czwartek, 17 kwietnia 2014

25. Danzai no Hana Guilty Sky.

~ Ohayo  ~
W końcu zmieniłam wygląd bloga, wydaje mi się że jest o niebo lepszy niż wcześniej. Połączyłam swoje ukochane kwiaty-róże, z gotyckim klimatem czaszek w tle a wszystko oplotłam czernią i pudrowym różem. Całokształt bardzo mi się podoba. Zapewne ten wygląd zostanie na dłużej, ale chciałabym jeszcze poznać waszą opinie co do niego :)

Co u mnie?
Osiemnastka Natalii wypadła świetnie! Wytańczyłam się, wybawiłam się a przede wszystkim wyśmiałam :) robiła ją w małym lokalu, gdzie trzeba było zapłacić za każdą wniesioną wódkę. Dlatego mieliśmy je ładnie schowane i podmienialiśmy sprytnie zaoszczędzając prawie pięćdziesiąt złoty :) Tańczyliśmy na bilardzie i okupowaliśmy łazienkę. Pod koniec śpiewaliśmy "sto lat" nawet jak nie było przy nas solenizantki :) ; Ostatnio moja Kaśka zrobiła alarm. Spadła z dość wysokiej skarpy jadąc na rowerze. Rozwaliła kolano i stłukła rękę. Wieczorem musiałam zawieść ją do szpitala gdzie spędziłyśmy około dwóch godzin zanim zszyli jej ranę. Chyba nie ma rzeczy której by ta ciapa nie wykonała, dobrze jednak że skończyło się tylko na szwach.

Nie zgadniecie co znalazłam! Przeglądając z sentymentu mój stary <mający jakieś sześć lat> blog natknęłam się na swoje stare rysunki. Uśmiech momentalnie pojawił mi się na twarzy. Przypomniałam sobie jak rysowałam jeszcze twardymi kredkami... no efekt może nie był za ciekawy ale w tedy bardzo ładnie ozdabiałam swoje prace:
Słodkie prawda?
Już wszystko wyjaśniam, wiecie że jestem straszną kociarą a kiedyś byłam jeszcze większą<chyba przekroczyłam limit ten pasji...> dlatego motywem przewodnim każdego mojego rysunku był kot. Zapewne rzucił wam się podpis "Neko-chan" na pracach. Zanim byłam Ayuną byłam Neko-chanką i oto nastąpiło rozwiązanie dlaczego mam taki a nie inny e-mail.
Nie mogę się napatrzeć, te rysunki są takie stare, mają w sobie tyle opowieści, tyle moich własnych historii... 

Piosenką w dzisiejszej notce jest cudowne Danzai no Hana Guilty Sky ślicznej Riyu Kosaki. Jest to ending anime Claymore. Głos cudowny, melodia wspaniała a teledysk jeden z moich ulubionych <3

Przydałyby się jakieś życzenia wielkanocne nie? :)
Cóż mogę wam życzyć, przede wszystkim byście dobrze się najedli. Nie wiem jak wam ale mi spotkania rodzinne kojarzą się głównie z dobrym jedzonkiem <dlatego mam ksywkę żarłok> :) życzę również dobrych kontaktów z rodziną, znajomymi i by Wielkanoc rozpoczęła prawdziwą, szczęśliwą dla nas wiosnę.
Ayuna-Króliczek  
Przesyłam buziaczki i ściskam was ciepło. Sayo!

176 komentarzy:

  1. Śliczny wygląd bloga , śliczne rysunki i ty jesteś śliczna! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam ;*
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowy wygląd mi się podoba. Choć poprzedni ten był ok.
    Rzeczywiście miałaś manię na punkcie kotów. Dobrze,że osiemnastka się udała.
    Kiedy odwiedzałam bloga dziewczyny, która miała nick neko-chan. Wtedy też miałam poprzedniego bloga. I teraz mnie tak oświeciło,że to mogłaś byc ty

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się nowy wygląd, szczególnie nagłówek.
    Fajne te obrazki, pięknie rysowałaś (a może jeszcze rysujesz?) :) Heh, fajne te zdjęcia z Ayuną - króliczkiem <3 Zapraszam do mnie, również zmieniłam wygląd bloga :)
    http://olllie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ale śliczne rysunki i zdjęcia <3
    obserwowałam już wcześniej paulinandme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejciu, jakie ładne zdjęcia, przesłodka jesteś. <3
    Nowy wygląd też na plus.
    haha Nie ma to jak wygrzebać swoje stare wpis, rysunki, czy cokolwiek w tym stylu. ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaobserwujesz bardzo prosze http://muffinka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląd bloga bardzo ciekawy, od razu rzuciły mi się w oczy te czachy:)
    A rysunki jakie ładne...ja to mam problem z narysowaniem kwadratu, to co dopiero cuś konkretnego...:)
    Zdjęcia przeurocze:)
    Święta, święta, i zaraz będzie po świętach, o ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny zrobiłaś nowy wygląd :)
    Przepiękne prace i zdjęcia.

    http://dusiowata-dusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne zdjęcia, strasznie ładnie rysowałaś!
    ♥blog♥

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne rysunki :D
    zgadzam się na obserwację ale zacznij pierwsza :D
    ppinkmustache.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia i wygląd bloga
    http://juleque.blogspot.com/2014/04/025-choies_17.html# Bardzo proszę o klikanie w linki, w zamian napisz w komentarzu jak mogę się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej :)
    Bardzo podoba mi się nowy wygląd bloga. ^^ Poprzedni był trochę niedopracowany. Zestawienie czaszek i kwiatków to świetny pomysł. *-* Złóż Natalce życzenia ode mnie! Wybacz, że dopiero teraz, ale tak jakoś wcześniej w ogóle nie zaglądałam na bloga. :c Ale zawsze lepiej później niż wcale. =) Cieszę się, że dobrze się bawiłaś. ♥ O, mogę przybić mojej imienniczce piątkę, ja też jestem taką ciapą i potrafię się nawet wywalić na prostej drodze. xd Jejku, pamiętam dokładnie wszystkie te rysunki, jak je wstawiałaś i wgl. :3 Neko-chan też pamiętam! Minęło już kilka lat, a ja mam wrażenie, jakbyś jeszcze wczoraj pisała swoje opowiadanko na blogu o kotach. :o Tak samo ja i moje winx. xddd Również życzę ci ciepłych, pogodnych świąt i dużo jedzonka! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodkie rysunki. Design jest ładny :)
    Zdjęcia piękne !

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz bardzo ładny kolor oczu, śliczny sweterek i rysunki. Nie podoba mi się tło z wyglądu jest zdecydowanie za ciemne..

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna szata graficzna :-) i fajne zdjęcia :-)
    Obserwuje i zapraszam:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne rysunki
    Ładny wygląd bloga
    I piękne zdjęcia
    zapraszam do mnie co myślisz o wspólnej obserwacji z ?
    http://crazy-lazy-one-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. już obserwuje, czekam na twoją kolej ;)
    http://simplecurls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, jesteś niesamowicie piękna i pięknie rysujesz!
    Ja już obserwuję i zostaje na dłużej!

    spongebobmadchen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale jesteś ładna :> obserwuję <3
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne rysunki :3
    Pozdrawiam! :*

    http://snookie-snooki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny blog :) pytałaś o wspólną obserwację. Ja też już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny blog... wpadłam ponieważ zostawiłaś link na moim blogu ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne rysunki, również życzę Ci wszystkiego najlepszego ! ;)

    vikk-vikktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudnie to wszystko wygląda! Bardzo mi się podoba ten szablonik.
    Takie imprezy są zwykle świetne, zwłaszcza jeśli lokal klimatyczny.
    Ale z Ciebie piękne swtorzonko!

    OdpowiedzUsuń
  25. Strasznie ładne rysunki, jak na 6 lat *~* też strasznie lubię koty, Zaproponowałaś mi wspólną obserwację! ja już obserwuję :D

    chocolate0monster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Pytałaś o obserwację. Ja już :)
    http://me-and-the-little-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. dziękuję Ci za miły komentarz ;**
    przepiękne zdjęcia,ślicznie wyszłaś i świetne rysunki ;)

    dołączam do grona obserwujących ;>

    OdpowiedzUsuń
  28. super :)
    obserwuję :) zapraszam tu http://blackleopard-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładny wygląd bloga ;3 Pytałaś o wspólną obserwację, ja już obserwuję.

    Zapraszam do mnie : http://world-perry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne zdjęcia :3
    Pytałaś się na moim blogu o obserwację, pamiętasz?
    Odpowiadam: ja już obserwuję, kolej na ciebie ;)
    julieeettee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. kolorowe szorty17 kwietnia 2014 17:52

    Ładne rysunki zaproponowałaś obserwacje już obserwuje

    koloroweszorty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Słodkie zdjęcia:)
    Obserwuję i zapraszam do mnie http://maayhappy.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  33. Przesłodkie zdjęcia! ♥
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Zapraszam do mnie.
    http://patuublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam pytanie, jaki masz szablon na blogu?
    BO u Ciebie zdjęcia są takie duże..
    Nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi na to pytanie.. :/
    Bardzo proszę, jeżeli możesz to odpowiedz mi w komentarzu pod moim postem ..
    emiuula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczny masz kolor oczu :*
    pytałas o wspólną obserwację ja już obserwuję mam nadzieję, że zrobisz to samo :3
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczny wygląd bloga, jak chcesz, to zostaw go na dłużej. :)
    Fajnie tak powspominać. Ładne te rysunki. :)
    Śliczne zdjęcia! *.*

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Wygląd zmienił się na lepsze moim zdaniem, te czachy po bokach robią wrażenie! Serio gotycko to wygląda ;> Świetna imprezka, wesołą 18-tka to jest to ;D Też życzę Natalce wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń ;* Pamiętam te rysunki - minęło duuużo czasu i troszkę blogów się przewinęło, ale widzę, że się znalazły i przywołują wspomnienia;) Czas tak szybko płynie, już 6 lat minęło - niebywałe.... Tak, kiedyś byłaś jako Neko-chan, więc wiadomo, że kotki to główny motyw! Urocze te zdjęcia w kocim przebraniu (bo mi się to z kotem, niekoniecznie z króliczkiem kojarzy ;p) *.* Piosenka naprawdę ma interesujący wokal, ale z tym teledyskiem milej się jej słucha -fajny całokształt;) Oczywiście życzę Ci wesołych świąt, pysznego wielkanocnego śniadanka i wszystkiego co najlepsze ;****

    OdpowiedzUsuń
  38. Wyglad mi sie podoba :) jest bardzo fajny.

    zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. sliczny wyglad :) oraz zdjecia :D
    obserwuje i licze na rewanz
    snoopyjul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Całkiem sprytne te przemycanie wódki, gratuluję pomysłu! :-)
    Wesołych świat.

    yumi-yumi-chan.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziękuję :)) Oczywiście, jak najbardziej :D Ja już dodałam,Twoja kolej!:D

    OdpowiedzUsuń
  42. Pytałaś pod jaką nazwą obserwuję. ------> Patuu

    http://patuublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. slodkie zdjecia!
    prace sprzed kilku lat również :P
    wygląd bloga? nie wiem jaki byl wczesniej,niestety.
    ale ten jest swietny! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Wygląd super, rysunki rewelacja ;D
    ...i Wesołego Jajka ^.^

    OdpowiedzUsuń
  45. Wygląd bloga masz świetny ale zaskoczyły mnie Twoje zdjęcia. Są rewelacyjne a w dodatku takie słodkie ♥

    feelingsdonotplay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Lubię połączenia gotyckie ze słodkimi C:
    Ojć, to ci dopiero Kaśka XD. Ma zdolności manualne jak ja haha. Dobrze, że tylko na szwach się skończyło.
    Twoje rysuneczki są słodziutkie *___* i wiesz? Ja też kilka lat temu świetnie ozdabiałam swoje rysidła. Coś w tym jest. Teraz są takie... prostsze, ale mają bardziej wyrobiony styl. Neko-chan, jak słodko!
    Nekosiowa Ayuna jest boska ^____^. Słodko wyszłaś.
    Wesołych świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Rewelacyjne zdjęcia :)

    Obserwacja za obserwację?
    http://rosa137.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. śliczne zdj, czym je robiłaś? świetna jakość !<3
    + zapraszam do mnie
    http://jessica1209240.blogspot.com/
    obserwacja za obserwacje? <3

    OdpowiedzUsuń
  49. ładne zdjęcia!
    Oczywiście, życzę wszystkiego dobrego z okazji świąt!

    >Mój blog!<

    OdpowiedzUsuń
  50. Rewelacyjny nowy wygląd, również bardzo podobały mi się twoje prace, szczególnie ta trzecia ^^

    OdpowiedzUsuń
  51. Kotek :D
    obserwuję :D
    ppinkmustache.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny post, masz ladny blog :) Dopiero zaczynam prowadzenie bloga i chciałabym zacząć z kilkoma obserwatorami :) może jesteś chętna na wzajemną obserwację?
    http://paulaa-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. oo zmienilas wyglad, slodka jestes kroliczku i boskie rysunki *-*

    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. ślicznie wyglądasz:)
    http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczny wygląd bloga i świetny post i rysunki.

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczne rysunki i zdjęcia : )
    Życzę ci wesołych świąt !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. rysunki są świetne :)
    Jestem u ciebie pierwszy raz ale bardzo mi się tutaj podoba:)
    Niewykluczone że jeszcze cię odwiedzę :)
    Było by super gdybyś tez wpadła: truskawkowamini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. super rysunki, zawsze chciałam ładnie rysować ;d
    śliczne zdjęcia ;p

    http://ayumigirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. ale urocze zdjęcia! Też lubię przeglądać swoje stare rysunki, czasem bywa to traumatyczne, ale w gruncie rzeczy jest budującym doświadczeniem hah
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  60. Faktycznie fajnie wygląda ten blog, podoba mi się :) trzy ostatnie zdjęcia są takie super świąteczne :) są po prostu śliczne. Miałaś także talent już jako dziecko :) pytałaś o obserwację, ja już ^-^
    http://beautifulprincesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuje jako Patrycja ( bez zdjęcia) ;)

      Usuń
  61. Bardzo ładny wygląd. <3

    Mnie też święta kojarzą się głównie z jedzeniem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Hhaha cudowne zdjęcia. Słodkie :D
    3maj się cieplutko ^^

    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj.
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. pytałaś o obserwację. Ja juz obserwuję, teraz Twoja kolej ;*.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Ładny nowy wygląd ☺ i te stare obrazki,szczególnie pierwszy :D
    Życzę ci słonecznej Wielkanocy! Nawet nie pamiętam,jak wygląda słońce :/
    varill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Co do zdjęcia to oczywiście możesz być Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  66. Nie wiem jak blog wyglądał wcześniej ale teraz bardzo mi się podoba :)) Ja jeszcze nie ogarnęłam mojego do końca dopiero zaczynam :)) ciesze się że Ci się spodobał i oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Fajny blog i ciekawy post. :)

    Ja już obserwuje i liczę na rewanż. :*
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Jej, świetne rysunki! :)
    Słodki króliczek ^^
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  69. Super blog
    Obserwujemy ?
    ja już obserwuję i liczę na rewanż
    http://stylish-business.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Tak klimatycznie tu masz. Fajnie, fajnie.

    Okk. Ja już obserwuję. Czekam na ciebie.

    red-apple-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. świetny wygląd bloga
    podobnie rysunki, śliczne
    dziekuję za obserwację, rowniez zaobserwowałam:)
    http://lorelei-yuki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam Ci napisać pod jaką nazwą zaobserwowałam - Lorelei Yuki :)

      Usuń
  72. Wygląd bardzo fajny, nie za jasny, nie za ciemny - w sam raz :)
    Rysunki bardzo fajne, chociaż w porównaniu z Twoimi teraźniejszymi pracami aż trudno uwierzyć, że to ty je rysowałaś :D
    Jeszcze tu zajrzę, xo

    http://zero-letters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Dziekuje za bardzo mily komentarz ;-)
    ii oczywiscie dodaje do obserwowanych i licze na rewanz ;-)
    słłit zdjecia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  74. super! Najbardziej spodobały mi sie Twoje zdjęcia!

    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już.
    Zapraszam do mnie. Dziewczęcy blog z nutką abstrakcji.
    http://loczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Jaki słodziutki kotełek :)
    _______________________
    Jeżeli będziesz miała czas i ochotę to zaglądnij do mnie:
    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Przepiękne rysunki! Ten ostatni jest genialny!
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. świetny wygląd bloga :)
    ładne rysunki i Ty na tych zdjęciach :)superowy z Ciebie króliczek :D

    u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. Słodkie te rysunki. :) Też uwielbiam kociaki. Fajny z Ciebie królik. :D Wesołych świąt!
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. nie lubię motywu czaszek, hm, może jestem zbyt pogodną osobą, haha
    rysunki mają coś w sobie co przykuwa uwagę - dobrze się je przeglądało!
    wesołych świąt:)

    marzenie-architektura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Śliczne rysunki ;)
    Pewnie, że zgadzam się na wspólną obserwację ja już zaobserwowałam ;)
    rewolwerowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Prosiłaś o wspólną obserwację :)
    Ja już zaobserwowałam :)
    Masz ładnego bloga ♥

    Alice-Aliceeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Śliczne rysunki *.* Ty też jesteś śliczna :*
    zapraszam na mój blog :) Dopiero zaczynam, ale fajnie by było gdybyś zajrzała :* Z góry dziękuję i przepraszam za spam :)
    http://you-make-me-strong-fan-fiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Tak średnio lubię motyw czaszek. :\
    Śliczne zdjęcia, bardzo ładnie wyszłaś. :))
    Pozdrawiam
    Maja ♥
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Hej . :) Pytałaś u mnie o obserwację , ja już obserwuję , teraz Twoja kolej . :) http://mycurledtheworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Śliczne rysunki. Nie znam się zupełnie na technikach rysowania ani na rodzajach kredek, ale rysunki są staranne i mają ładne kolory, więc mi się podobają.
    Ciekawe połączenie róż i czaszek. Ładnie to razem wygląda.

    Pozdrawiam.
    kraniec-teczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Piękne zdjęcia ;3
    Zapraszam: http://me-and-the-little-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Prześliczne zdjęcia ! Super blog ! :) życzę Ci WESOŁYCH ŚWIĄT WIELKANOCNYCH! :*
    ps. Pytałaś o wspólną obserwacje, ja już obserwuje, czekam na ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Haha! Fajne rysunki!:) A na zdjeciach wyszłaś świetnie:) Blog wygląda bardzo fajnie.

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/04/boss-ass-bitch.html

    OdpowiedzUsuń
  89. Jakie rysunki *__*
    ładna jesteś
    i czaszkowo- różany szablon oczywiście piękny ♥
    A u mnie po prologu przyszedł czas na I rozdział. Mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz, pozdrawiam :))
    www.powroty-marzenia-prawda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Świetny wygląd bloga!!! :* Obserwuję i liczę na rewanż tak jak obiecałaś :) http://neleek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. wygląd bloga jest naprawdę świetny! :)
    a ostatnie zdjęcie jest cudowne :)))
    nataliaasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. świetne zdjęcia :D zazdroszczę talentu do rysowania ja rysuję bardzo nie symetrycznie :<
    obserwuję
    jeżeli podoba ci się mój blog to skomentuj i obserwuj :)
    become-wait.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. swietny wpis :)
    co do twojego pytania o obserwację, to ja juz zoabserwowlam i licze na uczciwy rewanz :)

    asiasstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. So lovely post! I really love your blog! ♡´・ᴗ・`♡
    Following you on GFC now! I hope you will do the same dear~
    Keep in touch! ♡

    ❤ ✿ VISIT MY BLOG ✿ ❤
    Rinako

    OdpowiedzUsuń
  95. no i pytałaś o wspólną obserwację, wiec ja juz :))

    Nataliaasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Świetne rysunki ;) Wygląd bloga jest świetny! Obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://myliveomomom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Jesteś śliczna!
    Jasne, że jestem za wspólną obserwacją :) ja już !
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  98. ojejuuuniu, jaka Ty jestes slodka! :D

    Zapraszam na mojego bloga! Bedzie mi niezmiernie milo jezeli mi pomozesz i klikniesz w banner sheinside/skomentujesz najnowsza notke :)
    http://jagu-jaguu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  99. Hi, thanks for dropping by my blog. Followed you :D Lets keep in touch :)

    OdpowiedzUsuń
  100. śliczne zdjęcia ^^
    poklikasz w baner choies? dla Ciebie to tylko chwila :)
    http://julka-paulinaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. Hello.
    Your blog is very adorable I love the kind of creppy kawaii girly look:3
    You'r really cute! ^^
    Also thank you for the most wonderfull comment I also love meeting new people from other countries and would love to keep in touch with you ;)

    OdpowiedzUsuń
  102. Dobrze, ze skończyło sie tylko na szwach...
    Dziękuje za życzenia i wesołych i udanych świąt :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Trudno mi powiedzieć jaki był ostatni wygląd bloga, ale powiem że ten jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Nawet łądny ten nowy wygląd bloga, nagłówek bardzo mi się podoba ^^
    A no i oczywiście ładne zdjęcia dodałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  105. Ayunka kiedy nowy post? wiem ze malo czasu ale nie mam co czytac <3
    Poklikasz u mnie w linki? Proszę pomóż spełniać dalsze marzenia !
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  106. ładne rysunki wygląd mi się nie podoba :>

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  107. Super blog i post ♥!!.
    Kliknij w linki pod ubraniami ,a ja się zrewanżuję obserwacją i promowaniem na moim blogu ( w poście ) .
    Warto klikać !! .
    Link do postu : http://julcze-blog.blogspot.com/2014/04/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  108. Piękne obrazki<3
    Fajny post<3 Obserwacja za obserwację? (jeśli zaobserwujesz to przypomnij się w komentarzu na moim blogu) - ja już obserwuję
    Zapraszam na bloga to nie reklama tylko zaproszenie<3
    http://do-wyboru-do-koloru-projekty.blogspot.com/

    Wesołego jajka<3

    OdpowiedzUsuń
  109. Hej ! Obserwujemy? Jeżeli tak, to zacznij : ) Odwdzięczymy się tym samym Pozdrawiamy ! http://typicalfashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  110. Jak dla mnie świetny wygląd bloga ! :D
    Śliczne zdjecia :*

    http://damage-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  111. Great post! Lovely sweater :)
    http://www.summerwine.es/

    OdpowiedzUsuń
  112. Śliczne zdjęcia :) Dziękuję za komentarz u mnie :* ps. Pytałaś o wspólną obserwację ja już :) http://radoksofficial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  113. Bardzo fajne zdjęcia i rysunki :)
    Zacznij tą Obserwację co pisałaś u mnie na bloga :* +Pozdrawiam ciepło :)
    x http://batmanowy-blog.blogspot.com/ x

    OdpowiedzUsuń
  114. So cute!!

    lemondemonamour.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  115. Piękne rysunki :-) Masz talent!
    Uroczo wyglądasz :-*

    zapraszam
    http://kinlala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  116. już się odnalazłem przepraszam za zamieszanie ;) już obserwuję liczę na to samo pozdrawiam http://radoksofficial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  117. Jeju, jakie śliczne rysunki.
    A Ty, jeszcze piękniejsza.
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam: the-impure-heart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  118. Super zdjęcia . :)
    obs za obs ? :)
    Ja już obserwuje . :3
    http://klaudiaabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  119. Jakie fajne zdjęcia ! :)
    Wygląd bloga według mnie też cudowny <3


    http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/04/my-favourites-movies-czesc-2.html Zapraszam na post z ulubionymi filmami. ♥

    OdpowiedzUsuń
  120. Sliczna jestes :))
    zapraszam
    http://margaret-bluj.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  121. Śliczne zdjęcia i rysunki :D 2 rysunek najlepszy : )

    OdpowiedzUsuń
  122. Thanks for visit to me :) I invite you to my new post!!
    Happy monday

    lemondemonamour.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  123. świetne, po prostu genialne, moje klimaty! obserwuje sataniablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  124. Wygląd cudowny :3
    Zdjęcia genialne ^^
    Taka duża różnica pomiędzy starymi, a tymi nowszymi rysunkami *o*

    OdpowiedzUsuń
  125. Bardzo podoba mi się ten blog :) Jak miło, że jest coraz więcej "otaku" ^^ Widzę, że "cześć" po japońsku ;D Jej nauka języka się przydaje xD No widzę, że nieźle imprezowaliście ;) Kto wie za 5 lat może i ja tak poimprezuję xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałabym ^^ Obserwuję i serdecznie pozdrawiam ;)

      Ps.: wygląd świetny <3

      Usuń
  126. Śliczne rysunki i piękne zdjęcia :) obserwuje ^^
    http://aslongasyouarefightthewinner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  127. Kurcze, w samej liczbie komentarzy można się pogubić, a co tu w ogóle wspominać o obserwatorach.
    Widać od razu, że taka liczba nie bierze się znikąd. Główny motyw szablonu okropnie przykuwa uwagę.Okropnie- Spoglądam na niego już piąty razy. To jednocześnie denerwuje, ale i zachwyca. Czaszki? Kompletnie obca mi planeta. Nie mam zamiaru na niej wylądować ;D Oglądałam Twoje teraźniejsze rysunki i można stwierdzić tylko jedno. Dziewczyno, masz talent! Zazdrość, zazdrością, ale najchętniej porwałabym Cie i zatrudniła do tworzenia prywatnych postaci. Takie robisz wrażenie. Ok, koniec słodzenia.
    Dnia "tego i tego" zyskałaś nową fankę.

    OdpowiedzUsuń
  128. Czaszki w tle <3
    Bardzo ładne są Twoje zdjęcia :)
    http://sylllandoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  129. Thanks again for your comment darling :)

    xx

    NEW POST: lemondemonamour.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  130. śliczne zdjęcia :*
    obserwuję
    zapraszam 4ever-souril.blogspot.com
    pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  131. Już się pogubiłam i sprawdzałam dwa razy, czy czasem już nie komentowałam tej notki. xD
    Wyszło na to, że nie.

    Post jak zwykle świetny. Rysunki prześliczne! Niby twardymi kredkami, a ślicznie wyszły, oczu nie da się oderwać. Wygląd bloga podoba mi się najbardziej ze wszystkich, jakie dotąd były. Wszystko dokładnie, pięknie i pomysłowo zrobione! Zdjęcia wspaniałe. ^^ Już po Wielkanocy, ale i tak dziękuję za życzenia. Ja zaś chciałabym Ci życzyć miłej Wielkanocy spędzonej z najbliższymi i smacznego jajka. [opóźnione życzenia, za co przepraszam. :c ]

    Misia.

    OdpowiedzUsuń
  132. Fajne zdjęcia .
    Zaobserwowałam Cię zaobserwujesz mnie ?

    OdpowiedzUsuń
  133. A link :http://julencja1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  134. Piękne rysunki i zdjęcia :))
    Przy okazji chciałabym Cię zaprosić na mojego bloga : naturalnieee-malinowaa.blogspot.com
    Opisuje na nim swoje życie codzienne, pasje oraz poruszam sprawy, które mnie interesują, bądź dotyczą wielu z nas.
    Mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu i zostaniesz stałą czytelniczką. Pozdrawiam i jeszcze raz zapraszam.
    Natalia xx

    OdpowiedzUsuń
  135. śliczny masz teraz wygląd bloga! :)
    jeeeeej śliczne te rysunki i mega robiłaś zdobienia wokół nich, po prostu magia :)
    http://iiga-aa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  136. Fajne fotki i śliczne rysunki. Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  137. Mega-słodki króliczek :*.

    U mnie już dziś II rozdział , mam nadzieję że przeczytasz i skomentujesz :)).
    www.powroty-marzenia-prawda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  138. Tło z czaszek <3
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  139. Ja tu chyba pierwszy raz jestem, ale już się dołączam do obserwatorów ;). Uroczo wyglądasz ^^. A te rysunki są bardzo słodkie :D. Też jestem straszna kociarą xD. Dlatego ubolewam, że moja mama nie chce mi kupić kota :(.

    OdpowiedzUsuń
  140. Chyba znasz moją siostrę - Aggie, bo tu pisała XDD Blogowanie wydaje się być dobrą zabawą i chyba zabawię w tym na dłużej <3 Dziękuję za komentarzyk - im ich więcej tym lepiej ;D Widzę, że też jesteś kociarą tak jak ja *.* Mam kotkę (moją ulubienicę) i psinkę (ulubienicę Aggie). Super te fotki i Twoje rysunki - bardzo dobre! Wesołych świąt ;* Oczywiście pozostaniemy w blogowym kontakcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  141. Śliczne zdjęcia!
    oxdragonxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  142. świetny blog ! Ja również jestem otaku, ale osobiście wolę określenie"mangozjeb" Świetny wygląd ! Po prostu brak słów *.* Nie wiem co powiedzieć xD śliczne rysunki... prześlicznie kolorujesz... mi natomiast lepiej wychodzą kontury, niż kolorowanie. Natknęłam się dzisiaj na twojego bloga , i jeśli się nie mylę to gustujesz w komediach ? Jeśli tak, to gorąco polecam ci Hetalię... uśmiejesz się do łez xD Pozdrawiam i czekam na kolejne posty... Obserwuję :D
    PS.: Niedawno z koleżanką założyłam bloga ----- > http://hetakanibitalianizm.blogspot.com/ Na razie tam zbyt wiele nie ma, ale nie długo wszystko ruszy. Zapraszamy cię tam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  143. Jesteś strasznie optymistyczną osobą , czytając twoja notkę mam szczęśliwą buźkę : D .
    + lublins.blogspot.com . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  144. Hej! Ciekawie piszesz;D Świetny blog! Czekam na następny post! Obserwuję i liczę na rewanż:)


    http://sandra-suzy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  145. ślicznie wyglądasz ;)
    możesz kliknąć w baner po prawej stronie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  146. Ładna jesteś !

    Obserwuje Licze na to samo

    juiojuio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  147. Już obserwuję! Teraz Twoja kolej ;-)
    Zapraszam też do polubienia mojej strony na facebooku: https://www.facebook.com/magdadudekbizuteria,
    (z góry bardzo dziękuję)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  148. Jakie urocze zdjęcia! :)

    pytałaś o obserwację, ja już obserwuję, liczę na to samo! http://annatty-y.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  149. Piękne zdjęcia! A te rysunki sprzed kilku lat są świetne!
    Ten wygląd bloga bardzo mi się podoba. Jest słodki a zarazem mroczny :D
    Pomysłowe połączenie.

    Pytałaś o obserwacje. Z chęcią zaobserwuje bo blog wydaje mi się być bardzo ciekawy!

    Pozdrawiam.
    mozedzis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  150. Super post, świetne te zdjęcia!!! :)))

    http://littlesmiiile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  151. Hey beauty love your new post =) Keep posting .
    Regards from Bosnia ♥
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  152. Nice clothes.
    :)
    shygyaru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  153. Śliczne rysunki.;-)
    Obserwuje.
    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  154. Świetne rysunki :) masz talent :)

    desi-deesi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  155. Fajne te ostatnie zdjęcia :) Rysujesz prześlicznie :)
    Pozdrawiam.

    www.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  156. Rysunki to fenomen :)
    Zazdroszczę,piękna jesteś.
    Świetny blog i świetnie piszesz :)
    Mogę liczyć na Ciebie? Poklikasz mi w linki PersunMall's? http://paulaa-fashion.blogspot.com/2014/04/persunmalls-wishlist.html?showComment=1398338238230#c445847286710469656
    Jak masz i chcesz to możemy wymienić się kliknięciami, to bardzo dla mnie ważne! Dziękuje :*
    Obserwacja za obserwację?
    Pozdrawiam<3

    OdpowiedzUsuń
  157. Świetny blog! Może obserwuj za obserwuj? daj znać na moim blogu ;)

    0laa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  158. jakie słodkie zdjęcia :))
    www.demi1703.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  159. Śliczne zdjęcia :)
    Obserwuję i licze na rewanż :*
    urodaa-i-modaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  160. Bardzo ładne rysunki.
    Obserwuję i zapraszam do siebie może też zaobserwujesz.
    sart-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  161. śliczne masz włosy :)
    _______________
    www.allex096.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń