piątek, 1 stycznia 2016

My new eyes.

Hej ♡ Witam was w pierwszym noworocznym wpisie.
Temat świąt i sylwestra zostanie jeszcze poruszony w następnej notce.

2016 2016 2016

 Święta, święta i po świętach, jak to mówią ludzie. Wiele w tym prawdy. Święta nie zdążyły dobrze się zacząć, a już się skończyły. Skłamałabym gdybym napisała, że w pełni odpoczęłam lub że byłam w pełni szczęśliwa podczas ich trwania. W zasadzie cała ich magia gdzieś zniknęła i były to od tak zwykłe dni, w których tylko więcej jemy. Nie wiem czy to ja z tego wyrosłam czy to w tegorocznych świętach tkwił problem. Nie... nie da się wyrosnąć ze świąt. Nie chcę powiedzieć, że moje całe święta były bez magi. Spotkałam się z rodziną, zjadłam pyszności, dostałam piękne prezenty i co najważniejsze, miałam dwa dni wolnego od pracy a także doświadczyłam wielu innych przyjemności.
Podsumowując, moje święta nie były najgorsze, ale najlepsze też nie. Nie czułam ich w ogóle. Jednak dzięki mojej drugiej polówce, z uśmiechem wspominam ostatni ich dzień. Zwłaszcza wspólną kąpiel w wanie pół na półtora metra.

Rozpisałam się. Bardzo lubię pisać, dlatego ciężko mi powstrzymać się gdy już zacznę jakiś temat, ale ile można pisać o światach. Co było, powinno się zastawić za sobą i skupić na czymś, co będzie miało większą wartość-na nowym roku. Sylwester minął mi zabawnie, na domówce u najlepszej przyjaciółki.

Tak naprawdę wszystko to o czym napisałam nie było głównym tematem wpisu. Na samym początku nie było nawet zamierzone, ale nie byłabym sobą, gdybym nie wcisnęła kilku zdań "co u mnie" w czołówce.  Dziś, ależ was zaskoczę, będzie recenzja. Wiem, że dosyć sporo ich ostatnio, ale dzisiaj nie będzie tak jak zawsze. 

Udało mi się nawiązać współpracę ze sklepem pinkyparadise.com z czego jestem bardzo zadowolona. Przez większy okres życia, no bo już od szóstego roku, noszę okulary. Przez te lata przewinęły się różne oprawki i ich kolory. Wiecie co jest najgorsze? Że choćby nie wiem co, nie podobam się sobie w okularach. Soczewki to, z mojego punktu widzenia, cudowna alternatywa, niestety droga i na kieszeń ucznia, bo pracuję przecież od niedawna, niestety nie osiągalna. Nietrudno sobie wyobrazić moje szczęście, gdy zaproponowano mi soczewki. 
www.pinkyparadise.com
Pinky Paradise to sklep z bogatą ofertą soczewek. Zaczynając od kolorów, bo jest ich aż jedenaście, a kończąc po wzorach na tęczówce (nie wiem czy w przypadku soczewek tak się to nazywa). Wybrałam kolor niebieski, chciałabym soczewki nosić na co dzień, dlatego pomyślałam że wybór koloru zbliżony do naturalnego, będzie dobrze odebrany przez otoczenie. Nie wyobrażam sobie siedzieć na kasie i wydawać resztę z czerwonymi soczewkami. Zaprezentuję wam kilka wzorów z różnych kolorów.

Niebieskie                                    Zielone

 Pretty Crystal Blue Circle Lenses (Colored Contacts)                 GBT Green Circle Lenses (Colored Contacts)
Pretty Crystal Blue                        G&G GBT Green




Super Pinky Blue Circle Lenses (Colored Contacts)                  EOS Ice Green Circle Lenses (Colored Contacts)
  Super Pinky Blue                             EOS Ice Green




Geo Angel Blue Circle Lenses (Colored Contacts)                 EOS Bubble Green Circle Lenses (Colored Contacts)
Geo Angel Blue                      EOS Bubble Green



Piwne                                                 Czerwone

Geo Princess Mimi Chocolate Brown (Bambi series) Circle Lenses (Colored Contacts)                   Super Pinky Wine Red Circle Lenses (Colored Contacts)
 Geo Princess Mimi Chocolate Brown      Super Pinky Wine Red

 Geo Angel Brown Circle Lenses (Colored Contacts)                GEO Mimi Cafe Cappuccino Red Circle Lenses (Colored Contacts)
  Geo Angel Brown      GEO Mimi Cafe Cappuccino Red

Geo Fresh Brown Circle Lenses (Colored Contacts)                  GEO Diamond Red Circle Lenses (Colored Contacts)
  Geo Fresh Brown                          GEO Diamond Red



Różowe                                          Fioletowe 


 Pretty Crystal Pink Circle Lenses (Colored Contacts)                  EOS New Adult Violet
   Pretty Crystal Pink                      EOS New Adult Violet

 Vassen Cloud Nine Pink Circle Lenses (Colored Contacts)                    Geo Violet Wing Circle Lenses (Colored Contacts)
   Vassen Cloud Nine Pink                          Geo Violet Wing


 Zachęcam do przejrzenia asortymentu Pinky Paradise, jest naprawdę bogaty. 

Soczewki pokazane wyżej, jak można się domyślić, głównie działają jako walor upiększający. Dożyliśmy tak pięknych czasów, że możemy wybrać kolor i wzór tęczówki naszego oka. Mi osobiście bardzo się podobają i uważam, że nie ma nic złego w noszeniu ozdobnych soczewek jak te, nawet i do pracy. 

Soczewki te, nie tylko sprawią że nasze oczy będą przyciągać wzrok innych ludzi, ale i pozwolą nam lepiej widzieć. Większość soczewek na stronie, można zamówić w formie korekcyjnej, wystarczy zaznaczyć wadę lewego i prawego oka.

Ważne! Pamiętajcie by najpierw pójść do lekarza okulisty na badanie wzroku i poprosić o zapisanie wady w waszym prawym i lewym oku.

Przejdzmy do mojego zamówienia.
Zamówiłam soczewkę G&G GBT Sky (link)
 GBT Sky Circle Lenses (Colored Contacts)
Zamówienie przyszło w małej paczce, szczelnie zaklejonej i wytłoczonej folią bąbelkową.

 W paczce znajdowały się trzy elementy.
 
 W Zawiniątku z gąbki znajdowały się dwa szczelnie zaklejone pojemniczki.
W tym foliowym woreczku, znajdowały się dwa rzepy, które służą do przytrzymania grzywki.
W kolejnym woreczku znajdował się pojemniczek na soczewki w kształcie głów hipopotamów, sama słodycz :)

 Paczka przyszła do mnie tuż przed świętami. To jeden z najlepszych prezentów jaki mogłam dostać, możliwość widzenia bez ograniczających okularów.

Tak wyglądało zamówienie. Teraz, byście mogli lepiej zobaczyć jak wygląda soczewka naprawdę, jaką ma wielkość, kolor i jak ją założyć, pokarzę wam moje zdjęcia bez makijażu i bez jakiegokolwiek filtra. 

Tak wyglądam bez makijażu, po kąpieli, w okularach. Nie za dobrze się w nich czuję, dlatego pomimo soczewek zdecydowałam się wymienić oprawki.



 Tak wyglądam już bez okularów, jest różnica prawda?

 Tak wygląda soczewka na dłoni.

 Na tym zdjęciu można zobaczyć, jak soczewka zmienia mój kolor oka.
Pierwsze zakładanie soczewki jest bardzo trudne, jednak z czasem człowiek uczy się każdej rzeczy.

Podsumowując.

Bardzo dziękuję Pinky Paradise, za ten gwiazdkowy prezent.
Jestem bardzo zadowolona, bo soczewki były moim marzeniem.
W kolejnych postach dodam recenzję jak się je nosi, jak zakładać, jak się malować gdy ma się soczewki- ale to wszystko oczywiście w tedy gdy sama dojdę do wprawy.

Jeżeli macie pytania, piszcie śmiało!

Kocham was czytelnicy ♥ !

101 komentarzy:

  1. Super współpraca ! Chętnie wypróbowałabym te soczewki, bo nie lubię chodzić w okularach :/ Jednak na razie jest to dla mnie zbyt drogie.
    lazysloths.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, zmienia kolor. Zawsze byłam ciekawa soczewek, jednak ja bałabym się je założyć haha, cykor ze mnie :D Bez okularów lepiej wyglądasz kochana. buziaki ;*

    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chętnie wybrałabym soczewki zamiast okularów. Osobiście chciałabym kiedyś kupić bardziej niespotykane kolory. Z wymienionych przez ciebie fioletowe bardzo mi się spodobały :)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Happy new year http://bysinkj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wpis ! Moje święta też były takie sobie.. A współpraca bardzo ciekawa i fajna ! Ja nie noszę okularów, ale z chęcią takie zerówki kolorowe bym przygarnęła :)

    http://paastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję i życzę Ci udanego Nowego Roku! :0

    OdpowiedzUsuń
  8. Happy New Year!! Wish you and your loved ones all the best!
    MyLyfeMyStory

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogłaś dodać jeszcze zdjęcie w obu niebieskich soczewkach :) JA się trochę boję soczewek :)
    Psychology & Life
    I want to be fitgirl

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczesliwego Nowego Roku Klaudio! Tak nie Aniu xD Napisalam to pod poprzednim postem specjalnie bo tak pasuje do Ayuny xD Ale nie dziwie sie ze twoje zdziwienie bylo ogromne! :* Piekne soczewki uwielbiam blekitne oczy! Aj tam w okularach tez wygladasz slicznie naprawde! :* Gratuluje wspolpracy! A co do kapieli w takiej wannie.. no no :D Od ciebie to ja bym mogla czytac o wszystkim nawet o tym jak np. robilas sobie kanapke naprawde!
    Jeszcze raz Szczesliwego Nowego Roku!! <33

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastycznie, że udała Ci się taka fajna współpraca, soczewki to świetna sprawa!
    klikniesz u mnie?
    Szczęśliwego Nowego Roku Kochana :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Sama nosze soczewki juz od dawna, teraz sa dostepne bardzo dobrej jakosci soczewki z moca i kolorem, fajnie ze sie zdecydowalas! :)
    Happy New Year darling <3
    Pearl in Fashion

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post dear!

    Happy New Year!!!

    http://facetiouslywind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie mam wady wzroku ale kiedyś kupowałam w drogerii hebe zerowe brązowe soczewki żeby zmienić kolor oczu, bo swoje mam niebieskie. Nie wspominam dobrze swojego pierwszego zakładania soczewek (haha) ;d ale później już nie miałam najmniejszego problemu, kwestia cierpliwości i przyzwyczajenia :)
    Szczęśliwego Nowego Roku Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Soczewki to było zawsze moje marzenie w dzieciństwie :) Nie powiem, że teraz bym ich nie chciała XD a wręcz wydaje mi się, że już niedługo skuszę się na jakieś w ich sklepie <3
    Czekam na kolejny post i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. the lenses look great on you ^^

    torichux3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice colors

    Happy new year

    xoxo L.

    www.lalouuula.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Happy new year

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Soczewki są naprawdę fajnym wyjściem :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdybym miała wadę wzroku na pewno wybrałabym soczewki :)
    Świetne kolorki! Pozdrawiam kochana!
    Życzę wszystkiego dobrego, spełnienia marzeń i dużo radości w nowym roku :D
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawe te kolory :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne soczewki. :D Też bym wybrała soczewki. ;)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też w tym roku nie czułam magii świąt, ale to pewnie dlatego, bo było za ciepło :D Dopiero teraz się u mnie ochłodziło

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna sprawa z tymi soczewkami! :) Szczególnie dla Ciebie skoro musisz nosić szkła, a nie przepadasz za okularami :) Co jak co, ale okulary są uciążliwe... Dobrze, że muszę je zakładać jedynie do komputera :) Moje mi się w miarę podobają, jeżeli jednak chodzi o soczewki to nie wyobrażam sobie ich włożyć do moich wrażliwych oczu, bo na samą myśl, łzy mi się zbierają pod powiekami :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale super, też chciałabym dostać takie soczewki z które by zmieniały kolor moich oczu na całkowicie inny. A również by mi się przydały, bo ja także się sobie nie podobam w okularach i soczewki były by mega rozwiązaniem.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zawsze chciałam sobie kupić soczewki, ale niestety do tego nie doszło. Na pewno jesteś bardzo szczęśliwa z takiego prezentu!
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jeszcze nigdy nie używałam soczewek, ale są super ;)
    Udanego 2016 ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Na szczęście nie mam wady wzroku, ale zawsze mnie ciekawiło jak to jest mieć takie soczewki ^^ Jeśli chodzi o święta, o dziwo nawet czułam ten świąteczny klimat i czas z rodziną spędziłam bardzo przyjemnie jak i samego sylwestra :3
    Pozdrawiam :* http://sandraahey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Od lat podglądam mojego faceta, bo również nosi soczewki, ma dużą wadę wzroku i dzięki nim nie musi nosić okularów, chociaż w okularach też fajnie wyglądał :P
    Twoje niebieściutkie soczewki pięknie nadają kolor oczom, mam nadzieję, że rónież jesteś zadowolona z ich działania i nie drażnią Cię oczy. Na pewno napiszesz za jakiś czas jak odczuwasz je po dłuższym używaniu.
    Piękną masz bużkę kochana, marzę, by tak ładnie wyglądać bez makijażu, ale taka młodość już dawno za mna niestety hihi :) no cóż, ale miło, że mogę chociaż popatrzeeć sobie na takie śliczne dziewczę jak Ty kochana <3

    Wszystkiego co najlepsze kochana w Nowym Roku !!
    Dla Ciebie i Twojego chłopaka wielkiej niekończącej się miłości <3

    Buziaki :**
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  30. Szczerze mówiac nie wyobrażam sobie wkładania soczewek do oczu. Ta myśl mnie trochę przeraża. Ale ogólnie to dobry pomysł. Myślę,że Tobie najbardziej się to przyda, skoro masz wadę wzroku, a w okularach źle się czujesz.

    OdpowiedzUsuń
  31. Również noszę okulary od dziecka i przyznam się, że też mi nie za bardzo okulary pasują -,- ale wiesz strasznie się boję soczewek :(
    Na początku też miałaś jakiś stres, strach związany z nimi?
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mój pierwszy strach gdy zobaczyłam soczewki, to że oczy będą mnie od nich szczypać. Dlaczego tak pomyślałam? Nie wiem, ale rozwieję tą wątpliwość, po soczewkach ani ich płynie oczy nie szczypią ;)

      Usuń
  32. Super post dear :))

    http://jfashionlover.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny wpis! :)
    http://blaack-pearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny post ;)
    Na pewno jeszcze odpoczniesz :)
    Na każdego przychodzi czas ;)
    Soczewki są naprawdę świetne :)
    Pozdrawiam Cieplutko :*
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  35. Współpraca bardzo fajna, bo soczewki to jednak przydatna i wygodniejsza rzecz. :)
    http://ifrit-n.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję współpracy.Soczewki to dobra rzecz,ale według mnie w okularach też jest Ci bardzo ładnie :-D

    Pozdrawiam ♥
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. great post!
    :-D
    amnifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Zdecydowanie lepiej Ci w soczewkach! Gratuluję współpracy :)
    ☃ czarnakawaa.blogspot.com ☃ ❄KLIK❄

    OdpowiedzUsuń
  39. Dla osoby, która na co dzień nosi okulary, soczewki są świetną alternatywą :). Sama myślę nad zakupem soczewek, w celu pogłębienia koloru tęczówki. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Very nice! now i follow you on Google + ,instagram and gfc i hope you follow me too! happy new year! 🎄🎄🎄🎉🎉🎉

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetnie prowadzisz bloga!
    szczęśliwego nowego roku!! :)
    zapraszam:
    http://the-haappy-one.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  42. Gorgeous post! I really like your blog! :)
    Maybe we can follow to each other?
    Let me know! :)

    www.anetesdomas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja również noszę soczewki kontaktowe. Świetne kolory. Jest różnica lepiej Ci bez okularów :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Kiedyś uwielbiałam nosić soczewki, ale kolorowe. Wadę wzroku mam malutką, więc nie wymaga noszenia okularów korekcyjnych na co dzień :) Gratuluję współpracy, musisz być bardzo zadowolona, tym bardziej, że ta współpraca Ci pomaga :)
    Ślicznie piszesz, masz bardzo ładny styl :)
    Pozdrawiam :*

    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale super, też chciałabym dostać takie soczewki z które by zmieniały kolor moich oczu na całkowicie inny. Ja sama chciałabym mnieć takie soczewki szczególnie czerwone :P
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Również nie czułam, że są święta. To pewnie przez to, że nie było śniegu.
    Gratulacje z powodu współpracy!
    Opowiadaniapril.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. blog wygląda super, dzięki temu, że dodajesz tam tak mnóstwo zdjęć :) aż przyjemnie oglądać i zachęca by zostać dłużej :) ja na pewno będę tutaj częściej!

    OdpowiedzUsuń
  49. Soczewki to bardzo fajna sprawa, ale nie wyobrażam sobie jakbym mogła zakładać sobie plastik na oczy, musi to być nieprzyjemne uczucie..

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Alek Mlod)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. wow jakie piękne soczewki! nigdy nie nosiłam soczewek i przy tym chyba zostanę. Ale Tobie bardzo pasują:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  51. Amazing post and love your whole concept

    Thanks for the support, I deeply appreciate it!!

    MyLyfeMyStory

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo piękne soczewki najbardziej przypadłą mi do gustu piwna chocolate brown <3 I rónież nie czułam ,że są święta może to przez brak śniegu :D
    http://julietestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Stunning, so amazing !!! Would you like to follow each other? Let me know on my blog ... so I follow back ok?
    I'm waiting for you ... :-)
    Kisses

    Diana
    http://mirandabeautyworld.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  54. ciekawy post!
    zapraszam na nowy rozdział http://www.emptyy-promises.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Ciekawy i wyczerpujacy post! zaprzaszam roziez na mojego bloga: http://glamourforsure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Soczewek nigdy nie używałam.
    To bardzo fajnie, że udało Ci się nawiązać taką współpracę :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Jakie piękne *O*
    Ale moja okulistka powiedziała, że równie dobrze mogłabym sobie położyć na oko kawałek foliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ;-;

    czarny-kotyszek.blogspot.com

    Brałabym Vassen Cloud Nine Pink ;-;

    OdpowiedzUsuń
  58. Faktycznie lepiej Ci bez okularów !:) - kliknęłam w stronkę
    Kochana mogłabym prosić o kliknięcie u mnie w najnowszym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Obserwuję !
    Pozdrawiam,
    patrisyastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Moje święta też minęły bez jakiegokolwiek poczucia że w ogóle są ;/
    Sama od dawna zastanawiam się nad soczewkami, ale również mnie na nie nie stać ;/
    Te ich kolory są cudowne, a szczególnie piwny *-*
    Też się wolę bez okularów także Cię rozumiem :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Nawet nie zauważyłam kiedy minęły te święta i Sylwester :/
    soczewkach jest ci o wiele lepiej niż w okularach.
    Naprawdę bardzo duży wybór kolorów i 'wzorów' :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Też noszę soczewki, tylko mam większą wade niestety. Ostatnio w Super-pharm zastanawiałam się czy nie kupić sobie kolorowych soczewek. :)
    Zawsze to co dobre szybko mija, a święta to zawsze dobry czas na odpoczynek! :)

    Dziękuje za komentarz! Dla mnie początkującej zabawę z blogiem, Twój jest ogromnym wzorem do naśladowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Super pomysł na wpis! Zawsze zastanawiałam się nad tym jak wygląda samo zakładanie soczewek (sama chodzilam w okularach z wadą +2,75). Twój wpis jest super i bardzo podoba mi się twój styl pisania :* Jeszcze tu wróce!

    OdpowiedzUsuń
  63. Tak się zastanawiam nad tymi soczewkami i dochodzę do wniosku, że chyba też jest kupię. Mam brązowo zielone oczy a chciałabym wybrać kolor fioletowy. W Twoich postach podoba mi się to, że nie są one krótkie i mają sens. To ważne. Dla mnie święta też w tym roku miały mało klimatu. Będę zaglądać częściej. Wkoncu blog, który się lekko i przyjemnie czyta! :)





    Wmrokudostrzegamblask.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Super wpis , fajne zdjęcia, mam nadzieję że będzie tak dalej bo chcę zostać na twoim blogu i czytać dalsze posty :).
    http://mysecretylifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Amazing post and love your whole concept

    Thanks for the support, I deeply appreciate it!!

    MyLyfeMyStory

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetny post! Od zawsze chciałam soczewki, teraz zastanawiam się nad kupnem jeszcze bardziej. :) Też niestety nie czułam świąt, ale spędziłam ten czas bardzo miło!
    http://carepalaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. super post :)
    http://natala-olcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Fajnie, że masz druga połówkę :) gratuluję współpracy!!! :) obserwuje! Treamicii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Czy soczewki sie nie przesuwają?
    Zapraszam do mnie
    smacznieizdrowo@wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od oka. Soczewki, zwłaszcza kupione przez internet, mogą mieć tendencję do przesuwania się, ale to drobny dyskomfort. Jeżeli myślimy o soczewkach korekcyjnych, myślę że warto by zerknął na nie okulista lub pomógł nam je dobrać, a jeżeli kupujemy tylko kolorowe to nie ma problemu, nie chodzi się w nich 24godziny na dobę ;)

      Usuń
  70. Czy soczewki sie nie przesuwają?
    Zapraszam do mnie
    smacznieizdrowo@wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetne soczewki, jaki duży wybór kolorów :). Ja jednak nigdy ich nie nosiłam, bo nie potrzebowałam. Szkoda, że Twoje święta były takie sobie, ale za to miałaś fajnego Sylwestra:)). Pozdrawiam ciepło
    www.aleksandraczaja.blogspot.com - i zapraszam na nowego posta, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz :).

    OdpowiedzUsuń
  72. Bardzo zaciekawił mnie Twój blog. Co powiesz na wzajemną obserwację ? Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  73. Wow, jakie świetne kolory! Zawsze chciałam nosić soczewki, jednak okropnie boję się ich założyć. W okularach też ci do twarzy :)
    Pozdrawiam, Karolina z
    rutynakarola.blogspot.com
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  74. Gratuluję współpracy :)
    Fajne kolory soczewek ;)
    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Słyszałam już wcześniej o tej firmie,fajnie że z nimi współpracujesz :) Ja jakoś nigdy nie mogłam przekonać się do soczewek nie wiem czemu :/
    kasiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. A friend of mine has these lenses and I have to say they look gorgeous! Are you into cosplay? :) I'm sorry for asking this, new reader here.

    Greetings from Barcelona, Spain :D

    http://pudding-no-uta.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  77. Zamawiałam soczewki z tej firmy :)Serdecznie polecam wszystkim ^^ Zapraszam: http://zainspirowanamoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Fajny post! Bardzo fajnie ,że pokazałaś zakładanie soczewek krok po kroku!
    Zapraszam do mnie: http://czarnypaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Bardzo ciekawy post! Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale wydaję się być ciekawa :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  80. Świetne soczewki :D
    jednak ja nie wiem czemu ale bałabym się je założyć ;p

    OdpowiedzUsuń
  81. Za nic w świecie nie włożyłam bym soczewki!

    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Ja nie noszę okularów, ale chciałabym nosić takie ozdobne soczewki! Cieszę się że nawiązałaś współpracę, ja wciąż czekam na ten moment. Te różowe są obłędne <3 http://jowitajonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Wow, they are amazing! I think that red or gold would be perfect!
    http://mishutkina.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  84. Ładne są te soczewki, ale ja bałabym się je założyć, nie wiem dlaczego, mam takie odrzucenie :)


    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  85. Strasznie spodobały mi się te różowe, są po prostu cudowne!

    Zapraszam do siebie!
    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. I want to buy a lens , but do not know what color to buy)
    http://kira-gebbels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    http://bekleveer.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  88. Tak święta za szybko minęły :)
    Nim się obejrzałam już musiałam iść do szkoły :(
    A co do soczewek to sama planuje sobie kupić brązowe :D
    Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Wow, very cool post! Thanks a lot for your kind words on my blog and sure we can follow each other :-)
    http://bambolai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Thanks so much for your visit on my blog. I'm following you
    Can you Follow me back

    http://my-product-tests.blogspot.de/

    LG Irina

    OdpowiedzUsuń
  91. Soczewki to dobra sprawa, też noszę więc wiem jaka to wygoda , ale jednak bałabym się używać chinskich producentów ;)
    Ogólnie kolor soczewek bardzo fajny :)
    Pozdrawiam, http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Naprawdę świetny wpis! Właśnie przez to, że rozpisałaś się tak dużo - silnie oddziaływuje na czytelnika. Uwielbiam posty, w których jest napisane 'trochę' więcej niż 3 słowa. Oto w tym chodzi - dzielić się swoimi spostrzeżeniami, myślami, doświadczeniami.
    Jejku! Cudowne te soczewki! Od małego podobały mi się 'błękitne oczy'. Ba - kiedyś nawet obiecałam sobie, że zaopatrzę się w jakieś kolorowe soczewki. Nie myslalam, że teraz to 'wspomnienie' wróci. Dziękuję za umilenie wieczorku hah! :*
    Pozdrawiam - stylowka4u.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Soczewki ładne ja jednak sama chyba w jakiś sposób bałabym się takie cacko zakładać. :)

    paulinanowaczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Ładne soczewki. Sama się zastanawiam nad kolorowymi. Chcę coś zmienić w swoim wyglądzie. Może akurat będzie mi ładnie :D

    OdpowiedzUsuń