wtorek, 16 lutego 2016

Soft Blanket.

Hej

 Ciepło, delikatność, czystość- czy znacie na te przymiotniki określenie?
podpowiem wam: Soft Blanket!


 Szczerze pokochałam świeczki Yankee Candle i postanowiłam, że będę miała tych małych cudeniek całą kolekcję. Według swojego zamiaru, zamówiłam drugą po Lemon&Lawender świeczkę, o nazwie Soft Blanket, co z angielskiego oznacza "miękki koc". Zamówienie złożyłam w swoim ulubionym, sprawdzonym internetowym sklepie Goodies.

 Teraz przyszedł czas na recenzję.
Jeżeli mam być szczera, pisałam przy poprzedniej takiej recenzji, że świeczka Yankee Candle Lemon&Lawender to mój zapach i to był błąd. Delikatny zapach Soft Blanket o wiele bardziej mi pasuje i jak na razie jest to numer jeden. Być może to się zmieni, gdy poznam inne zapachy- zobaczymy :)
Może ułożę listę top 10 ulubionych zapachów Yankee Candle... gdy już będę mieć dziesięć świeczek w kolekcji.

 

 Opis zapachu: cytrusy, wanilia oraz bursztyn.
Tak naprawdę nie wiem jak pachnie bursztyn, ale przykładając nos do świeczki można wyczuć delikatną wanilię i jeszcze delikatniejsze cytrusy. Cała ta delikatność bardzo mi się podoba, nie lubię mocno intensywnych zapachów, które przyprawiają o ból głowy. Mogę śmiało powiedzieć, że zapach tej świeczki jest idealny na każdą porę roku i każdą porę dnia.

Zazwyczaj zapach kojarzy mi się konkretnie z okolicznościami przy których może występować np. z latem, z porankiem, z obiadem. Mogłabym opisać dokładnie, w którym momencie dany zapach idealnie by mi pasował. W tym przypadku jest trochę trudniej. Przed oczami mam dwa obrazy.

Lato, poranna kąpiel, zaraz za nią śniadanie składające się z płatków z mlekiem oraz zima, wieczorna kąpiel i czas gdy wtulamy się w nasze miękkie łóżko.


 Czy to dziwne, że czując dany zapach w głowie wyświetla mi się obraz czasu idealnie do niego pasujący? Chyba nie, chyba właśnie tak działa nasza wyobraźnia.

Oprócz cudownego zapachu, urzekł mnie również mały miś na zdjęciu. Świeczka nie tylko pięknie pachnie, ale i wspaniale się prezentuje- to na pewno będzie jedna z perełek mojej kolekcji.


Podsumowując. W świeczce nie mogłam odnaleźć żadnych minusów. Być może dlatego, że kocham zapachowe świeczki i kocham pluszowe misie, a Soft Blanket łączy w sobie te dwie rzeczy. Tak czy inaczej, uważam że Soft Blanket zaspokoi oczekiwania świeczkowych koneserów.

Ja sama z zamówienia jestem bardzo zadowolona.


Jeżeli chcesz, by twój blog pojawił się w moim następnym poście
odpowiedz w komentarzu na pytania w poście niżej ↓

Zapraszam na blog Klaudii:  calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com
gdzie znajduje się bardzo ciekawy konkurs ;)

Mój instagram.
(DDOB) - Link do posta na daily dose of beauty.

Kocham was czytelnicy ♥ !

89 komentarzy:

  1. Super zapachowa świeczka! Szczerze, to uwielbiam takie drobiazgi, mam ich pełno w swoim pokoju. Wygląda niesamowicie, a Twoja recenzja tylko zachęca do zakupu! Muszę wypróbować. ;)
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te świeczki! :)
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. na pewno zapach jest świetny
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik
    konkurs foto

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach cytrusów - coś dla mnie! ;3

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kocham zapachy! Ja czekam na top 10 ;) Osobiście to mam dopiero trzy ale mam nadzieję, że ta liczba niedługo się zmieni :D
    Czekam na kolejny post i serdecznie pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham świeczki zapachowe! Ten misio na opakowaniu jest strasznie uroczy. Kurcze, strasznie mnie zainteresował zapach bursztynu i zaczęłam szukać w internecie jak to pachnie haha. No cóż chyba muszę po prostu zamówić coś o tym zapachu, bo jest niezwykły z mojego punktu widzenia.
    Pozdrawiam cieplutko (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciężko jest opisać zapach bursztynu, ale gdybym miała podać jakiś podobny zapach, to chyba byłyby to męskie perfumy z nutami cytrusowymi, lekkiego piżma i drzewa sandałowego. Ale najlepiej jest poczuć ten zapach samemu, bo naprawdę ciężko jest opisać :D
    Cały czas zabieram się, żeby kupić jakąś świeczkę albo wosk tej firmy, ale zebrać się nie mogę . . . Mam nadzieję, że w najbliższej przyszłości się to zmieni :3
    Zapach musi być cudowny! Próbowałam go sobie wyobrazić i w mojej głowie pachnie nieziemsko ^^ I ten misio *-*
    Mój idealny moment do tego zapachu to wieczór, "soft blanket", wino, film i ciepłe ramiona mojego mężczyzny <3 Naprrawdę, muszę kupić tą świeczkę :D
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam też do siebie:
    http://to-be-a-vet.blogspot.com/
    Acaila :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż zachciało mi się zapalić sobie jakąś świeczkę, nigdy tego nie robiłam ♥
    rena-uchiha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie miałam samplerów :P Zapach Soft Blanket też nie gościł w moich skromnych progach :P Może kiedyś uda mi się go odpalić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega blog!
    Zapraszam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie miałam świeczek z Yankee Candle :)
    Jestem za tym abyś napisała o tych 10 top zapachów tych świeczek ! :D
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wczoraj właśnie go wąchałam i zakochałam się w tym zapachu! Taki czysty, świeży... :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu :)
    http://im-dollka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  14. Amazing post dear! xx

    If you want please visit my blogs, it means so much to me:
    NEW POST ---> http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/02/ohennig-stalia-videos.html
    NEW POST --->http://living-like-v.blogspot.ba/2016/02/spring-accessories-shoes-makeup-collab.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takiego typu świeczki :)
    Fajny misio :*
    Zapraszam do mnie :* http://calypso-written-by-daria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam te świeczki z wielką gamą zapachów. :)

    http://paulina-pala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Musi pachnieć naprawdę przyjemnie :)

    /

    Haha ;D A pamiętasz diody na telefon z Bravo? ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie lubiłam nic zapachowego, bo było dla mnie jakoś drażniące, niekiedy te zapachowe świeczki niby ładny mają zapaszek, ale właśnie sa nie przyjemne na dłuższą metę... Ale może ta była by tą, którą bym polubiła? Jak tylko wyleczę się z kataru to chętnie zakupię i wypróbuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. hi amazing blog you girls, if u wanna follow each other plz let me know on my blog
    http://dressedwithimen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem strasznie ciekawa jej zapachu :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. nice blog =)
    following each other via gfc and g+?
    have a nice evening.
    xoxo

    http://freaky-like-gnui.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakoś tak średnio jaram się świeczkami XD (jak to brzmi XDD)
    Zapalam je jak sobie o nich przypomnę XD
    Ale z tego co piszesz to wydaje się pachnieć ładnie *-*
    http://liveivette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam wosk o tej nazwie i przyznam, że jest to jeden z moich ulubionych zapachów YC :)
    Zapraszam do mnie na rozdanie ZARA :)
    http://foxyladyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. I love yankee candles!!

    Blog: www.fashi0n-m0de.blogspot.it
    YouTube: goo.gl/wAOESm

    OdpowiedzUsuń
  25. jakie swietne moze sie susze i kupie :)
    http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham świece Yanke Candle. Ten zapach miałam i bardzo mi się podobał ;)

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj, jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę w końcu kupić świecę z tej firmy ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja póki co jestem zakochana w woskach YC, jednak planuję zakup świecy, po twoim poście ten zakup stał się dla mnie jeszcze bardziej ważny i myślę, że już niedługo z się w tą rzecz zaopatrzę :)
    Ten zapach w twoim opisie brzmi interesujo :D
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapach brzmi ładnie, chyba też sprawię sobie taką świeczuszkę. U mnie w pokoju zawsze... no cóż, powiedzmy, że nie trzymam tu zapachowej dyscypliny... no dobra, bez przesady :D. W każdym razie przydałby się jakiś ładny zapaszek do upiększenia atmosfery!

    Ja też często zamykam oczy, gdy coś słyszę bądź czuję i przed oczami momentalnie pojawia mi się skojarzenie. Wyobraźnia to super miejsce!

    Pozdrawiam!

    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Też kupowałam je głównie dla dodatków ^^ Chociaż na początku bardzo się jarałam rubryką "mój pierwszy raz", w której ludzie opisywali swój pierwszy stosunek. Taki szał nagich ciał ^^ Ale później to usunęli... ciekawe, czemu? ;D A co do linka, to niestety - 404-not found.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie wpadłabym na to, że można zrobić świeczkę o zapachu koca, haha :D
    Uwielbiam świeczki z Yankee Candle! Szkoda, że przez monitor nie można powąchać, haha
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Nice post! I bet that candle smells great :)
    Check out my new post: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapach bursztynu kojarzy mi sie z tym od razu zebranym z piachu czy wylowionym z wody.
    uwielbiam swieczki i swieczuszki. Sprawilabym sobie taka serie, jednakze musze wpierw wypalic wszystkie jakie zostaly mi z zimy

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam takie świeczki :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja najbardziej lubię owocowe zapachy. Szczególnie takie egzotyczne :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Na pewno ślicznie pachnie :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  37. Kocham Yankee Candle ❤ ten zapach zapowiada się świetnie:)
    Pozdrawiam
    labonnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Kocham Yankee Candle ❤ ten zapach zapowiada się świetnie:)
    Pozdrawiam
    labonnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Jej, jeśli zdecydowałaś się mieć całą kolekcję tych świeczek, to faktycznie muszą być bardzo dobre! Tym bardziej, że nie mogłaś znaleźć minusów. To właśnie fenomenalne, że nasza wyobraźnia tak działa. ;) Oj, momentami nasuwają się do głowy piękne momenty. Arleta

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam zapachy Yankee Candle, ,,Soft blanket" kojarzy mi się z dzieciństwem, zapachem płynu do płukania.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam tę świeczkę i muszę się przyznać ,że zgadzam się w 100% z wszystkim co tu napisałaś.Zapach jest wyjątkowy.Ten misiu dodaje tylko uroku i sprawia że świeczka się genialnie prezentuje :)
    pozdrawiam♥
    kasiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Jejku jak zwykle przepiekne zdjecia! Ush szkoda, ze zawiera wanilie nienawidze wanilii w swieczkach chociaz moze z ta byloby inaczej? Nie wiadomo! :) Moze kupie taka dla siostry ona to moje zdecydowane przeciwienstwo kocha wanilie we wszystkim!
    Przeuroczy mis! Zarowno ten z opakowania jak i twoj! <3 Trzymaj sie cieplo slonce <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  43. Chyba mamy wspólne zamiłowanie do świeczek! <3 Najlepsze w nich jest to, że wszystkie pachną przepięknie! :) Nie mam ulubionego zapachu, ale ich aromaty same w sobie przyprawiają mnie o zachwyt!

    Zapraszam do konkursu dla kreatywnych blogerów! Lubisz fotografować, a to jest jedna z opcji przybliżenia się do nagrody głównej :) Myślę, że masz szansę póki konkurencja mała :)
    http://zakochanaa-w-zyciu.blogspot.com/2016/02/uwaga-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, odpowiadając na Twoje pytania związane z konkursem: tak, możesz mi prace wysyłać na emaila, lecz prosiłabym o poinformowanie mnie o tym :) Różnie to bywa, a czasem poczta umieszcza emaile w spamie, więc wolałabym z góry wiedzieć o Twojej wiadomości. Załączniki również wchodzą w grę :) Oczywiście gdybyś nagle zmieniła zdanie, możliwość publikowania prac na blogu będzie nadal aktualna :)
      Ponadto nie musisz brać udziału co miesiąc. Możesz dowolnie wybierać temat, który będzie Ci pasował i technikę pracy :) Jest również możliwość wysłania więcej niż jednej pracy miesięcznie. Do danego tematu można np. zrobić zdjęcia i napisać wiersz, lub recenzję książki :) Wiadomo, że im więcej tym lepiej :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  44. The blanket looks really soft and cute :)
    I would love to follow each other. I am following you on GFC and G+. Its your turn now :)

    http://everythingthatclicks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Chyba wypróbuję te świeczki <3 Ja także kolekcjonuje świeczki <3 Bardzo ładny design i zostaję na dłużej :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Kocham świeczki. I po tej recenzji chyba kupie i taką. Kocham kiedy świeczka ma delikatny i przyjemny zapach. Wiele świeczek mają zapach mdły i bardzo na to uważam, ale widzę, że ten zapach polubiłaś, więc myślę, że i mi się spodoba.
    Pozdrawiam Cię gorąco :)

    Zapraszam moja-pasja2.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo fajny post zwłaszcza ze lubie świeczki . Pozdrawiam i zapraszam olila96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja nie jestem miłośniczką świeczek nigdy ich nie kupowałam ani nie kolekcjonowałam. Świetny post ładnie wykonane zdjęcia cudownie się czyta takiego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Widzę, że nie tylko ja je uwielbiam. Sama miałam w domu podobną o zapachu wanilii :) cudownie pachniała. Świetnie piszesz i dobrze się to czyta :) powodzenia w dalszym blogowaniu :) http://xvcly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwiielbiam świczki o takich zapachach moim ulubiencem jest o zapachu cynamonu i wanili (uwielbiam) ale takze o zapachu kokosa szczerze zkusilas mnie na zakup w tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zaciekawłaś mnie tą świeczką, może dlatego, że uwielbiam świeczki :D
    Hmm coś czuję, że ta idealnie wpadła w mój gust ;)
    W najbliższym czasie ją zamówie,a sądząc po Twojej recenzji nie będę żałować ;)
    Pozdrawiam
    Little Princesss :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w wolnej chwili zapraszam do siebie, aby chwile się oderwać przy nowym FanFiction ;)
      http://jb-justin-bieber-fanfiction.blogspot.com/?m=1

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  52. Jakie świetne zdjęcia !
    Mimo wszystko jestem fanem wosków/olejków do kominka i chyba nic tego nie zmieni ! :D
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. uwielbiam te świeczki,cudownie pachną :) na pewno będę wpadać częściej :) zapraszam też do siebie :) alvfhs.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  54. Jeszcze nigdy nie mialam tych swiec ani wosków .
    Może kiedys wyprobuje bo wszyscy sie nimi zachwycaja :D
    Pozdrawiam ! :*

    www.patryczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Koniecznie muszę je wypróbować, uwielbiam zapachowe świece!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo lubię świeczki Yankee Candle, ale jeszcze nie spotkałam się z tym zapachem! Twoja recenzja zadziałała na moja wyobraźnie :D Pewnie kiedyś się skuszę na zakup, ponieważ tez nie znoszę ciężkich zapachów i wolę takie delikatne.

    Natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Uwielbiam świeczki :)
    pięknie pachną :)
    Wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. zapach musi być słodki i kuszący

    OdpowiedzUsuń
  59. Super ja również kocham wszystkiego rodzaju świeczki i nie wyobrażam sobie bez nich. Od niedawna kocham je palić i kocham jak roznosi się zapach po moim pokoju. Ja bardzo kocham zapachy owocowe itp. W sumie to może i kupię sobie taką świeczkę jaką ty w tym poście nam polecasz. Polecam świeczkę bolsius AROMATIC o zapachu granata. Podoba mi się Twój blog:) Obserwuję i na pewno będę tu wpadać dość często :) Trzymam za Ciebie kciuki w tym co robisz, bo widać, że wkładasz w to dużo serca i pracy :* Pozdrawiam, aassiiaao.

    OdpowiedzUsuń
  60. Jakoś średnio lubię świeczki zapachowe ;)


    ylyys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Oj, gdybym mogla tylko relaksowac sie przy swieczkach, robilabym to codziennie, niestety synek za maly wiec swieczki odpadaja. Pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Osobiście kocham świeczki zapachowe. Można zapalić je o każdej porze dnia i nocy :D Ja najbardziej lubię owocowe zapachy świeczek, są najlepsze <3
    Zapraszam na: http://ksiazkiwidzianeoczaminatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Uwielbiam świeczki zapachowe! :D
    Codziennie jedną palę, zazwyczaj przed snem :D

    OdpowiedzUsuń
  64. Moja koleżanka zamawia te świeczki i ubóstwiam ich zapach <3
    Zawsze gdy je wącham na chwile uciekam od rzeczywistości to coś pięknego :)
    Super post :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  65. jeszcze nie mialam przyjemności testować swieczek tej firmy :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  66. Muszę koniecznie wypróbować zapach tej świeczki. Obecnie zachwycam się bermuda beach, która dość przypadkowo wpadła w moje ręce, a bardzo szybko się z nią polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo lubię świeczki zapachowe, tego zapachu jeszcze nie miałam przyjemności próbować, jak na razie moim numerem jeden jest fiołek z wanilią. Muszę dokonać zakupu Soft Blanket może to jednak ona stanie się moim nr jeden :) pozdrawiam i zapraszam do nas http://siostrydajarade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Takie świeczki to super sprawa! Uwielbiam :3
    http://martastasiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Też uwielbiam woski Yankee Candle! *,* Chociaż nie miaąłm jeszcze okazji testować Soft Blanket, ale w najbliższym czasie mam zamiar zakupić właśnie ten zapach, bo widzę, ze bardzo wiele osób je poleca! <3 '

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja także uwielbiam świeczki zapachowe i wszelakie woski. Pozdrawiam ps. świetny post

    http://michalinaslife.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ojej *.* Kocham te świeczki ! =D Świetny post ♥ Cudowny miś =D
    Ja już na Twój TAG odpowiedziałam w poprzednim poście ^^ Bardzo fajne pytanka ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  72. I love Yankee candles, they smell so amazing! Thanks for your comment on my blog, I'm following yours :)

    www.fineclic.com

    OdpowiedzUsuń
  73. fajne te świeczki tylko szkoda że taka cena .. :/
    pozdrawiam
    i zapraszam :3
    http://xxmarlenee.blogspot.com/2016/02/z-mioscia-do-piki-noznej.html

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetny blog.Bardzo się miło przegląda i czyta :) świeczki zapachowe są cudowne pozdrawiam :)
    http://wiktorialenik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Od dłuższego czasu myślę o zakupie świeczki z tej firmy, jednak różnorodność zapachów jest ogromna, że nie wiem, na który się zdecydować.
    Myślę, że zacznę od Soft Blanket, którą opisałaś. Twoja słowa przekonały mnie, że to będzie dobry wybór. :)

    http://niktniezazdrosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Jestem typową kobietą i uwieeeelbiam świeczki Yankee Candle :D Cytrusy, wanilia, bursztyn, hmm... brzmi obiecująco :) Lubię delikatne zapachy, które nie narzucają się swoją intensywnością, zdaje się, że to propozycja w sam raz dla mnie :) No i te urocze zdjęcia! :3

    OdpowiedzUsuń
  77. Prowadzisz bardzo ładnego, ciekawego i inspirującego bloga. Naprawdę, super się go czyta 😉 diybyjoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń