piątek, 23 maja 2014

30. Just Be Friends.

~ Ohayo  ~ 

Pogoda jest niesamowita, czyż nie? Od kilku dni towarzyszą mi upały, które powodują że nawet będąc w samej bieliźnie mogłabym się usmażyć jak ten przykładowy kurczak z rożna. W każdym bądź razie pomimo tego kocham taką pogodę Uwielbiam ten stan gdy leżę na kocyku, na świeżym powietrzu, jest mi ciepło i jestem najedzona. Ten stan chyba nazywa się szczęściem :)

Co u mnie?
Pamiętacie jak pisałam o ręce w gipsie Kaśki? <Kaśka w czarnej sukience, ja w różowej>

Ściągnęli jej gips po tym jak stwierdzono że lekarze źle nastawili jej rękę. Powiedzieli że to kalectwo do końca życia, a ona nie poruszy już nadgarstkiem. Można to nazwać różnie; przypadek, pech, nieszczęśliwy wypadek dla mnie jest to rzecz niewytłumaczalna i nieusprawiedliwiająca lekarzy. Jak można dopuścić by takie wypadki w ogóle miały miejsce? Najważniejsze jest jednak to ze pomimo problemów Kaśka wciąż się uśmiecha :) z resztą da się jakoś radę... trzeba żyć dalej.

Chciałam pokazać wam mój najnowszy rysunek, wiecie pewnie że koty są moją wielką miłością  narysowanie go zajęło mi mniej więcej półtorej godziny, tworzyłam go oglądając przy okazji film Mój biegun. Swoją drogą polecam ten film! Momentami razem z bohaterami i ja miałam łzy w oczach.

Piosenką tygodnia jest Just be friends w pierwowzorze wykonywaną przez Lukę Megurine, różowowłosą przedstawicielkę Vocaloidów, jednak wklejam dziś polski cover w wykonaniu bardzo popularnej niegdyś i do tej pory zresztą dziewczyny o pseudonimie Alexis the Angel. Kocham tą piosenkę jest piękna ♥ Klik w gif:



Oglądając mój trawnik przygotowywany do koszenia stwierdziłam że kwiaty nie mogą od tak przepaść niewykorzystane. Usiadłam więc pod drzewem i zaczęłam wić wianek. Dawno tego nie robiłam, wianek trochę mi usechł ale udało się uwiecznić go na zdjęciach.






Przesyłam wam buziaki!
Sayo!

edit. Notka pojawi się w poniedziałek!

118 komentarzy:

  1. jakie Ty masz wspaniałe duże usta *O*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh my goodness, you look stunningly beautiful on the photos!!!! Furthermore, you are so talented in drawing, the cat is lovely :)
    Thank you so much for stopping by and for following! I'm following you back now on ”GFC”, and ”Google+”
    Keep in touch sweetie! Hope you have a wonderful weekend full of things that make your heart happy<3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieki za buziaki;)
    To co spotkalo Kasie jest okropne, cale szczescie, ze sie nie zalamala ....


    Moglabym liczyc na kliki w najnowszym poscie? To dla mnie bardzo wazne, odwdziecze sie :*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To zdecydowanie nie usprawiedliwia lekarzy
    świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. You are such a cutie! ^^
    Have a beautiful weekend!

    ❤ ✿ MY BLOG✿ ❤
    Rinako

    OdpowiedzUsuń
  6. Przedostatnie zdjęcie jest świetne ^^
    Co do nadgarstka twojej koleżanki, aż wierzyć się nie chce. Wystarczy, że lekarz się "pomyli" i ręka jest nie do naprawienia... Okropne.
    Kiedyś umiałam wić wianki :D I po pięciu minutach zapomniałam, jak to się robi xd
    varill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A faktycznie jest bardzo, ale to bardzo upalnie. Gdybym tylko nie musiała się cisnąć w malutkich busach byłoby cudownie.
    Ehh... Niektórzy lekarze nie powinni wykonywać tego zawodu... Ostatnio trafiam na dobrych lekarzy, ale bodajże w 2 klasie podstawówki nie miałam takiego szczęścia. Miałam złamaną rękę w łokciu, lekarze nastawili rękę, był gips i byłoby wspaniale gdyby tą rękę dobrze nastawili, a tak się nie stało i moja ręką ughm... powiedzmy, że jest ''odrobinę'' krzywa.
    Kiciuś jest przecudowny *.* zbyt długo już nie mam kota i mam teraz na ich punkcie totalnego bzika xD

    OdpowiedzUsuń
  8. na prawdę szkoda słów na to, w jaki sposób działa w Polsce medycyna, ale to tylko przykre, że w innych krajach lekarze jakoś potrafią porządnie leczyć pacjentów, a u nas to co chwilę zdarzają się takie "niewielkie pomyłki", dobrze, że dziewczyna się nie załamuje :)
    wianek jest świetny, uwielbiam wszystkie takie ozdoby z naturalnych kwiatów :D

    http://weakbreath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Współczuję Kasi , powinna walczyć o swoje prawa i nie zostawiać sprawy bez echa . Szokujące jest
    to , że w Polsce takie "wypadki" zdarzają się dosyć często.. Życzę jej wszystkiego dobrego !
    Cudowny wianek ! :) Serdecznie zapraszam do mnie :

    http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne z was dziewczyny! Na miejscu Kaski poszukalabym innego lekarza i zasiegnela drugiej opinii. Nie wierze, ze nic sie nie da zrobic. Trzymam kciuki!
    xoxo
    visit me soon on www.pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie ~ ♥ WOW, nie wiedziałam, że tak ładnie rysujesz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aww, śliczne zdjęcia. Masz bardzo ładne usta. *_*

    OdpowiedzUsuń
  13. Nienawidzę gorąca :c buu.
    Byłam w szoku jak przeczytałam o nadgarstku Kaśki... co? Jak oni mogli to zrobić? Gdyby jej dobrze nastawili, to by mogła nim ruszać! Jestem zbulwersowana! Co za chamy! To sądu z nimi! Ale wiesz? Mojej koleżanki brat miał to samo. Też go źle złożyli i musieli mu łamać znowu rękę. Tym bardziej że to... dziecko!~
    Kotek na rysunku śliczny! O matko *____* jestem nim zauroczona.
    Co do Alexis. Miałam kiedyś okazje ją poznać, dubbingowałyśmy razem anime w takiej polskiej grupie. Akurat ta piosenka w jej wykonaniu mi się nie podoba. Na ogół nie lubię tej piosenki, nawet w oryginalnym wykonaniu.
    Jakie słodkie, wiankowe zdjęcia *___*! Też chcę taki wianeeeek!
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodkie zdjęcia :*
    Ech, ja również koooocham upały, nie mogę się doczekać aż pojadę nad morze i w ogóle wakacji, lodów, mnóstwa wolnego czasu... ach :') Ale zanim ten wspaniały czas nastąpi czekają mnie egzaminy.
    Z drugiej strony w sumie strasznie jestem niezadowolona ze swojej figury, więc wolałabym mieć jeszcze trochę tych zimnych dni, kiedy mogłam ukryć się pod swetrem i nikt nie widział, że mi odstaje coś gdzieniegdzie... tak to jest, jak jest się leniem! W każdym bądź razie wakacje kocham i nic tego nie zmieni - nawet mój tłuszcz xD
    A co do tych lekarzy... no kurde powinni właściwie jej jakieś odszkodowanie wypłacić, bo jednak to jest bardzo poważna sprawa. Jestem naprawdę zniesmaczona. Życzę jej wszystkiego dobrego!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia :) Na prawdę sama narysowałaś tego kotka ? Fajnie Ci wyszedł :)
    http://meandmyworld1534.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. jak mogli jej cos takiego zrobic!? :(
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne zdjęcia ;*
    Poklikałabyś w linki pod tymi ubraniami : http://polakate.blogspot.com/2014/05/handpicklook-kolaz.html . Dla Ciebie to nic, a dla mnie dużo. W zamian mogę też poklikać lub po komentować - co chcesz ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. super kiciuch ♥
    co powiesz na wspólną obserwacje? odpowiedź u mnie
    http://livka-livs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie też gorąco ^^ Jak oni mogli tak skrzywdzić Kasię, moim zdaniem to niedopuszczalne !

    vikk-vikktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia, bardzo ładnie wyszedł Ci rysunek.
    Ja oglądałam już 'Mój biegun' i przyznam, że bardzo mi się podobał.

    http://kiokuwomegurasete.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny wianek! Mi się ostatnio też zebrało na zaplatanie wianków, tylko, że moje były całe żółte - z mleczy! :D
    Też uwielbiam tę pogodę - chociaż bym miała gdzieś uschnąć, to lepsze to niż zamarzanie zimą.

    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz wielki talent do rysowania! Zazdroszczę :) Jesteś bardzo ładną dziewczyną :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz ogromny talent do rysowania! Zazdroszcze! Bardo ładne zdjęcia ♥
    Pytałaś czy obserwujemy, ja już : ) Czekam na ciebie.
    ♥ Zapraszam do mnie : Mój blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie jestem zwolenniczką upałów, więc jak dla mnie jest trochę za ciepło.
    Serio źle jej nastawili rękę, a czy w takich przypadkach nie powinno się czasem nastawiać od nowa? Przecież to niewytłumaczalne!
    A Ty piękna jak zawsze. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tylko tyle, że dla mnie to jest jakaś absurd, kompletnie niewytłumaczalna sytuacja. A Kiedy jej się to stało, dawno? I konsultowała się z innymi lekarzami i też jej tak powiedzieli? Przecież to jest nienormalne, od dawien dawna się poprawiało źle zrośnięte kości i co, nagle teraz przestali? Wiem, że nadgarstek to wyjątkowo skomplikowane miejsce, ale mimo wszystko. >.< Jednak są lekarze i "lekarze".

      Usuń
  25. Super zdjęcia
    Lepszy upał niż deszcz ! :)
    obserwuje i licze na rewanz
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam wydawało mi się , ze cie zaobserwowałam wcześniej ,ale nie .. Już teraz obserwuje :)

      Usuń
  26. pytałaś o wspólną obserwację u mnie na blogu
    ja już obserwuje
    http://zycie-z-andzikiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna notka :) cudowne zdjęcia:) zapraszam http://n0-p3rspeciv3.blogspot.com/
    mogłabyś poklikać w linki w tym poście? -> http://n0-p3rspeciv3.blogspot.com/2014/04/o-8-godzinie-juz-syszaam-swojego-brata.html
    z góry bardzo Ci dziękuje i napisz mi jak moge się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja już obserwuje, teraz Ty:*
    u Ciebie również jest super, śliczny masz zegarek :)
    zapraszam do siebie:
    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  29. Widzę,że lubisz Japonię,a bynajmniej tak wnioskuję :) Piosenka średnio mi się spodobała,słuchałam w wersji polskiej. Zazdroszczę Ci urody,blog ogólnie ciekawy. Kiedy mój kolega miał NOGĘ w gipsie i był taki sam problem to łamali mu od nowa na żywca. Współczuję :( Co powiesz na wspólną obserwację? Ps. JA już obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Pytałaś o wspólną obs,
    Zacznij, a ja uczciwie się odwdzięczę
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zdjęcia i genialny rysunek! :)

    Miłego dnia!
    Pozdrawiam, Niepoprawny. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdjęcia piękne, ale moją uwagę przykuł rysunek (czy też malunek? czym jest zrobiony?) ponieważ sama tworzę ^^ Jestem grafikiem i projektantem ubioru, zapraszam do siebie, jeśli chcesz obejrzeć to, co tworze, tu jest link do pierwszego odcinka na yt
    Pierwszy odcinek na YT
    A Ciebie dorzucam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję :)) Czekam na ciebie :D

    Julajulia.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  34. też uwielbiam taką pogodę ;) oczywiście dodaje do obserwowanych, Twój blog tez jest świetny
    rainy-wave.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny rysunek, zdjęcia. Bardzo współczuję Twojej koleżance i podziwiam, że nadal ma dobre nastawienie do życie :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Amazing photos dear;)

    Would you like to follow eachother on GFC, blogger and blogovin?
    http://helderschicplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny rysunek :)

    u mnie nn :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Super, a jakie filmy chciałabyś nagrywać? :)
    Kurczę, nigdy nie wiem gdzie odpowiadać na komentarze na moim blogu... Odpowiedzi u mnie nie zobvaczysz, poki nie wejdziesz jeszcze raz do mnie... Tutaj, za każdym razem pisać nowy komentarz, też jakoś dziwnie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, załóżmy że system odpowiadania w swoim komentarzu na Twoim blogu będzie działał xD
      Wiesz, interesujesz się kulturą Japonii (którą ja swoją drogą studiuję), czego ciężko nie zauważyć, może coś o tym? :) Grunt, to znaleźć niszę, mieć jakiś pomysł, którego jeszcze nie ma, albo jest kiepsko przedstawiony na yt. Mam nadzieję, że mi sie powiedzie, dziękuję Ci za mnóstwo ciepłych słów, to bardzo motywujące, cieszę się że mój film wzbudza pozytywne odczucia. Starałam się jak mogłam, żeby wyglądało w miarę profesjonalnie ^^

      Usuń
  39. moja obserwacja już gotowa- czekam na rewanż ;)
    http://simplecurls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Współczuje twojej koleżance ;< bardzo ładne zdjęcia

    http://cytruskowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Masz rację, że to nie usprawiedliwia lekarzy, ale nic na to nie poradzisz.:/
    Śliczne zdjęcia. ^^

    zapraszam:
    http://opisy-kosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo współczuję przyjaciółce z powodu ręki. Ucałuj ją ode mnie i przekaż pozdrowienia. Ale jesteście razem szczęśliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ja już obserwuje teraz ty :))
    a po za tym świetny blog :*
    http://believe-in-dreaams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczna sesja wiankowa *.* Przypomniał mi się wątek z Magi jak pewna Hime właśnie uczyła się pleść je z kwiatków XDD Tobie wyszedł bardzo dobrze! Uwielbiam piosenkę tytułową Twojej notki w obu wykonaniach: Luki i polskiej ;)) Na film może się skuszę, a rysunek kociaka wyszedł przepięknie - kocham koty <3 Tym nastawieniem nadgarstka jestem wręcz przerażona - jak tak lekarze mogą robić, by pacjentów okaleczać?! Miejmy nadzieję, że to nie będzie kalectwo na całe życie i mimo wszystko da się coś poradzić, jakąś rehabilitację czy coś.... Pogoda serio upalna, ale nie jest tak źle gdy potrafi się ją wykorzystać w odpowiedni sposób ;) Jakby co u mnie dziś pojawił się nowy wpisik, i na Gekkostate też (nie pamiętam czy już tam wpadłaś, ale mimo wszytko informuję) ;3

    OdpowiedzUsuń
  45. Ładne masz te ostatnie zdjęcia <3
    Zaobserwujesz? :) Odwdzięczę się :)
    Dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem i mam zaledwie 3 obserwaorów :(
    Staram się jak mogę ale jak widać nie wychodzi mi :(
    http://baatmaaan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Kolejna część Pretensji Aga Cii: (chyba to zasługuje na wielką literę, co? xd)
    Jak, czym, ty/kto robi/sz te zdjęcia?! I co ty brałaś, że masz takie wielkie usta?
    (nie bierz tego na poważnie xDD)

    Pozdro. <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepiękny rysunek. Też lubię kociaki! :)
    Co do przypadku Twojej koleżanki - jestem zszokowana... masz racje, nie ma wytłumaczenia dla lekarzy. Dziewczyna będzie mieć problemy do końca życia przez nich. Zresztą wiem jak jest z lekarzami, szpitalami i ogólnie medycyną w Polsce, bo mój dziadek jest teraz ciężko chory i to co się wyprawia w państwowych szpitalach jest nie do pomyślenia. Życzę dużo dobrego Twojej przyjaciółce!
    Pozdrawiam :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne zdjęcia.
    Wpadniesz do nas? Poklikasz w linki?
    To dla nas bardzo ważne.
    http://www.susan-and-olivia.blogspot.com/2014/05/oasap.html

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetnie wyglądasz w tej różowej sukience. Piękne fotki z dworu, że tak powiem, bo nie wiem jak to określić :D Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny post! Zapraszam do mnie :)) http://above-possibilities.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. dziękuję za komentarz :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  52. świetne zdjęcia masz świetnego i kreatywnego bloga!
    może zgodzisz się na wspólną obserwację ze mną? http://liiifelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Nice blog, doll!

    Visit mine?
    http://goldentrassh.blogspot.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetne zdjęcia, jaki masz aparat? :)
    Obserwuję i liczę na rewanż.
    Możesz wpaść i poklikać w ubrania i baner sheinside? proszę to dla nas ogromna szansa i nie chcemy jej zmarnować.
    http://stylish-business.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Hej :)
    Jejku, znów dość długo mnie nie było.
    Oo, pjontka, ja też kocham taką pogodę! ♥ Upały są jak najbardziej dla mnie, nawet takie smażenie się w bieliźnie mi odpowiada. xd Ojej, czyli z tą Kasią to aż tak poważne? :o No ale masz rację, z resztą da się jakoś radę, ważne, żeby być szczęśliwym i się nie poddawać. :) Jejku, jak zwykle śliczny rysunek. *-* Masz prawdziwy talent, Ayuna-chan. :3 Oglądałam "Mój biegun" i zgadzam się z tobą, ciekawy film i również kilka razy się wzruszyłam. :c Just Be Friends jest jedną z moich ulubionych piosenek vocaloidów. ^w^ Śliczny wianek i zdjęcia również! :* pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  56. Jaki świetny rysunek, yeey <3
    Śliczne zdjęcia ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  57. śliczny ten kotek :O
    Obserwacja za obserwację?
    gotuuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Masz rację, to wcale nie usprawiedliwia lekarzy.
    Wyszedł Ci śliczny rysunek (:

    http://rosylette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Ładne zdjęciua c:
    http://mygreatlife2001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczny rysunek!

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. bardzo fajny post :) i Cały blog jest super. Na pewno postaram się wpadać częściej.
    W wolnej chwili zapraszam też do mnie www.divoces.blogspot.com :) Jeśli mój blog również Ci się spodoba to co powiesz na wspólną obserwację? :)
    Pozdrawiam, Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  62. jeju masz cudowny wygląd bloga, do tego świetne pomysły na zdjęcia i cudownie rysujesz :)
    obs ? :)
    paula--paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Super blog i piekne zdjęcia :) Obserwuję :)
    Dzięki za odwiedziny i miły komentarz,

    Pozdrawiam

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  64. Dużych upałów. przy których mam wrażenie jakbym sie piekła na rożnie nie lubię. Ale lubie taka pogodę jaka jest na dworze. Jest ciepło i da się wytrzymać pod warunkiem,że się nie wychodzi w godzinach, w których najbardziej praży słońce. Wczoraj właśnie wybrałam się na plac o 12 w południe i myślałam,że nie dojdę.
    Na "Mój biegun" miałam iść do kina, ale koleżanka wyczytała,że podobno film nie jest fajny, nie opłaca sie na niego iść i w końcu nie poszłyśmy. Zamiast tego kiedyś tak oglądnęła w internecie. I miała zupełnie inne zdanie niz ty. Twierdziła,że tak naprawę to był biegun bez bieguna . W takim sensie,że film ma taka nazwe, a tak na prawdę o wyprawie na biegun nic nie było. Ale każdemu co innego się podoba. Ja tam nie oglądałam i ,żeby się przekonać,czy jest to ciekawy film musiałabym sama oglądnąć.

    OdpowiedzUsuń
  65. Śliczne zdjęcia wyszłaś na nich pięknie :))
    Zapraszam :
    http://sara-janik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetny blog!
    http://carolinedicted.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. http://martfotofashion.blogspot.com/
    obserwacja za obserwacje?
    jesli tak zaobserwuj i napisz w komentarzu automatycznie Cie zaobserwuje!
    pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  68. Followed back dear;)

    http://helderschicplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. świetne zdjęcia ;D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. You have a great blog!! :)
    Well I was wondering if we could follow each other via gfc? visit my blog and let me know if you ara my new follow and I will follow back right away!! :)
    nos leemos pronto, muchos pinkiebesitos desde ☛: PINKIELICIUS
    ★ ♛✩ ❀ ✿ ❤ ♡ ❤ ♡ ❤♥

    OdpowiedzUsuń
  71. Cholernie mi przykro z powodu ręki Twojej kumpeli,to jest faktycznie niedopuszczalne ale trzeba żyć dalej!Zdjęcia fantastyczne.Mam prośbę czy możesz kliknąć w link o nazwie pod ostatnią notką http://daquerre.blogspot.com/2014/05/odpowiedz-na-kolejny-tag.html lub w banerek Sheinside?Będę bardzo wdzięczna.Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  72. Ojej faktycznie, takie rzeczy nie powinny mieć miejsca ! cudowny wygląd bloga :) Miło się go czyta.

    Czy mogłabyś poklikać w linki pod ubraniami she inside? W zamian napisz proszę w komentarzu lub wiadomości jak mogę się odwdzięczyć :)
    http://juleque.blogspot.com/2014/05/029-sheinsidecom.html#

    OdpowiedzUsuń
  73. Zazdroszczę takiego lenistwa na kocyku na trawie i czasu na robienie wianków. U mnie akurat leje deszcz i mam masę nauki, ale 2 tygodnie i bd luz. Nie rozumiem lekarzy, przecież tyle słyszy się o ich błędach, to tak samo jakby lekarz powiedział "No tak mieliśmy uratować pacjenta, ale no cóż... nie wyszło nam" ....
    alice-in-wonderlaand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. świetne zdjęcia ♥ stylizacje boskie zapraszam do mnie

    http://xccdv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. bardzo fajnie wyglądasz. Masz łądne włosy co robisz?

    pomożesz mi spełnić marzenia? Poklikasz w linki?

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Śliczne zdjęcia *--*
    Fajne posty i ciekawy blog. :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij .. i odp. u mnie. :*
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja nie przepadam za takim upałem.
    Śliczne zdjęcia! :)

    http://soylena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Pytałaś o obserwacje, obserwuje i liczę na rewanż :)
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Hej, pytałaś o wspólną obserwację- ja już, teraz ty :*
    I świetny, japoński blog! <3
    planetamarzycielki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. dziekuje za mile slowa;) Obserwuje i licze na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  81. masz śliczną sukienkę na tym zdięciu:) ładny obrazek
    zapraszamy do nas

    blondiebrownieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. fajny wianek :3
    Prosiłaś o obserwację za obserwację - ja już :3
    http://aparatem-przez-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Współczuje przyjaciółce. :/
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Dziękuję za komentarz na moim blogu :) Z chęcią odpowiem na Twoją propozycję- obserwujemy wspólnie :) Ja już obserwuję i czekam na rewanż :)

    http://testujeiopiniuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. you're beautiful!!
    I followed to your blog, follow to me too PANAMA ASTI

    Come visit PANAMA ASTI
    post comments or reviews... Me will be very nice :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Super blogg ! . :) :) .
    Zapraszam na mojego bloga , do komentowania ! :) .
    Blog : http://julcze-blog.blogspot.com/ ,
    //

    OdpowiedzUsuń
  87. Eh, niekompetencja lekarzy zaczyna mnie przerażać. Przecież my im ufamy bezgranicznie, ponieważ wierzymy, że nam pomogą. Kiedyś jak leżałam w szpitalu, na ortopedii... W sali obok leżała dziewczyna, która miała operację na kręgosłup. Niestety uszkodzili jej rdzeń kręgowy i dziewczyna nie mogła chodzić. Stwierdziła, że nie wyjdzie dopóki nie nauczy się od nowa chodzić. Ja za parę tygodni mam operację nadgarstka, ale mam nadzieję, że wszystko będzie okej. :) A odchodząc od tematu szpitali i lekarzy... Naprawdę śliczne zdjęcia. :) Są niesamowite. Ja także dawno nie robiłam wianków, nawet nie wiem czy bym potrafiła zrobić wianek. I śliczny rysunek kota. ^^

    OdpowiedzUsuń
  88. Różowa sukienka nieziemska ♥ Ślicznie rysujesz ♥
    Obserwujemy? ^^ Odpisz u mnie ;p Będę wdzięczna jak klikniesz w banner FakeTattoos.
    http://iampatrysja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Hej , Może weźmiesz udział w konkursie fotograficznym u mnie na blogu :
    http://moj-obiektyww.blogspot.com/2014/05/przeduzenie-konkursu.html

    przepraszam za spam i pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  90. Witam :)Fajny blog;) Z chęcią obserwuję :)
    Zapraszam do mnie.Będzie miło jak zaobserwujesz:)
    http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Śliczny rysunek :3
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Współczuję Twojej koleżance. Czasami robią skomplikowane operacje i zabiegi, ale zwyczajnej ręki nie potrafią dobrze ustawić. Zdjęcia są piękne, zazdroszczę tych dużych ust *u*

    OdpowiedzUsuń
  93. Przykro, że tak się stało. Podziwiam twoją koleżankę, że jest mimo tego taka silna i nadal się uśmiecha.
    Piękny rysunek, ja też bardzo lubię koty :)
    Zdjęcia naprawdę cudne, szkoda że nie umiem robić wianków :((
    olllie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. u mnie niestety zimnooo :( swietnie wygladasz :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Ślicznie! *.* Świetne obrazki.:) obserwujemy?;>
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. obserwacja za obserwacje? :) zaczynam
    http://justinowa8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Nie wierzę w polskich lekarzy... Pozdrów Kasię serdecznie ode mnie, trzeba zyć. Podziwiam dziewczynę, że nadal się uśmiecha:)



    Czy mogłabyś kliknąć w link Sheinside w tym poście? http://karina-kaarina.blogspot.com/2014/05/flowers.html
    Byłabym ogromnie wdzięczna. Z góry serdecznie dziękuję, przyznam że to dla mnie ważne. :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Piękna, a no i pozdrów Kasię od swoich czytelników :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  99. Masz talent :) Pięknie rysujesz

    Obserwuję
    Poklikasz w linki ? Pierwsza współpraca
    http://madameblossom.blogspot.com/2014/05/shorts-are-girls-best-friends.html

    OdpowiedzUsuń
  100. O! Szkoda Mi Twojej koleżanki. Ale tak to jest i takich mamy lekarzy ;/

    OdpowiedzUsuń
  101. Co do nadgarstka to masakra!!:( Świetne zdjecia na końcu postu.

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/05/chandelier.html

    OdpowiedzUsuń
  102. to straszne! Jak mogli jej źle nastawić rękę?!

    Czy mogłabyś mi pomóc w spełnieniu marzenia? Dostałam szansę i nie chcę jej zmarnować . Cy mogłabyś poklikać w linki pod najnowszym postem?
    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Bardzo mi się podoba twój wystrój bloga
    Co powiesz na wspólną obserwacje? Jeśli tak to zacznij,odp u mnie :* Rewanż gwarantowany
    Pozdrawiam no i miłej niedzieli :)
    http://malinoweciernie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. Też lubię tak powylegiwac się na słońcu :))
    Byłam na filmie "Mój Biegun" w kinie , bardzo smutny ,ale pouczający.
    A co do rysunku jest piękny ^^ .


    http://xwelcometoourworldx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. Sliczna jeste i zdjęcia też są ładne
    Przy filmie "Mój biegun" też poleciała mi łezka
    teenluxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  106. Ech, lekarze nie powinni dopuścić do takiej sytuacji, jaka przydarzyła się Kasi...
    Bardzo ładny ten wianek. Jak pojadę na wczasy to pewnie też taki uplotę! :D

    OdpowiedzUsuń