niedziela, 20 marca 2016

Candy, candy and more... something else?

Hej

Czy spotkaliście się już z tą słodko brzmiącą nazwą Nanobytes? 
Miałam wielką przyjemność uczestniczyć we współpracy z tą właśnie firmą. Kim są? Czym się zajmują? Zapraszam na fanpage Nanobytes Polska odpowie to na wasze pytania. Ja tymczasem zapraszam was na przedstawienie paczki, którą od firmy dostałam i recenzje tego, co w niej się znajdowało.



Gdy już otworzyłam ściśle zaklejoną paczkę, zauważyłam, co było dla mnie zaskoczeniem, więcej niż jeden produkt. Zazwyczaj we współpracy z polskimi firmami dostajemy jedną konkretną rzecz, a tu niespodzianka, łącznie było ich aż siedem. Niespodzianka była tym większa, że czterech z siedmiu produktów w ogóle się nie spodziewałam.

1. Dmuchana, plażowa piłka - musiałam ją od razu nadmuchać. Cieszę się, że znalazła się w mojej paczce. Lato coraz bliżej więc na pewno będę bardzo często korzystać z tego prezentu. Zwłaszcza, że jestem typem osoby, która całe wakacje potrafi spędzić nad wodą. Gdy tylko temperatura zaczyna dosięgać dwudziestu stopni, już stoję nad jeziorem.

2. Ekologiczna torba - z tego jestem bardzo, bardzo zadowolona. Już zdążyłam ją wypróbować, jadąc na zakupy. Od dawna chciałam sobie kupić taką torbę, w tym celu nawet szwendałam się po sklepach z rzeczami, gdzie i takie torby powinny się znajdować. No i były, z tym że zawsze nie było to to czego szukałam. Chciałam by moja ekologiczna torba była z dobrego materiału i przede wszystkim miała długi pasek, bym wygodnie mogła zarzucić ją na ramie, a nie trzymała ją na zgięciu łokcia. Zazwyczaj robię tak ciężkie zakupy, że gdyby nie długi pasek torby Nanobytes, to chyba uschła by mi ręka.

3. Długopis - mam co do niego konkretne plany. Jest czarny, co bardzo mi odpowiada, bo tylko czarnymi długopisami się posługuję. Gdy się wypisze, oddam go koleżance. Ma dziwne hobby, zbiera firmowe długopisy, czyli długopisy, które mają na sobie naklejone logo firmy.

4. Plastikowa butelka i pałeczka do puszczania baniek mydlanych - już z płynem w środku! Super zestaw, zwłaszcza dlatego że jest mały. Gdy tylko będę miała ochotę na bańki, wystarczy że wcześniej rozrobię sobie wodę z mydłem i wkleję do tej buteleczki, będę je mogła puszczać w każdym miejscu. Jest mała, zmieści się w każdej torebce.

5. Cukierki Nanobytes - wisienka na torcie mojej paczki. Wyczekiwałam ich i listonosza jak słońca w zimie. Słyszałam o nich bardzo dużo, głównie z blogów, które również nawiązywały współpracę z tą firmą. Nie mogłam się powstrzymać i zjadłam pół paczki wiśniowych cukierków, jeszcze przed zrobieniem zdjęć. W sumie pomogli mi w tym rodzice, bo i im bardzo posmakowały te cukierasy. Rafałowi i Kaśce zresztą też, wszyscy mnie objedli, cudem zabunkrowałam dwie paczki w pokoju. Wiśniowe smakują mi najbardziej, nie dość że mają intensywny smak to pachną tak mocno jak świeże owoce, albo i jeszcze mocniej. Na początku nie wiedziałam czy wsadzić je do buzi czy do nosa, bo i tu i tu pewnie sprawdziłyby się świetnie. Lubię intensywne, ale tylko owocowe zapachy. Lubię intensywne smaki (ostatnio zaczęłam jeść cytrynę). Podsumowując, cukierki zdały egzamin. Nie wiem w jakiej cenie są sprzedawane, ale na pewno są warte swojej ceny. Udało mi się zdobyć tajną informację, że oprócz wiśniowych i pomarańczowych występują inne smaki. Koniecznie muszę je wypróbować, bardzo ciekawi mnie jabłuszko!

Czas na zdjęcia.

Nie pamiętam kiedy ostatni raz tak zmarzłam. Chciałam mieć wiosenne zdjęcia, chciałam mieć zdjęcia ze światłem dziennym, chciałam mieć zdjęcia w krótkiej koszulce (dlaczego? Nie potrafię na to odpowiedzieć). Szkoda że temperatura nie przekroczyła dziesięciu stopni. Nie martwcie się jednak o Ayunkę, na razie ani nie smaram ani nie kicham, a pod białą bluzką miałam jeszcze trzy inne bluzki i koszulkę. Dlatego mogę wyglądać pulchnie.




Gwiazdą dzisiejszej sesji, są nie tylko dodatki od Nanopbytes, ale i koszulka z niegrzecznym kotkiem. Bardzo rzadko kupuję sobie jakieś ubrania w sklepach, raczej jestem oszczędną lumpeksiarą i każdy mój zakup jest dokładnie przemyślany, no ale gdy tylko ją zobaczyłam nie mogłam powstrzymać swojej ręki, która sięgnęła do portfela po kartę. Jak tak wielka kociara może się oprzeć takiej bluzce? Niestety pojawiły się przeciwności losu (mieli tylko emki) ale i to mnie nie powstrzymało. Przynajmniej jeżeli przytyję, dalej będę się w nią mieścić. Cena, co mnie zaskoczyło, nie była duża, więc powiedziałam sobie "Zarabiam- mam prawo raz na jakiś czas zaszaleć". 


Na dziś to koniec. Jak podobał wam się wpis? Jedliście już cukierki Nanobytes? Jeżeli tak, to jak wam smakowały? Czy tak jak ja, kochacie słodkości?

Edit! 
Wzięłam udział w konkursie: markoweobuwie.com.pl na "Stylizację wiosenną" zgłaszając oto tą stylizację: 
 
Jeżeli macie wolną chwilkę (obiecuję, że tylko chwilkę to zajmie)  zagłosujcie na mnie na:
Facebooku, klikając "like" do tego zdjęcia: https://www.facebook.com/markoweobuwiecompl/photos/a.316746495114533.70163.246011818854668/853189918136852/?type=3&theater
lub na tym blogu, wpisując "głosuję na nią :)" :  http://markoweobuwie.com.pl/blog/natepna-wiosenna-stylizacja-konkursowa-n172
Jeżeli bardzo chcecie pomóc mi wygrać, możecie zagłosować i tu i tu.
Każdy głos się liczy i za każdy bardzo dziękuję! 


Kocham was czytelnicy ♥ !

157 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam styczności z cukierkami tej firmy... ale brzmią pysznie. ^^
    Torba jest super, trochę zazdroszczę, bo również poszukuję jakiejś ciekawej z długimi uszami. :)
    Mega pozytywne zdjęcia! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale niesamowita niespodzianka - wspaniale ze strony firmy, że tak hojnie Cię obdarowali^^ <3 Cukierki, jak z samego opisu mogę wywnioskować, są przepyszne - warto się nimi zainteresować :3 <3 Z pewnością kupię :D :D
    http://mirella-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesłodka bluzka z kotełkiem =^.^= a no i najważniejsze: gdzie można kupić te cukierki?

    Julia z ratilcia-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno w empiku, ale nie dam sobie głowy obciąć za prawdziwość tej informacji :) trzeba by sprawdzić czy faktycznie tam są ;)

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź, pojadę w najbliższym czasie :)

      Usuń
  4. Nie słyszałam o tej firmie z cuksami. Świetnie wyglądasz :)

    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale już sama nazwa mnie zaintrygowała :)
    Zdjęcia jak zwykle fantastyczne, a koszulka słodziutka :D
    Pozdrawiam, kochana :*

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna koszulka! :D Szkoda, że u mnie w Sinsay ich nie widziałam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś próbowałam ale nie moja bajka :( za to koszulka mega hah x

    darcia.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. love the t-shirt, its really cute ^^

    torichux3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurcze, Sinsay zrobił podróbkę Pocketów! :) z chęcią bym kupiła gdyby paluszki chowały się w kieszeń a troszkę wystają :c
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kocham słodkości, chociaż staram się przed nimi powstrzymywać i pozwalać sobie na nie raz w tygodniu ^.^ Co do tych cukierków nigdy nie jadłam, ale też lubię takie intensywne smaki i zapachy :D Zdjęcia świetne!! Co do koszulki to mega!! Sama nie zastanawiałabym się chyba ani chwili nad jej zakupem ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hm, pierwsze słyszę o tej firmie, ale już sama nazwa mnie zaintrygowała :) Widzę, że od samego początku Twoja przygoda z tą firmą rozpoczęła się pozytywnie, a pierwsze wrażenie jest przecież bardzo ważne! ;) I wygląda na to, że produkty trafione :) Piłka z pewnością nie raz Ci posłuży do świetnej zabawy. Takie torby uwielbiam, ale wbrew pozorom, ciężko znaleźć dobrą i w pełni odpowiadającą naszym gustom. Też piszę tylko czarnymi długopisami! :D Zestaw do puszczania baniek - uroczy :D Hm, no i te cukierki na osłodę życia.. :D
    Zdjęcia wymagały sporo poświęcenia, ale wyszły świetnie - no jak to w życiu, coś za coś :D
    Boska jest ta koszulka! Oj tam, oj tam, od czasu można sobie sprawić przyjemność i poszerzyć swoją garderobę - zwłaszcza o takie cudo :D
    Pozdrawiam serdecznie! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam nigdy przyjemności spróbować tych cukierków ale bardzobym chciała. :) bluzka bardzo fajna taka prosta ale ładna :)

    Żyj wyobraźnią

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ogromnym słodyczomaniakiem! Uwielbiam słodycze i taka paczusza byłaby dla mnie rajem! ;D Myślę, że wiśnia zasmakowałaby mi najbardziej tak jak tobie, bo jednak intensywna wiśnia w cuksach to jest to! No ale wygrywa twoja koszulka! GENIALNA JEST!

    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłęgo poniedziałku!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna koszulka z sinsay'a ;)
    OO, nie znałam tego producenta *-*
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mówiąc szczerze to nie słyszałam o tych słodkościach, mega koszulka
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam bardzo dużo o tych cukierkach i jak tylko gdzieś o nich słyszę to mi ślinka cieknie xD Generalnie faktycznie ta torba wydaje się boska przez te długie uszy, w końcu ktoś pomyślał o biednych zmęczonych rękach :'D

    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://nobeauty-nobeast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie spotkałam się jeszcze z tymi słodyczami. Fajna bluzeczka i torba.

    OdpowiedzUsuń
  18. akurat byłam wczoraj w sinsay'u ale nie widzialam tej bluzki :( jutro będę miała okazję znowu w nim być, to chyba się az rozjerze dokładniej, bo urocza! Mogłabys podać cenę? :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może musisz o tą bluzeczkę zapytać, w Sinsayu w moim mieście też nie były wywieszone na sklepie, tylko mieli je na magazynie ; czemu, nie wiem. Cena to zaledwie dwadzieścia złoty, no bez grosza :)

      Usuń
  19. Nigdy nie miałam styczności z tą firmą słodyczy o.o Co prawda, może kilka razy widziałam to charakterystyczne opakowanie, ale nigdy nie miałam jakoś ochoty tego spróbować. Może jednak się skuszę… Najlepszy gadżet to zdecydowanie torba! Uwielbiam takie! Genialna koszulka!
    Zagłosowałam na facebook'u i trzymam mocno kciuki za ciebie! : )

    http://ksiazkopinie.blogspot.com (już dziś lub jutro nowy post, zapraszam)

    OdpowiedzUsuń
  20. Slyszałam już kiedys o tych słodyczach :D

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooo.. wiśniowe. Na pewno przypadlyby do gustu. A co do stylilizacji jest cudowna, bo sama podobnie ubieram się do szkoły. Pozdrawiam ciepło - Amil

    OdpowiedzUsuń
  22. Czytałam już na jakimś blogu o tych Nanobytes, ale nigdy nie próbowałam XD
    omg mam nadzieję że nie zachorujesz ♥ ale zdjęcia wyszły perfekcyjnie <3
    I ta koszulka cudoooo <3 Też koniecznie muszę ją kupić, myślłam że jest tylko na tej stornie co się zajmuje tymi koszulkami i teraz musiała mi wypaść z głowy ale chyba zaczynała się na p.. nie przepomnę sobie XD Mam nadzieję że upoluję ją w sinsayu :D
    Zagłosuje na ciebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna notka:) tez z nimi współpracowałam ale niestety nie dostałam długopisu :( zobacz na mojego bloga : zohanbloguje.blogspot.com i zobacz co Nanobytes wysłało mi w paczce:) daje obserwacje, liczę na rewanż! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. super ten T-shirt!

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten T-shirt wymiata, niestety u mnie w mieście były tylko eski, więc moja wielka osoba nie zmieściła się w nią:(

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Nazwa tej firmy kiedyś obiła mi się o uszy, ale nie zagłębiałam się w ich asortyment, ot pojawiła się na Facebooku i zniknęła w odmętach innych powiadomień czy wpisów. Aż się uśmiechnęłam na widok baniek mydlanych, stara już jestem, 21 lat niebawem wejdzie na licznik, a ja je uwielbiam, potrafię ganiać za nimi, niczym dziecko z przedszkola, a sam ich widok wywołuje uśmiech na mojej twarzy.
    Zostawiam Ci lajka w konkursie, w wolnej chwili namówię kilku znajomych, żeby dołożyli coś od siebie, może się uda :)

    Pozdrawiam, Kat de Wolf
    http://katdewolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba trzeba zobaczyć co to za cukierki :D
    zapraszamy do nas :*
    www.wiksiarze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. O kurczę, co za miłe zaskoczenie z tą paczką. Aż siedem rzeczy! Też uwielbiam gdy jest ciepło, a w piłkę plażową chętnie bym pograła...tak nie mogę doczekać się ciepłych dni! Co do nanobytesów(?) to słyszę o nich pierwszy raz, ale aż mam ochotę ich spróbować. O jaaa ta bluzka z kotem jest przeurocza, aż sama bym chciała taką mieć. Oczywiście ślicznie w niej wyglądasz!
    Ps Zagłosowałam na facebooku i na tej stronie, mam nadzieję, że to pomoże Ci wygrać!
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Najlepsze z tego wszystkiego to cukierki. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. beautiful tee!!

    Blog: http://www.fashi0n-m0de.blogspot.it
    Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCq_Aya-v4acfRK4qUYgi6vA

    OdpowiedzUsuń
  31. Nice post

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie słyszałam o takich smakołykach :D ale z chęcią bym wystestowała ;)
    fajna stylizacja!
    wspólna obserwacja? Jeśli nie masz nic przeciwko, daj znać u mnie - uczciwie się odwdzięczę! :*
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie słyszałam o tej firmie. Ale chyba się skuszę zajrzeć na ich stronę.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. no powiem szczerze ze wiele osob poprostu wychwala ta firme
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny ten sweterek z koszula:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Te cukierasy brzmią bardzo kusząco,ładne zdjęcia i bluzeczka :)
    La-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Chyba spotkałam się z tymi cukierkami na jakimś innym blogu,ale nie jestem pewna ... :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie / kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Słodyczy tej firmy jeszcze nie miałam okazji wypróbować. Na pewno największą frajdę miałabym z tych baniek mydlanych ;> No i koszulka z kotkiem mnie urzekła, sama bym ją od razu kupiła! :) Pozdrawiam :)

    http://lady-awa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Czytałam o tej firmie już na kilku blogach i te cukiereczki wyglądają naprawdę przepysznie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Pierwszy raz słyszę, ale gadżety mają super! :)) warto brać udział w takich współpracach! Paczuszkę otrzymałeś super! :)) przeuroczy t-shirt i torba :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie jadłam tych cukierków. Właściwie to pierwszy raz o nich słyszę ale jeśli gdzieś je spotkam to na pewno kupię :) Widać, że do zdjęc się bardzo poświęciłaś :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie spotkałam się jeszcze z tymi cukierkami ;(
    Pozdrawiam,
    http://hopploshet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam te cukierki!
    Czy tę koszulkę kupiłaś niedawno?Strasznie mi przypomina pockety a z pewnością jest tańsza,też bym sobie kupiła ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Te cukierki są ponoć pyszne, kiedyś spróbuję <3. Hoho piłka plażowa, trzeba trochę poczekać by jej użyć :)). Super stylizacja, powodzenia w konkursie :*.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post --> www.aleksandraczaja.blogspot.com
    będzie mi miło gdy wyrazisz swą opinię ;*

    OdpowiedzUsuń
  45. Pierwszy raz się spotkałam z tą firmą, a do słodyczy to ja zawsze pierwsza jestem xD
    Ja pamiętam jak pod koniec zimy parę lat temu też sobie wymyśliłam zdjęcia w cienkich ciuchach, to jest poświęcenie! :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny post, miałaś genialną okazję do współpracy i niezmiernie się cieszę, że ją wykorzystałaś :D Zdjęcia też bardzo dobre, a taką koszulkę też bym sobie chętnie kupiła ;)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Super post;)
    http://strawberry966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Pyszna przesyłka :) Nie jadłam jeszcze tych cukierków. Głosy oddane.

    OdpowiedzUsuń
  49. Such a cute t-shirt!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  50. Podobnie jak większość tutaj, mnie też najbardziej zainteresowały wspomniane cukierki. Uwielbiam słodycze *-*. A ta koszulka z kotkiem przesłodka. Sama bym kupiła, gdybym natrafiła na nią w sklepie :3

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie słyszałam o tej firmie. Paczkę dostałaś super, tyle rzeczy w niej jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie ;) Nie doda.ję nic ale co jakiś czas wchodzę i czytam blogi

      Usuń
  52. Gratuluję współpracy!:)
    http://aguuuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Jeju te cukierki są pyszne! Uwielbiam!
    + nominowałam cię do LBA , pytania znajdziesz ma blogu :)
    myteensweetlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Super stylizacje,a o cukierkach słyszę po raz pierwszy :)

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo ♥
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  55. Nigdy się nie spotkałam z tym sklepem :D Ale widzę, że mają super rzeczy!
    Ta koszulka jest przeurocza :3
    Świetne zdjęcia :))
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Jejku, jak mnie długo tu nie było... muszę nadrobić! Nie spotkałam się z tą firmą i szczerze jestem nią zaciekawiony. Teraz jednak jestem na diecie A więc raczej nie skorzystam, niestety. Pozdrawiam i zapraszam - zaczęłam bloga od nowa
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Coś mi sie wydaje, że to mało znana firma :) Ale ładne mają tam rzeczy ;3
    http://nikaaswag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Super post i wspaniałe zdjęcia. :-) Pozdrawiam!

    http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Nie znam firmy, ale rzeczy na pierwszy rzut oka wydają się być ok :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Pierwsze na to zwróciłam uwagę oglądając zdjęcia to koszulka. Jest genialna! Ten niegrzeczny kotek ma w sobie coś uroczego haha. O firmie nigdy nie słyszałam :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. É Páscoa! Cristo está vivo, o túmulo está vazio, Ele ressuscitou!!! A mais bela festa dos Cristãos.
    Crentes no Amor de Deus Pai que nos deu seu Filho Jesus Cristo que permanece conosco pela força do
    Espírito Santos, seguimos nossa caminhada na construção de um mundo mais justo, fraterno, humano,
    harmonioso e de doação.
    Todos somos promotores da Paz!
    Feliz, Santa e Abençoada Páscoa.
    Um doce abraço, Marie.

    OdpowiedzUsuń
  62. fajne rzeczy, z firma Nanobytes nigdy sie nie spotkalam, moze poniewaz przeprowadzilam sie do Holandii jak jeszcze ta firma nie istniala.
    Wyjatkowo spodobala mi sie torba, ostatnio czesto nosze moje :)

    Pozdrawiam z Holandii! :)
    http://vframlii.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  63. happy easter!

    blog: www.fashi0n-m0de.blogspot.it
    youtube: https://www.youtube.com/channel/UCq_Aya-v4acfRK4qUYgi6vA

    OdpowiedzUsuń
  64. Cukiereczków nigdy nie jadłam, ale sam opis ich zapachu mnie do tego zachęcił. Torba wygląda genialnie! Uwielbiam takie torby, mam ich kilka ale moją ulubioną zdecydowanie jest ta z One Direction!

    http://large-means-beatiful.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  65. Super blog!
    Zapraszam do siebie - www.xkarr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Hi! Thank you for visiting my blog! Yes, we can follow each other. I'm from the blog Peony Nanni and I follow you on GFC and G+, so now you can follow me back! :) Let me know! Keep in touch! peonynanni.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  67. It's funny!
    Thanks for visiting my blog, oh yes dear if you follow my blog I'll follow your blog :)
    Let me know.

    La Flò ♡ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Here I'm dear, I follow your blog, have a nice day! :)

      Usuń
  68. Zagłosowano i polubiono!
    Koszulkę nosiła bym ! :D a słodycze jadłabym! :D
    Wyglądasz ślicznie pozdrawiam cieplutko, Aurelia :*

    OdpowiedzUsuń
  69. Wow, fajna współpraca, tyyle cukierków! *.* :D Bluzka jest cudna, dobrze że raz zrobiłas sobie "Święto" i ją kupiłas! :)

    http://malinkamojabajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie.
    Dostałaś świetne produkty od nich! Bardzo podoba mi się pomysł skompletowania tych wszystkich praktycznych rzeczy w jedną paczuszkę :)
    Ja również uwielbiam słodycze i nie wyobrażam sobie życia bez nich ♥
    Ta koszulka z niegrzecznym kotełkiem jest przecudna!

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:
    megaaan-esieek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Nigdy nie spotkałam się z tą nazwą,ale brzmi na prawdę ciekawie! Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    http://madziaxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. I've never heard of this company before, I love the t-shirt you're wearing - it's so cute!
    P.s. I have followed you on GFC :) x

    http://emmaboughtwhat.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  73. "dary losu" :) fajne gadżety i słodkości ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Kocham jeść te cukierki
    Świetny post
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. nie słyszałam wcześniej o nich ale ta torba wygląda świetnie:D
    jestem-folta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Bardzo ładnie wyglądają :) Super zdjęcia :)
    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. That tee is so cute. Love it, beautiful. :)

    http://missymayification.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  78. Nice post and very amazing blog... ♥
    do you want to follow each other on gfc? let me know :)

    http://itsmeieva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Too cool, dear!


    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja próbowałąm te gumy czy cóż to takiego :D , bo były w rossmannie i jakoś nie za bardzo mi smakowały. :(
    Bardzo ładna ta bluzka bardzo podobna do tych z pokety czy coś takiego :D
    http://pineapplealexxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Hello from Spain: I really like these proposals. Very inspiring. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  82. Hi! Thank you for visiting my blog. I came return and I'm following your :)

    kiss
    food&emotions
    http://fefoodemotions.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  83. Ma quante bele cose interessanti!!
    La t-shirt mi piace moltisismo e ti sta proprio bene!!
    Mi sono appena unita ai tuoi lettori e spero che ricambierai!
    Un bacione Manu
    http://manuelinamakeup.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  84. Delicious! Nice to meet you!!! Follow you
    from http://toriwesley.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  85. following
    http://meuestiloe.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  86. Nigdy nie jadłam tych cukierków. Koszulka z kotkiem jest super :D

    Pozdrawiam ♥
    NO MORE CLOUDS

    OdpowiedzUsuń
  87. Hello, thanks for your words in my blog :) Now I´m here too!
    I´ve never seen this candys before! I´ll have to try them!
    The t-shirt is very original, I like it! Now I won´t lose
    nothing of your blog, I´ll follow you. A big kiss from,

    www.comparteilusion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. W prawdzie nie słyszałam o tej firmie. Ale te cukierki wydają się być słodkie. Może kiedyś je zakupie by sama spróbować.

    Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Przyznam, że nigdy nie jadłam tych cukierków i o firmie nie słyszałam, ale mnie zaciekawiłaś :) Masz śliczną bluzkę :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Taak ja też uwielbiam słodkości ale o tych cukierkach pierwsze słyszę :D
    Super prezent od firmy :)
    poositivelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Gratuluję współpracy, rzeczywiście świetna niespodzianka z taką ilością rzeczy w paczce! A koszulka świetna, tylko szkoda, że kieszonka jest z takiego prześwitującego materiału :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  92. Hello! You visited my blog, I was delighted by his visit and praise. I really enjoyed your blog, it's beautiful and interesting.
    Very cool your short list are very useful * _ *
    On my blog you asked me to follow your blog, is that right? I am already following to accompany your posts! And come back whenever I can on my blog Ok?
    Kisses!
    http://palavrass-ao-vento.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  93. Widziałam już tę firmę, lecz nie wiedziałam dokładnie co to jest. Super post i piękne zdjęcia! =D
    Pozdrawiam bardzo serdecznie ♥
    http://allilove-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. I loved her very beautiful blogger . I'm already following beautiful blogger congratulations kisses
    http://ladorosadomundo.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  95. Hola!!! He leído tu amable comentario en mi blog y eso me ha traído hasta aquí :) Ahora no puedo dejar de pensar en caramelos de cereza!!! Jaaaa!
    Un abrazo! :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Moją uwagę zwróciła czwóreczka, plastikowa butelka i pałeczka do puszczania baniek mydlanych! :D
    Koszulka cudowna z kotem, sama bym taką chciała ^^

    http://tajemnicze--drzwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Widzę że dostałaś bardzo ciekawą paczkę. I to jeszcze od polskiej firmy,której nie znam,ale przyjrzę się jej uważnie :)
    Powodzenia w dalszym blogowaniu i zapraszam do mnie www.sebawear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Stylizacja wiosenna super! bardzo mi sie podoba :) A paczka bardzo ciekawa, słyszałam od znajomej że cukierki pyszne! :D

    pozdrawiam --> http://izkaelo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. Look e imagens encantadoras arrasou
    Canal: https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  100. Thank for your vistit. I like you blog if you follow me I fllow you back
    Kisses
    Clara Dinis
    docinhomorango7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Adorei as peças bem fofa essa camiseta de gatinho.
    Já sigo o seu blog a algum tempo.
    Beijos
    Jana Makes Esmaltes e Cia
    Instagram
    Fan Page

    OdpowiedzUsuń
  102. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, ciekawe rzeczy sobie wybrałaś ^^
    Ta koszulka z kotkiem jest przesłodka *-*

    yumi-magenta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. swietna wspolpraca! jestem ciekawa gdzie mozna kupic te cukierki :D


    Ciekawe zastosowania kremu "Nivea" - http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. Lovely post! I am new follower GFC and hope you can follow me too) xx

    OdpowiedzUsuń
  105. Świetne wpisy i świetny blog z pewnością będę częściej wpadał :)

    http://maritrafilms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. przypomniały mi się dziecięce lata z bańkami mydlanymi :)wiosna kojarzy mi się z kolorami a Twoja stylizacja dosłownie taka szara

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  107. Świetna torba, ile slodkosci! :) wiosenna stylizacja jest sliczna, życzę powodzenia :) sweterek mega!

    OdpowiedzUsuń
  108. Love the tee with the cat in the pocket :)

    http://everythingthatclicks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  109. Gratuluję współpracy, świetny post, zdjęcia no i ta bluzeczka z kotem! :) aureliagierut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  110. Ile słodkości :) Niesamowity post, od serca :)
    http://bodieventer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  111. Dla mnie bez różnicy jakim kolorem długopisu piszę. Przyznam, że dziwiło mnie bardzo to, że napisałaś o swojej koleżance, która zbiera firmowe długopisy. Nie znam takiej osoby, która ma takie hobby, ale każdy lubi co innego ;)
    Skoro od razu zjadłaś pół paczki cukierków to rzeczywiście musiały być one dobre :D
    Zarąbisty jest ten szary sweterek z kołnierzykiem i zegarek :3 Powodzenia w konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  112. Też współpracuje z nimi idzie już do mnie paczka została wysłana :) I moim zdaniem będę zadowolona na pewno tak jak ty

    OdpowiedzUsuń
  113. Ja nie spotkałam się z tą firmą :) Bardzo spodobała mi się ta bluzka z kotem =^.^=
    http://ssweetcookies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  114. 1 raz posmakowałam Nanobytes w ostatnie wakacje i są przepyszne ! ♥ miłego weekendu

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  115. Super post :) Nanobytes hmm jeszcze nie miałam okazji spróbować ;p
    http://aniam10.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  116. Fajny post <3 Cuksy wyśmienite nie próbowaam ale fajnie wyglądaja,mega paczuszka ;)
    Gratuluje i życze powodzenia w blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  117. Piłka i ten "zestaw" do baniek to zdecydowanie coś dla mnie! Tak samo jak ty nie wyobrażam sobie wakacji bez jeziora. A co do baniek to jestem od nich właściwie uzależniona hahah
    Torba bardzo fajna, chociaż osobiście nie lubię chodzić z torbami to prezentuje się zachęcająco i dobrze, że jest praktyczna :D
    Cukierków koniecznie muszę spróbować - zwłaszcza pomarańczy i jabuszka bo to moje ulubione smaki jeśli chodzi o owoce ^^

    Zdjęcia cudne (szczególnie to z bańkami) a ta koszulka genialna! Widziałam ją już wcześniej i sama zastanawiałam się czy jej nie kupić hahah

    Zagłosowałam, buziaki xx
    >ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM<

    OdpowiedzUsuń
  118. Lovley look
    I'm already following
    Kisses
    Clara Dinis
    docinhomorango7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  119. ta konkursowa stylizacja jest po prostu boska, nie mogła jej nie oczywiście polubiłam na FB ♥ ta koszulka z kotkiem też śliczna *-*

    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  120. Śliczne stylizacje :* Może wspólna obserwacja? Daj znać. Pozdrawiam :*
    http://teelax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  121. Hi! loved your blog , I'm following you , if you can make a visit to my blog and if you like follow back! Kisses!

    www.dicasdachil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  122. Here we find this candy brand. I loved your post! Garments are beautiful too. Have a blessed day, kisses!
    Blog Paisagem de Janela
    paisagemdejanela.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  123. your blog is amazing

    xo
    beinghellz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  124. I love your tee!

    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  125. Olá, tudo bem?

    Muito boa sua postagem, os produtos são bem legais. Seu blog me parece interessante, já estou seguindo aqui ♥

    xoxo || barbieseumundopink.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń

  126. Hi Ayuna that 'm glad you like the blog.
    Thanks!!
    Let me know if you follow that follow back .

    xoxo pretty = )

    http://naiamelo.blogspot.com.br/ (Ciranda da Bailarina)

    OdpowiedzUsuń
  127. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  128. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  129. Hello,
    Great post and products.
    Thanks for visit and comment on my blog.
    I am following your blog via GFC , be sure to follow back.

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  130. heeeeej gdzie posty ????????? ♥

    OdpowiedzUsuń
  131. Great post.

    Kisses
    http://pimentasdeacucar.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  132. Nie ma to jak bańki mydlane i piłka plażowa. A do słodyczy i ogólnie jedzenia z założenia mam slabosc.
    Rewelacyjna stylizacja i fajna bluzeczka z kotkiem
    Xoxo
    The One-Metis

    OdpowiedzUsuń
  133. Bańki mydlane *.* Tak bardzo kojarzą mi się z dzieciństwem ^^ Nanobites nie jadłam, ale chętnie spróbuje ;0 Gratuluję udanej współpracy! :3
    Pozdrawiam!
    http://sunny-snowflake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  134. P R Z E C U D N A eko torba! *.*
    Naprawdę, nie mogę się napatrzeć. Niby "prosta" a jednka ma w sobie coś, że chciałabym ją mieć. Nie chcesz mi jej może sprezentować? hihi:))


    ________________
    Tymczasem zapraszam na mój, nieco inny blog :) ------> itsmeandthis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  135. Piękna torba! Wprost przecudowna!
    Po opakowaniu tych cukierków widać, że muszą być pyszne!

    Zapraszam! http://alessiast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  136. Piękna torba! Wprost przecudowna!
    Po opakowaniu tych cukierków widać, że muszą być pyszne!

    Zapraszam! http://alessiast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  137. Świetny wpis, wpadnij do mnie jak masz czas https://starstrucklandyouth.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń