poniedziałek, 2 listopada 2015

I'm here.

Dzień dobry ! 

Pewnie zauważyliście, że od dwóch tygodni blog wegetował. Nie miałam ani siły, ani czasu, ani, niestety, nawet chęci by tu wejść. Co się stało, że o mały włos nie doprowadziłam do śmierci bloga i Ayuny? Cóż, może to głupie wytłumaczenie, ale znalazłam pracę, która przez te dwa tygodnie zajmowała cały mój czas i wszystkie moje myśli. To moja pierwsza w życiu praca, nie wliczając roznoszenia ulotek, za którą muszę wziąć pełną odpowiedzialność. Nie wykonuję trudnego zajęcia, ale pracuję z pieniędzmi, więc wszystko co robię muszę nauczyć się w biegu i na szybko, przemyśleć. Moje zajęcie sprawiło, że byłam pod wielkim wpływem stresu. Na szczęście minęły pierwsze dwa tygodnie, już się trochę ustabilizowałam, zaczęłam rozkładać swój czas tak, by wszystko mieć pod kontrolą.  Muszę w końcu powiedzieć to sobie w oczy, tą prawdę że moje dzieciństwo już się skończyło a ja muszę wziąć się w garść. Oszukiwałam siebie dosyć długo. Muszę zacząć na siebie zarabiać, realizować wszystkie swoje plany i myśleć poważnie o przyszłości i założeniu rodziny.
Brzmi to poważnie? Trochę strasznie? Sama do niedawna sądziłam, że dorosłość oznacza koniec beztroski i zabawy. Teraz myśli o rodzinie, ślubie, pracy są moją największą motywacją i wiem, że gdy już się spełnią, będę najszczęśliwsza na świecie.
To zabawne, jak z biegiem czasu zmieniają się w człowieku priorytety.

Mój blog zasługuje na przeprosiny ode mnie. Obiecuję, że nigdy cię nie zostawię.
Powoli nadrabiam zaległości, oczywiście na każdy blog, który odezwie się w komentarzu tradycyjnie wejdę, poczytam, skomentuję.
Musiałam zrezygnować z wprowadzonej niedawno akcji. Nie mam naprawdę ani głowy ani czasu na to. Chcę się teraz skupić na wpisach, które będą prawdopodobnie krótsze i bardziej lifestylowe oraz na waszych blogach.






Kocham was czytelnicy ♥ !
Nie zapomnijcie o tym.

69 komentarzy:

  1. Gratuluję odnalezienia pierwszej, prawdziwej pracy w dorosłym życiu:) to wydarzenie jest cały czas jeszcze przede mną :) Mam nadzieję, że jak już nadejdzie ten moment to poradzę sobie z przyzwyczajeniem się do tego tak dobrze i szybko jak Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Perspektywa przyszłości nie jest łatwa, ale z pewnością czeka nas wiele pozytywów i pięknych chwil :) Praca, założenie rodziny - to całkiem optymistyczna opcja! Nie ma nic wspanialszego, niż mieć przy sobie mężczyznę swojego życia i z nim planować resztę życia! :) Ja mam jeszcze czas, ale też często sobie o tym myślę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od czasu do czasu warto zdać sobie sprawę z tego,że nasze życie dorosłe zależy od nas i to ja się zorganizujemy też ma wpływ na to jak nam się będzie żyło:) Czasem trudno pewne sytuacje przewidzieć, ale jak dobrze sobie poukładamy sprawy zawodowe, reszta przyjdzie nam o wiele łatwiej:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    http://angelikowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Od czasu do czasu warto zdać sobie sprawę z tego,że nasze życie dorosłe zależy od nas i to ja się zorganizujemy też ma wpływ na to jak nam się będzie żyło:) Czasem trudno pewne sytuacje przewidzieć, ale jak dobrze sobie poukładamy sprawy zawodowe, reszta przyjdzie nam o wiele łatwiej:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    http://angelikowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Organizacja czasu... gdyby to było takie proste :P
    U mnie ostatnio z tym strasznie. Sama nie dodałam nic na bloga przez dwa miesiące, dlatego twoje dwa tygodnie, to uwierz... nic takiego, na pewno wybaczymy ;)
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci powodzenia w blogowaniu :)
    P.S. NOWA NAZWA BLOGA! Dawniej: www.free-to-be-myself-forever.blogspot.com, a teraz: www.iamonlyania.blogspot.com. Więcej informacji w najnowszym poście, serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w pracy i życzę umiejętności pogodzenia ważnych dla Ciebie spraw :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zatem powodzenia w pracy i układaniu sobie dalszego życia :). Mnie też ostatnio zaczyna przerażać bliska perspektywa dorosłości . Zdjęcia jak zwykle piękne :)).

    www.aleksandraczaja.blogspot.com - zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Według mnie praca to wcale nie głupie wytłumaczenie ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po pierwsze prześliczne zdjęcia! ;) W życiu każdego przychodzi okres, gdzie pragniemy żyć tak, jak dawniej, jednak z czasem musimy przywyknąć do czegoś zupełnie innego, nowego. Może i równie dobrego :) Najważniejsze byśmy robili to, czego naprawdę potrzebujemy lub to po prostu kochamy ;) Mam nadzieję, że tak jak napisałaś wyżej nie rozmyślisz się i nadal będziesz prowadziła swojego bloga, ponieważ widać, że robisz to z pasją. :) Pozdrawiam! :)

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice pictures

    historiassparacontarr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post kochana!
    Zdjęcia genialne ♥
    http://fashioonbeautyy.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko Myszko ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cudowne zdjęcia :*
    Pozdrawiam!

    http://j-stayclassy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega zdjęcia. ;) Super, że się rozwijasz!
    Pozdrawiam :*
    CRAZYTUSIABLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Każdy kiedyś zaczyna żyć na poważnie, super że znalzłaś prace i myślisz jakoś z dystanesem, chodzi mi o to, że próbujesz pogodzić to z innymi zajęciami
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  16. No tak, to już ten wiek, kiedy trzeba nieco dorosnąć i się w jakiś sposób usamodzielnić. Powodzenia w pracy i ogółem w życiu. :)
    Pozdrawiam.
    tojikomerareta-tori.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, że chyba każdy zrozumie twoją sytuację. U każdego w życiu kiedyś przyjdzie taki moment ''dorosłości'' prędzej czy później :) piękne zdjęcia ♥
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę, że gdy jesteśmy pozytywnie nastawieni, to dorosłość wcale nie musi być taka straszna! Podobnie jak inni - życzę Ci powodzenia w osiąganiu tego, czego tylko zapragniesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli pracuje się z czymś co się lubi to jest to zabawa, a i jeszcze kase się za to dostaje. :D Też trochę się boję wkroczyć w ten świat odpowiedzialności, ale ma to też zalety, bo nie będziesz musiała się nikomu tłumaczyć z niczego. :)

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia w pracy :* ja póki co mogę cieszyć się jeszcze swoim "dzieciństwem" :D
    Pozdrawiam :* http://sandraahey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Praca zabiera mnóstwo czasu. A później, nawet jak ten czas się znajduje, to szkoda go marnować przed komputerem. Jak ja czasami chciałabym wrócić do czasów dzieciństwa.
    Powodzenia w spełnianiu marzeń. Z pracą się oswoisz i już nie będziesz się tak stresowała.

    OdpowiedzUsuń
  22. I really love your fashion sense.
    you always look amazing so all of your outfits are lovely.
    www.tomntins.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze jak wchodze do ciebie na bloga to az normalnie sie gryze xD No taka piekna!! No ale juz tak nie slodzac gratuluje pracy! <3 Znam to w wakacje pracowalam jako kasjerka w pizzerni niby banalne ale stres byl straszny wiec z calego serducha zycze ci jak najlepiej!
    No i oczywiscie spelnienia marzen co do rodziny, domu, slubu! <3
    Oj tam postoje na blogu czasami sa potrzebne <3 ! Wazne ze do nas juz wrocilas :* Buziaczki!

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie, że wracasz, bo bardzo lubię czytać twoje posty! Jesteś śliczna ♥

    Pozdrawiam serdecznie!
    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne zdjęcia :*
    Śliczna stylizacja! *>*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. cieszę się, że jesteś i dodajesz:)
    www.bunny-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. beautiful photos ♥

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja nie powiedziałam, że to matura świadczy o człowieku, po prostu mam swoje plany, marzenia a jedną z tego jest właśnie iść na studia. Praca.. hmm wysyłałam CV, ale doskonale wszyscy wiemy, że kobiety mają trudniej niż mężczyzni, którym łatwiej jest znaleźć pracę. Tymbardziej, że prawie wszędzie chcą z doświadczeniem ;) Na razie chodze na korki z matmy i to mi starczy ;) A z matury i studiów nie zrezygnuje.

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne zdjęcia :)
    Dobrej Nocy!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Beautiful pictures

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne zdjęci kochana!
    Ślicznotka *=*
    Zapraszam do nas
    fashion--twins.blogspot.com
    Pozdrawiam kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne zdjęcia, jak zawsze. <3
    Dorosłość potrafi przytłoczyć to fakt, z jednej strony człowiek chce się usamodzielnić, ale z drugiej nie jest gotowy na wzięcie za siebie odpowiedzialności, nie mówiąc już o założeniu rodziny! Ale życzę Ci powodzenia w podejmowaniu dobrych decyzji, szczęścia no i oczywiście powodzenia w pracy. xD

    OdpowiedzUsuń
  33. Nominowałam Cię do Libster Blog Award ♥
    http://fashioonbeautyy.blogspot.com/2015/11/libster-blog-award-1.html

    OdpowiedzUsuń
  34. ładne zdjęcia :)
    http://losemymindnow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Pozostaje mi chyba tylko życzyć Ci powodzenia w spełnieniu wszystkich planów jak i w nowej pracy! :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. No też mieszkam w małej miejscowości gdzie w zasadzie sama produkcja jesli chodzi o pracę - kobiet nie przyjmują, a nawet jesli to tylko z doświadczeniem. No zostają jedynie sklepy itp.. Ale sklep to ostatnie co chce robić ;) Ja raczej tak jak pisałam - korepetycje, jak zdam to studia i dopiero pozniej jakas praca ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratulacje za znalezienie pracy! Są rzeczy ważne i ważniejsze, a czasami nawet nie da się wszystkiego rozplanować w czasie. Świetne zdjęcia! ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję i życzę dalszego dążenia do celów :D Zdjęcia jak zawsze cudowne :)
    Powodzenia w pracy :)

    reallylovediy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne zdjęcia - to trzecie jest najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Przyszłość - nie lubię się zastanawiać co będzie, mimo że mam jeszcze czas nad tym pomyśleć ;p Ale to chyba dlatego, że nie wiem co będę robić w przyszłości :)

    my-time-alessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. cudowne zdjęcia !
    KOCHANA ZAPRASZAM http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    Jeśli Ci się spodoba-zaobserwuj
    Będzie mi miło jak mnie odwiedzisz :)
    Pozdrawiam i życzę weny Stella ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczne zdjecia, pozdrawiam!
    -nowy post-
    www.tainna605.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Cóż ja mam 13 lat i moi rodzice już mnie uczą że jeśli coś chcę to muszę sama na to zapracować dzięki czemu poznam wartość pieniędzy. A jeśli chodzi o plany na przyszłość cieszę się że jestem jeszcze dzieckiem (choć nie lubię siebie tak określać ) i mam jeszcze dużo czasu do namysłu :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  44. piękne zdjęcia :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Super zdjęcia! Masz świetne priorytety w życiu! Życzę wytrwałości! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Komentuję tu drugi raz, bo u mnie nowy wpis i będzie mi jak zwykle niezmiernie miło gdy przeczytasz i wyrazisz swe zdanie :).
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja się cieszę twoim szczęściem i życzę powodzenia w pracy ^^
    Każdy wiek ma swoje priorytety, obowiązki, z każdym wiekiem wiążą się trudne decyzje. Twoje są oczywiście poważniejsze od moich, bo ty już skończyłaś szkołę i zaczynasz to prawdziwe dorosłe życie, a ja dopiero uczę się życia, bo w tym roku kończę gimnazjum. Ale decyzje, które podejmę teraz, zaważą nad całym moim przyszłym życiem.
    Mam nadzieję, że nas nie zostawisz, bo my także cię kochamy, ale jednocześnie będziesz szczęśliwa w swoim życiu prywatnym :D
    Pozdrawiam ciepło ^^

    OdpowiedzUsuń
  48. Oj tak, z czasem zmieniają się priorytety. I to czasem o 180 stopni. :)

    Zapraszam do mnie - KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Super,trzymaj się i miłej pracy,a i oczywiście gratuluję:)
    Przyznam szczerze,że mi jeszcze brakuje do świata dorosłości,dlatego staram się wykorzystywać ten czas jak najlepiej:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratulację i powodzenia w pracy ;)
    Zgadzam się w 100% że z wiekiem zmieniają się priorytety, człowiek zaczyna poważniej myśleć ale odrobina dziecinnego szaleństwa nigdy nie zaszkodzi ;D
    śliczne zdjęcia ;)
    pozdrawiam :)
    www.dziewczynawrozowychokularach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  51. Bardzo fajny post, lubie czytać takie wpisy :3
    z ciekawośći przejrzałam kilka poprzednich postów i też są świetne <3
    śliczny design bloga (zazdroszczę)
    Czekam na kolejny post.
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  52. Powodzenia w nowej pracy :)))

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. a bardzo fajny outfit i bardzo fajne zdjęcia :)
    pozdrawiam

    zapraszam do mnie :3 przez-rozowee-okularyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Codziennie wypatrywałam posta,ale bardzo cieszę się że znalazłaś pracę :) To teraz ważne,bo rozpoczęłaś nowy etap w życiu ! :*
    photography-by-catherine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Doskonale to rozumiem. Czasem przychodzi taka myśl,że trzeba się wziąć w garść, bo nie jest sie już małym dzieckiem. Trochę brzmi to strasznie, ale usamodzielnienie się przynosi także pozytywy.

    OdpowiedzUsuń
  56. You are very pretty. Lovely photos
    $200 Gift Card Giveaway on my blog
    http://www.mimosasandme.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękne zdjęcia :*

    http://aleksandra-chelewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudowne zdjęcia kochana <3
    Czy mogłabyś poklikać u nas w linki?
    Staramy się o pierwsza współpracę,a ty możesz nam pomóc :)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Zdjęcia są super :)
    http://zanetta44.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja przez szkołę też niestety zaniedbuję bloga.
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja od jakiegoś czasu zacząłem prowadzić swojego bloga regularnie, ale nie wiem na jak długo. :D
    W każdym razie tobie życze wytrwałości!
    Ładne zdjęcia ;)
    http://fashion-young-boy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Powodzenia w pracy :). Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Ach znam to, mój blog też czasem miewa upadki ze względu na moją pracę :)
    Życzę powodzenia :)
    foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Powodzenia w pracy ;)
    Zdjęcia jak zawsze świetne!

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    Na moim blogu trwa konkurs blogowy "TOP 5"

    OdpowiedzUsuń
  65. You are so cute and your legs are gorgeous! Thanks for the nice words on my blog. Following you for sure :) Kisses

    All Things Bright and Lovely

    OdpowiedzUsuń