piątek, 6 marca 2015

Hello March. Romwe.

~ Ohayo  
Hej myszki! Zaczął się marzec, w końcu! Oznacza to, że wielkimi krokami zbliża się wiosna. Uwielbiam ciepłe słoneczko, zapach kwitnących roślin i śpiew ptaków o poranku. Wiosenny pozytywizm napawa mnie szczęściem. Niestety, nie mogę cieszyć się w pełni uroków rozpuszczonego śniegu i oślepiającego słońca. Jak zwykle w porze wczesnowiosennej złapałam grypę i do poniedziałku mam zwolnienie, co oznacza pobyt w domu. Dobrze, że już czuję się lepiej ♥

Ale mam dla was dziś lepszą historię :)  Leżąc w domu, zaczęłam się zastanawiać i wpadłam na genialny pomysł. Pierwsza współpraca z firmą! Zawsze byłam ciekawa jak to wygląda, jakie są ogólne zasady... jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem będę miała okazję to sprawdzić :)



To sklep, który już dawno wpadł mi w oko.
Zrobiłam listę rzeczy, które przypadły mi do gustu. Moglibyście poklikać w podane niżej linki? Chciałabym by współpraca się udała, jestem bardzo ciekawa jak będzie wyglądać moja pierwsza blogowa praca 

♥ Żeby was zachęcić mam propozycję! Każdy kto w komentarzu poda cenę jednej z podanych rzeczy, jego zdaniem najlepszej, zostanie polecony w poście: czyli Klik=Darmowa reklama. 

Bluzy:
Klik      Klik      Klik

Klik      Klik      Klik

Sukienki:

Klik      Klik      Klik

Sweterki:
Klik      Klik      Klik

Klik      Klik      Klik

T-shirty:
Klik      Klik      Klik


Szorty:
Klik      Klik      Klik

Płaszcze:
Klik      Klik      Klik

Klik      Klik      Klik

Kurtki:
Klik      Klik      Klik

Klik      Klik      Klik

Spódnice:
Klik      Klik      Klik

Klik      Klik      Klik

Legginsy:
Klik      Klik      Klik

Klik      Klik      Klik

Bransoletki:
Klik      Klik      Klik

Naszyjniki:
Klik      Klik      Klik

Buty:
Klik      Klik      Klik


Podobają się moje propozycje? Wiem że każdy ma inny gust, dlatego niecierpliwie czekam na wasza opinię :) Wszystkim, którzy chcą mi pomóc- bardzo dziękuję! :) odwdzięczę się... sami wiecie jak :) Notkę powoli czas kończyć, muszę znów wziąć te paskudne lekarstwa.

Kocham was 

106 komentarzy:

  1. Zycze zdowka !! A co do zdjec, to sa fajne :)

    http://yagodamelody.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam grypę. Nie pozostaje mi nic innego tylko życzyć powrotu do zdrowia! Wybrałaś śliczne rzeczy! :)
    http://blaack-pearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się najbardziej podoba ta sukienka z cienką kokardą w pasie.
    Przydałaby sie na komunię do brata i na bierzmowanie...
    Orientujesz sie w cenach?


    http://lifestylebyzuzanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne rzeczy! Poklikałam w kilka linków :) Też uwielbiam wiosnę, uwielbiam, gdy jest zielono i wszystko budzi się do życia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Like your blog very much! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrówka!!! ;)
    Prześliczne te rzeczy!! ;)
    Najbardziej jednak podobają mi się bluzy *-*
    ~Zuza

    OdpowiedzUsuń
  7. Kliknęłam we wszystkie, ale nie oczekuję rewanżu ani nic, zrobiłam to bo lubię ciebie i twojego bloga. Mam nadzieję, że uda ci się nawiązać współpracę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też było trudno się przełączyć na "tryb szkolny", ale nareszcie weekend. Prześliczne rzeczy ma ten sklep, podam Ci ceny rzeczy, które najbardziej mi się spodobały:
    Bluza z Myszką Miki: $12.33
    Bluza z pandą: $21.17
    Bluza ze stokrotką: $16.33
    Różowa sukienka: $13.67
    Sweterek z kotem: $26.00
    Bordowy sweterek: $18.33
    Biały T-shirt z liczbą 77: $10.50
    Szorty w stokrotki: $13.33
    Czarne szorty z ćwiekami: $9.99
    Szaro-granatowy płaszczyk: $41.67
    Miętowy płaszcz: $41.67
    Kurtka z wzorem kwiatowym: $29.50
    Spódniczka w kotki: $9.99
    Spódniczka w róże: $15.67
    Spódniczka w krzyże: $8.99
    Legginsy z kośćmi: $10.83
    Trzecia bransoletka: $1.99
    Naszyjnik z napisem Lucky: $9.99
    Naszyjnik z kokardką: $4.25
    Naszyjnik z motylkami: $6.26

    http://my-life-story-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne rzeczy :-) Poklikane! klikniesz u mnie?

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2015/03/sheinside-cooperation.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie świetne! Ta bluzka z pieskami jest urocza :)

    http://traces-of-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. poklikane:)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne te bluzy <3 I w ogóle wszystko śliczne :)
    Oczywiście poklikane :D
    Pytałaś o wspólną obserwację - zacznij, a na pewno się odwdzięczę :D

    reallylovediy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia. szczerze to jesteś pierwsza blogerką jaka znam, która swoją pierwszą współprace zaczyna mając prawie 1000 obserwatorów. Podziwiam <3
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne te ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdrowia :)
    Świetne te ubrania.Najbardziej spodobały mi się:
    Legginsy - 36.82$
    Sweterek - 58.92$
    Sukienka - 56.68$
    Pozdrawiam :) http://doomilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuje za odwiedziny. Na prawdę świetny i pozytywny blog. Obserwuję i na pewno będe często zaglądac

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne ubrania! Najbardziej spodobały mi się:
    Biały T-shirt z liczbą 77: $10.50
    Szorty w stokrotki: $13.33
    Czarne szorty z ćwiekami: $9.99
    Szaro-granatowy płaszczyk: $41.67

    Będzie mi miło jeśli zostawisz coś po sobie, na moim blogu ♥
    JuliaPoborczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne ubrania! ;)

    Zapraszam na nowego posta! ♥
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog i śliczne ubrania.
    Pytałaś się o obserwację... ja już zaobserwowałam, bo bardzo spodobał mi się twój blog :)
    Nie mogę się doczekać obejrzenia twych rysunków :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Buty, buty, buty, buty <- normalnie się zakochałam! Uwielbiam, kocham, ubóstwiam takie buciki! <3
    + płaszcze do tego, łooo! <3

    Zapraszam do siebie jak coś i pozdrawiam + dodaję do obserwowanych. :)

    http://zasnute.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I te spódniczki i legginsy... Weszłam do raju <3 . <3

      Usuń
  21. tez kiedys wspolpracowalam z Romwe lecz mieli zmiany w systemie i przez jakis czas nie mieli fashion blogger program. Zycze powodzenia ;)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  22. Sporo fajnych rzeczy pokazałaś. Poklikałam.

    OdpowiedzUsuń
  23. parka zielona - US 41,67
    likeapearlsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Współpraca to dobra rzecz! Mi osobiście najbardziej podoba się:
    -Skeleton Print Elastic Legging US$10.83
    -ROMWE Skeleton Knitted Black Jumper US$17.33
    -Panda Pattern Fleece Sweatshirt US$21.17

    Myślę, że to najfajniejsze rzeczy :)

    justyna-and-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bluza panda i sukienki są śliczne! Poklikałam także :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. dzięki za odwiedziny i miły komentarz :) chętnie wymienię się obserwacją :)
    moim zdaniem ta kurtka dżinsowa z szarym kapturem wymiata :) kosztuje 20.67$ po przecenie :)

    babazaklawiatura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. poklikałam, limonkowa sukienka jest prześliczna!
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Też ostatnio chorowałam, na szczęście już mi przeszło. Zdrowia życzę.
    A mi w oko wpadł ten sweterek ze szkieletem za US$ 17.33, meega! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Niemal wszyscy w moim otoczeniu ostatnio chorują, łącznie ze mną, więc życzę szybkiego powrotu do zdrowia ^^ Wszystkie te rzeczy są śliczne, ale najbardziej spodobała mi się bluza z pandą za US$ 21.17 :D Jeszcze raz pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Poklikałam w linki ^^
    Zielona sukienka- $16.67

    Mam do Ciebie ogromną prośbę. Mogłabyś kliknąć u mnie w najnowszej notce w linki do sklepu Romwe? Proszę dla Ciebie to tylko kilka sekund, a dla mnie to naprawdę bardzo ważne. Z góry dziękuję! ♥ Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne ubrania *.* Teraz wyrzyscy chorują, a dopiero co pozbyłam się przeziębienia ;P

    http://trzynastywymiar1820.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Poklikałam :D
    Najbardziej podobała mi się bluza w pandę za 21,17 $
    No urocza jest <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny post :) Obserwacja za obserwację? + zapraszam do mnie ';)) http://we-can-dreaming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Bluzy, legginsy, buty, koszulki, sukienki.. Wszystko cudowne i sama bym takie chciała! :D
    Poklikałam w te, które mi się najbardziej podobało bo dużo tego ;)

    Zapraszam do siebie,
    http://to-read-or-not-to-read.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja także kocham wiosenne słoneczko. Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Poklikałam. <3
    Kurczę, tyle ładnych rzeczy, że ciężko mi było wybrać, ale z tego wszystkiego na pewno ubrałabym się w czarną spódniczkę za $10,99. Bluza z pandzią też śliczna (21,17). No i różowa kurteczka (41,67)! Mam ostatnio parcie na ten kolor, będę się musiała za taką rozejrzeć. *Q*

    OdpowiedzUsuń
  37. Już się nie mogę doczekać tej wiosny! Niech szybko przychodzi bo ta pogoda mnie już dobija ;__;
    świetne rzeczy wybrałaś, widzę że mamy podobny gust, haha :D
    uczciwie poklikałam:
    cena bluzy-pandy: US$21.17
    powodzenia ze współpracą!


    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładne ciuszki wybrałaś. Poklikałam te, które mi się najbardziej spodobały i te, które mniej. Ciężko było zdecydować się na jedną rzecz, więc wybrałam kilka:
    Bluza w kwiatki: 37,37 zł
    Bluza z pandą: 71,98 zł
    Bluza ze stokrotką: 55,52 zł
    Różowa sukienka: 46,48 zł
    Sweter z kotkiem: 88,40 zł
    Sweter czerwony (ten który nosi nazwę: Wine Red Long...): 62,32 zł
    T-shirt Cat NEW YORK...: 35,70 zł
    T-shirt Floral...: 27,17 zł
    Szorty w stokrotki: 45,32 zł
    Szaro- czarny płaszcz: 141,68 zł
    Bransoletka z napisem ''love'': 6,77 zł
    I to wszystko co mi wpadło w oko ;)
    Pytałaś też o wspólną obserwację. Ja już obserwuje i czekam na uczciwy rewanżyk :)
    Pozdrawiam, Pola
    polcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. wybrałaś naprawdę ładne rzeczy, czywiście poklikane ^^
    sweterek z kotkiem (jest cudowny <33)
    US$26.00
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  40. Strasznie podoba mi się ta bluza z pandą.Bardzo bym taką chciała ;P

    kawaii-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Chyba najbardziej podoba mi się ten sweter bordowy , poklikane !
    Obserwujemy ?

    Pozdrawiam ! :*
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  42. Pierwszy płaszcz i druga sukienka są świetne :)

    http://dziennik-miedzymiastowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Super post gratuluje współpracy
    A rzeczy, które najbardziej mi się podobały to
    Bluza ze stokrotką: $16.33
    Różowa sukienka: $13.67
    Bordowy sweter: $18.33
    Miętowa parka: $41.67
    Spódniczka w róże: $15.67

    Zapraszam do mnie
    royal-princes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Zdrówka ;* Ja choruję od Poniedziałku :<
    Śliczne są te ubrania

    http://bllanka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam nadzieję, że dostaniesz współprace, poklikałam :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  46. Poklikałam we wszystko prawie haha
    ta czarna bluza z jednorożcem i napisem "go to hell"-19,33$
    http://noworneeever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Jakie piękne ubranka <33
    Zdrowia miss :*
    Noelleblognoellle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Jeju, jakie śliczne ciuchy *o*
    Pozdrawiam. ♥
    http://buldoger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczne zdjęcia;)
    Mam pytanko: skąd pomysł na adres bloga ayuna-chan? "Chan" od japońskiego "dziewczyna", czy tak jakoś???
    Pozdrawiam,
    Asia:)
    blog-joanki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ta bordowa spódnica <3 <3
    Nessi-blog-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. obserwuje juz!
    http://likeapearlsblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny blog!
    Zapraszam do mnie czasdlaksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Hi sweet!
    I love your blog and am following.
    I am Brazilian and I invite you to meet my space!
    Big kiss!

    Instagram: tamiya343 and Twitter: @ cat_343

    http://www.makedamotociclista.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  54. Są rzeczy, które mi się podbają i takie,które nie przypadły mi do gustu. Z poklikaniem to u mnie ciężko, bo jestem na komórce, która część stron tylko ładuje. Jak wejdę na laptopa to będzie lepiej. Dlatego też cen nie podam,ale wymienię co mi się najbardziej spodobało. Ładna jest ta jasna sukienka z paskiem, sweter z kotem, dwie spódnice (bordowa i czarna) i oczywiście kurtki skórzane! Możliwe,że część rzeczy,które mi się podobają pominęłam,ale mniej więcej to by były te.

    OdpowiedzUsuń
  55. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie :) Mi najbardziej podobają się te spódniczki - zwłaszcza ta w krzyże za 8,99.
    Pozdrawiam! [ znakmniejszoscitrzy.blgospot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  56. poklikane! a najbardziej spodobala mi sie bluza ze stokrotka (cena: 16.33$). mam nadzieje, ze uda ci sie nawiazac wspolprace!
    pozdrawiam, somethingniceee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Jak duży wybór! Wszystkie ubrania są genialne :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. dzięki za obserwację i miły komentarz! ;-* ja też już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Powodzenia w nowej współpracy :) fajne propozycje

    OdpowiedzUsuń
  60. Kochana we wszystko poklikałam ! <3 mam nadzieję że się uda ! <3
    zapraszam na nowego posta ! <3
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. lots of cute stuff! thanks for sharing!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  62. świetne ciuchy!

    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  63. Przepiękne ubrania, najleosza bluzka ze stokrotką :D .
    Poklikałam ;).
    U mnie już V rozdział, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz, pozdrawiam :*.
    www.tatarak-w-chinach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Spodenki w kwiatki $50:*
    Noelleblognoellle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. O, tak. Wiosna to to, czego wszyscy potrzebujemy <3. Słonko mi fajnie świeci w okno, jest moc!
    Życzę owocnej współpracy! Poklikałam trochę i... co dziwne, linki są niedostępne :o nie wiem czemu. Mam nadzieję, że to jednak coś dało.

    OdpowiedzUsuń
  66. Wybrałaś świetne ciuszki! :)
    Troche bylo z tym roboty ale poklikalam we wszystkie linki! :)
    I wgl blog mi sie podoba! Zapraszam do mojego swiata fotografii :)
    Moglabys poklikac rowniez u mnie? :)
    Pozdrawiam! :)

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  67. Wybrałaś bardzo ładne ubrania!
    Najbardziej podobają mi się spódniczki, kurki, szorty i bluzeczki :) Poklikałam!
    Mam nadzieję, że z dnia na dzień będzie coraz cieplej. W końcu to już marzec... Mam już dosyć chodzenia w czapkach, kurtkach... Nie mogę się doczekać wiosny, a tym bardziej lata.
    Pozdrowionka
    PS Świetny blog! Obserwuję
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  68. Druga bluza z Miki!
    $12.33
    http://booksybooksyinietylko.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  69. Mogłabyś mi wytłumaczyć o co chodzi z tymi współpracami? Dopiero zaczynam. Jak byś mogła odpowiedz na moim blogu. http://booksybooksyinietylko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo fajne ciuszki :) Najbardziej spodobały mi się t-shirty, mają ciekawe printy :) Powodzenia ze współpracą ;*
    http://dancing-in-the-rainy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Życzę zdrowia!
    Świetne rzeczy!
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    agnezdiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. czerwony sweterek i mietowa kurtka sa naj :)
    zaobserwowałam :D wejdziesz? arte-olaa.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  73. Przygarnęłabym wszystkie ciuchy :P Ja też chciałabym już zacząć współpracować z jakąś firmą, ale mam za mało obserwatorów :( Powodzenia!
    Bluza z Myszką Miki 12,33$
    http://perlley-suzanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Super ubrania :) krótkie shorty genialne ♥ poklikane!
    Ogólnie blog spodobał mi się, więc obserwuję ♥
    Zapraszam do mnie [KLIK]
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  75. świetne rzeczy wybrałaś ! <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Na prawdę bardzo ładne rzeczy :) Oczywiście kliknęłam ^ ^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Great pictures:)

    i'm following you via gfc, hope you can follow me back, kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  78. Poklikane :) U mnie również linki do klikania, jeśli masz ochotę- zapraszam :).

    OdpowiedzUsuń
  79. Poklikane same super ubrania :]

    OdpowiedzUsuń
  80. poklikałam we wszystkie linki :) Mogłabyś u mnie także poklikać? :)
    SHEINSIDE:
    http://hepimiau.blogspot.de/2015/03/wishlist-sheinside.html
    CHOIES:
    http://hepimiau.blogspot.de/2015/03/wishlist_9.html
    bardzo to dla mnie ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  81. kocham wiosnę! <3
    zapraszam do mnie! - http://beansjolanta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Pokliałam ;) Same cudne rzeczy , aż ciężko było by wybrać 1 rzecz ! :D


    OdpowiedzUsuń
  83. rzeczy są poprostu prześliczne! Oczywiście że poklikałam! :D

    patricia9810.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Kliknęłam w buty, bo byłam ciekawa ceny - nie jest jakoś kosmiczna, ale i tak mnie to przerosło xD. Fajny pomysł z tą współpracą, pozdrawiam ;).

    OdpowiedzUsuń
  85. fajne ubrania :)
    http://issku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. very nice stuff! thanks for sharing!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. thanks for following, I'm following back!

    OdpowiedzUsuń
  87. they have such cute stuff!

    xx danielle // shades of danielle

    OdpowiedzUsuń
  88. Poklikałam :)
    Super wszystkie rzeczy ;*
    Pozdrawiam,
    Czy mogłabym liczyć na twoje kliknięcia ?
    (Mój blog)- klik!

    OdpowiedzUsuń
  89. Wszystkie rzeczy są świetne, ale najbardziej spodobał mi się szaro-czarny płaszcz za US$ 41.67 ^^ I życzę zdrowia, przyda się w taką pogodę :D

    OdpowiedzUsuń
  90. poklikałem!
    Jeśli możesz to poklikaj w nazwy poszczególnych kategorii np. "płaszcze" na moim blogu!
    www.panmalofel.com/2015/03/must-have-spring-summer-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  91. Śliczne ciuszki, uczciwie poklikane ♥

    Poklikasz u mnie? :D ♥Mój blog-kliik♥

    OdpowiedzUsuń
  92. Bardzo ładne rzeczy <3 Poklikałam, ale nie mogę otworzyć niektórych stron. Spróbuję jeszcze raz, może to coś dało i tylko mi się wydaje, że nie?
    zapraszam: ksiezniczkasarah, nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  93. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  94. Poklikałam ;) Poklikasz wzamian u mnie? :)
    http://kingaphotoography.blogspot.com/2015/03/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  95. Też uwielbiam wiosnę i słońce. Świetne rzeczy, poklikałam.
    Obserwujemy? paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Super blog polecam także mojego i moich przyjacioł : http://mywaays.blogspot.com/?m=1 :-* POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  97. Sporo ciekawych propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  98. super szmatki! :) obserwuje i licze na reanż ;)
    http://toloveyourselff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. Poklikałam☺
    Uwielbiam wiosnę. Zapraszam Wszystkich na konkurs do mnie:
    blog-joanki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Bluzy są świetne! Sama chętnie bym do szafy przyjęła:)
    Obserwuję i liczę na rewanżyk:)

    OdpowiedzUsuń