sobota, 4 kwietnia 2015

Easter party!

Ohayo 
Co u mnie? Tak w wielkim skrócie:
Ogólnie to lubię święta, chodź może inaczej, polubiłam odkąd to mój chłopak zaczął je spędzać razem ze mną. Nic nie jest piękniejsze, niż czas spędzony razem z ukochaną osobą, a to już nasze drugie święta. Nie mogę doczekać się lanego poniedziałku :)
Tradycyjnie, jak przystało na święta Wielkanocne pada u mnie śnieg. Nie jestem zaskoczona ani trochę. Na szczęście szybko się rozpuszcza.
Dzięki początkowej współpracy z firmą Sheinside mogę cieszyć się tą słodką bluzką z wielką kokardą na plecach. Jestem ciekawa czy podoba się i wam.Ja jestem naprawdę bardzo zadowolona. Jest luźna, więc ukrywa niedoskonałości i delikatnie odsłania plecy, co jest bardzo kobiece a z drugiej strony chodź trochę zakrywa moją wielką bliznę po szwach. Idealne rozwiązanie dla kogoś po operacji, jak ja.
Klik w link: <bluzka>





Mam do was wielką i bardzo gorącą prośbę. Jako że dopiero współpracę zaczęłam, muszę zdobyć trochę klików. To losowe linki.
 Kto kliknie w link i wpisze w komentarzu w co trafił, zostanie polecony w kolejnym poście ♥ ! 
Klik Klik Klik Klik Klik Klik
Klik Klik Klik Klik Klik Klik
Klik Klik Klik Klik Klik Klik
Klik Klik Klik Klik Klik Klik
Klik Klik Klik Klik Klik Klik
Klik Klik Klik Klik Klik Klik
Klik Klik Klik Klik Klik Klik
Klik Klik Klik Klik Klik Klik
Chodź wybrałam najbardziej charakterystyczne ubrania, proszę o dokładny opis :)
Kocham was czytelnicy 

63 komentarze:

  1. Miałaś operację? Jeśli mogę wiedzieć miałaś skoliozę? (w złym przypadku mogę taką mieć)
    Bluzka naprawdę śliczna
    Pozdrawiam
    http://julialukaszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka w kwiaty, czarna bluza z okiem, bluza w kwiaty.
    Ja napisałam do ROMWE z prośbą o współpracę.

    http://lifestylebyzuzanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna bluzka, uwielbiam odkryte plecy. Trafiłam na czarną sukienkę z białymi koronkami przy rękawach i dekolcie.
    Spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna ta bluzka czarna :D
    Wesołych Świąt!
    zapraszam do siebie nowy post
    my-life-by-marley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna ta bluzka czarna :D
    Wesołych Świąt!
    zapraszam do siebie nowy post
    my-life-by-marley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczna bluzka! oraz zdjęcia


    patricia9810.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczna bluzka! oraz zdjęcia


    patricia9810.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Slicznie! :)
    Ja dobralabym stanik bez plecow... nie wyglada to tak do konca estetycznie.
    Pozdrawiam!

    visit me soon on
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa bluzka, ale u mnie za zimno na takie szaleństwa:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz! :) bluzka super na Tobie wygląda! :) kliknęłam i trafiłam na białą bluzę z piłką z pokemona, nie pamiętam jak ona się nazywa :P Z napisem I choose you! :)



    ~zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  11. Niech Wielkanoc napełni wasze serca radością,
    miłością i spokojem.
    Radosnego, wiosennego nastroju
    podczas dzielenia się posiłkiem przy wspólnym stole,
    w gronie najbliżej rodziny.
    Niech te Święta przepełnią was radością i wiarą.
    Smacznego Święconego jajka oraz mokrego Śmigusa dyngusa.
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna bluzka, bardzo mi się podoba - wyglądasz w niej pięknie c:
    Kliknęłam w białą bluzkę z czarnym napisem i siedemnastką.
    pozdrawiam ciepło ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna bluzeczka! ♥
    w kliku trafiłam na tshirt z obcałowaną myszką miki-bardzo łądny ;)
    poklikałam i proszę o to samo u mie w najnowszym poście, bardzo mi pomożesz;)

    zapraszam serdecznie : gertrama.blogspot.com
    Proszę o kliki u mnie w najnowszym poście, do wygrania post promujący ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bluzka po prostu cudna!
    Ja trafiłam na różowo- białą sukienkę z czarnym paskiem i kwiatami.
    Zapraszam do siebie:
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja :)
    ja trafiłam na białą bluzę z "Beedo" :p
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  16. Łysolek mój <3 Mogłam w sumie napisać 'golasek' dużo by to nie zmieniło, a zabrzmiałoby dziwnie. xD haha to prawda, usposobienie wspaniałe mają. no i ogolnie, ja uwielbiam łyse zwierzaczki. sfinksy, grzywacze chinskie <3
    nie nie jezdze już. poza gyaru i japan fashion srednio nteresuję się już mangą i anime. głównie ghibli. no i srednio mam na to czas, ale nie ukrywam, że ostatnio trochę mnie korci by jechać gdzieś na jakiś gdzie mam stosunkowo blisko (Poznań)
    ( *¯ ³¯*)♡
    __________________________________________________

    Śliczna bluzka. Fajna bo właśnie taka luźna jest. osobiście uwielbiam tego typu stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna bluzka!
    Trafiłam na niebieską sukienkę na szerokich ramiączkach z czarnym paskiem :)

    http://life-by-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna bluzka ! podoba mi się :) :*
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluzka jest świetna :)
    Pogodnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śnieżkami będziemy się rzucać w lany poniedziałek, bo u mnie też śnieg :P hehe
    Świetna jest ta bluzka, powiem Ci, że u Ciebie robi o wiele lepsze wrażenie, niż na ich stronce :) super ta kokardka się prezentuje <3
    Biała bluza z drzwem 13.67 $, biala bluza w śmieszne, żółte ludziki 16.67 $ + kliknięty link Twojej bluzki z kokardką :)
    powodzenia życzę i Również bardzo bym Cię prosiła o szczere kliknięcie linków w poście oraz banera Sheinside :) Z góry dziękuję ślicznie i pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześć Kochana, chciałabym życzyć Tobie spokojnych i radosnych świąt, udanej pogody tym bardziej w dyngusa i aby uśmiech przez najbliższe dni nie znikał z Twojej twarzy :*
    Zapraszam na mój świąteczny post, w którym majstruje diy - czyli wielkanocny stroik, który jest bardzo prosty do wykonania, a pięknie dekoruje świąteczny stół :)

    http://ilonastejbach.blogspot.com/2015/04/diy-dekoracja-stou.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Z okazji świąt życzę dużo ciepła, zdrowia i ładnej pogody, bo u mnie też pada śnieg i jest okropnie zimno, więc mam już tego dość.
    Poklikałam trochę w linki i życzę powodzenia w dalszej współpracy ^^ A pierwszym, na co trafiłam, była biała bluzka z krótkimi rękawami, z tyłu trochę dłuższa, z napisem "MEOW", który wygląda jak napisany czarnym markerem. Bluzka prosta, ale bardzo ładna, mnie kojarzy się z latem i z kotami, a są to dwie rzeczy, które uwielbiam :D
    Pozdrawiam, musimy wytrwać w tej pogodzie, a wiosna nam to wynagrodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. cudownie, Wesołych Świąt :)))
    activeandhealthylife.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajna bluzka
    Masz rację śnieg na Wielkanoc, nic nowego :D
    Poklikałam
    Pozdrawiam, Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Trafiłam w tą sukienkę : White Short Sleeve Striped Dress
    Za 13.19$
    Kliknęłam tez w ta cudowna bluzkę, klikniesz u mnie?Klikniesz w link Sheinside w tym poście? KLIKKlik

    OdpowiedzUsuń
  26. Great look!

    http://helderschicplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta bluzka jest prześliczna, mi osobiście bardzo się podoba. <3
    U mnie też padał śnieg na święta, ale nie utrzymał się na szczęście. Z tego, co pamiętam w zeszłym roku chyba było całkiem ciepło...

    OdpowiedzUsuń
  28. Ostatnio też zauważyłam,że śnieg u mnie padał. Na szczęście już wyszło trochę słońca.
    Bluzka szczerze mówiąc nie jest w moim guście. Rzecz w tym,że nie lubię kokard...

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam pokemony, akurat trafiłam na bluzę z pokebolem ;)

    A bluzka śliczna!! Uwielbiam słodkie kokardki! ♥
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bluza jest cudowna! U mnie na święta akurat świeci słoneczko :)
    kliknęłam w link i natrafiłam na: sukienke czarną ze złoty paskiem :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://seecreetivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wesołych Świąt :)
    Bluzka bardzo ładna, ta kokarda jest bardzo urocza. Wyklikałam dwie bluzy (w kwiaty i taką śmieszną żółtą), niebieską koszulę i śliczną bluzkę w ptaszki. Ta ostatnia spodobała mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  32. Niezmiernie mi się podoba ta bluzka *.*. Ale chyba nie na tą pogodę, którą mamy ;).
    W moich okoliach też pada śnieg..
    U mnie pojawił się VI rozdział, będzie mi miło jak przeczytasz i skomentujesz :)).
    www.tatarak-w-chinach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna ta bluzeczka! Ja w święta głównie jem haha Mokrego poniedziałku!

    justyna-and-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetną masz tę bluzkę z kokardą.

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne zdj. :D
    Zapraszam do mnie :D
    http://aguuublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ta bluzka z kokardą jest świetna.
    Piękne zdjęcia

    http://blog-weryy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna jest ta bluzka. Oczywiście pomagam we współpracach, więc kliknęłam w kilka linków. Oto na co trafiłam :)
    Jasna niebieska sukienka z paskiem i koronkowymi ramiączkami
    Biało - różowa sukienka z paskiem i różyczkami (?) na górze
    Bluzka w arbuzy (która jest cudowna <3)
    Sportowa niebieska sukienka z numerem 36 w odbiciu lustrzanym
    Czarna dosyć długa bluzka z numerem 23
    Czarna bluzka z UFO :D
    Różowa rozkloszowana sukienka
    Sweterek w różyczki i inne kwiatki. Niby różowy, ale taki dosyć popielaty
    Biały sweterek z drzewem i napisem „Once Upon a Time” (śliiiczny)
    Biały sweterek z makiem i rękawkami jakby koronkowymi

    Pozdrawiam :)
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna ta bluzka :3 Kokardka jest urocza :D
    Trafiłam na "White Halter Floral Print Flare Dress". Śliczna, wiosenna sukienka w kwiaty z cudownym wycięciem na dekolcie! :D

    rozowykwiatlotosu.blgospot.com
    fitisequalhappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny blog :)
    Zapraszam do mnie w nowym poście akurat konkurs, zachęcam do wzięcia udziału!
    http://maksymalnieoptymistycznie.blogspot.com/2015/04/blog-post_6.html#more

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna bluzka *.*
    Zapraszam do mnie iza-introverted.blogspot.com
    Może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  41. ślicznie wygladasz ! :)

    sniadanielejdis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Great post! I love your outfit! I hope you had a happy easter. I really like your blog, I'm following you now on g+ and gfc. Checkout my blog and if you like it follow me too. Let's keep in touch! :D

    http://perlasancheza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Haha, u mnie na szczęście nie było śniegu :D
    Wspaniała bluzka, jestem zakochana w kokardach! Ślicznie w niej wyglądasz <3
    Trafiłam na bluzę w fioletowe kwiatki na pani w okularach :p

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne zdjęcia ♥ Zapraszam do mnie - http://happily-mrsmalik609.blogspot.com/ ♥
    Zaczynam od nowa ( Licze na kom - To bardzo motywuje ) ♥

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczna jest ta bluzka :)
    U mnie święta nie były ciekawe bo byłam chora i nic z moich planów nie zrealizowałam. W dodatku pogoda była okropna bo sypał śnieg

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładna i efektowna ta bluzeczka :)
    Ja trafiłam w T-Shirt z obcym :D Nazywa się Black Extraterrestrial Print Slim T-Shirt :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Hej, superowy post ! Zapraszam Cię na nową notkę!
    http://dlifebook.blogspot.com/2015/04/pracowity-wieczor.html#comment-form

    Byłoby miło gdybyś zostawiła coś po sobie ! :)
    przecudna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  48. love the bowl detail!

    http://differentcands.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Bluzka świetana poklikałam we wszystkie linki mam nadzieję, że ci pomoże:) Masz świetny blog i uważam, że zasłużyłaś na współprace jeśli można kilkać np. jutro też to napisz mi wróce jutro i też poklikam trzeba sobie pomagać :)
    Pozdrawiam cieplutko miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Takie cudowne zdjęcia! I cudowna figura *.*
    Zazdroszczę takich świąt :) Dobrze że się udały!
    trafiłam na: Red Sleeveless Backless Bow Pleated Top
    Życzę powodzenia. Trzymaj się! :*
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. świetny post :) podoba mi się twój blog ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Prześliczna bluzka! Bardzo pasuje do Ciebie :)
    Jak zobaczyłam pierwsze zdjęcia to myślałam, że to jakaś modelka z Sheinside :D
    Trafiłam.na prześliczną bluzkę z arbuzami, coś w moim typie <3

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Przepiękna bluzka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  54. II urodziny bloga, specjalna notka z podziękowaniami + podsumowaniem! zapraszam - ksiezniczkasarah

    OdpowiedzUsuń
  55. Following you, your turn now :)

    http://rustorstardust.blogspot.pt/ **

    OdpowiedzUsuń
  56. It’s awesome post!
    Thanks for sharing it!)

    p.s. do you like shopping or travel? Read how to save up 75% in my new post http://www.dianacloudlet.com/2015/04/universal-clothes.html

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Ale masz figure! zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń