piątek, 11 kwietnia 2014

24. Higurashi no Naku Koro Ni.

~ Ohayo ♥ ~

Znów postanowiłam zrobić wpis typowo tematyczny, więc dziś opiszę coś z listy ~Moje drobne miłości i uzależnienia~. Kto uważa że anime nie uzależnia jest w wielkim błędzie. Jeżeli tyle lat ciągnie się ono razem ze mną i nie przeczuwam bym kończyła z nim przygodę, nie mogę nazwać go inaczej niż pozytywnym narkotykiem :) a więc po krwawym Elfen Lied i smutnym Air przyszedł czas na tajemnicze i zawiłe Higurashi no naku koro ni, czyli kolejny tytuł anime na liście "Tych najlepszych" według Ayuny. Odpowiedzi w komentarzach pod wpisami o EL i Air były dla mnie zaskoczeniem, ponieważ większość z was pisała że ciekawi ich taka produkcja i zachęca ich do obejrzenia. To bardzo dobrze! Ponieważ wyznaję zasadę:

Higurashi no naku koro ni to anime które nie nadaje się na pierwszy raz, tak jak sugerowałam to przy Air czy EL. Po pierwsze jest o wiele dłuższe, składające się z kilku serii więc niewprawiony i nieprzyzwyczajony do słodkości i krwi jednocześnie mózg, może po prostu odmówić logicznego myślenia. Po drugie fabuła Higurashi jest prosta, ale by zrozumieć jej wszystkie wątki i zebrać ją w jedną całość trzeba obejrzeć przynajmniej dwie serie. 
Higurashi jest klasykiem, czyli tytułem znanym przez większość stałych oglądaczy. W moim przypadku był to drugi lub trzeci obejrzany tytuł. Oczywiście zawiła fabuła początkowo mnie zgubiła, jednak po zakończeniu serii Kai <czyli serii drugiej> stwierdziłam że to coś czego szukałam i coś czego nie da się powtórzyć. Nawet nie potrafię powiedzieć dlaczego tak bardzo je polubiłam... może przez ciekawe i różnorodne postacie? może przez krwawe motywy śmierci? może przez psychodeliczny śmiech głównych bohaterek?
Kilka gifów :) oceńcie kreskę :)

Przedstawię wam główne postacie:
  Keiichi Maebara

Rena Ryūgu

Sonozaki Mion


Sonozaki Shion

Furude Rika

Houjou Satoko

Urocze mają buźki prawda? Duże oczka i uśmiechy sprawiają że postacie z Higurashi wydają się miłe, sympatyczne a przede wszystkim zrównoważone, zdałam sobie sprawę że im słodsza jest postać tym szybciej byłaby w stanie cie zabić.
To na tyle jeżeli chodzi o opis anime, czy was zainteresuje czy nie zależy od waszych gustów i podejścia do nowych i nieznanych rzeczy. Od siebie, gorąco je polecam. Jeżeli chcecie poznać zarys fabuły znajdziecie je na stronach z recenzjami takich jak: http://anime.tanuki.pl lub http://azunime.webd.pl jednak radzę ocene wystawić samemu :)

Co u mnie?
Odebrałam w końcu prawo jazdy. Wspaniałe uczucie towarzyszyło mi przy mojej pierwszej przejażdżce moim własnym autem. Prawda jest taka że muszę jeszcze trochę poćwiczyć, chodź kierowca ze mnie nie najgorszy. Weekend zapowiada się bardzo udany. Moja Natalia:
 
 

 
  
  
Jak widać przyjaciółka, ta od serca, ta z którą znam się całe życie.. jutro obchodzi osiemnaste urodziny. Spełnienia najskrytszych marzeń i cudownego życia kochana !

Na zakończenie piosenka która jest openingiem z anime Hirurashi. Zachęcam do przesłuchania  podobnie jak i anime, ma taki sam tajemniczy klimat.
Do następnego piątku nekosie! <3
Sayo! :)

45 komentarzy:

  1. Moja przyjaciółka obchodzi dzisiaj urodziny :) Masz rację nie można się ograniczać trzeba próbować poznawać nowe rzeczy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie interesuję się anime, ale szczególnie lubi je moja przyjaciółka, więc trochę się o nim nasłuchałam. Rzeczywiście wydaje się ciekawe, ale akurat tej serii bym nie obejrzała, nie lubię filmów krwawych, pełnych morderstw :/ Może spodoba się innym ;)

    Zapraszam do siebie:
    http://moimswiecie.blogspot.com/2014/04/blogowy-notatnik.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem ci, że miałam w planach obejrzenie tego tytułu, ale natknęłam się na jakieś amv w ciemnej stronie you tube, które przedstawiało naprawdę uroczą scenkę mordu w wykonaniu tej z zielonymi włosami. Stwierdziłam, że jeszcze nie chcę sobie zniszczyć mózgu do końca (z którego i tak mam już papkę za sprawą yaoi) więc odpuściłam. Ale może kiedyś się do tego przekonam, szczególnie, że polecasz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjecia :) Uwielbiam anime :)
    Zapraszam na konkurs. Do wygrania śliczne koszulki !!
    http://sialalala96.blogspot.com/2014/04/win-3-oasap-new-tees.html
    Mogłabym prosić przy okazji o poklikanie w banery ? :) Z góry dziekuję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Higurashi oglądałam dawno temu, na początku mojej przygody z anime, ale do dzisiaj wspominam je jako jedną z tych lepszych, krwawych serii. ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. wiem o czym mówisz, mój brat ma 23 lata i wciąż całymi dniami ogląda anime haha :)
    świetne zdjęcia :3

    OdpowiedzUsuń
  7. szczerze przyznam, ze od ponad roku nie ogladam tv, nie wiem nawet co sie dzieje na swiecie ^^
    anime - slabiutka jestem w tym temacie, pamietam, ze jak bylam mlodsza uwielbialam ogladac anime vanilla and chocolate, nie wiem czy znasz? :)
    Gratuluje zdania prawo jazdy i zycze milego prowadzenia pojazdow !! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie oglądałam anime, jednak po przeczytaniu twojego posta skuszę się :)
    Podoba mi się ta piosenka, masz rację, jest taka tajemnicza...

    http://www.olllie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham anime , ale za tym gatunkiem to nie przepadam :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kiedyś oglądałam Naruto. To też się do tego zalicza, nie? Świetne zdjęcia :)
    Ja już zaobserwowałam
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwacja powinna już działać ;)
      http://operacja-kojot.blogspot.com/

      Usuń
  11. Śliczne zdjęcia i genialne gify :D
    http://meandmyworld1534.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Niedawno oglądałam i bardzo mi się podobało to anime :D Najbardziej polubiłam Renę, na początku historii wydawała się być najbardziej psychodeliczna ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. " zdałam sobie sprawę że im słodsza jest postać tym szybciej byłaby w stanie cie zabić." - genialne :D
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia ;*
    Bardzo podoba mi się twój blog!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ♥
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z tobą! Nie należy oceniać tego, czego się nie zna ^___^
    Higurashi, ach, Higurashi. To także było jedno z moich pierwszych anime. Z tego co zauważyłam, zaczynałyśmy podobnie XD. Air, Elfen Lied, Higurashi... to były moje pierwsze anime. Dodać do tego Karin, Clannad i... matko, już nie pamiętam, teraz jest tego od groma D:
    Oglądając Higurashi myślałam sobie: What the fuck?! Co to jest?! Pierwsza seria mnie trochę... nudziła. Ale druga mega zaciekawiła, bo w końcu wszytko zostało wyjaśnione. Kocham drugą serię szczególnie za Hanyuu! ^___^
    Mnie się osobiście postacie z Higura nie podobały - pod względem graficznym. Duże głowy, małe ciała, czasem jakieś niedopatrzenie, ubogie tła... no, ale cóż. Fabuła nadrabia. Oczywiście anime bardzo schizuje C:
    Wszystkiego najlepszego dla Natalii! ^___^ i powodzenia w poznawaniu drogi :D~!

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjęcia ♥♥♥ Bardzo mi się podoba twój blog ;)
    pozdrawiam~Natsumi ♥ obserwuję

    natsumi-tell-me-your-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Anime nieźle wciąga :D
    Fajne zdjęcia
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy link na bloga http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

      Usuń
  18. Chyba będę musiała obejrzeć jakieś anime,bo coraz bardziej mnie zachęcasz :D
    Pierwszy i drugi gif są najlepsze! Takie psycho ale ładne :D
    varill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. też uważam że nie powinno się ograniczać ! :P

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam o tej serii, ale nie mam zamiaru się za nią zabierać. Po prostu nie przepadam za takim gatunkiem. Myślę, że kreska tego anime jest nawet fajna, aczkolwiek trochę taka... "dziecinna"? Znaczy chodzi mi o to, że jest przesłodzona (po prostu nie wiem jak to nazwać).
    Po za tym fajne zdjęcia, ostatnie mnie powaliło xDD

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dotąd nie przepadłam z anime, ale przekonałaś mnie do tego i jest to naprawdę wciągające :))

    Zapraszam do mnie
    http://fashiongirlkate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Higurashi *.* Obejrzałam wszystkie sezony i myślę, że ten w którym główną rolę odgrywała Rika podobał mi się bardziej sama nie wiem dlaczego..... Psychopatia tych postaci powala XD Nieźle się przeraziłam podczas tych krwawych i sadystycznych scen, a niekiedy momenty troszkę irytowały, ale nie było to tak bardzo odczuwalne ;) Ogólnie rzecz biorąc dobry horror i tragedia w jednym zorganizowana przez sweetaśne postacie ^^ Opening z tej serii uwielbiam (ma w sobie taki klimat, że ciary przechodzą) oraz ten z drugiej serii (Kai): http://www.youtube.com/watch?v=VO_wT4mNSFc
    Z postaci najbardziej lubiłam duet Satoko i Rika - tej pierwszej współczułam nawet (chociaż w niektórych momentach też była mordercza jak każdy zresztą). No i bliźniaczki też były fajne ;> Tyle zdjęć - śliczne ujęcia, nie ma to jak prawdziwa przyjaźń <3 Właśnie dziś też widziałam się z moją kumpelką, z którą znamy się od pierwszej podstawówki i robimy sobie takie weekendówki kiedy czas na to pozwoli ;-) To ona zaraziła mnie pasją do anime i dobrze mi z tym! ;D Prawda, nie oceniaj czegoś czego nie poznasz! Gratulacje zdania prawka, teraz tylko dopracujesz trochę swoją jazdę i będziesz wspaniałym kierowcą, wszak nie ma to jak własne autko ;*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, Satoko miała ciekawy śmiech XD Z Riką tworzyły słodki duecik.... Kreski bym tam nie zmieniała, a piosenki są świetne - nic dodać nic ująć ;> No i napisałam nową notkę w niedzielę nareszcie tylko nie miałam czasu poinformować, gomen ;*

      Usuń
  23. Te postacie rzeczywiście są bardzo słodkie, przez co sprawiają wrażenie sympatycznych. Ale nie wiem, czy przypadło by mi do gustu ze względu na te krwawe motywy śmierci.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja z bajek anime jak byłam mała, to bardzo lubiłam oglądać "Czarodziejkę z Księżyca", a później jakoś mi to przeszło. Pozdrawiam : ) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaciekawiłaś mnie tym anime:) A dla poczatkujących co byś poleciła?:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/04/inspirations.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja osobiście nie lubię anime:)
    Jeej, ja zdaje prawo jazdy za 2 lata! Gratuluje!
    http://kingsandgabs.blogspot.com/ -> zapraszamy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam anime wiec dla mnie to fantastyczny wpis, wiecej takich o tak :))

    Pozdrawiam i ściskam :)) (new post)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie oglądałam anime :( Ale tym wpisem mnie zaciekawiłaś.Może coś obejrzę :)
    http://lilly-lillyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię Anime, choć nie mam czasu na oglądanie. Kurde, też chcę już mieć swój samochód!
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Anime to akurat nie moje klimaty ale nie mam nic przeciwko ;) Zdjęcia jak zawsze pozytywne ;d ! Spóźnione Wszystkiego Najlepszego dla koleżanki !!!

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne zdjęcia, post genialny i ogólnie spodobał mi się Twój blog, widać, że wkładasz dużo pracy w niego i posty, bo design jest rewelacyjny! zakochałam się w nim *.* moze obserwacja za obserwacje? :) jeśli tak to zaobserwuj mnie pierwsza i poinformuj mnie o tym na blogu, a zrobie to samo! :)

    zapraszam do mnie : BLOG

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna notka :) zapraszam http://n0-p3rspeciv3.blogspot.com/
    mogłabyś poklikać w linki w tym poście? -> http://n0-p3rspeciv3.blogspot.com/2014/04/sheinside-z-racji-tego-ze-probuje.html
    z góry bardzo Ci dziękuje i napisz mi jak moge się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Swietnie zdjecia !!!
    Obserwujemy ??
    dailyilona.blogspot.com
    Ps co do designu to sama poszukuje, a potrafie zrobic prowizoryczne, jak cis to pisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne zdjęcia na moim blogu też by się przydała zmiana designu

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny post co powiesz na wspólną obserwację ?
    http://nutka-and-ludka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. super gify :) i ogólnie notka :)

    u mnie nn :)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetnie !

    http://honii-loving-the-sun.blogspot.com/
    zapraszam na obserwację jeśli chcesz oraz na małe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne te Twoje uzależnienia;D
    Ciesze się Twoim szczęściem, że już odebrałaś prawko i możesz śmigać autkiem ;)
    Słodkie te foty z Twoją koleżanką;d;***

    Buziaki♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Zostałaś nominowana do LBA.
    Wszystkie informacje znajdziesz na moim blogu.
    ----------------------------------------------------------------------
    http://my-worrld-my-liffe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Super blog
    Obserwuję i liczę na rewanż
    stylish-business.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Wspaniały post <3 Zdjęcia są śliczne, gify również, szczególnie podoba mi się czwarty od dołu po prawej stronie. :D Gdy spojrzałam na postacie, pomyślałam: ''Jakie miłe i urocze.'' Szkoda, że tak naprawdę postać im słodsza, tym szybciej zabija. Zmieniłaś wygląd bloga? Jest śliczny, śliczny, śliczny! :)

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy rozdział - ksiezniczkasarah.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń