wtorek, 23 lutego 2016

Tag my readers.

Hej

Dwa wpisy temu przygotowałam "Tag czytelników" czyli tag, na który nie odpowiadałam ja, a wy. Zadałam w nim 10 pytań, dzięki którym mogłam lepiej poznać waszą duszę i wewnętrzne ja. Wybrałam najlepsze odpowiedzi.
 
1. Jak myślisz, bez jakiego zmysłu mógł/abyś się obejść: wzroku, słuchu, smaku, węchu a może dotyku? Dlaczego tak myślisz?
 Myślę, że najłatwiej obejść się bez węchu, ponieważ nie jest on moim zdaniem aż tak bardzo potrzebny, zwłaszcza, że węch u ludzi jest słabo rozwinięty.
Diana: apocalypse2189.blogspot.com

 Myślę, że nie dałabym rady funkcjonować bez któregoś z tych zmysłów. Bez wzroku nie mogłabym zobaczyć otaczającego mnie świata, osób z którymi rozmawiam, mojego chłopaka :3
Uwielbiam jeść, więc bez smaku nie czułabym przyjemności z jedzenia moich ulubionych rzeczy, np. sushi *-*
Nie wyobrażam sobie życia bez muzyki, nie znoszę ciszy, nie mogłabym być pozbawiona słuchu...
Piękne zapachy też kocham i nawet fakt, że bez węchu nie czułabym smrodku, nie jest wart braku tego zmysłu ^^
No a bez dotyku nie mogłabym wtulić się w ramiona ukochanej osoby, nie czułabym mięciutkości kocyka w zimne wieczory albo sierści moich pisaków :3

Acaila: to-be-a-vet.blogspot.com

Zdecydowanie mogłabym się obejść bez zmysłu węchu.. ogólnie to nie chce tracić żadnego ze zmysłów jestem szczęściara, ze każdy działa bardzo dobrze! Jednak postawiłabym na węch bo często przez ostre zapachy np. świeczki waniliowe dostaje strasznej migreny ;)
Emilia: versjada.blogspot.com

2. Czego boisz się najbardziej? Czy to naprawdę paniczny strach?
 Może to głupie, ale chyba ludzi, naprawdę większość mnie przeraża.
Arleta: arletaa.blogspot.com

 Hm.. Najdłużej boje się psów i cmentarzy nocą;)
Zuzanna: zuzannajuliakatarzyna.blogspot.com

  
3. Czy chciał/abyś mieć skrzydła, nawet jeżeli nie mogły by cię unieść? Dlaczego tak/ dlaczego nie?
 Jeśli mogłabym je schować i 'wyciągać' kiedy tylko bym chciała, to tak. Nawet jeśli nie mogłyby mnie unieść, a mogłabym nimi ruszać to byłoby super. Jakie cudne zdjęcia by wychodziły na blogu, wow.
Laura: oczyoutsidera.blogspot.com

 Hmmmm takk bardzo chciałabym mieć skrzydła, nawet bez opanowania umiejętności latania, gdyż skrzydła kojarzą mi się z czymś dostojnym, niewinnym, słodkim Tzn. skrzydła takiego aniołka. Ale ja bym osobiście chciała mieć skrzydła orła, ponieważ kocham orły <3 Orły są takie dzikie, drapieżne, wolne, nieograniczone, majestatyczne, piękne...Arrrr ^.^
Nika: findtimeforfun.blogspot.com

4. Twoje największe marzenie w dzieciństwie? 
 Zawsze mówiłam, że chcę, żeby mnie pamiętano. Nie wiem dlaczego, ale po prostu chciałam, by o mnie zawsze pamiętali ludzie.
 Julia: julia-skorupka.blogspot.com

 Zostać księżniczką! :D
Paulina: p-ann.blogspot.com


 
5. Twoje największe marzenie obecnie?
 Być szczęśliwą i żyć pełnią życia.
Maria: ohmfh.blogspot.com

 Marzenie z dzieciństwa się spełniło, więc teraz podam inne. Może będzie to nudna odpowiedź i niezbyt oryginalna, ale chciałabym być po prostu szczęśliwa, ponieważ to jest na pewno ważniejsze niż rzeczy materialne.
Lennyk: idonttcare.blogspot.com

   
6. Jak twoim zdaniem, wygląda idealny świat?
 Idealny świat.. czy taki istnieje? Ale dobra, idealny świat to taki w którym nie ma ludzi którym zależy na naszym nieszczęściu.
 Marta: glamcia.blogspot.com

Nigdy o tym nie myślałam... No może jak byłam mała, to chciałam, żeby wszędzie były Kinder Niespodzianki, Nutella, żelki itp. :D :P
Marysia: allilove-xoxo.blogspot.com

7. Co motywuje cię do działania, co jest twoją siłą/inspiracją?
 Nigdy nie umiem powiedzieć co mnie motywuje. Po prostu jakiś głos we mnie mówi mi, żebym się nie poddawała, że jestem wstanie zrobić wszystko. Siłę daje mi mój chłopak - to, że jest zawsze przy mnie i nie pozwala się poddawać.
Magda: maadziiii.blogspot.com

Przyjaciele, rodzina, chłopak i wiara. Są to czynniki, które zdecydowanie codziennie dodają mi kopa! Są sensem mojego istnienia i dzięki nim chcę być dobrym człowiekiem :)
Monika: zakochanaa-w-zyciu.blogspot.com


8. Cofnęłabyś się w przeszłość, gdyby to było możliwe? Dlaczego?
 Nie, nie chciałabym się cofnąć w przeszłość, naprawić swoich błędów. To sprawiłoby, że teraźniejszość wyglądałaby inaczej, a tego strasznie bym nie chciała.
Klaudia: calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

Raczej nie... ewentualnie po to by przeżyć pewne chwile po raz drugi ♥
Klaudia: slodyczowypotwoor.blogspot.com 

 Nie cofnęłabym się, wolę żyć teraźniejszością i oczekiwać przyszłości, przeszłość minęła, nie wróci i nie warto jej rozpamiętywać.
Kamila: farmazonka.blogspot.com

 
9. Opisz siebie pięcioma słowami.
 LENIWA :D samolubna, wrażliwa, uparta, nieśmiała :)
Shannon: lubieszpinak4444.blogspot.com

 Zwariowana, spontaniczna, ambitna, kolorowa, marzycielka!
Dusia: duusiaa.blogspot.com

Śmieszek, Łakomczuch, Fajtłapa, Narcyz, Powolna.
Natalia: bunny-chocolate.blogspot.com

 
10. Jakie jest twoje życiowe motto?
My personal motto is: 'Do what you really want, and what will make you happy, so that you're not sorry in few years for the missed oppurtunity you've already had.'
Katie: katieslittlecorner.blogspot.com

''Nie narzekaj, że masz pod górkę skoro zmierzasz na sam szczyt''
Karolina: kaariss.blogspot.com


Oraz specjalne podziękowania dla:
 annenoele.blogspot.com olusiek-blog.blogspot.com 
pocomiwiecejx3.blogspot.com flawlessbananaa.blogspot.com 
princessdooomiii.blogspot.com kammage12.blogspot.com 
toblogpauliny.blogspot.com martynakrysinska.blogspot.com
 aleksandraczaja.blogspot.com wikaandstyle.blogspot.com 
 beautyfollower.blogspot.gr

Jesteście wielcy! Bardzo mi miło, że znaleźliście dla mnie czas i odpowiedzieliście na te pytania. Dziękuję
 


kocham was czytelnicy! 




48 komentarzy:

  1. Też się zgłosiłam :) Aż mnie zmroziło gdy przeczytałam moją odpowiedź z pytania nr 2. Powodzenia Kochana!
    Mój blog
    Mój profil na DDOB
    Mój kanał
    Mój FanPage - przez polubienie bardzo mi pomożesz
    Moja kandydatura do Blog Roku 2015

    OdpowiedzUsuń
  2. what an interesting read! It's diff I love it

    Life is just Rosie

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra pomysł! powodzenia, buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomyslowe pytania. Blegerki jednak wiedza o co pytac ;) zapraszam do mnie pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do pomysłu z tagiem, świetny. No i oczywiście, życzę powodzenia w konkursie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tag! :) Idealny pomysł na posta!
    Życzę powodzenia w konkursie, trzymam kciuki :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł z tagiem na prawdę fajny. I muszę przyznać, że ciekawe odpowiedzi wybrałaś.
    O konkursie oczywiście słyszałam, ale nie wiedziałam, że istnieje nazwa "Gala twórców". Dla mnie to zawsze był po prostu "Blog roku". Powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny miałaś pomysł. Świetnie się czytało, a przy wielu odpowiedziach śmiałam się do łez :) Wielu autorek odpowiedzi nie znałam, a dzięki Tobie na pewno do nich zajrzę :) Trzymam za Ciebie kciuki. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely post!
    http://www.yukovablog.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie się czyta twój post ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawie 64 tys! O jaa! :O Powodzenia Ayuno!
    PS. Kiedy dodasz coś na kanał YT? :3

    Atelierowe

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny post;) przyjemnie czyta się to co piszesz na swoim blogu;)
    zapraszam do nas na nowy post o kosmetykach http://justbasicstyle.blogspot.com/ ;) pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny Post kochana !
    I w ogóle fajny pomysł

    www.patryczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Amazing post dear! xx

    If you want please visit my blogs, it means so much to me:
    NEW POST --->http://living-like-v.blogspot.ba/2016/02/best-friends-forever.html
    NEW POST --->http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/02/let-them-say-what-they-want.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Super blog i post:) Dzięki że odwiedziłaś mój blog:)
    Pozdrawiam:)
    mój blog-klik:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie, że zdecydowałaś się na ten tag i jak miło musiało Ci być gdy tyle osób wzięło w nim udział. To bardzo miłe, że moja odpowiedź też się tam pojawiła, dziękuję!
    Pozdrawiam cieplutko (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzymam kciuki i życzę powodzenia! :) Bardzo miło się czytało, niektóre odpowiedzi mnie rozmawiały, a niektóre dały do myślenia! ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę sobie "wejdę na bloga Ayunki, w końcu obserwuje i mam trochę czasu". Przeczytałam post i w głowie miałam myśl, że komentarze będą niezłe, w końcu wiem, jakie niekiedy sama potrafisz zostawić. Przejrzenie ich zajęło mi trzy minuty, nie wiem, mam się śmiać czy płakać, człowiek wymyśla coś ciekawego, aktywizuje jakoś swoich czytelników, nawiązuje z nimi kontakt, a nawet robi im reklamę, a później widzi jednozdaniowce napisane najpewniej przez osoby, które nawet zdania we wpisie nie przeczytały...;)

    Pozdrawiam, Kat de Wolf
    http://katdewolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł z umieszczeniem odpowiedzi :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia w konkursie! Bardzo fajny pomysł na tag :D

    http://im-dollka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. have a nice thursday! :D

    Blog: www.fashi0n-m0de.blogspot.it
    YouTube: goo.gl/wAOESm

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny pomysł na coś takiego :D

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK
    *Biorę udział w konkursie na Blog Roku, zachęcam do głosowania ;)*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale niektórzy umieją ładnie pisać *-* W sensie, że ładnie tworzą zdania i w ogóle wow *-* Cudowne są ich odpowiedzi♥
    http://liveivette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny pomysł :)

    pozdrawiam :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo pomysłowy tag. Powodzenia w konkursie! :)

    Zapraszam do mnie:)
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  26. O jejku, zacytowałaś mnie :) Ale mi miło! <3 Odpowiedzi innych dziewczyn też okazały się być bardzo pozytywne :) Czyż dzisiejsi blogerzy nie są wspaniali? :)

    Wiem co nieco o tym konkursie, ale sama nigdy się do niego nie zgłaszałam :3 Czuję, że jak dal mnie jeszcze nie ten czas, ale może za rok, kto wie? :)
    Powodzenia Ci życzę! Jak tylko doładuję konto, wyślę sms, mam nadzieję, że pomorze Ci wzbić się na wyżyny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo dużo blogów startuje, życzę powodzenia
    Zapraszam do siebie o obserwacji
    Mój Blog
    Konkurs

    OdpowiedzUsuń
  28. Trzymam kciuki :*
    Zapraszam do mnie :* http://calypso-written-by-daria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny tag ;)
    Jeśli mogę prosić o kliknięcie chociaż w jeden link, bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/02/czesc-wszystkim-nie-byo-mnie-tu-az.html
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie ma za co, z chęcią odpowiedziałam :D tylko musiałam króciutko :c
    Powodzenia ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. wow jestem ostatnia ;d już myślałam że mnie nie będzie, a tu Ooo zaskoczenie ;D
    Fajnie że napisałaś o tym ''blogu roku'' w sumie zawsze się obijało o uszy a nigdy nic dokładniej nie wiedziałam. Stwierdzam że super akcja, tym bardziej że można pomóc chorym dzieciaczkom. Na pewno wyśle sms !

    OdpowiedzUsuń
  33. Very good answers!

    I already follow your blog!
    If you want it, please follow me back.

    xoxo,
    Rabisquei meu Horizonte

    OdpowiedzUsuń
  34. Ojojojojojojoj! Jak miło, że dodałaś moją odpowiedź! Nie spodziewałam się zupełnie, że wśród tylu odpowiedzi pod Tagiem spodobają Ci się akurat moje odpowiedzi :3 To bardzo miłe :3
    Bardzo podobają mi się także odpowiedzi innych blogerek, całkiem sporo można się z tego o nich dowiedzieć ^^ Mam nadzieję, że takich tagów będzie więcej, bo to świetna sprawa odpowiadać na takie pytania i integrować się z autorem bloga :3
    Pozdrawiam cieplutko,
    Acaila <3

    BLOG
    FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawe odpowiedzi :D

    Zapraszam na mojego bloga! Zaobserwuj lub skomentuj, jeśli Ci się u mnie spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  36. Życzę powodzenia w tym konkursie!
    Fajnie że te pieniądze idą na szczytny cel ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Super post. :-) Chętnie będę tu częściej zaglądać, dlatego dodałam Twojego bloga do obserwowanych. :-)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    ----------------------------------
    http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny tag. Życzę powodzenia w tym konkursie (sam z chęcią zabrałbym się za to ale jestem jeszcze malutkim blogerem ^^)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Gut pomysł z tym tagiem:) niektóre odpowiedzi wprost w punkt:) .Kibicuję Ci w blogu roku ^_^ powodzenia!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com - zapraszam na nowy post, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz :*.

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny tag ^^ Życzę powodzenia w konkursie na Bloga Roku ^^ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Jejku kochana nie myslalam ze ujmiesz jaka kolwiek moja odpowiedz! Strasznie mnie tym zaskoczylas! <3 Mega pozytywnie oczywiscie! Cholercia szkoda, ze smsy zza granicy sie nie licza! :C Powodzenia kochana! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  42. Super pomysł z tym tagiem. Fajnie, że wspomniałaś o tym "blogu roku", że pieniądze z niego idą na chore dzieciaki, super akcja!

    Zapraszam do mnie: http://kajaambrozkiewicz.blogspot.com/
    Może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  43. Oo jest moja odpowiedz =D Bardzo się cieszę, że Ci się spodobała =D
    Masz ogromne szanse w tym konkursie! ;) Niestety nie mogę wysłać głosu, bo mam zablokowane konto :/
    Pozdrawiam bardzo serdecznie ♥

    http://allilove-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Cóż ja mogę napisac nie wiem. Ale co do tagu jest bardzo fajny pytania sa całkiem inne niz zazwyczaj sie pojawiają w tagach. Twój blog jest mega fajny życzę dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń