdę trochę wolnego czasu to z chęcią prześlę Ci jakiś rysunek do Twojej kolekcji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  54. z mila checia, ja juz obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Dzisiaj albo jutro obczaje, dziękuję za link;**
    Zapraszam, u mnie nowy post ;*

    OdpowiedzUsuń
  56. Szczerze mówiąc nie gustuje w anime i tego typu sprawach. Fajny ten niebieski serniczek. :)
    Zapraszam do mnie, byłabym wdzięczna gdybyś poklikała w linki w ostatnim poście.
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. O widzę, że kolejna fanka anime :) witam w kręgach kochana :) Nie spotkałam się jeszcze z tym tytułem, ale zaciekawiła mnie kreska anima :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Zaciekawilo mnie to anime ;)

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    Prosze, kliknij w linki w najnowszym.poscie, odwdziecze sie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Dzieki za kliki ♥
      Będe tutaj częstym gościem ;*

      Usuń
  59. pytałas o obserwacje :) ja juz!:)czekam na ciebie :) bloga masz świetnego:)

    OdpowiedzUsuń
  60. cute gift picture :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  61. cool pics! check out my new post and don't forget to click some links :*

    http://styleoutbyjasmina.blogspot.com/2014/03/sheinside-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  62. Kocham anime <3 Jeszcze tego nie oglądałam, ale gify wyglądają obiecująco więc może się zdecyduję :)
    martyna-k.blogspot.com <--- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  63. Więc ciekawie spędziłaś dzień. W bilarda to ja grałam chyba parę lat temu. W każdym razie nie pamiętam gdy po raz ostatni grałam, więc musiało to być dawno temu. To,że anime ma mało odcinków nie jest dla mnie żadna wadą, raczej bym powiedziała zaletą. Lepiej takie, które ma mało odcinków, niż takie, które miałoby się ciągnąc w nieskończoność

    OdpowiedzUsuń
  64. Wcześniej polecałaś anime, wiec zajrzałam i bardzo mi się spodobały! Nie wiedziałam ze mogą mnie zainteresować. :))

    Pozdrawiam,
    http://koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. ciekawie;)
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli Ci się spodoba :)
    www.redlips-evelinafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Oglądałam tą anime i jestem zachwycona! U mnie straszne emocje wywołało shingeki no kyogi- attack on titan, znasz? W przygotowaniu portrecik ;)

    OdpowiedzUsuń