poniedziałek, 19 stycznia 2015

Trzymaj się szkoło, wracam za dwa tygodnie.

~ Ohayo  
Dziś pierwszy dzień ferii! Nie mogło zabraknąć wpisu ociekającego optymizmem na moim blogu. Pomimo tego, że rozpoczął się czas odpoczynku, mam naprawdę pracowite dni przed sobą. Muszę posprzątać w pokoju <koszmar> i zająć się projektami szkolnymi <koszmar lvl 2>
Nie wiem ile razy jeszcze przeczytacie o tym że zaniedbuję bloga, więc postanowiłam pominąć tą wzmiankę.


Jako, że jednym z zadań mojego bloga powinna być moja własna organizacja, postanowiłam ułożyć listę planów zajęć w czasie ferii. Zaglądam tu codziennie, dlatego mam nadzieje że pobudzi mnie to do działania.

1. Obejrzę zaległe anime.
2. Obejrzę zaległe filmy.
3. Posprzątam w pokoju.
 4. Zrobię projekt z ekonomi.
5. Zrobię projekt z wosu.
6. Zrobię pomoce do matury.
7. Kupię dodatki do studniówkowej sukienki.
8. Znajdę czas dla znajomych.
9. Znajdę więcej czasu dla chłopaka.
10. dokończę rysować Else.
11. Zmieszczę się z tym wszystkim w okresie dwóch tygodni :c

znając mnie na pewno o czymś zapomniałam.

Na dobry początek ferii wybrałam się razem z Rafałem, Kaśką i moim Rafałem na łyżwy, do Świdnicy. Świdnica - Kłodzko = ok. 60 km. Powiem krótko - opłacało się.

Czytelnicy- dziękuję że jesteście ze mną!
Kocham was - Ayuna  

31 komentarzy:

  1. Jej! Mam wrażenie, że z rok mnie tu u Ciebie nie było... Trzymam kciuki za spełnienie 11tego postanowienia ;-) Ale masz zajebiste łyżwy - też takie chce xD!!! Ja się na lodowisko od dwóch tygodni wybieram, ale w tygodniu po pracy ciężko mi na to znaleźć czas, z kolei popołudniami w soboty i w niedziele ciągle są jakieś mecze hokejowe...no cóż, może mi się w ten weekend uda wstrzelić w jakieś godziny otwarcia ślizgawek, kiedy też będę miała czas :-) Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej jakie słodziaki z Was ;) Mój miał teraz tydzień urlopu, a ja zaliczenia na studiach i nie za bardzo szaleliśmy. Ale na moje wolne, on też weźmie i wtedy coś zaplanujemy tym bardziej, że mamy 2 rocznicę :) Udanych ferii i żeby plany się ziściły :))))

    lovesomespace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia, fotogeniczna jesteś :) Trzymam kciuki za te hmm... ciężkie dwa tygodnie :P ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że uda ci się ze wszystkim wyrobić w czasie tych dwóch tygodni :D
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju jak wy uroczo razem wyglądacie! Życzę Ci dużoo szczęścia <3
    Mam nadzieję że twoje ferie będą udane :*
    Serdecznie zapraszam do mnie: http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowni ;) powodzenia z tymi planami
    Chciałam zaprosić Cię także do mnie. Trochę rysuję, trochę fotografuję, myślę, że znajdziesz tam coś dla siebie :)
    zuzanvx.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie słodkie zdjęcia! Ech ile bym dała, by mieć znowu ferie :) No ale niestety muszę czekać do kwietnia, smutno mi XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Ferie i lodowisko <3
    indreammylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia. Plany super, powodzenia ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. przesliczny blog

    http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pracowite ferie Cię czekają. Ale może znajdziesz czas, żeby jeszcze raz wybrać się na łyżwy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę ferii, ja swoje zaczynam dopiero 16 lutego. :c Powodzenia w spełnianiu postanowień! ;) Prześliczne zdjęcia, też bardzo lubię jeździć na łyżwach. :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam ostatnia ferie, czyli 16 lutego. Ehh, nie wiem, czy wytrzymam tyle, w końcu bombardują nas sprawdzianami itp. :<
    Byle do lutego!
    Ja muszę też trochę naprostować, właściwie to same przyjemne rzeczy, na które nie mam czasu.
    Zapraszam do siebie i pozdrawiam ciepło :D
    Misia

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też mam teraz ferie i korzystam z nich póki tylko mogę! :) Cudowna z Was para! :*

    Obserwuję :) www.szymcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę... ja mam ferie dopiero w drugiej połowie lutego :c
    Śliczne zdjęcia *.*


    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam:
    http://daczik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Twój blog zainspirował mnie do nadania sobie nowego imienia xD Naprawdę jesteś najlepszą blogerką *.*

    indreammylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Plany już masz, więc teraz zostało ci tyko je zrealizować :D Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobra organizacja to połowa sukcesu. Druga to spełnić napisany przez nas plan. Dlatego życzę, aby udało Ci się spełnić te wszystkie postanowienia. A na łyżwy bym się chętnie wybrała. W tym roku nie pojadę na narty,więc ucieszyłabym się gdybym chociaż na lodowisko poszła!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia! W ogóle jesteś prześliczna, ale to już chyba nie jeden raz słyszałaś. <3
    Bardzo zazdroszczę ferii, ja aktualnie zaczynam sesję. O.O Mam nadzieję, że uda Ci się wypełnić wszystkie punkty ze swojej listy. Nie zapomnij jednak również o odpoczynku. ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Udanych ferii :) Ślicznie wyglądasz ^ ^ Też będę musiała się jakoś w ferie wybrać na łyżwy, powodzenia z planami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia :* , ja wprost uwielbiam łyżwy :)).Ferie mam dopiero od 14nastego lutego ehh ;D
    U mnie już III rozdział, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz :).
    www.tatarak-w-chinach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdjęcia :) też miałam ferie w tym samym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ pięknie promieniejesz! *.* Aż buzia się sama cieszy jak Cię widzi :D Bajeczna bluza z kotełem <3
    Życzę duuuużo miłości! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post naprawdę mi się podoba,świetnie piszesz.Lubię tu zaglądać Kiedy kolejna notka ? . Kochana mam to ciebie ogromną prośbę dla ciebie to chwila a dla mnie to naprawdę ważne możesz po klikaci w linki odwdzięczę się z góry dziękuję :)
    Pomożesz mi ? Poklikasz ? Byłabym wdzięczna. http://nicole-500.blogspot.com/2015/02/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  25. I’ve just found your blog and I’d like to say that I’m in love with it!
    I like your posts and photos! Really amazing!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny post, widać, że wkładasz duzo pracy w swojego bloga :)
    zapraszam do mnie, jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj, na pewno się odwdzięczę :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post ! Dziękuje za odwiedziny :) jasne,ja już obserwuję-czekam na uczciwy rewanż :) http://kolorowa-dziewczyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Jesteś naprawdę bardzo ładna :*
    Pozdrawiam <3
    http://julia-julcia-jula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. mam nadzieję, że zrealizowałaś te wszystkie punkty:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń