wtorek, 5 kwietnia 2016

My spring precious time.

Hej! Witam C
http://www.floraqueen.com/blog/wp-content/uploads/2015/04/hello-april-pictures.jpg

Na podwórku jest coraz cieplej. Zdarzają się dni, że wystarczy mi tylko ciepła bluza, by móc wyjść z domu. Teraz częściej na dłużej mogę pozostawić otwarte okno w pokoju. Deszcz nie wydaje się być już tak chłodny. Niebo jest coraz bardziej niebieskie, a chmury coraz bardziej białe. Nie mogę rankiem spać, bo ptaki śpiewają z każdym dniem głośniej. To wszystko sprawia, że jestem w stanie euforii bo wiem, że zaczęło się coś bardzo ważnego dla wiosny- kwiecień.



 Ostatnio mówiłam wam, że wiosna powoduje we mnie nagły wzrost energii. Zaczynam nią kipieć niczym wrząca woda z czajnika. Starając się ją spożytkować, wyznaczam sobie co róż nowe cele i uparcie do nich dążę. Pomiędzy wielkimi marzeniami i trudnymi do realizacji planami- znajduję ukojenie w prostych czynnościach, które z jednej strony nie potrzebują zbyt wiele wysiłku a z drugiej, pozwalają spokojnie położyć się wieczorem spać ze świadomością, że dzień nie był stracony. Obiecałam sobie, że będę czerpać z każdego dnia tyle ile będę mogła, że będę działać, bez wątpliwości i zastanowienia, że nie będę stać w miejscu- i słowa dotrzymałam.

Postanowiłam podzielić się dziś z wami, takimi właśnie sposobami spędzania czasu. Może wybudzę was z zimowej śpiączki i zachęcę do działania.  
Jeżeli tak samo jak ja uważasz, że każdy dzień trzeba wykorzystać od początku do końca, że szkoda marnować czas w domu przed telewizorem, że warto zrobić coś dla siebie i wokół siebie, to ten wpis jest dla Ciebie! 
 

1. Aktywność na świeżym powietrzu.

 Postanowiłeś/aś ćwiczyć? Świetnie! Najlepiej zacząć właśnie, od ćwiczeń na świeżym powietrzu. Nie musisz od razu wykonywać całego treningu Chodakowskiej, wystarczy wyjść krótko pobiegać, od czasu do czasu podczas swojej trasy wykonać nieskomplikowane ćwiczenia i gotowe. Twój organizm przyzwyczai się do ruchu i będzie mu łatwiej, gdybyś zechciał/a wprowadzić trudniejsze ćwiczenia.

2. Zrób swój mały roślinny kącik.

Jeżeli mieszkasz w domku jednorodzinnym, możesz zrobić to przed domem. Jeżeli w bloku, na balkonie lub na oknie. Chodzi o coś prostego, zasianie roślinki lub nawet kilku. Nie muszą być to koniecznie kwiaty, mogą być zioła. W zasadzie w tym przypadku o ziołach głównie myślę. Teraz gdy słońce grzeje coraz mocniej, rośliny będą rosnąć i kwitnąć, nie byłoby przyjemnie, mieć własną roślinkę? Tym bardziej jeżeli naszą roślinką był by rumianek, bazylia lub drzewko cytrynowe? Rumianek byłby idealnym dodatkiem do herbaty, bazylia do sałatek czy kanapek a drzewko cytrynowe, no wiadomo. Wszystko oczywiście zdrowe i ekologiczne, no bo przecież wyhodowałeś to sam/a.

3. Wielkie porządki.

Chodź pierwszy dzień wiosny dawno za nami założę się, że niektóre lenie nie przeżyły jeszcze wiosennych porządków a to błąd. Zachęcam was nie tylko do dokładnego wysprzątania pokoju ale i do odświeżenia jego wyglądu. Spróbuj coś zmienić, przesunąć szafkę, powiesić więcej zdjęć w ramce na ścianie, zdjąć może coś z półki, zrobić ozdobne diy. Czasem mała zmiana może sprawić, że zupełnie inaczej poczujesz się w swoim starym-nowym pokoju. Na pewno będziesz zadowolony z efektu końcowego, twój mały kącik również. Ta odmiana da Ci wiele satysfakcji, zapewniam.

4. Odezwij się do przyjaciół i znajomych.

Nie musisz być duszą towarzystwa, by szybko nazbierać grupę kolegów i koleżanek. Zasada jest tylko jedna: odezwij się pierwszy/a. Nie bój się ani nie wstydź, możliwe że ta druga osoba właśnie czeka na twój ruch! Nie musicie się przyjaźnić ani nawet dobrze znać, właśnie o to chodzi by się poznać. Napisz, porozmawiaj. Nie musicie od razu organizować wspólnie imprez, przecież możecie wyjść na spacer, pójść razem do szkoły, na zakupy, spotkać się u którejś w domu na herbacie. Razem jest zawsze śmieszniej, raźniej, ciekawiej, po prostu lepiej. Kto nie ryzykuje ten nie ma przyjaciół, wiec przestań się bać i napisz pierwszy/a.

5.Wyjdź z domu.

Jeżeli czujesz potrzebę bycia sam na sam ze sobą, wyjdź z domu. Najlepiej pójdź w najcichsze miejsce jakie znasz. Weź kilka głębokich wdechów, przemyśl sobie wszystko i poukładaj w głowie. Natura może wpłynąć na ciebie kojąco, rozluźnisz się i zrelaksujesz. Czasem potrzebna jest nam taka samotna chwila. Jeżeli już przestaniesz odczuwać potrzebę samotności, wykonaj czynność z podpunktu numer 4 :)

Ja, gdy tylko słońce zaświeciło mocniej, chwyciłam w jedną rękę aparat w drugą rękę przyjaciół i chłopaka i razem wybraliśmy się na spacer. Bardzo zabawny spacer, bo naszym celem był plac zabaw w sąsiedniej wsi. Zapraszam na małą fotorelację



 

 

 

 

 

 

 

Mam nadzieję, że mój kolejny typowo wiosenny wpis wam się spodobał. Jeżeli przychodzi wam na myśl, jeszcze jakiś inny sposób spędzania czasu- śmiało piszcie. 

Mój instagram: hi_ayuna
Kontakt: neko_chan@vip.onet.pl
 
Kocham was czytelnicy ♥ !

165 komentarzy:

  1. Kurcze, super post aż natchnęłam mnie tą swoją pozytywną energią - już wczoraj planowałam posprzątać, przewietrzyć całe mieszkanie wyjść z domu a teraz to zrobię ! od teraz pisze, dodaje komentarz wstaje wyłączam laptopa i biorę się za robotę..
    piękna z Was para oby jak najdłużej kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosna to doskonały czas na zmiany i pewne porządki! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie w tym roku koniecznie chciałam mieć kwiatki w pokoju i mam :D
    Chętnie poszłabym poćwiczyć, ale jestem okropnym leniem i przekładam to na kolejny poniedziałek :(
    Wiosna to piękny czas. Wszystko zaczyna odżywać i nabierać kolorów. Ptaki, faktycznie, potrafią nas wybudzić ze snu, szczególnie jak mieszka się na wsi. :D
    Pozdrawiam, kochana :*

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim celem do zrealizowania jest zdecydowanie punkt pierwszy :D
    Bardzo ładne zdjęcia. Pozdrawiam.
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny poradnik ;d Zazdroszczę szczerze takiej kumpeli :) Co do poranków to mam to samo, ostatnio ciągle budzi mnie śpiew ptaków - uwielbiam to <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely pics dear! Have a great day! xx

    OdpowiedzUsuń
  7. No ja ostatnio zaczęłam wychodzić już w krótkim rękawku, bo we wszystkim innym można się po prostu ugotować.. :p Dobre rady, niby takie oczywiste oczywistości, ale nie każdy wpadnie na to, by się ich podjąć ;)
    A spacer - widzę, że udany :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pogoda jest świetna. Mam wielką ochotę wyjść na rower i może niedługo to zrobię. Niestety aktualnie mam bardzo dużo nauki :(
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ach, gdyby nie ta nauka...ale obiecuje sobie ze po maturze wszystko nadrobię!/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post! I like spring a lot. I think it's much better than winter because it's warmer outside and everyone feels better than usual...

    Katie's Little Corner - Visit my blog here!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również rankiem nie mogę już spać mimo że zazwyczaj myślę "o nie szkoła nie chce mi się idę spać" to ostatnio miło jest tak poleżeć nawet z tą okropną myślą, że zaraz szkoła :)

    Żyj wyobraźnią

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te sposoby na spędzanie czasu :) szczególnie spodobał mi się ten z hodowaniem roślinek.
    Tylko że jestem tym dziwacznym typem osoby, który dostaje tego powera i energii wraz z nadejściem wiosny. Zmiany klimatu na ciepły powodują, że czuję wręcz osłabienie i wieczne zmęczenie. No i ta moja obsesja na punkcie os i szerszeni nie pozwala ruszyć się z domu D:

    Tak czy siak, lubię lato i wiosnę. Mniej niż zimę i jesień, ale zdecydowanie wolę, żeby były. Można robić tysiące fajnych rzeczy takich jak te, które przedstawiłaś :)

    Pozdrawiam! Miłej wiosny :)

    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *który dostaje powera i energii wraz z nadejściem jesieni xD pomyłka :v

      Usuń
  13. Taaaak,oby pogoda była coraz lepsze :3 <3 Również mam sporo planów na to, jak spędzę najbliższy czas :D <3
    http://mirella-view.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również dzięki pogodzie zaczynam tryskać energią! Nawet zaczęłam biegać!

    Pozdrawiam i zapraszam!
    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful photos and great post :)

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  16. Bo wiosną można robić prawie wszystko :D
    Pozytwyne zdjęcia
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam to w wiośnie, że po zimnej i szarej zimie w końcu przebija się zieleń, świeci słońce jakoś tak jaśniej i milej :))) Od razu ma się ochotę żyć i wyjść z domu chociaż by kupić chleb czy bułki :))
    Myślałam, by znów zacząć biegać, zadbać w ten sposób o siebie, ale ostatnio miałam złe doświadczenia i nadal sie boje :< Sprzątanie i roślinki pozostawię innym, ale wyjścia ze znajomymi lub sama jak najbardziej <3
    Pozdrawiam i zapraszam http://dramabeautyy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na prawdę super post i taki pozytywny, przez co się przyjemnie i lekko czytało. Rady są bardzo ciekawe i zgadzam się z tobą, że jak jest wiosna to można to wykorzystać i coś porobić. Pomysł z hodowaniem roślinek na prawdę jest dobry. Ja akurat mam na parapecie bazylię. Muszę przyznać, że jest to fajnie rozwiązanie, ponieważ nie tylko sprawia, że można się miło i wiosennie poczuć, ale także jest to wygodna opcja, bo mam ją pod ręką i mogę dodać do jedzenia. Co prawda wraz z nadejściem wiosny nie zaczęłam ćwiczyć, ale razem z chłopakiem zaczęliśmy grać w kosza. Przez co miło i aktywnie spędzamy czas na świeżym powietrzu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Porada nr. 2 odpada- nie jestem w stanie wyhodować nic poza kaktusami xd które i tak podlewa moja siostra, ale co tam- są na moim parapecie, są moje xd
    4 i 5 staram się realizować codziennie, a przynajmniej często xd
    wczoraj na przykład biegałam po polach z koleżanką i potem nie dawałyśmy rady wrócić do domu...
    Według mnie na tej liście powinno znaleźć się jeszcze: ,,Czytaj książki!" najlepiej mało znane,żeby nie żyć jedynie tymi seriami, które zna nawet zerówiak... :v
    Zapraszam do mnie na recenzję ,,Dotyku Julii"- czyli książki, którą miałam ochotę spuścić w klozecie :"v
    http://heroes-of-books.blogspot.com/2016/04/dotyk-julii.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam pojeździć rowerami z znajomymi, trzeba korzystać z tej pogody póki ona jest. Jeśli chodzi o roślinności to mamy w tym miesiącu dużo do zrobienia, gdyż mama kupiła drzewa owocowe i trzeba się nimi zaopiekować.
    Kreatywny post :)

    enjoy-lifeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo, bardzo, bardzo motywujacy post :) niesamowicie zmotywowal mnie do działania i poprawił humor :) rower to dla mnie sprawa konieczna, kiedy przychodzi wiosna, moglabym jeździć na nim godzinami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo interesujący post. Ciekawe są twoje propozycje. Super zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też dzięki wiośnie jestem weselsza i mam więcej energii! W końcu można jeździć na rowerze! Piękna pogoda aż chce się wyjść na dwór! :) super post i zdjęcia! Twój post aż kipi od pozytywnej energii! :*
    myteensweetlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne rady! :) Serio :D A zwłaszcza ten pomysł z roślinką, co prawda zabiłam już dwa kaktusy, no ale taka roślinka na dworze to co inneo!Poproszę mamę żeby kupiła jakieś kwiatki do zasadzenia lub niech mi da jeden krzaczek tuskawek :D
    Kurcze wiosenne porządki też by się przydały XDD Ale jakoś nie chce mi się siedzieć w domu gdy za oknem ponad 20 stopni, chociaż może zabiorę się za to wieczorem w weekend, a wiosenne diy super pomysł zamierzam zrobić takiego posta na blogu ale csiii XDD ♥
    Cudowna fotorelacja ♥♥
    Pozdrawiam♥
    http://liveivette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Całkowicie się zgadzam :) Kiedy zaczęła się wiosna, od razu chce się wychodzić na powietrze, pooddychać... Niedługo może zacznę nawet biegać, w końcu :D Mam słabe płuca, więc z akurat tym trochę u mnie ciężko, ale wystarczy potrenować i się przywyknie ^^ A porządki już zrobione, akurat w tę sobotę miałam wielką wenę!
    Pozdrawiam ♥

    www.rena-uchiha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja tak samo,wiosną zaczynam żyć na nowo,a zima mogłaby w ogóle nie istnieć.U mnie tak samo gorąco,dzisiaj musiałam chodzić w krótkim rękawku bo inaczej bym się zaparzyła :)
    Pozdrawiam,
    http://hopploshet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. rady dla każdego ;) spodobał mi się ten post !
    u mnie od lat stoi jeden kwiatek na parapecie,jakoś kwiatków nie umiem mieć trzymać,ale udało mi się uchować wrzosa z jesieni i bambus mi rośnie od kilkunastu miesięcy,więc to już sukces!
    oj porządki jakieś nowości w pokoju by się przydały ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Również mam w sobie wiele energii, gdy przychodzi wiosna. :)
    Bardzo fajne sposoby na spędzenie wolnego, wiosennego czasu, ja właśnie spróbuję stworzyć mały kwiatowy kącik.
    Piękne zdjęcia! c:

    OdpowiedzUsuń
  29. Super post ! Punkt 3 w moim przypadku nigdy nie bedzie w pelni zrealizowany xd ale Tobie zycze wytrwalosci w postanowieniach i dalszej motywacji do pisania bo bardzo fajnie sie czyta Twojego bloga. Zdjecie superasne ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam nadzieję, że ta pogoda sie utrzyma :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post... będę często zaglądać http://zaplatana112.blogspot.com/2016/04/kazdy-ma-wady-i-zalety.html?m=1 skomentuj i zaobserwuj jeśli chcesz 😊

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam wiosnę i ten stan kiedy wszystko budzi się do życia. Świetne sposoby na spędzenie czasu w taką piękną pogodę jaka gości u nas ostatnio. Co do porządków - koniecznie muszę się za nie zabrać :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjęcia
    Dobrze że pogoda dopisuje :D
    Uwielbiam wiosnę
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiamy takie posty :) Zdjęcia są super a szczególnie te na huśtawkach ! :3 Tak jak prosiłaś wpadłyśmy ^^ Obserwujemy i liczymy na ciebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  35. Każdej zimy czekam na cieplejsze dni, by móc działać w ogródku :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny post, wiosna przyszła i mam nadzieję, że długo nie odpuści. Słoneczko tak fajnie grzeje w policzki jak się wychodzi na spacerek :). Co do Twoich rad jak skorzystać z wiosny, zgadzam się ze wszystkimi. Najbardziej bliska mi jest chyba 3 i 5. Wielkie porządki warto zrobić nie tylko w szafie, ale także w głowie, a wychodzić na dwór? No jak można nie wychodzić na dwór w tak piękną pogodę?! Nie rozumiem ludzi, którzy siedzą w domu w 4 ścianach gdy do pokoju zagląda piękne słoneczko :). Wiosna to świetny czas, żeby coś zmienić :)!

    http://aleksandramakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja również uwielbiam wiosnę :) Wtedy czuję że żyję :)
    W niedzielę wybrałam się z chłopakiem na lody do parku :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nooo, niby jest coraz cieplej. Wczoraj chodziłam sobie na krótkim rękawku, a dziś za to grypa mnie rozkłada :/ Także można się na tej pogodzie przeliczyć...
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo się cieszę że już nastała ta wiosna :) Właśnie zamierzam w moim pokoju zrobić małe zmiany i trochę odświeżyć jego wygląd, a co do aktywności planuję kupić sobie rolki :) A rower z piwnicy też by wypadało kiedyś wyciągnąć :) Pozdrawiam :)
    http://lady-awa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. jak dla mnie , wiosna jest takim czasem co do zmian
    np chce sciac i zafarbowac na jakis kolor jasny włosy
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. dobre rady! ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Super sprawa ten poradnik co robić na wiosnę :)
    Dodatkowo zapraszam cię na nasz nowy post na filmowym blogu ;)
    http://maritrafilms.blogspot.com/2016/04/triple-9-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  43. uwielbiam wiosnę. tak jak ty 'kipię energią' w tym okresie roku. Wszystko tak powstaje do życia i chce się wszystkiego jeszcze bardziej ! :D <3
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja też zawsze byłam pełna euforii, gdy tylko nadchodziła wiosna. Teraz te ciepłe dni spędzam całe w pracy, ku mojemu smutkowi dwa kolejne dni, a więc moje wolne dni będą brzydkie, pogoda ma się zepsuć. Nie dane mi jest nacieszyć się początkami wiosny:C

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. u mnie niestety wiosny nie widać, a chętnie chciałabym trochę poćwiczyć na świeżym powietrzu, niestety pogoda nie pozwala na wiele. Widziałam że wiosna w Polsce coraz bliżej i bardzo wam tego zazdroszczę bo i nawet samopoczucie lepsze! :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja już zaczęłam biegać ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Super zdjęcia, jaka śliczna para :D
    Post bardzo interesujący, zapraszam do mnie w wolnej chwili :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo miło mi się czytało tego posta.
    Ja na wiosnę mam podobnie do Ciebie, ponieważ też ogarnia mnie euforia i pełno energii.
    Świetne rady na ciekawe spędzenie czasu, ja z wielu korzystam :)

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo ♡
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny post. Bardzo mi się podoba. Oczywiście obs. bloga już jest. Zapraszam do mnie oliwiafelkel.blogspot.com zachęcam do zaobserwowania mnie :D Pozdrawiam i powodzenia w dalszym blogowaniu...

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudowny blog i świetny desing <3 Prześliczne zdjęcia i bardzo ciekawe propozycje :)Wiosna to najlepsza pora w roku...robi się coraz cieplej, a nie coraz zimniej!!

    sunshine-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. U mnie z kwiatkami jest kiepsko, nie wiem zawsze usychają, choć bardzo mi się podobają
    Super blog
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  52. These are great tips for sure. The weather here isn't a Spring weather, so the motivation isn't there. Ha! Hope it gets better.

    http://missymayification.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetny post! Bardzo mi się podoba :3 Uwielbiam takie czytać!
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny post !
    Jakoś tak nabrałam pozytywnej energii dzięki tobie :*
    Cudne zdjęcia :P

    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Post idealny dla mnie :) Zaczęłam ćwiczyć regularnie z Ewą Chodakowską 9 tygodni temu ^^
    Pogoda jest przecudna, więc mam za sobą kilka spacerów, zaczynam też coraz częściej jeździć na rowerze, więc same plusy z tej wiosny :D Przepiękne zdjęcia!
    Pozdrawiam ;**

    nigdy-nie-dorastac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Oj pomysłów na spędzanie czasu mi nie brakuje zawłaszcza jeżeli ma się pracę, rocznego synka, męża, obowiązki domowe, czasem też bloga i sporo innych zajęć :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Uwielbiam wiosnę, ale jeszcze bardziej lato. Gdy jest ciepło od razu potrafię znaleźć sobie jakieś zajęcia, ale Twoje pomysły są ciekawe :)

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń

  58. hi , thanks for visiting the blog by following here!
    We are in autumn in my country , but I also love the spring !!

    xoxo pretty
    http://naiamelo.blogspot.com.br/ (Ciranda da Bailarina)


    OdpowiedzUsuń
  59. Przepiękne grafiki i zdjęcia ♡
    Po przeczytaniu tego fragmentu szeroko się usmiechnęłam:D :

    Ostatnio mówiłam wam, że wiosna powoduje we mnie nagły wzrost energii. Zaczynam nią kipieć niczym wrząca woda z czajnika.

    Pomysł z roślinnym kącikiem - świetny. Aż zainspirowałaś mnie do posadzenia jakiegoś kwiatka ;)
    Na parapecie pustka więc miejsce na jakąś roślinke załatwione :)

    www.to-i-owo-nietypowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. spring is indeed a lovely time
    visit my blog, wanna follow?: New post
    http://www.melodyjacob.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo pozytywny post!
    Wiosna to super okres gdy nagle nadchodzi słońce niosące ciepłą temperaturę, długi dzień a nie że o 16 już ciemnica... Mimo wszystko jestem zdania że o każdej porze roku można robić coś fajnego, coś dla siebie i nie musi być nudno:)
    Mimo wszystko wiosna to dobry okres do zmian w swoim życiu. Ja nigdy nie lubiłam siedzieć w jednym miescu. Lubię być w ruchu, lubię adrenalinę i przygody :D
    Zapraszam do siebie, mam nadzieje że blog ten zachęci jakieś młode osoby do zapracowania na niesamowite wspomnienia:)
    http://bedziesz-miedzy-gwiazdami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Vim retribui a visita lá no blog gostei das fotos bjim(: volte sempre que puder borboletando-emtudo.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  63. Vim retribui a visita lá no blog gostei das fotos bjim(: volte sempre que puder borboletando-emtudo.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  64. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.

    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  65. Wiosna to najfajniejszy okres aż nie wierze że to pisze ale nawet fajnie się wstaje do szkoły gdy ptaszki śpiewają :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  66. Wiosna jest dla mnie chyba najfajniejszą porą , jak za oknem pojawi się słoneczko to od razu na twarzy robi się uśmiech i chce się wyjść . Śliczna z was para i super zdjęcia .
    Pozdrawiam :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Naprawdę świetny post. Dobre rady :)
    Wiosna to chyba najlepsza pora roku :)

    Pozdrawiam:
    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Hmm, dobrze zaczelas ;D , sport na świeżym powietrzu? SWIETNE ! Rolki, godne polecenia.
    Wyjscie do ludzi... No z tym to jest gorzej, bo albo są to leniwce albo wyciagaja Cie co najwyzej wieczorami.

    pozdrawiam\

    ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo przydatny post! Dobre rady! Wiosna to czas na zmiany,jest moją ulubioną porą roku :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Super zdjęcia *-*
    Obserwuje :)
    http://aniam10.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Wonderful post! Have a great day. x


    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdpowiedzUsuń
  72. Beautiful post.

    If you want follow me on my blog, and I will follow you back :)

    recenzije11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Śliczna z was para <3
    Obserwuje :)
    Super post :D
    Zapraszam aby czasami odwiedzić i mój blog oliwiafelkel.blogspot.com
    Pozdraaawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  74. świetny post i świetnie razem wyglądacie :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  75. Dobrze że masz tyle energii, wiosnę trzeba zacząć pozytywnie :)
    photoobiektywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Uwielbiam kwiecień i nie tylko dlatego, że są w nim moje urodziny! :D Ja też staram się wychodzić na dwór w taką pogodę, ale od wczoraj jest pochmurnie i ma padać deszcz...

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Piękne zdjęcia :D Już z samego sposobu pisania widać, że jesteś w szczęśliwym związku, nie mówiąc nawet o tych zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń
  78. Muszę w końcu się ruszyć z domu po tej zimie i pójść pobiegać. Dziękuję za wspaniałe rady.

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Bardzo fajny, pozytywny post;) Zawsze w pierwsze dni wiosny robię wiosenne porządki;) Wraz z początkiem wiosny zaczęłam też ćwiczyć i się zdrowo odżywiać:D
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  80. U mnie goruje silowania i spedzanie czasu z chlopakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  81. ja się ruszam! :)
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Świetny blog! Zajrzę tu jeszcze na pewno!
    Zapraszam na konkurs, do wygrania tangle teezer i inne!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Świetny i ciekawy wpis! <3
    Dobre rady, jeszczę tu wrócę, kochana! <3
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Zapraszam do mnnie :) :)
    mojblogok.blogspot/

    OdpowiedzUsuń
  84. Bardzo fajny post.Masz rację , że jest już o wiele cieplej , czasem czuję już ten powiew wakacji :* Ciekawe sposoby podałaś na spędzanie wolnego, wiosennego czasu .Zapraszam do mnie , na nowy dzisiejszy post : http://natikooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Bardzo ciekawy post, a zdjęcia po prostu śliczne :)
    paulinadiy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. świetne rady ! ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  87. ślicznie wyglądasz :) dobre porady :)
    werlka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Fajne fotki! Lubię patrzeć na szczęśliwych ludzi! Obserwuję i pozdrawiam!^^

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Good job

    http://www.lauramacij.com/2016/04/theatrical-elegance.html

    OdpowiedzUsuń
  90. Super wpis i fajne zdjęcia :)
    Obserwuje :)
    Pozdrawiam :*

    http://dariamitoraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Mam to samo, wiosna to moja ulubiona pora roku, wszystko budzi się do życia, ja również. Już dziś na spacerze zachwycałam się pięknem. Cudowne zdjęcia, napawają taką pozytywną energią! UWIELBIAM TWOJEGO BLOGA! :*

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Świetny blog jak i wpis! Super wiosenne motywacje i propozycje jak można spędzić ten czas! Obserwuję i pozdrawiam cieplutko <3
    http://porcelanowa-lala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. You all look so lovely...

    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Skomentowałaś mój post i dzięki temu trafiłam tutaj! I powiem, że bardzo się z tego powodu cieszę. Pomimo tego, że przeczytałam tylko kaawałek posta i ,,O mnie'' już czuję mnóstwo pozytywnej energii!!! Nie mogę się doczekać kiedy będę miała chwile na poczytanie twoich postów!

    www.easyblooog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Wiosną chce mi się wszystko, lista jest tak długa, że ciągle dzień zdaję się być za krótki :P
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  96. Great post and amazing photos!
    i followed you, can you follow me back ?
    bye :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Kwiaty w moim otoczeniu nie mają jakiejś dużej możliwości przetrwania ;D
    Za to do aktywności fizycznej jakoś mnie to słońce popchnęło :)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  98. Wiosna jest piękna, szczególnie jak patrzy się na zdjęcia zakochanych :)

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  99. Lubię wiosnę ;) świetny post.
    http://strawberry966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. nice post and lovely pics :) Thanks for your follow, I follow you back :*

    have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  101. Ach kwiecień! Również nie mogę rano spać, bo jestem tak podekscytowana tym wszystkim, co się teraz dzieje na zewnątrz. Te promienie słońca tak cudownie wpadają do mego pokoju! Euforia mnie jakaś ogarnęła. Tak jak Ty, mam teraz tyle świeżej energii do działania, że ja nie mogę, ale niestety mało czasu na realizacje moich planów.
    Ćwiczenia na świeżym powietrzu są cudowne, ostatnio zaczęłam biegać na zewnątrz i sprawia mi to wielką przyjemność. Może jestem jakaś dziwna, ale strasznie nie lubię mieć roślinek w pobliżu mojego pokoju, strasznie mnie rozpraszają podczas nauki czy też innych czynności. Uwielbiam zmieniać coś w wystroju mojego kąta w domu, zawsze sobie coś przesunę, coś powieszę, pomaluję ścianę. Co mi się zapragnie :D To niesamowite uczucie. No, bo kto nie ryzykuje ten nie korzysta, czasem warto jest się odezwać pierwszym. Wyjście z domu, choćby na głupi spacer może sprawić, że poczujemy się lepiej! Super zdjęcia, kochana!
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  102. Ja lubię aktywność na świeżym powietrzu, a ten pomysł z zasianiem własnej roślinki jest świetny!

    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. W końcu wiosna!
    Co roku nadchodzi mój ulubiony moment kiedy robi się cieplej i aż chcę się wyjść z domu.
    Pomysły są świetne, pierwsze i ostatnie szczególnie przypadły mi do gustu, ponieważ lubię w taki sposób spędzać czas :) Najczęściej gram w piłkę nożną z bratem i wychodzę na spacery :)
    Tak myślę też czy nie wypróbować drugiego punktu, nigdy się nad tym nie zastanawiałam ale wydaję się być interesujące :)
    Zdjęcia są prześliczne, bardzo mi się podobają! Tak samo jak blog, jest naprawdę świetny!

    Pozdrawiam!

    www.livandgadula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Ja już czuję się wybudzona! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  105. Świetny wpis! Miło się to czyta, szczególnie, że lubimy takie wpisy. Fajnie mieć jakiś pomysł na notkę, świetnie Ci idzie prowadzenie bloga. Właśnie jakoś niedługo zapisujemy się na siłownie, mam nadzieję, że nie potrwa to krótko ;)
    Pozdrawiamy cieplutko i życzymy powodzenia.
    http://aniaikamila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. Nice

    http://www.lauramacij.com/2016/04/deichmann-press-conference-and-video.html

    OdpowiedzUsuń
  107. Wiosna bez aktywności na powietrzu to nie wiosna :D Organizm sam tego pragnie.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  108. Cudowne pomysły co robić na wiosnę <3 <3 <3
    Ciekawy post i super blog :)
    Pozdrawiam,
    The One-Metis

    OdpowiedzUsuń
  109. Piękna wiosna u Was :) Widać też, że oprócz kwiatów kwitnie również miłość.:D
    Co do wiosennych porządków, to wczoraj wysprzątałam całą moją szafę i poukładałam ubrania, ale było mi mało i nagle zrobiłam przemeblowanie pokoju.
    Ta zmiana bardzo mi teraz odpowiada i pokój zrobił się optycznie większy.;)
    Ze znajomymi również wychodzę, a za niedługo wyciągniemy rowery, by spędzać czas aktywnie.
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  110. Fajne zdjęcia;)
    Już się nie mogę doczekać moich wieczornych spacerów i ciepłego deszczyku ;)
    Ja już zrobiłam u sibie wielkie porządki ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  111. Piękne zdjecia :D pogoda coraz lepsza :D wyjdź z domu jest najlepsze :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  112. Amazing post.

    Kisses
    www.pimentasdeacucar.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  113. Nice post

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  114. ja właśnie chciałam dzisiaj praktykować aktywności zewnętrzne i wyjść biegać, niestety obudziłam się i od 2 godzin pada, chyba będę pielęgnować roślinki w domu.
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  115. Piękne zdjęcia, ja w tym roku chcę więcej czasu spędzać na dworze :) Oby pogoda dopisywała jak najcześciej :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  116. lovely blog
    i'm a new follower
    http://cronachediunawannabefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  117. No kochana, już myślałam, że się nie odezwiesz! Szkoda, że czytając dziś tego posta za oknem okropna pogoda, ale jak najbardziej jak tylko słońce znów nas ogrzeje powyżej zapisane porady są niezbędne! Osobiście uwielbiam takie lekkie pogody - nie za ciepło, nie za zimno, a idealnie na spacer czy spotkanie z przyjaciółmi!
    http://ksiazkopinie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  118. Ale mnie daawno nie było, pamiętasz jeszcze Miśkę? :D wiosna jest super, ale niestety u mnie zaledwie parę dni było ładnie, od wczoraj pada i pada... Super sposoby na nudy we wiosnę :D zapraszam na ksiezniczkasarah na 3 urodziny bloga:D (mój poprzedni komentarz nie opublikował się ;-; nie wiem dlaczego)

    OdpowiedzUsuń
  119. Ja muszę porobić porządki i w końcu się poruszać na świeżym powietrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Ja też dzięki wiośnie jestem weselsza i mam więcej energii! W końcu można jeździć na rowerze! Piękna pogoda aż chce się wyjść na dwór! :) super post i zdjęcia! Twój post aż kipi od pozytywnej energii! :*
    myteensweetlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  121. Uwielbiam spędzać wiosną czas na świeżym powietrzu. Kwiatki zaczynają rosnąć, śpiewają ptaszki i przede wszystkim jest coraz cieplej.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  122. Ja sobie biegam, tak ze 3 razy w tygodniu. Teraz mi łatwiej wyjść, skoro jest coraz cieplej! O nieee, ja i kwiaty to inna bajka! jedynie kaktusy u mnie nie giną XD Bardzo fajne zdjęcia, widać że świetnie się bawiliście ;)
    Pozdrawiam cię!
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  123. Świetny post! Bardzo spodobał mi się pomysł z roślinnym kącikiem. Czekam tylko na ciepłe dni aby móc na słońcu czytać książki. Uwielbiam lato i wiosnę!

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  124. Uwielbiam wiosenne spacery na łonie przyrody, najlepiej ze znajomymi, chociaż sama też czasem lubię <3. Jakoś nie mogę zmotywować się do biegania, już prędzej te wielkie porządki :D
    Pozdrawiam :*
    i zapraszam do siebie na nowy, wiosenny post --> www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  125. Właśnie mi przypomniałaś, że miałam przesadzić bazylię xd
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  126. spędzanie czasu w domu w tak piękną pogodę byłoby grzechem
    0lja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  127. The Spring is my favorite season of the year. Everything is more beautiful now.

    OdpowiedzUsuń
  128. Świetne sposoby :) (Chociaż sadzenie roślin i ogólnie ogrodnictwo jakoś mnie nie kręci :D)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  129. Cudownie przekazujesz pozytywną energię :D Muszę wziąć się w końcu za te porządki, bo niedługo zgubię się w tym bałaganie. Cały czas siedzę na dworze z przyjaciółmi, wiosna to idealny moment na takie wypady ;)

    zuzia-aizuz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  130. dobre rady :)
    masz rację :)
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  131. Ile pozytywnej energii płynie z Twojego posta :) Uwielbiam wiosnę, tylko czekać, aż powrócą słoneczne dni, bo szczerze mówiąc pogoda w ostatnich dniach troszkę się zepsuła. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  132. Bardzo podoba mi się Twój styl pisania, jesteś mega pozytywną osobą :) punkt 1 już realizuję, teraz czas na wiosenne porządki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: klik

    OdpowiedzUsuń
  133. Chyba faktycznie muszę się wziąć za te porządki ;3 Wiosna to moja ulubiona pora roku, dlatego czekam, aż wreszcie powróci ,,na serio" bo póki co u mnie pada :/
    ikulina-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  134. Porady/sposoby bardzo fajne. Ja niestety te wiosenne piekne dni muszę spędzać przy książkach gdyz matura już za miesiąc :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  135. Mam zawsze miliard złóż energii podczas wiosny, ale ona ulatuję, gdy trzeba poprawiać oceny ;c Super zdjęcia! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  136. Porady bardzo ciekawe i wykorzystam chociażby dwa. Wiosna to tak energiczna pora roku! Świetne zdjęcia - aż chce się wyjść na dwór i zrobić własne :)

    okayjula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  137. nice pics!!

    blog: www.fashi0n-m0de.blogspot.it
    youtube: https://www.youtube.com/channel/UCq_Aya-v4acfRK4qUYgi6vA

    OdpowiedzUsuń
  138. Lovely photographs and great tips! Spring is my favourite season :)

    xoxo ❤
    Melania | modeintechnicolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  139. super porady!
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  140. Informuję że zostałaś wytypowana do TAGa, na moim blogu:
    http://aleksandramakota.blogspot.com/2016/04/wspomnienie-z-dziecinstwa-jak-zostac.html

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  141. Bardzo ciekawy blog , a post interesujący. Zdjęcia świetne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  142. Post motywujący do działania :)
    Mogę prosić o poklikanie w linki? Bardzo zależy mi na kontynuacji współpracy :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  143. Nauka niestety nie daje mi aż tak dużych możliwości, ale w wolnym czasie zawsze spędzam czas z przyjaciółmi, np. na rolkach, na trampolinie czy na spacerach lub zdjęciach:))
    BYLE DO WAKACJI!! ♥
    www.kineeeczki.blogspot.com
    obserwujemy cie kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  144. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  145. wiosenne porządki, zawsze sie zabieram mało z tego wychodzi :( super wpis

    http://swinkakloska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  146. Swietny post :) Ja porządki właśnie rozpoczęłam, a ćwiczyłam i zimą więc wiosną na pewno nie przestanę :) Tyle,że w końcu będę mogła jeździć na rolkach :)

    OdpowiedzUsuń
  147. Bardzo dobry post, szybko i przyjemnie się czyta, a rady dobre dla osób, które jeszcze nie do końca wybudziły się ze snu zimowego ;D
    Pozdrawiam!
    littlefarner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  148. Bardzo podoba mi się Twój styl pisania. Widać, że jesteś bardzo dobrą i sympatyczną osobą, która lubi pomagać innym i ich motywować. Bardzo Ci gratuluję tak ogromnej liczby obserwatorów. Podziwiam Cię. Jeżeli chodzi o pierwszy punkt to mam zamiar w cieplejsze dni wychodzić na rolki. Bardzo lubię to robić, bo można się wyciszyć, a gdy jeżdżę z kimś jest raźniej i weselej. W zimę przez całe ferie codziennie chodziłam na łyżwy. Roślinny kącik? W sumie...czemu nie? Ale u mnie chyba to nie wypali...mieszkam w bloku i niby mogłabym zrobić to na balkonie no ale sama nie wiem. Jeszcze to przemyślę :D Porządki można powiedzieć, że mam a sobą, ponieważ kilka dni temu "przeprowadziłam" się do swojego własnego pokoju, którego nigdy wcześniej nie miałam. Było całkowite przemeblowanie, malowanie i co za tym idzie, sprzątanie i układanie wszystkiego na półkach. Teraz mam piękny, nowy, pachnący pokoik :)Idealny na wiosnę. Chciałabym mieć na tyle odwagi, aby pierwsza się do kogoś odezwać i wyjść. Jednak napisałaś - wstydzę się i boję, że się będę narzucać. Ale jak wspomniałam wcześniej jestem umówiona z koleżanką na rolki, więc mam nadzieję, że to wypali. W wiosnę szkoda siedzieć w domu, zamiast wyjść na dwór. Dlatego mam zamiar robić to bardzo często :) Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  149. Fajny post :) na pewno niektóre sposoby wykorzystam :)
    http://nikasstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  150. Super post i świetne sposoby :) Nie warto tracić życia przed telewizorem ;)
    Pozdrawiamy,
    MR&MRCHANEL/ www.mrandmrchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń