poniedziałek, 25 maja 2015

thank you

Ohayo 

Ostatni tydzień był cudowny, przepraszam, że nie dodałam żadnego wpisu ale mam usprawiedliwienie. Mój kochany chłopak pracuje bardzo daleko i przyjeżdża do mnie rzadko i na krótko. Teraz był u mnie przez więcej niż tydzień! Wszystko dla tego, że razem z moim tatą budują dom, w którym w przyszłości będę mieszkać i żyć razem z nim. Dlatego nie pisałam, chciałam spędzić z nim każdą chwilę.
Czas, który mieliśmy dla siebie wykorzystywaliśmy bardzo solidnie. Na przemian spędzaliśmy go aktywnie, leniąc się i odpoczywając.

Because of you

Leniuszki ♥ 
Uwielbiam mój hamak, a jeszcze bardziej uwielbiam gdy leżymy na nim we dwoje.

Aktywnie na basenie 
Na basen jeździmy zawsze, gdy mamy czas dla siebie.

Mój kochany chłopak jest także cudownym fotografem 

Relax 

Dziękuję za cudowne dni. Pewnie zobaczymy się za kolejne dwa tygodnie. Bardzo tęsknie i czekam na ciebie. Kocham cię.

Zachęcam do polubienia fanpage bloga: Rzeczywistość to opcja nie wyrok.


Kocham was czytelnicy 

49 komentarzy:

  1. Jakie z was słodziaki :)

    patricia9810.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Great photos!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/05/denim-jumpsuit-with-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie razem wyglądacie :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. słodziaki :)
    też chcę mieć kiedyś swój dom *.*

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świeeetne zdjęcia! Aż myślałam, że ściągnięte z internetu

    pozdrawiam, www.aleksicar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj, zostałaś nominowana do #LBA , a szczegóły tutaj:
    malaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie pisałaś - trudno ważniejsze jest, ze spędziłaś cudownie czas To zdjecie z wodą jest swietne
    Pozdrawiam,madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze zdjęcia, życzę Wam dużo miłości.
    Pozdrawiam, Laru!

    http://www.laruart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak słodko razem wyglądacie :)
    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie razem wyglądacie:) Bardzo ładne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba- zaobserwuj:
    KLIK--> http://julia-iggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie spędzony czas! Kocham basen, a tak dawno nie pływałam.. Trzeba to zmienić ;) Pasujecie do siebie. Miłość jest piekna, trzeba ją pielęgnować. :) Pozdrawiam cieplutko.

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wonderful pics:) kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ważne, że spędziłaś czas tak, jak chciałaś!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie dziwię się że Cię nie było! Wykorzystuj ten czas jak najlepiej! :D
    Cudowna z Was para <3 Przeurocze zdjęcia :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Budują wasz dom? Woooow, Też chcę, żeby mi ktoś wybudował dom ;____;
    Cieszę się, że miło spędziłaś czas z chlopakiem ^___^ jesteście uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś nie wyobrażałam sobie tygodnia bez basenu.. Teraz jakoś tak o tym zapomniałam.. co się ze mną dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodkie! Wytrwałości życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widać, że miałaś udany tydzień ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia ^^
    Cieszę się, że jesteście razem szczęśliwi, bo czytając twojego bloga czuję, jakbym trochę cię znała :D
    Życzę wam dużo miłości i szczęścia w związku <3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej :)
    Zostałaś nominowana przeze mnie do LBA
    Więcej info jeszcze dziś na www.aleksicar.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie, że miło spędziłaś czas :)

    Zapraszam na nowy post!
    Mam małą prośbę: mogłabyś poklikać w linki do rzeczy z wishlisty? Byłabym bardzo wdzięczna! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcia faktycznie utalentowane! *o*
    Interesujesz się azją? :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiadomo,że jak ukochany przyjeżdża to trzeba sie starać spędzić czas jak najlepiej. Tym bardziej,że, tak jak piszesz, on pracuje daleko. Widać,że tydzień u was był udany.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wytrwałości życzę ! :*
    Super jest to zdjęcie w basenie :)
    Masz piękny strój kąpielowy :)
    Obserwujemy, zacznij a ja na pewno się zrewanżuje ! :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już obserwuje :*
      Na pewno na stałe bo twój blog jest super! :)

      Usuń
  26. Słodziaki. Mój również robi mi zdjęcia do bloga. :*
    flawstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Oczywiście, że to zrozumiałe, że spędzałaś czas z chłopakiem. Są rzeczy ważne i ważniejsze. Poza tym nie wrzucenie raz jakiegoś posta o niczym jeszcze nie świadczy, każdy czasami potrzebuje odpoczynku, przerwy i czasu dla siebie i swoich potrzeb.

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie śliczne zdjęcia. Dobrze jest widzieć, że jesteście ze sobą tacy szczęśliwi! <3 A blog to wiadomo, że schodzi na drugi plan, kiedy przyjeżdża ukochana osoba, więc nic się nie martw, czytelnicy przez ten czas na pewno nie uciekną. xD

    OdpowiedzUsuń
  29. Tyle szczęścia i radości płynie z waszych zdjęć i ze sposobu, w jaki piszesz :) To naprawdę szczęście mieć przy sobie taką osobę :) Nikt Ci nie ma za złe nieobecności tutaj :) To jak najbardziej zrozumiałe, że nie miałaś czasu, bo w całości oddałaś go osobie, którą kochasz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nic dziwnego, że na blogu było cicho. Trzeba wykorzystać każdy moment, kiedy jest się razem. To musi być świetne uczucie patrzeć, jak powstaje Twój własny dom :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post! Strasznie lubię czytać posty tego typu :D
    Śliczny wygląd bloga, zachęca do czytania.
    Poczytałam poprzednie posty i są meega :3

    Zapraszam do mnie http://aloohaparadise.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Patrząc na takie posty, zdjęcia robi się milej na sercu :) Totalnie zrozumiałe, że chciałaś jak najlepiej wykorzystać wspólnie spędzony czas :) Życzę dużo szczęścia i miłości <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Są rzeczy ważne i ważniejsze :) Jacy kochaniii :)) !!! Wspaniała z Was para !
    Też muszę kiedyś się wybrać na basen, tak dawno nie byłam... ;o

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczne zdjęcia! <3 co powiesz na wspólną obserwację? :)
    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  35. Aż miło popatrzeć, masz śliiiiczny strój:)

    OdpowiedzUsuń
  36. już obserwuję i czekam na ciebie:*
    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  37. Ojej, aż zazdrość bierze jak się tak na Was patrzy :) Piękni jesteście :)
    Widzę, że też interesujesz się kulturą Wschodu, jeśli chciałabyś wpaść do nas na coś słodkiego w japońskim stylu to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kurczę, dawno mnie tu nie było i wychodzi na to, że nie skomentowałam tego posta.
    Cieszę się, że spędzacie razem czas, ślicznie razem wyglądacie :) Jak mnie dawno nie było na basenie, hahah
    Zapraszam na nowy rozdział i do zakładki 'bohaterowie'' - ksiezniczkasarah
    Misia

    OdpowiedzUsuń
  39. ojeju jak słodko razem wyglądacie,super ze mieliście dla siebie trochę wiecej czasu:)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne zdjęcia, bardzo zaciekawił mnie Twój blog, ze względu, iż mamy wspólne zainteresowanie-motocykle :).

    Bardzo proszę o wejścia na mojego bloga, dopiero zaczynam :).

    + owszystkiminiczym-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Masz świetne bikini. :)

    Nowy post - little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. wspaniale razem wyglądacie ♥
    przeeeśliczne zdjęcia ^^
    pozdrawiam :*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  44. fajne z Was zakochańce ;) Masz super strój!

    OdpowiedzUsuń
  45. Słodko! u mnie trochę inna sytuacja, bo to ja pracuje za granicą, a mój kochany na mnie czeka. :c
    btw. Wysłałam Ci e-maila. :xxxxx

    OdpowiedzUsuń