poniedziałek, 15 czerwca 2015

Instagram/Serduszka/Fanpage

Ohayo 

Instagram?


Macie do czynienia z instagramem? większość na pewno tak...  mam do was małe pytanie... lub prośbę.... zresztą, mam problem. Bardzo chciałam go założyć i nie wiedzieć czemu mój androidowy telefon nie wyszukuje tej aplikacji a tablet nie chce jej zainstalować. Mam na laptopie specjalny program, który udaje że jest tabletem i mogłabym z niego przesyłać zdjęcia, o ile miałabym założone konto... potrzebuję pomocy! serduszka pomóżcie! 

Serduszka

Kochani, proszę o kolejne kliki. Każde serduszko to przykładowa rzecz ze sklepu CNDirect. 

Kliknij w serduszko i w komentarzu opisz ubranie, które wylosowałaś/eś, dość szczegółowo, tak bym mogła je rozpoznać. Twój blog zostanie polecony w kolejnym poście!

                                   
                                   
                                   
                                   
                                  
                                   
                                   
                                   
                                   

Wiecie dobrze, że gdy coś obiecuję to dotrzymuję danego słowa. Oto wszystkie dobre serduszka, które pomogły mi i spełniły taki sam warunek, tylko podany w poprzednim poście.

sysiadelrey.blogspot.com     style-of-secret.blogspot.com     nastriala.blogspot.com
takaopcja.blogspot.com     zyciowa-salatka.blogspot.com     mikijiu.blogspot.com
sasy-bloog.blogspot.com     emotions-written-on-carts.blogspot.com     nataliapfotografia.blogspot.com
miooodziablog.blogspot.com     doomilife.blogspot.com     books-world-come-in.blogspot.com
kreatywniejszy.blogspot.com     juliette-lifestyle.blogspot.com     wixiandalex.blogspot.com
missstyle21.blogspot.com     realcosmetics4u.blogspot.com     some-mysterious.blogspot.com
zakochanaa-w-zyciu.blogspot.com     olqa-blog.blogspot.com     justsayhei.blogspot.com
life-agatha.blogspot.com     crazy-tusiaa.blogspot.com     ksiezniczkasarah.blogspot.com
free-style-for-you-and-me.blogspot.com     bakatab.blogspot.com     fashionelja.blogspot.com
ala--blog.blogspot.com     justdaaria.blogspot.com     kasiaa583.blogspot.com
zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com     patyyk.blogspot.com     mgosha.blogspot.com
mycrazyworldpaula.blogspot.com     nataszcha.blogspot.com     jtere.blogspot.com
sloiczeknutelli.blogspot.com     fifefantasinails.blogspot.co.uk     triviaaboutme.blogspot.com
sweet-crocodile.blogspot.com     yudemere.blogspot.com     rzucane-na-szaniec.blogspot.com
stylowana100latka.blogspot.com     foxyladyme.blogspot.com     milenaa-blog.blogspot.com

Fanpage
Zachęcam po polubienie fanpage bloga. Kliknij w obrazek, automatycznie przeniesie cię do mojej strony.


Kocham was czytelnicy 

63 komentarze:

  1. Nie mam pojęcia, co się dzieje z Twoim instagramem, ale życzę powodzenia 😘 Jeśli chodzi o serduszka to wylosowałam taką śliczną błękitną bluzę o nazwie "Korea Women Fashion Sexy V-Neck Off-shoulder Hollow out Medium Sleeve Loose Casual Tops Blouse" :)

    Pozdrawiam,
    Isabelczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, niestety nie wiem, jak pomóc z tym instagramem - nie miałam takiego problemu. Sprawdziłaś, czy aby na pewno Twoja wersja androida obsługuje tą aplikację? Kliknęłam w serduszko i wyszła mi sukienka z długim rękawem, sięgająca pod samą szyję, przy szyi jest koronka, góra jest granatowa w kwiaty, a dół czarny, jakby lekko paskowany, jednak paski też są czarne. Mam nadzieję, że zrozumiałaś mój opis :D
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kliklam kombinezon.Grnatowy z bialymi koronkowymi dodatkami na rekawach,talii i krawedziech dekoltu oraz konca nogawek.Ma dekolt w serek
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kliknęłam w białą sukienkę z koronką na rękawach za $6.92.
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście kliknełam otworzyła mi się długa biała sukienka
    Pozdrawiam,madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie wiem jak Ci pomóc z tym instagramem :3 ja nie miałam problemów, aczkolwiek nie wiem jak działa na innych androidach, a na komputerze to pewnie nie to samo... No w każdym razie jeżeli uda Ci się z nim uporać, to chwal się, a na pewno zaobserwuję! :)
    Kliknęłam w serduszko i pokazała mi się stosunkowo tania bluza za jedyne $5.07 :)) Bluza na zdjęciach jest w trzech kolorach: morskim, różowym i szarym, a na ramionach znajduje się coś a la panterka :) Pozdrawiam i cieszę się, że mogę Ci pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post! :*
    Oczywiście poklikałam :D
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. klikłam sukienkę w czerwono niebieską kratkę ;3
    http://yourbluemonster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. kliknęłam crop top ma rózne wzorki np batman myszka miki i minnie :)
    pozdrawiam cieplutko :*
    ----------------------------------
    zapraszam! RECENZJA:|Avon|Super extend|mascara| - my-life-by-marley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy pomysł!

    czy mogłabyś poklikać w linki w moim najnowszym poście? sama rozumiesz jakie to ważne, bardzo bym prosiła! :*
    www.diadolos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem co jest z tym instagramem. Może mają jakieś problemy, czy coś?
    Kliknęłam serduszko i wylosowałam długą, białą sukienkę z czarnymi paskami i odsłoniętymi plecami :) Kosztuje $8,54
    Dziękuje za wypisanie mojego bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Wylosowałam uroczy, niebieski kombinezon obszyty białymi kwiatkami, który na stronie nosi nazwę :
    "New Fashion Women Casual Mini Tunic Cap Sleeve V Neck Appliques Jumpsuit". :)

    Pozdrawiam cieplutko :**
    http://crazy-tusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy post. A co do instagrama to niestety nie wiem co może być przyczyną :/
    Pozdrawiam
    http://niebioeski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kliknelam w serduszko pod ktorym znajdowaly sie biale t-shirty z roznymi nadrukami ($4.37)
    Stylish Ladies Women Korea Casual Loose Batwing Sleeve Print T-shirt Tops

    nie mam pojecia czemu nie mozesz sciagnac instagrama ale mozesz zapytac sie kogos kto bardziej sie na tym zna ;)

    milka-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. nice post)
    would you like to follow each other? let me know and I follow you back)
    http://www.blueberriesblog.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. O! Wylosowałam cudny komplet ze spódnicą ołówkową i krótkim topem :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :) Będzie mi również miło jeżeli poklikasz w linki w ostatnim poście :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wylosowałam długą białą sukienkę ($7.84), na biodrach przewiązaną także białym paskiem, z rozcięciami na obuch stronach przy nogach. Poklikałam także inne rzeczy, tak by zobaczyć co wybrałaś i są świetne.
    Miło mi będzie jak do mnie wpadniesz i zaobserwujesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja wylosowałam sukienkę w paski, czarno-białą, obcisłą :3.
    Z instagramem niestety nie pomogę, bo się na nim nie znam :c

    OdpowiedzUsuń
  20. Followed back! Let´s Keep in touch!
    xx
    Sarah

    OdpowiedzUsuń
  21. wylosowałam białą koronkową długą sukienkę za 14,79$

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mam pojęcia jak Ci pomóc z instagramem ;/
    A ja wylosowałam top czarny/biały z truskaweczką za 3.45$ ^^

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  23. thank you for visiting my blog) I'm your 1072 follower))

    OdpowiedzUsuń
  24. mam nadzieję, że uda Ci się ogarnąć ten instagram :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja wylosowałam crop top, który jest dostępny w dwóch kolorach, jeden biały z czarnym krzyżem, a drugi czarny z białym krzyżem. Cena koszulki wynosi $3.45

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Co powiesz na wspólna obserwacje? Daj znać u mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hmm nie mam pojęcia dlaczego tobie niedziala moze po prostu załóż na laptopie ;)
    Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  27. poklikałam, fajne ciuszki :)
    powodzenia z instagramem

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Trochę poklikalam, świetne rzeczy powodzenia we współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mój telefon jest taki dziadowski, że żadnej fajnej apki nie mogę ściągnąć..:(

    http://www.justcleo.pl/2015/06/amstyl-dress-signora-neon-pink-necklace.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie mam pojęcia co się dzieje z Twoim instagramem :c
    W serduszka/linki oczywiście poklikałam :)
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Poklikałam :) wylosowałam tiulową białą spódnicę do kolan z szarą bluzką w komplecie cena $5.53, chyba dotyczy to bluzki :) Powodzenia :) może wspólna obserwacja ? daj znać, ja już Cię obserwuje :) Zapraszam do mnie angelicious-stuff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. może musisz zatualizować system? powodzenia :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kliknęłam w serduszka :)
    Serdecznie zapraszam do mnie :)
    http://karrrblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Poklikałam w serduszka :)
    Co Ty na obserwację za obserwację ?
    http://pineapple3443.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Niestety jestem totalnie ciemna w takich sprawach i nie umiem Ci pomóc :c Mam nadzieję że w końcu uda Ci się rozwiązać ten problem ;))
    na obrazku 3 panie w kolorowych bluzach: niebieskiej, różowej i szarej ;)) cena - 4.37

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. nie wiem co dzieje się z Twoim instagramem, nie wiem jak Ci pomóc ;((
    jasne, że pomagam! :)
    wylosowałam sukienkę z czarną górą i dołem biało czarnym w paski, gó®a jest z tyłu wiązana na kokardkę ;)


    ~zapraszam na mojego bloga (może masz ochotę wziąć udział w konkursie? :) )

    OdpowiedzUsuń
  38. niestety nie umiem ci pomoc z instagramem ;/

    MÓJBLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajny post :)
    Co powiesz na wspolna obserwacje? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno sie odwdziecze :) Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie wiem co się stało z twoim ig, nie potrafię ci pomóc..

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  41. Tak jak obiecałam obserwuję :)
    http://pineapple3443.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie używam instagrama, wiec niestety nie mogę pomoc, ale mam nadzieję, że uda Ci się go poprawnei zainstalować. >.<

    OdpowiedzUsuń
  43. fajnie jest mieć dobre serduszko :D
    dziękuję za wklejenie linka :)
    instagrama niestety nie mam :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawie napisane, z pewnością będę wpadać częściej! ♥

    Zapraszam do mnie! :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  45. zmień telefon na iphone'a ;) a tak na serio to nie mam pojęcia co tam się pochrzaniło Twojemu telefonowi, ja odkąd porzuciłam ten system jestem bardzo szczęśliwą kobietką :D coś tam poklikałam po serduszkach :)
    pozdrawiam i zachęcam do obserwacji:),
    Vivi:)
    Vivienne Night Blog

    BLOG | BLOGLOVIN' | TWITTER | FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  46. Amazing post dear!

    https://www.bloglovin.com/blogs/printed-sea-3880191

    OdpowiedzUsuń
  47. Poklikałam :)
    Zapraszam do mnie! :)
    http://books-filmsreviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny i ciekawy post, przede wszystkim fantastyczny blog! Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;) Zapraszam do siebie! ;) http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)


    + PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEINSIDE " DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/06/moda-zyje-zmiana.html

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie wiem co się dzieje z twoim instagramem u mnie wszystko dobrze działa.
    Kliknęłam serduszko i wylosowało mi bluzkę na ramiączkach, białą z kotwicą ;)
    Może obs za obs? Jak tak zacznij i napisz u mnie w komentarzu.
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie wiem co się stało z instagramem, u mnie wyszukuje na tablecie i telefonie. Poklikałam, nie chcę mi się opisywać i nie musisz mnie umieszczać w poście. Niebieska sukienka z ceną 8.31 $ :)

    Nowy Post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie wiem co się mogło stać, dziwne z tym instagramem. Poklikałam!
    Obserwujemy?
    paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Jeśli chodzi o serduszka, to wylosowałam długą do ziemi, białą sukienkę, z koronkowym wcięciem na plecach i koronkowymi rękawami. :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja akurat należę do tych niezbyt licznych osób, które nie mają instagrama. I nawet gdybym chciała mieć, mój telefon ma jakiś dziwny system.
    Wylosowałam taką czarną kurtkę, która przypomina też marynarkę,która nie ma guzików. Jest dostępna w dwóch kolorach. W czarnym z jasnymi obszyciami oraz kokardkami na miejscu kieszeń, a także w kolorze beżowym z czarnymi obszyciami i ciemnymi kokardkami.

    OdpowiedzUsuń
  54. Poklikałam w serduszka! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  55. I like this post!!!

    Let me know if you'd like us to follow eachother and keep in touch?
    Come visit →PANAMA ASTI

    Have a nice day !

    OdpowiedzUsuń
  56. prowadzisz cudownego bloga :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Przepiękny, koronkowy, biały zestaw crop top+ spódniczka :)
    http://nowornevertry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. hmm...bardzo dziwne, że nie działa. A pobierałaś na telefon aplikacje instagram ze sklepu Google play czy z innej strony? mam nadzieję, że szybko rozwiążesz problem ^^
    kliknęłam w kilka rzeczy: koszulka z napisem 78, tank top z napisem, kombinezon w paski, kolorowa koszulka california z frędzlami, biała bluza z czarnymi rysunkami, które przedstawiają ludzi ;)
    3maj się ;*
    zapraszam do mnie na nowy wpis ;D

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  59. zrobisz jeszcze raz te serduszka?! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Great blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other? ^_^

    http://omnia-est-vanitas.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń