sobota, 12 marca 2016

My passion, my obsession.

Hej
Przepraszam od razu za całą tą zimę, która znów nas nawiedziła. Czuję się za to odpowiedzialna. W poprzednim wpisie, dokładniej w jego zakończeniu, napisałam "żegnaj pani zimo". Po niecałej dobie od publikacji, rozpętała się prawdziwa burza śnieżna, czego skutkiem było wyrwanie mojego kabla od internetu. Szczęśliwie wylądował na żywopłocie u sąsiada. Najgorsze w tym wszystkim było to, że przez trzy dni byłam pozbawiona dostępu do bloga. Coś strasznego. Zadałam sobie sprawę z tego, jakim blog jest dla mnie wielkim uzależnieniem.

Co on w sobie takiego ma. 


To na pewno czas jaki poświęciłam na blogowanie. Bloguję już od sześciu, no prawie siedmiu lat. Z małymi przerwami. Tego bloga prowadzę od ponad dwóch lat, a przed nim miałam jeszcze trzy lub cztery blogi. To naprawdę bardzo duży okres czasu, być może to połowa życia niektórych z was. Myślę, że podświadomie uważam, że pisanie i czytanie, stało się częścią mojego życia, normalną codzienną czynnością, jak pranie czy gotowanie. 

Uważam też, że za moim mocnym zaangażowaniem stoją czytelnicy. Jeżeli dodaję nowy wpis, mam pewność że przynajmniej 80% komentujących naprawdę przeczyta moje słowa. Jest tu w komentarzach duża grupa osób, która wiem, że mnie nie zawiedzie. Dziękuję każdemu staremu i nowemu, szczeremu czytelnikowi. Wiecie, że możecie zawsze na mnie liczyć.

Może to też ta możliwość "wygadania się". Może dlatego że wiem, że zostanę wysłuchana, tak namiętnie i emocjonalnie, wypisuję to co myślę. To tak jakbym wyszła na ploteczki przy kawie, tyle że nie plotkuje i nie wychodzę z domu.

Tak. Zdecydowanie jakikolwiek nie byłby to powód, blog jest moją największą pasją. Ciekawi mnie, ilu z was z taką szaleńczą miłością jak ja podchodzi do tego zajęcia

 . . .

 Zanim spadł śnieg, zanim zrobiło się zimno i mokro, zdążyłam zrobić piękne zdjęcia w promieniach słońca. Zdjęcia bardzo wiosenne, już bez kurtki chodź z szalikiem. Tego dnia strasznie wiało, z wielu zdjęć wybrałam te cztery, na których moją twarz nie zakrywają włosy.
 




Szaleństwo


Moją stylizacją kończymy ten wpis.

Kocham was czytelnicy ♥ !


160 komentarzy:

  1. Wspaniałe zdjęcia :) Dobrze, że kabel nie powędrował gdzieś dalej. Moją pasją również jest blogowanie i szczerze nie wyobrażam sobie, abym nie mogła na niego zaglądnąć przynajmniej raz dziennie. W prawdzie bloguję dopiero 3-lata, ale pisanie stało się moim nieodłącznym elementem życia. Pozdrawiam.
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely photos!

    Have a great weekend :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze myślałam, że blog powstaje w wyniku zainteresowań, ale uwielbiam czytać takie stronki jak twoja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasją szerokiej grupy ludzi jest właśnie prowadzenie bloga. Ja kiedyś publikowałam małe opowiadania, jedno szersze, podzielone na kilkadziesiąt rozdziałów, kilka o bzdetach (i wszystkie o dziwo ciepło się przyjęły). Jednak z braku czasu wszystkie poszły w kosz, a zajęłam się teraz czymś przyjemnym, co nie zajmuje za dużo czasu. No i dzięki temu poznałam kilka osób, z którymi utrzymuję kontakt już od kilku lat, i jestem wdzięczna za te znajomości.

    ____

    http://mala-pyskata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Już naprawdę dużo osiągnęłaś ! <3 mam nadzieję, że kiedyś też coś osiągnę...Mój blog- klik <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Love this look! kisses dear
    http://www.therunwhy.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie blog też jest wielką pasją .Zakładałam kilka blogów , bo dążyłam aby mieć taki perfekcyjny blog .Ale stwierdziłam , że to nie ma sensu i będę go prowadzić tak jak mi się podoba , aby był inny od wszystkich chociaż odrobinę .
    A Tobie gratuluję , że tak długo prowadzisz bloga .Też mi się zdarzało kilka razy nie wchodzić wgl na internet ani w strefe blogwową i nie mogłam wytrzymać co tam się dzieje haha to na prawdę uzależnia :)

    http://mixibling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna notka no i oczywiscie zdjecia :)
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe jaką minę miałby sąsiad gdyby zobaczył że zabierasz kabel z jwgo żywopłotu :) myślę że każdy nawet ten który traktuje bloga jako zabawę poa nawet krótkim czasie się do niego przywiaze wiem to po swoim doświadczeniu z pierwszych blogiem. Zdjęcia bardzo fajne narobilas mi tym jakos ochoty na spacer po lesie nie wiedzieć czemu :) pozdrawiam! :)

    Żyj wyobraźnią

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie blog jest tak samo ważny, choć mój obchodzi w tym miesiącu dopiero drugą rocznicę. Jestem z niego naprawdę dumna i mogę szczerze powiedzieć, że jest on moim największym jak dotychczas osiągnięciem w całym życiu. Miło, że istnieje jednak tak dużo ludzi, którzy z taką pasją podchodzą do blogowania, bo ostatnio idzie się po prostu załamać, niestety </3
    Stylizacja świetna, na pierwszym zdjęciu najbardziej przyciągają spojrzenie Twoje piękne oczy :) Masz taką delikatną, śliczną urodę!
    Pozdrawiam ♥

    rena-uchiha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanku for the follow, followed back =)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam czytać blogi, które pisane są z pasją, jak Twój :)
    To się czuje od pierwszego posta.
    Pięknie Ci w okularkach :*
    Pozdrawiam, kochana :)

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie wyglądasz. Ja bloguję od... 5 lat, a na Olusiek Blog prawie 3 ;)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Też już nieraz myślałam, że zima odeszła w zapomnienie, a tu nagle zostałam przywrócona do brutalnej rzeczywistości. Teraz jednak chociaż śniegu już chyba nie będzie... przynajmniej mam taką nadzieję. xD
    Odnośnie blogów, to już parę prowadziłam, na różnych witrynach od wp przez onet aż w końcu blogspot. Chociaż stwierdzam przez pryzmat czasu i doświadczenia, iż te pierwsze nawet nie zasługiwały na miano blogów, nie posiadałam tej swobody luźnego wypowiadania się. A właśnie takie opisywanie własnych refleksji sprawia mi teraz sporo przyjemności, jak jak zresztą Tobie. To jest również dobry sposób na wzmacnianie relacji z czytelnikami, mogą wniknąć w Twój sposób rozumowania.
    Zdjęcia wyszły świetnie, a wiatr pozwolił jeszcze uzyskać ciekawy efekt. ;) Stylizacja także bardzo ładna. :D

    Deszczpada007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia :) super stylizacja :>
    fiofim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki cudowny sweterek <33
    http://klaudencja.blogspot.com/ ---> ♥Zaobserwuj mnie♥

    OdpowiedzUsuń
  17. No śliczniutkie te zdjęcia <3 O tak blogowanie bardzo "uzależnia", dla mnie blog stał się ważną częścią życia. Zima? hm... liczę, że były to jej ostatnie podrygi i w końcu zawita długo wyczekiwana wiosna :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również bloguję od wielu lat, jednak miałam pewną przerwę, dopiero niedawno wróciłam do bloga, bo odkryłam jak wielką radość mi to sprawia i że jest to coś dla mnie :) Szkoda właśnie, że jest garstka osób które czytają, a niektórzy nie zadają sobie tego trudu, chcą ściągnąć do siebie innych, nie dając od siebie nic :) Świetna stylizacja, bardzo lubię takie sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie też to totalnie uzależniło :D Świetna stylizacja, ślicznie wyglądasz <3

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również kilka razy powracałam do blogowania. Uwielbiam to. Dzięki blogowaniu staję się pewniejsza siebie, szukam inspiracji w świecie i zauważam małe rzeczy. ;)

    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja równiez bloguje od kilku lat, a na blogspocie od niedawna. Uwielbiam to więc tak szybko tego nie zakończę:)
    Ładne zdjęcia, a sweterek uroczy:)

    dzastinnel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również uwielbiam blogować. ;) Bardzo fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak to już bywa z polską wiosną. Niby słoneczko, a po minucie śnieżyca. Dobrze, że kabel wylądował na płocie sąsiada, bo mogłoby się źle skończyć. Odstawienie bloga na dłuższą metę skończyłoby się, przynajmniej w moim przypadku, głęboką depresją ;)
    6 lat... Praktycznie połowa mojego życia! Ja prowadzę bloga od 7 grudnia, czyli będzie 4 miesiące. To krótko, a wydaje się tak długo. Wcześniej także prowadziłam bloga, ale nie mógł się on równać z tym, co teraz prowadzę. Po prostu gratuluję wytrwałości!
    Pozdrawiam

    ksiezycowegdybanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobrze że podchodzisz do blogowania w ten sposób, i że jest on Twoją pasją. Ja blogowaniem zajmuję się od niedawna, aczkolwiek musze przyznać że czasami fajnie przelać niektóre myśli na wirtualny papier i podzielić się nimi z innymi :) /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  25. Nice pictures, have a good day

    http://historiassparacontarr.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło :). Dzięki tej burzy śnieżnej zrozumiałaś, że jednak to co robisz znaczy dla Ciebie coś więcej, niż Ci się wydawało.
    Pozdrawiam,

    http://lavvenderlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Oh, you're so cute and funny! Very cool pictures and I love your outfit! :)

    xoxo, Nastya Deutsch

    NEW POST ON MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. To klasyka jaką uwielbiam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. great pics, u r so pretty love ur outfit ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Oo faktycznie jesteś mega pozytywnie nastawioną osobą ! :D Współczuję co do interetu, ja też bym nie "przeżyła" przez trzy dni nie mając dostępu do bloga :/
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz rację blog z czasem staje się po prostu naszą hmm.. codziennością ? Jest to miejsce, gdzie możemy się wygadać i napisać o swoich poglądach, a także poznać opinię innych ludzi na ten temat.
    Po za tym zdjęcia bardzo fajne, super wyglądasz :)
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja nawet gdy nie dodaje postów to na bloggera i mojego bloga wchodzę kilka razy dziennie. Moją pasją również jest blogowanie. Jeżeli na niego nie zajrzę czuję taką "pustkę". Śliczne zdjęcia :)
    To dobrze, że ten kabel nie powędrował gdzieś dalej. Cieszę się, że już masz dostęp do Internetu :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. You look pretty girl <3

    http://shizasblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Przynajmniej miałaś śnieg, ja bym się cieszyła :) Pamiętam jak na wyjeździe nie miałam internetu i nie zajrzałam wtedy na bloga było tak dziwnie ...
    Bardzo ładna stylizacja, lubię połączenie koszuli ze swetrem :)
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna stylizacja :)
    wyglądasz cudnie
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładne zdjęcia:) mm ta minka na banerze na dole super ;D Taki kociak. Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Byłoby miło gdybyś zaobserwowała:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Pogoda potrafi nam spłatać figle... Ty już żegnasz zimę, a ona uparcie próbuje zostać na dłużej. Ach strasznie nie lubię tej pory roku, gdzie się podziało moje słoneczko? Sama również od blogowania się nieco uzależniłam, nie ma dnia żebym nie przeglądała innych blogów, mimo, że czas strasznie mi ucieka i nie ma potem go na inne, czasem ważniejsze, zajęcia. No, ale cóż... kocham to, co robię i nie chcę tego zmieniać! Co do stylizacji to bardzo mi się podoba, wszystko świetnie pasuje, a te okularki są takie urocze.
    Pozdrawiam cieplutko (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniały blog. Kiedy przeczytałam, najpierw niezwykły post, a potem krótki opis twojej osoby - byłam w szoku. Obejrzałam rysunki, zajrzałam w inne zakładki. Jesteś niesamowita! Jednym postem podbiłaś moje serce. To z jakim podejściem podchodzisz do czytelników - cudowne.

    Jesteś osobą, która potrafi zainspirować. Życzę ci oczywiście rozwijania swoich pasji, bo jak widzę ich z pewnością masz wiele!

    Serdecznie pozdrawiam - amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja też kocham blogowanie i chyba już nie ma z tego wyjścia - wpadłyśmy jak śliwki w kompot :P Śliczne są te zdjęcia! U mnie na szczęście jest ciepło i słonecznie, choć ten weekend jest nieco pochmurny.

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam jak spod grubego sweterka wyłania się piękny delikatny kołnierzyk, jak zawsze wyglądasz świetnie! a co do zimy to chyba nas wszystkich ostatnim czasem zaskoczyła!
    Jeszcze raz wyglądasz pięknie i czekam na więcej postów! :* :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Lepiej więcej nie komentuj zmian pogodowych, haha :)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  42. I love your outfit!!!

    Make sure to check out my PANDORA giveaway!
    xo
    http://martaskripnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Przeurocze zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie misia :3

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. śliczne zdjęcia ;)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. W okularach to Cię jeszcze nie widziałam. Dla mnie blog też jest mega wielką częścią mojego życia. Blokuję już ósmy rok i nie wyobrażam sobie nie mieć takiego swojego miejsca w internecie.
    Ta zła pogoda przyszła w naprawdę złym czasie, w pechowy momencie. Ale to na pewno nie ostatni konkurs, będą jeszcze inne szanse :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wonderful post darling! Have a lovely week! xx


    Vildana from :
    http://living-like-v.blogspot.ba/2016/03/the-liebster-award.html
    http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/03/why-am-i-void.html

    OdpowiedzUsuń
  47. świetny post :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękna stylizacja podoba mi się bardzo ;)
    Mogę Cię poprosić o poklikanie w linki w poście ??
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/wish-lista-dresslink-cndirect.html
    Bardzo mi pomożesz;) buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. To miłe czytać tak szczerego posta. Uwielbiam ludzi, którzy prowadzą bloga z pasją, a nie dla darmowych ciuchów. Hobby jest bardzo ważne w życiu. Ciesze się że ty je masz :). Ja również po napisaniu każdego posta, wiem że znajdą się osoby które dadzą mi dobrą radę, zarówno jak robiące spam blogerki (zazwyczaj modowe), które skomentują post po to, żeby mieć reklamę. Powodzenia w pisaniu, jesteś bardzo wytrwała!
    ontheicce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. To miłe czytać tak szczerego posta. Uwielbiam ludzi, którzy prowadzą bloga z pasją, a nie dla darmowych ciuchów. Hobby jest bardzo ważne w życiu. Ciesze się że ty je masz :). Ja również po napisaniu każdego posta, wiem że znajdą się osoby które dadzą mi dobrą radę, zarówno jak robiące spam blogerki (zazwyczaj modowe), które skomentują post po to, żeby mieć reklamę. Powodzenia w pisaniu, jesteś bardzo wytrwała!
    ontheicce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. To aktualne zdjęcia? :) U mnie szaro buro i ponuro... Od początku roku ani krzty słońca... Tylko dzisiaj przez chwilę wyszło spoza chmur i od razu przyjemniej się zrobiło :) Pogoda szaleje, ale mam nadzieję, że Wielkanoc obejdzie się bez śniegu :)
    Zestaw ubrań bardzo w moim guście :) Świetnie na Tobie leżą i ślicznie w nich wyglądasz :) Szczególnie podoba mi się sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję skarbie, tak to aktualne zdjęcia :)

      Usuń
  52. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  53. U mnie w marcu też był chwilowy powrót zimy, ale na szczęście wszystko idzie ku dobremu :-) podobają mi się Twoje zdjęcia -co z tego, że wiało - wyglądasz bardzo naturalnie i dziewczęco :-) trzymam kciuki za dalsze pielęgnowanie twojej pasji, bo niewątpliwie ją masz :-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo mi się podoba Twój blog :) i do tego wpis oprawiony ładnymi zdjęciami, widać że kreatywna z Ciebie dziewczyna :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    www.femmind.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Tak, jak najbardziej mam ochotę na wymianę komentarzami ;) Obserwuję Twojego bloga już jakiś czas, uwielbiam go! :) Burza śnieżna powiadasz? Szkoda że nie wiem o czym piszesz, ale u mnie, na pomorzu, nie widziałam śniegu od dobrych dwóch miesięcy :c
    Zapraszam ~ http://tajemnicze--drzwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo ładne zdjęcia! To bardzo miłe gry czyta się tak szczerego posta, szanuję ludzi którzy robią coś dla pasji a nie darmowych ciuchów i pieniędzy! Świetny post

    Zapraszam do mnie!:
    http://kajaambrozkiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Wow podziwiam Ciebie za tak długie lata blogowania, ja przy Tobie to nadal raczkuje, ponieważ w kwietniu będę miała dopiero rok :o :)
    Super, że blogowanie to dla Ciebie pasja i że robisz to z sercem, to najważniejsze :)
    Piękne zdjęcie, najcudowniejsze te z rozwianymi włosami i szalikiem! <3
    Uwielbiam zdjęcia z białymi spodniami! :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  58. Muszę szczerze przyznać, że rzadko zaglądam na większe i bardziej znane blogi, a takie, których tematyka nijak nie haczy o opowiadania na ogół zupełnie omijam :p
    Prawdę mówiąc, - a jeśli chodzi o wszelakie teksty, to jestem wybredna - już w tym, co napisałaś widzę, że naprawdę prowadzisz bloga z pasją. Każdy starannie, choć nawet nie do końca umyślnie dobrany wyraz tworzy pewną spójną całość, którą dobrze się czyta. A to sobie cenię :D

    To, o czym wspomniałaś na początku wpisu. Swoje uzależnienie od bloga. Od pisania, od czytelników. Rozumiem to.
    A patrząc na swojego bloga i nieobecności ciągnące się tygodniami, a nawet miesiącami, jest mi poniekąd głupio i przykro. Niestety, nie wynika to całkowicie z mojej winy, ale jednak zostawia to takie paskudne uczucie zawodu :l

    Czytając porównanie do plotek przy kawie, nie udało mi się powstrzymać głupkowatego uśmiechu wpełzającego na usta. Dlaczego? Bo jest bardzo trafne xD
    Tak po prostu. Stwierdzenie faktu, które nigdy jasno nie pojawiło się w mojej głowie, ale zawsze tkwiło gdzieś w podświadomości.
    Oczywiście, każda pisząca osoba robi to inaczej. Ty na przykład opisujesz to, co Cię spotkało w mniej lub bardziej pokrętny sposób, ja z kolei piszę opowiadania. I zawsze, kiedy ktoś zdecyduje się zagłębić trochę w czytany tekst, zrozumie to, co ostatnio działo się dookoła. Wystarczy powyciągać trochę wniosków :D

    Jeśli chodzi o zdjęcia, to zupełnie Ci ich zazdroszczę. To zabrzmi może trochę śmiesznie, ale nie potrafię wychodzić na zdjęciach x'D Niestety ;-;

    Podsumowując, chwilowo nie zostawiam bloga bez "pustej obserwacji", natomiast link ląduje u mnie w zakładkach. Przy najbliższej okazji, kiedy tylko przeczytam kilka innych postów, okaże się, czy zostanę tu na dłużej, wpadając od czasu do czasu ;)

    No to co? Chyba będę się zbierać, nikt za mnie jutro nie wstanie, a jeszcze góra rzeczy do zrobienia ;p
    W takim razie życzę dobrej nocki i pozdrawiam ^^ :D
    www.aravaena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Zawsze jak coś lubimy robić często, to po pewnym czasie uzależnia :) śliczne zdjęcia :*
    Mój blog: http://smiechlemse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. I've been blogging for 5 years now, actually it started as a hobby and it became a passion now. Just like my love for fashion. There are times that I wanted to give up blogging but I didn't because of my readers and my blogging community. It's actually a dedication, and I'm happy reading that you never gave up blogging. By the way, you're photos are lovely! I love how the sun shines on you. Stay lovely!

    xx
    Rica | www.sassycebuannachic.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Strasznie fajnie piszesz :) Wiesz co jeśli chodzi o blogowanie wydaje mi sie ze będę miała ten sam "problem" hehe wczoraj w sumie założyłam bloga i juz czuje ze sie od niego nie oderwę :) Kurczę jakoś tak wiesz miło sie robi jak masz czytelników i komentują i wgl :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Zima? Jaka zima? U mnie pojawiła się wiosna, może nie jest wyjątkowo ciepło, ale słońce pięknie świeci, ptaszki ćwierkają, a u mnie w sercu chyba po raz pierwszy zagościła prawdziwa miłość, choć myślałam, że nie będzie to już możliwe.
    Ayunka, skarbie, będzie, że się czepiam, ale jednak moja dusza humanisty nie pozwala nie poprawiać drobnych błędów blogerów, zwłaszcza tym, którym w pewien sposób kibicuję, czytam regularnie (o ile jest to możliwe, czasami mam "tyły" i brak możliwości ich nadrobienia). Nie ma czegoś takiego, jak "okres czasu" - albo okres, albo czas, na tej samej zasadzie, co niepoprawna "najmniejsza linia oporu" i poprawna wersja "linia najmniejszego oporu". Poważna z Ciebie dziewczyna, więc nie będziesz mi płakać, że Cię hejtuję ;)
    Blog to istotna, ale nie najważniejsza część mojego życia. Lubię dzielić się swoimi opiniami w kwestii kosmetyków, książek lub na jakikolwiek inny temat, tak, jak zwykle robię to w niedziele lub poniedziałki. W końcu doszłam do tego, że blog pomógł mi się nieco zorganizować, zmotywować do działania. Poza tym ma to swój dodatkowy plus, im więcej się pisze i czyta, tym lepiej wygląda nasz polski, weryfikuje się swoje błędy, niekiedy pomoże się innym, którym np. przecinki uciekają lub używa niepoprawnie jakiegoś stwierdzenia.
    Wszystko jest dla ludzi, byle bez przesady, ostatnio oglądałam filmik pewnej modelki z Australii (mam nadzieję, że nic nie przekręciłam), która mówiła z wielkim przejęciem o tym, jak bardzo dała się zdefiniować przez liczby znajdujące się na jej kanałach i innych mediach społecznościowych. Postanowiła się od tego odciąć. Nie wiem czy to właśnie ona tak na mnie podziałała, czy może to kwestia zbliżającej się wiosny, która wszystko budzi do życia, ale poczułam, że też muszę coś zmienić. Jak mówiłam, miłość się pojawiła, to o nią trzeba zadbać, a nie o ilość komentarzy, wejść, lajków na Facebooku (tak, usunęłam swój fanpage, nie był mi potrzebny, przecież...ja nie chcę być gwiazdą, a tak niekiedy to wyglądało).
    Trzymaj się ciepło Ayunka i niech nic więcej nie wyrywa Ci kabli od Internetu!
    Pozdrawiam, Kat de Wolf
    http://katdewolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej dziękuję ^^ Cieszę się, że zwróciłaś uwagę na moje byki, od tej pory nie będę ich powtarzać :)

      Usuń
  63. Świetny wpis, zdjęcia i stylizacja bardzo mi się spodobała :) To piękne co piszesz, blog dla mnie również staje się uzależnieniem i niech tak będzie jak najdłużej ;)
    Pozdrawiam gorąco :*
    Zapraszam do siebie : panisarencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Ciekawie napisane, naprawdę! Po za tym mega wygląd bloga i .. ogólnie całość ;) Super, oby tak dalej, a ja tymczasem obserwuję i będę wpadać częściej ♥

    Może wpadniesz do mnie? Powróciłam do blogosfery!
    ♥Last Dream By Me♥ *klik*

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo ciekawie napisany post. Ja osobiście nanawidze zimny i niech już ucieka :D A poza tym bardzo ładne zdjęcia, jesteś szalona :D Pozdrawiam! ;*
    wisienka99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. 6,7 lat to na prawdę niezły staż !! :O wow! gratuluję kochana i życzę Ci, aby prowadzenia bloga wciąż sprawialo Ci radość i przyjemność :*
    Ja czytam, bo szanuję to, gdy ktoś nie olewa tego, co ja mam do powiedzenia, czy podzielenia się z czytelnikami- to się ceni :)

    u mnie też nawrót zimy, także nie przejmuj się, nie jesteś sama grrr

    świetnie wyglądasz !
    i tulipany uwielbiam- moje ulubione kwiaty <3

    Dzięki, że wpadlaś w odwiedzinki :*
    odpowiedzialam na Twoje pyt. u siebie pod postem :*

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  67. I love your outfit. Great choice!
    Xoxo,

    thesweetlizablog.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  68. Znam ten ból, u mnie w miejscowości jak pada deszcz, a co dopiero śnieg nie mam ani telewizji ani internetu :/
    Fajny post pozdrawiam :)
    natalialukasiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Wyglądasz wspaniale :)

    Kochana mogłabyś mi pomóc i poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/nowosci-z-shein-i-dresslink.html
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  70. Oj, trzy dni bez bloga to straszna sprawa :D Ale faktycznie, po tylu latach z blogiem, tych kilka dni bez niego musi być.. co najmniej dziwne. Dobrze, że sytuacja już zażegnana :) Masz naprawdę wspaniałych czytelników, takie wierne grono to prawdziwy skarb i ogromna motywacja. Ale spójrz też na sprawę pod tym kątem, że znikąd to my się nie wzięliśmy - to Ty swoją osobą, swoimi słowami, wpisami nas przyciągnęłaś :)
    No i jakie ładne, wiosenne i pozytywne fotografie, super! :)
    Pozdrawiam serdecznie i bloguj, bloguj jak najwięcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja mam bloga od może niecałego pół roku, jednak wcześniej też miałam chyba dwa, albo nawet więcej, ale teraz zajęłam się tym moim tak na prawdę i cieszę się z moich osiągnięć w blogowaniu. Zakładając go, nie miałam pojęcia, że się tak rozwinie, dla mnie tyle, co mam na tym blogu, to ogromna motywacja. Ustaliłam sobie,na początku tego roku, że chciałabym zdobyć trochę więcej obserwatorów, minęły dopiero 2 miesiące, a już moje założenie przekracza 3 razy tyle ile chciałam =D Myślę, że każdy bloger ma jakieś założenia i wiem, że szczere komentarze i pochwały za pracę, to największa motywacja i radość blogera oraz to, że inni chcą czytać, to co się robi i to na co poświęca się tyle wolnego czasu =D

    Twój blog jest naprawdę cudowny. Czytam każdy Twój wpis :)
    Super post! Przepiękne zdjęcia! =D
    Pozdrawiam bardzo serdecznie! ♥♥♥

    http://allilove-xoxo.blogspot.com/

    PS: Na pewno niedługo już będzie po zimie ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja bloguję od 2007r.(mój pierwszy założyłam jak miałam 9 lat xd) aczkolwiek mojego aktualnego mam od sierpnia '15 :). Również uważam blogowanie za jedną z pasji. No i masz rację można się wypowiedzieć i zostać wysłuchanym. Świetne zdjęcia, hoho widać, że wiało :). Świetny ten szary sweterek ^^
    Pozdrawiam serdecznie :*.
    I zapraszam na nowy post: www.aleksandraczaja.blogspot.com mam nadzieję, że wyrazisz swą opinię :)).

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja kiedyś blokowałam ale to było inne niż teraz, w tej chwili blogowanie mnie tak wciągneło że mogłabym kilka postów w ciągu dnia napisać. mam pomysły na kilka blogów juz :-D jestem początkową blogerką w sumie od niecalego tygodniaa ale strasznie to uzależnia :D myślę, że naa dłużej mnie to ciągnie :D chciałabym pisac kazdy dzien po kilka blogow alle niestety matura nauka... Trzeba ograniczyć w tygodniu blogowanie :D w weekend natomiast z chęcią wrzucam posta a jeśli sie uda to nawet w tygodniu :D

    OdpowiedzUsuń
  74. Perfect look!!! I love your blog..following you now on GFC
    XX
    http://rockmyboots.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  75. Też uwielbiam prowadzić bloga, przygotowywać posty, dopinać wszystko przed opublikowaniem na ostatni guziczek :) jednak nie zawsze się da. Śliczny sweterek!
    Mogę liczyć na klik w linki w nowym poście? Z góry dzięki :)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/2016/03/zamowienie-z-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  76. Dla mnie blog też jest pasją, uwielbiam pisać posty, robić zdjecia, czytać komentarze, taki mały mój swiat! Przepiękne zdjecia i mega mega sweterek! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  77. Dla mnie blog też jest pasją, uwielbiam pisać posty, robić zdjecia, czytać komentarze, taki mały mój swiat! Przepiękne zdjecia i mega mega sweterek! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  78. Dla mnie blogowanie chyba dopiero staje się pasją... z każdym szczerym komentarzem i świadomością, że ktoś jednak czyta lub ogląda to, co tworzę, wkręcam się w to jeszcze bardziej, to niezwykle motywujące do życia. :)
    Piękne zdjęcia, takie radosne i cieplutkie, a szczególnie to z rozwianym szalikiem! <3 Niech to słońce jak najszybciej do nas wróci. c:

    OdpowiedzUsuń
  79. woooow perfect outfit *--*
    Hyuna <3

    http://diariodelolivlet.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  80. really nice sweater!

    Blog: www.fashi0n-m0de.blogspot.it
    Youtube: goo.gl/wAOESm

    OdpowiedzUsuń
  81. Cudowny post! Ciekawie napisałaś o tym kablu :) tak pozytywnie :) Ogólnie twój blog jest tak optymistyczny, że hoho :)
    Piszę bloga z opowiadaniami buddaindianin.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Rewelacyjne zdjęcia. Pełne energii. Idealnie uzupełniają się z tematyką dzisiejszego wpisu. Pokazujesz swoją pasję i realizujesz marzenia. Życzę Ci całej masy sukcesów i kolejnych wielu lat tak skutecznego przyciągania czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Już miałam napisać, że wow siedem lat szmat czasu a właśnie sobie uzmysłowiłam, że ja bloguję tylko rok krócej, również z pewnymi przerwami, ale jednak! :D Przyznać trzeba, że blogowanie wciąga i jak raz się zacznie to później naprawdę trudno jest przestać czy porzucić tę wydawać by się mogło już rutynową czynności okazuje się niemożliwe, bo blog staje się jakby dzieckiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  84. Simply beautiful!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Bardzo ładna stylizacja :) No kawał czasu te 7 lat :) u mnie pare miesięcy dopiero :) Powodzenia w blogowaniu kochana!
    zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com - nowy wpis :) (akceptuje wymiane obserwacjami) :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Woohoo, 7 lat? To bardzo dużo...Rozumiem, że 3 dni bez internetu czy bloga to dla Ciebie dużo. Ja miałam podobny problem i pisałam o tym na blogu. Bardzo potrzebna mi była taka przerwa i od czasu do czasu zamierzam ją powtarzać(no nie będę przecinać kabla tak jak mój sąsiad przy remoncie:D ) ale nie chcę być osobą która żyje tylko w wirtualnym świecie:)
    Wyglądasz przepięknie<3 Pasują CI szarości:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  87. Zdjęcia są świetne Widać ze prowadzisz bloga z pasją i to właśnie takie blogi przyciągają najwiecej ludzi.Mam nadzieje ,ze osiągniesz jeszcze więcej sukcesów niż dotychczas.Gratki.
    Aliccce24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Ja bloguję już od 12 roku życia chyba. Miałam różne blogi. Tylko zazwyczaj nie dłużej niż pół roku. Nie przykładałam wcześniej do tego większej wagi. Jednak gdy był czas gdy nie miałam bloga, czegoś mi brakowało. Teraz blog jest dla mnie możliwością pokazania głównie moich pasji, zainteresowań, prac i zdjęć :) A co raz mniej jest ludzi, którzy blogują z pasji :) Przy okazji, ładne zdjęcia :) Pozdrawiam :)
    http://lady-awa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Bloguje już od 4 lat około, choć z kilkoma przerwami! Gratki za tyle lat, wytrzymałość i tak świetny sposób pisania i prowadzenia bloga. Jestem pełna podziwu! To piękne, że mimo iż blogosfera się zmienia (coraz więcej nas przybywa i coraz trudniej o szczerych czytelników) to pozostają w niej tak wytrwali blogerzy. Bardzo ładne, wiosenne zdjęcia! : )

    OdpowiedzUsuń
  90. Po pierwsze świetne zdjęcia, a co do samego blogowania. No to jest to moja codzienność, rutyna, która nigdy mi się nie znudzi. Moja pasja i uwielbiam na nią marnować swój czas. Może i pisze o kosmetykach, ale uwielbiam dzielić się z innymi moimi opiniami, pomagać im. Zawsze raduje mnie jak słyszę, ze znajomi bloga czytają, że sugerują się moją opinią. Gdybyby usuneli mi blogspota, byłoby nudno!

    OdpowiedzUsuń
  91. So pretty and romantic!
    Beautiful photos! :D
    xxx
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  92. Jak zawsze super❤ Oby tak dalej myszko💋
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  93. Czyli to twoja sprawka kolejny powrót zimy ?! :D
    Co do swojego bloga, to po części traktuje go jako pasję ale nie wygląda tak jakbym chciała, jakoś tak odkładam i odkładam to zmienianie go ale tak potwornie mi się nie chce :D
    Czasem mam tak że myślę sobie po co mi to itd. i tak są lepsi niż ja, ale kiedy napiszę jednego posta i wydaje mi się że jest fajny aż chce mi się pisać ich więcej i więcej ♥ Bardzo trafne porównanie z tymi ploteczkami :D Można tu napisać o czym się chce i poczytać opinie innych! Przy okazji na innych blogach także można dużo się dowiedzieć!
    Blogowanie to jednak super zajęcie♥
    Pozdrawiam♥
    http://liveivette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Blog jest śliczniutki. W postach widać to uwielbienie do tego co robisz. Oby tak dalej! 💖

    OdpowiedzUsuń
  95. Faktycznie zimą nas zaskoczyła (co najlepiej odczuwam u mnie - w górach).
    Co do samego post a za każdym razem gdy czytam, jak inne blogerki opisują jak dla nich jest ważne pisanie i dzielenie się swoimi pomysłami, powoduje u mnie uśmiech. Wtedy chce się być jednym z ziarenek piasku, które potrafią stworzyć wielką górę. Wspieranie jest bardzo ważne, dlatego staram się zawsze coś więcej napisać w komentarzu ponieważ sama wiem jak to potrafi podnieść na duchu i zmotywować do dalszego pisania.
    Obyś dalej oddawała się swojej pasji (obsesji jak kto woli) a ja będę z chęcią to śledzić poprzez obserwacje.

    Pozdrawiam i zapraszam:
    nobeauty-nobeast.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Co do blogowania to chyba wiem co czujesz, sam pierwszego bloga miałem w wieku 8-9 lat i tak z mniejszymi czy większymi przerwami do teraz. ;) Świetne zdjęcia!
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Jak ja nie lubię zimy...
    Śliczne zdjęcia.Za każdym razem kiedy ja próbuję robić zdjęcia na wietrze,kończy się to moim przeziębieniem i pokołtunionymi włosami ;)
    Pozdrawiam ;)
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Mój blog też jest moją pasją :3
    pozdrawiam super zdjęcia

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  99. Fajny wpis,bardzo mnie zaciekawił.
    Będę cześciej do Ciebie zaglądać :*
    Pozdrawiam również :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Piękne zdj, wiadać że wiater był dość silny xd
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  101. Jestem zdumiona. Jestem zdumiona tą sesją, twoim wyglądem i jakże profesjonalnym efektem, mimo warunków pogodowych. oby tak dalej kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Ja zaciekawilam Cie do poznania zespolu , a ty zaciekawilas mnie do zaobserwowania Twojego bloga :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Ja swojego bloga traktuje jak pewnego rodzaju pamiętnik. Teraz możliwe, że wiosna rozpoczęła się na stałe. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. Nie przepadam za zimą...fajnie czyta się takie posty, które są prosto z serca - sztos. Super zdjęcia ;)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. kolejny świetny post, ale mam pytanie:)
    obserwuję cię od dawna ale od kiedy blogujesz tak ogólnie?
    zapraszam do siebie, za komentarz/obserwacje będę wdzięczna! blog - klikaj!

    OdpowiedzUsuń
  106. U mnie na szczęście zima odeszła, mam nadzieję, że nie chwilowo, ale na długo. W poniedziałek było pięknie, ale we wtorek spadł śnieg. Oby już się nie pojawił.

    OdpowiedzUsuń
  107. Podziwiam za wytrwałość w blogowaniu. Śliczne zdjęcia :)
    emkissfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  108. Cudowna stylizacja!
    Ja nienawidzę, kiedy wychodzę na zdjęcia, a wiatr z moimi włosami robi co chce :D

    OdpowiedzUsuń
  109. Świetnie wyglądasz! Bardzo podobają mi się stylizacje, w których sweterek połączony jest z klasyczną koszulą i prostymi spodniami! :D

    OdpowiedzUsuń
  110. oby ta miłość do bloga trwała jak najdłużej. Podoba mi się strasznie stylizacja! buziaki ;*
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  111. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  112. To widac na Twoim blogu jak dużo pasji w to wkładasz, czasu i poświęcenia. Proadzenie bloga nie jest takie łatwe jak może wydawać się na pierwszy rzut oka. Trzeba go codzienie doskonalić,aby coś z neigo powstało. Blog to taka jakby mała roślinka, która podlewamy aby wydała swoje plony.
    Strasznie przypadła mi do gustu ta stylizacja, sweter jest świetny! KOcham takie swetry

    pozdrowionka. przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  113. U mnie świeci słoneczko więc nie narzekam! Cudowne jest to, że istnieją takie osoby, dla których blogowanie to coś więcej niż zbieranie obserwatorów i kopiowanie tematów i wpisów od innych. Przepiękne zdjęcia:*

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  114. Jeejku... Dosłownie7 lat to połowa mojego życia 😄 gratuluje wytrwałości i życzę dalszej obecności 😘 takie uzaleznienie to pasja 😊 pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  115. Jeejku... Dosłownie7 lat to połowa mojego życia 😄 gratuluje wytrwałości i życzę dalszej obecności 😘 takie uzaleznienie to pasja 😊 pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  116. Ja bloguje od bardzo dawna :) kiedyś co chwilę miałam ochotę pisać ale szybko nie miałam czasu na to i usuwałam tego bloga. Na szczęście teraz jest inaczej.
    Super post jak i zdjęcia :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  117. super post zapraszam do mnie http://lusiastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  118. Mam nadzieję, że zima szybko zniknie i nastanie wiosna. Jak ja już tęsknię za ciepłym powietrzem... <3

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  119. Jeju cudownie wyglądasz <3 Piękny sweterek <3 Gratuluję determinacji 7 lat to nie mało, trzymam kciuki abyś dalej się w tym tak świetnie sprawdzała-stąd tyle szczerych komentarzy :)

    WOOHO - mój blog Nowy post-zapraszam! :) Jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj, to duża motywacja-dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Śliczna <3 ! Piękne zdjęcia! ;-)
    Ciekawy blog! ♥
    Kochana, dziękuję bardzo za pytanka, jestem wdzięczna, obserwuję i na pewno będę tu częściej ♥
    jeszcze raz dziękuję i proszę wszystkich, o ile mają czas, aby także zadali mi choć jedno ciekawe pytanko pod ostatnim postem! :)
    Napewno się odwdzęczę! ♥♥
    Pozdrawiam!! ♥
    Mój blog-[KLIK]! ♥

    OdpowiedzUsuń
  121. Świetna stylizacja! A naszyjnik jest uroczy :) Blogi prowadzone z pasją są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  122. Świetne zdjęcia! Kiedyś przed założeniem bloga, nie zrozumiałabym o co ci chodzi, gdy mówisz że blogowanie jest pasją, jednak teraz w pełni rozumiem twoje słowa! Pozdrawiam cieplutko :}
    myteensweetlife.blogspot.com
    +PS. Super post!

    OdpowiedzUsuń
  123. Cudowne zdjęcia, nadają świetnego klimatu, a sweterek jest cudowny! *.*
    Teraz przechodząc do treści postu... Ja bloga prowadzę stosunkowo od niedawna, ponieważ od czerwca 2015r, więc w porównaniu z Tobą, czy z wieloma innymi blogerkami, nawet nie mam się co porównywać, dlatego też tego nie robię, a blogowanie po tym okresie czasu jest dla mnie ogromną pasją, która mocno mnie uzależniła, ciągle wokół siebie szukam inspiracji, nawet przy rozmowie z kimś, skupiam się bardzo nad jego słowami, bo być może coś mnie zainspiruje do kolejnego posta. ^.^ Gdy ktoś mi mówi, że moglibyśmy gdzieś pojechać, w mojej głowie, pojawia się chęć zrobienia tysiąca zdjęć i myśl o kolejnych sesjach. :))

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  124. Łał te 6-7 lat pisania w blogosferze to bardzo dużo. Ja również nie wyobrażam sobie życia bez bloga.Cudownie wyszłaś na zdjęciach ♥

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  125. Baardzo długo w tym siedzisz! Oby jak najdłużej kochana <3
    Ja swojego bloga prowadzę również drugi rok, ale z kilkoma przerwami. Zawsze bardzo tęskniłam kiedy nie mogłam wejść i poprzeglądać nowych postów :(
    Pięknie wyglądasz! Świetne fotki
    Pozdrawiam!
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  126. Wow 6/7 lat to ładny staż mimo, że nie na jednym blogu :) Blogowanie może się stać bardzo uzależniające. Fajnie, że jest to Twoją pasją :) Życzę Ci abyś miała mnóstwo pomysłów i żeby wena nigdy Ci się nie kończyła. Rozwijaj swoją pasję <3
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  127. Super post.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://sialabala.blogspot.com/

    PS: Za każdą obserwację oraz komentarz się odwdzięczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  128. świetna stylizacja i mega podoba mi się sweter :)

    zapraszam do siebie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  129. Zyczę powodzenia i pomysłów na nowe posty :)
    Obserwuję :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  130. Hi, to take a look at your blog, and he's awesome, congratulations and much success, since I'm following you.

    http://marcellalimaoficial.blogspot.com.br/

    Thousand Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  131. Świetna stylizacja i pozytywna z Ciebie osoba! Bardzo sobie to cenię :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  132. Świetna stylizacja :) Naprawdę podoba mi się Twój blog, jest mega wyjątkowy. :) Pozdrawiam.
    modern-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  133. Beautiful photos! Thanks for the comment on my blog, I will follow here.

    barbie-prettysweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  134. really nice pics, you are so beautiful! Would you like to follow each other to stay in touch? Follow me and I'll follow back asap.

    Just let me know with a comment on my blog!

    ❤ J'aime Les Feuilles Rouges ❤

    OdpowiedzUsuń