poniedziałek, 1 grudnia 2014

Naprawa.

W naprawie!  c:

45 komentarzy:

  1. Faktycznie nie za ciekawy ten Listopad, co do śniegu to również chciałabym aby zasypało nas na święta to drugie święta mojego synka , ale pierwsze w których rozumie , więc chciałabym bardzo powozić go na sankach , zobaczyć jak zareaguje na śnieg;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już nie mogę się doczekać śniegu :D Chyba pierwszy raz w moim życiu jestem tak nakręcona na święta i śnieg :P

    OdpowiedzUsuń
  3. al minal rok szok juz grudzien :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/12/animal-print.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny design :) Też kocham grudzień <3

    http://kitsunechanblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym bardzo chciała śnieg, ale na razie się nie zanosi u mnie. :( Nie mogę uwierzyć, że za 3 tygodnie święta, a dopiero co były Wakacje, a nawet poprzednie święta! Chcę też wreszcie odetchnąć od męczącej szkoły. Pozdrawiam cieplusio :D Misia

    OdpowiedzUsuń
  6. So cute!


    http://helderschicplace.blogspot.com/2014/12/earth-tones.html

    OdpowiedzUsuń
  7. A u mnie jest już troszkę śniegu :D
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na snieg i to baardzo :)
    http://zuzanvx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sądzę , że będzie , a przynajmniej mam taką nadzieję xD

    http://lillyyblogg.blogspot.com/ - zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię kiedy w święta jest śnieg :) Mi też się kiedyś zerwała linka w samochodzie, znam to :/
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na śnieg, ale na razie go nie widać. Ładną masz bluzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Grudzień na pewno będzie magiczny! Ja także bawiłam się bardzo dobrze w Andrzejkihttp://neleek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja u siebie też zmieniłam wygląd :)

    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Też bym chciała źeby grudzień był dobry, ale ciężko się zapowiada :D W każdym razie jestem pewna, że 2015 będzie niesamowity!!! :) Śliczny nagłówek!
    Pozdrawiam cieplutko! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że w te święta będzie dużo śniegu. Tak klimatycznie. ;)

    Pozdrawiam!
    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też tak bardzo ,bardzo chcę śnieg! Dodaje, uroku. Święta bez śniegu to nie to samo.
    maksymiliana.blogspot.com - w wolnej chwili zapraszam cieplutko ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny design i świetnie wyglądasz. O jak ja bym chciała mieć chłopaka i spędzić z nim święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ponoć nie będzie śniegu na święta....znowu :((
    Fajnie że andrzejki się udały :D
    Jeszcze tylko 23 dni i święta! ^^
    śliczne zdjęcia :)

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Angielski z reguły zawsze idzie najlepiej. haha xD
    Ooj tak, oby grudzień był lepszy, bo wszyscy narzekają na ten przygnębiający, pechowy listopad.

    OdpowiedzUsuń
  20. Też bardzo lubię grudzień. Czuje się wtedy tą aurę świąteczną, pieczenie pierniczków, zapach choinki i pierwszy śnieg. Uwielbiam święta. :)
    Ja nie byłam na żadnych andrzejkach, ale niestety nocowałam w ośrodku, w którym się one odbywały. xd
    Pozdrawiam serdecznie!

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Będzie śnieg,będzie <3 Uwielbiam zimę.
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Również uwielbiam grudzień, szczególnie ze względu na święta ^ ^ Świetnie wyglądasz :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. hahha, a jak myślisz?? :D Jasne że tak, to nie byłabym ja, gdyby nie zmiana nicku co jakiś czas :D xD

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiem, wiem, aj em krejzi, no cóż. ♥ xD

    OdpowiedzUsuń
  25. Super post! Piękne zdjęcia *.*

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zawsze trzeba myśleć optymistycznie.
    Obs? Napisz u mnie.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też nie mogę doczekać się świąt chociaż tej atmosfery jeszcze nie czuję. Mi jeszce daleko do próbnych matur a co dopiero tych prawdziwych ;) Tobie dobrze poszedł angielski ale ja jestem z tego przedmiotu kompletnym osłem więc nie wiem czy niemieckiego nie będę zdawać.


    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak ten czas szybko leci, już grudzień... Miejmy nadzieję, że będzie lepszy od listopada xD
    Także niedawno pisałam próbne matury, zapewne najlepiej mi poszedł niemiecki.

    Chciałabym, by na święta było duużo śniegu, wyczekuje go z niecierpliwością :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładnie tu teraz, tak zimowo :33. Rzeczywiście. Powoli zbliżają się święta. To jedyna rzecz, którą lubię w grudniu. Niestety nie chcę śniegu, bo będę musiała wcześniej wstawać żeby dostać się na studia, a i tak już wstaję o 5 :c

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zdjęcia! ;) Święta takie długie, tyle wolnego <3
    http://otaku-okaeri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. no to raczej nie muszę Ci życzyć szczęsliwych świąt, skoro będziesz je spędzać z chłopakiem, bo na 100% będą dobre, co nie? :D
    ładniutkie zdjęcia.

    http://kazdy-krok-niesie-pokoj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczna jestes! :)

    http://fedricci17.blogspot.com/ zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nowy post :) ksiezniczkasarah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też już nie mogę doczekać się świąt! :)
    Odliczam dni! ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. super blog i zdjecia :)
    zapraszam w wolnej chwili do siebie nadinnes.blogspot.com
    co powiesz na wspolna obserwacje ? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ja juz obserwuje :) licze na uczciwy rewanz :) nadinnes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak ślicznie wygląda blog! Tak świątecznie! :3
    Spędzanie świąt z chłopakiem... Ciekawie! c;
    Wesołych Świąt!~

    rozowykwiatlotosu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Marzę o śniegu, ale coś mi się wydaje, że nie będzie. :c
    kakas-nakoblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny blog ! Bardzo podobają mi się zdjęcia :)
    zapraszam littleblackpanda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Zapraszam na świąteczny post, który pojawił się już dziś :) ksiezniczkasarah

    OdpowiedzUsuń
  41. Próbne matury poszły Ci na pewno bardzo dobrze, taka bystra osoba nie mogłaby napisać inaczej :D. No i mamy śnieg! W drugi dzień świąt, ale zawsze coś ;) . Piękne zdjęcia :)
    Tymczasem ja zapraszam Cię na mój nowy blog z opowiadaniem, będzie mi miło jeśli zapoznasz się z pierwszym rozdziałem, jeśli Ci się spodoba możesz zaobserwować :)
    http://tatarak-w-chinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń