poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Niucon VI -Wrocław.

~ Ohayo  ~ 

Hej myszaki-pluszaki moje! Powróciłam do domu w gorącej puszcze zwanej ładnie "pociągiem", rozpakowałam się, wyrzucając zawartość torby na podłogę i przykleiłam do łózka, kochanego, cudownego łóżka, którego nie opuszczę dopóki ktoś mnie z niego nie z ciągnie..  właśnie, wczoraj skończył się konwet pod nazwą niucon. Niestety nie wiem ani jaka to była szkoła, ani jaka to ulica, przeczuwam że i tak nie bardzo was to ciekawi skoro i ja mam to w nosie. Jednak wcale nie mam zamiaru szukać i tworzyć mapki Wrocławia ponieważ moim dzisiejszym celem jest relacja z tych trzech wykątkowych dni. Zaczynamy!

Wyruszyłam pociągiem z Kłodzka o godzinie 7.40 razem z dwiema koleżankami, Rin i Uru, z którymi to wędrowałam po Wrocławiu w czasie zesżłorocznego niucona, na miejscu byłam jakieś dwie godziny później  "Na miejscu" oznacza stację Wrocław Główny, a nie docelowy konwent. To będzie nie co dłuższa i smutniejsza historia. Dlaczego? Cóż, szkołę niucona łatwo było znaleźć, była tą samą szkołą co w zeszłym roku. Gdy doszłyśmy na miejsce była plus minus godzina dziesiąta. Ustawiłyśmy się w kolejce, w tym roku nie wiedziałam dokładnie czy będę jechać, dlatego też wejściówkę kupowałam na miejscu a nie rezerwowałam w internecie- i to był błąd. Tak jak w tamtym roku były dwie kolejki tak w tym stwierdzono że najpierw wpuszczą półtora tysiąca ludzi z rezerwixem a potem nas. Kolejka do kas otrzymała nazwę "Kolejkonu" identyfikator i opaskę dostałam dopiero po godzinie szesnastej... 
Po mimo tego- byłam cały czas uśmiechnięta 
A oto Ayunka! i jej cosplay Neko Maid.

Co najbardziej uwielbiam w konwentach? Cosplayerów. Gdy widzę przebrania od razu muszę je uwiecznić na zdjęciach! Teraz zaprezentuję wam kilka, nie realne było bym zrobiła zdjęcie każdemu cosplayowi :) Mega mega dużo pozytywnych cosplayerów <3
cosplay z Silent Hill
cosplay Miku Hatsune
cosplay Daenerys z Gry o tron
cosplay Fluttershy z My little pony
cosplay Assassina z assassin's creed.
cosplay Slendermana 
pragnę tu podziękować temu panu, ponieważ uczył mnie chodzić na tych szczudłach :)
 cosplay Edward Elric z Fullmetal alchemist
cosplay Yuno Gasai z Mirai Nikki
Nie co rozmazane zdjęcie, ale widać cosplay niegrzecznej królewny Śnieżki :)
cosplay jakiegoś słodkiego królisia :)
Ayuna, Aśka <Rin> i Alina <Uru> z cosplayem dwóch wików :)
cosplay Misa Amane z Death note.

Świetne prawa? poznałam tam masę cudownych ludzi jak pan Slenderman-senpai i jego kumpel który czesał mnie w warkocze :) ludzie i klimat to najmocniejsza strona konwentu, chodź często miałam nieprzyjemność spotkania przesadnego człowieka skurwiela, zagorzałego hentaia czy "ważnego" helpera.  Muszę ponarzekać jeszcze na organizację, która w tym roku była fatalna. Kolejkon to raz, dezorientacja to dwa i opóźnienie paneli to trzy. Mam dziwne wrażenie jakby niucon z poprzedniego roku, był lepiej ogarnięty... lecz to nie ważne! 
Chodź wątpię bym pojawiła sie na kolejnym niuconie... może baka? może love? a może animatsuri? 

...

Jestem już w domu, oglądam te same kolorowe ściany pokoju. Do kolekcji dołączyła kolejna gazeta otaku, a na półce pojawiły się kolejne pudełka po pocky. Kupiłam też breloczek z anime Lain, przypięłam od razu do kluczy samochodu... zmyłam już kolorowy i mocny makijaż, odkleiłam sztuczne rzęsy. Ściągnęłam falbanki, swój niewygodny konwentowy strój. Pożegnałam się z ta atmosferą na jakiś czas.
Patrzę przez okno, pada. Jest szaro i jakoś tak cicho. Nikt nie krzyczy mi nad głową. Mam spokój.
Odespałam już, przez trzy dni spałam niecałych kilka godzin.
Dlaczego konwent ma w sobie tą magię?
Męczy mnie, ale chcę tam wracać?

Dziękuję wszystkim za hugi, przytulenia, za głaskanie mnie po głowie. Dziękuję za rozmowę, uśmiechy i zabawę. Dziękuję za chodzenie za rękę i śpiew.
Do następnego konwentu!
 

86 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia :)
    http://anne-cucito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Looks like you had fun! I love all the costumes! :) I love Death Note!

    Yasmine | Cloudy Dreams

    OdpowiedzUsuń
  3. Przebrania sa naprawde niezle ;) bardzno mi sie podobaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejka była straszna nawet dla tych, co mieli zarezerwowane wejściówki. T.T Na konwencie byłam, ale nigdzie cię nie widziałam. O.O Jednak te ogromne tłumy ludzi zrobiły swoje. Konwent okropny, ale ludzie z mojego sleepa wspaniali, jakby nie oni to nie wiem, co bym robiła na tym conie. xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak widzę świetnie się bawiłaś :) W sumie lubię poznawać ludzi mojego pokroju. Niestety wszędzie są ludzie, którzy próbują nas zniszczyć psychicznie ;_;

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, super! Na pewno świetnie się bawiłaś, sama bym się chętnie wybrała na konwent, ale to chyba nie dla mnie... :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post :} Co powiesz na wspólną obserwację? Serdecznie zapraszam do siebie: gusiaablog.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. No to widzę, ze mimo kilku minusów wyjazd był świetny :D

    maddy blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia! :D Musiała być dobra zabawa!:D
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia,widać ,ze dobrze się bawiłaś :)
    CLICK

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne cosplay :) Szpilki lubię, ale te szczudła to by mnie zabiły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow Super! Wygląda na świetną zabawę! Fajnie, ze o tym napisałaś

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurcze ! Ale świetnie ! : ) Nie miałam pojęcia, że takie rzeczy są organizowane także w Polsce, bardzo fajna inicjatywa. Świetne przebrania, najbardziej chyba przypadły mi do gustu wilki :D Pozdrawiam ! :) http://paul-a-rt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. jej super to wszystko wygląda ! <3


    Zapraszam do mnie ;)
    http://a-little-about-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. mega super to wygląda wszystko !:)
    może obs/obs? zacznij i daj znać u mnie :*
    może w następnym poście napiszesz o swoim najlepszym wspomnieniu z dzieciństwa?
    pozdrawiam ♡nakioo.blog -klik♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że byłaś na Niu, ale jakoś nie żałuje, że mnie tam nie było. Słyszałam różne opinie na temat konwentu i strasznie się zawiodłam. Widziałam zdjęcia KolejConu... powiem, że masakra... Nie wystałabym tyle za żadne skarby. Oczywiście wiadome, że konwent, tak jak każdy inny ratuje social. Ludzie są najukochańsi. ♥
    Mam nadzieję, że będziesz na Animatsuri za rok, bo ja napewno się wybieram, z chęcią bym sobie z tobą pogadała. ^-^
    Świetne cosplaye. *-*

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow super zdjęcia. Ja jeszcze nigdy nie byłam we Wrocławiu.

    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj, mówiłam, że bez rezerwacji długo będzie :c ja weszłam po 3 godzinach, ale rok temu miałam to samo co ty D: Niucon co roku jest uznawany za Kolejkon XDDDDD. W tamtym było tak samo.
    Matko, ja ciebie widziałam :c przy stoisku jakimś. Ale stałaś z kimś i nie chciałam cię zaczepiać, a potem zniknęłaś mi z oczu. Byłam obok ciebie~! XDDD Ubolewam :c mogłam jednak podejść, może by się ten ktoś nie obraził XD. Po prostu twojej twarzy nie pomyliłabym z nikim innym! Slodko wyglądałaś <3
    Ten cosplay z Resident Evil był boski! Najlepsze jest to, że ten gościu pod tą maską miał blond warkocza przypiętego niebieską kokardką haha XDD.
    Slendermana to ja się bałam... on machał mojemu Arusiowi, a ja się kryłam za jego plecami :c on był straszny!
    Popieram. Organizacja zło. I tak, Niucon w tamtym roku był lepszy, choć i tak byłam zła D:
    Noo, ja bym więcej niż 3 dni nie mogła być na konwencie, za bardzo się dłuży XD.
    Następnym razem numer i się spotykamy! Nie ma innej opcji!

    OdpowiedzUsuń
  19. Stroje wspaniałe. Większości postaci nie znam, ale każdy cospley mega dopracowany.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, świetna sprawa! :D jeszcze nigdy się nie spotkałam z taką zabawą, wydaje się być naprawdę super <3
    ślicznie wyglądałaś ^^
    hahaha chętnie bym skorzystała z takiego 'darmowego przytulenia' ^^

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Boskie cosplaye. Piramidogłowy z silent hill najlepszy :D

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne przebrania =D Nigdy na takim czymś nie byłam, ale na pewno była świetna zabawa.
    http://meandmyworld1534.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Myślę,że to między innymi jest najfajniejsze na takich konwentach: ludzie i atmosfera ! Przynajmniej mi sie tak wydaje,ale na żadnym konwencie jeszcze nie byłam. Może kiedyś będzie ten pierwszy raz? Bo widać,że musiało być świetnie. No, może poza tą organizacją.
    Wszystkie przebrania na zdjęciach ładnie wyglądają, dlatego na żywo wszystkie cosplayie pewnie sprawiały jeszcze lepszy efekt

    OdpowiedzUsuń
  24. Z Twojej radochy i zdjęć wnioskuję, że całkiem Ci się podobało, choć większość źle ocenia tegoroczny niucon. Mimo wszystko może za rok się pojawię. :D

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny post ;)
    co powiesz na wzajemną obserwację? ;)
    http://adajejwypada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wrocław <3 haha nawet nie wiedziałam, że coś było ostatnio we Wro

    zapraszam do mnie na nowy post --> chocolate0monster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale masz fajnie. Ja nigdy na konwencie nie byłam. Widać że dobrze się bawiłaś.

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie, że się dobrze bawiłaś ♥ Ja się boję jechać na konwent.... że za dużo wydam HAHAHA. A cosplaye faktycznie super :D

    OdpowiedzUsuń
  29. super zdjęcia
    fajnie że dobrze i fajnie spędziałaś czas :)

    http://julczi-juulczi1.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  30. kochana obserwuję i czekam na Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  31. widzę, że dobrze się bawiłaś :)
    fajne zdjęcia, najlepszy chyba slenderman :D

    http://lilyy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz bardzo fajnego bloga, różni się on od innych :) jesteś śliczna ;*
    pytałaś o wspólną obserwację, ja już teraz Ty ;p
    www.7thelittlethings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Pytałaś o wzajemną obserwację, ja już obserwuję, Twoja kolej ;)

    http://just-lakomicka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam Wrocław ♥
    Ja obserwuję, teraz twoja kolej!

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. K O C H A M Twojego bloga! http://bookmaniabymania.blogspot.com/ zajrzysz? Jest o książkach :) Zaobseruj jak Ci się spodoba! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  36. O widac, że było fajnie :)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawy blog, pytałaś na moim blogu o wzajemną obserwację, ja już obserwuję teraz Twoja kolej.
    fashion-and-lifestyle99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Pytałaś o obserwacje :) ja już, teraz ty :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawe zdjecia!:D
    Pytałaś o wzajemna obserwacje ja już, czekam na uczciwy rewanz :)

    http://sensiblees.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Tamta pani wcale nie wygląda jak Misa :(

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne zdjęcia! Och przegapiłam spotkanie z Tobą! Szkoda!
    (jestem z Wrocławia)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. super foty!! kostiumy bombowe

    http://zielonoma.blogspot.it/2014/08/dress-you-up.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Jestem pozytywnie zaskoczona cosplayem Yuno z Mirai Niki ( jedno z moich ulubionych anime ♥ )
    Pytałaś u mnie o wspólną obserwację - ja już i liczę na uczciwy rewanż ♥

    Zapraszam na nowy post : http://mikijiu.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Widać, że się super bawiłaś ;)
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. świetny blog , fajnie sie czyta twoje posty :)
    co powiesz na wspolna obserwacje? :) zapraszam do siebie :)
    http://jusi-inspirations.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne zdjęcia i oczywiście przebrania , zrobił na mnie pozytywne wrażenie Slenderman :>
    widać ,że się świetnie bawiłaś

    OdpowiedzUsuń
  48. Słyszałam o tym konwencie, ale słyszałam, że to był nie wypał. Ale czasem warto pojechać na taki konwent choćby dla samych zdjęć z tymi cosple (nie potrafię tego napisac XD). Cieszę się, że się cieszysz! ;3
    Za każdy komentarz się odwdzięczam!
    http://otaku-okaeri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. o Daenerys ;D Świetne zdjęcia, super sprawa ten konwent ;)

    Co powiesz na wspólną obserwację???
    Zapraszam do mnie ;)
    http://fashionbyaleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Zazdroszczę ;) Też bym chciała tam kiedyś pojechać. Poza tym, masz bardzo ładny wygląd bloga ;) Może chciałabyś poczytać mojego? Proszę o pomoc, bo dopiero zaczynam :)
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Zazdroszczę bywania na konwentach :)
    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. musialas sie swietnie bawic, duzo ludzi fajnych poznac. super postaci i zdjecia!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Zazdroszczę ! :)

    http://paulla-polly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny post :) Ja właśnie wybieram się na pierwszy w moim życiu konwent B6:The Game
    Idę tam z siostrą i nie wiem czy mi się opłaca, bo będę chodzić w każdym innym kierunku niż ona :p Myślisz że kogoś poznam?

    http://matiaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Pozytywne zdjęcia i te przebrania :)

    OdpowiedzUsuń
  56. widać że się świetnie bawiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Piramidogłowy z Silent Hill i Daenerys *o* ale musialaś się cudownie bawić ;;;;;;;;;;

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetne przebrania! Twoje również wspaniałe. <3 Ugh, długo czekałaś. :/ Ja, jeśli gdzieś bardzo chcę iść, mogę czekać wiele godzin, byleby tam się dostać. xD U mnie dziś trochę chłodno, na dodatek wyjeżdżam za dwie godziny do cioci nad morze i nie będzie mnie do niedzieli. Przez te wszystkie dni ma padać, super. :) informacja na krollew-pokolenia, zapraszam i trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń
  59. Fajne wspomnienia i fotki z cosplayów! Najlepsze te wilki wyszły - miały takie prawdziwie futra, łał XD Aż mnie skusiłaś tym konwentem, jak będzie jakiś w moim mieście to z pewnością kiedyś się wybiorę *.*

    OdpowiedzUsuń
  60. widać ,że świetnie się bawiłaś w sumie bawiłyście:>
    hehhe ,,podoba mi się post jak i cały blog<3

    OdpowiedzUsuń
  61. ciekawy post :) obserwuję
    http://nina-ninula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Zawsze są te słabe i mocne strony konwentu. Zła organizacja to chyba najczęściej spotykany problem. Ale to wynagradzają te wszystkie cosplay'e, zabawy i klimat. A do tego powiem, że bardzo ładny strój zaprezentowałaś ^^ Ale co te uszka takie oklapnięte? xDD

    OdpowiedzUsuń
  63. Sama bym się chętnie wybrała na cosplay Slendermana i Silent Hill! Super, że masz tyle wspomnień związanych z nimi, oby to nie były ostatnie :)
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  64. Czytam już tak dużo o konwentach, chyba się wybiorę. Tylko mam do ciebie prośbę- pytanie: Orientujesz się ile kosztuje wejściówka na konwent jednodniowa, bez spania? :)
    Super relacja. Zdjęcie ze Slendermanem najlepsze XD

    japanese--child.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. hej , świetny post i oczywiście blog , czy mogłabyś zajrzeć do mnie dopiero zaczynam . Gdyby było coś nie tak napisz mi w komentarzu na pewno to poprawię i zaobserwuję na stałe
    http://diffrentcholy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Hah, a ja jutro jade do Wrocławia :D
    Świetne zdjęcia :)

    http://e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. zabawa musiała być świetna, a przebrania jakie dopracowane:)

    OdpowiedzUsuń
  68. To wyjazd się udał. Woow na jednym zdjęciu był slender man :D

    W wolnej chwili zapraszam:
    jedno-zycie-jedna-troska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Nigdy na niczym takim nie byłam, bo po prostu nie interesuję się takimi rzeczami. :) Ale widać, że wyjazd się udał. Szkoda tylko, że ta organizacja była średnia.
    Pozdrawiam serdecznie!

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. ale super event! Free hugs najlepsze!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie ;)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/08/new-york-62.html

    OdpowiedzUsuń
  71. haha fantastyczne! :)
    zapraszam na mojego bloga dopiero zaczynam ale mam nadzieję że Ci sie spodoba :)

    może wspólna obserwacja? napisz u mnie jeśli ci się spodoba ;)

    Mój blog <--- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  72. No, no widzę, że ciekawie i twórczo spędzasz wakacje :D . Fajnie ci :)).

    A u mnie w końcu V rozdział, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz :).
    www.klara-from-rosevalley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. super blog :) zapraszamy na bloga dwóch przyjaciółek :) staywithmemories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. łał, świetne stroje ;) !
    kasjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Fajne strone!
    Obserwujemy? ;)
    http://maadziiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Odwieszony blog! ksiezniczkasarah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Dziekuje, rowniez juz obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  78. Ale świetny post, zawsze podobało mi się coś takiego :) Obserwuję i liczę na rewanż ,buziaki ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  79. niegrzeczna królewna śnieżka ! *.*
    niesamowite te przebrania hahahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  80. I really like this!
    How about following each other? Let me know & I follow right back!

    Kiss,
    PERONALBLOG|G+|BLOGLOVIN’|FACEBOOK|INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  81. Fantastycznie wyglądałaś :D W ogóle fajny event, nigdy o nim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Ja jeszcze na żadnym konwencie nie byłam. Świetnie wyglądałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  83. l absolutely fell in love with your blog, following you!<3
    Make sure you also check out my blog and follow me as well.

    http://fashionableperfection.blogspot.nl/

    Love John Setrodipo

    OdpowiedzUsuń
  84. So cute ^^


    恵美より ♥
    www.emi-doll.blogspot.jp

    OdpowiedzUsuń