sobota, 5 kwietnia 2014

23. Radioactive.

~ Ohayo ♥ ~
Szczęście znów jest razem ze mną. Przez kilka ostatnich dni nie miałam żadnego dostępu do internetu co doprowadzało mnie do małego szaleństwa. Na szczęście jednak od kilkunastu minut mogę oddychać spokojnie ponieważ widzę kątem oka jak pali się zielona lampka na modemie. Przez ten krótki czas zdałam sobie sprawę z tego, jak bardzo zżyłam się z blogiem i jak wielką przyjemność sprawia mi dbanie o niego... ale i to jak bardzo uzależniona jestem od internetu <dziecko neostrady> 

W piątek tydzień temu były w mojej szkole drzwi otwarte, czyli automatyczny powód do wagarów.
Od lewej: Ayuna, Karol, Natalia, Ania, Olii ~Tak wyglądał mój piątek rano :) Szkoda że tak luźne dni wypadają w mojej szkole bardzo rzadko.
1 kwietnia, zamiast żartować z ludzi wybrałam się na szkolną wycieczką na targi do Czech<jak się okazało na miejscu- targi rolnicze> Razem z Anią, Zuzką i Darką <3 gdyby nie one zniosłabym tam jajo z nudów. 3 GODZINY jazdy w jedną stronę, 3 GODZINY oglądania traktorów i kombajnów, 3 GODZINY powrotu... i godzinka na obiadek. Nie mówię że cała impreza była zła czy bezsensu no ale kaman... jestem kobietą w końcu i ani traktor ani kosiarka nie robią na mnie wrażenia. Jednak potrafiłyśmy znaleźć sobie zajęcie:
To zdjęcia bardzo, bardzo mi się podoba. Chodź nie rozumiem nic a nic po czesku, dogadałam się z bardzo miłym panem by pozwolił mi zrobić sobie zdjęcie z tym ptakiem. On jest żywy!
Wczorajszy piątek również był udany. Nadpobudliwa drużyna przyjechała na mój gofrowy piątek. Gofry Ayunki są goframi ze wszystkim co tylko znajdę w kuchni :3 może kiedyś zdradzę wam przepis na udaną bombę kaloryczną. Spaliłyśmy wszystko grając w rzutki i bilarda.
Od lewej: Olii, Ania, Kaśka, Ayuna. Niżej: Magda, Natalia.

Dzisiejsza notka zawiera dużo zdjęć, w tym tygodniu naprawdę wiele się działo, a zdjęcia wstawiać muszę bo znajomi czytają mi bloga :) W każdym bądź razie zamierzam już niedługo kontynuować notki tematyczne. Moja głowa i myśli zawarte w niej są niewyczerpalne a chęć pisania i dzielenia się swoimi przekonaniami z ludźmi zbyt silna, bym mogła jej odmówić. Dziękuję wszystkim moim stałym czytelnikom i mam nadzieję ze wciąż będziecie napływać <3 Teraz zabieram się za czytanie waszych blogów :) Wybaczcie mi te dni zwłoki i opóźnienia. 

Na koniec Klaudia Siedlecka, która rysowała ostatnio dla mnie portret, ma takie oto ogłoszenie:
Czytajcie, wklejajcie... mój blog wspomaga ludzi kreatywnych i pomysłowych. Z chęcią zamieszczę podobne ogłoszenia :)

Dzisiejszą piosenką jest naprawdę świetny cover Radioactive w wykonaniu Lindsey Stirling i Pentatonix. To naprawdę udane połączenie.
 
Dziękuję że wciąż ze mną jesteście <3
Sajo!

146 komentarzy:

  1. ahah no to się wkopałyście w te targi! ale zdjęcia za to świetne :) u mnie w szkole dzień otwarty dzisiaj - w sobotę ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :D
    W mojej szkole dni otwarte są dopiero 15 kwietnia :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na mnie traktory również nie robiłyby wrażenia, ale cieszę się, że znalazłaś sobie zajęcie. Wszystkie zdjęcia są cudowne, szczególnie z ptakiem. <3 Dobrze, że internet Ci już działa! Także jestem uzależniona od niego i wielką przyjemność sprawia mi pisanie notek na moich blogach, jak i czytanie innych blogów. ^^

    Pozdrawiam, Misia.

    OdpowiedzUsuń
  4. super fotki ! <3
    nigdy nie bylam na takich targach :D :*




    zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W dzisiejszych czasach wszyscy jesteśmy od czegoś uzależnieni, ale i tak większość od internetu. Śliczne zdjęcia ;) Zapraszam do siebie :D
    http://meandmyworld1534.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa tych twoich gofrów . Mam nadziej że podzielisz się z nami przepisem : )
    Zdjęcia są super .
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. "jestem kobietą w końcu i ani traktor ani kosiarka nie robią na mnie wrażenia." - po tych słowach moja herbatka wylądowała na dywanie xD Miło się czytała, bardzo fajna piosenka ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuje
    licze na to samo z twojej strony jak obiecałaś:)
    http://malolatajulqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia :) pewnie dobrze się bawiłaś :)

    u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. super zdjęcia *-*
    ja teeeż chcę dni otwarte, no:D
    http://faa-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuje ;p i licze na to samo jak obiecałaś ;p
    mergato.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Lindey Stirling i Pentatonix... najlepsze co może być!
    Chętnie spróbowałabym tych gofrów, ale żeś mi smaka narobiła :DD. Widzę, że fajnie spędziliście czas. Dobrze jest sobie znaleźć zajęcie nawet wtedy, gdy wszystko naokoło nudzi <3. Na początku myślałam, że ten ptak to z plakatu :O

    OdpowiedzUsuń
  13. nie ma to jak targi rolniecze haha
    Super zdjęcia
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hah fajne zdjęcia z traktorami ;Dhttp://beautifulprincesss.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  15. zaobserwujesz nasz blog- http://clarrieandcarrie.blogspot.com ? Chciałybyśmy, aby obserwatorów było jeszcze więcej, aha i świetny post, prowadzisz bloga z secem to sie liczy!

    OdpowiedzUsuń
  16. mam taki traktor ;pp.
    ciekawy pomysł ze skrzydłami anioła w nagłówku, ładny blog.

    http://notbetogether.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale jesteście fajne dziewczyny! :) Super zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Współczuję tak długiej podróży >.< fajne zdjęcia! :)
    Pytałaś się o wspólną obserwację, ja już i czekam na rewanż :)
    http://pogowtrampkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia są bardzo ładne, mimo nieco "męskiej" tematyki :))
    Pisałaś o wspólną obserwację, oczywiście ja już to zrobiłam i czekam na to samo ^^

    http://fashiongirlkate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja już obserwuję ;) Teraz Twoja kolej :)
    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjęcia :)
    zaobserwujesz? jeśli tak odpisz u mnie

    tina-tinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ja już obserwuje, liczę na to samo

    tina-tinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Hah, 3 godziny oglądania traktorów i kombajnów ^^
    "zamarzam już niedługo kontynuować notki tematyczne." Zamarzasz :D Tak,tak, to literówka. Ale zawsze wychodzi coś śmiesznego :3
    varill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post. Jestem tutaj pierwszy raz i mi się spodobało :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do ZAOBSERWOWANIA :) ( na pewno się odwdzięczę )
    lilka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. JA JUŻ OBSERWUJE TERAZ PROSZE TY MNIE ZAOBSERWUJ :)


    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. o kurcze, niesamowity cover *.* radioactive jest super :D jak caly zespół imagine dragons. ostatnio na okrągło słucham "demons" i "on top of the world" polecam :D
    ja już obserwuję ;))
    http://volleyball-dreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. swietny post, mega pozytywne zdjecia, jestes przesliczna, u nas juz dawno byly dni otwarte :)
    swietne te serduszka rozdzielajace w poscie :)
    Jeśli chcesz zobaczyć i poczytać odnośnie firm internetowych, o ich zasadach współpracy itp., to zapraszam do skomentowania nowego posta : )
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia:)
    Pytałaś o obserwację - ja już, twoja kolej:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny post !
    Pytałaś o wspólną obserwacje, ja już obserwuje i czekam na uczciwy rewanż ;)
    http://meerga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojej, to wam dopiero zrobili kawał z tymi traktorami! Haha, kombajny o traktory- idealna wycieczka dla kobiety.
    Pytałaś o wspólną obserwacje, ja już obserwuje i czekam na uczciwy rewanż ;)

    natty-and-natty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. swietne zdjncia , swietny blog jak ty to robisz + http://andziablogangelika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia :) Zaobserwowałam :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bez internetu faktycznie ciężko ;)
    obserwuję i czekam na Ciebie
    testolandiazadarmo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. pytałaś o wspólną obserwację, ja już. Czekam na uczciwy rewanż :)

    http://my-live-my-business.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny post :)
    obserwuje i mam nadzieję, że się odwdzięczysz :)
    http://flemour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. już zaobserwowałam, czekam na rewanż:)
    miłego wieczoru
    http://simplecurls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne zdjęcia :) Takie pozytywne :)

    http://perfectly-fashionable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajny blog :)
    Pytałaś się o wspólną obserwację, my już obserwujemy i czekamy na uczciwy rewanż :)
    Poklikasz w linki w poście? Dla Ciebie to tylko chwila <3
    http://julka-paulinaa.blogspot.com/2014/04/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne zdjęcia, bardzo ładny design, podoba mi się sposób w jaki piszesz posty <3
    Jestem tutaj pierwszy raz i wcale nie żałuje, na pewno zostanę na dłużej :)
    masz ochotę na wspólną obserwację?
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajnego masz bloga, jak już mówiłam przy najbliżej okazji zaobserwuję ^^ Szczerzę , na początku myślałam, że to jakiś smutny blog, ale się myliłam ^^
    idiocisawsrodnasxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Hej, dzieki za komentarz, juz zaobserwowałam.

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Dziękuję za miły komentarz :* Masz super bloga :) Ja też jestem uzależniona od internetu :P Obserwuję :) ruda-dziewczynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne zdjęcia! Blog naprawdę ciekawy! Cover tej piosenki słyszałam już wcześniej i bardzo mi się spodobał, połączenie całości wyszło im świetnie! :)

    Ja już obserwuję i liczę na rewanż! :)
    http://enjoyyourlifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. śliczne zdjęcia ;)
    dziękuje za komentarz ;)
    pewnie, że możemy sie obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Fantastyczny blog i śliczne zdjęcia *-*
    Masz talent, pozdrawiam! (^.^)/

    pastelgavi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Jak zwykle pozytywne zdjęcia :) Fajny ten ptak. Mi by się nie chciało oglądać tych traktorów, rozumiem co czułaś, ahaha xD

    OdpowiedzUsuń
  47. Traktory itd. to temat coś nie dla kobiet... chyba że niektóre lubią coś takiego. Mam rodzinę na wsi i czasami lubię jeździć traktorami. Wiem to dziwne

    Na moim blogu pytałaś o wymianę obserwacji ja już zaczęłam i czekam na to samo z twojej strony:
    http://jestem-varies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. fajny post ;) podoba mi sie blog widac ze piszesz go z sercem ;*
    obserwujemy? czekam na odpowiedz ;)
    www.music-keeps-alive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Hahah targi ogrodnicze.
    Mnie też jakoś nie kręcą traktory! :P

    Mogłabyś poklikac u mnie w baner SheInside? Odwdzięczę się!
    Proszę o uczciwosc.
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    P.S Co powiesz na wzajemną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja mam tak samo! Takie uzależnienie nie jest nawet złe w dzisiejszych czasach....Co prawda powolny, ale Internet zawsze być musi XDD Chociaż teraz już działa mi szybciej, więc się cieszę z tego powodu ^^ Tyle różnorodnych zdjęć *.* To z ptakiem jest bardzo oryginalne, nie do wiary, że był żywy! Na tych Targach też pewnie bym się bardzo znudziła, kosiarki i traktory jakoś mnie nie kręcą ;P Najważniejsze, że znalazłyście sobie zajęcie i mimo wszystko jakoś to zniosłyście - wszak liczą się wspomnienia ;) na mojej uczelni były ostatnio dni otwarte i reprezentowałam z grupką dziewczyn z naszej grupy filologię angielską nie wiedzieć czemu (bo jesteśmy na pedagogice, ale co tam, angielski też umiemy ^^) ;D Hehe, goferki z dodatkami, zjadłabym sobie ;3 Ja tak samo robię z naleśnikami - dosłownie wszystko słodkie co mam w lodówce do nich dodaję ^.* Widzę po fotkach, że zabawa była przednia ;> Ciekawy pomysł z rysowaniem na zamówienie, szczególnie, że widać talent tej dziewczyny, wielki szacun dla niej! Piosenka na zakończenie znów trafiła do mojej już i tak długiej listy utworów na które mam fazę, chyba mamy podobny gust muzyczny ;)) Cieszę się, że pomysły Ci się nie kończą, bo nie chciałabym byś opuszczała czy zawieszała bloga na stałe jak niektórzy.... Naprawdę bardzo miło się czyta Twoje notki nieważne, czy są tematyczne, czy z samymi fotkami mi to wcale nie przeszkadza ;******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi słyszeć takie rzeczy ;) Muszę przyznać, że też poprawił mi Twój komentarz humorek ^^
      Tak, większość ludzi jest wprost uzależniona od Internetu i bardzo łatwo to na każdym kroku dostrzec XD
      Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna wcale nie jest taka trudna! W sumie to nie mamy wykładów tylko zajęcia praktyczne np. malujemy, coś kleimy lub się po prostu bawimy i opowiadamy ciekawe historie na temat przedszkoli i dzieciaków ;P A na oniec na zaliczenie piszemy prace lub robimy prezentację i tyle, więc to tylko z nazwy jest trudne, a w rzeczywistości....cóż ;D Chociaż to prawda, że jest tyle specjalności, że trudno na coś się zdecydować ;/
      Fajnie, możemy polecać sobie utwory do przesłuchania w takim razie, już mi tyle w swoich notkach mi poleciłaś - nawet nie pamiętam ile tego było dokładnie ;>
      Pewnie, moje naleśniki z pewnością są tak pyszne jak i Twoje gofry, uwielbiam słodkie jedzonko, a w dobrym towarzystwie jeszcze lepiej smakuje ;*****

      Usuń
    2. Prawda, może i trudno nie jest, ale wszędzie trzeba działać zgodnie z kierunkiem studiów ;) Ale ważne, że nudno nie jest XD Dobrze, że masz już jakieś pomysły na wybór studiów - może akurat uda Ci się dostać tam gdzie chcesz, takie przypadki się zdarzają ;D
      W ostatecznej ostateczności pozostaje zasiłek dla bezrobotnych choć myślę, że aż tak źle na pewno nie będzie ^^
      Lubię to ciasto, jest pyszne *.* Też mam tak, że jak coś lubię to mogłabym jeść w nieskończoność, ale też często jak wiadomo co za dużo to niezdrowo i jak nałożę sobie za dużo to zostawiam sobie na później ;> No bo tak jakoś za słodko się wtedy robi XD Co nie zmienia faktu, że słodkości są dobre na wszystko;))

      Usuń
  51. Śliczne zdjęcia :) Ja nie mogę 12 godzin bez bloga wytrzymać ;)
    Pozdrawiam.

    www.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  52. bardzo orginalny i fajny blog :) Będe wpadać :)
    simplefashioneffect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. juz obserwuje ;) dziekuje za super komentarz ;) ty również masz świetnego bloga, będę wpadać często <3
    pozdrawiam Angell
    www.music-keeps-alive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny blog :)
    Ja już obserwuje!
    http://ewelina12345.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. dużo się u cb działo. targi rolnicze? hahha, widzę, że znalazłyście sobie niezłe zajęcie! c;
    fajny blog.

    berrysmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo fajny nowy post, lubie czytać takie wpisy :3
    nic dodać nic ująć :*
    Bardzo lubię odwiedzać tego bloga <3
    Czekam na kolejny pościk.

    Mogę tylko prosić o poklikanie w linki w poście http://aloohaparadise.blogspot.com/2014/03/sheinside-wishlist.html

    zapraszam na blog mojej przyjaciółki kate-and-her-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Oj przecież traktory i kosiarki takie ciekawe, nie rozumiem twojego braku zainteresowania. haha xD Ale sam pomysł na wycieczkę i tak spoko, zawsze lepszy dzień wolny niż w szkole.

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja też ostatnio zdążyłam się przekonać jak trudno jest wytrzymać bez internetu. Zachorowała, więc siedzę w domu i co jakiś czas coś sprawdzam na laptopie. Mam taką potrzebę często siedzenia przed monitorem. Nie domyśliłabym się,że ten ptak jest żywy. Może dlatego,że jest dosyć inny, nigdy takiego nie widziałam,przynajmniej sobie nie przypominam. Traktory też by mnie zapewne nie zaciekawiły. Ale dobrze,że znalazłyście sobie zajęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  59. ostatni ciągle tu zaglądam. Może obserwujemy?

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetny blog! I taki kreatywny. Na moim napisałaś mi, że chcesz wspólną obserwację. Ja chcętnie już dałam czekam na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  61. Zdjęcia przy traktorach boskie:D Świetny post!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/04/human.html

    OdpowiedzUsuń
  62. ja jestem chyba uzależniona od internetu :)
    Oczywiście chętnie już obserwuję :)
    http://cosmetics-my-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Fajne zdjęcia:)
    Ok obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  64. śliczne zdjęcia :)

    obserwujemy ? ja już Mój blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  65. ja już obserwuje :)
    http://xkaroolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Śliczne zdjęcia ;)
    pytałaś o obserwację, obserwuje i licze na rewanż :)

    bloody-kisss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Super zdjęcia. Pytałaś o obserwację. Ja już obserwuję.
    Zapraszam: stella191.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. świetny tydzień miałaś i tyle przyjaciółek wokół ;)
    wspólna obserwacja to dobry pomysł : )
    już obserwuję :D

    http://passionsofcolourday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. ale sliczne zdjecia <3
    obserwujemy? klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Co powiesz na wspólną obserwację o której pisałaś w komentarzu pod moim postem :)
    http://wanttobewatched.blogspot.com/
    Ja już! :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetne zdjęcia ;D Widzę, że nawet na baardzo ciekawych z punktu widzenia każdej kobiety targach rolniczych potrafiłyście znaleźc sobie zajęcie ;)
    Pozdrawiam i obserwuję rzecz jasna :)
    Marthisse

    OdpowiedzUsuń
  72. Okej, ja już obserwuję , teraz czekam na rewanż :D
    emiuula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. fajne zdjęcia:)
    http://kaasiix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Radioactive ♥ musiałyście się świetnie bawić! :D

    OdpowiedzUsuń
  75. pytałaś o wspólną obserwację ..ja już obserwuję i liczę na rewanż
    macchiatooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Fajne zdjęcia. :)
    Pytałaś o wspólną obserwacje. Zgadzam Cię. Już obserwuję i liczę na uczciwy rewanż... ;)

    http://moonika-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Po Twoim stylu pisania widać, że to, co robisz sprawia Ci przyjemność ;)
    Masz do tego talent :)
    Nutka przypadła mi do gustu :)
    Fajne zdjęcia, śliczna jesteś ;)
    Pytałaś o wspólną obserwację, zgadzamy się i ja za nas dwie już obserwuję :D
    enka-gusia.blogspot.com
    Pozdrawiam, Gusia :*

    OdpowiedzUsuń
  78. Hehe pozytywne rolnicze fotki :D !!!
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  79. Świetne zdjęcia! Szczególnie pierwsze. :) ja rowniez jestem uzależniona od internetu, po prostu dzieckiem internetu, haha.

    Pozdrawiam,
    http://monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Pomimo iż kocham skrzypce (sama posiadam i gram) to nie lubię tej Pani. Jest fajna, ale dla mnie zbyt przereklamowana. Może po prostu już mi się przjadła? O wiele bardziej wolę Vanessę Mae :)
    Aczkolwiek to jest jedna z niewielu jej piosenek, które nadal uważam za ok :)
    buziaki! :)

    http://atelier-dolores.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Niesamowite zdjęcia ♥
    Obserwujemy? ^^ Odpisz u mnie ;p
    http://iampatrysja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Ej, ja na takie targi jeżdżę średnio dwa razy w roku i nie narzekam :D Robię zazwyczaj za fotografa i latam za moim zafascynowanym bratem. :P
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Sympatyczna notka, świetne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie, konkurs w nowym poście:
    http://tematyczniekosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. to zdjecie z ptakiem jest przeurocze!
    jasne, ze tak-- zgadzam sie na wzajemna obserwacja, z mojej strony gotowe, tz obserwuje jako sara la.

    OdpowiedzUsuń
  85. świetny post i zdjęcia. może obserwacja na blgoach ?
    http://zyjchwilajakja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Uwielbiam Twoją urodę, super zdjęcia bardzo pozytywne :)
    http://foxyladyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Kochana każdy powód do wagarów jest dobry;) świetne zdjęcia!

    Nowy post! http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. bardzo lubię ten cover <3 widzę że czas spędziłaś aktywnie ;-D super zdjęcia, pięknie wyglądasz jak zawsze, podoba mi się Twój typ urody ;-)
    buziaki

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Fajny dzień miałaś :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    wika-wera-nikaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Zaobserwowałam twój blog :) Teraz twoja kolej:)
    juliavlogchannel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Świetne zdjęcia :D Bardzo lubię tą piosenkę :) Proponowałaś mi wspólną obserwację, ja już i czekam na uczciwy rewanż :)
    http://majka-majkaa-blogger.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Hej! Pytałaś o obserwację . Ja już obserwuję teraz twoja kolej ;)
    I myślę , że będziesz częstszym obserwatorem mojego bloga! :D
    Pozdrawiam ♥
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. weszłam w ogłoszenie koleżanki i powiem że ślicznie rysuje. Może kiedyś skuszę się na taki obraz od niej z moim portretem :)
    obserwuje i licze na rewanż <3

    http://karo-karoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Jestem jak najbardziej za, ja już obserwuję. :3

    OdpowiedzUsuń
  95. No to baaaardzo ciekawa wycieczka ;p

    Pytałaś o obserwacje, ja już :)

    Pozdrawiam,
    www.katee-m.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  96. Ślicznie rysuje <33 Ładne zdjęcia :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  97. Świetny post bardzo mi się podoba
    Może masz ochotę na obserwacje za obserwacje ?

    OdpowiedzUsuń
  98. Okok to obs za obs, już obserwuję i liczę na to samo :)
    http://szczypta-radosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. świetny "vlog" :) obserwuję, baaardzo mi się tu podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Obserwuję jako Kasia Marciniak :)

    Pozdrawiam,
    www.katee-m.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  101. Pozytywna i zakręcona z ciebie osoba ;) Aż miło się czyta bloga. W 'o sobie' piszesz że znajomi uwazają ze jesteś dziecinna, hah , to tak samo jak ja, ale dobrze mi z tym. Każdy powinien mieć w sobie troche dziecka, łatwiej się wtedy żyje.
    Obserwuję, i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  102. Piękne zdjęcia :))

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. super ale jesteś pozytywna ^.^

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  105. Boskie zdjęcie przy traktorze <3 Bardzo ładne zdjęcia, widać, że jesteś taką pozytywnie nastawioną do życia osobą :) Obserwuję ;)

    http://zochsia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. Współczuje tak długo braku neta;dd Nie ma to jak luźne dni w szkole :)) Śliczne foty piękna;d;**

    Zapraszam do mnie;**
    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  107. Współczuję z braku neta. Ja nie wiem jakbym bez niego przeżyła...
    natalia-lena.blogspot.com
    natalia-lena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  108. obserwuje, mam nadzieję, że ty też :)) + przy traktore najlepsze~:D

    OdpowiedzUsuń
  109. co powiesz na wspólną obserwację?
    zaobserwuj i daj znać u mnie a na pewno się odwdzięczę ;p

    http://my-live-my-business.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  110. ja juz obserwuje teraz twoja kolej ;)
    http://welcome-friday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  111. Dziękuję Ci bardzo za komentarz, jest mi niezmiernie miło :) Oglądanie traktorów nie jest chyba takie złe :D Oczywiście obserwuję i zapraszam ponownie do siebie :)

    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  112. Spoko blog tło mi sie bardzo podoba ;) ogólnie to fajne traktory na zdjęciach ;) Wpadnij do nas http://somethingour.blogspot.com/ my już obserwujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  113. dobrze, że masz już Internet :)

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  114. piękny traktor ;D

    http://lapacz-snow-honii.blogspot.com/ (japonia)
    http://honii-loving-the-sun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  115. Bardzo fajne zdjęcia, ale w te targi to się nieźle wkopałyście, ja też bym pewnie nie była zainteresowana maszynami rolniczymi :) Jestem ciekawa tego przepisu na gofry, no i szkoda że nie wstawiłaś zdjęć gotowych gofrów :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  116. Cześć, jestem tu pierwszy raz, ale już widać ile pracy i pasji wkładasz w swojego bloga. Świetny post! Czy zechciałabyś kliknąć obserwację za obserwację? Ja już to zrobiłam. ♥ Zapraszam: http://skyshune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  117. Ale ładne z Was dziewczyny :).

    OdpowiedzUsuń
  118. Świetne zdjęcia i piosenka <33

    http://dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  119. Super zdjęcia:) Podoba mi się twój blog.
    obserwuje i liczę na to samo
    nadzdolne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  120. Świetny blog :)
    obserwacja ? :) http://woooomen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  121. Bardzo fajne zdjęcia, ciekawe :), pytałaś o wspólną obserwację, ja już, czekam na Twoją kolej :)
    dubisttyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  122. Fajne zdjęcia, u nas też rzadko się zdarzają takie dni, kiedy jest luźno ;) Cieszę się że trafiłam na twojego bloga jest tu bardzo fajnie ♥
    Dzięki za komentarz na moim blogu, pytałaś o obserwację, ja już to zrobiłam, czekam na ciebie :)

    http://olllie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  123. Łał serio to prawdziwy ptak? Zgadzam się na obserwację, zaczniesz?

    http://dance-life-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  124. Targi rolnicze, skąd ja to znam? Z powody pracy mojego taty i mamy byłam na takich miliony razy tylko, że w Polsce;) Za którymś razem stałam się rozpoznawalna dla niektórych;D hahaha ciekawe zjęcia;)

    patti-xx.blogspot.com obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  125. Masz świetnego bloga , ciekawie go prowadzisz :))
    Największą uwagę przyciągnął do mnie tytuł bloga :)))
    Obserwuję i liczę na rewanż :)))
    Zapraszam :
    http://my-worrld-my-liffe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  126. wow, jesteś bardzo kreatywna!
    super zdjęcia!
    już obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://kilkaslowotancu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  127. Super zdjęcia :)
    Bardzo podoba mi się twój wygląd bloga

    Zapraszam - jeśli Ci się spodoba zaobserwuj, na pewno się odwdzięczę :)
    www.seeelow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  128. Hej!
    super blog, fajne, tematyczne zdjęcia :-) , dodaję do obserwowanych, pozdrówki :-) i zapraszam do siebie

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  129. Awesome beauty styles for us!!
    My New Post for Beauty tips>> April 7, 2014 at (Love Times) PM
    http://beauty2beautytips.blogspot.com/

    http://mahirafsar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  130. Też już obserwuję:)

    http://dance-life-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  131. Zapraszam na ksiezniczkasarah.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  132. Takie luźne dni zawsze spoko :) A zdjęcia fajne :) Mam taką prośbę czy możesz mi poklikać w linki z Sheinside pod tą http://daquerre.blogspot.com/2014/04/moje-nowe-propozycje-wiosenno-letnie-od.html notką?Będę bardzo wdzięczna ^^

    OdpowiedzUsuń
  133. Zdjęcie ze strzelbami najlepsze :)
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  134. Śliczne zdjęcia.Jak zwykle świetny post :) Jak ty to robisz ?

    OdpowiedzUsuń
  135. Bardzo inspirujące video i post świetny!
    Bardzo będę wdzięczna jeśli mogłabyś kliknąć ;*
    http://treepsy.blogspot.com/2014/04/przeglad-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń