piątek, 14 marca 2014

20. Sora wa takaku kaze wa utau.

~ Ohayo ♥ ~

Jak wiecie, lub nie, miałam dziś egzamin praktyczny na prawo jazdy. Niestety nie udało się. Byłam tak bardzo zestresowana, bałam się tak bardzo że nogi zjeżdżały mi z pedałów a policzki aż piekły. Jest mi trochę smutno, ale pocieszam się tym że zajechałam dość daleko. Zaliczyłam ładnie placyk a na mieście byłam pół godziny. Jednak wiem że nie myślałam racjonalnie, miałam w głowie pustkę, nie wiedziałam o czym myślę... więc słusznie oblałam. Następny egzamin mam we wtorek 25, wykupiłam dodatkowe lekcje i ponieważ będzie to drugi raz sądzę że już nie dam zjeść się stresowi.

Ostatnio zrobiłam sobie kilka zdjęć z moimi małymi pieskami. Jutro jadę je oddać, chodź bardzo bym chciała żeby te słodkie pulpety zostały. Niestety, nie można mieć aż tyle zwierząt. 

Ayunka, fotka Ayunka, fotka

Czyż nie są słodkie? Gdy na nie patrzę poprawia się mój humor :)
Jutro jadę do Ani, tydzień temu tez u niej byłam. Tym razem jadę z Natalią, mamy zamiar opić smutki. Tak naprawdę zebrało się ich kilka, ostatnio dopada mnie niepewność i wątpliwość. Dzieje się za dużo i ciężko układać mi tetrisa w głowie. Życie mogłoby być proste, niestety, z każdym rokiem jest coraz trudniej.
Na dzień kobiet dostałam od mojego Miśka śliczny koszyczek z różyczkami. Śliczny prawda? Kocham róże, tak jak i jego<3 Nie mogę się doczekać kiedy znów się z nim zobaczę.
Jeszcze na domiar złego dowiedziałam się że jadę na szczepionkę... jak ja uwielbiam igły. Całe szczęście że to moja ostatnia obowiązkowa. Mam nieciekawe wspomnienia jeżeli chodzi o przychodnie. Na rozluźnienie atmosfery taka oto wyjątkowa piosenka mojej kochanej, pięknej Luny o anielskim głosie <3
Muszę się czymś pochwalić. Słodka Dziewczyna z bloga: http://pasjonatiks.blogspot.com narysowała mój portret! Pisała że to jej pierwszy portret, jest cudny i bardzo mi się podoba :) 
Jeżeli lubisz rysować narysuj mnie! Zbieram portrety wszystkie są w zakładce "Rysunki dla Ayunki" Na dziś to tyle... Trzymajcie kciuki żeby drugie podejście do egzaminu było udane! :) 
Kisskiski ;*

64 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia. Powodzenia za drugim razem :-)
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia, będę trzymała kciuki, nie daj się stresowi. :)
    A psiaki słodziutkie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie pieski :D
    Powodzenia na egzaminie
    Pozdrawiam Madda :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    P.S W zakładce Rysunki dla Ayunki pojawiło się małe nieporozumienie w mojej pracy. Wykonała ją Madda a nie gar. Gar ma większy talent do pisania a Madda do rysunków :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie psinki ;D !
    No to trzymam kciuki za drugi egzamin :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia na egzaminie <3 Chętnie bym cię narysowała , ale czasu brak bo ciągle szkoła , uwielbiam twojego bloga *.*

    http://mylittledreams01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przejmuj się, następnym razem na pewno Ci się uda. :) Jakie słodkie psiaczki!
    Co do rysunku to nawet jesteś podobna. ;)
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia na egzaminie! A zdjęcia cudowne! I te psiaki <3
    imagine-yuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem dlaczego, ale egzamin na prawo jazdy jest najbardziej stresującym egzaminie, ja zdawałam dawno, dawno temu a pamiętam go jak dziś, moja córka zdała go za trzecim razem a jest fantastycznym kierowcą. Nie przejmuj się - teraz pójdzie Ci dobrze, trzymamy kciuki :)
    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno dasz radę następnym razem, trzymam kciuki, a ty się nie stresuj - uda ci się ;)
    Śliczny portret, tylko pogratulować autorce talentu ^^

    Zapraszam do mnie:
    http://moimswiecie.blogspot.com/2014/03/10-rzeczy-ktorych-jeszcze-o-mnie-nie.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia :) Powodzenia na egzaminie :)

    u mnie nn :) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia na egzaminie, słodziaki z tych psiaków :)
    http://dusiowata-dusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia , ładny portret :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda, że się nie udało, ale na pewno następnym razem się uda! Trzymam kciuki ♥
    śliczne zdjęcia <3
    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale słodkie pieseczki *-* Przykro mi, że Ci się nie udało zdać, ale głowa do góry - następnym razem na sto procent się uda, wierzę w Ciebie i trzymam kciuki! :) Piękny ten koszyczek :)

    Ślę buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Będę trzymać kciuki! Oby następnym razem się powiodło. ^^
    Psiaczki przeurocze, sama nie chciałabym ich oddać. <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia!
    Trzymam kciuki za egzamin. :)

    Pozdrawiam,
    http://koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Każdemu zdarza się oblać, bo w końcu nie jest łatwo za pierwszym razem zdać : / Też trzymam kciuki :))
    Ach.. te słodkie pieski, są identyczne, kiedy mój pies był mały >_> Stare dobre czasy...

    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  18. Matko, jak mi się ta piosenka podoba! Szczególnie refren! Ciary mnie przeszły. Zaraz ją ściągam *___*. Chłopak mi podpowiada, że go 2 ending z Fate/Zero (uwielbia to anime, ale pokazywał mi tylko fragmenty, więc nie wiem co o nim sądzić XD). A propos Fate. Lubię openingi z pierwszej serii i drugiej, jeśli nie znasz, to przesłuchaj C: może ci się spodobają.
    Oj, kochana, zdarza się. Ja zdawałam 5 razy, więc nie martw się. Po prostu musisz próbować, na pewno następnym razem zdasz, jeśli w siebie uwierzysz :).
    Śliczne pieski i zdjęcia *___* jeeej! Kwiatuszki też cudowne! Ja dostałam tylko różyczkę buuu D: marzy mi się taki kosz z kwiatami!

    OdpowiedzUsuń
  19. ale śliczny piesek !!<3
    a co do egzaminu to nie przejmuj się- za którymś razem napewno zdasz ;) :P
    pozdrawiam:)
    paullista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie słodkie pieseczki ! *.*
    Powodzenia na egzaminie, dasz sobie radę !

    vikk-vikktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. O, jakie słodkie psiaczki. <3 <3 Psy, to moje ulubione zwierzęta. Sama mam w domu jednego. ♥ Szkoda, że nie udało ci się...no cóż, następnym razem na pewno pójdzie Ci lepiej! Będę cały czas trzymać kciuki. <3 Tylko nie stresuj się!

    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie martw się to że raz się nie udało nie oznacza że za drugim się nie uda, trzymam kciuki! :)
    http://niepasujacy-element.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda z tym prawkiem, ale jak to mówią, co nas nie zabije to wzmocni ^^ Liczę, że następnym razem z pewnością się uda, choć to jest takie stresujące ;> Różyczki piękne, śliczna kompozycja ;) Słodziachne psiaczki - fotki z nimi bardzo udane i jakby profesjonalnie wyszły *.* Ja bym tych pulpecików nie oddawała nawet jeśli miałabym za dużo zwierzaków! Chociaż wiem, że takie myślenie nie jest zbyt rozsądne i nie można się kierować tylko uczuciami ;/ No i moja mama by oczywiście się sprzeciwiła, bo mam już psa, kota i wróblo-kanarka (tak tego ptaszka nazywam od jakiegoś czasu) XDDD
    Ciekawa i oryginalna ta piosenka - dobry ma dziewczyna głos ;D Portrecik ładny i dobry jak na pierwszy raz ^^ Ja się za rysowanie na razie nie biorę, może we wakacje mnie coś na to natchnie ;*****

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawy post :) bardzo mi się podobają notki tego typu
    świetny wygląd bloga, pozdrawiam :*

    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    w wolnej chwili zapraszam DO MNIE:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Będę trzymać kciuki jak nic! Teraz już się uda :)
    Jeeej pieski są przeurocze, rozstawanie się ze zwierzakami to złoooo, zdecydowanie.
    A kwiatki, nie przeczę, chłopak zaszalał :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie przejmuj się się tym że oblałaś porażki chodzą po ludziach po prostu musimy nauczyć się z nich wyciągać wnioski!:) Następnym razem pewnie lepiej ci pójdzie!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/03/dont-stop.html

    OdpowiedzUsuń
  27. swietne zdjecia piekna jestes :)
    zalezy mi zebys skomentowala :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne pieski nie przejmuj się następnym razem na pewno się uda :)

    photo-andyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie ma co się martwić, zdasz następnym razem! :D W dodatku śliczne zdjęcia wstawiłaś xDD

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładny portret. Zdjęcia masz piękne i powodzenia!

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wróblo - kanarek to po prostu wróbelek, którego wychowałam od pisklaka i teraz mieszka u mnie w klatce jak kanarek przez ok 6, 5 lat, bo nie poradziłby już sobie na wolności ;>
    A wygląda tak:
    https://www.facebook.com/475199642570818/photos/pcb.603824903041624/603824133041701/?type=1&theater
    https://www.facebook.com/475199642570818/photos/pcb.603824903041624/603824439708337/?type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  32. Wracałam z gimnazjum z przyjaciółkami i wtedy zauważyłyśmy go jak siedział pod rynną ^^ No to go wzięłam i jakoś tak wyszło, że wykarmiłam go jajecznicą (z początku, bo teraz to je karmę dla kanarków i kruszynki pieczywa) XD Z tym, że groziło duże ryzyko, że mi umrze, ale na szczęście żyje sobie do dzisiaj ;) Tak, kotki potrafią być kłopotliwe jeśli chce się mieć ptaszki. Moja kotka jednak nie atakuje klatki z nim.... Jak była mała to tak troszkę atakowała, ale teraz zupełnie ignoruje ;P Ale z powodów bezpieczeństwa nie za często go z klatki wypuszczam, chyba, że na chwilę kotkę w innym pokoju zamknę ;< Może to kwestia charakteru, lub dlatego że jest rasowa (Maicoon) dlatego tak na ptaszki się nie rzuca? Kto wie... z moim pieskiem (yorką) też jakoś się dogadują ;> Takie bezkonfliktowe zwierzaczki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to szkoda papużek jak tak do lasu sobie poleciały ;c Nie dziwię się w takim razie, że już więcej ptaszków nie chcesz ^^ Typowe powiedzenie "jak pies z kotem" ;D Mój pies i kot potrafią się nieźle kłócić i to nie tyle o dominacje kto rządzi domem, ale kogo mam pierwszego pogłaskać, albo kto mam pierwszy dostać coś do jedzenia ;P Fajnie to wygląda jak moja wielka kotka paca łapą mini pieska po łepku XDD Oczywiście pazurków wtedy nie wyciąga, więc krzywdy nie zrobi.... Zawsze mam z tego frajdę tak na to patrząc;)

      Usuń
    2. Dobre porównanie! ^^ Sama wiem to najlepiej, bo miałam praktyki w przedszkolu u 3 letnich maluszków ;) Też się tak obrażały jak coś nie było po ich myśli, a umiały to serio dosadnie pokazywać XD Oczywiście po chwili taki foszek przechodził i wracały do zabawy - dzieci to takie humorki miewają, a zwierzaki to samo ;D Wczoraj mój pies (właściwie to psia dziewczynka jest, ale ogólnie nazywam) się obraził, że kotkę na kolanach trzymałam, więc mnie ignorował cały dzień! Dzisiaj było już lepiej, bo chyba zapomniała o tym ;> Zabawne jest jeszcze to, że wszystkie moje trzy zwierzaki są płci damskiej - nawet wróbel ;P Tak po prostu samo wyszło, czysty przypadek XDDD

      Usuń
    3. W sumie to dobrze, chociaż fochy oczywiście miewają ^^ Ale prawda, że łatwiej jest się z nimi dogadać - zwierzaki-faceci potrafią być częściej agresywni ;D
      No, na początku to przez te wszystkie 16 dzieci mnie głowa rozbolała i mega dziwne uczucie ogółem przeżyłam ;)) Ale z każdym dniem było już tylko coraz lepiej! Może to kwestia przyzwyczajenia po prostu, a może dlatego, że był taki okres co chorowały i pod opieką miałam ich w końcu tylko 7 ;->

      Usuń
    4. Miłe ale trochę męczące zajęcie, prawda? ;) Podziwiam nauczycielki w podstawówce, tam też zapowiadają mi się praktyki na przyszły rok ;>
      Tak, faceci potrafią strzelać fochy równie dobrze jak kobiety czy dzieci ^^ Trzeba wiedzieć i wyczuć po prostu jak się z takim obchodzić XDD

      Usuń
  33. Ohayo, widzę że przeniosłaś bloga. Śliczne pieski, szkoda że nie zostają z tobą dużej.
    Nie martw się, przecież można spróbować jeszcze raz. Ludzie się uczą na błędach.
    Ale fajna piosenka<33

    OdpowiedzUsuń
  34. Trzymam kciuki za kolejny egzamin :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz już u mnie plus za lucy w tle ;D <3
    Zapraszam też do nas na www.ddoubles.tk
    Obs za Obs?

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękuje za kliknięcię i możemy się zaobserwować ;))
    A te szczeniaczki są słodkie, kocham psy ;))

    OdpowiedzUsuń
  37. z kolejnym podejściem z pewnością się uda! ;)
    ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ślicznie wyglądasz! wspaniały post <3

    a może wspólna obserwacja?
    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  39. Ojej, szkoda...;c Ale nie martw się, do 3 razy sztuka! :D
    Śliczne masz te psiaki, uwielbiam takie małe szczeniaczki :))
    Śliczny portret, faktycznie dużo masz ich w zakładce ;dd

    Buziaki maleńka;*

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. Masz słodkiego psa<3 już obserwujemy i liczymy na to samo

    blondiebrownieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczna jesteś :)
    pytałaś o wspólną obserwację - obserwuję :)

    lilac-fleur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny blog! I jakie słodkie pieski, naprawdę żal oddawać :(
    Życzę powodzenia na egzaminie :))
    Odpowiedź na pytanie o wspólną obserwację: już zaobserwowałam :))

    Mój blog :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne zdjęcia!
    Jesteś śliczna a Twój piesek taki słodki!
    Super blog! Dodajemy do obserwowanych a w wolnej chwili zapraszamy także do nas ;)
    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  45. śliczne te pieski!
    obserwuję :)
    http://in-search-of-each-other.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. No przesłodkie te pieski *.* Świetne zdjęcia, a jeśli chodzi o prawo jazdy nie martw się. Moja koleżanka zdała za 3 razem, ma już prawo jazdy od prawie 4 lat i nie zapłaciła ani jednego mandatu i nie spowodowała żadnego wypadku ;) To przez stres i tyle :D Powodzenia następnym razem.

    Proponowałaś mi wspólną obserwację. Zacznij a ja się jak najszybciej odwdzięczę :) Po nazwie i piosenkach widzę , że interesujesz się anime/mangą :D To fajnie bo ja też :)
    http://majka-majkaa-blogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Trzymam kciuki i życzę powodzenia. Fajne fotki. Masz słodziutkie pieski. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Wow,beautiful pictures.
    Wanna follow each other blogs via gfc & bloglovin
    Let me know
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  49. Weszłam ze swojego bloga na Twój i urzekł mnie wygląd więc zostaję <3

    Powodzenia na kolejnym egzaminie! :)

    www.atelier-dolores.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Powodzenia nastepnym razem! Ja zdalam za drugim razem :)

    OdpowiedzUsuń
  51. PROSZĘ BARDZO <3
    http://discidone-art.blogspot.com/2014/03/14.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Kurde, przejrzałam tą zakładkę ki stwierdzam, że jak wykopię trochę czasu to chętnie coś dla Ciebie nabazgrolę, z przyjemnością nawet :)
    +Jesteś może zainteresowana wzajemną obserwacją blogów?
    Zapraszam: iamwhoireallyam.blogspot.com
    Pozdrawiam Cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  53. najgorszy w tym wszystkim jest stres ;) nie myśl o tym, że jesteś w trakcie egzaminu, a na pewno zdasz;)
    słodkie psiaki ^^
    http://carmenlolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. szkoda że nie można mieć tyle zwierząt, powodzenia w egzaminie, trzymam kciuki :)
    Nowy post, liczę że przeczytasz i się trochę uśmiechniesz :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Jakie słodkie psiaki :))
    Życzę powodzenia w kolejnym egzaminie :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie:
    http://vision-on-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Jakie przesłodkie psy ! Uwielbiam psy sama mam tylko jednego ,ale jestem w niej "zakochana" :D

    http://grapverutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Your dog is super cute!

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  58. Ojeju, przykro mi :c. Nastepnym razem na pewno Ci się uda ! Będziesz już trochę badziej z tm wszystkim zaznajomiona :D

    http://damage-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń