poniedziałek, 1 września 2014

Naprawa (4)

W naprawie c:

62 komentarze:

  1. eh szkoła ;/ chociaż może i lepiej ... wakacje już mi się powoli nudziły...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wrzesień jak i cały rok szkolny zapowiada się masakrycznie pod względem rekcji ludzi ze szkoły :/ No ale przemyjemy :)
    blog maddy->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym roku jestem w pierwszej gimnazjum. Na pierwszy rzut oka trochę przeraziłam się ludzi w mojej klasie, ale nie chcę ich oceniać na dzień dobry. Dlatego też chcę ich troszkę poznać, aby wyrobić sobie o nich pozytywne (mam nadzieję) zdanie :)

    Mam nadzieję, że u Ciebie wszytko dobrze :D

    http://dusiowata-dusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój wrzesień zapowiada się bardzo pracowicie,ale cóż sama wyznaczyłam sobie takie a nie inne cele :) Tak się cieszę,że jesteś szczęśliwa ♥
    http://olla-ollaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam jeszcze miesiąc wakacji, ale wrzesień i tak zapowiada się pracowicie :) www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój wrzesień zapowiada się tak, że idę do liceum no i nie wiem jak będzie ;)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieje, że po tych wszystkich bolączkach wakacji będzie tylko lepiej kochana ;* A rok szkolny na pewno będzie szalony :) A mój wrzesień... hmm jeszcze miesiąc wolnego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja idę do drugiej liceum i zapowiada się niezła harówka. Szkoda wakacji ale może lepiej to przeżyć teraz i później mieć spokój. Kiedyś wreszcie...
    Pozdrawiam :)
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja idę do gimnazjum i jestem przestraszona i samotna przy okazji ;c

    someflins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie :)
    zapraszam na mojego bloga dopiero zaczynam ale mam nadzieję że Ci sie spodoba

    może wspólna obserwacja? napisz u mnie jeśli ci się spodoba :D

    Mój blog <--- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak mój wrzesień także zapowiada się pracowity, w sumie nie tylko wrzesień :<
    http://co-powiesz-na-problemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja zaczynam pierwszą klasę technikum i jestem przerażona xd
    http://everythingandnothinng.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. udanego września. mój to ostatnia klasa gimnazjalna, haha. tylko, że Ty masz ciężej. fajny gif z Demi Lovato ♥ damy radę w tym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zaczyna piątą klasę. Znam już plan lekcji, jest masakryczny przez dwa dni, w których mam siedem lekcji. >.< Nigdy tylu nie miałam, tak więc, minie sporo czasu, nim się przyzwyczaję. Po za tym, nie jest tak źle, choć zapewne będzie ''trochę'' nauki. Powodzenia, buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie też rano padało, a szczęście potem przestało. :) Zaczynam gimnazjum, więc mam nową klasę, która wydaje mi się naprawdę świetna! :) Mój grafik jest teraz okropnie napięty, nie będę miała czasu na oddychanie. ;-;
    Pozdrawiam serdecznie!

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja zaczęłam teraz trzecią gimnazjum i również myślę, że ten rok będzie świetny! :)
    Mój wrzesień zapowiada się jak na razie ciekawie, lecz prawda- pogoda mogłaby być ładniejsza ;3

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. nareszcie ktoś, kto jest pozytywny nastawiony do nowego roku szkolnego! :D
    powodzenia w ostatniej klasie :3
    u mnie pogoda dzisiaj na szczęście dopisała, nie było deszczu, brawo! :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia w ostatniej klasie.
    Ps. Nie martw się na pewno dobrze pójdzie ci matura ;)
    Pozdrawiam :*
    http://julieeettee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. To na pewno zakochanie. Dużo szczęścia Wam życzę. Mój wrzesień zapowiada się pracowicie, naukę rozpocznę dopiero 1 października. Już mi trochę tęskno do uczelni, aż zazdroszczę, że rok akademicki nie zaczyna się 1 września.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie ostatni rok liceum był jednocześnie jednym z najbardziej intensywnych jak i w sumie spokojnych roków. xD Pewnie dlatego, że większość strasznych przedmiotów odpadła i można się było w pełni skupić na tym, co zdawało się na maturze. W każdym razie niczym się nie stresuj kochana, bo matura wcale nie taka straszna. Dobrze spędź ten rok, żeby mieć miłe wspomnienia po liceum ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatni rok liceum owszem jest ciężki ale pomyśl jak fajnie będzie potem :D ile wolności Cię czeka no i jak wiele przygód gdy zaczną się studia :D Hheheh :D U mnie wrzesień zapowiada się leniwie ,bo to jeszcze moje wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój wrzesień stoi pod znakiem przeprowadzek i oczekiwania na rozpoczęcie roku akademickiego :3.
    A jeszcze niedawno to ja pisałam na blogu: czeka mnie studniówka, matura... a teraz to wszystko już za mną D: ten czas tak szybko leci. Oby ten rok był dla ciebie wspaniały! Wykorzystaj go jak najlepiej ^___^

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja rozpoczęłam naukę w gimnazjum i nie jest aż tak źle jak sobie to wyobrażałam, zapoznałam się już z osobami, które doszły do mnie i z klasy jestem bardzo zadowolona! ;)

    life-by-monika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. A my na szczęście rozpoczęcie mieliśmy na sali gimnastycznej :) No i ubrałam jeansy zamiast spódniczki. Fajnie że nowy wpis w każdy poniedziałek, na pewno będę czytać ;)
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Możesz kliknąć w baner sklepu chiose i mart of china u mnie ?
    ♥ ♥ ♥ http://sawanowska.blogspot.com/ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Przede mną też matura, ech! ;/ Mam nadzieję, że nie będzie tak źle.... Dobrze, że jakoś się pozbierałaś i zakochałaś na nowo, najważniejsze to myśleć optymistycznie ^^ Szkoda, że wakacje tak szybko minęły ;< Deszczowa pogoda w sam raz to odzwierciedla XD teraz zapowiadają się kolejne wyzwania trzeba jakoś przez nie przebrnąć z uśmiechem ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. Przede mną natomiast testy gimnazjalne i troszkę się boję jak to będzie w tym roku ;p

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. No to czas intensywnej nauki nastał. Życzę dużej wytrwałości i powodzenia w nauce. Trzymam kciuki za dobre wyniki! Oby ten ostatni rok w twojej szkole był jeszcze lepszy, niż powszedni.
    U mnie wrzesień także będzie dość pracowity. Postarajmy się razem xD

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie było gorąco na rozpoczęciu roku szkolnego. Powodzenia w nowym roku.
    Http://mojaszaramysl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Sweet pictures :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  31. My już ruszamy z nauka od teraz wiec trzeba sie teraz zaczac lepiej uczyc
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Matura to będzie dla Ciebie pryszcz! Z moich spekulacji wynika, że wasza matura będzie prosta, tylko ciekawe czy to się sprawdzi xD Studniówki od razu życzę udanej! Życzę też, abyś nie spędziła jej ucząc się grać w pokera (chociaż jest to dość ciekawa umiejętność xD), chyba, że już umiesz, to jeszcze lepiej. Korzystaj ile tylko możesz w tym ostatnim roku!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ojj... ja już to orzeszłam ;P ale dasz sobie rade ! życzę Ci udanej i szampańskiej studniówki ;P Łatwej matury którą zdasz bez problemu ;D
    zapraszam ;) http://na-diabelskim-mlynie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Wrzesień u mnie pewnie nudny :) dopiero 23 wracam na uczelnbie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Klasa maturalna jest ciężka ale naprawdę warto się przyłożyć :D To fantastyczne, że znalazł się ktoś kogo zaczynasz darzyć uczuciem, chyba nic tak nie upiększa kobiety jak miłość :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. U mnie zapowiada się ciężki rok i mam nadzieję, że dam ze wszystkim radę. Ale myślę, że nie będzie źle i będę mimo to dobrze się bawić ;)
    Bardzo fajny, lekki i ciekawy post!
    mrs-cotton-candy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Widzę,że też byłaś w spódniczce jak i ja :)
    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Możesz kliknąć w baner sklepu chiose i mart of china u mnie ?
    ♥ ♥ ♥ http://sawanowska.blogspot.com/2014/09/tag-tylko-jedno-sowo.html ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. super ps. u mnie konkurs na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Oj mi również tak cięzko się wstawało ! ;)
    Powodzenia w nowym roku !;)
    maiifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. tęsknię za szkołą:) bardzo fajny post:)
    zapraszam do siebie:)

    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja nie chcę wracać do szkoły, nie lubię wstawać rano, chodzić tam, gdy jest zimno i w ogóle... ble!

    Ach, ta miłość... co ona robi z człowiekiem :')
    Pozdrawiam cieplutko! <3

    OdpowiedzUsuń
  43. gratulację ! Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę Poklikałabyś w linki w najnowszym poście

    OdpowiedzUsuń
  44. Prosiłaś u mnie na blogu żebym zaczęła obserwację :)
    Ja już czeka teraz na ciebie :)

    ♥ ♥ ♥ http://sawanowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Też planuję się przylożyc w tym roku- w koncu czekaja mnie testy.
    Ciesze sie, ze jestes zakochana, to uczucie jest jak takie skrzydła i az chce sie zyc.
    Pozdrawiam cieplo:*

    http://no-more-pressure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Moja siostra też jest w maturalnej klasie. Powodzenia życzę i szczęścia z ukochanym :*
    http://meandmyworld1534.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Powodzenia w nowym roku:)! tęsknię za szkołą:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja już obserwuję i liczę na uczciwy rewanż :* :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja również wiem, że w tym roku będę mieć dużo pracy... Dużo zajęć dodatkowych, przygotowania do testów... Mam nadzieję, że pójdzie mi dobrze :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http:/ on-the-way-to-wonderland-0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny post i zdjęcia :)

    http://e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Ty zaczynasz ostatnią klasę szkoły średniej, a ja pierwszą. Życzę Ci powodzenia na maturze i w ogóle, żeby było jak najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Powodzenia Ci życzę na cały rok semestralny :D
    Pozdrawiam, Nabil ;)

    Co powiesz na wspólną obserwację ? :D

    http://www.nabilunity.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Powodzenia w nowym roku szkolnym !Mój plan lekcji mi się nie podoba ale cóż trzeba przetrwać. Pamiętaj teraz będzie tylko lepiej :>

    jedno-zycie-jedna-troska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Powodzenia w szkoole, ja osotni rok liceum, takze trzeba sie spiac!
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Łączę się w bólu z powodu ostatniego roku. Ból dwuznaczny, bo z jednej strony pewnie będzie Ci przykro opuszczać stare mury, a z drugiej ból w sensie stresu, bo przecież zbliża się matura. Ja mam jeszcze rok, ale co z tego? W najbliższym czasie nie zaznam spokoju, jakim jest całkowity luz i nie przejmowanie się szkołą. ;) Życzę Ci powodzenia w nowym roku szkolnym!!
    Pozdrawiam cieplutko. :)

    http://inspiratium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. życzę Ci powodzenia w tej ostatniej klasie ! :) przyda się, ja właśnie miałam maturę... ale ten rok, oprócz tego, że był pracowity, to też najzwyczajniej...specjalny ! :> na pewno będziesz się świetnie bawić :) !

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie wiem jakby to określić, ale... Ale nie cieszę się z tego położenia, w którym się teraz znalazłam... Gimnazjum to najgorszy okres w życiu większości (jak nie wszystkich) ludzi, których znam... Strasznie dużo ludzi BARDZO się zmienia podczas tych trzech lat... Nie zawsze, a nawet nawet bardzo często nie jest to zmiana na lepsze... I tego się właśnie obawiam... Co jeszcze nie pozwala mi się uśmiechnąć się, o tak pięknej porze roku? Tęsknota, wspomnienia i myśli... Wszystko kojarzy mi się tylko i wyłacznie z obozem. WSZYSTKO! I nie, ja naprawdę nie żartuję, ani nie przesadzam. To przykre, bo bardzo chciałabym być tą samą optymistką co jakiś miesiąc temu. Ale... Ale nie potrafię :( Ten radosny miesiąc, wrzesień jest dla mnie niespotykanie smutny i przykry.
    Bardzo się cieszę natomiast, że u Ciebie wszystko w porządku :) Myślę, że wszystko BARDZO dobrze Ci pójdzie i jakiekolwiek egzaminy zdasz "śpiewająco" ;)
    Pozdrawiam cieplutko, życzę (w końcu) ładnej pogody i wszystkiego najlepszego w nowym-starym życiu :)
    Alokin.

    OdpowiedzUsuń
  58. love love love :) to najpiekniejsze najwabrdziej szalone i namniej zrozumiale uczucie...
    ostatni rok? oho :D to sie bedzie dzialo :D mowie o baluuuuuuuuu na zakonczenie :D oh!! super!

    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  59. U mnie wakacje też były rózne, raz lepiej rag gorzej, ale teraz zdecydowanie coraz to LEPIEJ !

    OdpowiedzUsuń