wtorek, 8 grudnia 2015

Closer and closer to Christmas

Hej moje misiaczki dzisiaj chciałam wam opowiedzieć o moim ciekawym znalezisku w internecie, czyli sklepie goodies.pl 
Z czym kojarzy wam się zima? Mi przede wszystkim z zapachami; kawy, herbaty, cytryny, pomarańczy, cynamonu, piernika, ciasta... mogłabym jeszcze powymieniać, ale zdając sobie sprawę z tego że jestem gadułą, zatrzymam się. Sklejając te zapachy do siebie, przed oczami mam obraz idealnego zimowego wieczoru. Ja plus ukochana osoba, razem pod kocem z ciepłymi kubkami w rękach przy palącym się drewnie w kominku, oczekujący świąt, delektujący się chwilą, relaksujący, marzący, szczęśliwi.
Nie tylko do świat ale i do całej zimy, przygotowuję się bardzo skrupulatnie. Zapisuję tytuły filmów do oglądania, planuję wypieki, smakowite kolorowe babeczki, robię zakupy, odświeżam świąteczne dekoracje, które przez cały rok leżą na strychu.
Wszystko po to, by zimę, święta i ich magię było naprawdę czuć, również w nosie.

No właśnie.
Zapach, nie tylko zimą, jest ważny. Nie zdajemy sobie często sprawy z tego, że to jaki zapach w danej chwili czujemy, wpływa na nasze samopoczucie. Wiecie, samopoczucie można oszukać i podsunąć mu jakiś ładny zapach, tak na poprawę jego humoru.
 Dlatego zamiast czekać na zimę, można ją poczuć w swoim domu w każdej chwili. Wystarczy odpalić.. zapachową świeczkę.
Przejrzałam ofertę sklepu goodies i wybrałam kilka, idealnych na zimowe wieczory, produktów. Być może skorzystacie i zaopatrzycie się w coś, ja na pewno, zapachy bardzo mnie relaksują, a okres przedświątecznych zakupów i porządków jest dla mnie bardzo stresujący.

Słoiczki Yankee Candle.

Apple Spice (Duży słoik)Yankee Candle z serii Classic o zapachu pieczonego jabłka z przyprawami. - Zapach kuchni zimą!
Christmas Eve (Duży słoik)Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: słodkie śliwki, owoce kandyzowane. - Naprawdę słodko

 Fireside Treats (Duży słoik)Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: opiekane pianki. - No bo jak odpalony kominek, to oczywiste że będziemy smażyć pianki

Christmas Garland (Duży słoik) Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: świeżo ścięte drzewo sosnowe w połączeniu z cierpkością żurawiny. - Kojarzy mi się z ubieraniem choinki

Samplery Yankee Candle.

 Berry Trifle (Sampler)Sampler ze świątecznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o orzeźwiającym zapachu owoców jagodowych zatopionych w delikatnym kremie waniliowym. - Romantycznie

   Bundle Up (Sampler)Sampler ze świątecznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o czystym, zimowym zapachu przywołującym wspomnienie mroźnych dni. - Ciekawe, prawda?

 Cappuccino Truffle (Sampler)Sampler z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: głęboki, bogaty aromat ziaren palonej kawy z nutą aksamitnej czekolady. - Pysznie

   Cinnamon Stick (Sampler)Sampler z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: cynamon, goździk. - Znajome zapachy zimą

 Woski Yankee Candle.

  Angel Wings (Wosk)Wosk z okolicznościowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: wata cukrowa, płatki kwiatów oraz kremowa wanilia. - Relaksująco

  Candy Cane Lane (Wosk)Wosk z okolicznościowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: mięta pieprzowa, słodkie ciasteczka oraz kremowy waniliowy lukier. - Zapach po otwarciu piecyka, w którym są ciasteczka
   Candy Cane Lane (Wosk Scenterpiece)Wosk Scenterpiece ze świątecznej linii zapachowej Yankee Candle o zapachu mięty pieprzowej, słodkich ciasteczek oraz kremowego, waniliowego lukru. - kuchnia odgrywa zimą największą rolę

 Christmas Memories (Wosk)Wosk z okolicznościowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: pierniki, cynamon oraz prażone orzechy laskowe. - Naprawdę słodko

W ofercie sklepu znajdują się również inne zapachy, pod postaciami zapachów samochodowych, świeczek... asortyment jest naprawdę bogaty. Jestem pewna, że każdy znajdzie coś dla siebie.

Ja już mam coś na oku. A wy?
Czy dla was zapach jest ważny?

Moje świąteczne dekoracje.

 Mój instagram

Kocham was czytelnicy ♥ !

61 komentarzy:

  1. Nie słyszałam jeszcze o tym sklepie. Weszłam i zauważyłam,że mają ciekawy asortyment.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam jeszcze o tym sklepie. Weszłam i zauważyłam,że mają ciekawy asortyment.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziała, że taki sklep istnieje :)
    Mają super asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sdoro quelle candele!
    Buona serata!
    http://piubuonepiubelle.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nazwa sklepu jest bardzo miła. Kupiłaś coś z tego sklepu? Bo chciałabym wiedzieć cos o sposobie zapłaty etc.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie, ale mam zamiar coś zamówić :)

      Usuń
  6. Marzę o wypróbowaniu ich wosków ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe produkty :)) Słyszałam o tym sklepie kilka razy, ale jeszcze nie zdecydowałam się nic z niego kupić, a ty już coś kupiłaś, jeśli tak to jak Ci się "sprawuje? :))
    Pozdrawiam ♥

    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie, ale muszę przyznać, że prezentuje się całkiem ciekawie.
    Może wspólna obserwacja? :)
    http://www.olkiks.blogspot.com/ Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach pomarańczy i pierników <3 Uwielbiam świece świąteczne!

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  10. No, muszę ci powiedzieć, że naprawdę mnie zachęciłaś i chyba jeszcze dziś jakieś ciekawe zapachy sobie tam zamówię :)
    I oczywiście z tym się z tobą kompletni zgodzę, że zapachy potrafią poprawić nam nastrój.
    Z niecierpliwością czekam na następny post i pozdrawiam :*

    http://runawayrunawayrunawaybaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely post dear! Thanks for sharing) Have a great day))
    ...
    ***International GIVEAWAY in my blog***

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już nie mogę się doczekać świąt. :) Uwielbiam świeczki zapachowe!
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te świeczki są cudowne, uwielbiam zapachy, zawsze mam albo świece, albo zapachy do kontaktu, które delikatnie unoszą się w całym domu !! Nie mogę się doczekać świąt, lubię ten okres przed, gdy wiem, że najpiękniejsze rodzinne dni są przede mną <3

    Buziaczki kochana <3
    Dużo ciepełka, do miłego :****

    OdpowiedzUsuń
  14. Przetestowałam już naprawdę wiele wosków z Goodies i jestem zadowolona :D Najbardziej podobają mi się te rześkie i owocowe.

    OdpowiedzUsuń
  15. Święta są cudne! Uwielbiam yankee candles; a szczególnie "Christmas morning"


    little-jay999.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszędzie zapach ;) Własnie czytam o czymś, czego nigdy wcześniej nie doświadczyłam. Nigdy nie czułam zapachów. Ten wpis trochę zbliżył mnie do tego ;) Bardzo ciekawie. pozdrawiam.

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo bym chciała mieć ten słój yankee, ale cena mnie troszkę odstrasza... zadowalam się póki co woskami z tej firmy :))

    OdpowiedzUsuń
  18. ale Ci będzie pięknie pachniało na święta w domu :D

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatni zapach znam i uwielbiam. Rok temu paliłam go przez cały okres świąteczny, w tym roku już się w niego zaopatrzyłam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie wyobrażam sobie sezonu jesienno-zimowego bez świec zapachowych i wosków. Wiosną i latem zastępuję je świeżymi kwiatami, ale teraz idealnego klimatu, szczególnie wieczorami dodają mi właśnie zapachowe świece. Uwielbiam zapachy owocowe z nienachalną nutą wanilii albo typowo słodkie jak wymienione przez Ciebie zapachy waty cukrowej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam ich zapachy
    P.S. Zmieniłam nazwę bloga: lamia-riae.blogspot.com
    Mam nadzieję, że bez problemu uda się Tobie do mnie trafić, ponieważ zmiana nazw robi czasami nie lada zamętu :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam zapachowe świeczki, a zwłaszcza w ciasteczkowo-słodkich zapachach. Kojarzą mi się ze świętami :).
    Nie wiedziałam o takim sklepie ^^.

    www.aleksandraczaja.blogspot.com - zapraszam :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja w czasie zimy lubię palić świeczki o zapachu jabłko cynamon :3 ^^
    zapraszam nowy post :)

    http://xxmarlenee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawe pomysły. Same zapachy świec mnie zaciekawiły. Nigdy bym nie pomyślała,że można stworzyć tyle świec o tak różnych zapachach.

    OdpowiedzUsuń
  25. Hi Ayuna !!
    I like your post !!
    Candles are amazing *-*
    Kisses

    blogpatyrezende.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Great post :)

    New post at

    http://shizasblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię świeczki, a zapach, który kojarzy mi się ze świętami to zapach pierniczków :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Hmmm so many yummy candles...would like to try that marshmallow one especially!! :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierniki i cynamon mniam:) Musi przepięknie pachnieć.
    Ja uwielbiam świąteczne zapachy...:)

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiamy Yankee Candle pod każdą postacią :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo chciałabym mieć choć jedną taką :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świeczki są czymś cudownym! Kocham - tworzą niezły klimat ;)

    --------> http://fridayp.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny i bardzo interesujący post, bardzo podoba mi się jak piszesz, z niecierpliwoscia czekam na kolejne posty bo sa naprawde bardzo dobre :) !
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Czytałam dużo o tych woskach, każdy je chwali ;) W końcu też muszę sobie sama taki kupić
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Fakt, zapachy potrafią znacząco wpłynąć na nasze samopoczucie. Fajne zestawienie, będzie się trzeba w coś zaopatrzyć w oczekiwaniu na święta. xD

    OdpowiedzUsuń
  36. Sklepu nie znam ale zapachowe świeczki uwielbiam :) ! Super dekoracja świąteczna, też muszę się zabrać za porządki i dekorowanie pokoju. Dawno u Ciebie nie byłam więc muszę nadrobić te wizyty, trochę zmian widzę na blogu ale jest przytulnie i miło jak zwykle ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny post :)
    Pozdrawiam i Zapraszam :)
    Jeśli Ci się spodoba, zaobserwuj :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  38. Muszę zajrzeć do ich sklepu :))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny blog. obserwuję i liczę na followback. desing mega i chciałabym umieć tak zrobić
    http://dziewczynazezdjecia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Mówiąc szczerze to nigdy o nim nie słyszałam
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  41. I adore Yankee Candles, the last so long the smell lingers. My favourite is the apple spice.

    xo
    http://thepinkporcelaindoll.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne zdjęcia - zapraszam do siebie gdzie do zgarnięcia jest kawaiibox

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ciekawie :) nie słyszałam.o tym sklepie jeszcze ale chetnie zajrzę :),


    Zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  44. ciekawy post ;)
    http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    jeśli Ci się spodoba-zostań ze mną na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. uwielbiam yankee candles! :) Chyba dostanę "christmas morning" na święta. :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. I like your blog dear, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.

    http://facetiouslywind.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/facetiouslywind/

    OdpowiedzUsuń
  47. Wszystkie świetne i wszystkie chciałabym mieć. :P

    OdpowiedzUsuń
  48. Kocham świeczki zapachowe i każdy w moim domu o tym wie, dlatego dostałam już dwie na mikołajki ^^ Świece Yankee Candle są moimi ulubionymi, bo oprócz cudownych zapachów mają też fajne nazwy i kojarzą mi się z moim wyjazdem do Irlandii, gdzie był sklep stacjonarny właśnie ze świeczkami tej firmy :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja na zimę kupiłam sobie pierniczkową świecę z IKEA :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  50. Omg! Świeczki! Uwielbiam takie gadżety <3 nie dość, że ładnie pachną to jeszcze za ich pomocą można stworzyć wyjątkowy, niezastąpiony klimat :) Na święta jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Wybrałaś idealne zapachy! Gdybym nie miała zapasu świeczek, to zaczęłabym się szczerze zastanawiać nad kupnem jednej z nich :)

    Pozdrawiam x

    P.S. Zapraszam na nowe posty na angegar - klik!
    - Nowa definicja fit życia
    - 50 fit mitów
    - Ekwipunek sportowca na jesień + gdzie kupować tanie i godne polecenia ubrania sportowe

    OdpowiedzUsuń
  52. Kooocham świeczki! Mam chyba z 10 w pokoju. Niestety mieszkam w zbyt małej miejscowości, aby takie świeczki dostać ;/

    http://alexiachmiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Thank you dear. I follow you.

    http://facetiouslywind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny blog i muszę się kiedyś nauczyć projektować tego bloga tak,żeby wyglądał chociaż dobrze. Zapraszam do mnie
    dziewczynazezdjecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Ciekawa jestem ich świec :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/12/nowosci-czyli-moje-zamowienia-z-shein.html
    Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  56. Ale świetne zapachy, chyba kupie sobie jakis
    dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń