wtorek, 15 grudnia 2015

Heat, as heat is in your socks.

Hej kociątka ♡ myślicie, że przyjdzie zima? Codziennie wyglądam przez okno i tylko raz widziałam szczyptę śniegu.  Nie wiem czy to dobrze czy źle, codziennie jest mróz więc opady śniegu nie spowodowały by większego ochłodzenia. Chyba.
To nie byłyby pierwsze święta bez śniegu, ale wspominam zimy za dziecka, kiedy to dziesięć czy piętnaście lat temu śniegu było mnóstwo i utrzymywał się bardzo długo. Niby śnieg teraz nie sprawia mi takiej frajdy jak w tedy, ale ta dziecięca radość we mnie pozostała. Pojawia się, gdy widzę zaśnieżone drzewa i drogi, cudowne krajobrazy, na własne oczy a nie tylko na zdjęciach. Chciałabym żeby poprószyło, chociaż na pasterkę.

Dzisiaj mam dla was trochę inspiracji z WeIt. Bardzo lubię je przeglądać, codziennie jestem na tej stronie. Chcę się z wami podzielić tymi obrazkami, które bardzo mi się podobają.
christmas fashion sea 
  christmas art 
  book girl 
 christmas hair christmas 
 christmas winter beautiful 
 fashion snow fashion 
 fashion stars fashion 
 light coffee snow 
 cactus snow fashion 
  winter christmas snow

Dawno nie było moich autorskich zdjęć. Segregując moje grube zimowe skarpetki wpadłam na pomysł. Zrobiłam trzy zdjęcia pod wpływem chwili, a ich wykonanie i obróbka nie zajęło mi więcej niż dziesięć minut.
 
Moje skarpetki, wszystkie ręcznie robione na drutach. Chciałam je jakoś posegregować, myślę że efekt jest dosyć udany.
 
 
Tu, tak samo jak wyżej, ręcznie robione, węłniane skarpetochy. Mam ich trochę, pochwalę się.

 
 Tu na nogach mam jedne z moich ulubionych skarpetek, a w zasadzie podkolanówek. Szare z ładnym wzorkiem i kokardką, słodkie i ciepłe.
 
Chyba mi odbiło, muszę kończyć w końcu ile można kontemplować o skarpetkach. Widzicie? Jeżeli poszukujecie tematów z kosmosu, zupełnie bez sensu i nie wiadomo o czym, to wicie gdzie takie znajdziecie. 

I jeszcze jedna, bardzo ważna sprawa.
Ostatnio dostałam maila, który bardzo mnie ucieszył.
Oliwia, klasa pierwsza gimnazjum wysłała mi rysunek, na którym jestem ja!
Kochanie moje, jeżeli to czytasz, jeszcze raz bardzo Ci dziękuję.
Jesteś cudowną, małą słodyczą, która poprawiła mój nastrój tego dnia
 
Jeżeli i ty chciałbyś/abyś mnie narysować, nie zastanawiaj się, nie wahaj, nie bój. Zawsze będę wspierać tych, którzy chcą działać i tworzyć. Od początku istnienia bloga postanowiłam, że osoby kreatywne i pomysłowe, zawsze mogą liczyć na moje wsparcie i słowo.
Zapraszam do zakładki "Wasze rysunki - rysunki dla Ayunki" w kategoriach bloga, w narzędziach po prawej stronie. Znajduje się tam więcej rysunków, tyle zdążyłam zgromadzić przez dwa lata działalności bloga.
 
Tym ciepłym akcentem zakończę dzisiejszą notkę. Bardzo was kocham, czytelnicy, wiecie? Sprawiacie, że ten blog jest jaki jest. Trochę zakręcony, ale optymistycznie. Trochę szalony, ale i z równowagą. Trochę bez sensu, ale z uśmiechem.
 
 
Mój instagram.


Kocham was czytelnicy ♥ !
 

193 komentarze:

  1. http://eathealthilyandkeepfit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post dear.

    http://facetiouslywind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super inspiracje i skarpety :)
    Na blogu możecie zadawać mi pytania, na które odpowiem w filmiku :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi, I'm from Brazil andd I really liked your blog. I just saw the pictures, because I don't understand your language kkkkk but it's very criative and funny!
    Do it like Anna

    OdpowiedzUsuń
  5. O skarpetach można pisać dużo :) Fajne są, na pewno ciepłe.
    Akurat tą stronę nie przeglądam często.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje i skarpetki, muszę się zaopatrzyć w takie grube, wełniane, bo mi stopy marzną bardzo, nie raz nawet trzy pary skarpetek nie wystarczają :D

    OdpowiedzUsuń
  7. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.

    http://bekleveer.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne inspiracje i twoje zdjęcia również ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. dzieki za odwiedziny - inspiracje i zdjecia chyba wszystkie cudne

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful Pictures! :D
    XOXO, Julia

    OdpowiedzUsuń
  11. Hey I have already hit the follow button ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne inspiracje! ja już czuję święta i nie mogę się ich doczekac:)
    karik-karik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. oooo uwielbiam takie skarpety!
    monsv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post:).
    Thanks for visited my blog. Yes, i agree, follow for follow. I'm following now. Kisses from Portugal

    http://Meninaricameninapobre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Amazing post and great inspiration.
    Keep warm and have a good day dear.
    Kisses

    http://kintanfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Such a great post :)

    New post at

    http://shizasblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękne insinspiracje
    :) zapraszam na KONKURS Zapraszam na bloga

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne zdjęcia, uwielbiam takie inspiracje ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  19. What a fantastic post, I loved the inspirations :)
    Follow the blog, follow back?
    kiss
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  20. Haha za to Cie uwielbiam, mogę tu wejść i poczytać po prostu o kolekcji skarpetek, o wszystkim i o niczym :)) ! Zawsze lubię tu zaglądać i niech ten blog taki zostanie niby zwykły a zarazem zwariowany ♥ Kolekcja skarpetek mega, podziwiam osoby które tworzą coś na drutach ! Te szare z kokardkami też mam ;d, a co tam może też zrobię wpis o swoich skarpetkach hehe. Co do rysunku to mega milutko ze strony Oliwi, cudownie jest dostać taki upominek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post, masz bardzo fajny blog a Twoje wpisy są naprawdę bardzo interesujące :) !
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Your blog is very nice!
    In Portugal doesn't snow ...
    It's different isn't it?
    Greetings from Portugal sweetheart
    kisses
    Cantinho da tequis
    Facebook Cantinho da tequis

    OdpowiedzUsuń
  23. love your blog!
    http://therunwhy.blogspot.com
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  24. They all look so fluffy and cozy, so perfect for this cold weather! ♡

    xo
    http://thepinkporcelaindoll.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie cudne skarpety kochana <3 wszystkie śliczne, tez uwielbiam takie ciepłe i grube, bo marznę straszliwie :) We <3 it również bardzo lubię, bo mają cudne inspiracje, piękne zdjęcia wybrałaś !!! U mnie cały czas nie ma zimy, zero śniegu, czekam niecierpliwie, nie lubię, gdy na Święta jest tak szaro za oknami, mam nadzieję,że mimo prognoz, pojawi się w końcu :)

    Buziaczki ślicznotko :***
    Miłego wieczorku !!!

    OdpowiedzUsuń
  26. HI AYUNA! THANKS FOR YOU VISIT IN MY BLOG. I'M FLLOWING ON GFC. FOLLOW BACK PLEASE?

    XOXO

    http://16primaverasblog.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  27. Such inspiring photos! Thank you so much for visiting my blog :) for sure we can follow each other, I just followed you!Now it´s your turn!
    xoxo

    I´ll keep in touch!
    http://nuancesbyritadias.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  28. Mega fotkowe inspiracje. :D A 2 zdjęcie skarpecioch najfajniejsze.
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. I love this post!Great pics & inspo!
    I invite you to stop by my blog sometime!
    Are you interested in following eachother on Gfc?
    I'd be happy if we keep in touch and keep supporting eachother :-)
    xo from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Great selection. I already follow your for quite some time, girl.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  31. Podobno na święta ma nie być śniegu... :<

    OdpowiedzUsuń
  32. Beautiful photos!
    Thanks for comment on my post.

    http://colorful-mushrooms.blogspot.com.br/

    Kisses ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. Lindas imagens
    Vídeo Novo: https://www.youtube.com/watch?v=0r34Wc33xns
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  34. I accept follow 4 follow . I follow your blog right now :)
    Love the pictures

    elisaumarapariganormal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajna kolekcja skarpetek. Ja nie wyobrażam sobie zimowych wieczorów bez takich właśnie umilaczy w postaci fajnych, grubych skarpetek. Od razu można zaakceptować pogodę za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Great blog, i loved the winter inspirations :-)
    I am already following you.
    Kiss
    http://aalbicastrense.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  37. Beautiful suggestions , and loved his socks !
    Kisses!

    Mostrando as Garras

    OdpowiedzUsuń
  38. Hi dear, thanks for the comment. I'm already following you xx
    THE PINK ELEPHANT SHOE | FACEBOOK |

    OdpowiedzUsuń
  39. Gostei bastante das imagens, bem bonitas.
    Amo meias!!!
    Seguidora: 1316
    Beijos
    Jana Makes Esmaltes e Cia

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja nadal żyję nadzieją, że spadnie śnieg do 24 grudnia, bo święta bez śniegu to nie święta!
    A skarpety uwielbiam tak samo jak ty, chociaż nie mam ich tyle.. :D
    http://sandraahey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Great post darling :)
    xoxo
    http://themarielement.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  42. Good post! :)

    fatacarolina.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  43. Dajcie mi śniegu ;-;
    czarny-kotyszek.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Kocham święta, a jeszcze bardziej święta ze śniegiem <3 Idealne połączenie, niestety od kilku lat nie do końca realne :( świetne skarpeciochy *.*

    http://alexiachmiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie lubię świąt bez śniegu. A jak na razie go nie ma i nie zapowiada się na to aby był.;C
    Super te skarpety.:D
    Zapraszam do mnie.;D

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne inspiracje! :)

    http://lifemadeleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Thanks for following me here in my corner , your blog is beautiful and I'm following you , too, kisses and is always welcome.
    www.angelimcosmticos.com.br

    OdpowiedzUsuń
  48. Beautiful blog, and give to your little visit. Keep it up, and success


    BLOG | FAN PAGE | INSTAGRAM | YOUTUBE | GOOGLE+

    OdpowiedzUsuń
  49. So many lovely photos!! Great blog (:
    Have an amazing day,
    Madalena

    www.maadalenaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne inspiracje:) Genialne są te skarpetki:)
    Pytałaś o wspólną obserwację, dodałam i czekam na Ciebie:)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  51. Hello, Ayuna! your blog is amazing :)
    Following
    kisses
    http://universodamarta.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  52. masz świetne te podkolanówki! ^^

    http://wercziandweeerczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. These photos are so cute! :)
    Of course we can follow each other, I'm already following you. Hope you follow me back ;)

    fashionabejita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Great post:).
    Thanks for visiting my blog. I'm following now. Kisses from Portugal

    http://Meninaricameninapobre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Zakochałam w ciepłych swetrach. Osobiście nie znoszę zimy ze względu na mrozy. Piękne inspiracje wkleiłaś ;)
    aroundempty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne inspiracje, a grube skarpety to mój zimowy niezbędnik :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Amazing post

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Tak bardzo brakuje mi śniegu w zimę ehh
    Inspiracje z We♥it przeglądam codziennie, ale nie widziałam tych, które tutaj umieściłaś - są bardzo interesujące. Śliczne skarpetki btw niektórzy uważają je za najgorszy prezent świąteczny, ale z takich jak tu na twoich zdjęciach myślę, że każdy by się ucieszył!
    Pozdrawiam serdecznie
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Również chciałabym, aby choć na pasterkę spadł śnieg, brakuje mi go trochę! Inspiracje przecudowne! <3 Mogłabym przeglądać je godzinami! ^^ Ja uwielbiam skarpety! :D

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Beautiful photos :)

    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo fajne zdjęcia z inspiracjami :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Nice blog and post! Thanks for stopping on my blog =) I follow you now, If you want follow me!

    xx L.

    www.lalouuula.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Great blog!
    I'm already following your blog. :)

    Beautiful pics!
    They are very inspiring.

    xoxo,
    Rabisquei meu Horizonte

    OdpowiedzUsuń
  64. Ale super skatpetki, też chciałabym umieć je robić xd. Świetne inspiracje, najlepszsza ta choinka, białe łańcuchy są super *-*
    www.aleksandraczaja.blogspot.com. zapraszam u mnie nowy wpis

    OdpowiedzUsuń
  65. thanks for visit my blog, sure lets follow4follow :)

    christynate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Great post,I looove these photos. You asked me for f4f,I followed you,I hope that you will follow back :*

    beautyshapes3.blogspot.hr

    OdpowiedzUsuń
  67. Great post and amazing blog dearling <3 <3
    I follow you, please follow me back :)
    www.neramisic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja tam się cieszę,że zimy nie ma- bo zdecydowanie do tych ciepłolubnych należę :D hihihi
    tegoroczna zima mega nas rozpieszcza- z czego bardzo się cieszę, u mnie 11 stopni, piękne, slonecznie- fajną wiosnę mamy tej zimy :)

    Uwielbiam takie świeczniki, jak są na 4 zdjęciu <3
    kawusie z wielką, pyszną pianką też uwielbiam ! :)

    a te skarpetki sama robilas na drutach ? :)


    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie kożuszka oraz baner Sheinside? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ja nie potrafię robić na drutach. Zrobiła je dla mnie miła pani, sąsiadka cioci :)

      Usuń
  69. świetne zdjecia :>
    Pozdrawiam i Zapraszam. :)
    Zaobserwuj :D
    MY PINK GLASSES - klik!

    OdpowiedzUsuń
  70. You ask me follow4follow. I've followed you :-) Can you follow me back? :-)
    http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Love your blog!!!
    Have a nice weekend!
    xoxo
    http://themarielement.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  72. Świetne inspiracje :) Najbardziej podoba mi się ten rysunek ^^ jest przepiękny

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Great post dear :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  74. pretty socks and very inspiring Christmas post in general!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. I’m hosting great glasses giveaway here check it out!

    OdpowiedzUsuń
  75. Cudne inspiracje. Kocham oglądać takie cuda ;D

    OdpowiedzUsuń
  76. Oj tak, mimo wszystko, trochę śniegu ucieszyłoby człowieka :D
    Całkiem pokaźna kolekcja skarpetek! Uwielbiam ciepłe skarpetki <3
    Jejku, piękny rysunek!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Zawsze marzyłam o takich typowo zimowych skarpetuniach, robionych na drutach. Szkoda, że nie mam nikogo, kto mógłby mi takie uszyć, ach... Zdjęcia wyszły ciekawie, nawet bardzo. ;)

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Z tego co powiadają to raczej na śnieg się na święta nie zapowiada, niestety. T.T Pewnie tak jak zawsze spadnie go trochę w okolicach lutego.
    Wełniane skarpetki to jest to, chociaż przyznaję, że najbardziej zauroczyły mnie podkolanówki! ^^

    OdpowiedzUsuń
  79. Ile skarpetek! Ja kiedyś zaczęłam robić na drutach, ale niestety nie mam do tego cierpliwości...
    Śnieg to niby taka mała ''rzecz'' ,a jednak cieszy <3 U mnie niestety nie ma po nim śladu.

    Zapraszam! http://mojfioletowykacik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Nice post!

    http://jfashionlover.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  81. Cudne inspiracja, ja uwielbiam ciepłe swetry.
    Pozdrawiam,annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. This is such a lovely post! I love cozy socks :)

    Sarah | What Sarah Writes

    OdpowiedzUsuń
  83. Masz racje zimny i święta były inny, ale to dlatego, ze jako małe dzieci docenialiśmy wszystko a teraz trochę z tym gorzej
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  84. Amazing feed, girl!

    http://www.thestylebeasts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Great post, dear!

    http://www.foxmystyle.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Cudowne inspiracje *.*
    Wesołych Świąt, kochana! :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Świetne zdjęcia, a tekst jeszcze lepszy. Życzę powodzenia w pisaniu na blogerze ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. Bardzo fajne inspirację ;)
    I ładne skarpetki
    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Bardzo fajne inspirację ;)
    I ładne skarpetki
    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Chciałabym, aby śnieg spadł w Wigilie! Świetne inspiracje ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Świetny post i blog! Super inspiracja, aż "ukradne" je na mojego tumblr'a :) http://izzyybella.blogspot.com/2015/12/shine.html

    OdpowiedzUsuń
  92. Ale słodziaczne skarpetki/ podkolanówki! cudne hah
    zapraszam do siebie!:) http://onnnhmmnmnh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. Ja też lubię tą stronę WE♥IT jak szukać inspiracji to tylko tam :)
    Śliczne te skarpetki są przeurocze *.*, sama bym takie chciała ale wydaje mi się, że mam za grube nogi :P



    KAPCIUSZEK

    OdpowiedzUsuń
  94. nice pics, where can I follow you? GFC? let me know to do it please!

    lu | coco and louis

    OdpowiedzUsuń
  95. We♥it to moje życia! Kocham to :) Świetny post i idealnie posegregowane skarpetki oczywiście hah

    mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  96. beautiful pictures

    thanks for lovely comment
    i am following you. follow back xx
    xxx Keep in touch
    beautydrugs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Great post.
    would you like to follow each other on Google Friend connect and google +?
    let me know if you follow me and i will follow you back.
    www.tomntins.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Beautiful post. I follow you, follow me back ;)

    lejlaleca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  99. Hello, wow i love your blog it's so lovely, I followed you! Hope you will follow back :) Have a nice day :D


    http://www.simsaddiction.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. Świetny post ^^

    Zapraszam do mnie Wanko's stories
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  101. Jejku mozesz mi po oddawac te skarpetki naprawde sie nie pogniewam! Aj tam bez przesady ja uwielbiam to jaka jestes i to ze potrafisz tak pisac nawet o skarpetkach! Nog ci strasznie zazdroszcze jejku! *-* Sliczny rysunek naprawde!
    Co do sniegu to wspolczuje juz zapomnialam jak moze wygladac zima bez sniegu naprawde! U mnie snieg jest zawsze najpozniej od listopada do marca! Moge ci go wyslac jak chcesz! xD
    Buziaki Aniu! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  102. Happy holidays!
    Let me know if you'd like us to follow eachother and keep in touch?
    Lyinyou blog & Lyinyou instagram

    OdpowiedzUsuń
  103. Uwielbiam te Twoje pozytywne posty. Skarpetki są świetne! Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Those socks look so cute with the little bow on the top!x

    AimeeSueXO

    OdpowiedzUsuń
  105. cudowne skarpetki masz :) chyba coś dla mnie bo straszny zmarzluch ze mnie :P
    jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  106. yes sweet! following you (#1285) follow me back now? tell me :)
    great post and great blog :)
    xoxo
    http://myheartaintabrain.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  107. Hello,
    I came to return the visit and I'm already following your blog and instagram, follow me back? Let me know ;)
    I liked everything in this post, nice blog ;)

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  108. Hi Ayuna! Nice blog you have :)Love those pics on this post :D

    thanks for visit my blog. yes! I would like to follow each other. I'm already done following you on Google+ ( Icha Lakawa ) and instagram ( calledasia_icha). follow me back too,please? ^^ tell me

    http://bunnyawn.blogspot.co.id/

    have a great day!
    XOXO,
    -Icha

    OdpowiedzUsuń
  109. Nice post! <3 <3
    Please view my blog! <3 <3
    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  110. Those knitted socks are too cute! <3

    May | THE MAYDEN | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  111. Swietne inspiracje, mam podobne skarpety.
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2015/12/my-christmas-presents.html
    zapraszam na najnowszy post.

    OdpowiedzUsuń
  112. Beautiful post!And pic too :) follow4follow?

    girlsstuffblogg.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  113. Ja tak samo jak Ty wyczekuję śniegu.
    Cudowne inspiracje, skarpety urocze! *-*
    Serdecznie zapraszam, Czarna Kawaa

    OdpowiedzUsuń
  114. Świetny post :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  115. great, great post :) i always love reading your blog!

    mfashionfreak♥blog

    OdpowiedzUsuń
  116. Świetne inspiracje! Zwłaszcza ten 'makijaż' oka z użyciem gwiazdek :))
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  117. I za takie swetry kocha się zimę!
    Kochany rysunek :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  118. such a lovely pictures..your socks are so so cute! I love those knit sock with the litle ribbon ;)
    I'm following you in all your social media!
    thanks for visiting my blog! I hope to see you there soon!
    http://becreative-be-you.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  119. Great photos ;)
    Kisses.

    misscokette.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  120. Również tęsknie za śniegiem! Dodałby świętom uroku, a tak to wszyscy się boją, że sypnie na wiosnę :3 Inspiracje inspiracjami, ale Twoje skarpetki najlepsze! Też bym takie chciała :) Muszą być naprawdę bardzo cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  121. Kolejne święta, na których śniegu nie będzie w ogóle, albo ledwo co. To on nadawał im blask i urok :)

    OdpowiedzUsuń
  122. Smutno że nie będzie śniegu a to dodaje magi świąt :(

    http://raspberrypaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  123. Ja też czekam na śnieg ;) świetny wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  124. Ja śniegu nie lubię ale święta bez niego to nie święta
    http://wiki-blog12.blogspot.com/?m=0.

    OdpowiedzUsuń
  125. Świenty blog i posty!
    zapraszam do mnie
    http://beforeveralonee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  126. bardzo fajne inspiracje świąteczne :D
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  127. bardzo fajny blog na pewno będę tu częściej :) http://www.wadzinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  128. Ja na śnieg na pewno nie mogę liczyć (uroki Anglii)
    Świetne inspiracje - uwielbiam

    Zapraszam do siebie i obserwacji mojego bloga (na pewno się odwdzięczę)
    http://mikaart-m.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  129. Podkolanówki są naprawdę cudowne, sama chyba sobie kupię podobne.

    Zapraszam do siebie!
    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  130. bardzo fajny blog, pozdrawiam i zapraszam do mnie http://zuzannafoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  131. Świetne inspiracje!
    Ja jestem załamana tutejszą grudniową pogoda.
    Z taką tempreaturą i deszczem zamiast śniegu kojarzy mi się późna jesień, której nienawidzę.
    Nie czuję za bardzo świąt bez śniegu.

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  132. Chyba śniegu na święta się nie doczekamy. A szkoda, bo bez niego to nie to samo :)
    Świetny post, sporą ilość skarpetek masz :D
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  133. Grube skarpetki, koc i dobra ksiazka pomogą na wszelkie smuteczki �� Tęsknię za śniegiem i boli mnie to,
    że gdy tylko się pojawia od razu znika ��

    OdpowiedzUsuń
  134. Jeja uwielbiam takie skarpety, sama mam ale tylko jedne :D zazdroszczę ;)
    http://mlovelyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  135. Lovely photos and post. Really love those wool socks!
    Thanks so much for the nice comment and yes, let's follow each other. I just followed your blog :)
    Happy Holidays!

    http://fashionradi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  136. Woww...what a fantastic post dear.Looks so cozy and so inspiration.Love it.<3
    Thank you for your visited on my blog dear.I followed your blog via GFC member,i´m wait your turn dear.
    Merry Christmas and happy holiday.
    Kisses from Bangkok.xox

    http://kintanfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  137. Piękne inspiracje, ciekawie piszesz :) Chciałabym żeby była zima, śnieg w tym roku. Masz bardzo ciekawego bloga. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  138. super inspiracje :)
    http://luuvmy.blogspot.com/
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  139. Nice photos :)

    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  140. Masz super skarpetki, zazdroszczę!
    Piękny rysunek.
    Świetne inspiracje


    mery-neon.blogspot.com - mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  141. Super inspiracje, ja bym zamiast takich podkolanek chciała zakolanka :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  142. Bardzo inspirujące zdjęcia. Fajnie się je ogląda.

    OdpowiedzUsuń
  143. Great post! love the pictures they are all so pretty!

    follow for follow?:)

    xoxo
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  144. Sporo masz takich wełnianych skarpet! Ja wcale takich nie noszę, nawet zimą zakładam zwykłe stopki :)

    OdpowiedzUsuń
  145. Świetne inspiracje i fajne skarpetki ^^
    Ja też czekam na chociaż odrobinę śniegu, bo bez niego nie czuć, że są święta. Ale cóż poradzić, jeśli święta spędzimy z rodziną i przyjaciółmi, to nadal będą udane i może nawet trochę magiczne :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  146. Cudowne inspiracje, wgl podoba mi się samo wstawienie tych zdjęć. Widać, że wkładasz w to pracę i super bo efekt jest piękny! <3 Te skarpety są ekstra! Sama takie chce! Może wspólna obserwacja? Wesołych Świąt!

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  147. great, great post :) i always love reading your blog!

    mfashionfreak♥blog

    OdpowiedzUsuń
  148. Natal, com neve, roupas quentinhas e decoração linda! Eu amo!
    Aqui nosso Natal é no verão, calor danado!
    Beijos!

    Sociedade do Esmalte
    EsmaltadasdaPatyDomingues

    OdpowiedzUsuń
  149. super inspiracje, ja teraz mam pełno ciepłych skarpetek jak więcej to lepiej.:D
    Śliczny rysunek! Wesołych świąt! <3

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  150. Te skarpety sa swietne ! Zaprraszamy do siebie dopiero zaczynamy :) http://claudiaandnadia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  151. Kochana moja,życzę Ci wspaniałych i radosnych Świąt Bozego Narodzenia, dużo miłości i spokoju ❤❤❤

    Buziaki
    Asia :****

    OdpowiedzUsuń
  152. świetne skarpetki :D

    ♥ wesołych świąt! ♥
    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  153. Amazing post!

    Kisses

    http://pimentasdeacucar.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  154. Ojeju, prze urocze te skarpetki! Powiedz, sama je robisz? No słodycz sama w sobie! :D rysunek tez bardzo uroczy, zazdroszczę czytelniczki, haha :D ! Buziaki ! :*

    paulacierpiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  155. Lovely post
    Following you. Hope you will follow my blog
    Will feel happy to see you on my blog.xx
    beautydrugs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  156. Nice blogging style I have seen in this blog. Click here to convert your blog in custom domain in just 5 minutes http://www.24hoursseo.com/2015/12/how-to-setup-custom-domain-on-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  157. Wow! Super inspiracje i te skarpety *.*
    http://haania-hania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  158. Looks really cozy :)
    Emma xxx

    www.wellemma.com

    OdpowiedzUsuń
  159. Super inspiracje!

    http://mikolajkulicki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  160. Cudowne inspiracje kochana <3
    Zapraszam do nas :)
    fashion--twins.blogaspot.com

    3maj się

    OdpowiedzUsuń
  161. Piękny wystrój bloga ! obserwuję :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  162. Też strasznie tęsknie za śniegiem po kolana ;)
    Kiedy było czuć klimat świąt i nosy nam zamarzały ;)
    Miejmy nadzieje że w najbliższe kolejne święta, śnieg do nas zawita :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    http://deviare-e.blogspot.com
    Całuje Cieplutko ;*
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  163. A śniegu jak nie było tak nie ma :)). Piszę znowu, żeby poinformować Cię, że u mnie nowy wpis, mam nadzieję, że wpadniesz :* www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  164. Nice to read, and I really like your blog. Would you like to support each other, by follow for follow? Keep in Touch <<

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdpowiedzUsuń
  165. śliczny post <3 zapraszam też do mnie: http://glamourforsure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  166. cudowny blog <3 wspaniały post <3
    http://natala-olcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  167. Jakie cudowne inspiracje! Gdy czytałam tego posta, właśnie rozpadał się śnieg (serio!), mam nadzieję, że będzie choć troszkę bardziej biało. Choć strasznie nie lubię jak jest mi zimno, uwielbiam klimat panujący właśnie w zimie! Można robić tyle cudownych rzeczy. I nosić takie grube skarpety, których kolekcji, strasznie Ci zazdroszczę :) Uwielbiam Twojego bloga! <3
    Pozdrawiam Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  168. lovely! :)
    yep, i'm following you now via GFC, like you asked! Follow me too :D

    the-not-so-girlygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń