wtorek, 12 kwietnia 2016

Bitter - sweet smell of joy.

Hej! Witam C  

Postanowiłam spacerować, dużo spacerować. Skoro pogoda jest taka piękna, trzeba ją wykorzystać- przecież dopiero co o tym pisałam w zeszłym wpisie. No i się do spacerowałam- do łózka na tygodniowe L4. Na szczęście, przeziębienie minęło. Wyzdrowiałam, chodź w pierwszy dzień choroby sądziłam, że jestem bliska śmierci. Czekając na zdrowie, siedząc sama w domu, nie mogąc wyjść w dwudziestu stopniowy upał, paczka którą doręczył mi listonosz była wybawieniem, sinym bodźcem, który wyrwał mnie z kleszczy nudy- i łóżka.



W paczce znajdowała się zamówiona przeze mnie mała zapachowa świeczka. Pokochałam świeczki Yankee Candle, to będzie już moja trzecia, ale nie zaspokaja to mojego kolekcjonerskiego apetytu. Po Lemon&Lawender i Soft Blanket przyszła pora na Pink Grapefruit!
 Zapraszam na moją małą recenzję.

Świeczkę zamówiłam ze strony:
 

Coś ode mnie, co zaobserwowałam w świeczkach po trzecim już zakupie. 
Zamawiałam Sampler, czyli małą świeczuszkę, o wysokości mniej więcej pięciu centymetrów. Yankee Candle charakteryzuje przede wszystkim ładny design i intensywny, ale delikatny zapach. Kosztuje dziesięć złoty plus wybrana przez siebie przesyłka. Na stronie Goodies, można trafić na świetne promocje i takie samplery kupić już za osiem złoty. Nie dziwię się, że w internecie rozpętały prawdziwą burzę- te wszystkie pozytywne opinie, które można było o nich usłyszeć są prawdą.

Dlaczego mój wybór padł akurat na ten zapach? Cóż, są trzy powody. Raz- aktualnie była w promocji, dwa- słyszałam w radiu, dokładnie na którejś stacji RMF FM, że Beyonce, przed każdym swoim występem relaksuje się paląc właśnie grejpfrutowe świeczki. Jako, że już chyba od tygodnia non stop w moim domu leci "Hymn for the weekend", gdzie Beyonce śpiewa z Coldplay (kocham tą piosenkę!), postanowiłam poczuć się tak jak wymieniona piosenkarka i również taką świeczkę sobie zapalić, z jedną tylko różnicą. Nie wąchałam jej przed występem, a w trakcie choroby. Trzy- ostatnimi czasy, przekonałam się do cytrusów. To znaczy, zawsze je lubiłam, ale jeszcze miesiąc temu nie byłabym w stanie przyłożyć języka do cytryny, teraz jem jej plastry jak chipsy. To samo tyczy się grejpfruta.




Nie ukrywam że zapachowe świeczki są moją miłością. Uwielbiam Yankee Candle, już chyba wielokrotnie to pisałam. Na Pink Grapefruit również się nie zawiodłam. Moja ocena to 6 z plusem. Zapach- wiadomo, nie musi każdemu podobać się tak jak mnie, ba, pewnie znajdą się również antyfani grejpfrutów. Ja akurat najlepiej czuję się w otoczeniu cytrusowych zapachów, najczęściej wybieram takie świeczki czy kosmetyki. 

Czytelniku! Nie masz wyboru, musisz przekonać się sam ;)

 W paczce, oprócz świeczki znajdowały się jeszcze dwie landrynki z napisem "Słodkiego Dnia" na opakowaniu -jak do tej pory, najlepsza rzecz jaką znalazłam w paczce, oprócz rzecz jasna zamówienia. Ten malutki drobiazg sprawił, że rozpłynęłam się ze słodkości. Pozdrawiam tego kto wymyślił ten patent, jestem ci wdzięczna  

 
 Dziękuję za przeczytanie mojej recenzji  
Mam nadzieję, że w komentarzu wyrazicie swoje zdanie i napiszecie: Czy lubicie grejpfruty lub inne cytrusy? Jak tak to jakie i czy tylko zapach czy smak również? Czy macie świeczkę o takim zapachu? A może macie inne świeczki Yankee Candle? Jak tak chętnie dowiem się jakie i co polecacie.
   Ogłoszenia parafialne! (To znaczy, coś zupełnie nie na temat)

Po pierwsze.
Pamiętacie jak dwa wpisy temu, zachęcałam was do oddawania na mnie głosów w konkursie, który zorganizował sklep markoweobuwie.com.pl ?
Udało się! Zajęłam drugie miejsce
 https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/12936757_869231643199346_2279139760891635426_n.jpg?oh=8c85f23e2dc783de53ff425dfb54cecc&oe=57B5D4A8

Nagrodą był voucher na 250 zł! Już zaplanowałam jakie kupię buty za tą sumkę, tak więc w przyszłych wpisach spodziewajcie się stylizacji z moimi nowościami :)

 Po drugie.
 Muszę was pochwalić (i przede wszystkim gorąco podziękować) ponieważ statystyki mojego bloga w szalonym tempie rosną w górę. W 7 dni zdobyłam 155 komentarzy! Piękny wynik, tym bardziej że większość komentarzy była naprawdę szczera i długa. Obserwatorzy- ich liczba z dnia na dzień wzrasta i zbliżamy się do 1500 czytelników! a wyświetlenia? Przekroczyliśmy już 80 000! Zauważyłam też, że u niektórych blogerów, mój blog zajął zaszczytny tytuł "odwiedzającego" lub "czytającego" bardzo mi z tego powodu miło

Bardzo wam dziękuję, jesteście moją siłą

 Mój instagram: hi_ayuna
Kontakt: neko_chan@vip.onet.pl

 
Kocham was czytelnicy ♥ !



Nie tylko w tedy, gdy męczy cię przeziębienie :)

160 komentarzy:

  1. Ja raczej zaliczam się do antyfonów grejpfruta, jak mam go zjeść to aż mnie skręca ;D Zdecydowanie wolę już cytrynę czy inne słodsze cytrusy :)
    Statystyki i ilość komentarzy powalające, ja to mogę sobie jedynie pomarzyć ;d
    Gratuluje wygranego konkursu, czekam aż pokażesz swoje nowe zdobycze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam zbytnio za grejpfrutem, wolę zdecydowanie pomarańcze, mandarynki lub zwyczajne kiwi albo granat :) Gratulacje z zajęcia drugiego miejsca, następnym razem na pewno będzie pierwsze. Buziaki kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny post pozdrawiam i obserwuję :*
    http://ruudegirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że YC ma taki zapach, muszę sie zaopatrzyć! Mam świeczkę pomarańczową, ale zwykłą, z ikei.
    Uwielbiam cytrusy, zwłaszcza pomarańcze- pycha!

    mój blog <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta świeczka, chociaż jeśli chodzi o cytrusy, to wolę smak niż zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ale uważam, że ciekawie by było mieć w pokoju taki cytrusowy zapach ;). A po ile taka świeczka?
      Zapraszam:
      http://maritrafilms.blogspot.com/2016/04/eagle-eye-2008.html

      Usuń
  6. świetna świeczka ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno pięknie pachnie ! :) Pozdrawiamy i zapraszamy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zasłużyłaś sobie!
    Nominowałam Cię do Tagu,, Poznaj Blogera'. Zapraszam do mnie po pytania:
    Mój blog
    Mój kanał
    Zapraszam na Facebooka

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję!:D Super,że się udało :D Lubie takie zapachy, choć za samym owocem nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  10. Też bym chciała mieć takie statystyki. Haha ale chyba wszystko przede mną. Od kiedy skomentowałaś mojego posta co jakiś czas wpadam na twojego bloga. Bardzo lubię twoje posty, czytam je z przyjemnością :) Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego bloga, super by było. Jako ,,mała blogerka'' jeżeli można nazwać mnie blogerką każda aktywność na blogu mnie cieszy ♥ Gratuluje wygranej w konkursie. Bardzo się cieszę z twojej wygranej i nie mogę doczekać się stylizacji z zakupionymi butami.

    Pozdrawiam, Iza
    www.easyblooog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Musi mieć cudowny zapach! Świetna recenzja :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. oj cos czuje ze sb to zakupie
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam zapach cytrusów, ale smak niekoniecznie :P Gratuluję II miejsca! Głosowałam na Ciebie :)

    http://ratilcia-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jestem fanką cytrusów. Kiedyś miałam świeczkę o zapachu, chyba pomarańczy, ale nie była to świeczka z YC. Od Twojej recenzji Soft Blanket ciągle myślę o zakupie produktu od Yankee Candle, ale wybór jest taki ogromny, że nie wiem, na co się zdecydować ;D
    Pozdrawiam, kochana :*

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam zapachowe świeczki ,zawsze zapalam takie malutkie :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam zapachowe swieczki ♥
    yeahvouarrasar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam cytrusowe zapachy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przepadam za cytrusami, ale tą świeczkę ubóstwiam! Kiedy siedzę na fotelu i czytam książkę, a po pokoju roznosi się zapach to coś niesamowitego! Może skuszę się na kolejną bo w sumie dawno nie zamawiałam… Kochana gratuluję ci 2 miejsca i z niecierpliwością czekam na kolejny post!

    Nowy post; http://ksiazkopinie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Tez spacerowałam, ale nie byłam chora. :)
    Uwielbiam takie świeczki!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super post! Ja nie jestem niestety fanką grejfruta :/
    Ale za to uwielbiam takie pachnące świeczki :)

    zapraszam http://izkaelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. nie lubię smaku grejpfruta - ale ciekawa jestem tego zapachu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię świece zapachowe.

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja uwielbiam cytrusowe zapachy :) Najczęściej są to żele pod prysznic itp. ale na pewno kupię także świeczkę ^^ Także uwielbiam tą piosenkę! <3 I oczywiście gratuluję 2 miejsca *.*
    Pozdrawiam ;**

    I zapraszam do siebie -->

    http://nigdy-nie-dorastac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam świece zapachowe, widziałam już nawet takie o zapachu jabłka z cynamonem :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wymieniam się obserwacjami.
      Na samym dole bloga w piątym punkcie jest o tym wzmianka :)

      Usuń
  25. Gratuluje takich statystyk i dobrego wykorzystania takich pieniążków! Ja kupiłabym sobie wymarzone buty NB *-*
    Oh mam ochotę na tę świeczke!
    http://allegiant997.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam wosk w tym zapachu, ale jeszcze go nie paliłam. Lubię cytrusowe nuty, wiec powinien przypaść mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nice mini candle! Love this smell :)

    xoxo ❤
    Melania | modeintechnicolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję drugiego miejsca :) ja również lubię zapachowe świeczki :) co do cukierków szkoda że tak mało ich :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  29. Hello dear! I been walking through your blogg and I love it!
    You definitely got a new follower!
    Greetings!

    http://otherguiltypleasures.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam zapachowe świece. Najbardziej podobają mi się cytrusowe :)
    Nie używałam jeszcze świec Yankee Candle, ale chce je wypróbować :)

    Zapraszam do mnie
    http://kinia-testuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja jestem wielką fanką cytrusów lecz za grejpfrutem nie przepadam ;)

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam świeczki czy woski z Yankee Candle. Mam ten sam zapach co ty. Tylko, że w postaci wosku. Zapach jest super, ale niestety jego słaba intensywność jest dla mnie na duży minus. Miałam zamówić duży słój jak była ta promocja. Ale po zapaleniu wosku zrezygnowałam z niej.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Lovely post dear ! xoxo

    Vildana from Living Like V (I HAVE A GIVEAWAY ON MY BLOG SO BE SURE TO CHECK IT OUT) & Stalia Is BAE

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie potrafiłabym zamówić świeczki przez internet, ja muszę poczuć ten zapach zanim kupię. Okaże się że to wręcz dla mnie śmierdzi i co wtedy? :D Również nie mogłabym w czasie choroby palić jakiegoś zapachu, bo potem ten zapach tylko kojarzyłby mi się właśnie z chorobą. Zapachy silnie na mnie wpływają i często zapamiętuję je bardziej niż cokolwiek. Nie na widzę np. kadzideł w kościele, dla mnie to coś okropnego, nie mogę oddychać XD Akurat lubię cytrusy, cytrynę uwielbiam!
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Samego grejpfruta nie lubię, ale jego zapach już tak. :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. A ja jestem lekko rozczarowana woskami z YC. Nie wiem czy źle trafiam cały czas ale np. Sicilian Lemon wypala się w zawrotnie szybkim tempie. Już po 5 minutach czuć brzydki woskowy zapach. Tylko cztery z 14 woskow które posiadam spisują się świetnie. Chciałam zakupić samplery ale teraz już chyba tego nie zrobię mimo, że są chwalone tak jak np. u Ciebie :)
    Gratuluję drugiego miejsca! No i tych wszystkich statystyk na blogu też :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam Yankee Candle. Zazwyczaj kupuję tarty i palę je w kominku. Wystarczy odrobina, żeby napachnić w całym pokoju. Mój ulubiony to Frankincense, czyli po prostu kadzidło. Z cytrusowych jeszcze żadnego nie miałam, mimo że bardzo lubię te zapachy.
    Gratuluję wygranej :) Czekam na relację z zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  38. What a super lovely post!
    Great scented candle :)

    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Great post, I've never tried this, I think it isn't selled in Serbia, but I think I'm gonna try to find it because I think it's great ☺
    Kisses from Serbia :* ♥

    allKatie

    OdpowiedzUsuń
  40. oj zdecydowanie nie dla mnie, nie lubię grejfrutów :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie jestem 100% fanką zapachu grejpfruta. Ale może wypróbuję. Co mi szkodzi?

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Adorei seu blog!
    Que pena que não entendo sua lingua e provavelmente não entenderas a minha :(
    Mas adoreii aqui!
    Bjs
    http://coffecomaszamigas.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam świeczki z tej marki!
    Z całego serca Ci gratuluję i wygranej i tych statystyk;)
    Jesteś jedną z moich ulubionych blogerek i zasługujesz na to!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo lubię tę piosenkę Beyonce :) Jeszcze nigdy nie kupowałam świeczek tej marki, może się kiedyś skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  45. Również uwielbiam zapachowe świeczki, może kiedyś się skusze na grejpfrutową :)

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja po świętach też chorowałam i szlag mnie trafiał, że w taką ładną pogodę, muszę leżeć. Ale całe szczęście, że już wyzdrowiałaś :) Świeczki uwielbiam, a zapachy cytrusowe to już w ogóle! Poezja! :D Dużo osób zachwala Yankee Candle, więc będę musiała w końcu wypróbować. No i gratulacje, wygranej w konkursie :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zachęciłaś mnie do tej świeczki, z chęcią bym ją kupiła. Już wyobrażam sobie zapach cytrusów... Chciałabym kupić sobie woski z tej firmy, nigdy takowych nie miałam :)

    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam te świeczki! Szczególnie w wersji leśnej.

    http://mylifeasidzys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Lubię grapefruta jako owoc, a świeczka to pewnie niebo XD Też lubię cytrusowe zapachy, a o tych świeczkach z Yankee Candle słyszałam już z miliard razy i muszę się w końcu zebrać i ją kupić skoro każdy ją tak chwali :D
    Oby zakupy się udały i będą super stylizacje z bucikami♥ a no i oczywiście gratulacje! ♥
    Oddaj mi te statystyki, matko brawo! W sumie nie dziwię się że ludzie Cię czytają jesteś naprawę cudowną osobą♥
    Pozdrawiam♥
    http://liveivette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. świetne są te świeczki, jestem bardzo ciekawa jak ta pachnie ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  51. uwielbiam takie świeczki
    muszę zakupić
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo fajny post
    Lubię takie recenzje i haule
    Obserwuje :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie oliwiafelkel.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie miałam jeszcze tego zapachu, ale miałam wiele innych i są naprawdę świetne! :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  54. Great post, I need to try this. I like your blog, maybe you can visit my blog and follow me.
    x Selina

    www.selinalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluję wygranej! Świeczki tej marki prezentują się ciekawie :D
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Już długo się zbieram na kupno świecy z Yankee i nie mogę się zebrać :p
    Gratuluję wygranej :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. So in love with your blog! You've got such a fresh style and it really is a pleasure to read it!
    Would you like to follow each other on GFC? If yes just let me know once done and I'll be right back!
    xoxo
    Patricia http://patriciacori.blogspot.ch

    OdpowiedzUsuń
  58. Awww czyli nie tylko ja zakochałam się w Hymn for the Weekend? Yeah! :D YC są jednak świetną firmą. Ja mam wypróbowane u nich kilka wosków, które pachną bardzo intensywnie i długo.

    podpurpurowymkocem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Jeszcze nie mam żadnej ich świeczki, ale już od dawna zastanawiam się nad zakupem jakiegoś z ich produktów <3 Może w końcu ulegnę, bo słyszę same pochlebne opinie! Coś musi w tym być :)
    A grejpfruty kocham :) choć raczej jako jedzenie :D
    Pozdrawiam
    http://dramabeautyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Nie mam żadnych świeczek z tej firmy, ale wiem że są warte kupienia :)
    Pozdrawiam :)
    http://nikaaswag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Nie skusiłabym się na taki zapach świeczki. Wolę zapachy delikatniejsze, mniej owocowe ale bardziej jak... perfumy? Moim ulubionym zapachem jest zapach wanilii i takie świeczki mogłabym palić całymi dniami :3
    Yankee znam miałam nawet woski, ale szybko się skończyły. A teraz jakoś nie mogę dojść do ich sklepu. Zapachy wolę sama powąchać niż kupować niespodziankę przez internet :P

    OdpowiedzUsuń
  62. Chyba wypróbuję te świeczki! Ja uwielbiam najbardziej słodkie zapachy dlatego ta raczej mi się nie spodoba, ale każdy lubi co innego :)
    myteensweetlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Dziękuje za klikanie :D
    Jesli trzeba będzie u ciebie to nie ma sprawy, pisz śmiało :)
    Masz racje, warto sobie pomagać :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/
    Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  64. Oj nawet tak nie mów! Najważniejsze, że czujesz się już dobrze. :)
    Coraz częściej spotykam się z opinią tych świeczek.

    Pozdrawiam cieplutko.
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. I love yankee candles!!

    blog: www.fashi0n-m0de.blogspot.it
    youtube: https://www.youtube.com/channel/UCq_Aya-v4acfRK4qUYgi6vA

    OdpowiedzUsuń
  66. Te świeczki są świetne! Ostatnio nawet w sklepie obwąchałam wszystkie ale nie mogłam się na żadną zdecydować (typowa kobieta) :) Obserwuję Cię! Bardzo podoba mi się Twoje nastawienie do życia :) Pozdrawiam cieplutko i oby tak dalej! <3 / http://marcelinakornelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Uwielbiam soczyste zapachy! Dużo zdrowia kochana! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Such an amazing post love it :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Chyba muszę zamówić sobie te świeczki, bo słyszałam o nich tyle pozytywnych opinii, a przede wszystkim to, że nieziemsko pachną :)
    Pozdrawiam,
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  70. Te świeczki są najlepsze !

    modpim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Lubię zapach cytrusów, dlatego pewnie podobałby mi się ten zapach świeczek. Gratulacje zajęcia drugiego miejsca i tego, że twój blog stale się rozwija i masz coraz więcej komentarzy i obserwatorów. No u mnie akurat statystyki spadają, ale chyba wiem dlaczego... trochę ostatnio mało wchodzę. No właśnie, stwierdziłam, że raz mogę napisać i oczywiście w przyszłości pojawią się koleje posty, ale myślę, że dopiero wtedy jak przyjde na stałe, czyli po maturze.

    OdpowiedzUsuń
  72. ja na szczęście mam sklep Yankee stacjonarny także mogę szaleć ;p ja poza ich świeczkami kocham również woski, szczególnie te cytrusowe, bo nie pachną jak odświeżać do toalety tylko ładnie, delikatnie i świeżo :)

    www.radywszpilkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Mam wosk o tym zapachu i go uwielbiam, zwłaszcza o tej porze roku :)
    Uwielbiam Yankee chociaż, przyznam że ostatnio podobną miłością zapałałam do Kringle, też polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Uwielbiam zapach cytrusów!
    Super post!

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Świeczuszka musi pięknie pachnieć, uwielbiam aromat grejpfruta :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Uwielbiam takie świeczki!
    I oczywiście gratuluję 2 miejsca w konkursie i tak wysokich statystyk :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Gratuluję wygranej! Do kupna tych świeczek się zbieram od pół roku.

    Nie mam nic do powiedzenia. <-- klik

    OdpowiedzUsuń
  78. Lubię świeczki! Zawsze musi mi się jedna palić gdzieś w tle żeby mi smutno nie był ;pp Gratuluję odniesionych zwycięstw! :*
    flvcko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. No i tak postępuje prawdziwa fanka :D. Ja osobiście nie lubię grejpfruta, więc wybrałabym raczej inny zapach ;)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja również uwielbiam świeczki. Obecnie mam taką o zapachu lawendy. Jest świetna! Kupiłam ją w zwykłym sklepie za kilka groszy a na prawdę mnie zachwyca! :) cytrusy lubie, szczególnie cytynę :) musze kiedyś wypróbować zapachy cytrusowe :) gratuluje wyświetleń, czytelników i komenatarzy ;) dołączam do och grona. Pozdrawiam serdecznie :*
    http://ksosna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Te świeczki pachną przecudownie <3
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Świetna świeczka! Gratulacje wygranej!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Widzę, że trafiłam na kolejną miłośniczkę Yankee Candle 💕 chyba mnie skusiłaś na kupno :) + też kocham piosenkę Hymn For The Weekend ;*
    Zapraszam do siebie :)
    hopex5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Ja również kocham świeczki i najbardziej na świecie zapach cytrusów. Najbardziej to pomarańczy :) A ja też ostatnio chorowałam - taka pogoda nieciekawa :(
    Pozdrawiam
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Uwielbiam zapachowe świeczki!:)
    Obserwujemy?:)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Świetne te świeczki
    Zasłużyłas na wygraną! Świetnie że ci się udało
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Jeju trafiłam na twojego bloga przypadkiem i nie wiedziałam że tak strasznie on mi się spodoa!:) Fajny post, uwielbiam te świeczki sama mam chyba 5:)

    kllaudus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. bardzo mi się spodobał Twoj post!:))


    http://styleandvital.blogspot.com/2016/04/ootd.html?m=1#gpluscomments

    OdpowiedzUsuń
  89. Super! Zapraszam takze tu https://start-afire.blogspot.com/ Pozdrawiam !!! Powodzenia życzę w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Uwielbiam zapachowe świeczki. Chyba mamy podobny gust, bo ja yeż najczęściej wybieram cytrusy ^-^. Do tego obydwie uwielbiamy tę samą piosenkę (mało na temat, ale musiałam napisać)
    Powodzenia w dalszym pisaniu :*

    kreatywnablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Uwielbiam soczyste zapachy ! <3 Gratuluję wygranej ! Wspaniały post ! :)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia !
    Przy okazji zapraszam na mojego http://liikeeme.blogspot.com
    Odpowiadam na każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  92. Ciekawa recenzja, myślę, że zawarlaś w niej najważniejsze drobnostki :)
    Uwielbiam takie zapachy!
    Już kilka razy miałam zakupić sobie świeczkę z tej firmy, ale jakoś nigdy nie mogę wybrać odpowiedniego zapachu.
    Mam nadzieje, że niedługo ją kupie ;-;
    st3fansk4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. Dużo słyszałam o tych świeczkach :D Uwielbiam takie rzeczy,
    więc pewnie kiedyś się skuszę :D
    PS: U mnie też ciągle gra Coldplay - "Hymn for the weekend",
    zakochałam się w tym utworze ^^

    Pozdrawiam cieplutko Misia :*
    Veeluf
    www.veeluf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Cudowny Blog !! Zapach na pewno jest orzeźwiający :*
    Pozdrawiam
    http://raspberryfairies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. Zmartwił mnie Twój fragment Twojej biografii, jednak, gdy przeczytałam resztę, widziałam, że masz motywację do tworzenia bloga, i że pokażesz, na co Ciebie stać, że nie jesteś gorsza! Mega power! Jesteś piękną dziewczyną, nie dostrzegłam wcale Twojej choroby...
    Trzymaj się i życzę sukcesów!

    blackcoffe-julia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Uwielbiam cytrusowe zapachy! Są orzeźwiające i wręcz dodają energii, idealne na wiosnę i lato! :) Świeczka musi świetnie pachnieć!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: klik

    OdpowiedzUsuń
  97. ciągle czaję się na woski albo świeczki z YC ale jakoś cena nie za specjalnie mnie przekonuje :)
    zapraszam do mnie :)
    agataz22.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Uwielbiam takie świeczki ♥
    Gratuluję wygrania konkursu i tak dużej liczby obserwatorów.
    Ja również dołączam się grona Twoich czytelników :)
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. Ajaj! Grejfruty to zło D: ich gorzki smak zamiera w ustach, kubki smakowe skracają się.
    Nie no, przynajmniej w moim przypadku.
    Też lubię tę piosenkę Coldplaya, aczkolwiek właśnie ta Beyonce na końcu mnie wnerwia. Nie potrafię powiedzieć dlaczego, po prostu mnie wkurza ;-;
    Nie mam żadnych świeczek Yankee. Ale może się skuszę na jakąś. Nie przepadam tez zbytnio za cytrusami. Nie pamiętam jakie jeszcze pytania zadalas na końcu posta, a nie chce mi się przewijać tej sterty komentarzy do góry xD gratuluję wygranej i sławy bloga! Zasłużyłas ♥

    Pozdrawiam!
    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Grejfrut jako zapach świeczki? Ciekawee ... :) Mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazje sprawdzić zapach :)
    Gratuluje wygranej i życze wielu takich sukcesów :*

    http://daria-gmyrek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. Super wygląda ta świeczka. Nigdy nie miałam o zapachu grejpfruta, muszę spróbować, bo jeść te owoce uwielbiam!!
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://style-bykarolina.blogspot.com/ .
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  102. Na prawdę świetna recenzja świeczki! Ja swoją przygodę z Yankee Candle dopiero zaczynam i mam nadzieję, że uda mi się zgromadzić ich jak najwięcej, bo zapachy rzeczywiście są przecudowne. Uwielbiam wszystkie owoce cytrusowe, a w szczególności grejpfruty <3
    http://artisticqueen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. Gratki z wygrania takiej sumki :))Co do zapachu, też go zamówiłam ale przy child's wish się chowa :D nie jest tym ulubionym, jednak ładnie pachnie :))
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  104. Ja nie jestem zwoleniczką tych świeczek, bo uważam, że są za drogie i kupuję świeczki w Biedronce. Ja ostatnio też byłam chora, także na zapas życzę Ci zdrówka :* Gratuluję wygranej w konkursie ❤️ oddałam głos na Ciebie i trzymałam kciuki także cieszę się Twoim szczęściem! Mam nadzieję, że pokażesz na blogu Twoją nagrodę ;) A co do takiej liczby czytelników i komentarzy to gratuluję, ale bądźmy szczere zasłużyłaś sobie ;)


    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  105. Bardzo lubię świeczki zapachowe, ale ja kupuję je w IKEI. Osobiście bardzo lubię zapach cytrusów. Kiedyś miałam świeczkę w stylu mango i szczerze mogę ją polecić. Gratuluję tak dużej ilości czytelników i pozdrawiam cieplutko :)

    http://pisanelukrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. Świeczka bardzo ładnie wygląda, pewnie równie ładnie pachnie! ;) Bardzo podoba mi się jej kolor (pomarańczowy to mój ulubiony) ;))
    Gratuluję dużej liczby czytelników! Zostałaś moją motywacją do działania :)!

    OdpowiedzUsuń
  107. Bardzo ciekawa recenzja ;)
    Cały czas zastanawiam się czy nie kupić świeczki lub wosku z tej firmy i chyba się na to zdecyduję 😉
    Zapraszam do mnie 😉😉

    OdpowiedzUsuń
  108. Uwielbiam te świeczki :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  109. Fajny Post Ładne zdjęcia Zapraszam do mnie !http://lifebyadusska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Totalny spam.
      Na takie komentarze nie odpowiadam.

      Usuń
  110. Nie przepadam za grejpfrutami :P Ale te swieczki podbijają serce każdego!


    http://malinkamojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  111. Uwielbiam grejpfruta, ciekawa jestem tego zapachu! :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie http://camodja.blogspot.com/2016/04/casual-look.html

    OdpowiedzUsuń
  112. świetny post =) ja wręcz uwielbiam grejpfruta coś czuję ,że wkrótce ta świeczka też będzie w mych rękach . Zapraszam również do mnie http://milenaastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  113. Miałam podobnie, z okazji wiosny zaczęłam biegać i może z dwa razy to zrobiłam, a potem dwa tygodnie w domu z chorobą przesiedziałam. A miało być tak zdrowo :P

    Świetna recenzja! Kocham Yankee Candle! ♥ Moim ulubionym zapachem była woda aloesowa, czy jakoś tak, ale niestety mi się znudziła, więc muszę kupić inną, ale bardzo polecam =D
    Ja nie mam świeczki lecz wosk, ale pewnie intensywnością zapachu się nie różnią :)
    Osobiście nie za bardzo lubię smak grejpfruta, zapach bardziej, więc może kupię teraz taką świeczkę... ;)

    Życzę zdrowia! ♥
    http://allilove-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  114. Hello from Spain: I really like your proposal. keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  115. Uwielbiam świeczki, nie piszę tu konkretnie o Yankee, ale ogólnie - świeczki to moc! :D
    Pół pokoju mam nimi zawalone.
    Niestety Yankee Candle nie miałam jeszcze okazji mieć, lecz mam nadzieję, że to się niedługo zmieni :P
    Poza tym bardzo fajna recenzja, miło się czytało :)
    Pozdrawiam <3

    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  116. Uwielbiamw szelkiego rodzaju świeczki czy woski zapachowe- ale grjfrutowego chyba jeszcze nie mialam= ale oczywiście nic straconego, bo wszystko przede mną, koniecznie muszę jej wyprobować, jak pachnie <3

    świetna recenzja <3

    zdrowka życzę kochana, kuruj się tam :)

    Dzięki, że mimo wszystko znalazlaś chwilę i wpadlaś w odwiedzinki :*
    Na Twoje pytanie odpowiedzialam u siebie pod postem :)

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  117. Hi dear!! I love your blog and your posts are really interesting !! We like to follow each other ? follow me and follow you immediately !!! See you soon
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  118. Uwielbiam świeczki i kocham cytrusy, ich zapach...
    Więc podejrzewam, że jak już wreszcie skuszę się na zakupienie świeczek Yankee Candle to "Pink Grapefruit" będzie jednym z moich pierwszych zapachów tej firmy :)
    Świetna recenzja!
    I gratuluję drugiego miejsca! ;*
    vthetoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  119. Świeczki,myślę,że każdy ma jakiś swój ulubiony zapach i znajdzie coś dla siebie,bardzo fajna strona! Co do spacerów ja też kocham, to podążanie przed siebie, bez żadnych ograniczeń,coś pięknego i niezwykłego!
    Serdecznie pozdrawiam!
    (Gratuluję tak ogromnego sukcesu,tak trzymaj!)
    http://blueroyallife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  120. Świeczka cudowna , bardzo uwielbiam świeczki , i gratuluję Kochana wygranej ! ♥♥
    i życzę sukcesów w blogu ♥

    OdpowiedzUsuń
  121. Uwielbiam świeczki :) Gratuluje tak wysokich osiągnięć, choć Twój blog jest wyjątkowy i mnie to nie dziwi :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  122. A lovely candle :)


    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  123. Póki co palę tylko takie mini świeczki:p Tej nie miałam.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  124. Lubię tego typu świeczki :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)
    veronicalucy.blogspot.com
    facebook.com/Veronica-Lucy-1640180546233277/
    instagram.com/weronikawachowiec

    OdpowiedzUsuń
  125. Mniam aż chce się zjeść na pewno pięknie pachnie..uwielbiam swieczki i znajdzie się w moim domku 😘
    Pozdrawiam
    Lorendezain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  126. Mniam aż chce się zjeść na pewno pięknie pachnie..uwielbiam swieczki i znajdzie się w moim domku 😘
    Pozdrawiam
    Lorendezain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  127. Powiem szczerze, że nie raz natknęłam się na świeczki Ynakee Candle jednak jeszcze się nie skusiłam. Może niedługo zakupię świeczkę dla siebie :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  128. Zapach grejpfrutowy to przecudny antydepresant!!! Ja jak najbardziej jestem za!
    supermama-z-klasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  129. It has to be really good! Thanks for your comment in my blog, I'll be happy if we start to follow each other!! :)

    http://julesonthemoon.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  130. Świetna recenzja! Nigdy nie słyszałam o tym zapachu, ale po twojej recenzji na pewno zamówie i wypróbuje! :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  131. fajna recenzja ja tak średnio przepadam za cytrusowymi zapachami ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  132. Cytrusy uwielbiam! Cytryny, grejpfruty, mandarynki, pomarańcze, pomelo i wiele wiele innych, mogłabym jeść w całości! Świeczek z Yankee Candle jeszcze nie mam, ale myślę, że w najbliższym czasie się w nie zaopatrzę, już kolejny raz czytam pozytywną opinię na ich temat. :)

    Buziaki :*
    Viva la Ola

    OdpowiedzUsuń
  133. Nie wiem czy grejpfrut to mój zapach... W sumie, to nigdy nie kupowałam takiego zapachu, ale yankee candle są boskie. Polecam Ci wanilię z czekoladą! Najlepsza :* Świetna recenzja!

    Pozdrawiam gorąco ♥♥♥
    → → → mademoisellepaulline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  134. Have a lovely wekend, dear!



    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  135. Kocham pomarańcze! :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  136. Mam wosk o tym zapachu i szczerze go kocham ♥
    Zapraszam do siebie: http://worldbyjulie.blogspot.com
    Jak ci się spodoba to zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  137. Widzę, że podobnie jak ja, Ty też masz fioła na punkcie takich pachnidełek :) Świeczki, świeczuszki, kadzidełka i inne :) Ta kompozycja musi pachnieć niesamowicie! Jak patrzę na zdjęcia, to mam wrażenie, że zaraz poczuję woń tej świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  138. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  139. Aww sounds like a nice scent! Thanks for sharing this cutie! Have a nice day!
    xx
    cvetybaby.com

    OdpowiedzUsuń