czwartek, 20 marca 2014

21. Chou.

~ Ohayo ~
Wiosna! Przyszła! W końcu pojawiło się słońce i bezchmurne niebo! Nic tak nie cieszy jak uczucie gdy po zimnych dniach, pełnych wiatru i deszczu wychodzi ogrzewające słońce. To niby tak niewiele, ale jestem strasznie szczęśliwa :)

Chodź cieszę się z przybycia wiosny, tak naprawdę nie mogę doczekać się przyjścia lata. Czekając, korzystam jak się da z ciepłych wiosennych promyków. Jutro idę razem z Anią na pizzę, jest dzień wagarowicza więc moja nieobecność na niektórych lekcjach jest uzasadniona. Po pizzy być może nawinie się jakiś procentowy napój. Potem jadę do swojego Miśka na cały weekend <szalona> więc wszystko zapowiada się idealnie <3 <stąd mój dzisiejszy promienny nastrój>
Ostatnimi czasy zarażam wszystkich miłością do nekosiów <czyt. kotów> nawet moją Anię <3


Zdjęcia w szkolnym kiblu, zawsze na czasie.

Muszę się wam czymś pochwalić. Kochana Klaudia <moja imienniczka zresztą:)> z bloga discidone-art.blogspot.com narysowała dla mnie przecudny rysunek. Jest niesamowity sami oceńcie:
No normalnie cała ja :) Ayuna-Kociara <3
Dziękuję ci Klaudio raz jeszcze <3 masz niesamowity talent :) Rysunek od razu wskakuje do mojej galerii  Zachęcam do obejrzenia innych, a i do rysowania również zachęcam :) kliknij: 
Teraz pochwalę się rysunkiem który ja narysowałam :) przedstawia postać Shadowa, możliwe że kojarzycie go z gier Segi, między innymi z gry Shadow the hedgehog. To moja ulubiona postać z serii gier o Sonicu <3
Lubię grać.. przeglądając internetowe strony znalazłam bardzo ciekawy obrazek, który podzielam.

Pora kończyć. Dzisiejszą piosenką jest Chou ślicznej i utalentowanej Amano Tsukiko. Może kojarzycie utwór, był końcową piosenką w grze Fatal Frame 2. Jest
 cudna, zachęcam do przesłuchania <3

To na tyle. Jeszcze jedna bardzo ważna informacja. Nie wiem co się dzieje z moim blogerem i kontem google, bo raz mogę zaobserwować danego bloga a raz nie. Macie podobny problem? Wiecie jak z tego wyjść? Chodzi o to że po prostu nie loguje mnie i wyskakuje informacja by spróbować później. Wiem że obiecałam kilku blogom obserwację, wybaczcie, musicie na to zaczekać dopóki nie znajdę rozwiązania problemu.
Sayo!

65 komentarzy:

  1. Chyba każdy się cieszy z przyjścia wiosny :)
    haha foty w kiblu zawsze spoko :))

    Zapraszam : http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam problem z obserwacją :c

    http://dusiowata-dusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, pogoda znacznie się poprawiła ! Ślicznie rysujesz i Klaudii, Twój portret też jest niczego sobie ! :)
    Ja mam bardzo podobny problem z obserwacją i nie wiem jak to naprawić, a chciałabym zaobserwować kilka blogów :// Miejmy nadzieję, że problem szybko zniknie :)

    vikk-vikktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że też interesujesz się Japonią. ^^
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://postcards-kingdom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wolę wiosnę od lata ,bo kocham chodzić w trampkach i bluzie ,a w lecie jest za gorąco na to.
    Szkoda ,że dzień wagarowicza jest tylko raz w roku >.<

    http://grapverutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wysłałam ci na twój email, który jest podany na twoim blogu z prawej strony jak ja obserwuję z tymi problemami :)

    http://dusiowata-dusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądacie. Strasznie podoba mi się twoja koszulka z kotem, mogę wiedziec z jakiego masz sklepu ? :)
    Wiosna jest piękna, takie urocze ciepełko ;p


    www.wkraateczke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te kwieciste legginsy!

    Nowy post! http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow rysunek jest cudowny : ) Twoja koleżanka ma talent .

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie słonecznie również, choć ponoć ma to się popsuć z tego co widziałam w prognozie... Jak to jest, zawsze jak u mnie świeci słońce, u was pada i na odwrót? XD Jesteś pięknie ubrana na tych zdjęciach *0*

    pozdrawiam,
    ohmfh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię gdy nie jest ani za gorąco ani za ciepło, więc wolę wiosnę, chociaż lato też ma swoje zalety :D
    Fajne macie koszulki!

    ruziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też wiosna ^^
    Piękny rysunek *.*
    Też lubie grac w gry xD
    Zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Taaak! Wiosna taka piękna, ale popieram - zdecydowanie bardziej czekam na lato *___*
    Jakie cudne bluzki! Wiem, że Ayu-chan jest kociarą, ale Naff niestety kotów nie lubi D: znaczy... tych prawdziwych, bo wredne, ale te z anime albo maskotki, albo bluzki - wielbię!
    Słit focie w kiblu zawsze spoko haha XD.
    Jak ty ślicznie rysujesz! A gościa kojarzę głównie z bajki! Ktoś też ładną Ayunę narysował C:
    Gry są cudowne D: po maturze w końcu się nagram.
    Hmmm, niestety z bloggerem nie pomogę, bo u mnie tak się nie dzieje :c chciałabym ci pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie słodkie bluzeczki. <3
    Śliczne rysunki, masz talent!
    Co do bloggera to mi też się tak czasami dzieje, ale jak zamykam okno i próbuję jeszcze raz to wszystko już działa normalnie. xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Nareszcie wiosna. :)
    Rysunki fenomenalne! Zarówna Klaudii, jak i Twój :)
    Postać tę kojarzę z gry mojego brata. Jakieś wyścigi czy coś. Nawet fajna gra.
    AaAA i mam taką samą koszulkę tylko szarą - kocham koty! :D
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. genialne koszulki ;3 oczywiście że dzień wagarowicz trzeba świętować :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie rysujecie :) a z tym obserwowaniem to też tak nieraz mam, nie wiem dlaczego, jak sie dowiesz to daj znać :)
    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. zdolna ta dziewczyna!

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kawaii neko-ciaki!!!
    Ja też mam problem z obserwacją ;/

    OdpowiedzUsuń

  20. świetny blog!
    widać że wkładasz w niego dużo pracy :)
    będę zaglądać częściej :)
    http://simplecurls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog. <3 Ja również cieszę się, że jest już tak cieplutko, zaraz będę szła na zdjęcia. :)
    Pozdrawiam, zapraszam do mnie.
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Tu Misia, ale mam nowy nick.

    Uwielbiam wiosnę - u mnie dziś temperatura sięga 21 stopni, oczywiście na plusie! Ogółem uwielbiam każdą porę roku, lecz najbardziej lato, na które czekam niecierpliwie. <3 Świetne bluzki. Zdjęcia w kibelku zawsze na czasie, racja. Jejku, jejku! Ale śliczny rysunek, masz ogromny talent!! Eee..tej postaci chyba nie kojarzę zbytnio...ale, chwila! Coś mi świta...widziałam ją gdzieś, ale nie wiem gdzie. Co to tego problemu, spróbuję Ci pomóc, choć nie wiem, czy mi się uda - nigdy tak nie miałam. No więc spróbuj odświeżyć stronę kilka razy, czasem to pomaga mi w innych przypadkach. A jak nie pomoże, to nie wiem, przykro mi. :c

    Pozdrawiam, Miśka.

    OdpowiedzUsuń
  23. Udanego weekendu Ayuno! (kurde, w wołaczu to poprawnie napisałam?:0 ) :-)
    Rysunek od Klaudii jest prześliczny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawy blog i zainteresowania :)
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli Ci się spodoba :*
    http://fashionkludi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Widze, że dobry humorek dopisuje i tak ma być :D Ahh jak piękne rysunki ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Nareszcie wiosna i humorek jakoś wszystkim dopisuje ^^ Mi oczywiście też, zawsze uwielbiałam taką pogodę ;) Koty są bardzo urocze i mają takie puchate łapeczki *.* Tylko nieraz podrapać mogą jak coś im się nie podoba xD Ja od zawsze lubiłam pieski, ale koty traktuję z nimi na równi pod tym względem i oba zwierzaki należą do moich ulubionych na pierwszym miejscu! A ogółem to wielbię wszystkie zwierzaki ;P Śliczny rysunek Ayunki kociary, taki mrrrau ;D Fotki z kibla szkolnego przypomniały mi moje dawne czasy kiedy to z dziewczynami tak się zabawiałyśmy ^^ Zawsze spoko są, a co! ;> W gry to sobie zagram we wakacje bo teraz mam ledwo czas na ogarnięcie wszystkiego ;-) Ale udany rysunek, kojarzę skądś tego Shadowa, ale w wersji bardziej granatowej, nie za bardzo się na tym znam, a w tą grę nie grałam, tylko samą postać kojarzę XDDD Jakoś dziś nie wykorzystałyśmy dnia wagarowicza i na wszystkie wykłady się poszło, ale za to wykładowczyni odpuściła nam nasze wagary w zeszłym tygodniu z pierwszego nudnego wykładu, bo mieliśmy odrabiać! Ma się to szczęście ;3 Nie znałam tej piosenki, ale mi się spodobała ;*****

    OdpowiedzUsuń
  27. też się cieszę że już wiosna ale też nie mogę się doczekać lata:)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne fotki. Wiosna to moja ulubiona pora roku. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Boże jaki piękny portret a zdjecia są super. Kibel to zawsze dobre miejsce ;)

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Strasznie podobaja mi sie Wasze bluzeczki :*
    Pieknie rysujezz <3

    zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Też się ciesze z przyjścia wiosny, ale na lato jeszcze nie czekam, poki co wiosna mi całkowicie wystarcza. Cieszyłabym się jeszcze, gdyby się trochę ustabilizowała temperatura, bo raz jak gdzieś idę jest tak ciepło,że zdejmuję kurtkę, a jak wracam trzesę się z zimna. No, ale nie można z drugiej strony wymagać zbyt wielu. Jest wiosna, to dobrze.
    Rysunek bardzo ładny, a na zdjęciach w kiblu widać,że lubicie koty, po koszulkach :) W grach o Sonicu nie widziałam tej postaci, nie kojarzę jej

    OdpowiedzUsuń
  32. W końcu wiosna <3
    Świetna praca
    I twój rysunek ♥
    Ładne zdjęcia
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też bardzo się cieszę że mamy już wiosnę! A w tych koszulkach wyglądacie świetnie!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/03/beating-heart.html

    OdpowiedzUsuń
  34. w tym tygodniu ma padać:(
    ale świetny ten rysunek! zazdroszczę dziewczynie talentu!
    a Ty masz genialne legginsy ;3

    OdpowiedzUsuń
  35. no ciekawa jestem jaka ta pogoda będzie w przyszłym tygodniu :D
    + sliczne zdjecia *.*

    Zapraszam :*
    http://damage-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Rysunek jest na prawde śliczny!
    Uwielbiam taka pogodę, jest wręcz idealna. :))

    Pozdrawiam,
    http://koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne zdjęcia :) Tez spróbowałam Cię narysować :D jeśli chcesz zobaczyć to zapraszam :) ------>
    http://olla-ollaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. nie mam z tym problemu;)
    dziaa za odwiedziny ^^
    tak wgl. Ola jestem xD widzę tez dodajesz cos od sb, myślałam ze zastanę tu anime ;o
    udanego weeka u chłopaka, fajne fotki w kiblu zawsze spoko ;)
    masz dobra kreskę i super rysujesz :)
    wagary.. pamiętaj aby dzień święty święcić ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam nadzieję, że weekend był udany, że spędziłaś go wyśmienicie :) W końcu taki powinien być weekend! :D Aiii! Sama ostatnio pałam miłością do kotków ^^ I wiem, że w przyszłości będę takowe zwierzątko posiadać. Już nie mogę się doczekać ^^
    Jeeeej *.* Przepiękny Shadow, śmiało możesz mi go oddać! :D Grając właśnie w tzw. Sonica z siostrzeńcem zawsze wybieramy Shadowa :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu ;) Rysunki piękne!!!! Wow! *.* Jak i Wy śliczne hah :D Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne zdjęcia, jesteście śliczne no i bardzo ładne bluzki :P

    martyna-k.blogspot.com <--- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajnie napisany post :) Piękne oba rysunki i bardzo ładne bluzki z kociakami :)
    Pozdrawiam,
    www.katee-m.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny ten rysunek :)
    Zazdroszczę Klaudii takiego talentu :)

    Happytimean.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. fajny blog :)
    zapraszam do mnie
    http://flemour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Tęsknie za Polską jak czytam takie posty, u mnie zima ;( a marzę o wiośnie.

    OdpowiedzUsuń
  46. Hey :)
    Your blog is really great-i love it so much. Maybe you're interested in following each other ? I would love it ❤ Pls let me know in a comment on my blog
    kisses, Anna ♥

    OdpowiedzUsuń
  47. U mnie już wcześniej była piękna, bezchmurna pogoda...;D
    Fajne macie koszulki, widać że lubisz kotki hehe;d
    Mam nadzieję, że pizza i % smakowały :D
    Ahhh te Klaudie - wszystkie mają talent! ;pp
    A sonic wyszedł Ci zajebiście♥

    Buziaki piękna ;**

    OdpowiedzUsuń
  48. hej mogę prosić o kliknięcie w '' linki '' w tym moim poście? http://simplecurls.blogspot.com/2014/03/sheinside.html
    jeśli klikniesz napisz co chcesz w zamian a obiecuję że się odwdzięczę!

    OdpowiedzUsuń
  49. Hmmm mam dokładnie tak samo! Również niestety nie mogę obserwować chociaż chciałam. Obie macie talent oraz boskie te koszulki! :* Skomentujesz może i u mnie? :)



    have-fun-inlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Looks good! I don't think I have seen it here :( nice review)
    Lovely Read!
    http://beauty2beautytips.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja nie lubiłam kotów, choć teraz odkrywam ile mam z nimi wspólnego <3 Rysunek cudny jak post. Mam nadzieję, że pizza była smaczna :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Kurcze, ale jesteście ładne! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja również bardzo się cieszę z takiej pogody. I żeby jak najszybciej było coraz cieplej :)
    Świetnie wyglądacie, a koszulki macie cudne <3
    Pozdrawiam, Yuki ✿
    imagine-yuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo fajny blog, naprawdę! :)
    _____________________________
    Proszę o kliknięcia w linki w poście! http://karina-kaarina.blogspot.com/2014/03/spring-wishlist.html
    + życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  55. woooow swietnie rysujesz!!!!!!!!!!!!!!
    pozdrawiam cieplutko z Hiszpanii :*
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  56. niema to jak zdjęcia w kiblu :) fajnie rysujesz

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo lubię wiosnę,ale podobnie jak Ty nie mogę doczekać się lata.
    Super rysunki *-*
    Masz bardzo ładną urodę :)
    Obserwuję i pozdrawiam ♥

    http://o-justbreathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. A co do tego obserwowania to właśnie chciałam zrobić to na Twoim blogu,ale wyskoczyła mi ta sama informacja co Tobie.Nie wiem o co chodzi.Postaram się nadrobić to w późniejszym terminie :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Z obserwowaniem ja też mam czasem problem,ale nie wiem,co z tym zrobić :p
    Przynajmniej masz porządnie w toalecie,nie to co u mnie,nikt tam chyba nie wchodzi xD
    april-aapril.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. macie bardzo ładną toaletę, nie to co u mnie :(
    http://bejbicamxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Śliczne zdjęcia,pięknie wyglądacie !

    Czy mogłabyś kliknąć u mnie w linki od Sheinside? to dla mnie bardzo ważne
    http://marbelstyle.blogspot.com/2014/03/sheinside.html.
    (poinformuj proszę w komentarzu jak klikniesz,aby brać udział w losowaniu)

    OdpowiedzUsuń
  62. Hey beauty you have a really nice blog,love your style,taste and pictures .Visit my blog,and if you like it, follow me on gfc I will do the same =) Have a nice day =)
    http://www.obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękna zapraszam do mnie ma mową notkę i mam nadzieję, że Ty też coś wyskrobiesz;D;*

    OdpowiedzUsuń
  64. Hej :)
    Piątka, ja też straaasznie się cieszę z nadejścia wiosny. ^^ Piękna pora roku <3 Śliczne bluzki, widziałam je w Croppie i zastanawiałam się, czy kupić. xdd Haha, mamy podobne gusta. ^^ Jejku, ten rysunek jest przepiękny. *-* Tylko pozazdrościć talentu. Twój Shadow też wyszedł cudownie. :D Haha, no jasne, że go pamiętam, jakbym mogła zapomnieć <3 Zgadzam się z napisem na obrazku! Ja również lubię grać, zwłaszcza z moim braciszkiem, jak ma dobry humor i chwilę wolnego czasu :) Miałam podobnie, ale zmieniłam przeglądarkę i już nie mam żadnych takowych problemów.
    i Zapraszam do mnie na nową notkę :3 ;*

    OdpowiedzUsuń