czwartek, 7 stycznia 2016

New year, new me?

 Hej
 Noworoczne postanowienia- Czy dotrzymujemy obietnicy danej samemu sobie?

Lubię pisać o świętach po świętach, chociaż dziś głównie poruszę temat ostatniego i pierwszego dnia roku. Od sylwestra aż do dziś przeczytałam, około stu blogów a 90% z nich zawierało wpis o postanowieniach noworocznych. Nie mówię, że to coś złego. Dzięki temu, że wiele osób pisało na ten sam temat, mogłam poznać wasze zdanie, opinię która jest naprawdę bardzo zróżnicowana. Sama zresztą o tych postanowieniach zaraz będę pisać.


Po przeczytaniu dużej ilości blogów, nasunęły mi się pewne wnioski. Jakie? Blogerzy dzielą się na dwie grupy. Na tych, którzy układają postanowienia noworoczne i na tych, którzy o nich nawet nie myślą. To tak w skrócie.

 W jakiej grupie jesteś ty?
Bez względu na to w jakiej, masz rację!

Dużo osób, które nie robią listy z postanowieniami, twierdzi, że każdy dzień jest dobry, by zacząć coś od nowa, coś zmienić, zacząć na coś odkładać. Myślę że to dobre nastawienie, trochę bez sensu czekać cały rok tylko po to by zaświeciła nam się lampka nad czołem z pomysłem, że należy coś w życiu zrobić. Gdy taka myśl nam się nasuwa, należy ją realizować od razu, póki mamy siłę i motywacyjnego kopa.


Druga grupa ludzi, w której i ja się znajduję, to ludzie tworzący postanowienia noworoczne. Uważam, że pomysł postanowień sam w sobie jest świetny, ponieważ jeżeli jest coś co może nas zmotywować to dlaczego by tego nie wykorzystać. Innych może motywować blog, innych inspiracyjne fotografie innych zaś szczególny dzień, który jest raz w roku. Jeżeli dzięki temu czujemy się szczęśliwsi, silniejsi i wierzymy w siebie to ja jestem jak najbardziej za tworzeniem postanowień.

Cokolwiek zrobimy, zaplanujemy, zamarzymy, ważne jest by wytrwale do tego dążyć. Nasze plany i marzenia nie spełnią się od tak magicznie, tylko dlatego że zapiszemy je na kartce. Jedynie ciężką pracą i determinacją możemy osiągnąć sukces.

Po co ja to w ogóle piszę o tych dwóch grupach? A no bo po to, aby powiedzieć wam rzecz, być może oczywistą. Bez względu na to co myślimy na temat postanowień, czy popieramy czy tępimy, szanujmy czyjeś zdanie, nawet jeżeli nie pokrywa się z naszym.


Bardzo ciekawa jestem waszego zdania w tej sprawie. W jakiej grupie ty się znajdujesz?


Zostawiam was ze świątecznymi i sylwestrowymi zdjęciami Ayunki!


Wigilia. 


Śniezynka Ayunka

 Nasze drugie święta razem

Wieczór w dzień Bożego Narodzenia.


 Skromna obróbka zdjęcia. Bardzo spodobało mi się dodawanie tekstów. Zmieniają całe zdjęcie i klimat a także dodają do niego emocji.











 Nasze malinowe herbatki z sokiem, miodem i cytryną




Sylwester.



 Sylwestra spędziłam u przyjaciółki Kasi (Deviare)






Muszę wam się czymś pochwalić. Dostałam dziś piękny, jeszcze świąteczny prezent. Wspaniałą kartkę od kochanej Emili z bloga versjada.blogspot.com
Myszko, jesteś cudowna, raz jeszcze dziękuję za wspaniały upominek!

 Mój instagram.
http://ddob.com/blogbook/id/10605/ayuna-new-year-new-me
Link do posta na daily dose of beauty, proszę o wchodzenie i klikanie strzałki w górę, dziękuję
Kocham was czytelnicy ♥ !

84 komentarze:

  1. świetne zdjęcia ;)
    wszystkiego dobrego w nowym roku!

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Seems to be so funny :)
    I wish all the best in this new year :)


    NEW OUTFIT POST | Higher Place
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem w tej grupie,która jest przekonania, że postanowić i zrobić można coś zawsze. chcieć, nie zawsze znaczy móc, ale próbować tak.
    bardzo ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście rzadko kiedy ''dochodzę'' do końca moich postanowień. Niby mówię sobie, że muszę coś zrobić, ale lenistwo mnie rozpiera, może kiedyś to się zmieni mam nadzieje :) Dążę do tego :) Aleee mam ochote na tą herbate, mmm !

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka przeurocza kartka :) Ja w sumie należę do grupy osób, która robi listę świątecznych postanowień i ogólnie lubię ten rytuał podsumowywania roku itd. tak jak zresztą wspomniałaś, motywuje mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. All the best in New year! xoxo



    http://thefurthestthingfromperfect.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post dear! :) xx

    NEW POSTS -> http://living-like-v.blogspot.com/2016/01/my-jewelry-collection.htm

    http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/01/teenwolfwiki-part-10.html

    OdpowiedzUsuń
  8. W moim przypadku co roku postanowienia noworoczne są po czasie zapominane i nierealizowane. Kiedy je spisywałam, nigdy nie udawało mi się niczego spełnić. Tak więc w 2016 postanowiłam nie zapisywać nic i po prostu działać, mam nadzieję, że może w taki sposób mi się uda :)
    Pozdrawiam :)

    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. W moim przypadku co roku postanowienia noworoczne są po czasie zapominane i nierealizowane. Kiedy je spisywałam, nigdy nie udawało mi się niczego spełnić. Tak więc w 2016 postanowiłam nie zapisywać nic i po prostu działać, mam nadzieję, że może w taki sposób mi się uda :)
    Pozdrawiam :)

    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mam noworocznych postanowień. Niech się dzieje co chce. he he he.

    OdpowiedzUsuń
  11. Happy New Year 2016!!
    I just followed you follow me back!!
    Farrah
    xo
    www.estrellafashionreport.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w sumie uważam, że postanowienia można zrobić zawsze, bo wszystko jest dobrą motywacją, jak i również Nowy Rok, dlatego jestem chyba w obu tych grupach haha jesteś bardzo ładna, super zdjęcia!
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w sumie jestem z tej grupy ludzi którzy mogą z dnia na dzień coś postanowić, jednak czasami na nowy rok przejdzie mi przez głowę jakaś myśl by zrealizować jakieś postanowienie ale, nie pamiętam by jakieś było doprowadzone do końca.
    Super fotki :)) Przesyłam całusy :**

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post! :)
    http://blaack-pearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post, na moim blogu możesz przeczytać o tym, co ja sądzę na temat postanowień :)
    Śliczne zdjęcia, w jakim programie dodajesz te napisy?

    my-life-story-2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia i ogólnie cudny blog. :D

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Happy new year! nice pictures =)

    xx L.

    www.lalouuula.com

    OdpowiedzUsuń
  18. I think I'm a little bit of both. Haha!! Looks like you had a lovely holidays anyways. Beautiful shots and blog as well.
    Thanks for visiting my blog. I'm following via GFC publicly as requested please. Hope you do the same as well. Appreciated! :)

    http://missymayification.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  19. nice thinking ☆
    pozdrawiam
    myartrip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia! Zazdroszczę herbaty ;) Ja miałam dostać też kartkę od innej blogerki z zagranicy i jeszcze nie doszła :)

    Psychology & Life
    I want to be fitgirl

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja stawiam na to, ze jezeli chce cos zmienic w swoim zyciu to moge to zrobic tu i teraz nie potrzebuje do tego np. wypadku, nowego roku badz innego jakies duzego wydarzenia! Przepiekne zdjecia zazdroszcze moja obrobka zdjec polega na dodaniu adresu mojego bloga i nic wiecej xD Swietne te napisy naprawde! Wygladacie przepieknie razem gratuluje juz drugich swiat razem! <3 Oby bylo ich jeszcze wiecej! :*
    Ciesze sie przeogromnie, ze kartka ci sie spodobala! pomimo tego, ze tak krzywo i brzydko ja wypisalam xD Tak szczerze to mam ostatnio trudnosci z jezykiem polskim pisanym tak recznie nie umiem dociagnac "polskich znakow" wiem dziwne xD A tak miedzy nami nagralam filmik o postanowieniach noworocznych tylko musze go zmontowac! :D Buziaki! :*

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  22. You must have a wonderful time. Happy new year :)

    http://jfashionlover.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nigdy nie robię listy postanowień noworocznych, bo zima to dla mnie czas snu, i nowe siły do działania budzą się we mnie dopiero na wiosnę. A tym roku zrobiłam tylko listę celów - rzeczy, które chcę w tym roku zrobić, ale nie będzie to nic, do czego będę musiała się zmuszać i motywować.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mam konkretnych postanowień. U mnie zazwyczaj wszystko wychodzi w ciągu roku ;)

    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie robię w tym roku szczególnych postanowień. Widzę,że sylwester był udany kochana.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Hi dear
    Thanks for visiting my blog
    I'm your newest follower (G+, GFC & Fb), hope you'll follow me back soon :)
    Let's stay in touch, shall we?

    Kisses
    x Isabelle | Outfit Van De Dag
    Facebook Page *Click*

    OdpowiedzUsuń
  27. ok I follow you , your turn ♡
    xoxo
    myartrip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. I do not think I am inspired by any, of my life goals will be presenting as my life unfolds ... but I respect every opinion.
    Kisses.

    misscokette.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  29. Nice post! I want you to have wonderful new year! You posted some really cute photos here and i really like your blog. Can you visit my blog and follow me ? I'll follow you back ofc: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    OdpowiedzUsuń
  30. Nice post! I want you to have wonderful new year! You posted some really cute photos here and i really like your blog. Can you visit my blog and follow me ? I'll follow you back ofc: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    OdpowiedzUsuń
  31. So in love with your blog! You've got such a fresh style and it really is a pleasure to read it!
    Would you like to follow each other on GFC? If yes just let me know once done and I'll be right back!
    xxxx
    Laura
    http://gowestyoungcowgirl.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  32. Following you back darling :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Happy new Year, I wish that all your dreams come true. You enjoy a lot that day.

    Kisses, have a nice day
    http://sweetdreamofarosefashionblog.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  34. Szczęśliwego Nowego i abyś wytrwała w postanowieniach :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Following!!
    http://prettytendency.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  36. I don't understand anything but pictures are really beautiful :)
    Your blog looks amazing :)
    xoxo ♥

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨

    OdpowiedzUsuń
  37. Hello dear,
    fantastic post!!
    Would you like to follow each other on GFC? It would be my pleasure <3
    Hugs & Kisses
    LIANA LAURIE

    OdpowiedzUsuń
  38. I like your blog!
    http://larisamerkulova.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  39. Happy new year! :) anyway, thanks for visiting my blog. sure dear, let's follow each other! but will you please do it first then let me know when you're done? i just want to make sure. :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja w tym roku pierwszy raz pisałam takie postanowienia i dążę do tego, aby wszystkie z nich spełnić! :D
    Świetna jest ta obróbka!
    Dużo szczęścia i miłości kochani! :*
    Pozdrawiam cieplutko ;))
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Na ten rok mam zaplanowałam sobie, że do końca będę się trzymać swoich postanowień. Jest ich sporo ale powinnam dać radę. wiele z nich dotyczy mojego bloga na którego serdecznie zapraszam w wolnej chwili http://todaysincarnation.blogspot.com/
    pozdrawiam i wszystkiego najlepszego w nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  42. Yes of course we can follow each other. I follow you now on gfc. Please follow back <3 Eileen
    Beautyarea & more

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja lubię robić cele noworoczne :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Jeśli chodzi o mnie to jestem w tej pierwszej grupie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. kochana zmieniłam adres bloga nazywam się teraz
      Pozdrawiam,Madda
      blog ->klik

      Usuń
  45. u mnie na blogu również post o tej tematyce :)Szczerze to bardzo lubię czytać zdania innych osób, zawsze można się nawet jakoś zainspirować. Bardzo ładne - kochane zdjęcia :)
    lazysloths.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Jakie urocze zdjęcia. Ja nie ustalałam sobie postanowień, ale zrobiłam podsumowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Hope you have a nice 2016 :D
    You have a great blog, following.

    http://fiftyshadesofpink.blogs.sapo.pt/

    OdpowiedzUsuń
  48. Jakie cudowne zdjęcia! Widać, że święta były udane! :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  49. I made a resolution to be healthy and I have been sick ever since. ha ha. Your pictures are all cute. I followed you on GFC and G+

    Deedee

    http://madeupgirl-madeupgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. I make lists of resolutions, but they are more like a vague list of goals I want to try and achieve, more of a guideline than actual set resolutions. I agree that it's pointless to wait til the new year to make an effort. If you really want to change and improve yourself, there's always a good time to start regardless of the time of year. But yeah let's not judge or critique because what works for some may not work for all.
    Lovely photos! You look so pretty!

    ~Andrea Tiffany~
    http://aglimpseofglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Hello sweetie, I followed back! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja zawsze na początku roku spisuję kilka postanowień, działa to na mnie szalenie motywująco i daje powera do dalszej pracy :) Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  53. beautiful collection :)

    http://shizasblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Nigdy nie miałam postanowień noworocznych, ale w tym roku zrobiłam sobie listę i będę się ich trzymać :D
    Śliczne zdjęcia *,* Słodziaki ^^
    http://lubieszpinak4444.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Parabéns pelo blog,um feliz ano novo, um 2016 cheio de coisas boas. Beijo

    http://mikaellymenezes.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  56. Cute photos :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczne zdjęcia.
    Ja jakoś już od 2 lat piszę postanowienia i dążę do ich spełnienia (chociaż powiem, że jak na razie to nie zbyt mi idzie)

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. It looks like you had a nice New Year celebration! :)

    thisblogbelongstosabi.blogspot.com
    Walking Freckle

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczne zdjęcia :)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja nie mam żadnych postanowień noworocznych, no może jedno - więcej anime! :D
    Rewelacyjne zdjęcia! Widać, że świetnie się bawiłaś :)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    ☃ czarnakawaa.blogspot.com ☃ ❄KLIK❄

    OdpowiedzUsuń
  61. Łał,jak porządna dawka zdjęć!Co do postanowień ja mam tylko jedno!Być w nowym 2016 roku szczęśliwą osobą :) Śliczne zdjęcia,ostatnie jest takie magiczne <3
    kasiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. amazing photos! and happy new year
    Do you want follow each other in GFC and G+? please let me know in my blog! have a great day <3
    http://stargazershia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Happy New Year dear! Yes I want to follow each other, you have a great blog, I followed you in GFC, please follow me back. If you want to follow each other in more places let me know. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  64. Hi dear
    Great post, nice recap!
    Have an amazing new year :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  65. Śliczne kubeczki :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. amazing you have a blog dear!
    I like to be in touch with amazing blogs
    really inspire me :)
    http://amnafashdiary.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  67. The pics are very cool!
    The cat mug is cute, I like it.

    I'm the second group.
    I like New Year's resolution.

    xoxo,
    Rabisquei meu Horizonte

    OdpowiedzUsuń
  68. Thank for vizit to my blog! Follow you)
    http://bezdushna.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja jestem w tej grubie którzy nie robią postanowień :D bo właśnie jak mówiłaś nigdy o tym nawet nie myślałam ;D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Lovely pictures! Thank you for your visit, I will gladly follow you. Follow back?

    xoxo,

    Marlene,
    McTBeauty: http://mctbeauty.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  71. Super post! Świetne zdjęcia! Zapraszany do mnie pauluneblogujeblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. You are so lovely and sexy, dear! And you look very happy too :) Kisses

    All Things Bright and Lovely

    OdpowiedzUsuń
  73. w 100% zgadzam się z tobą co do podziałów blogerów :)
    ja osobiście jestem w tej pierwszej grupie ^^
    zostaje tu i obserwuję ^^
    świetny post i zdjęcia :)
    http://by-klausia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja robię postanowienia - takie malutkie cele ,które mogę wykonać :)
    zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/01/sol-jodowo-bromowa-bochmeris.html

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja moich postanowien nie zapisuje !
    ylko realizuje ! :D
    Super zdjecia widac ze impreza udana ! :*

    OdpowiedzUsuń