wtorek, 17 marca 2015

thank you!

~ Ohayo  
 
Udało się! Dzięki waszej pomocy udało mi się nawiązać współpracę ze sklepem Romwe. Teraz staram się o kolejną, ze znanym na pewno sklepem Sheinside. Sprawa jest o tyle łatwiejsza, że sami do mnie napisali. Czuję się jak prawdziwa biznes-women, licząc roznoszenie ulotek to moja druga praca przynosząca małe, bo małe ale zawsze-zyski. Jestem strasznie szczęśliwa !

Tak jak obiecałam, polecę w tym poście wszystkich, którzy wpisali cenę danego produktu do komentarza.
♥ my-life-story-2.blogspot.com   ♥ doomilife.blogspot.com
♥ JuliaPoborczyk.blogspot.com    ♥ likeapearlsblog.blogspot.com
♥ justyna-and-natalia.blogspot.com   ♥ babazaklawiatura.blogspot.com
♥ heart-is-home.blogspot.com   ♥ onlyimagin.blogspot.com
♥ pozytywizja.blogspot.com   ♥ bakatab.blogspot.com
♥ justsayhei.blogspot.com   ♥ polcik.blogspot.com
♥ miooodziablog.blogspot.com   ♥ royal-princes.blogspot.com
♥ noworneeever.blogspot.com   ♥ znakmniejszoscitrzy.blogspot.com
♥ somethingniceee.blogspot.com   ♥ Noelleblognoellle.blogspot.com
♥ booksybooksyinietylko.blogspot.com   ♥ perlley-suzanna.blogspot.com
♥ life-noire.blogspot.com
Mam nadzieję że nikogo nie pominęłam :3 zobaczcie ile otrzymałam pomocnych dłoni. Jesteście wielcy! Dziękuję wszystkim tym którzy kliknęli bez względu na to czy wpisali cenę czy nie :)

Dziś chciałam was zasypać moimi miłosnymi zdjęciami :) Bardzo tęsknie za Rafałem, jeżdzi do pracy w Polskę i widujemy się rzadko, raz na tydzień lub dwa. Nie wiem jak długo będzie to tak wyglądać, być może zmienimy to gdy zaczne pracować i zamieszkamy już razem. Tak czy owak jestem przy nim najszczęśliwszą dziewczyna na ziemi.
Tak w ogóle bardzo cieszy mnie pogoda, jaką np. dziś mam za oknem. Jest niesamowicie ciepło i oby zostało tak jak najdłużej, Gdy widzę słoneczko, automatycznie uśmiecha się moja buzia. Czuję w głębi że już coraz bliżej wakacje.


Kocham was czytelnicy 

44 komentarze:

  1. Świetny post :)
    Ale te fotki z chłopakiem ------rewelacja! ;)
    Takie uczuciowe ;)
    Szczęścia życzę! ;)
    ~Zuza
    www.zatrzymanaprzezciebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nawiązania współprac :D To też wpłynie na to, że częściej będziesz dla nas pisać dlatego ciesze się podwójnie:)
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tych współprac. :)
    Świetne zdjęcia z chłopakiem. Pięknie razem wyglądacie .
    Pozdrawiam . :) http://doomilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współprac!
    Świetne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje i dużo szczescia i wytrwałości, na pewno czasami nie jest łatwo ;) Ale prawdziwa milosc przetrwa wszystko ;)

    Mój blog - Klik.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za komentarz! ;*
    Oczywiście, że się zgadzam! :)
    Ja już :)
    Czekam na cb! :)
    ~Zuza

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie słodziaki :D
    Szczęścia i wytrwałości wam życzę :) Również gratuluję nawiązania współprac ;)

    patricia9810.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję współpracy :) No i piękna z Was para :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę aż można pozazdrościć Wam, uroczo razem wyglądacie! :)
    Gratuluję nawiązania tych współprac, no i miłości! :)

    http://zasnute.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję współprac, naprawdę Ci się należą! :) A para z Was piękna. Życzę szczęścia i jeszcze więcej miłości! ^^
    ☕ Czarna Kawaa - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję współprac i życzę wytrwałości, na pewno uda wam się z chłopakiem pogodzić pracę i związek ^^ Trzymajcie się <3

    OdpowiedzUsuń
  12. So cute!

    http://helderschicplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje :)
    Śliczne zdjęcia :D


    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i życzę powodzenia z dalszymi współpracami.
    Zazdroszczę chłopaka, cudowne zdjęcia ♥
    Pogoda jest świetna, muszę się zgodzić :)

    Zapraszam do mnie :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję współpracy :) Świetne zdjęcia, szczęście aż bije :)

    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia, nie wytrzymałabym gdyby mój chłopak był tak daleko
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem, czy pomogłam, bo jak pisałam miałam drobne problemy, jednak gratuluję serdecznie :)) Dziękuję za komentarz u mnie, pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje. Śliczna z was para.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje =^.^= Urocze zdjęcia :3

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna z was para ! :)
    wspólna obserwacja ? http://paperlifex33.blogspot.com/ zacznij i daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia :)
    Gratulacje i powodzenia ^^

    http://amira-asante.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję współpracy! Ooo, widzę że mój blog jest podlinkowany, dziękuję! :D
    przeurocze zdjęcia :3 słodko razem wyglądacie <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie słodkie zdjęcia :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjecia , na prawde się dobraliście . Razem wyglądacie świetnie <3
    pozdrawiam i zapraszam cieplutko :3
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję współpracy! ;)
    Słodkie zdjęcia ♥
    http://buldoger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne macie zdjęcia. <3
    Mnie też bardzo cieszy obecna zmiana pogody, w końcu zaczyna się robić wiosennie. Nie ukrywam, że najbardziej lubię zimę, ale takie przyjemne słoneczko od czasu do czasu nie jest złe. xD

    OdpowiedzUsuń
  27. Jacy kochani :) Również zaczynam współprace!

    Obserwuję mam nadzieję, że mój blog tez Ci się spodoba! :)

    Możesz poklikać w linki? Dla ciebie to chwila, a dla mnie znaczy bardzo wiele!
    girllrauhl.blospot.com Dziękuje, jeśli potrzebujesz pomocy pisz! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję !
    Zdjęcia wyszły naprawdę pięknie ;3

    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam ; http://natalii-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratki dziewczyno! Tak trzymaj! :P
    seeanedesu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje kochana ;* wpis jest swietny a zdjęcia cudowne ;)
    Zapraszamy do nas ;*
    Moze wspolna obserwacja ?

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję nawiązania współpracy :) A Tobie i Rafałowi życzę wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
  32. To współczuje.. wiem jaki to ból kręgosłupa! ja niestety nie moge przez piszczele.. Ale chetnie bym zagrała ;)) haah, no ja juz ogarniam, bo matma i ustny angielski to zlo :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Super, że udało Ci się nawiązać współpracę. Powodzenia . :)

    Wytrwałości w związku życzę. Tęsknota też czasami sprzyja dobrym relacją w związku, bo wtedy można dowiedzieć się jak nam zależy.

    styloovnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję współpracy! Oj patrząc na te miłosne zdjęcia, naprawdę uśmiech aż sam pojawia się na twarzy! :)
    http://co-powiesz-na-problemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratulacje współpracy ;)
    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. kochane zdjęcia :*
    threedayholiday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluje :3 i życzę dalszych sukcesów ze współpracami. No i tego, żebyś była jak najbliżej i najczęściej z Rafałem <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluje :)
    teenluxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. gratuluje wspólpracy! śliczne zdjecia

    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń