piątek, 25 kwietnia 2014

26. Anastazja, jestem.

~ Ohayo  ~
Święta święta i po świętach-jak to mądrze mówią. Wiosna zaczęła się na dobre. Nie wiem jak u was ale w mojej części świata pogoda dopisuje, zarówno dopisuje ze słońcem jak i dopisuje z deszczem, do tego stopnia że zdążyłam już się przeziębić. Na szczęście mój organizm jest dość silny, i tylko leżąc cały dzień w łóżku zwalczyłam osłabienie ciała i gorączkę.

Co u mnie?
Dzieje się tak wiele że nie potrafię już układać wszystkich wydarzeń w głowie. Święta minęły spokojnie, w niedziele wieczorem przyszłam do mojej Natalii, razem z moim przyjacielem Rafałem. Tak bardzo się śmiałam, było tak wesoło :) Za to w poniedziałek Kaśka-Ciapa -czytaliście o jej szwach na nodze w poprzednim wpisie, weszła na strych "starej szkoły" czyli opuszczonej szkoły, od lat nie zabezpieczanej, nie odnawianej, sypiącej się na głowę. Wiedziałam że kwestią czasu jest to, co się stało. Zastanawiałam się tylko na kogo spadnie pierwsza cegła. Schody pod nią zawaliły się, po prostu ze starości. Całe szczęście skończyło się na ręce w gipsie i zabiegu chirurgicznym, bo w takim miejscu jak to mogło się stać najgorsze. Na  kościelnej wieży zainstalowano dzwony, dziwne, nigdy wcześniej nic z niej nie dudniło, chodź wielki dzwon był tam cały czas. Stara szkoła lewo, kościół prawo.
 
Myślę że o historii tych zabytków zrobię kiedyś oddzielną notkę...

Nie wiem jak to wszystko się ułoży, to co myślę i to co wiem zaczyna boleć i kuć mnie w serce. Staram się o tym wszystkim nie myśleć i widzieć w swojej przyszłości jakieś optymistyczne początki czegoś nowego. Czasem po prostu zmartwienia przerastają nas wszystkich, to bardzo męczy. Naprawdę już nic nie wiem.
Potrzeba mi chyba kilka słów otuchy... 
by osłodzić sobie trochę trudy życia, pocieszam się swoją miłością, nekosiami 
 

Nie uwierzycie ponieważ sama jestem tym zaskoczona :) najprawdopodobniej moje rysunki trafią na galerię rysunków w Czechach. Może to nic nadzwyczajnego, ale dla mnie to naprawdę spory krok w przód. Tak bardzo się cieszę 
Dziś trochę truskawkowo, to jedne z moich ulubionych owoców. <3
Kojarzą mi się głównie z latem, sama w ogródku mam kilka rządków tych owocków.

Piosenką dzisiejszej notki jest Anastazja zespołu Łzy. Nie wiem czemu kojarzy mi się ona z anime Elfen Lied, być może dlatego że dawno temu oglądałam amv z tego właśnie anime, z tą właśnie piosenką. Podobnie jak i EL, ma bardzo smutny charakter. Dlatego jest świetna, bardzo ją kocham, i tak się składa że opisuje poniekąd mój stan emocjonalny.
Dziękuję wam za to że czytacie kolejny wpis, że jesteście razem ze mną.
Do następnego piątku. Sayo! 

97 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej! ważna informacja! założyłam nowego bloga, dlatego tamto, które obserwujesz już nie jest aktualne (malolatajulqa) dlatego zapraszam cię na nowego bloga : http://desire-and-have.blogspot.com/
    jeśli zaobserwujesz, to będziesz mieć nie 1 a 2 czytelników!
    zapraszam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, Łzy, jak ja kiedyś namiętnie słuchałam tego zespołu ;w; Piękne zdjęcia ~ Biedna koleżanka TT^TT Mam nadzieję, że szybko dojdzie do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rysunki w czekach..Gratuluję :D

    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać duużo się u ciebie dzieje xDD Mniaaam, truskawka i ten słodki kotałkę :D

    OdpowiedzUsuń

  6. Wow;D jestem pod wrażeniem ;)
    Obserwuję ;):*

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam jak kiedyś posłuchałam po raz pierwszy tę piosenkę, to się rozwyłam
    Fakt, że Twoje rysunki trawią do galerii w Czechach to wielkie osiągnięcie, gratuluję! A co do dalszej części posta - każdy ma gorsze dni, ale grunt to nie poddawać się złemu samopoczuciu. Wszystko się ułoży, jestem pewna. Też kocham truskawki :3 A ta szkoła jest piękna z zewnątrz.
    Dziękuję również za komentarz na moim blogu, naprawdę cieszę się, że Cię motywują moje wpisy!

    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie śliczne wiosenne zdjęcia! <3
    Gratuluję. :)
    To zdjęcie tej starej szkoły też jest cudne, takie zielone.
    Pozdrów koleżankę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne zdjęcia z truskawkami <33
    Gratulację, że twoje obrazki będą w galerii Czeskiej :)

    http://dusiowata-dusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Święta minęły naprawdę szybko! Jej, to musiał boleć taki upadek, dobrze, że skończyło się tylko na gipsie.... Niebezpieczne jest wchodzenie na coś tak starego ;/ Też staram się myśleć optymistycznie, ale jakoś ostatnio mi nie wychodzi i pocieszam się pieskami oraz kotkami razem wziętymi XDD Po prostu nieraz problemy nas przerastają, ale trzeba być silnym i nie dać się! ^^ Przez majówkę będzie czas na odpoczynek, a później na spokojnie wszystko się ułoży (zazwyczaj tak jest, mimo wszystko jednak zawsze najpierw się denerwuję - takimi egzaminami czy tam innymi wpisami ;P). Staram się na razie za bardzo w przyszłość nie wybiegać, bo można się przerazić jak dużo jest możliwości ;o Heh, wybiorę pewnie coś co nawet sama nie będę się spodziewać ;) Śliczne truskawkowe wiosenne focie, w sam raz na słoneczną pogodę <3 Piosenkę znam od dawna odkąd usłyszałam ją bardzo dawno w jakimś programie TV, bardzo ją lubię, choć tytułu nie znałam! Teraz już poznałam, dzięki ci za to Ayuna-chan ;> Prawda, bardzo pasuje ten utwór do Elfen Lied! nawet oglądałam AMV i jeszcze jedno z połączeniem różnych anime też bardzo dobre: https://www.youtube.com/watch?v=_CDOK-npuNc
    Pozdrowionka i zdrówka, żebyś się już więcej nie przeziębiała na tak piękną pogodę ;*****

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne zabytki i twoje zdjęcia :)
    Kocham twoje oczy !

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mniam, truskawy ! <3
    Gratulacje :D To do następnego piątku ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Truskaweczki mniam :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje , takiego osiągnięcia : ) . Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku !
    + Zapraszam do siebie : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojeju, ale ładnie :> wyglądasz tak..oryginalnie, nie tak jak 99% polaków, tak nw czemu, fajnie :>
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Siemka : )
    Życzę ci żeby twoje rysunki trafiły na galerię rysunków w Czechach .
    Śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję z powodu rysunków! To na prawdę wiele. Też bym się cieszyła. :)
    Matko, nad tą Kaśką jakieś fatum ciąży? Szok, ciągle coś.
    Też uwielbiam truskawki. :)
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Great blog

    Please visit: http://trendybutterfly.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję!!! Twoje rysunki są genialne! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. very nice *_* your blog is very lovely and interesting. im glad if you visit my blog, too <3

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta stara szkoła wygląda świetnie!:) Bardzo ciekawe zdjecie i super post! A koleżance życz zdrowia:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/04/liar-liar.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie dziwię się twojej koleżance, że odwiedziła starą szkołę, miejsce wygląda magicznie i trudno mi by było tam nie wejść, mimo niebezpieczeństwa zawalenia się budynku. Życzę jej oczywiście powrotu do zdrowia, dobrze, że skończyło się tylko na tym :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://moimswiecie.blogspot.com/2014/04/juz-po-swietach.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak ja lubię truskawki mmm
    3maj się cieplutko ^^

    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj.
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakaś ważniejsza wystawa to coś, o czym marzę *u* Gratuluję sukcesu.
    Zdjęcie starej szkoły jest takie piękne, że sama miałabym ochotę tam wejść. Opuszczone miejsca same się proszą, aby je odwiedzić. Życzę koleżance szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  25. Rysunki Ayunki w galerii- gratuluję!
    Ale ładna jest ta stara szkoła o.O
    varill-blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. No to Kasia ładnie się załatwiła... ;) Z chęcią poczytam coś więcej o tej opuszczonej szkole :D Gratuluję takiego osiągnięcia z rysunkami! A zdjęcia jak zawsze ładne :) Albo po prostu Ty jesteś ładna haha :)

    OdpowiedzUsuń
  27. truskawki mmm pycha! ;)

    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam truskawki! elfen lied oglądałam baardzo dawno, ale jest wg mnie jednym z lepszych anime... choć moim ulubieńcem nadal pozostaje Neon Genesis Evangelion :)
    obserwuję :)
    enviaczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia,też kocham truskawki ♥
    olka-olkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Stara szkoła wygląda świetnie :3
    Świetnie rysujesz *.*
    Obserwuję :)
    http://jobdziak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję za komentarzyk na blogu Gekkostate i pozdrowionka ;* Jutro postaram się coś dać na moim ;) Bardzo wiosenne zdjęcia, też lubię truskawki! Smutna piosenka, ale ma w sobie taki klimat, że miło jej się słucha <3 Wczoraj oglądałam z siostrą właśnie to AMV z Elfen Lied -to samo co podałaś w komencie na Gekkostate XD No i to co siostrzyczka tu w komentarzu dała.... utwór pasuje idealnie do nich obu ^^ Masz rację, chyba do wszystkich anime można by dopasować tą piosenkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczne zdjęcia ;3

    co powiesz na wspólną obserwację ?
    http://moj-obiektyww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. gratuluję CI , że obrazki pojawią się na wystawie i to za granicą :)

    zapraszam do obserwacji ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. gratulacjeeeee! :)
    świetne zdjęcia i notka
    pozdrawiam xx

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Genialne zdjęcia! :)
    Tak jak proponowałaś - wspólne obserwowanie, ja juz:)

    http://hoopedieslast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję sprawy z rysunkami :3
    Śliczne zdjęcia ^-^

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Oj, ta twoja Kaśka to nie jest ciapą, tylko po prostu niemądrze i nierozważnie postępuje. Powinna na siebie bardziej uważać!
    Oczywiście. Każdy optymista ma chwile ciężkie! Nie istnieje optymista bez zmartwień, bo każdy je ma, więc doskonale to rozumiem.
    Gratuluje Czechów <3
    Truskawki to też moje kochane owocki! Do twarzy ci z nimi :D!
    Od piosenki Łez zachciało mi się płakać. Jest smutna t.t.

    OdpowiedzUsuń
  38. No niefortunny wypadek się zdarzył. Powinna bardziej uważać, ale szczęście,że skończyło się tylko na gipsie, bo moglo być duzo gorzej. Ja to bym w ogóle to tej szkoły nie wchodziła, ale chętnie poczytam notke o tm miejscu
    To jest duże osiągnięcie. Nie dość,że wystawa to jeszcze w Czechach. Gratuluję :)
    Truskawki też lubię

    OdpowiedzUsuń
  39. To super :) Gratuluję :)

    u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Myślę, że nie powinnaś się zamartwiać cały czas. Myślenie o tym co nas przytłacza czasami jest gorsze od samej sytuacji, która na nas ciąży. Znajdź dla siebie 10 minut, wypłacz się w poduszkę, a na pewno Ci się polepszy :) Obserwuję

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. U mnie też pogoda dopisuje, wiosna przyszła na dobre i mimo, że człowiek się rozleniwił to niestety obowiązków nie ubywa. >.<
    Dobrze, że udało ci się zwalczyć pierwsze etapy choroby. <3 Trzymaj się tam zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
  42. Zaproponowałaś obserwowanie :) Ja już, liczę na rewanż :) PS. Wejdź na GG.

    http://biegnijzamarzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajny wpis, masz talent do pisania moim zdaniem :) Bardzo ladna z Ciebie dziewczyna, super kości policzkowe, ogromnie zazdroszcze :D

    pozdrawiam http://fanaforce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Dziękuję bardzo za miły komentarz. Zapraszam zatem częściej :)
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Dziękuję za komentarz i ja już obserwuję. Tak ogólnie to oglądasz anime? bo po wyglądzie twojego bloga mogłabym tak stwierdzić:D

    http://keyeni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa oglądam i przy okazji czasami rysuję różne postaci z anime:) Dlatego zauważyłam po blogu że ty też pewnie oglądasz i oglądałam twoje rysunki, dobre są:P

      Usuń
  46. Śliczne zdjęcia.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Jejku, gratuje uczestnictwa w wystawie :*
    To naprawde cos ! <3

    Moglabym liczyc na kliki w najnowszym poscie? To dla mnie bardzo wazne, odwdziecze sie :*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. to jest duzy krok, kazde pokazanie talentu jest wazne, pyszna truskawka i jak zwykle sliczna Ayunka <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. świetny post. zdjecia sa dobrej jakosci. rzadko odwiedzam tak dobre blogi, gratuluje ♥
    mam małą prośbę, mogłabyś poklikać w linki pod ubraniami, chętnie się odwdzięczę :)
    obserwuje i zapraszam do siebie :*

    maymiodek.blogspot.com

    Z góry dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  50. Dzięki za komentarz u mnie + obserwuję :)
    Jeny dobrze, że nic innego się nie stało na tych schodach.
    Gratulacje w sprawie rysunków.

    Pozdrawiam
    mokkakahvi.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję co do tych rysunków! *-* Śliczne zdjęcia :3

    Pytałaś u mnie o obserwacje- ja już obserwuję i liczę na uczciwy rewanż ;))
    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  52. Pewnie! Ja już obserwuję. ^^
    Masz bardzo fajnego bloga, zostaje an dłużej.
    Fajne zdjęcia ,a no i gratuluję możliwości pokazania rysunków w Czechach.
    Jadę tam niedługo. :3
    Uwielbiam takie stare budowle, zawsze ciekawi mnie historia takich zabytków.

    http://lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję. Twoje rysunki w Czechach to wielki sukces. Uwielbiam takie stare, opuszczone budynki. Chętnie przeczytam historię tych dwóch zabytków.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  54. Jejku, dobrze, że nic jej się nie stało, faktycznie miała szczęście! To faktycznie wielki krok na przód odnośnie rysunków, zasłużyłaś na 100%, pięknie rysujesz! Jak oni cię znaleźli?
    Pozdrawiam!
    http://olllie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Cześć : )
    U mnie nowa notka jak będziesz mieć czas to mogłabyś poklikać w linki będzie mi miło : )

    OdpowiedzUsuń
  56. Oooo, widzę, że pozmieniało się u Ciebie na blogu;DD Super to wygląda :):*
    Wooow, gratuluję! Twoje rysunki są zajebiste, więc wcale się nie dziwie, że trafią na wystawę;d
    Słodkie zdjęcia^^:* Jesteś prześliczna :)):*
    Glowka do góry! ;**

    OdpowiedzUsuń
  57. jakie ładne te zdjęcia z truskawką ! <3

    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak, daj znać na naszym blogu: http://friendssblogo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczne zdjęcia. :) I fajny blog. ;)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Odp. u mnie. :*
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetny post :)
    A ta szkoła łał - magiczna *.*
    w-rupieciarni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. gratuluję tej wystawy w Czechach! :)) urocze te zdjęcia z truskawką:D

    klikniesz w link w ost. poście? daj znać, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  61. Gratuluję rysunków, musiały być naprawdę b.dobre skoro będą aż w Czechach ;)
    Truskawkii ♥
    http://liveofsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Pięknie wyglądasz na tych zdjęciach. I gratuluję <3

    OdpowiedzUsuń
  63. Wow toż to sukces z tymi rysunkami :) No i ładnie wyglądasz :)
    Mam prośbę czy możesz mi poklikać w linki tutaj? http://daquerre.blogspot.com/2014/04/co-ubrac-na-komunie-lub-weseledoradzam.html Będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  65. Ulubione anime zdecydowanie Naruto i ciągle czekam na nowe odcinki bo mangi nie czytam, prawie na równi moim zdaniem Fairy Tail chociaż na początku wydawało mi się dziecinne ale jak rozwinęła się akcja to pokochałam na równi z Naruto:D Oglądałam też Bleach ale nie przypadł mi do gustu tak jak poprzednie chociaż czasami do niego wracam, i jeszcze parę mniejszych tytułów które też porzuciłam:D Niedługo zabiorę się chyba za shingeki no kyojin:P a twoje jakie są ulubione? :)

    http://keyeni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurde, zaciekawiłaś mnie tym elfen lied, jakiś czas temu szukałam właśnie jakiegoś horroru połączonego z romansem ale nie mogłam trafić na nic ciekawego. O mirai nikki też słyszałam dużo dobrego:P Chyba się wezmę za ten pierwszy tytuł który podałaś:D

      Usuń
  66. ślicznie wyglądasz na tych zdjęciach zapraszamy do komentowania u nas :D
    http://linfashionn.blogspot.com/2014/04/outfits-for-hot-day.html

    OdpowiedzUsuń
  67. Super :) cieszę się że podoba Ci się mój blog :) Twój również mi się spodobał :) ja już obserwuję :) pozdrawiam :) probeczki-opinie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Wydaje mi się jakbyś była podobna do Agnieszki Dygant, przepraszam może to moja chora wyobrażnia :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    carlyandcarly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo fajny blog :)
    Oczywiście obserwuje i liczę na rewanżyk ;)

    zymna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Ślicznee zdjęcia *♥* Musiała być pysznaa truskawka *-*

    http://kanija-forever-with-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. obserwuję i liczę na to samo! (obiecałaś) super post! sogivemelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Piszesz bardzo ciekawe posty :)
    i wygląd bloga jest meega *-*
    może obserwacja za obserwację?
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Fajne posty i zdjęcia!
    Pytałaś o wspólną obserwację - mogłabyś pierwsza? ^^
    I dzięki za odwiedziny...

    onlythemyworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Ciekawy post,faaajny blog :)
    Obserwuję :D
    http://nataliaskibinskaoficial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Swietny post ;) A koszulka cudowna, uwielbiam takie ^^
    Przesłodkii gif z kotkiem ;3
    Ja już obserwuję <3 I czekam na rewanż ;p

    http://jackdanielsky.blogspot.com/ zapraszam! ;D

    OdpowiedzUsuń
  76. Gratuluję rysunków! ;) Również bardzo lubię truskawki nie mogę się doczekać 100% sezonu na nie!

    P.S.Bardzo dziękujemy za komentarz, chętnie również zaobserwujemy! :)

    http://anonimoweamazonki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Pytałaś o wspólną obserwację :) Ja już obserwuje liczę na rewanż http://i-miss-all-the-time.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Uwielbiam tę piosenką ♥_♥
    Obserwujemy? ^^ Odpisz u mnie ;p Będę wdzięczny jeśli klikniesz w banner FakeTattos.
    http://iampatrysja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Świetny blog . Super piszesz posty.

    ZAPRASZAMY DO NAS - KellyandKatte.blogspot.com

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  80. Świetny blog, a ta stara szkoła wygląda bardzo ciekawie.
    Śliczne zdjęcia. :)

    http://oliviabelica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Już po świętach, ale przed nami weekend majowy ;) p.s. jestes bardzo łądna, masz ciekawą urodę ;)

    p.s. co powiesz na wspólną obserwacje? www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Pytałaś o obserwację :) Ja już obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  83. Gratuluję, i zarazem zazdroszczę. :)
    Pokażesz jeszcze jakieś? Może zabiorę z nich przykład.
    Po za zazdrością o rysunki, zazdroszczę dobrej rozdzielczości aparatu. ;-;
    Życzę dalszych osiągnięć.

    Aha, blog już został odwieszony. Przepraszam mocno, że nie utrzymałam się w terminie, ale miałam lenia. :<
    Nowa domena: my-sweet-latte.blogspot.com - ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  84. To jest wielki krok w przód ! Wielkie gratulacje i życzę Ci dalszych sukcesów ;) !

    welcome-to-in-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. życzę powodzenia z wystawą :)
    może masz ochote na wspólną obserwacje
    ja już obserwuje :)

    http://klaudusia-caly-moj-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie się wyświetla że obserwuje :)
      obserwuje jako klaudia zabrzygraj

      Usuń
  86. Powodzenia z wystawą życzę! ♥
    Rozczulił mnie koci gif. :3
    Zapraszam:
    Kocie-slepia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Świetny post, widzę ile wkładasz w to czasu i poświecenia:3
    Cudowne zdjęcia i w ogóle jesteś piękna <3
    Jeśli chcesz to zaobserwuj i napisz to u mnie;)
    Na pewno się zrobię to samo! <3
    Zapraszam!:33
    http://ali-alicee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Świetny post, widzę ile wkładasz w to czasu i poświecenia:3
    Cudowne zdjęcia i w ogóle jesteś piękna <3
    Jeśli chcesz to zaobserwuj i napisz to u mnie;)
    Na pewno się zrobię to samo! <3
    Zapraszam!:33
    http://ali-alicee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. też lubię truskawki, gratuluję że Twoje rysunki się dostały :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Też kocham truskawki ale te które obecnie można już kupić w sklepach nie smakują mi ;c
    Pytałaś o wzajemną obserwację, oczywiście zgadzam się jeśli tylko masz ochotę !
    Zaobserwuj i poinformuj mnie a na pewno się odwdzięczę !
    Pozdrawiam ;>
    http://cassieeeeeeeeeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń