czwartek, 12 listopada 2015

Thank you.

Dzień dobry ! 

  Kochani, dziś nie co luźniejszy wpis, pomimo tego, jest to jeden z najważniejszych wpisów. Przygotowałam dużą porcję moich ulubionych inspiracji, specjalne podziękowania i co nie co o osobie imieniem Mada. Enjoy!

Chciałabym bardzo podziękować wszystkim wam, każdemu po kolei i każdemu z osobna za to, że wszedł tu, poczytał, zostawił coś po sobie. Dla mnie to że jesteście, jest najcudowniejszą nagrodą za trud i starania. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną jak najdłużej a ja, dzięki wam, blogować będę jeszcze wiele lat. Przede wszystkim chciałabym podziękować kilku osobom, które są zawsze. Bez względu na wszystko. Nigdy wcześniej tego nie robiłam. Dziękuję.
Krasnoludeek 
Natalia Piatycz
Madda
 Hooneyyy
Ohmfh
Iris
Versjada
Tabitha
Olusiek
Lennyk
Natka 
Każdy pseudonim to link do bloga. Zapraszam was do odwiedzenie tych dziewczyn. Są nie tylko idealnymi blogerkami ale i mogę śmiało stwierdzić- blogowymi przyjaciółmi. 

Inspiracje zostały zapożyczone z We♥It.
 november november november
 city coffee light
london strawberry christmas  fashion fashion moon 
love snow nails 
love cold dark 
book tea fashion 
love adidas love 
hair love heart 
girl christmas dog 
fashion girl cat 
winter nature love 
love girl love
 love christmas
 hair bed light
nails couple adventure
 road eyes sky
 rose snow fashion
mountains Dream food
 love landscape dog
 winter cat love
Zapraszam was też na youtubowy kanał blogerki i vlogerki Mady, cudownej dziewczyny z bloga: bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com
Dziewczyna ma wielki potencjał, należy ją wspierać i odwiedzać, by mogła rozwinąć swoje skrzydła jak najszerzej. Ja zostaję jej widzem, a wy? Na kanale znajdziecie wiele inspiracji, wiele naprawdę ciekawych pomysłów i wiele kreatywności. Ta uśmiechnięta buzia sprawi, że z utęsknieniem będziecie czekać na kolejny jej film :) subskrybujcie, nie ma co czekać!
Maduś, buziaki dla Ciebie i powodzenia w karierze!
(Kanał Mady)







Na dziś to koniec. Wypatrujcie kolejnego wpisu!
Kocham was czytelnicy ♥ !

54 komentarze:

  1. Cudny mix zdjęć ! :D
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne inspiracje :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje! Na pewno zajrzę na te blogi! :)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne inspiracje i cudowny wpis, na pewno blogerkom zrobiło się bardzo miło :)

    Pozdrawiam!
    reallylovediy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wspomnienie o mnie! :) świetnie e inspiracje :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak bede na komputerze to na pewno zajrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super inspiracje :)
    zaraz odwiedzę wyżej wymienione blogi, pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super inspiracje <3
    zapraszam do mnie: natalia-sky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne inspiracje/ super, że masz w blogosferze osoby, na których mozesz polegać :) z chęcią zajrzę na te blogi:)

    Pozdrawiam!
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny mix zdjeć ❤

    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję kochana za polecenie i tak miłe słowa ♥ jesteś bardzo kochana :D

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne inspiracje, siedzę tu i w kółko je przeglądam, naprawdę rewelacyjne! <3
    Z chęcią zasubskrybuję Mady ^^
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dużo inspiracji, uwielbiam taki typ postów :)
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Lovely post

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. swietny filmik, fajne outfity i moja 2 ulub piosenka w tle haha :D

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne inspiracje, takie typowo jesienne! Kochana, nie masz za co dziękować, gdyby Twój blog nie był świetny na pewno by mnie tu nie było! :) Aż mi się cieplej na sercu zrobiło, naprawdę <3 A dziewczyna przepiękna i już sprawdzam jej bloga!

    OdpowiedzUsuń
  17. inspiracje wprost idealne na jesienne i zimowe wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Magiczne inspiracje. :)
    Miło z Twojej strony, że wspierasz innych blogerów.
    zapraszam do mnie :) CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  19. Na blogu można poznać wiele wspaniałych osób, a znajomości utrzymują się długo, to wspaniałe :)). W inspiracjach zapachniało świętami, czy aby nie za wcześnie ? A może jestem przewrażliwiona na tym punkcie haha :D.

    U mnie nowy wpis, zapraszam serdecznie :*. www.aleksandraczaja.blogspot.com, będzie mi miło jak przeczytać i skomentujesz :)).

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne inspiracje! x


    W wolnej chwili zapraszam do siebie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. SO CUTE:)

    http://livinlikeaileen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dobrze wybrane inspiracje, te świąteczne najbardziej mi się spodobały i coraz bardziej kuszą świętami. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Powiem szczerze, że nie nienawidzę jesieni i jeszcze bardziej zimy :D. Jest mi wtedy nieustannie zimno, dużo choruję, znajomi zaczynają zmuszać mnie do chodzenia na łyżwy itp. Ale w tym roku niesamowicie mocno oczekuję tej zimy i świąt!! Nawet wizja długich godzin w galeriach mnie nie odpycha (wyjątkowo). I jak widzę takie śliczne obrazeczki z kotami, swetrami, kubkami z herbatą i piernikami, to aż chce się żyć :D.

    PS. Całkiem niedawno dołączyłam do blogosfery, także gdybyś zechciała wpaść to zapraszam! I trzymaj się cieplutko.
    panispoznialska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie przepadam za jesienią!
    Świetne inspirację :3
    Zajrzę na jej kanał.
    http://www.everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawe inspiracje :)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne inspiracje. Dziękuję, to wyróżnienie, blogowa przyjaciółko :*
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Aaa kochana, dziękuję bardzo za takie wyróżnienie. T.T Cieszę się, że moje komentarze nie męczą! Mnie również, nawet parę słów od Ciebie bardzo cieszy, jesteś świetną, bardzo pozytywną osobą, więc bardzo dobrze czyta się zarówno Twoje notki, jak i indywidualne słowa, które zostawiasz pod wpisami. <3 Tak więc obyśmy obie jak najdłużej blogowały i wymieniały się swoimi spostrzeżeniami. xD
    Jestem obecnie na diecie, wiec oczywiście pierwsze co rzuciło mi się w oczy to smakowicie wyglądające naleśniki! xD

    OdpowiedzUsuń
  28. lubię inspiracje, bo zawsze coś fajnego i interesującego wyhaczę, co później stosuje, próbuje czy zmieniam u siebie :D


    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Mówiąc szczerze to się nawet nie spodziewałam, że będę na tej liście. Mimo wszystko dziękuję :) Co do kanału Mady to chętnie zobaczę, nawet z ciekawości w końcu nazywamy się prawie tak samo tylko ja mam podwójne d
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne inspiracje <3
    Zapraszam do nas
    jeżeli ci się nasz blog spodoba-zaobserwuj(chętnie się odwdzięczymy)
    Mogłabyś poklikać u nas w linki?
    Ponieważ staramy się o pierwszą współpracę,a ty możesz nam pomóc :)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też kocham kanał Mady! <3 Kocham! :*
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Również znam kanał Mady :)
    http://madeleinye.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Dobrze, że masz takie osoby, które wspierają cię w tym co robisz! :) Śliczne inspiracje.

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne inspiracje :)
    Uwielbiam jesień, bo dużo pada - a ja kocham deszcz!
    Każdy chciałby mieć osoby, które, jak to ujęłaś - są bez względu na wszystko :)
    pozdrawiam Lu Style Blog ♥ kilk

    OdpowiedzUsuń
  35. super mix tych zdjec :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny post i śliczne zdjęcia! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo mile mnie zaskoczyłaś! Bardzo lubię twojego bloga i tobie również dziękuje:) Przy okazji powiem ci od razu, że zostałaś polecona u mnie na blogu! gratuluję kochana ♥

    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  38. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny blog! i suuuper zdjecia uwielbiam we❤️it :) zajrzę zaraz na jej kanał i na blogi dziewczyn które wrzuciłas :)
    ja dopiero zaczynam ale zapraszam ;*
    onlymomcanjudge.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny post, masz bardzo fajny blog a Twoje wpisy są naprawdę bardzo interesujące :) !
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  41. I love the pics! So inspiring:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  42. fajne inspiracje :)
    aż sama się zainspirowałam :p
    pozdrawiam cieplutko :*
    i zapraszam ^.^ http://przez-rozowee-okularyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ojej, bardzo miło mnie zaskoczyłaś :) Nie spodziewałam się, dziękuję. Na inne blogi też chętnie zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ciekawy post, zdjęcia są idealnie dopasowane :)
    zapraszam do mnie --> http://joanna-rita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Jejku dziekuje z calego serducha kochana! <3 Nie myslalam ze o mnie wspomnisz a tu taka niespodzianka! <33
    Szczesciara z tej Mady! :DD
    Uwielbiam jesienne inspiracje szczegolnie takie w ktorych sa swieczki, duzo czerwieni, swiatelka iii na sto procent cos z Halloween po prostu kocham! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  46. Good contain I have seen in your article. If anyone want to increase blog visitor traffic and income then get useful tips on http://24hoursseo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ładne inspiracje :)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Od razu jak weszłam na Twojego bloga to bardzo spodobał mi się jego wygląd :* Jest pięknie, więc będę wpadać częściej :* !
    Co powiesz na wspólną obserwację ? Daj znać u mnie justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne inspiracje :) Uwielbiam tego typu posty :)
    Dziewczynom jest na pewno bardzo miło, że je tak bardzo doceniasz :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. inspiracje są świetne!!! chętnie bym chciała mieć kubek-sweter.... nie mam...

    OdpowiedzUsuń