czwartek, 15 maja 2014

29. Tik-Tok.

~ Ohayo  ~ 
W dzisiejszym wpisie, tak jak obiecałam, temat który miał najwięcej głosów czyli mój cosplay z anime Vampire Knight. Na samym wstępie wyjaśnię ogólnie pojęcie "cosplay" ponieważ przypuszczam że to słowo może nie być wszystkim znane, a warto powiększać swój osobisty słownik prawda? ^^

Cosplay- przebieranie się, upodabnianie się do postaci z mangi, anime, gier komputerowych i filmów. 

Pokażę wam mój cosplay którego wykonanie zajęło mi plus minus tydzień, łącznie z zakupem odpowiednich przyborów potrzebnych do jego wykonania. Nie uważam by był szczególnie wybitny, ale jako że to mój pierwszy cosplay jaki wykonałam <a premierę miał w zeszłe wakacje> jestem z niego strasznie dumna :)

Powiem może co nie co o postaci w którą wcielam się poprzez przebranie. Yuki Cross to jedna z głównych bohaterów anime Vampire KnightPrzybrana córka założyciela akademii - Kaiena Cross. Jest strażniczką w swojej szkole podzielonej na dwie klasy, dzienną i nocną. Do dziennej klasy należą uczniowie w czarnych mundurkach, w tym Yuki. Do klasy nocnej należą uczniowie o białych mundurkach, których sekretu pilnuje wspomniana wyżej dziewczyna. Przecież nie może wyjść na jaw fakt, iż uczniowie z klasy nocnej to wampiry.
Więcej? Zapraszam na strony poświęcone recenzjom anime :)

 
 

 

Postać Yuki wybrałam głownie z sentymentu, Vampire knight było jednym z pierwszych moich anime. Polecam fanom gatunku, jeżeli ktoś uwielbia duży romans, krew i wampiry ten tytuł jest dla niego :) chciałam podkreślić też że kreska jest wyjątkowo przyjemna, a postacie różnorodne więc tytuł można przełknąć :)

Z czego składa się mój cosplay?

Czyż mój strój nie jest kreatywny? ^^ Mały leń ze mnie i w zasadzie w tym przypadku poszłam na łatwiznę, jednak nie uważam by efekt był zły :) z biegiem czasu myślałam o tym że jednak białe paski mogłam przyszyć, ale metoda namalowania ich pędzlem była dla mnie bardziej optymalna :) Pora na zdjęcia i waszą ocenę mojej pracy! :








Piosenką dzisiejszej notki jest Tik Tok w wykonaniu pięknej Marii Yaremchuk, reprezentantki Ukrainy na Eurowizji. Bardzo polubiłam jej głos,
 ten dźwięk i brzmienie piosenki <3

Ogłaszam wszem i wobec że ten cosplay nie jest moim ostatnim! Bardzo to polubiłam i będę ćwiczyć szycie, kreatywność i pomysłowość by móc kiedyś z dumą powiedzieć że cosplay to moja pasja :)
Być może nie długo, a na pewno przed wakacjami pojawi się cosplay, który szykuję na konwent we Wrocławiu. Kogo będę przedstawiać? To na razie tajemnica :3
tymczasem tulę was cieplutko na odległość i sayo! 
p.s. Mała wiadomość dla wszystkich którzy chcieliby ze mną popisać a nie mogą złapać mnie na gg, dla wszystkich którzy chcieli by pogadać na każdy temat, podaję link do swojego fb :) Wysyłając zaproszenie  poinformuj mnie że "znamy się" z bloga :)
Klik:

56 komentarzy:

  1. Świetny cosplay! Bardzo lubię tą postać, a anime oglądałam 2 razy. I ty go sama szyłaś? :O Jeśli tak to naprawdę - podziwiam i gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozbłysk białego na czarno białym zdjęciu dodaje magi tym wszystkim zdjęciom :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pierwsza. ^^

    Szczerze Ci to powiem, obejrzałam pierwszy odcinek Vampire Knight, od razu odechciało mi się to oglądać. A byłam tak na to napalona... Cóż. To chyba jednak nie moje klimaty. Może wyjątkiem jest Pandora Hearts w postaci mangowej, bo na anime wybieram bardziej shoujo. :3
    Cosplay wyszedł fantastycznie! Nie mogę się doczekać, gdy zdradzisz nam za kog się przebierzesz na konwent. ♥

    Przy okazji chciałam Ci podziękować za obserwację na blogu (dla zainteresowanych: my-sweet-latte.blogspot.com). Mimo, że inni mają po dwóch miesiącach już 40-stu czytelników, cieszę się z mojej czwórki. To już dla mnie duże osiągnięcie. A komentarze dodają mi motywację. :)

    Pozdraawiam. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Oryginalna stylizacja *.* podoba mi się :)

    Jak chcesz możesz zerknąć :*
    http://356dni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, :)

    Dodasz komentarz? ;)
    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/05/przyjaciel-tak-czy-nie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, super wyglądasz, to zdecydowanie nie mój style, ale to super, że odzwierciedlasz w ubiorze, to co kochasz :) do tego bardzo fajne miejsce na sesję w takim stylu ;D

    pozdrawiam :)
    http://weakbreath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny cosplay, śliczna marynarka, chętnie bym założyła coś takiego :>
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cosplay? Niesamowity, przyznaję. :3 Wyszedł Ci rewelacyjnie i naprawdę przypominasz główną bohaterkę, brawo. Na pewno nie umiałabym sama stworzyć takiego cuda. Ciekawe, za kogo masz zamiar się następnym razem przebrać? Nie mam pojęcia, nikt mi nie przychodzi do głowy, w końcu nie znam tego Anime, pozostaje mi tylko czekanie. c:

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cosplay świetny :) Właściwie jest to pierwszy zrobiony jaki kiedykolwiek widziałam. Widać,że musiałaś się napracować. Np.nad paskami malowanymi farbą olejną.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze mówiąc ja bym nie potrafiła skompletować takiego stroju,podziwiam :)

    http://parmaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. I tak wygrała kebasa :"c Ach, anime tego nie oglądałam, za bardzo mnie odrzuciło że wszyscy się jarali XD ale cosplay bardzo ładny ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie rozumiem zachwytu ludzi mangą ale to kwestia gustu, marynarka świetna, pomysłowo zrobiona
    sart-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny styl!
    jeśli mozesz to poklikaj mi w linki choies i sheinside w poscie ;)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/05/my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  14. To za co lubię polski fandom :') Strasznie lubię, gdy ludzie sami sobie tworzą kostiumy, a nie idą na łatwiznę i kupują gotowe. Pasuje ci ten look ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie - bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie ci wyszła ta inspiracja ;D

    http://vogueholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. To mi przypomniała jak moja siostra miała zapęd do szycia i nic z tego nie wyszło,a nasze zwierzaki wszystko poszarpały i poniszczyły w końcu XDDD Naprawdę Cię podziwiam, ślicznie wyszedł ten strój i wyglądasz jak prawdziwa Yuuki *.* Wprawdzie Vampire Knight nie było moim pierwszym anime, więc takiego znowu sentymentu do niego nie mam, ale wampiry i romans wpasowały się w moje gusta <3 Najbardziej polubiłam Zero, a Yuuki i Kaname mnie czasem denerwowali (takie rodzeństwo zakochane, no!) ;3 No i kibicowałam by Yuuki była z Zero, a nic z tego nie wszyło, nawet w mandze ;P Jednak to nie zaważyło, bym nie lubiła jakoś szczególnie tego tytułu ^^ Oglądałam ten występ na Eurowizji - naprawdę ma piękny głos *.* Za to Polska z "My Słowianie" może i była oryginalna, jednak nie wszystkim się to podobało, cóż mogło być lepiej ;/ Mogę wysłać Ci zaproszenie na Face z konta mojego i mojej siostry, bo chyba ją znasz z bloga Gekkostate, to Cię nie powinno zaskoczyć ;D Już jestem ciekawa kogo będziesz przedstawiała na konwentowym cosplayu i cieszę się, że twoja przygoda w tym kierunku będzie trwała nadal - czekam na kolejne focie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, myślałam, że z funpage można wysłać zaproszenie,a jednak się nie da, a ja jako tako swojego Face nie mam ;/ Jednak jak będziesz miała czas to wpadnij chociaż tak https://www.facebook.com/pages/Aggie-Storm/475199642570818?ref=hl O ile już na naszą stronkę nie trafiłaś oczywiście ;3

      Usuń
  18. Łooo, nawet nie widać, że paski były robione farbą olejną! Cosplay niby prosty, ale świetnie ci wyszedł ^___^. Ładna z ciebie Yuki. Co do anime - osobiście go nie lubię. Wampiry na ogół mnie jakoś nie jarają.
    Mi też się podobała piosenka pani z Ukrainy! Szczególnie refren. Poza tym jest piękna i ma wspaniałe ruchy! Jednak bardziej wolę piosenkę pani ze Szwecji, Irlandii i Słowenii!
    Czekam na więcej cosplayów <3.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post <3+masz śliczny nagłowek, obserwuje ;3

    Może zajrzysz ? KLIK :) Na naszym blogu znajdziesz konkurs fotograficzny ! Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie Ci wyszedł. Czekam na kolejne cosplay'e :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. moim zdaniem jesteś bardzo kreatywna!!! w życiu bym nie wpadła, żeby namalować paski farba olejna! efekt - fantastyczny! Gratuluje :)


    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny cosplay i bardzo dobrze leży na Tobie ^^
    Rzeczywiście ta pani fajnie śpiewa :"D

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny cosplay :) super post :)

    u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. zakolanówki są świetne:)

    http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny cosplay!!!

    kawaii--sugoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Z tą farbą fajnie ci wyszło :D W ogóle podobny strój do ubioru Yuki, rób więcej takich cosplay'ów!
    Trzecie zdjęcie od dołu jest najładniejsze ^^
    varill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia :D
    http://meandmyworld1534.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow *o* Cosplay wyszedł na prawdę niesamowicie :) Sama chciałabym kiedyś jakiś zrobić ^^

    imagine-yuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Uła, sam cosplay wyszedł ci naprawdę nieźle, pasujesz na Yuki! xD

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz jak z prawdziwego anime! ♥ Cudo!
    Świetny post, ogólnie blog mi się podoba ;)
    Bardzo fajnie piszesz, widać, że wkładasz w to serce.
    wspólna obserwacja? odp u mnie ;*

    Mam pytanko: Mogłabyś poklikać u mnie pod tym postem: http://jackdanielsky.blogspot.com/2014/05/cuda-od-sheinside-siemaneczkoo-dzisiaj.html ?
    Proszę, to dla mnie naprawdę bardzo ważne, z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak na 1 cosplay- wyszedł Ci na prawdę świetnie!
    Ja planuję zrobić Kuroko *w*

    Zapraszam na nową notkę;
    http://kiokuwomegurasete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo fajnie wyglądasz, chociaż mogłaś dopracować tę wstążkę, jakoś dziwnie wygląda :)
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyglądasz świetnie!:) Strój jak i miejsce na zdjęcia super współgrają ze sobą:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/05/dont-let-me-go.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Te zdjęcia są naprawdę magiczne *.* Według mnie takie robione samemu rzeczy sa najciekawsze bo nasze, nikt nie ma identycznych ;-) Czekam na kolejny cosplay , pozdrawiam !

    troche-nieba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdjęcia są świetne :)
    3maj się cieplutko ^^

    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj.
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny cosplay. Szczytem moich umiejętności było skompletowanie przebrania wróżki na bal karnawałowy w podstawówce. Vampire knight nie znam, ale Ty wyglądasz niesamowicie w tym stroju. Rzeczywista wersja Yuki.

    OdpowiedzUsuń
  37. Mimo iż nie gustuje w tego rodzaju anime, a Vampire Knight znam jedynie z tytułu, to muszę stwierdzić że świetnie wyszedł ci ten cosplay. Jestem pełna podziwu. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. moje koleżanki w klasie bardzo lubią anime :)
    świetnie to wygląda :O
    obs za obs ?
    http://kajaczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. nie znam za dużo osób o takim zainteresowaniu ale to dobrez ze sie wyrózniasz! :)


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Wygładzasz świetnie, anime jeszcze nigdy nie oglądałam ale to wydaje się fajne więc może nadszedł ten pierwszy raz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. no to mamy podobne zainteresowanie tylko, ze moje sesje wychodzą... no właśnie nie wychodzą. Jak zajebistego stroju bym wreszcie nie zrobila i jakbym nie była z niego dumna to nigdy nie mogę się zebrać w sobie i napisać do fotografa.
    Jeśli sami napiszą, bo i tak się czasem zdarza to za wszelką cenę próbuję sie wykręcić ^^" jestem okropna.
    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  42. Woooaaa, nareszcie jakiś cosplay w twoim wykonaniu! Dodam, że świetnie wykonany, a przynajmniej ja tak myślę ^^ Rzadko widuje cosplay'e z Vampire Knight, więc to miła odmiana C: Fajne zdjęcia, tak przy okazji

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajnie wyszedł ten cosplay :) I niezła sesja zdjęciowa :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajnie wyszło! *^* W tej chwili jestem w trakcie tworzenia cosplayu Edwarda Elrica z Fullmetal Alchemist. Na razie chcę stworzyć płaszcz i czarną kurtkę. Czarne spodnie mam zakupione, a buty... No cóż, na razie muszę zadowolić się moimi glanami. ;p Będzie to mój pierwszy cosplay, który będę dopracowywać - uszyję skórzane spodnie, zrobię buty (jeszcze nie wiem jak! XD) i automail z pianki evy. Życz mi powodzenia! ;_;

    OdpowiedzUsuń
  45. Yuki ... miałam kiedyś koleżankę o takim nicku na tama-worldzie no... nie ważne xD.
    Piękna stylizacja... jestem ciekawa gdzie ty kupujesz te ubrania, bo są mega oryginalne :D.

    Tymczasem u mnie już IV rozdział mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz :)).
    www.powroty-marzenia-prawda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. świetnie to wygląda, bardzo oryginalnie, a to jest najważniejsze :)

    zapraszam do mnie: http://itsjustteatime.blogspot.com/
    (co powiesz na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zawsze mnie zadziwiało jak można tak świetnie się przebrać, ja nigdy nie mam takich fantazji, nawet gdy moje koleżanki na hallowen w szkole robią świetne cosplay'e to ja przebieram się za zwykłego kota ;)
    Dziękuje za miły komentarz i również obserwuję ;)
    Mieszkasz nad morzem ? Boże nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę, kocham Bałtyk ale niestety mam tylko 2tygodnie w ciągu roku aby się niem nacieszyć ;c Dziękuję za miły komentarz ;>
    pozdrawiam
    http://cassieeeeeeeeeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładny cosplay :) Gratuluję pomysłu i wytrwałości w zrobieniu go.
    Mi osobiście VK się nie spodobał. Oglądnęłam pierwszy sezon anime, ale drugiego nie byłam już w stanie. Kwestia gustu :)
    Jeszcze raz gratuluję cosplayu!

    ps. piosenka fajna, mi się spodobała również piosenka Niemiec :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Wowww....great cosplay, it's perfect, you look lovely! Great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other on “GFC” (blog followers), and “Google+”? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  50. super zdjęcie :D
    Zapraszam http://nadziejanazycie.blogspot.com/
    Obserwacja ?

    OdpowiedzUsuń
  51. No No!!!;*
    Zdolniacha jesteś;**

    Magiczny blog Tworzysz ślicznotko;*

    Rewanżyk już wykonany;*

    OdpowiedzUsuń
  52. Jestem pod wrażeniem *q* Chyba bym nie była w stanie zrobić takiego cosplay'u (a? xd).
    Uwielbiam Yuki :3

    OdpowiedzUsuń