sobota, 23 stycznia 2016

It looks like the perfect blogger.

  Hej

Podjęłam tą ciężką decyzję i wiecie co? Zakładam vloga! Mam nadzieję, że przy dobrym wietrze do tygodnia uda mi się dodać pierwszy film. Oczywiście musicie przygotować się na to, że moje początki mogą być trochę śmieszne, jestem BARDZO początkująca, ale każdy musi zacząć stawiać pierwsze koślawe kroczki i kilka razy upaść, zanim zacznie biegać. Cieszę się, że otrzymałam od was tyle ciepłych słów, mam nadzieję że będziecie teraz nie tylko czytelnikami ale i widzami.
To link do mojego kanału: https://www.youtube.com/user/NekoChanKociara
Jeszcze nic na nim nie ma, ale jeżeli oczekujecie pierwszego filmu, zachęcam do subskrypcji.

Na dzisiejszy wpis przygotowałam inny temat niż kanał na youtube. 
Jak wygląda idealna blogerka?
 Co pierwsze nasuwa wam sie na myśl, gdy słyszycie "idealna blogerka"? Obraz pięknej dziewczyny, z nienagannym makijażem i markowymi ubraniami? Obraz dziewczyny o idealnych rysach twarzy i perfekcyjnej figurze? Dziewczyna, która dobrze zna świat mody, urody i dobrze orientuje się w innych popularnych dziedzinach?

Mówiąc szczerze  "idealna blogerka", nie ma żadnego wizualnego wzoru, jaka jest czy jaka być powinna. Ja tak uważam i to może być tylko moje zdanie. Gdyby było inaczej, nie mogłabym siebie nazwać blogerką. Nie potrafię się malować, kupuję to co mi się podoba i to na co mnie stać, nie jestem najpiękniejsza i trochę mi się przytyło. Nie mam długich, pięknych włosów, nie mam pięknych oczu, nie mam nic co mogłoby mnie wyróżnić na tle innych, a pomimo to, dumnie nazywam siebie blogerką.

 Mam dużo wad, nie tylko w charakterze ale i wyglądzie. Mam wadę kręgosłupa, mowy, zgryzu, wzroku a pomimo tego mam bloga i ba! zdecydowałam się jeszcze na vloga, dlaczego?
Ponieważ uważam, że idealna blogerka to dziewczyna, która całe swoje serce wkłada w swój blog. Która pisze z pasją, która bloga traktuje jak cząstkę swojego życia, w której widać zapał i której blog daje wielkie szczęście.

Dlatego apeluję do wszystkich, niepewnych siebie dziewczyn. Nie liczy się wygląd,umiejętności czy wiedza, jeżeli pisanie jest twoim życiem a blog częścią ciebie, jesteś idealną blogerką.

Kocham swojego bloga i traktuję go jak swoje małe dziecko. Może to śmieszne, może podchodzę do tego zbyt obsesyjnie, ale prowadzenie bloga daje mi wiele siły, wiele mocy i nie do opisania, wielką radość. Wiem, że to nie jest już zwykłe hobby a szaleńcza pasja.
Nie zmienię tego.
Nie chcę by to się zmieniło. 

 
 Mój instagram.
(DDOB)
Link do posta na daily dose of beauty, proszę o wchodzenie i klikanie strzałki w górę, dziękuję


Kocham was czytelnicy ♥ !

173 komentarze:

  1. Beauty! :)
    kiss

    http://inspirationswithm.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej się z tobą zgadzam! Najważniejsze, aby wkładać w bloga serce. :) Zasubskrybowałam kanał i z niecierpliwością czekam na pierwszy filmik.
    http://im-dollka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie żeby coś ale z tymi oczami to całkowicie przesadziłaś, bo są piękne!
    Oczywiście się z tobą zgadzam, serce włożone w bloga i pasja są najważniejsze :D
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś bardzo wartościową osobą i już nie mogę doczekać się Twoich filmików :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Love your sweater!
    Lovely photos, dear.

    www.nomoretulips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że podchodzisz do tej sprawy w ten sposób, masz rację nie liczy się żaden wygląd liczy się to, że kocha się tą pasję jaką jest blokowanie...:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie, najważniejsze że wkładasz w to serducho i wiesz mi, to się czuje jak się tu wchodzi !
    Czekam na pierwszy filmik :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely post dear! You look great)
    Wish you a lovely weekend)

    pinkrabbitbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że każdy inaczej postrzega taką idealną blogerkę :p

    ps. Udało ci się i twój blog został polecony u mnie w najnowszym poście! :) buziaki ;*

    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  10. I oczywiście -subskrybuje cię na youtubie :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie idealne blogerka to sumienna blogerka. Taka, która szanuje siebie, swojego bloga i czytelników. I znam wiele idealnych blogerek, które prawie w ogóle nie dodają swoich zdjęć. Ważne jest to co ma się do powiedzenia. Bo jeśli w każdym poście pokazujesz tylko swój idealny wygląd, ograniczając się do krótkiej wzmianki skąd i za ile masz ubrania, to stajesz się blogerką nudną.
    Pozdrawiam i czekam na pierwszy filmik. Kanał już zasubskrybowany.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie to opisałaś. :) Liczy się podejście do bloga, czytelników i zaangażowanie.
    Pozdrawiam
    CrazyTusia-fanpage

    OdpowiedzUsuń
  13. I fajnie :) rozwijaj się. Co do blogerek, to nie ma tych idealnych.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice sweater! I loved your post (even though I read it translated by Google haha) and I love how much you appreciate your blog, I'd like there were more people who appreciated their blog that much. Anyway, I'll subscribe to your channel! I'm looking forward to see your new videos :)

    http://pudding-no-uta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. you look so pretty, love ur sweater ^^

    torichux3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. You are so so so beautiful, dear, just amazing, and that sweater is very pretty. Kisses

    All Things Bright and Lovely

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim zdaniem 'idealna blogerka' to taka, która fajnie i ciekawie pisze, a jej bloga super się czyta- Czyli Ty :)
    Też mam swój vlog :)
    Zapraszam na bloga
    Zapraszam na mój kanał

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiście czekam na pierwszy filmik :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Amazing post dear! You are so beautiful, I love your eyes!! xx

    PLEASE ASK ME QUESTIONS FOR MY UPCOMING Q&A ---> http://living-like-v.blogspot.ba/2016/01/ask-me-for-q.html

    NEW POST ---> http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/01/you-are-my-happiness.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny ten sweterek! Pięknie wyglądasz. :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oooo super, już lecę subskrybować! Ja też mam planach YouTube'a i powiem Ci, że 3 lata zbierałam się na odwagę, by to zrobić.
    Jeśli chodzi o post, to całkowicie się z Tobą zgadzam! Blogerka to osoba, która po prostu kocha blogować i pisać :)
    Pozdrawiam kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Amazing eyes you have!

    http://jfashionlover.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak, zdecydowanie. Idealna blogerka to taka, która podchodzi do swojego bloga z pasją i zaangażowaniem, sprawia jej to przyjemność. Pisanie postów na siłę nie jest dobrym sposobem, nie mówiąc o samych współpracach zamiast bloga z czymś sensownym. Wtedy od razu wiadomo o co chodzi. Aaaa ale się cieszę, że zdecydowałaś się na ten kanał! Wierzę w Ciebie i oczywiście zasubskrybowałam i z niecierpliwością czekam na ten pierwszy film! (:
    Jeśli chodzi o zdjęcia to jesteś jak zwykle śliczna, tło nawet nie ma znaczenia jeśli pierwszy plan tak błyszczy!
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. fajnowy sweter;)co do blogerek no coz idealna to taka ktora jest soba !!!

    OdpowiedzUsuń
  26. nice pictures, i like your sweater :)

    christynate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się sweterek i rękawiczki.

    OdpowiedzUsuń
  28. ''blogerka to dziewczyna, która całe swoje serce wkłada w swój blog'' musiałam zacytować, przeszły mnie ciarki. Mi również blog dodaje siły, kiedy pisze post uświadamiam sobie dużo rzeczy.

    pozdrawiam♥
    http://olsza17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo mądrze napisane! Jeśli robi się to z pasji to wszystko jest na swoim miejscu i wygląd nie ma tutaj nic do rzeczy. Czekam na pierwszy film z niecierpliwością! :D

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wyglądasz :)
    http://blaack-pearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. You're gorgeous!!! Lovely pictures!

    xo
    http://thepinkporcelaindoll.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  32. Najważniejsze jest to o czym piszemy i jak to robimy. Nie wystarczy napisać czegoś, wrzucić jakieś pierwsze lepsze zdjęcia i już. Nad tym wszystkim trzeba trochę popracować. Włożyć w to swój wysiłek i zaangażowanie ;)
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Racja. Jeszcze bym dodała, że idealna blogerka to taka, która nie pisze bezsensownych komentarzy po przeczytaniu dwóch zdań w notce ;_;
    Po za tym, jeśli niektórzy sobie myślą, że 'idealna' to taka, która ma ciuchy i makijaż, to co z blogerkami, które nie prowadzą bloga o modzie? ;__:
    Idę na vloga! <3

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczne zdjęcia ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Kochana dokładnie tak !! Zgadzam się z Tobą absolutnie !! Poza tym uważam, że jesteś piękna, a oczy to masz obłędne, jak możesz tego nie widzieć !!! Cudnie, że będzie można Cię zobaczyć na vlogu, świetny pomysł, kibicuję Ci od dawna, nawet, gdy nie zawsze coś naskrobię, widz, że jestem Twoją fanką i cieszę się, że inspirujesz inne dziewczyny do tego, by przełamywały swoje słabości, to niesamowite <3
    Dużo ciepełka ślę, buziaki słonko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i ciekawy komentarz, który pokazuje jaka mądra i piękna nie tylko zewnętrznie z Ciebie dziewczyna !!!

      Miłego wieczorku,
      Buziaki :****

      Usuń
  36. Bardzo mądrze piszesz i to mi się podoba, do tego masz na prawdę śliczną urodę. Również myslałam o założeniu vloga ale jednak to chyba jeszcze za wcześnie, dodatkowo jestem bardzo nieśmiała, może jeszcze kiedyś się odważe ale to przyjdzie z czasem. Może wspólna obserwacja ?♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Co do vloga- to powodzenia, zawsze początki bywają trudne, tak jak było z blogiem :)
    Blog to na prawdę świetna sprawa, przynosi WIEEELE szczęscia i radości, chociażby jeden komentarz z miłym słówkiem sprawia,że na twarzy pojawia się uśmiech! Można nabrać takiej pewności siebie...wystarczy np. 20 takich komentarzy i jeden kompleks mniej, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Po pierwsze jestes bardzo ladna, naturalna dziewczyna. Absolutnie niczego Ci nie brakuje. Moim zdaniem nie ma czegos takiego jak ideal. Obserwuje wiele blogerek modowych, ale tylko i wylacznie ze wzgledu na propozycje stylizacji, niektore z nich sa tak puste, ze szkoda gadac... i co z tego, ze na zdjeciach maja perfekcyjny make up i wszyscy wzdychaja ze sa takie piekne, jak nie maja w sobie nic?
    Ciesze sie, ze tak powanie podchodzisz do swojego bloga, to dobrze o tobie swiadczy :)
    Jesli pojawi sie cos na twoim kanale na YT, na pewno obejrze, jestem ciekawa jak to bedzie wygladalo :)

    Pozdrawiam cieplo! :)


    http://my-fit-style.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajny pomysł z vlogiem :) Sama bym chciała spróbować, ale nie mam pojęcia jak i co, więc wolę sobie tym głowy nie zawracać.
    Bardzi ciekawy post, ładne zdjęcia i śliczny sweterek ;)
    kazdydzienmasens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Klaudia w stu procentach zgadzam się z tobą. Ja jestem niepełnosprawną blogerką, nie jestem idealna. Do tej pory nie wkładałam całego serca w bloga,ale z dnia na dzień daję z siebie co raz więcej. Bardzo się cieszę, że założyłaś swój kanał na yt.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. mądrze napisane, warto się odważyć i spełniać swoje marzenia :) ale nie zgadzam się, oczy masz piękne!

    http://tragicm4gic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Wiele osób twierdzi ,iż blogerki powinny być chude, idealnie uczesane i umalowane ,ale ja się osobiście z tym nie zgadzam... Dziewczyna powinna być sobą. Pomysły czerpać z życia ,a nie zachowywać się jak jakiś ćwok.... ( z takimi też się spotkałam), Oczywiście Twój kanał za subskrybowałam i czekam na filmy Twojego autorstwa

    Mój Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. W su procentach się z Tobą zgadzam jeśli chodzi o temat "idealnej blogerki".Jak powszechnie wiadomo, ideały nie istnieją. Nie ma idealnej dziewczyn, idealnego chłopaka, ani idealnej blogerki. Każdy z nas jest tylko człowiekiem i ma swoje wady i zalety :) Dla mnie dobra blogerka, to nie ta, która świetnie się ubiera i ma nienaganny makijaż, ale przede wszystkim umie zaciekawić czytelnika tematem! Myślę, że to + kreatywność i pomysł na siebie liczy się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgadzam się z Tobą! Uważam,że idealna blogerka to nie taka, która jest ładna, świetne się maluje i ubiera, ale taka, która lubi to co robi. Jest pomysłowa, umie zaciekawić tym co pisze. Nie można byc dobrą blogerką, jeśli człowiek sie w to nie angażuje.

    OdpowiedzUsuń
  45. Wydaje mi się że idealna blogerka to taka, która nie może żyć bez blogowania jest to jej powołaniem. Dodaje estetyczne notki, pielęgnuje swojego bloga. Nawiązuje kontakt ze swoimi czytelnikami. Blogerem dzisiaj może być już każdy. masowo przybywają blogi dwunastolatek, które bawią się w obs za obs. Myślę że to nie są prawdziwi blogerzy.
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  46. Hejka :D W zupełności zgadzam się z tobą. Prowadzę bloga od niedawna. Mam tyle kompleksów, jak z Polski do Australii. Jednak cieszę się z życia i robię to, co chce, czyli bloguje. Bardzo podoba mi się forma Twojej notki. Czysta, przejrzysta, tyle tekstu ile potrzeba. No, i piękne zdjęcia. Wygląd całości jest spójny i przyjazny w odbiorze.
    Mam nadzieję, że nadal będziesz prowadzić bloga, że powiedzie ci się z vlogiem. Pozdrawiam cię!
    PS. Masz cudne oczy *.*
    Vicallic zakreconyswiatvicallic. blogspot. com

    OdpowiedzUsuń
  47. tak jak nie ma człowieka idealnego, bo każdy ma jakieś wady, tak moim skromnym zdaniem nie ma idealnej blogerki :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Pięknie napisane! Nikt z nas nie jest idealny, jednak idealne blogerki istnieją, to coś musi znaczyć :)
    Ogółem masz śliczny wygląd bloga, a Twój styl pisania nie pozostawia żadnych zastrzeżeń, dlatego leci obs :) Czekam na więcej!

    http://rena-uchiha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS.
      Zapraszam na nową grupę o Azjatyckich Blogach, gdzie można się reklamować, informować o nowych postach, zadawać pytania, radzić innym i prosić o rady dotyczące blogowania :) https://web.facebook.com/groups/1740553596164412/?fref=ts
      Możesz zaprosić znajomych, jeżeli chcesz, będzie mi bardzo miło! :)

      Usuń
  49. Nie ma ideałów w życiu jak i na blogach. O super, że zakładasz kanał ♥

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo fajny post :) powodzenia w prowadzeniu kanału. napewno Ci się uda taj jak na blogu <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Cute sweater!

    xx L.

    http://www.lalouuula.com/2016/01/tesoros-treasures.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja tak samo chciałabym zacząć swoją działalność na YouTube i już nawet dodałam pierwszy filmik :) Bardzo ciekawy i warty przeczytania post. Pozdrawiam aureliagierut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Też kiedyś myślałam nad kanałem, ale chyba jeszcze trochę poczekam ;). A co do drugiej części posta: masz rację. Z pewnością nasz wygląd wcale nie świadczy o tym jakimi blogerkami jesteśmy.
    Pozdrawiam,
    dziewczeco-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Super post! Czekam z niecierpliwością na pierwszy film! Widać, że się starasz ;) oby tak dalej <3
    Pozdrawiam!
    Karollayn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Pierwszy raz spotkałam się z taką tematyką posta. Świetnie to napisałaś. Mam takie samo zdanie, poza tym słowo bloger nie ogranicza się do jednej odmiany, mianowicie bloger modowy. Jest tyle odmian, ilu jest blogerów z pasją, czyli takich prawdziwych i autentycznych. Pozdrawiam :)
    www.pastimedelicjee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudowny post! Trzeba wspomnieć, że nie ma ideałów! bloger to ktoś kto prowadzi swojego bloga z pasją i miłością i widać, że ty to robisz. Masz prześliczne te oczka aż się miło patrzy. Zdjęcia są zrobione pięknie! Mam nadzieję, że nie zachorowałaś.. śnieg na twoich włosach... MISTRZOSTWO! buziaki piękna!

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo dobry post! Dobrze, że masz do siebie dystans, bo nie ma ludzi idealnych. Bardzo ładne zdjęcia ;*
    Pozdrawiam! :))
    wisienka99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgadzam się z tobą w Boga powinno wkładać się serce to powinna być nasza pasja a nie wrzucanie coś od niechcenia :/
    Śliczne zdjęcia *-*
    Zapraszam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. zakladaj vloga ! nie moge sie doczekać kochana <3 fotki jak zwykle super ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Są ludzie, którzy do vlogowania się nadają i tacy, co niech lepiej zostaną przy pisaniu. Jestem tu nowa, ale wydaje mi się, że świetnie poradzisz sobie jako vloggerka. A co do blogów, cóż, ideały z założenia są tylko ideą, a nie rzeczywistością, zatem idealna bloggerka nie istnieje. Co do Twojej aparycji, nie wiem kogo, ale przypominasz mi jakąś aktorkę. Kiedyś mi się przypomni i na pewno dam Ci o tym znać :)

    www.swiatobserwatorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Początki zawsze są trudne. Ale myślę, że czasem twoje filmiki naprawdę będą świetne.
    Co do idealnej blogerki, to ja też uważam, że jest nią dziewczyna, która wkłada całe swoje serce w bloga.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Congratulations, and I'm waiting for the videos;).
    I liked your shirt is very cute.
    Kisses

    misscokette.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  65. Zycze powodzenia w dalszym blogowaniu. Nie zapomonaj o tym ze ma byc to twoja pasja a nie forma zarobku. Tekst bardzo mi sie spodobał. Mysle ze zajrze tu jeszcze.
    www.smaczniezdrowoblog.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Zycze powodzenia w dalszym blogowaniu. Nie zapomonaj o tym ze ma byc to twoja pasja a nie forma zarobku. Tekst bardzo mi sie spodobał. Mysle ze zajrze tu jeszcze.
    www.smaczniezdrowoblog.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Post cudowny, daje do myślenia. Fakt "idealna blogerka" nie ma odpowiedniego wzoru, aczkolwiek czytając ten wpis jestem dumna, że są na świecie takie osoby jak Ty. +Śliczne zdjęcia. Na pewno zostanę na dłużej. :)
    http://chcialamtylkoszczescia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Zgadzam się w 100%, najważniejsze jest, aby robić to co się kocha i nie przestawać. :) Wystarczy tylko trochę pewności siebie. :) życzę powodzenia w prowadzeniu bloga jak i nowego vloga! :)

    kombinera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  70. Super! Mam takie samo zdanie jak ty o idealnej blogerce :) A co do kanału, to z chęcią zasubskrybuję i będę czekać na pierwszy vlog! :)) justixowyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Genialne! Tyle prawdy zawartej w jednym poście! No nie powiem dało mi to wiele do myślenia. Każdy powinien być dumny z tego, że jest blogerem. Otwieranie się na ludzi poprzez bloga to dosyć wartościowa rzecz. Życzę Ci dalszych sukcesów z blogiem, jak i z vlogiem!
    http://littlemexx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Naprawdę świetny post.
    Powodzenia w vlogowaniu. Życzę dużo sukcesów.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Powodzenia we vlogowaniu, ja również nagrywam ;)

    bajeerancko.blogspot.com Zaobsewuj! ;3

    OdpowiedzUsuń
  74. Mimo, że nie zawsze jest czas na blogowanie, powinniśmy być dumni z tego co robimy!
    Każdy może być 'idealnym blogerem' jeśli tylko chce :)

    http://onelife-onesize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Powodzenia w prowadzeniu vloga. Ja tez chciałam ale w końcu zrezygnowałam :( A co do blogów, cóż, ideały z założenia są tylko ideą, a nie rzeczywistością, zatem idealna bloggerka nie istnieje. Bo nikt z nas nie jest idealny. Co do zdjęć są śliczne :) Super sweterek :)
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Najadłam się, to tak jak obiecałam przybywam skomentować :3
    Zgadzam się, że przesadzasz . . . Pierwszą rzeczą na jaką zwróciłam uwagę były oczy, a oczy masz śliczne :3 Taki chłodny błękit z ciemnym obramowaniem, no cudo ^^
    Ale też bardzo podoba mi się Twoje zdanie na temat ideału. Ja sama też mam i zjechany kręgosłup, i jestem ślepa jak kret bez soczewek , ale czuję, że pisząc bloga, robię coś dobrego nie tylko dla siebie, ale też dla innych. Bo założyłam bloga głównie po to, aby sama się motywować do nauki do tej nieszczęsnej matury i patent ten działa bardzo dobrze. Ale dzięki temu, mam nadzieję, motywuję też innych do działania i dążenia do osiągnięcia postawionych sobie celów :)
    Wydaje mi się, że ten "ideał" na blogosferze, to właśnie ktoś, kto osiągnął coś, co sobie postanowił, czy to wymarzone statystyki, czy bycie dla kogoś inspiracją. To ktoś, kto może być stawiany jako przykład, że można wszystko, tylko trzeba odrobiny chęci i samo zaparcia ^^
    Nie mogę się doczekać aż wrzucisz pierwszy filmik, sub już poleciał :3
    Życzę dużo wytrwałości i żeby chęci i zapału nigdy nie zabrakło i na blogu i na YT <3

    Acaila ergo http://to-be-a-vet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Super Post :* Piękny sweter :* Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  78. Hello Klaudia! I´m already following you. Thanks for visiting my blog and for your comment, i hope to see you there more often.

    I love this post! ANd by the away...you are beautiful :)

    Kisses from Portugal,
    Mariana
    makeithappenbym.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  79. Powodzenia w prowadzeniu vloga:D Masz rację idealna blogerka, to ta, która prowadzi bloga z pasją;)
    Pozdrawiam:D
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  80. Nie mogę się doczekać oglądając Cię na yt :D Super zdjęcia
    ouurselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Ja już subskrybuję, powodzenia we vlogach :D
    pesymistycznaksiezniczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Bardzo ładnie to ujelas. Racja blogerka która dba właśnie o to co robi kształci się w tym i staje się poniekąd idealna ;)
    :)
    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. stunning post! have a nice day! noora// www.noorajatuukka.blogspot.fi

    OdpowiedzUsuń
  84. Ja takze uwazam ze idealna blogerka to nie piekna, madra dziewczyna. Idealna blogerka to taka, ktora traktuje swojego bloga jak czastke swojego zycia, jak czastke siebie, tak jak to napisalas. Z tego, co przeczytalam to Ty jestes idealna blogerka. Gratuluje Ci tego! Fajnie, ze chcesz sie rozwijac i zalozylas kanal na yt. Powodzenia!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. I love your sweater!!

    www.fashi0n-m0de.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  86. Great post with the snow on the background! I´m your new follower on G+. Don´t forget to follow me please! xo
    http://cocojeans.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  87. Fajnie napisane, piękne zdjęcia, a ten sweterek jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Strasznie podoba mi się Twój typ urody, a zwłaszcza Twoje oczy. Startuj z vlogiem. Trzymam kciuki. ;)

    nemetriaaxirus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Jeju jakie śliczne oczy. Powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
  90. Cute sweater :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  91. Nominowałam cię do LBA :)
    Więcej na moim blog ;*
    justixowyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Moim zdaniem idealna blogerka to taka która wkłada w prowadzenie bloga dużo serca, nie robi tego dla korzyści materialnych. I powinna być sumienna. Czekam na twój pierwszy filmik i życzę powodzenia :* Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  93. You have a beautiful blog. I'm following you, please follow mine :)
    xoxo ♥

    http://infashion-wings.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  94. Oo fajnie, że będziesz na yt *,* Już nie mogę się doczekać ^^
    A co do postu to w 100% się z Tobą zgadzam!:)
    Pozdrawiam, Shannon ;*
    http://lubieszpinak4444.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. piękne słowa. uważam zupełnie tak samo jak ty z takim wyjątkiem, że te wszystkie wystylizowane 'blogerki' właśnie odbiegają daleko od norm idealnych :)
    jamaicantrip97.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Dokładnie :)
    pięknie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  97. Zgodzę się z Tobą w kwestii tego wyidealizowanego wizerunku blogerki, która jest nieskazitelnie piękna i zna się na wszystkim. Ale tak odnośnie Twojego wyglądu to akurat masz coś w sobie, nie mogę powiedzieć, że nie.

    Fajnie, że podjęłaś decyzję o założeniu vloga, mi też czasem przychodzi taka myśl do głowy, ale póki co odpędzam ją. Daję suba i czekam na pierwszy filmik, chyba głównie z ciekawości, żeby zobaczyć na filmiku jak się wypowiadasz, jaką masz mimikę podczas mówienia i tak dalej i tak dalej, bo co innego oglądać zdjęcia, a co innego widzieć filmik. Powodzenia we vlogowaniu!

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  98. ALE SUPER FOTKI :D

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. Great post!
    I love your blog, lets follow each other! :D
    let me know on the comment box of my newest post if you want to~

    xoxo
    amfiba
    http://amfiba.blogspot.co.id/

    OdpowiedzUsuń
  100. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  101. Super post ! :) Uważam, że założenie vloga to świetna spawa ;) Będę trzymała za Ciebie kciuki ;) Może akurat się w tym odnajdziesz jak nikt inny? ;) Popieram Twoje zdanie, iż idealna blogerką może być każdy. Pomimo Twoich wymienionych wad powyżej i tak jesteś śliczna :)
    Pozdrawiam Cieplutko ;*
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  102. Cieszę się, że nie rezygnujesz z postawionych celów i zakładasz vloga! Trzymam za ciebie kciuki i mam nadzieję, że będzie ci to sprawiało wielką radość tak jak blogowanie!
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) -> MARTA-ZET.BLOGSPOT.COM - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  103. Powodenia na yt, kochana! Też powolutku zaczynam ;) Co do samego tematu posta to myślę, że nie ma takiej idealnej blogerki, ale najwazniejsze to być sobą ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  104. Ja uwazam ,że jestes bardzo piękna kobietą !
    Oczy , usta ! bardzo zmysłowe ! Ty zaczynasz z vlogami ja z moim blogiem :D
    Powodzenia kochana ! :*

    Zapraszam ! www.patryczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  105. Czekam na pierwszy filmik na twoim kanale.
    Co do posta, naprawdę mi się spodobał i zmotywował do dalszej pracy. Moim marzeniem jest założyć bloga lifestylowego, jednak wiem że nie mam do tego predyspozycji. Jednak po twoim poście skusze się. Nie każdy jest idealny z wyglądu. Ale chyba liczy się przekaz postu, zdjęcia to tylko mały dodatek.
    Czekam na kolejny post
    xx Zaczytana

    OdpowiedzUsuń
  106. Nooo powiem ci, że założenie vloga to bardzo fajna rzecz! Super, że się tego podjęłaś! Czekam na pierwszy film i nasępny post!!! Świetny blog!
    Powodzenia i pozdrawiam ❤❤❤
    ~Andziik
    thegirlsarentideal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  107. Idealna blogerka to dla każdego znaczy co innego :) Dla mnie idealna blogerka to dziewczyna, która jest sobą, która prowadzi bloga z pasją, która inspiruje. Właśnie dziewczyny, które mają same najdroższe ciuchy i kosmetyki wcale nie są dla mnie wzorcami do naśladowania, bo ubrać się modnie mając kupę $$ na koncie to nie sztuka, sztuką jest stworzyć fajne, inspirujące stylizacje za tyle na ile stać przeciętną czytelniczkę i takie blogi najbardziej sobie cenię. Ps. Jak to nie masz pięknych oczu?! Od razu po spojrzeniu na zdjęcia pomyślałam "jakie cudne oczy"! :) Pozdrawiam :)
    http://silviaabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  108. Super blog i fajna stylizacja zapraszam do mnie :) http://weibprinzessin.blogspot.com/2016/01/woda-z-owocami.html

    OdpowiedzUsuń
  109. Your suggession for follow for follow sounds great! I start to follow you! Noora// www.noorajatuukka.blogspot.fi

    OdpowiedzUsuń
  110. Świetny post!
    Zgadzam się z tobą w 100%, idealnie to wszystko ujęłaś.
    I to naprawdę dobrze mieć zdrową obsesję na punkcie swojego bloga, a nie się go wstydzić.
    Trzymam kciuki za ciebie i twój kanał na YouTube, kochana!
    Powodzenia!
    http://majsim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  111. Trzymam kciuki,na pewno sobie poradzisz na youtubie.
    Śliczny sweterek.Pozdrawiam i powodzenia raz jeszcze! :)
    http://hopploshet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  112. Napisałaś samą prawdę. Jesteś idealną blogerką, pomimo tego, że masz wadę kręgosłupa czy zgryzu. Najważniejsze jest to, że robisz to co kochasz i nie ważne co mogą powiedzieć o tobie inni. Jesteś sobą i cenie to w tobie. Te niektóre bogate blogerki, które myślą, że są nienaganne z pewnością nie są idealne. http://necia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  113. Powodzenia z nagrywaniem :* A co do "idealnego bloga" to jak dla mnie blog, który jest ładny, czysty, przejrzysty i tekst lekki do czytania. Nie ma to nic w spólnego z tym kto go pisze <3 Trzymaj się. Dobranoc

    OdpowiedzUsuń
  114. Jeju jesteś śliczna ! Nagrywaj <3 ! Będę wpadała częściej, podrzucaj mi zawsze link do siebie <3

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  115. have a nice day!

    www.fashi0n-m0de.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  116. Śliczne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  117. Jeeej! Fajnie, że zdecydowałaś się na ten kanał na youtube, oczywiście zostawiłam subskrypcję i czekam na pierwszy filmik. Popieram, blogerkę można nazwać osobę, które po prostu wkłada serce w swojego bloga. Fajnie, że traktujesz go jak swoje dziecko i daje Ci wiele siły, a to jest naprawdę ważne. Cudownie czyta się takie rzeczy. Świetne zdjęcia, ale nie wątpię, że mogło być ciut zimno. ;)
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  118. You look amazing
    Fabulous post

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  119. Piękna jesteś!
    Mam prośbę poklikasz w linki w tym poście http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2016/01/wishlist-dresslink.html ?

    OdpowiedzUsuń
  120. Thanks for visiting my blog! Following you now en GFC:)
    Nice outfit:)

    http://meluswardrobe.blogspot.com.ar/

    OdpowiedzUsuń
  121. Dobry post !
    Ja też myślę nad założeniem vlog, jednak trochę się obawiam, że mogę sobie nie dać rady. Zgadzam się co do idealnych blogerek. Jednak muszę przyznać, ze oczy masz śliczne :) Nosisz soczewki ?
    Życzę powodzenia i wytrwania we vlogowaniu jak i blogowaniu ☺ Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  122. Masz mega zdjęcia jesteś badzo ładna!
    i bardzo mądry post!

    OdpowiedzUsuń
  123. Fajnie ze założyłaś kanał! Mam nadzieję że będziesz w przyszłośći popularną youtuberką! Ja bardzo chciałabym być youtuberką i mam w planie za jakiś rok zakładać kanał ale boję się tych hejtów. Pamiętaj, gdy będziesz miała hejty nie przejmuj się nimi! Oczekuje filmiku na twoim kanale, oraz już zasubskrybowalam! Powodzenia! PS: Śliczny sweterek ;33 Pozdrawiam Nikola z bloga - nikolaa123.blogspot.com
    Jeżeli blog Ci się spodoba - zaobserwuj! zależy mi na tym <3

    OdpowiedzUsuń
  124. Pięknie to napisałaś <3 dużo dziewczyn ma pasje ale niestety nie decydują się na bloga bo się 'boją' swojego wyglądu. Twój wpis na pewno pomoże wiele osobom się docenić ;*
    Pozdrawiam i życzę powodzenia z vlogiem ;)
    http://klaudiasl.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  125. Vlog to dobra myśl! Bardzo podoba mi się Twoja zawziętość i ambitność, co jest rzadkością w naszych czasach. Masz nieubłaganie smykałkę do blogowania, obyś nigdy nie zaprzestała. Prima! X

    OdpowiedzUsuń
  126. Piękna jesteś i bardzo mądrze napisałaś! Dodałam Ciebie, zapraszam również na swojego bloga, buziaki! http://spradamakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  127. you look so beautiful
    http://fai-heart.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  128. Fajny pomysł z tym vlogiem,sama o tym myślałam by założyć kanał no ale jeszcze nie jestem na to przygotowana. Na pewnie wejdę i zasubskrybuje! Wyczekuje nowego filmiku :) Masz racje z ta "idealna blogerka" nie trzeba wyglądać jak jakaś gwiazda filmowa (dobrze zrobiona) ważne jest jaką sie jest w środku i ile daje sie od siebie dla innych :) pozdrawiam! Życzę powodzenia z vlogowaniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  129. Świetnie wyglądasz, dla mnie idealna blogerka to taka, która posiada charyzmę i jest pełna pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  130. Super wygladasz! I życzę powodzenia z Vlogowaniem :) Czy mogłabyś kliknąć tylko w 3 linki nad zdjęciami, to dla mnie bardzo ważne http://macreateart.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  131. Ja też chciałabym prowadzić swój kanał, ale mam odwagę tylko na utworzenie. Mam nadzieję, że to w niedługim czasie się zmieni.
    Moim zdaniem idealna blogerka, to taka, która wkłada część swojego serca w zakątek i bardzo się stara :)
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  132. Powodzenia z Vlogowaniem!
    zapraszam do mnie http://lopusinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  133. Ładne zdjęcia, fany efekt daje ten śnieg we włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  134. Świetny post! Powodzenia z vlogowaniem :)

    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  135. Ja mam podobne postanowienie na ten rok. Niebawem planuję dodac pierwszy film!

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  136. Jaki masz piękny sweterek <3
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  137. Świetne zdjęcia :) na pewno jeszcze tutaj zajrzę :) i nie mogę doczekać się vloga :) obserwuję! :)

    mój blog ❤

    OdpowiedzUsuń
  138. cudowny sweterek :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  139. Ale masz niesamowite spojrzenie! :) Bardzo fajny tekst, chociaż z określeniem "blogerka idealna" spotykam się po raz pierwszy. Ciężko jest przecież zaszufladkować większość blogów.

    Marta | GOLD AND BERRY

    OdpowiedzUsuń
  140. Jejku jaka ty jesteś sliczna! :* I w dodatku to spojrzenie *.*
    Powodzenia w vlogowaniu!

    http://chicagophone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  141. Chciałam Ci podziękować za bardzo miły komentarz jaki od Ciebie dostałam! Twój sweterek w tym poście jest cudowny, tez taki chce!
    Moze wzajemna obserwacja? Bardzo mi się tu spodobało :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  142. Każdy ma trudne początki, ale po miesiącu albo więcej będzie to twoja najlepsza decyzja. Ja tak miałam i ty na pewno też ;)
    wchmurach12.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  143. Wiesz co? Też tak myślę, mimo, że "bloguje" od krótkiego czasu, mimo, że mam mało obserwujących sprawa mi to radość, nie siedzę przed kompem i nie czekam aż ktoś napisze coś do mnie na fb, albo nie śledzę ciągle nowych zdjęć na insta, tyle chodzę, szukam, staram się zdobyć nowych czytelników. Sprawia mi to mega radość<3 Moi znajomi, przyjaciele tego nie rozumieją, dlatego o blogu powiedziałam tylko trzem osobom i i tak usłyszałam średnie komentarze... Ale jeżeli staramy się, lubimy to co robimy to chyba fajnie prawda?
    Mam nowy post, jak chcesz/ chcecie wbijajcie, będzie mi bardzo miło:)
    http://olkha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  144. Zgadza się, liczy się jedynie pasja i włożone serce w pracę :)
    Czekam z niecierpliwością na pierwszy filmik. <3

    http://paulina-pala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  145. Śliczne zdjęcia, sesja, oczy! Jeju cudowne! <3

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  146. Powodzenia we vlogowaniu :*
    Ps. piękne zdjecia :)
    aleksaandrinee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  147. Powodzenia ;)
    Fajne zdjęcia
    http://strawberry966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  148. Już subskrybuję i z niecierpliwością czekam na filmiki,powodzenia :)
    W wolnej chwili zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam i robię mini rozdanie :)
    http://hello-minns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  149. Śliczne zdjęcia. Trzymam kciuki, żeby Ci się powiodło z youtuberowaniem :)
    Pozdrawiam ;)

    http://juliettapastoors.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  150. Trzymam kciuki! I oczywiście zasubskrybuję. Czekam z niecierpliwością na filmiki. Piękne zdjęcia. Jesteś bardzo fotogeniczna. Zapraszam do mnie z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  151. Zasubskrybowałyśmy :) Twój post dał nam wiele do myślenia, nie trzeba być bogatym i pięknym aby dzielić się z ludźmi swoim życiem ^^

    TMblackandwhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  152. Dobrze powiedziane ! ;D
    A tak wgl to śiczne zdjęcia ;3

    ocmel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  153. Super, że się nie poddajesz i walczysz o swoje :) Dużo ludzi się poddaje, a Ty idziesz nadal do przodu :D Oby tak dalej!
    Zapraszam do mnie: always-be-a-cat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  154. Ten sweterek jest cudowny!
    Tak jak zdjęcia :)
    queenlaugx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  155. Jeju jaka Ty jesteś piękna! Też jestem niepełnosprawna, nie trwale ale jednak :) trochę wiem jak to jest. http://mniejromantycznahazel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  156. Bardzo fajny blog! Ślicznie wyglądasz :)
    blueshinyeyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  157. Coś w tym jest co napisałaś. Sama też nie jestem perfekcyjna, mam duże problemy ze zdrowiem, ale i tak założyłam bloga. Mogę wyrażać siebie poprzez pisanie, i niekoniecznie muszę pokazywać swoją twarz.
    Hyuna na końcu rozwaliła mnie na łopatki. Czyżbyś słuchała Kpopu *_* ? Jeśli tak to mamy wspólny temat :D
    http://zycieleniwcze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń