poniedziałek, 16 czerwca 2014

33. Krąg życia.

~ Ohayo  ~ 



Znów mamy poniedziałek, pora na kolejną notkę! Dziś mam dla was zbiór dziesięciu moich ulubionych bajek z dzieciństwa. Razem ze mną cofnijcie się do lat 1995-2005 czyli do roku produkcji podanych tytułów <plus minus> i dziesięć pierwszych lat mojego życia.
Zaczynamy! 

1. Goofy na wakacjach

Rozpoczynają się wakacje, a co za tym idzie wszyscy wybierają się na ważną, z punktu widzenia młodzieży, imprezę. Wspaniale by było pójść z rudowłosą śliczną dziewczyną ze szkoły, jednak nadopiekuńczy ojciec-pierdoła ma już w zanadrzu inne plany krzyżujące się trochę z planami syna. Moja ulubiona bajka, mogłabym oglądać ją dzień w dzień i wiem że nie znudziłaby mi się. Animacja pełna humoru, piosenek i disney'owskiej klasyki.
  

  

2. Mulan

Odważna chodź może zbyt impulsywna młoda dziewczyna, poświęca życie by ratować chorego ojca. Jedna z najpiękniejszych opowieści dla małej dziewczynki. Pokochałam Mulan, stała się w pewnym momencie moim idolem, autorytetem. Nauczyła mnie jak ważna jest miłość i jak bardzo liczy się rodzina. Pokazała jak życie ludzkie potrafi być kruche dlatego warto obudzić w sobie odwagę i zrobić wszystko by uzyskać swój cel, bo czasem od życia są rzeczy ważniejsze; miłość, rodzina, honor.
  

  

3. Król Lew II
Kovu i Kiara powoli zakochując się w sobie, zostają uświadomieni że niemożliwością jest, by dzieci dwóch znienawidzonych wzajemnie rodów mogłyby być razem. Tym samym młodzi udowodnić chcą, jak wszyscy dookoła bardzo się mylą. Cudowna bajka ucząca jak nienawiść może nasz wszystkich powoli wyniszczać. Trudno jest wybaczyć, trudno jest pokochać ale warto spróbować. Nie jest łatwo, ale warto.
  

  

4. Księżniczka Łabędzi

Rodzice Odetty i Dereka obmyślili ciekawy plan zeswatania swoich dzieci. Po latach wygłupów, bijatyk i drobnej dziecięcej nienawiści, wydoroślała para zakochuje się w sobie na zabój. Wtedy to czarnoksiężnik, którego przepełnia żądza władzy, rzuca na Odettę czar, powodujący że każdego dnia przybierała postać łabędzia. Tylko nocą gdy światło księżyca pasało na jej skrzydła, wracała do dawnej postaci. Cudowna bajka, momentami przekomiczna, w pewnych momentach pozwalająca zalać się łzami. 
  

  

5. Miasteczko Halloween

jack skellington + zero | the nightmare before christmas
Jack, dyniowy król, władca Halloween powoli nudzi się rutyną święta w którym się specjalizuje. Postanawia porwać świętego Mikołaja by zająć jego miejsce. Pamiętam jak bardzo bałam się tej bajki, z czasem stała się dla mnie mniej straszna, a później oglądałam ją częściej niż raz na rok. Naprawde dobra produkcja z ciekawą animacją.
  

  

6. Shrek II
Shrek i Fiona postanawiają odwiedzić rodziców królewny. Ci jednak nie mają pojęcia za kogo wyszła córka i jak teraz wygląda. Animacja zapewne wszystkim znana, co tu dużo dopowiadać. Zapewne domyślacie się że moją ulubioną postacią został Puszek, kot w butach :) 
  

  

7. Epoka Lodowcowa
Quand y&#8217;as les petites zoranges qui arrivent dans les desserts!
When little oranges are now available as a dessert.
Source: chroniquesimaginaires
W czasie wielkiej migracji zwierząt drapieżny i przewrotny tygrys, potężny i inteligenty mamut oraz  nieokrzesany i nierozgarnięty leniwiec, chcą oddać ludzkie dziecko jego plemieniu. Również znana produkcja, rozśmiesza do łez, zwłaszcza gdy ogląda się ją po raz pierwszy :)
  

  

8. Madagascar
Lew, zebra, hipopotam i żyrafa zostają wysłani statkiem z nowojorskiego zoo do Afryki. Na środku oceanu ich klatki zsuwają się z pokładu i zwierzęta lądują na brzegu egzotycznej wyspy. Przekomiczna produkcja, animacja świetna i ciekawe projekty postaci.
  

  

9. Wszystkie psy idą do nieba

Pies Charlie po śmierci kradnie swój zegar życia, by powrócić na ziemię. Postanawia dokonać zemsty na właścicielu kasyna w czym pomaga mu przyjaciel i mała dziewczynka. Chyba jedna z najsmutniejszych bajek jakie miałam okazję obejrzeć. Płakałam na niej zawszę, teraz oglądam ją już ze wzruszeniem. Cudowna produkcja.
  

  

10. Pocahontas
Młoda Indianka zakochuje się w angielskim żołnierzu, który przybył do nowego świata z wyprawą kolonizatorów. Piękna bajka, pełna akcji i posiadająca cudowną ścieżkę dźwiękową. 
  
  

To na tyle, chodź nie są to wszystkie tytuły które kocham :)
Może i wy podacie ulubione tytuły w komentarzach? ciekawa jestem jakie bajki wspominacie wy :)
Piosenką tygodnia coś odpowiedniego do tematu :) 
I mój mały rysunek, przedstawiający temat notki, postacie z podanych tytułów i skrzydlatą Ayunkę wśród nich :)

Mam nadzieję że wam się podobało :) i że razem ze mną cofnęliście się w czasie do tych pięknych lat :)
Sayo! 
21 n.n by marusitaneko

80 komentarzy:

  1. uwielbiam madagaskar i shreka II. Najlepsze bajki! pozdrawiam:) sogivemelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardo ładnie rysujesz :) Oj i ja lubiłam niektóre z tych bajek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie bajki widziałam i mam do nich wielki sentyment. Tylko się dziwię, że nie ma tu zakochanego kundla i że pocahontas jest na tak niskim miejscu ale już - każdy ma inny charakter.
    A co do piosenki, to chyba czytasz mi w myślach, bo wczoraj ją pół dnia słuchałam, a drugie pół nuciłam. Ten sam filmik. Ci goście mają niezwykły głos ^^
    Mulan i Pocahontas to moje ulubione bajki z okresu dzieciństwa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mulan to jedna z moich ulubionych bajek ^^ A Pocahontas oglądałam tylko raz, ale strasznie mi się podobała.
    Przez wieeele lat nie potrafiłam sobie przypomnieć tytułu pewnej bajki, której początek uwielbiałam, a była to właśnie "Księżniczka łabędzi" :d
    varill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Epoka Lodowcowa, Shrek i Madagaskar - kocham!!! <3 <3 Boże, kocham bajki :')

    OdpowiedzUsuń
  6. Król Lew <3 Mój kot ma na imię Mulan :)
    wobiektywiepoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam się,że nie wszystkie bajki oglądałam. Postać Goofiego kojarzę,ale "Goofy na wakajcach" nie oglądałam, tylko słyszałam o tym. Nie widziałam także Mulan, Książniczka Łabędzi, Miasteczko Halloween i Wszystkie psy ida do nieba. Wychodzi na to,że mniejszość z bajek miałam okazję obejrzeć. Ale za to bardzo dobrze wspominam Pocahontas. Lubię też Madakaskar, Epokę lodowcową, czy Shreka.
    Z Króla Lwa wolę pierwszą część, druga nie oglądałam w całości.

    OdpowiedzUsuń
  8. No to zacznę od początku Goofego kojarzę, ale nie wiem czy nie z jakiejś innej bajki. xd Oglądałam Króla Lwa, Shreka, Epokę Lodowcową Madagaskar. O reszcie pewnie słyszałam, ale raczej nie obejrzałam. A co do moich ulubionych, to trudne pytanie, sama nie wiem - chwilowa pustka. ;d Ładny ten rysunek. Dzieciństwo, te beztroskie czasy... chociaż na razie nie mam jeszcze i tak zbytnio na co narzekać. Podobają mi się Twoje pomysły na notki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Goofy ♥ Piosenka Eye to eye zawsze mnie zachwycała z tej animacji XD Mulan ~ O wiele lepsza niż wszystkie księżniczki D: Zawsze mnie ciągnęło do niej <3 I tak, Król Lew to II część. Taka miłosna ~ Przy pierwszej za dużo płakałam, z kolei przy trzeciej za dużo się śmiałam... Kopcie tunel ko-kopcie tunel XD Wszystko z tego co wymieniłaś oprócz "Księżniczka Łabędzi", "Wszystkie psy idą do nieba" i "Pocahontas" uwielbiam :D A jeśli chodzi o to audio co wstawiłaś - mój kolega ze szkoły tam śpiewa i dwójka absolwentów mojej szkoły.... i osobiście nie podoba mi się to za bardzo. Z bajek to jeszcze lubię "Piękna i Bestia" oraz "Lilo i Stich" ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Cóż, na mojej liście bajek z dzieciństwa znajduje się ich mnóstwo, należy do nich również Epoka Lodowcowa, Madagascar. Cóż, dziś też oglądam po kilka razy nowe części Madagaskaru i Epoki. <3 Oczywiście, Król Lew także należy do moich ulubionych bajek, co zapewne zauważyłaś. I Lilo i Stich także, i Mulan też, i wiele, wiele innych.

    Pozdrowionka, Misia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeeju, to chyba najbardziej uroczy post jaki widziałam w życiu. "Goffiego na wakacjach" przyznam, że chyba nie oglądałam, ale resztę jak najbardziej. Z wymienionych najbardziej lubię chyba "Wszystkie psy idą do nieba", chociaż "Mulan" również niczego sobie. Gratuluję dobrego gustu! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Król Lew, Mulan, Pocahontas! Eh, aż się łezka w oku kręci :) :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ohh tyle wspomnień ^^ Aczkolwiek przyznam, że Goofy na wakacjach jak i Miasteczko Halloween nie jest mi znane. Dodam, że fajnie ci wyszedł ten podsumowujący rysunek :D

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam wszystkie bajki Disney'a, to co teraz puszczają w telewizji, jakieś komputerowo robione filmy dla dzieci... pfff.. nie ma porównania.
    Mulan, Król Lew I i II- kocham te bajki, ale ulubiona (choć ciężko wybrać), to mimo wszystko Pocahontas i ta znana wszystkim piosenka "Kolorowy wiatr" <3 to jest tak piękne :)

    http://weakbreath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam te bajki :> Wszystko widziałam!!!
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie widziałam jedynie Księżniczki Łabędzi, pomimo iż znam historię z książek, to w tej wersji jej nie kojarzę, obrazki są dla mnie tak bardzo obce.

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam shreka 2
    kliknij u mnie w linki sheinside jeśli możesz ;)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/06/comme-des-fuckdown.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam wszystkie te bajki <3 A rysunek cudowny, masz ogromny talent! :)
    ✿ Zapraszam do mnie! - kilk ✿

    OdpowiedzUsuń
  19. No, to sporo mamy takich samych, mimo że ja jestem z 2000 ;p Miasteczko Halloween oglądałam w sumie nie tak dawno temu, może ze 2-3 lata temu, i tez pamiętam, że strasznie polubiłam :D

    zapraszam do mnie na bloga i do klikania w linki z choies.com! Strasznie dziękuję za każde kliknięcie! <3

    chocolate0monster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Boże! Uwielbiałam Miasteczko Halloween! I bałam :D
    Pozdrawiam xxxxxxx

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe bajki. Czasem świetnie jest tak powspominać. A Mulan oglądałam wczoraj, przypadkowo przewijałam kanały i dzień dobry zatrzymałam się na tej boskiej bajeczce :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post, dzieki Tobie wróciłam to tych dziecięcych lat :) Wszystkie bajki miałam okazję obejrzeć i są świetne ;D

    http://meandmyworld1534.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Połowa z nich, które podałaś obejrzałam i bardzo mi się spodobały, w dzieciństwie uwielbiałam ich oglądać ^^.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post, bajki które pamiętam jak oglądałam po raz pierwszy, odżywają wspomnienia z nimi związane, np. przypomniało mi się jak pierwszy raz oglądałam "Mulan" i "Król lew 2" pamiętam jak płakałam podczas nich. Miło tak czasami powrócić chociaż myślami do czasów kiedy w bajkach liczyła się miłość, przyjaźń, oddanie, zaufanie, a nie to ile osób zabije podczas jednej akcji.
    Pozdrawiam Gorąco!!!
    http://blog-na-ktorego-nikt-nie-zaglada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mówcą szczerze nie znam tylko jeden bajki. :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. dawno nie oglądałam żadnych bajek z moich dziecięcych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oglądałam je wszystkie bo to są legendy, ale nadal w moim serduchu siedzi "król lew"! Przy tej własnie bajce miałam największe ciarki na plecach. Śmiałam się i płakałam i mam tak do tej pory!. Nawet dzisiaj lubię wróci do dzieciństwa i obejrzec niektóre filmy, jeżeli nie oglądałaś to polecam "mustang z dzikiej doliny". Najbardziej wzruszająca bajka mojego dzieciństwa :)

    http://just-be-yourself-coca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Po pierwsze piekny rysunek ;) Z tych bajek to ogladalam wszystkie ale chyba Mulan i Shrek zapadły mi najbardziej w pamięc :)) uwielbiam je do dzis dnia :) a Shreka 1 znam na pamięć :)

    OdpowiedzUsuń
  29. some of these bring back memories!
    www.lettersimpromptu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialny pomysł na posta !
    youngster-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Cizu...wspaniały post! Te bajki były cudowne, szkoda, że teraz są zupełnie inne ;c

    Obserwuje!

    Zapraszam do mnie:

    http://uczucia-sa-wazne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Z tych wszystkich bajek większość znam, uwielbiam wszystkie Disneyowskie oraz Madagaskar, Shreka i Epokę lodowcową wszystkie części <3 A największy sentyment i co oglądałam wiele razy to Wszystkie psy idą do nieba - bardzo wzruszający film ;>

    OdpowiedzUsuń
  33. fajny post
    wpadnij
    http://we4evertogether.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. What a lovely celebration of some great fairy tales! Your drawing is beautiful!

    Rowena @ rolala loves

    OdpowiedzUsuń
  35. Oglądałam wszystkie oprócz 3,4,5, i 9. Mam z tymi bajkami super wspomnienia i może nie długo je odświeże :))
    Ślicznie rysujesz <3
    Pozdrawiam cieplutko ;*
    vikk-vikktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękuję Ci za piękne wspomnienia ! <3 Ja najbardziej zawsze lubiłam Pocahontas,Shreka II i Madagascar

    Pozdrawiam :*
    http://olla-ollaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. dobry post :D wspominki zawsze super ! uwielbiałam Odettę <3



    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny post, może też kiedyś zrobię podobny :D
    http://mintsloth-alice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Hehe to były czasy :) Mulan,Księżniczka Łabędzi i Epoka lodowcowa to moi ulubieńcy :) Mam prośbę.Czy możesz poklikać w linki tutaj http://daquerre.blogspot.com/2014/06/tag-11-pytan.html#more ?Będę bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Smuci mnie fakt, że większości bajek z Twojego posta nie oglądałam. Nigdy nie miałam do tego głowy, ani ochoty. Wolałam je czytać... dlatego teraz jestem trochę molem książkowym. ;-)
    Ale jeśli miałabym wybrać ulubioną z tych wszystkich, które oglądałam to chyba Śpiąca Królewna.. :)
    http://misskittystory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Shrek i Madagaskar - ulubione bajki z dzieciństwa :)
    ŚWIETNY post :)

    u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Boże jak dawno nie byłam na tym blogu..ale nadal jest świetny ;**

    http://livia-liviaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. uwielbiam te bajki:)
    zapraszam do siebie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. ja wręcz uwielbiam "Małą Syrenkę", to zdecydowanie moja ulubiona bajka!:D
    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Rany, te wszystkie animacje to moje dzieciństwo... no, może poza "Księżniczką...". której jakoś nie kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
  46. Zapraszam Cię na michainablog.blospot.com, pojawił się pierwszy post. :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ciekawy blog ;3
    Obserwuje i zapraszam do mnie -->http://wszystko-nico.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Szczerze mówiąc nie oglądałam wszystkich bajek, które tu pokazałaś, ale zdecydowaną większość. Z resztą czytałaś o tym u mnie. :) Ja mimo wszystko stawiam na pierwsze części 'Króla Lwa' i 'Shreka'. Jeśli chodzi o 'Krąg życia' - śpiewaliśmy to niedawno na chórze. XD Naprawdę świetna piosenka. :D Teraz, podczas jej słuchania kręci mi się łezka w oku... Wiesz, że nigdy nie miałam okazji obejrzeć 'Miasteczka Hallowen'? Muszę się kiedyś za to zabrać!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  49. O tak dzieciństwo z tymi bajkami bylo wspaniale, wszystkich wymienionych nie ogladam albo nie kojarzę. O jaka cudowna jest ta piosenka z "Króla Lwa" moja przyjaciólka tez ja uwielbia.
    Rysunek jest świetny, masz talent !

    OdpowiedzUsuń
  50. Nominowałam Cię i Twój blog do LBA, zapraszam :)
    http://mintsloth-alice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny post i świetnie piszesz :) :* Ładnie wyglądasz! :) Kliknęłam w linki tak jak prosiłaś wiem jakie to ważne, liczę na to samo u mnie jeśli byś mogła:) http://paulaa-fashion.blogspot.com/2014/06/choiescom-summer.html
    Może obserwacja za obserwację?
    Pozdrawiam<3

    OdpowiedzUsuń
  52. świetny post ;D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja uwielbiam oglądać stare bajki seriale z dzieciństwa!:) Mulan <3 Super ze napisałaś taki ciekawy post!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/06/celebration.html

    OdpowiedzUsuń
  54. Pierwszy raz jestem na twoim blogu, ale jest super! I niech tak zostanie! Pozdrawiam
    ___________

    http://mustache-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. świetny post! :3
    też się wychowywałam na bajkach Goofy, Madagascar, Król Lew <3 kocham je :3
    zapraszam
    MÓJ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja z tych bajek najbardziej lubię Shreka, Madagascar,Mula, Pocahontas i Epokę Lodowcową. Dzięki Tobie przypomniałam sobie kilka moich ulubionych filmów.
    http://juulia-juulia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Och, ostatnio wszyscy piszą o ulubionych bajkach z dzieciństwa:) Wiadomo, to ciekawy temat. Ja osobiście, jak Ty, uwielbiam Mulan (świetna bohaterka!), Króla Lwa, wszystkie części Shreka (może poza czwartą...), Epokę lodowcową (przy niektórych fragmentach niemal wyłam ze śmiechu), Madagaskar, a także bardzo podobały mi się takie pozycje jak "Dzwonnik z Notre Dame", "Strażnicy marzeń", "Kopciuszek"...
    Pozdrawiam ciepło!
    Pola

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczne zdjęcia <33
    Zapraszam do mnie
    http://syyyyyylwia.blogspot.com/
    Może obserwacja <3
    odpowiedz u mnie :*
    Świetny blog i wpisy będe oglądała codziennie ;**<3

    OdpowiedzUsuń
  59. No cóż, ta muzyczka śliczna *-*. My z chórem śpiewaliśmy Can you feel the love tonight. Znaczy chyba ma to taki tytuł. Kiedyś byłaś świetną blogerką, ale teraz pobijasz rekordy! Miłego blogowania i odwiedź mnie ;3. www.classims.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Przyznam się , że tych bajek lubiłam tylko Shreka, jakoś nie przekonywały mnie te Disneyowskie zagraniczne produkcje. Wolałam polskie bajki :)) .

    Tymczasem ja zapraszam cię na moje nowe , nietypowe, opowiadanie, tym razem nie do końca o ludziach w naszym wieku i nie z Polski :
    http://klara-from-rosevalley.blogspot.com/
    Mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz :) .

    OdpowiedzUsuń
  61. Kocham bajki! Moimi ulubionymi są te z Disney. Lubię je sobie nawet teraz obejrzeć jak mam czas :D

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja natomiast za czasów dzieciństwa najbardziej kochałam Zakochany kundel (2 części), Shreka, Króla lwa, uwielbiałam wszystkie bajki Disneya, Rekin i Lawa, mój ulubiony film, Madagaskar, Epokę lodowcową, MyScene, Kochany Urwis, Mała syrenka i wszystkie wieczorynki...
    +obserwuję :)
    zapraszam http://hellopinksummer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Wstyd się przyznać ale nigdy nie widziałam Króla Lwa :) Za to Mulan uwielbiam, moja ulubiona bajka z dzieciństwa :)
    http://foxyladyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. uwielbiam bajki xd madagaskar ♥

    OdpowiedzUsuń
  65. Najlepszy Król lew :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Hej:) Interesujący blog;)
    Co powiesz na wspolna obserwacje? Ja bardzo chetnie;)
    Zacznij a ja się odwdzięcze;)
    shootingdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Mulan to była moja ulubiona bajka ! :) Super post. Obserwujemy ? Odpisz u mnie ;*

    my-life-and-my-nails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  69. Jak byłam mniejesza to zawsze ale to zawsze jak szłam spać mama puszczała mi Króla Lwa i dzięki temu szybciej zasypiałam . Obserwujemy? Jeśli tak to zacznij pierwsza ja na pewno się odwdzięczę ♥
    ♥ http://kinga200013.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Mulan, Król lew, shreck i Pocahontas - ach przypomnialas mi dziecinstwo <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Król lew 2 to moj ukohany film, zawsze na nim płacze :( Obserwujemy? Ja już zaczełam. DearPopinjay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. super cute :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  73. obserwacja za obserwację? zacznij i napisz u mnie, zrobię to samo:)
    http://mattsbae.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Amazing gifs. Would you like to follow each other
    via GFC, Bloglovin & Google+ to keep in touch? Lemme know
    & take care!


    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  75. Obserwuję ;*
    ♥ http://kinga200013.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. sweeet! follow for follow? xx

    http://vogue-berry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń