poniedziałek, 12 października 2015

Excuseme. What time is it?

Dzień dobry ! 

   
Na pewno zauważyliście pewne zmiany, które zaszły na moim blogu, więc opiszę je tak byście byli ze wszystkim na bieżąco. 
1. Wprowadzam nagrodę dla pierwszego komentarza i nagrodę dla najciekawszego komentarza. To mój autorski pomysł! mam nadzieję,  że nikt go tak szybko nie od gapi ;) o co w tym chodzi? Cóż, nie ukrywając jestem już trochę w blogosferze, bo sześć lat. Tego bloga prowadzę od dwóch lat, znacie mnie trochę a ja was, chcę pomóc wam zareklamować się, pokazać was z tych dobrych stron, dlatego każdy PIERWSZY komentarz i każdy NAJCIEKAWSZY komentarz z danego wpisu, będzie publicznie nagradzany (zobaczymy czy ten pomysł wypali, to absolutna nowość) Kto otrzymał nagrodę w tym tygodniu? Sprawdźcie, wyniki na końcu notki, na dole bloga :)
2. Powstała nowa zakładka. Po prawej stronie w kolumnie "Kategorie bloga" macie zakładki, nowa o nazwie "Ayuna - Cała ja" zawiera bardziej ważne lub mniej, informacje o mnie, to tak byście wiedzieli kim jest i co lubi Ayuna :)

Zmiana tematu.

Dzisiaj chciałam wam pokazać pewien prezent w ramach współpracy z (Proszę kliknij :3) z którego jestem bardzo, ale to bardzo zadowolona i z czystym sumieniem i radosnym serduszkiem mogę polecić każdemu, kto uwielbia dodatki a przede wszystkim kocha zegarki- jak ja.






Dziękuję firmie CNDirect.
Link do zegarka: (proszę kliknij :3)
http://1.bp.blogspot.com/-n7Gm1bzLUe0/Vc4VGENsQOI/AAAAAAAAH7Y/KXpx4r3hYyw/s400/1423052293716.gif

Zdjęcia były robione na szybko. Mój biedny komputer znów zachorował, więc miałam małe opóźnienie, ale od teraz znów wpisy będą pojawiać się regularnie.
To wszystko na dziś. Proszę was o dwa kliki. W komentarzach piszcie: co sądzicie o moich dwóch nowych pomysłach, czy wy- tak jak ja, zwracacie uwagę na dodatki w stylizacjach a także wszystko to,czym chcecie się ze mną podzielić :)

Kocham was czytelnicy ♥ !


Wiecie, że jeżeli coś obiecuję to dotrzymuję słowa. Polecam te blogi, one spełniły warunek podany w poprzednim poście. Dziękuję wam za pomoc i wasze wielkie, ciepłe serduszko.
azjatyckakawiarenka.blogspot.tw   imbirkowy-blog.blogspot.com   emosia-samosia.blogspot.com   kociepelko.blogspot.com   weliveaswedreamaloneq.blogspot.com   style-of-secret.blogspot.com   1000in1blogger.blogspot.com   andrew-scott-poland.blogspot.com   sandraahey.blogspot.com   granatowedrzwi.blogspot.com   beauty-berst.blogspot.com   smutne-grubaski.blogspot.com   madeleineee1994.blogspot.com   be-different-blog.blogspot.com   style-looks-shopping.blogspot.com   strongwomeen.blogspot.com   lama-break.blogspot.com   zadwiestowki.blogspot.com   my-little-world-olimpia.blogspot.com   zakochanawpasji.blogspot.com   le-royaumele.blogspot.com   reallylovediy.blogspot.com   swiatsilver.blogspot.com   effie-world.blogspot.com   vicchanel.blogspot.com   malachowskaadrianna.blogspot.com   freshisyummy.blogspot.com   fashionistki14.blogspot.com   mycrazyworldpaula.blogspot.com   imagine-day.blogspot.com   life-fashion-creation.blogspot.com   mikijiu.blogspot.com   roxannee-blog.blogspot.com   independentgirl98.blogspot.com   caroline-caaroline.blogspot.com   2perspektywy.blogspot.com   vaasy.blogspot.com

127 komentarzy:

  1. widzę, że dużo zmian :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. też kliknęłam w zegarek. ;) fajny dodatek, chociaż przyznam szczerze, że sama nie noszę zegarków i nie za bardzo zwracam uwagę na dodatki. a pomysł z polecaniem całkiem sympatyczny, nie spotkałam się jeszcze z takim. ;) a co do kategorii to też je kiedyś u siebie wprowadziłam i sprawdzają się całkiem nieźle. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł na zachętę do komentowania ;) Zegarek fajny :)
    http://im-dollka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze chciałam nosić zegarki, biżuterie, wszelkiego rodzaju pierścionki, bransoletki czy naszyjniki, ale no.. Nie potrafię. Ile razy bym nie próbowała zawsze kończy się to wielką klęską. Jak nie zgubię to zniszczę, albo zdejmę po 5 minutach, bo mam wrażenie, ze chodzą po mnie robaki, a nie piękne ozdoby x.x

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny, oryginalny pomysł z tymi nagrodami! Na pewno zachęci to czytelników do komentowania:) A ja myślałam, że moje 3 lata na blogu to dużo a tu patrz - masz o połowę więcej doświadczenia ode mnie haha gratuluję:)
    a no i bardzo ładny zegarek:)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny i oryginalny pomysł z pierwszym i najciekawszym komentarzem. U nikogo jeszcze nie wiedziałam takiego czegoś :) :)
    Zegarek jest śliczny, świetny dodatek!

    pozdrawiam ♥
    http://olsza17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, super pomysł! Bardzo oryginalny, mam nadzieję, że wypali :) Ja jakoś nie potrafię przyzwyczaić się do zegarków i zawsze jak je nosiłam to po jakimś czasie zawsze jednak lądowały w jakimś pudełeczku na długo :D Na moich nadgarstkach akceptuję tylko bransoletki haha :D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny pomysl, mam nadzieje, ze w nim wytrwasz!
    poklilalam we wszystkie linki i mam nadzieje, ze sie odwdzieczysz
    pozdrawiam, www.poziomkabloguje.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing watch,love it!

    I'm following you on Google +

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  10. Kliknęłam pomogłam:D
    Przechodząc do posta to, pomysły całkiem fajne, ale blogi nie powinny się powtarzać i mogłabyś zrobić zakładkę z np."polecane przeze mnie":)
    Ja uwielbiam zegarki! I ten zdecydowanie przypadł mi do gustu! Nienawidzę jak mój komputer odmawia mi posłuszeństwa, ojj nienawidzę! Życzę Ci zatem żebyś nie miała z nim problemów:D
    Buziaki kochana!
    Patt - PattLavanda
    http://www.pattlavanda.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kliknięte :)
    Moim zdaniem pomysł bardzo fajny, nie każdy zawsze czyta całego posta i wypowiada się sensownie :) A tak to osoba, która to robi będzie w jakiś sposób doceniona (choć powinna to robić chociaż połowa osób czytających) :)
    Świetny zegarek!

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super,że starasz się jak najbardziej dbać o czytelników :) Super oryginalny pomysł,jeszcze nigdy się z czymś takim nie spotkałam :) Gratuluję współpracy ♥ Też kocham zegarki,a ten jest na prawdę śliczny :)
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo doceniam takich kreatywnych ludzi, jak Ty. Pomysłowość jest w cenie i to wielkiej, a wśród blogerów tym bardziej, bo dzięki niej możemy się wybić i przeskoczyć parę szczebelków wyżej w szybszym tempie niż inni. Zegarek bardzo ładny. Ostatnio sama się za jakimś rozglądam... Wybór jest jednak ciężki, a nie chcę, by po paru dniach wylądował w kącie ;)
    Buziaki!
    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny zegarek :D
    Zakochałam się <3

    beautybycichoszka.blogspot.com

    Może obs za obs :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dziękuję za dyplomik! Wstawię sobie go na mojego fanpaga.
    Zegarek uroczy. (oczywiście ,że kliknęłam )
    Jakoś nigdy nie nosiłam zegarków. Jednak teraz uważam ,że to fajny dodatek , coś w stylu
    bransoletki tylko ,że dodatkowo pokazuje godzinę.
    Ps.Masz prześliczne DUŻE oczy!

    http://azjatyckakawiarenka.blogspot.tw/

    OdpowiedzUsuń
  16. Reakcja zupełnie jak moja. Zawsze chce mi się wręcz płakać, ze mnie tam nie ma. Na pewno kiedyś się uda. nie ma możliwości by nie spełnić tak ogromnego i cudownego marzenia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zegarek :) dobre pomysły na zmianę bloga ;)
    http://wgnadii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny ten zegarek i aż się wieżyc nie chce ze za prawie 3$.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny zegarek. Ja przez długi czas nie potrafiłam się przyzwyczaić do noszenia czegokolwiek na lewej ręce, ale potem dostałam na 19 urodziny zegarek i wszystko się zmieniło. Teraz nie potrafię bez niego wyjść z domu.
    Poklikane w linki :)
    Pozdrawiam

    damecarax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny zegarek. Jesteś prześliczna. <3

    Zapraszam, dopiero zaczynam.
    http://seendixsecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie lubię nosić zegarków.Twój jest bardzo ładny,ślicznie wyglądasz na zdjęciach Klaudia ! :)
    royal-girll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. I like how you combine clothes and the combination of colors that you choose. And lovely pictures!

    Diana Cloudlet
    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny zegarek!
    fashion--twins.blogspot.com
    Zapraszam do nas :)


    Pozdrawiamy cieplutko kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Zabawne, bo akurat wczoraj też kupiłam sobie zegarek :) Poprzedni mi się stracił, a jednak lubię mieć coś gustownego na nadgarstku. Wchodzę dziś do Ciebie, a tu proszę. Naprawdę jest śliczny :) Dziękuję za polecenie.

    OdpowiedzUsuń
  25. the clock looks good =)

    www.heykasumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Na dodatki zwracam uwagę, jednak nie noszę zazwyczaj zegarków, chociaż mi się ostatnio strasznie podobają :3 może to dlatego, że nie mam jakiegoś fajnego i chyba muszę go kupić ^^
    Pozdrawiam :* http://sandraahey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało. Boskie zdjęcia. Kiedy masz w planach kolejny post. ?
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Oryginalne pomysły :)
    Zegarek jest przecudowny ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczny zegarek i ten motyw z moim najulubienszym Paryzem <3/K

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy pomysł z nagradzaniem, nie spotkałam się jeszcze z czymś takim. Bycie kreatywnym w blogosferze, przy takiej ilości blogów, jest naprawdę trudne.
    Zegarek cudowny. Ten brąz będzie świetnie wyglądał do jesiennych stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  31. Meeega ten zegarek :) dobry pomysł z tym nagradzaniem ;)
    Uwielbiam czytać Twojego bloga, jesteś mega pozytywną osobą ^^.
    www.aleksandraczaja.blogspot.com
    Zapraszam mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz :)).

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz bardzo dobrze przemyślane posty ;)

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Super zegarek :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny zegarek! <3

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo ładny zegarek:)
    ciekawy ten pomysł z pierwszym i najciekawszym komentarzem:))
    świetny blog, obserwuję!

    http://wercziandweeerczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Cześć :)
    Jestem bloggerką kosmetyczną, i za pośrednictwem pewnej firmy zostałam "zatrudniona" do tego, żeby rozsyłać informację o konkursie stworzonym właśnie dla bloggerek :)
    Ja już wygrałam w tym konkursie, czekam na swoją paczkę, która ma przyjść jutro. Może i Tobie się uda :)
    Konkurs tutaj:
    http://hotawards.pl/wygraj-kosmetyki/njqv8v3
    Świetnego masz bloga, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Po kilkane trzymam kciuki za dalszą współpracę. Fajny pomysł na te nagradzenia komentarzy ^^

    Zapraszam na mój blog <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawy pomysł z tą pomocą dla blogów dzięki tym komentarzom.
    Zegarek jest uroczy!:)
    http://aguuuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajny pomysł, popieram takie kreatywne podejście, brawo. Bardzo fajny zegarek, miałam kiedyś podobnego Swatcha, ten styl od lat nie wychodzi z mody :)

    Zapraszam na www.helukabel-sklep.pl/blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Kreatywny pomysł jak to powiedziała Kamila ;) A zegarek fajny w moim przypadku niestety by się nie sprawdził, bo one zawsze mi przeszkadzają :D Mój kolega ma zegarek i ostatnio się spóźnił na lekcje, nauczycielka takie coś "Masz zegarek, ale czy umiesz powiedzieć mi która godzina?" Ten cały czerwony, bo się okazało że nie umie czytać z zegarka, a on sam jest tylko dla szpanu :D

    moment-at-the-photo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajny pomysl z tymi komętarzami, takie zmotywowanie do pisania ciekawyszch komęterzy. Co do zegarka to bardzo mi sie podoba
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny ten zegarek! Bardzo mi się podoba.
    Myślę, że masz ciągle super pomysły - takie kreatywne. Te nowości, które wprowadzasz są bardzo dobre.
    Masz wręcz boskie oczy *_*
    Uwielbiam twoje posty są zawsze takie ciekawe! ;D



    http://strongwomeen.blogspot.com/2015/10/filmik-konkurs.html - zapraszam u nas pierwszy filmik ,ale również rozdanie. Zachęcam do brania udziału ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nice watch!
    http://fetish-tokyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajny motyw na zegarku!Oczywiście kliknęłam! :*
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  45. Klik :)
    Jeśli chodzi o dodatki - jak dla mnie stanowią one naprawdę ważną część całej stylizacji.
    Czasem ją podkreślają a innym razem same w sobie stanowią punkt który przykuwa uwagę - nie tylko dziewczyn ;)
    Co do nagród za komentarze... genialny pomysł - być może ludzie zaczną się pofatygować do klikania literek na klawiaturze i nauki języka polskiego :D
    Pozdrawiam cieplutko :**
    https://olczixblog.blogspot.com/2015/10/kocham-jesien-tag.html?showComment=1444835889728#c2128444394506838507

    OdpowiedzUsuń
  46. You look so beautiful in this watch!
    Love your style! :)
    www.tomntins.com

    OdpowiedzUsuń
  47. zdjęcia cudne!
    http://want-cant-must.blogspot.com/
    jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten zegarek jest prześliczny. A co do dodatków, myślę , że są ważne, lecz nie najważniejsze. Nie mam problemu wyjść bez kolczyków lub zegarka, którego nie mam :)
    Naprawdę świetny pomysł z tymi nagrodami. Teraz każdy będzie się starać i pisać wgl komentarze.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    hipstaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. I love your blog!
    Do you wann follow each other? Would be so nice ♥
    Chloé♥
    http://la-vie-est-belle-lynnchloe.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  50. Pomysł z zakładkami bardzo mi się podoba. Co do zegarka to jest na prawdę uroczy *.* uwielbiam zegarki i z chęcią sobie taki sprawię.
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo fajny pomysł z nagradzaniem pierwszego i najciekawszego komentarza :) Czytelnicy, którzy mają bloga na pewno będą zadowoleni! Zegarek bardzo ładny, ja jednak nie lubię ich nosić.. ;)

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  52. piękny zegarek :) Bardzo mi się podoba ],chodź mógłby być czarno biały,ale ogólnie to post mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  53. fajny pomysł z tym nagradzaniem komentujących :P
    zegarek cudowny :3 zbytnio nie noszę zegarków, ale ten bardzo mi się podoba Ślicznotko :*
    kliknięte w oba linki :) zegarek 2,87$
    3maj się ^.*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajny pomysł, a zegarek cudowny! ;)
    Zapraszam do mnie: http://ritadt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. A czytelnicy kochają ciebie! <3
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Super wpis! Elegancki zegarek!! <3
    Dziekuję za komentarz u mnie!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  57. Lubię urozmaicać stylizacje dodatkami. Jednak u mnie podstawą są ulubione kolczyki, złoty łańcuszek i pierścionki, to jest stały zestaw bez którego nie ruszam się z domu. Czasem jak mnie najdzie ochota ubieram też bransoletki. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo fajny post ;)Śliczny zegarek ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Poklikałam we wszystko co się dało a zegarek super :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo ładny zegarek, ostatnio bardzo chętnie noszę chociaż mam dwa :p Podziwiam za tak długi "staż" w blogosferze :D Ja zaczęłam od lipca i widzę że jest to bardzo czaso - oraz pracochłonne zajęcie, niestety niektórzy twierdzą że pisanie bloga to jest nic.
    PS. Dziękuję za wspomnienie mojego bloga na końcu notki :)
    independentgirl98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Super zegarek! Ja kiedyś miałam na nie fazę i nosiłam codziennie inny. Dzisiaj już mi się przejadły, ale Twój jest wyjątkowo ładny :)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Zegarek jest sliczny! Fajny pomysł na konkurs ja zawsze chciałam zrobić jakiś konkurs ale jakoś nie mam weny ;) kliknęłam i zabieram sie za czytanie twoich poprzednich postów!

    OdpowiedzUsuń
  63. Fajny post. Bardzo lubię twój blog. :) Śliczny zegarek :*
    Zapraszam do mnie: http://stories-stay-with-us-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetny zegarek, oczywiście kliknęłam :)) Fajny pomysł z tymi komentarzami :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo ciekawe pomysły, mam nadzieję że Ci się uda kochana :*
    Trzeba sobie pomagać tak więc klikam w ten cudowny zegarek *.*
    Pozdrawiam :D

    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Great post

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Super zegarek, bardzo dobrze pokazany na zdjęciach :)
    Ciekawy blog !Będę częściej ! :)
    Link do mnie : https://lauraandmarcelina.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. orologio davvero particolare

    http://bellodiesseredonna.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  69. Beautiful watch! And yeah, I would like to follow each other :)
    Kisses
    AisteSaint Blog || Instagram

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo ciekawy pomysł na mobilizacje w komentarzach ;) super :)
    Radolsky

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo ciekawy pomysł na mobilizacje w komentarzach ;) super :)
    Radolsky

    OdpowiedzUsuń
  72. Ciekawy pomysł ! To miłe, że chcesz pomóc innym się wypromować.
    Zegarek jest uroczy *-*
    http://you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo fajna myśl, pochwalam :) fajny zegareczek, pasuje do sweterka :)

    zapraszam ogrodypielegnacja.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Raczej już pierwsza nie mam szans być, ale mimo wszystko skomentuję ten kolejny świetny post!
    Pomysł bardzo mi się podoba i z trudem powstrzymam się od zgapienia go (przynajmniej na razie ;))
    No i zegarek jest piękny, jestem wielką miłośniczką takich cudeniek :)

    Pozdrawiam cieplutko!
    reallylovediy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. swietny zegarek :D

    http://comocarmen.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  76. Bardzo ładny zegarek, dość ciekawy post :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Jejku śliczny zegarek! Uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  78. Bardzo ciekawy pomysł, a zegarek śliczny!:)

    http://j-stayclassy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Zegarek jest śliczny :) cena: $2.87. Pomysł z nagradzaniem komentarzy jest świetny!
    Pozdrawiam
    mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  80. Świetne zdjęcia! Genialny pomysł na konkurs... ;)
    Życzę udanej współpracy! ;)

    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Bardzo podoba mi się ten pomysł z konkursem! Z pewnością wpłynie to na jakość komentarzy jakie dostajesz pod postami, bo każdy będzie się starał :) Piękny zegarek, oczywiście kliknęłam w link. Masz świetne oczy! :)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  82. świetny pomysł z tymi komentarzami :p jeszcze nigdy się z czymś takim nie spotkałam, ale pomysł rewelacyjny :)

    http://threecatsproject.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. świetny pomysł! :) śliczny zegarek
    Zapraszam do mnie- bo-kazdy-moze.blogspot.com (KLIKNIJ)

    OdpowiedzUsuń
  84. Pomysł na nagrody w sumie ciekawy, niewątpliwie zachęca do kreatywnego komentowania. xD Co do dodatków do stylizacji to ja osobiście muszę się przyznać do tego, że w ogóle ich nie używam, nie dlatego, że mi się nie podobają, ale po prostu jestem typem minimalisty + mam jakiś psychiczny uraz do biżuterii, więc czuję się bardzo źle mając z nią chociażby kontakt fizyczny, nie mówiąc o założeniu czegoś na siebie. Z tego powodu moje "dopełnianie ubioru" kończy się na ewentualnym wpięciu we włosy kokardki. ^^"

    OdpowiedzUsuń
  85. ciekawy post ;)
    Zapraszam do mnie ;)
    http://www.emptyy-promises.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Pomysł bardzo oryginalny :) zegarek fajowy - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Teraz jest... 22:03, ale pewnie to nikogo nie obchodzi, więc już się zamykam ^^
    http://ci-nnamon-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. piekny ten zegarek:* ja zastanawiam sie nad kupnem jakiegos aczkolwiek pewnie i tak bede zerkać tylko na telefon hahah :D

    u mnie nowy post, cover piosenki Adele. http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Cudny ten zegarek, konkurs to też ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Zegarek jest śliczny :) Pomysł z nagradzaniem komentarzy jest świetny!
    Pozdrawiam: thenastykids.blogspsot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Sliczny zegarek! Oraz bardzo oryginalny pomysl chyba zaczna częsciej odwiedzac tego bloga!💞http://life-blue-berry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Bardzo śliczny zegarek! Masz piękne oczy! Pozdrawiam z bloga: http://yespapin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Prześliczny zegarek! Super pomysł z nagradzaniem komentarzy ♥
    Może wspólna obserwacja?
    http://claudiaandnadia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Poklikałem w linka zegarek super! Bardzo fajne zmiany na blogu:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/10/jacob-takes-rome-4-lush-life.html

    OdpowiedzUsuń
  95. życzę sukcesów :)
    http://kpleasure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Ciekawy pomysł z tymi nagrodami za komentarze :) I bardzo fajny ten zegarek :D

    http://more-clouds.blogspot.com/
    http://pikbabu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. życzę sukcesów :)
    http://spam2506.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. I have seen you are putting good contain on this blog. You can get 1 Lac visitor per day in just 3 months read my blog http://guruofmovie.com

    OdpowiedzUsuń
  99. Co tam, że zdjęcia na szybko, pięknie wyszłaś ;3
    http://dariaa-daaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. Świetna notka :) Bardzo ładnie na zdjęciach wyszłaś ^^
    http://yukinoyouna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. życzę zdrowia komputerowi!
    nie widać, że zdjęcia na szybko ;>
    /Agrafka
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  102. Według mnie masz zrobione wszystko dobrze,ale jedna rzecz mi nie pasuje. Niektóre zdjęcia są zrobione w żółtym świetle. Ale to nic. Mam nadzieję że skorzystasz z mojej rady. Powinnaś również zmienić wygląd bloga. Nie karze ci ale doradzam. Mam nadzieję że skorzystasz. Powodzenia http://yespapin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Prześliczny zegarek, sama mam w planach jakiś sobie kupić, ale zawsze wypadnie coś ważniejszego.. :D
    » Chinatsu «

    OdpowiedzUsuń
  104. Zdecydowanie pasuje Ci ten zegarek :) Bardzo ciekawy pomysł z tym konkursem na najciekawszy oraz pierwszy komentarz :) Może to zmobilizuje innych do pisania opinii, a nie samego "fajny blog, wejdź na mojego". Co do dodatków, to mi się po prostu nie chce :D Z rana cenię sobie sen, gdyż chodzę spać późno, więc im później wstaję, tym lepiej :) Zatem nie mam czasu na dobieranie dodatków do stroju. Nie oznacza to jednak, że ich nie noszę :) Mam po prostu swoją 'stałą ekspozycję', której nie zdejmuję prawie nigdy. To samo się tyczy kupna biżuterii - wolę zapłacić kilka stów za coś porządnego (jako, że lubię złoto, to w nie celuję), niż mieć tonę sztucznej biżuterii po kilka zł (która się rozwali po tygodniu).
    To jest jednak o tyle dobre, że tego typu biżuteria pasuje do każdego stroju :)
    Ewentualnie na koncerty wolę założyć bransoletkę z ćwiekami itp., ale to taki wyjątek ;)
    Pozdrawiam :)

    Zapraszamy na naszego bloga ->klik<-

    OdpowiedzUsuń
  105. Ja ci tak kochana zazdroszcze urody! No jestes tak sliczna dziewczyna!! Zegarek swietny naprawde uroczy! Tak patrzac na niego idealnie do ciebie pasuje :D
    Swietny pomysl z tym nagradzaniem komentujacych! Juz lece zgapiac! :D Nie no, zartuje! :) Swietny pomysl! :*
    Nawet nie mialam pojecia, ze juz od 6 lat jestes w blogosferze! Jejku to naprawde dlugo gratuluje ci wytrwalosci! <333

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  106. I really like this post.
    Please enter my giveaway here: www.shoeaholicandmore.com/2015/10/kikocosmetics-hudabeauty.html

    Kiss,
    SELMA

    MYBLOG
    G+
    BLOGLOVIN’
    FB
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  107. a wiesz, że to genialny pomysł? świetny zegarek, klikniety link oczywiście
    wpadnij na nowy post i zrób klik w wishlistę jeśli możesz :)?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  108. Piękny zegarek, piękna Ty.. Czego chcieć więcej? :)
    Na czym polega Twoja współpraca z CNDirect?

    OdpowiedzUsuń
  109. świetny ten zegarek - kliknięte :)
    Jesteś bardzo ładną dziewczyną,miło się na Ciebie patrzy!
    Pozdrawiam,
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
  110. Fajnie ze troche pozienialas na blogu! <3 xxx

    Zapraszam na mojego bloga! Kazdy komentarz i nowa osoba na blogu wywoluje u mnie usmiech <3 xxx

    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  111. fajne są te zmiany, mi się tam podobają ;) jeju, jaki fajny zegarek z paryską więżą Eiffel <333 uwielbiam to miejsce! :)
    http://healthy-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  112. I like your blog!
    http://larisamerkulova.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  113. Pomysł z nagradzaniem czytelników jest genialny, przy okazji to jakaś nowość w blogosferze :). Świetny zegarek. Pozdrawiam!

    + Proszę o klikanie w linki ubrań w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  114. Fajny zegarek i taaak - kliknełam
    Zaobserwowałam :)
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  115. Masz śliczne oczy *o*
    Kliknełam :)
    Co powiesz na obs/obs? :)
    Jeśli tak to zacznij i napisz u mnie że Obserwujesz :)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/2015/10/wielki-come-back-powracam-nie-byo-tu.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń