niedziela, 28 lutego 2016

Spring cleaning - in my head.

Hej
http://www.lovethispic.com/uploaded_images/75918-Goodbye-Winter-Hello-Spring.gif?1
 Chyba oszalałam, dodaję posta za postem! Nie wiem skąd u mnie ta wzmożona aktywność naprawdę, ale tryskam energią jak cytryna sokiem. Prawdopodobnie to pierwsze oznaki wiosny- wybudziłam się z zimowego snu. Na nowo zaczynam mieć zapał, siłę i mnóstwo pomysłów do zrealizowania. Wracam do żywych z energią jakiej nie miałam od dawna! To nienormalne? To dziwne? Szalone? Być może, ale dla mnie w tej chwili nie ma rzeczy nie do zrobienia.

 
Posprzątałam trochę w swojej głowie i wedle rytuału "wiosennych porządków", o których mowa w tytule, ułożyłam w niej nowy plan. Zamierzam wziąć się za siebie. Nie "na wiosnę", nie "wkrótce" ale teraz, zaraz. Zamierzam działać, tworzyć, robić cokolwiek- byleby nie stać w miejscu.
Chcę przede wszystkim próbować. Nawet jeżeli nie uda się, nawet jeżeli wyjdzie źle, przynajmniej nie będę żałowała, że nie miałam tyle odwagi, by sprawdzić samą siebie. Chcę wykorzystać każdą daną mi szanse, bez namysłu i wątpliwości.

Mam wiele planów i wiele marzeń. Jestem pewna, że każdy z was ma ich również sporo. Niestety, nasz świat to nie bajka, nic się nie spełni od tak po prostu, magicznie. Nasza ciężka praca, determinacja i walka doprowadzą nas do celu. Bardzo często w osiągnięciu sukcesu, przeszkadza nam nasz brak motywacji i szybka chęć "odpuszczenia sobie" zaprzestania działania. Brak takiego wewnętrznego kopa, który by podniósł nasz tyłek z fotela.
Mój genialny a zarazem prosty sposób na obudzenie w sobie lwa? Tak zwana "brutalna motywacja". Stań przed lustrem i krzyknij do samego siebie:

Straciłeś wszystko? Nie masz nic do stracenia!

Nie urodziłeś się w raju? Zbuduj go! 

Im więcej potu na poligonie, tym mniej krwi na polu walki!

Twoi wrogowie- to tylko efekt uboczny twojego sukcesu!

Idź pod prąd- z prądem płyną tylko śmieci i zdechłe ryby!

Nie szukaj autorytetów, bądź nim!

Cofaj się tylko po to, by wziąć rozbieg!

Z rzucanych w ciebie kamieni, zbuduj twierdzę!

oraz moje ulubione, przewodnie motto Ayuny: Rzeczywistość to opcja, nie wyrok!

Zanim to wykrzykniesz, spróbuj dokładnie zrozumieć przekaz tych zdań.

Jeżeli chcesz zacząć zmieniać coś w swoim życiu, chodź ze mną. Razem zawsze jest raźniej i łatwiej.

Na blogu będę starała się dodawać, jak najwięcej motywacji i jak najwięcej efektów mojej pracy. Od teraz ze zdwojoną siłą, będę dzieliła się z wami moją energią. Będziemy działać razem, tak jak zawsze, bo wy i ja to blogosfera- rodzina, która zawsze trzyma się blisko. Nie poddajemy się, dobrze?

Dziś było bardzo, bardzo motywująco prawda? Mam nadzieję, że moje słowa i wam zagrzeją serduszka, bo ja już jestem gotowa by wystartować i biec. Jeżeli macie sprawdzone sposoby jak się zmotywować, piszcie śmiało! Na koniec- ostatnie zimowe zdjęcia. Coraz częściej pada sam deszcz, a nie deszcz ze śniegiem. Jest to sygnał, że zbliża się wiosna, bądźmy ciepłej myśli :)
Żegnaj pani zimo.



Jeżeli odpowiadałeś/łaś na tag czytelników, przeczytaj poprzedni wpis.
Twoje odpowiedzi mogą tam być! ◕‿◕

Kocham was czytelnicy ♥ !

154 komentarze:

  1. Dobrze, że dodałaś ten post dzisiaj akurat przed trudnym dla mnie dniem :)


    Mój blog Mogłabyś wejść w zakładkę Q&A i pozadawać parę pytań???

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już nie mogę doczekać się wiosny - wtedy mam więcej chęci do działania i w ogóle więcej energii, więc czasem nawet motywacja nie jest mi potrzebna, żeby wziąć się do roboty :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę że więcej osób ''budzi się na wiosnę'' ;D Ja już nie mogę się jej doczekać i akurat dziś dostałam jakiejś dziwnej energii do działania ^.^ ...mam nadzieje że szybko nie zniknie :) Bardzo motywujący wpis dodałaś, cytaty rewelacja ! ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. I loved this entry, it was very motivating! I wish I could be that optimistic :_
    I'm looking forward to read more motivating entries! :)


    http://pudding-no-uta.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja powoli już nabieram wiosennej energii, to moja ulubiona pora roku :) Wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi ostatnio brak takiego ''wewnętrznego kopa''. Podoba mi się twoja kurtka.-

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi ostatnio brak takiego ''wewnętrznego kopa''. Podoba mi się twoja kurtka.-

    OdpowiedzUsuń
  8. Super jest ta mowa motywacyjna :D :D Czasami jak złapię doła, z pewnością pomoże ;) Świetne zdjęcia, trochę mi tęskno za tymi zimowymi widokami, ale lubię je zza okna~~
    http://www.mirella-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale się cieszę z wiosny! ♥
    Ja też zaczynam nabierać coraz więcej sił. :)

    Pozdrawiam,
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie że motywujesz swoich obserwatorów,śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie zimowe zdjęcia, chociaż zimy nie lubię :P
    niestety w tym roku nie udało mi się takich zdjęć zrobić :(
    ja już nie mogę doczekać się wiosny, lata... tego żeby wreszcie było ciepło ponieważ dopiero wtedy nabieram energii do działania :D

    pozdrawiam :) http://barbaretbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie napisane :-) miło się czytało! Motywacja jest bardzo ważna id aje powera, Buziaki
    Klikniesz u mnie?

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2016/02/wiosna-z-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post ;) Moja energia ostatnio coś opadła zamiast wzrosnąć ale mam nadzieję, że to tylko chwilowe :) Życzę Ci jak największej ilości pomysłów i powodzeń z nimi związanych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. You look pretty :)

    http://shizasblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również ostatnio nabrałam dużo energii :)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja osobiście wolę jesienne i zimowe miesiące, ale nie mogę się nie zgodzić z tym oczywistym faktem - wiadomo, wiosna z reguły działa pozytywnie, powoduje przypływ energii i wywołuje uśmiech na twarzy :) Dobry tekst, bardzo motywujące hasła, zachęcające do podjęcia działania :)
    http://ladycharlotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że ta pozytywna energia utrzyma się u ciebie na dłużej :) Śliczne zdjęcia! :)
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Oby więcej tak pozytywnych i pełnych energii wpisów. Na pewno będę zaglądała do Ciebie w poszukiwaniu solidnej porcji motywacji. Trzymam za Ciebie kciuki i oby to pozytywne nastawienie Cię nie opuszczało :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku, super napisany post ! Sama też czuję, że wracam stara ja, a może odświeżona wersja wcześniejszej mnie ? Nie wiem, ale jestem pewna, że ten rok musi być moim rokiem, choć na razie był pod znakiem potknięć i chwil radości !
    http://momentcatcher00.blogspot.com/ -

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiosna idzie do nas dużymi krokami, ja osobiście nie mogę już się doczekac:)
    Uwielbiam wiosnę, wtedy czuje się taka pełna Energi,i jakoś bardziej szczęśliwa! :)
    Świetny post.
    Zapraszam do siebie
    Www.neessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia w realizacji swoich planów! :)

    Zapraszam na bloga prowadzonego przez 5 ciekawych dziewczyn. Zachęcam również do odwiedzenia zakładki "ambasadorki" :)
    http://five-souls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdjęcia ;)

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiosna wiosna ♥ super post kochana! Też postanowiłam uporządkować co nieco w swojej głowie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. You are so beautiful!x

    If you want, please visit my blogs, it means a lot to me :
    http://living-like-v.blogspot.ba/2016/02/february-playlist.html
    http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/02/love-before-life.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja właśnie odświeżam bloga, na którym będzie sporo o motywacji i trochę innym spojrzeniu na życie, niż prezentuje to sporo stron coachingowych :).

    Świetnie, że masz podobne spojrzenie na to, co ja.

    Pozdrawiam ciepło,
    inkarnacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest prawda :).

      Zapraszam na nowy post :))).

      Usuń
  26. O jejku! Kochana skąd u Ciebie tyle energii? :) Aż zarażasz tym optymizmem :) Nawet nie wiesz jak się cieszę, że otrząsnęłaś się z zimowego snu! Najważniejsze, że chcesz działać i nie masz zamiaru się poddawać! Masz rację, że lepiej spróbować nawet jeśli miałoby się nie udać, niż nie spróbować i później żałować :3 Cóż mi pozostaje? Brać z Ciebie przykład i życzyć realizacji Twoich celów! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nice post
    You look amazing

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo, bardzo motywującynieziemskipięknienapisany post! :D Super mi się czytało. A zdjęcia czarujące. *-*
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Hihi, ja też już poczułam wiosnę i chęć zrobienia "porządków", powiew świeżości i chęć zmian:) Umiesz motywować:)
    p.s.Piękne zdjęcia<3

    OdpowiedzUsuń
  30. Kocham wiosne! W końcu zaczną się ciepłe dni i zero kurtek! *-*

    Zapraszam do siebie! bleedingoutforyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. też chciałabym się wreszcie wziąć za siebie, jednak ciągle brak czasu albo po prostu lenistwo mi to uniemożliwia :/ ale post bardzo motywujący, chyba pora postawić sobie jakieś jasne cele do wykonania :)
    http://tragicm4gic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Na mailu czeka na Ciebie niespodzianka. Jeśli jednak z jakichś przyczyn mail nie dotarł, zajrzyj na kraniec-teczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Nic mi nie pozostaje jak pogratulować determinacji i postanowienia wzięcia się za siebie, trzymam kciuki! A co do Twojej urody, zauroczona jestem Twoją delikatnością i naturalnością, jest to rzadko spotykane. Powodzenia i zapraszam do siebie:
    http://inveniasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Nice look! I like the parka

    xx LL

    www.lalouuula.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Pamiętam jeden cytat, który zawsze mnie niesamowicie motywował i utknął mi w pamięci: "Zjadaj problemy sraj sukcesami" :D

    Myślę, że najlepszą metodą na zmotywowanie się jest po prostu ciągłe widzenie swojego celu przed oczami i nie zapominanie, dlaczego robimy to, co robimy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochana bardzo motywujące słowa. Jesteśmy wielką blogową rodziną i powinniśmy motywować się na wzajem. Bardzo mnie cieszy, że tryskasz energią. Wiesz jak bardzo lubię czytać twoje posty. Cieszę się, że poznałam dzięki blogosferze taką pozytywną osobę jak ty!
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Kurcze, po przeczytaniu tego wpisu ogarnęła mnie taka motywacja, że po prostu szał. Chcę tyle rzeczy zrobić, osiągnąć sukces. Przyłożę się do tego bardziej i dam radę, bo dlaczego nie? Kto nie próbuje ten nie zyskuje, prawda? Dziękuję Ci za ten post, bo oprócz motywacji, która mnie ogarnęła to bardzo poprawił mi się humor, a ostatnie dni są na prawdę ciężkie. Dobrze, że już nadchodzi wiosna, ach jak ja kocham ten czas kiedy zrzucamy zimowe kurtki i podziwiamy jak wszystko budzi się do życia!
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. I can't wait for spring!

    Blog: www.fashi0n-m0de.blogspot.it
    YouTube: goo.gl/wAOESm

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja muszę wziąć się za siebie i swoją naukę, ech :D Obserwuje, masz bardzo ciekawego bloga! /Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajne, optymistyczne zdjęcia. :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne motywujące zdania! Masz prześliczne oczy <3

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Naprawde fajnie, że masz taki przypływ energii, mój powoli się wykończa
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  43. cudowne zdjęcia! takie posty są serio motywujące, zazdroszczę tej twojej energii! :)
    jamaicantrip97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Nice photos!

    Have a lovely month :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  45. you are gorgeous . .. thank you so much for your comments on my blog

    Life is just Rosie

    OdpowiedzUsuń
  46. Jej, jaka dzisiaj jesteś optymistyczna i pełna energii. To bardzo dobrze, lepiej jest działać niż nic nie robić. Zarażasz nas tą motywacją. Wezmę Ciebie przykład, bo tak jak napisałaś, lepiej spróbować niż tego nie robić. Fajne cytaty podałaś, podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  47. Widzę, że nie tylko ja chcę ruszyć tyłek i coś zadziałać. Niezła motywacja, mocne zdania, które bombardują mój leniwy mózg bez przerwy, odkąd je przeczytałam. Nie mogę doczekać się postów z postępami i następnych kopniaków motywacji. Niestety, nie mam własnego sposobu na zmotywowanie się, musisz pisać szczegółowo, żebym załapała ;)
    Uhu... W całej Polsce wiosna, słońce, deszczyk, a u mnie śnieg i mróz. Czy tylko u mnie jest tak biało? Czy tylko ja lepiłam dziś bałwana i rzucałam się śnieżkami?Czuję się wyróżniona :)
    Pozdrawiam

    ksiezycowegdybanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne zdjęcia!
    Ja ostatnio się zmobilizowałam do działania i jakoś idzie ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Wow aż mam ochotę wstać od tego komputera i coś robić! ♥
    A ten cytat 'Rzeczywistość to opcja, nie wyrok' boże cudowny *-* Aż go zapisałam XD Czekam na te kolejne motywacyjne posty♥
    http://liveivette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Jejuu genialny post! takie własnie lubie czytać! Ja ostatnio na blogu też często dodaje posty i z tego się ciesze! Czekam na kolejny posty na twoim blogu!

    Piekny wygląd <3

    pozdrawiam! Nikola
    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Wszystkie motywujace hasla ktore tu podalas sa tak glebokie ze troche mi pomogly a jest to szczegolnie wazne w momencie w jakim sie teraz znajduje!
    Zawsze potrafisz mi poprawic humor <3 U mnie zima sie nadal rozkreca ale to dobrze bo wlasnie zaczelam moje wyczekiwane ferie i bede smigac na nartach <33 Buziaki kochana <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  52. Ojj. Też bym chciała już tą wiosnę, długą i wyczekiwaną, ale ostatnio znikł także u mnie już śnieg. Przyznam racje, motywacja jest ważna, sama zwracam na nią uwagę. I muszę się przyznać, że już od tygodnia walczę ze swoją słabością, chcę się pokazać z innej strony, chcę prowadzić zdrowy tryb życia i wreszcie chcę się zmienić. Myślę, że się uda. Trzymam za Ciebie kciuki, ale i za siebie. Często będę Ci odwiedzać, aby każdego ranka krzyczeć te słowa w poście do lustra, do samej siebie i doceniać to co mam. :)
    Mój Blog!

    OdpowiedzUsuń
  53. To dobrze, że masz dużo zapału do działania, to zawsze jest in plus :). Fajne motywacje jednak uważam, źe najbardziej motywuje, gdy się te czyny widzi na własne oczy:)
    Pozdrawiam:*
    I zapraszam na nowego posta do mnie; www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja ostatnio się bardzo zmobilizowałam :D
    Świetne zdjęcia,
    Pozdrawiam!
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajny post :) Super fotki :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Umiesz zmotywować ;) Aż mam ochotę wstać i zacząć robić wiele rzeczy, na które zawsze miało zbyt mało motywacji ;)
    Świetne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam
    Little Princesss :*
    Zapraszam do siebie: http://jb-justin-bieber-fanfiction.blogspot.com/2016/02/rozdzia-2.html

    OdpowiedzUsuń
  57. Well done! Those photos look amazing, you're super cute :)
    Check out my new post: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    OdpowiedzUsuń
  58. zazdroszczę tego śniegu, u mnie wgl nie pada śnieg. :(

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo motywujące słowa! Jaa często staje przed lustrem i krzyczę " Jesteś piękna! Dasz radę" Pewnośc siebie to dla mnie podstawa, a że jestem nieśmiała no to cóz..takie slowa mi pomagają :D
    tornadomysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. ślicznie wychodzisz na zdjęciach, a post bardzo motywujący :)

    Kochana mam prośbę... Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
    Bardzo mi pomożesz :* Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  61. Motywujący post ♥ śliczne zdjęcia :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Biję od Ciebie taka pozytywna energia, że aż chce się coś zrobić :)
    Ten post dał mi niezłego kopa w dupę i obiecuję sobie że dam tym razem radę.
    Wspaniały blog i osoba go prowadząca, życze Ci wszystkiego doprego kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  63. Ohh... ja też od jakiegoś czasu mam ochotę na dodawanie co raz większej ilości postów, to z pewnością z powodu wiosny :D Twoja słowa bardzo motywują :D
    Zapraszam do siebie :) http://madchen-aus-dem-all-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Fantastyczny post. Fantastyczne zdjęcia. Także oczekuję wiosny i mam wrażenie że wybudzam się ze snu. Jesteś bardzo motywująca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Nie wiem czy Ty też tak masz.. ale ja jak mam powera to mogłabym dodawać codziennie posty a czasami nawet tydzień mogę nie dodawać hehe

    OdpowiedzUsuń
  66. bardzo podoba mi się Twoje podejście do życia :)
    jeżeli chcemy osiągnąć sukces to należy działać :)
    świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Motywacja to coś, co ludzie potrzebują najbardziej! Sama się o tym przekonuję, przebiegając każdy kolejny kilometr. Bieganie to zmiana jaką podjęłam na temat pracy nad sobą. Trzymaj za mnie kciuki! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  68. No nie powiem, nie powiem motywujesz :) Akurat potrzebowałam przeczytać, coś, co mnie zmotywuje. Dziękuję Ci! :) Potrzebuję motywacji do nauki, bo przede mną egzamin gimnazjalny. Oby twoja motywacja nie opuściła mnie do końca roku szkolnego c;
    http://dembinska-pozytywnie.blogspot.com/ Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Nie zawsze chcieć, to móc. Czasem chcieć za bardzo i wywracać nagle swoje życie o 180 stopni nie jest dobrze. Najważniejsze to być w tym wszystkim sobą, jeśli jesteś nieśmiały - to taki bądź. Nie można zmieniać się na siłę. Nie można też od razu niestety pokonać wszystkich barier. Powoli trzeba się przełamywać. To, o czym Ty piszesz w zeszłe wakacje doprowadziło mnie do bardzo przykrych sytuacji i sprawiło, że stałam się jeszcze bardziej zagubiona. Też myślałam, że mogę wszystko, ale wszystko niestety nie oznacza dobrze. Myślę, że nie można od tak porzucić swojej osobowości i po prostu się zmienić, ponieważ się tego chce. To trochę tak jakbym od razu chciała być Kim Kardashian, a tak nie jest. Potrzeba dużo, a nawet bardzo dużo ciężkiej pracy nad sobą. Zaproponowałaś mi komentarz za komentarz, zatem odpowiadam, szczerze i tak jak myślę. W życiu nic nie jest takie łatwe i tak łatwo niestety nie można się zmienić. Jeśli ktoś chce schudnąć też nie zrobi tego od zaraz. Nie chcę przypadkiem teraz nikogo demotywować, jednak nie dobrze jest jeśli to wszystko dzieje się zbyt szybko i czasem lepiej jest, jeśli człowiek nie pokazuje swojej ciemnej strony. Dlatego uważam, że trzeba nad sobą pracować, a nie zmieniać się od tak. Są ludzie którzy widzą tylko pełnię lub tylko nów, są też tacy, którzy widzą tylko pierwszą lub ostatnią kwadrę - wszyscy są upośledzeni. Człowiek, jego charakter i maski jakie przybiera nie jest tylko czarno-biały. To jak z obrazem im więcej odcieni szarości, tym większa głębia i lepsza jakość. Moim zdaniem nie można się zmienić bo tak się postanowi, to jest jedna z masek. Hmmm... Zastanawiam się, czy jeszcze czegoś nie dodać. Na pewno pisząc te słowa nie chciałam nikogo urazić, jeśli to zrobiłam, to bardzo przepraszam. Chciałam jedynie coś wytłumaczyć, jeśli użyłam zbyt mocnych słów, to jeszcze raz przepraszam.
    www.tylko-szum.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Mega mnie zmotywowalas do działania
    Bardzo fajnie piszesz i fajne zdjęcia
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Śliczny wygląd bloga, przepiękny post.
    Naprawdę masz talent do pisania, oby tak dalej.
    Zdjęcia masz jak zwykle cudowne!
    Buziaki kochana, zapraszam do siebie:
    http://thefashionandmyself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Great post,love these photos!!!
    I hope that you can click on links in my latest post,I would be very thanful! :)
    New post--> beautyshapes3.blogspot.hr

    OdpowiedzUsuń
  73. Mi czasami brakuje takiej motywacji;/ Ale po takim poście mam już jej teraz wiele!:)

    Justyna-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Bardzo się cieszę, że trafiłam do Ciebie. Tym bardziej, że mamy takie same imiona :D Jesteś fantastyczną osobą i inspiracją dla wielu! Rób tak dalej, a daleko zajdziesz! Na pewno będę zaglądać do Ciebie.

    Pozdrawiam Cię ciepło
    Mahoniowy Lis :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Dla wielu osób właśnie wiosna to nowe życie :) Nowe pobudzenie do życia :) Ale jak tu się dziwić skoro piękne pąki na drzewach, zielone trawy :) Trzymam kciuki za Ciebie i wszystkich :) ponieważ dajesz dużo pozytywnej energiii i bardzo motywujesz :)
    Pozdrawiam Domii-Nika
    http://jestesbochcesz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Post świetny. Fajna motywacja. :)
    Wiosna moim zdaniem to idealny czas na zmiany.
    Wszystko budzi się do życia to czemu i my nie możemy zacząć od nowa żyć? :)
    Życzę Ci powodzenia w realizacji swoich marzeń, w dążeniu do celu.
    A zdjęcia mega sympatyczne. :)

    http://paulinanowaczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Ten wpis motywuje i to bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  78. I looove your blog! You are awesome ♡

    GIVEAWAY --》 kreativanblog.blogspot.com ❤

    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  79. Wow, nie masz pojęcia, ile Twój post dał mi motywacji! Wczesniej wiele razy obiecywalam sobie, ze wszystko zmienie, ale zawsze pojawiało się to okropne "od jutra". Zmotywowalas mnie na tyle, ze zaraz rozkładam mate, pocwicze i mam zamiar spisać wszystko, co chce zmienić i zrealizować to, tak jak napisalas TERAZ, ZARAZ! :)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  80. Śliczna jesteś :) Masz świetną kurtkę :) Takiej szukałam :) Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż :)
    http://catch-a-glimpse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wymieniam się obserwacjami, ale miło mi że zaobserwowałaś mój blog.

      Usuń
  81. you looks so pretty! :D
    have a good day!

    xoxo,
    www.beautyappetite.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Ja tez chce sie wziąć za siebie, ale jak na razie brak czasu na wszystko :/ jednak teraz jest cieplej wiec postaram się biegać :)

    zuzannagasiorowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Chyba każdy już ma dość tej ponurej pogody :) sama powoli wychodzę z tego jesienno zimowego marazmu i liczę że jak wyjdzie słońce to samopoczucie również się zmieni, wszystkiego dobrego! :) Pozdrawiam!
    Www.femmind.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Bardzo fajny, motywujący post :)
    Ja siebie jakoś nigdy nie potrafię zmotywować i zawsze jest w głowie takie zdanie "Aaa jutro się za to wezmę" a jutro nic mi się nie chce ;D Ale mimo to czy mi się chce czy nie zawsze ten poranny trening muszę zrobić.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  85. Mega motywujący post ♥ Potrzebne takie słowa dające kopa, żeby mi się nie odechciało robić tego co robię :D Świetny post ♥

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Super że napisałaś tego posta. Bardzo mi pomógł przemyśleć swoje użalanie się :)
    Bedę di Ciebie zaglądać czesto.
    Zapraszam też tutaj
    http://zdrowezywieniediety.blogspot.be/2016/02/co-jemy-na-diecie.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  87. Potrzeba mi było takich słów dających kopa! Dzięk! Super, motywujący post :)

    Zapraszam, do mnie: http://kajaambrozkiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Oh a ja się przejmuje swoimi błahymi problemikami, jesteś taka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  89. Świetne cytaty, a post bardzo motywujący :)
    photoobiektywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Motywujące słowa są najważniejsze :)
    Ja czasami podchodzę do lustra i mówię do siebie :
    "Rzeczywistość zawsze może być twoim rajem, musisz tylko spróbować ją zmienić"
    A tak po za tym bardzo ładne zdjęcia w scenerii zimowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  91. Fajnie, że dodajesz tak często posty, ja ostatnio nie mam na nic czasu. Co odbija się na moim blogu. Wyglądasz świetnie. Ja niestety jeszcze nir czuję wiosny.

    OdpowiedzUsuń
  92. Kochana dziękuję za poklikanie u mnie w wisthlist . :**
    Może wspólna obs ? ja już. :D
    Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wymieniam się obserwacjami, ale miło mi że zaobserwowałaś mój blog. Twój komentarz nie zawiera ani jednego słowa na temat wpisu, więc jest spamem a na takie komentarze nie odpowiadam.

      Usuń
  93. Mega motywujący post! Bardzo mnie zmotywowałaś do działania! Pozdrawiam cieplutko :*
    myteensweetlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Hei beauty! You have a really cool blog!
    I'm following you via GFC! It would be great if you could follow me back :-)
    xx

    http://angolodellamisantropia.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  95. Ja też wiosną mam więcej siły na wszystko :D Świetny post i zdjęcia :)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Yay snow! Please keep in touch! Yay for my blog giveaway!
    Qing's Style | @qingsstyle

    OdpowiedzUsuń
  97. Hello dear you are very cute, thank you for being on my blog I follow you with pleasure
    Greetings from Italy!

    http://mylovecosmetics.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  98. Masz niebywałą zdolność motywowania ludzi do działania.
    Czuję, że zacznę, tak jak Ty, działać i iść choćby pod wiatr :)
    Bardzo Ci dziękuję za komentarz na moim blogu, kochana :*
    Dałaś mi ogromnego kopa i wiarę, że piszę z sensem <3
    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  99. Wiosna to świetny czas, działa motywująco
    Mój Blog
    Nowy dział na blogu

    OdpowiedzUsuń
  100. Hi dear! I love this outfit!
    Sure I follow you! i hope you follow back ;)

    Pink Freeze Blog

    OdpowiedzUsuń

  101. You look amazing.
    Thank you for the lovely comment on my post. I am now following your blog, hope you return the love and follow my blog too.

    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  102. Wonderful blog! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/ https://www.instagram.com/anastasia_alamode/

    OdpowiedzUsuń
  103. Ojej, dopiero znalazłam Twojego bloga, a wydaje się być bardzo ciekawy i pozytywny. Ty sama, jak zdążyłam zauważyć zarażasz swoją pozytywną energią. Oby tak trzymać. Jestem dumna z ludzi takich jak Ty, którzy pomimo większych przeciwności losu niż niejeden człowiek, nie poddają się i kroczą dalej. Najlepsze życzenia ode mnie!

    http://naudershy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. Chyba sobie gdzieś zapiszę tę zdania i będę je czytać w chwili zwątpienia :D świetna motywacja! Życzę dalszych sukcesów ❤

    OdpowiedzUsuń
  105. Chyba sobie gdzieś zapiszę tę zdania i będę je czytać w chwili zwątpienia :D świetna motywacja! Życzę dalszych sukcesów ❤

    OdpowiedzUsuń
  106. Enquanto ai é primavera, aqui no Brasil é outono inverno, minha estação favorita. *--*
    Beijos. ♥

    Diário da Lady

    OdpowiedzUsuń
  107. Każdy na wiosne powinien tryskać taką energią , ja jeszcze jej nie poczulam ale mam zamiar rownież wziac się za siebie i spelniać cele :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  108. Ja jeszcze nie dostałam tego wiosennego kopa. Ostatnio nie mam siły na nic i mam wszystkiego dość, ciągle chce mi się spać. Mam nadzieje że niedługo dobra energia powróci do mnie i będę gotowa do działania ;) Najlepiej jest plany realizować od razu, zamiast odkładać je na później, bo wtedy najczęściej ich wcale nie dokonujemy. Motywujący post ;) Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  109. have a nice night!

    Blog: www.fashi0n-m0de.blogspot.it
    YouTube: goo.gl/wAOESm

    OdpowiedzUsuń
  110. you are such a cutie

    http://www.queenhorsfall.com/

    OdpowiedzUsuń
  111. Ja jak na razie czekam na tego wiosennego kopa i uczucie, że można zrobić wszystko. To chyba z powodu braku czasu, który przeszkadza mi również w robieniu zdjęć. Czytając twoje motywacyjne cytaty chyba zaczęłam się budzić, a motto będę wspominać jeszcze bardzo długo :)

    pisanelukrem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  112. Bardzo pozytywny post i motywujące cytaty - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  113. Ja chyba nie mogłabym tak stanąć przed lustrem i krzyczeć sama do siebie, wydaje mi się to dziwne co nie znaczy że złe :) chyba nie chce próbować ze względu na sąsiadów mieszkanie w blogu to zero prywatności każdy by mnie słyszał :) Bardzo podoba mi się twój styl pisania założyłam nowego bloga i po raz kolejny Cię z chęcią zaobserwuję :)

    Żyj wyobraźnią

    OdpowiedzUsuń
  114. Mega motywujący post! Mi dużą motywacje dają przyjaciele, którzy nie pozwalają mi się tak łatwo poddawać.
    Pozdrawiam :*
    http://photo-claudine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  115. Zazdroszcze tej energii i siły do działania. Ja na razie tkwie w miejscu i czekam na wiosenne słońce. Pierwsze ciepłe promyki wiosennego słońca zazwyczaj mobilizuja mnie do aktywności i działania. Mam ochote wtedy góry przenosić.

    OdpowiedzUsuń
  116. Zazdroszcze tej energii i siły do działania. Ja na razie tkwie w miejscu i czekam na wiosenne słońce. Pierwsze ciepłe promyki wiosennego słońca zazwyczaj mobilizuja mnie do aktywności i działania. Mam ochote wtedy góry przenosić.

    OdpowiedzUsuń
  117. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowna zimowa sesja! pięknie wyglądasz w tej ślicznej kurteczce! :)
      Również ostatnio mam dużo energi i motywacji jesli chodzi o posty.

      Również pozdrawiam gorąco! :*
      http://dzastinnel.blogspot.com

      Usuń
  118. Post odpowiedni na takie szare, pochmurne dni. Slicznie prezentujesz sie na zdjeciach z takim krajobrazem. Buziaki ☺
    emkissfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  119. I love your winter look! so pretty girl
    would you like to follow each other?? let me know in my blog! <3
    XX
    http://www.rockmyboots.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  120. Oby twoja energia, napędzała Cię jak najdłużej :) Mnie również obudziły te pierwsze oznaki wiosny!

    mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  121. Oby tak dalej z tymi postami! ;)
    Wiosna dodaje dużo nowej energii! :)

    Mój blog: niezwyklezyciesamotnejdziewczyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  122. Uwielbia takie posty motywujące:) Zazdroszczę tej energii:D
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  123. Strasznie motywujący post! Idę uczyć się matmy. love u i dzięki rybko! ;3 http://dyanablog01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  124. Sama chciałabym posiadać taką determinację by w końcu wziąć się za siebie. Ładne zdjęcia :)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  125. Dla mnie te cytaty są naprawdę niesamowite!



    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  126. Post jak naprawdę motywujący! Strasznie mnie 'pobudził' do działań :D

    Zapraszam! http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/ Każdy nowy komentarz jak i obserwator wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  127. Bardzo motywujący post, piszesz tak ciepło, że aż chce się czytać! Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  128. Jesteś śliczna, świetnie piszesz, masz dużo obserwatorów - nic dziwnego! :) ogółem super blog, pozdrawiam... LoveMeForWhoIam:*

    OdpowiedzUsuń
  129. Cudowna <3 gdzie ty dorwałaś taki śnieg i piękną pogodę.. :) http://wooho11.blogspot.com/ zapraszam kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  130. Świetny post, mega motywujący. Chyba zaczyna się pomału przesilenie wiosenne, a ty przechodzisz to w sposób bardzo energiczny :).
    Pozdrawiam,

    http://lavvenderlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  131. OOoo tak-przyda się mi szczegolnie taki porządny kopniak napędzający do dzialania, bo ostatnio jak flaki z olejem jestem grrrr
    super się czyta takie pozytywy- od razu sama gęba do monitora się uśmiecha- tym bardziej, że na większości blogow same smęty i gorzkie żale :P hehe

    super kochana, że masz takie pozytywne nastawienie i zarażasz nim wszystkich wokół !
    super wyglądasz, piękna sesja !

    dzięki, ze wpadlaś w odwiedzinki :* odpowiedzialam u siebie pod postem :)

    i czekam na nowego pościaka u Ciebie :)

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  132. Loving your blog <3
    Would you like to follow each other on gfc? If you follow,let me know, i will follow back =))

    http://beautorgeousworld.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/BeautorgeousWorld/

    OdpowiedzUsuń
  133. Śliczne zdjęcia :)}
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  134. Kocham tego bloga! :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  135. Tak, Twój post jest motywujący! Abyś robiła więcej takich postów! Ja przez cały luty obijałam się , nic nie robiłam. Kiedy w końcu nadeszła wiosna biorę się z siebie i na każdym kroku szukam motywacji. Niestety miałam zacząć już biegać, ale miałam wypadek więc jeszcze trochę z tym poczekam, ale już nie mogę się doczekać kiedy wrócę do tego wszystkiego co było na początku roku!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  136. I'm following you, now do you follow me back?
    http://soldenochedecocrochet.blogspot.com.ar/

    OdpowiedzUsuń
  137. Dodałaś mi mnóstwo motywacji! Ja jednak jeszcze niestety nie czuje wiosny, może to przez tą pogodę. Cały czas jest u mnie pochmurno i nie ma ani promyczka słońca. Przydałaby mi się taka energia, jaką ty masz, w sumie to zazdroszczę.
    ontheicce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  138. Kiedy czytam Twojego bloga zawsze poprawiasz mi humor! Jesteś cudowna <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  139. o Pani, dodałaś mi naprawdę dużo energii tym wpisem! Od rana siedzę i lamentuję, że mi smutno, a tu czas działać! Mam dziecko, więc więcej motywacji mi by się przydało do życia... Czasami są chwile zwątpienia i braku siły do życia. Aktualnie przez nie przechodzę. To straszne, ale tak po prostu jest. Dziękuję za wspaniałe słowa. : "Cofaj się tylko po to, by wziąć rozbieg!"
    To jest to! Dziękuuuuuję Kochana! :***

    www.paniyoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  140. dziękuję za ogromną motywację, bardzo mi się przyda, bo od kilku dni nie mam zbyt dużo energii i chęci do działania (choroba). Jutro wstanę z innym nastawieniem - dzięki jeszcze raz i pozdrawiam serdecznie :)

    http://lady-och-mistrzyni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  141. Wow! Czuje się jak po mocnej kawie :D Zaczęłam prowadzić bloga i miałam wątpliwości jak mi z tym pójdzie ale teraz po przeczytaniu twojego posta jestem szalenie zmotywowana, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń