piątek, 15 maja 2015

Matura time

Ohayo 

Matura już za mną! Jak mi poszło? Trudno powiedzieć. Na angielskim zabrakło mi czasu, mogłabym siedzieć co najmniej godzinę dłużej. Niestety, fakt że słabo rozplanowałam sobie czas spowodował, że nie zdążyłam przeczytać kilku zadań, a co za tym idzie, na chybił trafił pozakreślałam kwadraciki. Lepiej jest jeżeli chodzi o wyniki egzaminów ustnych, angielski 60% i polski 90%. Zdałam kochani! ale pod znakiem zapytania stoją wyniki z trzech egzaminów pisemnych.

Bardzo podoba mi się zdjęcie, które ostatnio na swój profil wstawił Tymbark.

Jako, że przez maturę nie miałam czasu by zrobić jakieś nowe zdjęcia, postanowiłam że zrobię mix zdjęć z telefonu. Oto małe podsumowanie roku, wybrałam najciekawsze wspomnienia :)

 
1. Na imprezce z Rudą, w naszej okolicznej imprezowni.
2. Uczenie się chodzenia na szczudłach, podczas poprzedniego niuconu.
3. Andrzejki z Kaśką i naszymi chłopakami.

4. Plakat mój i Rudej z okazji dnia drzewa.
5. Na zakupach z Bruśką, Rudą i Kosmatą... i z pieskiem.
6. Mój kot. Gdy śpi tak ciekawie odchyla głowę do tyłu.

 
7. Gotowałyśmy z Kaśką przed Bożym narodzeniem.
8. Moja Mucha.
9. Kolacja jaką zrobiliśmy sobie z Rafałem.

10. Z Kaśką w Macu.
11. Na łyżwach z Rafałem i Martą.
12. Na basenie z Kaśką i Kamilem.

 
13. Studniówka!
14. W ten sam dzień urodziły się pieski.
15. Plakat na ekonomię, wykonany z Rudą.

16. Mój kot w mojej wannie.
17. Zegar naścienny, który dostałam od Rafała <jestem Kociarą!>
18. Smerf po zawale, namalowany na jednym z przystanków.

 
19. Wycieczka z Kaśką na rowerze.
20. Relaks przed maturą.
21. Urodziły się małe kotki.

22. Moja sałatka z owcami morza i japońska herbata.
23. Matura time!
24. Poprosiłam o małą, dostałam dużą.

Raczej nie zapisuję momentów życia za pomocą telefonu, tylko aparatu, jednak co nie co udało mi się z niego wygrzebać. 

Tak jak obiecałam, o to wszystkie blogi, które pomogły mi i spełniły warunek podany w poprzednim poście. Polecam je, autorki mają naprawdę dobre serduszko.
emotions-written-on-carts.blogspot.com   nataliexbrunette.blogspot.com
asian-miracles.blogspot.com   justsayhei.blogspot.com
iza-izaa-blog.blogspot.pt   life-musska.blogspot.com
minnority.blogspot.com   fashionelja.blogspot.com
by-natalixx.blogspot.com   style-of-secret.blogspot.com
karolinnn.blogspot.com just-aulia.blogspot.com

Kocham was czytelnicy 

48 komentarzy:

  1. Co do matur, na pewno będzie dobrze, a przynajmniej nieźle ;)
    Z niektórych zdjęć można się pośmiać, ale fajnie, że dobrze spędziłaś czas ^^
    Dziękuję za polecenie mojego bloga, pozdrawiam i życzę miłego weekendu! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyników ustnych matur, poszło rewelacyjnie. Z pisemnymi też na pewno będzie dobrze. Mój angielski był kulawy, a napisałam na 74%.

    OdpowiedzUsuń
  3. Great photos!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/05/doubting-in-pink.html

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno wszystko pozdajesz. teraz rozkoszuj sie najdłuższymi wakacjami w zyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maturką się absolutnie nie przejmuj, na pewno wszystko zdałaś. Skoro inne egzaminy poszły dobrze angielskim nie ma się co przejmować, jego nie da się nie zdać. xD
    Ile zdjęć! I ile dobroci na nich! <33

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny taki mix.
    Oby wyniki matur jak najlepsze :)
    Pozdrawiam. http://doomilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny post i bardzo ladne zdjecia! :)

    Zapraszam do siebie / nowy post, moze skomentujesz?
    ♡ Melody's blogg ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyników z ustych :)
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobre wyniki ustnych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. życzę ci,żebyś zdała te pisemne :D
    :)
    fajne zdjecia
    pozdrawiam cieplutko!
    :*
    zapraszam nowy post! :)
    my-life-by-marley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyników :D Oby reszta wyników też była dobra! Trzymam kciuki :*
    Świetne zdjęcia:3 Uwielbiam takie mix'y :3
    Dziękuję za polecenie mojego bloga, to bardzo miłe <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dasz radę! Wierzę w Ciebie ♥ Mix jest świetny :)
    ~*~
    Serdecznie zapraszam na wiosenny konkurs fotograficzny ⇓
    http://olusiek-blog.blogspot.com/2015/05/konkurs-welcome-springtime.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Będę trzymać kciuki za wyniki egzaminów pisemnych :)
    Mix zdjęć świetny, lubię takie posty :D
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. nice pics!!!
    kisses.....


    zapatosrojosmoda.blogspot.mx

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wyników z matur ustnych ;) Ja niestety dopiero odpowiadam w środę z polskiego, a 28 maja z angielskiego. Pisemnych się nie obawiam poza polskim. Nie jestem przekonana, czy oby na pewno zaliczą mi rozprawkę ;/
    No ale musi być dobrze. Trzeba mieć nadzieję. Trzymam za ciebie (i siebie jednocześnie) kciuki :)

    pozdrawiam
    http://edzia-photoamator.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. gratulacje i trzymam kicuki by z pisemnych też było dobrze :)

    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/2015/05/walktrendy.html
    czy mogę cię prosić o kliknięcie w jeden link w poscie?

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje i powodzenia :)
    iza-introverted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja matura jest dopiero za dwa lata a już się jej obawiam. Ja także trzymam kciuki za cześć pisemną :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Na pewno będzie dobrze z maturami <3. Wierzę w twoją moc pisania!
    Ojejciu, dzień drzewa jest w moje urodziny ;_____; jestę drzewę.
    Zdjęcia z telefonu takie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post !:)))
    Zapraszam: www.zatrzymanaprzezciebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety u mnie za rok przelecialo tak 5 lat i za rok to musze wszystko od nowa zdawac :(

    p.s. zapraszam do mnie na nowy wpisik: http://ilonastejbach.blogspot.com/2015/05/dwie-twarze.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Przynajmniej masz już to za sobą! :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  23. Bądź dobrej myśli. Najważniejsze, że już po :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uważam,że najlepsze podejście to zachować taki umiar. Nie lekceważyć matury i się budzić dwa miesiące wczesniej i nie stresować się tak bardzo (choć wiem,że i tak wszyscy się stresują).
    Trzymam kciuki za pisemne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje! :) Mam nadzieję, że egzaminy pisemne także poszły Ci dobrze!Też uważam, że jeśli podchodzimy na luzie do takich egzaminów to jakoś lepiej idzie, chociaż i tak strasznie trudno zachować spokój :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny mix ze zdjęć, uwielbiam takie posty :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też już maturę mam za sobą :D Nareszcie można wyluzować :) Najbardziej bałam się ustnego polskiego bo ja i wygłaszanie jakiegokolwiek monologu publicznie... no cóż :D Ale było 78% więc jak na mnie to był cud :D z angola ustnego stuknęło 86 ;) w pisemnym naliczyłam trzy błędy więc może będzie 94% ;) Mata zdana, rozszerzenia poszły tak sobie ale mogło być gorzej ;) nie wiem tylko jak pisemny polski, więc przekonam się w czerwcu :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobrze ze zdalas mature :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne zdjęcia ;)
    Gratuluję.
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny mix,ja też już po maturze, hi5 !

    poklikasz w linki u mnie na blogu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. matura, kiedy to było.. :) minęły już ładne 4 lata i z biegiem czasu powiem Ci, że matura to bzdura :) dopiero życie weryfikuje człowieka a nie jakiśtam egzamin ;)
    trzymam kciuki za jak najlepsze wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Trzymam kciuki za wyniki pisemnej matury:) Mi poszło nawet nie najgorzej, choć ustny angielski w porównaniu do ciebie to masakra! xD Za to polski prawie na równi:) Ale kiedy to było... ;p
    Fajne wspomnienia, Twój chłopak to Rafał? Mój też tylko ja raczej jestem psiarą niż kociarą, ale oczywiście kotki też lubię! :)
    Pozdrawiam.
    [kiimir.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluje zdania matury :) Pozdrawiam http://liveindifferentworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. OK OBSERWUJE! Gotowe!
    Twoja kolej!

    bede zaglądać tu cześciej bo świetny blog ! :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Trzymam kciuki za wyniki z matury. Super zdjecia ;)
    Obserwuję

    pinuphair-magda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Super blog <3
    Proszę więcej takich notatek ! Miło wraca się do takich blogów
    Ja tu zostaję na dłużej .
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Zapraszam do mnie ! Ja się uczciwie zrewanżuję
    http://patrycjabunt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. ja dopiero za rok matura... przekochany piesek! :)
    obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. jeszcze mnie to nie czeka! Ładne zdjęcia!

    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też pisałam matury w tym roku :P Szaleństwo. Podstawy poszły mi dobrze, ale ciężko stwierdzić jak rozszerzenia, a miałam ich 5, więc teraz wielkie oczekiwanie... Ustne dobrze mi poszły, polski mimo nowej formuły na około 70%, a angielski na 100% ;)

    sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja mam matury przed sobą. Za 7 lat. :/ Ale już się boję, haha!

    http://coolifes03.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny pomysł na zrobienie takiego posta ;) Pozdrawiam http://glooodomorek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Super post i blog również, widać, że wkładasz w niego dużo pracy, gratuluję! :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    plutaklaudia@o2.pl ♥.

    OdpowiedzUsuń
  44. Kochana będzie dobrze, wierzymy w Ciebie !
    Super zdjęcia, taka składanka. Bardzo dobry pomysł.
    Gif też bardzo fajny. !

    Zapraszam do mnie : http://reliablemargaret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Bedzie dobrze! Trzymam kciuki :))
    Super zdjęcia!
    Zapraszam do mnie : xmaalw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń