czwartek, 19 maja 2016

Irresistible Me

Hej!

Od pewnego czasu mam obsesję na punkcie swoich włosów. Wszystko zaczęło się rok lub dwa temu, kiedy to pewnego dnia, stojąc przed lustrem powiedziałam sobie "moje włosy są zniszczone"... i pozbyłam się około dziesięciu lub piętnastu centymetrów. W sumie to nie tak sama się ich pozbyłam... wiąże się z tym zabawna historia, ponieważ poprosiłam znajomą (kucharkę, nie fryzjerkę) o ścięcie mi włosów. Chodź początkowo nie chciała tego zrobić, przekonałam ją, że to tylko włosy i odrosną. Obcięła mi tępymi nożyczkami włosy na raz, co spowodowało, że miałam je ścięte pod skos. Zgrozo, nie było to w tedy dla mnie dużym problemem i paradowałam tak dopóki sama ich sobie nie wyrównałam.




Ta zabawna historia nauczyła mnie bardzo wiele, przede wszystkim by trochę odpuścić i przestać się przejmować. Niby było to zwykłe ścięcie włosów, a zrozumiałam, że wszystko co mam, co mogę dotknąć, co nie oddycha i co ma dla mnie jakąś wartość materialną lub jak w tym przypadku, estetyczną- kiedyś i tak nie będzie już miało znaczenia.

Na początku miałam dziwne uczucie gdy myłam głowę nad zlewem. W końcu z długich włosów zostały mi włosy ledwie sięgające ramion. Nigdy nie żałowałam tej decyzji. Moje włosy odpoczęły i zabrałam się za ich regenerację. Kiedyś pewna fryzjerka powiedziała mi: "Masz już taki typ włosów, że muszą być krótkie", gdy zapytałam co może być powodem tak słabej kondycji moich włosów. W końcu ani ich nie suszyłam suszarką, ani nie prostowałam, ani nie kręciłam im loków. Farbowałam co prawda, ale nie robiłam tego długo, poza tym stan włosów przed farbowaniem był taki sam. Myślę że moje naturalne włosy, to rozdwajające się cieniutkie sianko. Nie poddałam się jednak bez walki i teraz, moje włosy zaraz będą sięgać za łopatki, a także są bardziej miękkie i gęste niż kiedyś.

Dlaczego rozpisałam się tak o włosach? Chciałam wam porostu powiedzieć coś o sobie. Temat, który wybrałam nie jest przypadkowy, ponieważ o włosach chciałabym dziś z wami porozmawiać. Która z nas nie zwraca na nie uwagi? Nie dba o nie? Może jest jakiś mały procent, ale wiadomo, że nasze włosy mogą mieć bardzo duży wpływ na postrzeganie naszego wyglądu.

Dlatego ucieszyłam się bardzo, kiedy udało mi się nawiązać współpracę z pewnym sklepem, a dokładniej irresistibleme.com
 ponieważ bardzo szeroko zajmują się właśnie sprawą włosów. 

Chciałam wam przedstawić, kilka propozycji, jakie sklep ma nam do zaoferowania:

Akcesoria
http://www.irresistibleme.com/accessories/daisy-hair-barrette-1812.html

 
 http://www.irresistibleme.com/accessories/trinity-hair-combs-1798.html

 
 http://www.irresistibleme.com/accessories/the-juno-hair-comb-1829.html

 
 http://www.irresistibleme.com/accessories/venus-headband-1793.html

 
 http://www.irresistibleme.com/accessories/the-serena-headband-1825.html

 
 http://www.irresistibleme.com/accessories/grace-headband-1818.html

 
 http://www.irresistibleme.com/accessories/the-ariana-hairband-1824.html

Kosmetyki

http://www.irresistibleme.com/accessories/the-ariana-hairband-1824.html

Sprzęt

 http://www.irresistibleme.com/accessories/the-ariana-hairband-1824.html

 http://www.irresistibleme.com/accessories/the-ariana-hairband-1824.html

 http://www.irresistibleme.com/accessories/the-ariana-hairband-1824.html

Peruki


 http://www.irresistibleme.com/accessories/the-ariana-hairband-1824.html

Długie doczepiane włosy- Signature Weft

 http://www.irresistibleme.com/accessories/the-ariana-hairband-1824.html

 Długie doczepiane włosy- Clip in Extensions

 http://www.irresistibleme.com/accessories/the-ariana-hairband-1824.html

 Długie doczepiane włosy- Royal Remy


http://www.irresistibleme.com/accessories/the-ariana-hairband-1824.html

Długie doczepiane włosy- Volume Vixen

 http://www.irresistibleme.com/accessories/the-ariana-hairband-1824.html

Długie doczepiane włosy- Ponytails
 http://www.irresistibleme.com/accessories/the-ariana-hairband-1824.html

 Wygląda to naprawdę ciekawie i profesjonalnie prawda? Zapewniam Cię, że tak właśnie jest. Jeżeli lubisz bawić się włosami, jeżeli lubisz się czesać, układać włosy, jeżeli lubisz ozdoby do włosów różnego rodzaju, jeżeli zawsze chciałaś spróbować doczepić sobie włosy, może ten sklep jest właśnie szansą dla Ciebie?

Ja już podjęłam decyzję co najbardziej podoba mi się z tego sklepu i co najbardziej mi się przyda, możecie zgadywać co Ayunka wybrała :)

 Tak poza tematem, to ja i Rafał jako pandziochy.

Dziękuję wszystkim, którzy wytrwali do końca i najcieplejsze podziękowania dla tych, którzy przeczytali całość. Szacunek.

Tak jak obiecałam, polecam blogi które spełniły warunek w poprzednim poście.



lady-awa.blogspot.com   maaddami.blogspot.com   sysiadelrey.blogspot.com
 ratilcia-art.blogspot.com   blogtylkodlamnie.blogspot.com   idonttcare.blogspot.com
susjana.blogspot.com   allilove-xoxo.blogspot.com   princessdooomiii.blogspot.com
 life-of-a-wild-teenager.blogspot.com   4kajko.blogspot.com   the-fight-for-a-dream.blogspot.com
 aleksandraczaja.blogspot.com

Na dziś to wszystko, piszcie czy podobał wam się wpis, czy znacie ten sklep, czy was zaciekawił, czy tak jak ja macie obsesje na punkcie włosów i co najbardziej z tego sklepu wam się podoba :)
oraz naturalnie proszę o kliki i o zapoznanie się z tym sklepem :)

  Mój instagram: hi_ayuna
Kontakt: neko_chan@vip.onet.pl


 Kocham was czytelnicy

P.S. 4 czerwca we Wrocławiu odbędzie sie jedna
z moich ulubionych imprez- Festiwal Kolorów!
link do wydarzenia na FBfacebook.com/events/1776720975883078/
Kto z Was będzie? :D 

146 komentarzy:

  1. Great items Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam podobną historię z włosami tyle, że koleżanka obcięła mi je na długość najgłębszego garnka haha. Zabawna historia, bo po tym wydarzeniu dopiero kilka lat później poszłam do fryzjera, a moje włosy wydawały się idealnie równe. Czasem głupstwa wychodzą na dobre. Często farbuję moje kłaki, a także poddaje napływom gorąca jakimi są suszarka czy prostownica, ale mimo to radzą sobie i nie wyglądają jak sianko.
    O tym sklepie nigdy w życiu nie słyszałam, ale po przeglądnięciu kilku linków zagłębiłam się troszkę w jego zakamarki i znalazłam kilka rzeczy dla siebie. Także strona zapisana w ulubionych i teraz czekać ino na przypływ jakiejś kasy.
    U mnie również niedługo festiwal kolorów i szykuję się na niego także miłej zabawy!
    Pozdrawiam,
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się "czasem głupstwa wychodzą na dobre" na pewno nas uczą i są fajnym wspomnieniem ;) Życzę udanej zabawy na festiwalu!

      Usuń
  3. Ja sama w zeszłym roku zapuszczałam włosy, miałam je w długości na pół pleców. Choć z dnia na dzień stawały się coraz bardziej uciążliwe, to stwierdziłam, że ich nie obetnę. Ale jednak. I też nie żałuję... podobno obecna fryzura mi lepiej pasuje i włosy odpoczęły ;) Przy okazji bardzo podobają mi się opaski z tego sklepu :) No i dziękuję za polecenie! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadnej decyzji nie powinno się żałować ;) tym bardziej jeżeli chodzi o zmianę wyglądu, bo jak nie teraz to kiedy? To czas szaleństwa i eksperymentów ;)

      Usuń
  4. Juno hais comb is my fave :3
    I really like your blog!
    Here I am ;) new follower! (n°1482)
    Wait for you to come on my blog :)
    Baci dall'Italia ;*

    kaosammonite.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety swoimi włosami sie nie zbyt interesuje, a chyba czas zaczac :( bo przeraza mnie jak garsc wlosow mi wypada jak je dotkne :(
    a produkty w sklepie sa swietne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To poważna sprawa więc lepiej się interesować. Trzeba dbać o to by włosy pozostały z nami jak najdłużej :)

      Usuń
  6. Ja czasem też nie ścianam u fryzjerki ale raczej ładnie wychodzi, niby tylko włosy ale czuję że krepowalabym się chodzić w nierownych chociaż ludzie czasem mają takie fryzury że masakra :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ale ludzie mają różne gusta, a przynajmniej tak się mówi :)

      Usuń
  7. Przez zimę moje włosy wypadały masowo, cała łazienka we włosach i podłoga w każdym pokoju. Wtedy postanowiłam pobawić się maskami z Kallosa. Włosy wyglądały o wiele lepiej, ale nadal wypadały, chyba nawet bardziej. Problem ustał, gdy poszłam do fryzjera i ścięłam chyba połowę moich włosów. To była najlepsza decyzja, jaką mogłam podjąć, bo nowa fryzurka jest przepiękna ;D
    Co do zabawnych historii, mój chłopak kazał mi ściąć mu włosy, ze wstydu przez trzy dni się do niego nie odzywałam (zrobiłam to tragicznie). :)
    Piękne opaski w sklepie.
    Pozdrawiam, kochana :*

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też masz ciekawą historię związaną z włosami ;) po wielu latach takie sytuacje wspomina się z uśmiechem :D

      Usuń
  8. Prześliczne z was Pandy! Trzeba to przyznać nie ma co! Mi włosy zazwyczaj ścina mama, do fryzjera chodze bardzo rzadko. Doczepki to fajna sprawa, ale mam ochotę zapuścić swoje naturalne włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ten pandzi filtr skradł moje serce ;)

      Usuń
  9. Haha Pandziochy mega! :D Snapove love♥ Co do włosów, to sama mam krótkie. Miałam kiedyś je aż do pasa, ale stwierdziłam, że zdążyły mi się znudzić i SAMA obcięłam je sobie do ramion i zafarbowałam na ciemny, ciemny brąz. Duuużo bardziej się sobie podoba, stałam się pewniejsza siebie i uważam, że to jedna z lepszych decyzji w moim życiu :D Poklikałam w linki, być może wybiorę sobie coś ze sklepu, dzięki bo nigdy o nim nie słyszałam! Kochana! Mam jeszcze do Ciebie prośbę! Gdybyś mogła w tym poście, o tutaj --> klik <-- poklikać w linki, byłabym mega wdzięczna! Z góry dziękuję, buziaki !!:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej satysfakcjonuje właśnie taka spontaniczna, odważna decyzja, która okazuje się sukcesem ;) jestem dumna z twojej odwagi ścięcia tak długich włosów :)

      Usuń
  10. Great post! I really like your blog!


    allKatie

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne produkty, szczegolnie zainteresowały mnie akcesoria do włosów, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam podobną chwilę załamania...Miałam włosy średniej długości - za łopatki , a ścięłam najkrócej jak się dało ,no prawie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely site, great post ♥
    XX
    yeahvouarrasar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post dear! Have a beautiful day!x


    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdpowiedzUsuń
  15. Długie doczepiane włosy ,,Royal REMY'' *0* Ciekawe, co mór Remy na to powie :P
    ratilcia-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mówiąc szczerze ja o swoje włosy bardziej zaczęłam dbać jakoś od lutego
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja o włosy dbam od dawna fakt, że czesto je farbuje prostuje, lokuje karbuje bla bla bla dlatego chcę im troche oszczedzić i odzywyć je troche bo za nie długo bede schodziła do blondu to bedzie dopiero zgroza :D
    Poklikałam wszystko, świetnie że takie sklepy umożliwiają Nam blogerom sprawdzenie ich asortymentu :D
    Planuję zakupić lokówkę stożkową - szaleje na punkcie jej loczków <3

    Wpadaj kochana Pando czasem do mnie :*


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/05/kwiecieniuszki.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam o tym sklepie. Ja staram się dbać o włosy i jak na razie podobają mi się swoje naturalne :D Przeczytałam całość nie mogło być inaczej pandziu <3

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Great accesories for the hair

    xx LL

    www.lalouuula.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocza jesteś jako panda! A faktycznie, niby włosy, a tyle mogą nauczyć o dystansie do świata ;p
    Twisted Mouse

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja staram się dbać o włosy, ale wiadomo - nie popadam w skrajność. W tym roku też zdecydowałam się na ich mocne sciecie i wyszło mi to tylko na dobre :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jakoś w zeszłym roku ścięłam moje włosy dosyć krótko, a miałam już sporo za łopatki ale była to jedna z lepszych decyzji, bo mi długie włosy po prostu średnio pasowały. Ostatnio też ścięłam je jeszcze krócej, a właściwie zrobiła to moja koleżanka która zamierza uczyć się na fryzjera xD Ale w takich krótkich włosach czuję się o wiele lepiej :D
    Fajne rzeczy mają :D
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, krótkie włosy są bardzo wygodne ;) i najważniejsze że pasują :)

      Usuń
  23. Chciał bym mieć ładne, długie, zdrowe włosy. Niestety co bym nie robiła to nawet bez lokówek, prostownic i farb są po prostu napuszonym sianem, a końcówki łamią się i rozdwajają.
    Ozdoby do włosów są przepiękne <3 O sklepie słyszę pierwszy raz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytając komentarze wygląda na to, że nie tylko ja mam problem z włosami. Jakoś tak lżej mi na duszy gdy wiem, że nie jestem w tym osamotniona :D

      Usuń
  24. Legal!
    bjs
    http://www.pinkbelezura.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Hi beautiful blog! I'm your new follower if you want this is my blog http://modalowcostbykiara.blogspot.it/ kisses from Italy

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzę że nie tylko ja mam fioła na punkcie moich włosów :) Uwielbiam je pielęgnować i patrzeć jaka jest różnica co było w tamtym roku, a co jest teraz. Najbardziej chyba pomogła mi zmiana szamponu na ten bez SLS i zastosowanie masek a nie odżywek do włosów :). Fajnie akcesoria do włosów z pewnością Ci się przydadzą.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Z tym ścinaniem włosów przez kucharkę to fakt faktem zabawna historyjka, widać masz dystans do samej siebie. Ja od dwóch lat zaczęłam nieco przesadnie dbać o moje włosy ale nie żałuję bo są bardzo zniszczone na skutek farbowania i codziennego prostowania.

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dystans do siebie i do swojego wyglądu, wiem że perfekcja jest w każdej z nas i każdy na swój sposób to interpretuje :)

      Usuń
  28. Kiedyś chyba miałam obsesję na punkcie włosów, cały czas je ruszałam, bo coś mi nie pasowało. Jednak już mi to przeszlo. Oczywiście, że dbam o włosy, ale nie przesadzam. Mi kiedyś znajoma zaproponowała, że mi pocieniuje włosy, ale ja nie chciałam ryzykować :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja i moje włosy żyjemy własnym życiem. :v Chociaż ostatnio zatrzymały się na pewnej długości i przestały rosnąć, więc chyba też muszę się nimi zająć i pomóc im się zregenerować. Post bardzo fajny, a z tego sklepu najbardziej spodobały mi się opaski, są urocze. c:

    OdpowiedzUsuń
  30. Podobają mi się takie ozdoby na włosach chociaż sama ich nie nosze. :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow! Podziwiam Cię za taką odwagę ścięcia włosów. Sama raczej bym się nie odważyła. Opaski i długie doczepiane włosy są świetne *.* Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Czasami takie "głupstwa" na prawdę wychodzą nam na lepsze, ja od zawsze włosy wolę sobie sama przycinać, niż chodzić do fryzjera. A z farbowaniem to dopiero kosmos! Wyszłam kiedyś zapłakana od fryzjerki i czekałam tydzień na kolejną wizytę, oczywiście nie wychodząc z domu :D Rzeczy z tego sklepu wyglądają rewelacyjnie, zwłaszcza lokówki, do których ciągnie mnie od dziecka!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy robi się coś dla siebie samemu, jest większa satysfakcja z efektu ;)

      Usuń
  33. Całkiem śmieszna ta historia, ja natomiast kiedyś byłam zafascynowana wypuszczonymi włosami po dwóch stronach koka...Obcięłam więc sobie kawałki z dwóch stron, żeby było ładnie, a że mi się nie spodobało to potem te kosmyki obcięłam do nasady...Zaczęły odrastać, przez co wyglądało jakby z mojej głowy coś wyrastało, masakra.

    Obserwuję, będę wdzięczna za to samo, o ile oczywiście spodobają ci się moje posty. Nic na przymus!

    mvrcelia.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobraziłam to sobie! Dziękuję za obserwację ;)

      Usuń
  34. odważna jesteś :) sklep ma świetne ozdoby do włosów :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Beautiful photos:)

    http://shizasblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja dopiero teraz mam obsesję na punkcie włosów, które niestety musiałam ściąć z własnej głupoty. Ach zachciało mi się wierzyć w przesądy odnośnie matury i tak zniszczyłam włosy, że z długości do połowy pleców musiałam je ściąć trochę nad ramiona. Jednak teraz jestem zadowolona, że nie muszę się martwić o to czy dam radę ogarnąć spalone i martwe włosy na samym dole. No może na początku jakoś nie mogłam się przyzwyczaić, że gdy przeczesywałam włosy to nagle tak szybko się skończyły. xD
    Co do ozdób to faktycznie są piękne jednak niestety mam jeszcze za krótkie włosy na ich używanie. :P
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://nobeauty-nobeast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odważna decyzja, ale najważniejsze że przynosząca pożądany efekt ;)

      Usuń
  37. A ja powinnam podciąć końcówki, ale mi szkoda, bo nie pamiętam kiedy takie długie miałam. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  38. Pamiętam jak na wakacjach mama rozjaśniła mi końcówki. Wyglądało świetnie, szczególnie, że miałam dosyć długie brązowe włosy i taki rudy blond świetnie wyglądał. Ale tak mi to zniszczyło końcówki, że musiałam się z nimi rozstać. Ale teraz na wakacje planuje znowu je rozjaśnić :) Fajny pościk.


    http://nonstopyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja będę na Festiwalu, bo jestem z Wrocławia :)
    Ahh, włosy to u mnie coś najważniejszego. Jeśli one są nie w kondycji, ja też ;c
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  40. Kiedyś miałam cienkie, słabe włosy. Postanowiłam dość mocno je ściąć, zacząć dbać. Od tamtej pory mam o wiele gęstsze, mocniejsze włosy, które bardzo lubię. :D
    zapraszam na ksienziczkasarah, nowy rozdział :) pozdrawiam, Misia <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Nigdy w życiu nie doczepiłabym sobie włosów. Wolę poczekać aż moje urosną. Może nie są idealne ale są moje i bardzo je lubię. Lubię też szukać dla nich nowych masek i odżywek.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja całkiem lubię moje włosy, ale nie mam "obsesji" :) Poklikane.
    Pozdrawiam ciepło! passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. super!!! zapraszam do siebie www.julliexy.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Ostatnio także bardzo zaczęłam dbać o włosy. No, ostatnio, znaczy jakieś 1,5 roku temu :P Także je ścięłam, jednak aż do karku (ścinałam jakieś trzy razy, aż w końcu znalazłam swoją optymalną długość). Teraz hoduję grzywkę, aby włosy mi się wyrównały, a potem będę powoli zapuszczać, mniej więcej do ramion :) Przede mną pewnie jeszcze ciężkie dwa lata, ale dam radę :)
    Sklepu nie znam i nie za bardzo mi się podoba, ale ze względu na to, że nie lubię doczepów ani takich duperelek na włosach. Wolę proste sponki i wsówki, a najbardziej rozpuszczone włosy :)
    Pozdrawiam ♥

    ♥ www.rena-uchiha.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama też poszukuję dla siebie idealnej długości ;) myślę że włosy jeszcze do niej nie dorosły ^^

      Usuń
  45. To ja już nie mam żadnej obsesji, ale miałam, jak miałam grzywkę, teraz już jej nie mam ( z czego się bardzo cieszę) =D
    Genialny post! Gratuluję Ci współpracy i powodzenia! ♥
    Śliczne rzeczy wybrałaś, doczepiane włosy i opaski są super ^^
    Ale słodkie pandy ♥♥ :D
    Na Festiwal Kolorów moze pojde, ale u mnie w Poznaniu :)
    Pozdrawiam!
    http://allilove-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zeszłym roku byłam w Poznaniu na tym właśnie festiwalu :)

      Usuń
  46. Cześć kochana! Pytałaś o moją współpracę z krakvetem. Sama do nich napisałam:D Napisałam jak się nazywam, ile mam lat, że prowadzę bloga - o czym itp.+takie wstępne statystyki: od kiedy mam bloga, ile obs. i ile wyświetleń oraz średnie dzienne statysyki :) Powodzenia;* Buziaki! paulacierpiak, klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci bardzo za odpowiedź :)

      Usuń
  47. Mają niesamowite opaski. ;] Poza tym lokówka 8w1 to musi być coś.
    http://capigliatura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja miałam włosy za ramiona, ale były tak zniszczone, że je ścięłam. Teraz zaczęłam dbać o ich kondycję, bo chcę mieć je długie, ale w dobrej formie :)

    mystery-identity.blogspot.com (Dziękuję za komentarz, obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja też mam fioła na swoich włosach, mam już dość długie, a szkoda mi obciąć, a końcówki zniszczone. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja też dbam od pewnego czasu bardziej o włosy :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja mam krótkie włosy i mimo, ze uważam, że ładnie mi w takich często zastanawiam się na doczepkami;p

    OdpowiedzUsuń
  52. Lokówka zrobiła na mnie wrażenie, 8w1... brzmi ciekawie :D
    Ja też od jakiegoś czasu staram się o moje włosy dbac jak najlepiej :)

    ulciiakblog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo fajny post ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Trafiłam na Twój blog przypadkiem i pewne jest to, że zostanę po przeczytaniu jednego postu. Również mam obsesję na punkcie swoim włosów, a sklep, który tutaj pokazałaś bardzo przykuł moją uwagę!

    Nominowałam Cię również to Liebster Blog Award, szczegóły na moim blogu
    Pozdrawiam ;)
    http://ladonnamodernaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Ostatnio również mam obsesję na punkcie swoich włosów, jednak stosuję bardzo naturalne metody. Używam tylko i wyłącznie oleju kokosowego. Jestem z niego bardzo zadowolona, ponieważ nic, nigdy nie podziałało tak dobrze na moje włosy. Odstawiłam suszarkę, prostownicę. A moje włosy odżyły! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam właśnie bardzo wiele na temat tego oleju, jednak sama jeszcze nie próbowałam. Cały czas jakoś to odwlekam sama nie wiem czemu ;)

      Usuń
  56. My mamy długie włosy :) Oooo mamy koleżankę która nie dba za bardzo o nie niestety :/ Ma strasznie zniszczone włosy :( Świetne produkty :* Ta historia jest na prawdę troszkę śmieszna :'D Pozdrawiamy http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Po praniu chemicznym moich włosów, gdzie musiałam zmyć czerwień i pogłębioną przez kilka malować czerń zaczęłam strasznie o nie dbać. Bardzo zaciekawiłaś mnie tą stroną :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny post ;) Myślę, że każda z nas ma choć trochę fioła na punkcie swoich włosów ;P
    Ciesze się, że teraz jesteś bardziej zadowolona ze swoich włosów i gratuluję współpracy :D
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja niestety swoje wlosy zniszczylam prostowaniem keratynowym.
    Było długo, ale wszystko po kolei poklikałam!😊

    Ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Beautiful acessories.
    Kisses!

    galerafashion.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Te ozdoby i akcesoria są super! <3 <3 Osobiście nie mam problemów z włosami, są w dobrej kondycji, że tak powiem - ale ostatnio zauważyłam, że najczęściej niszczą mi się końcówki... Ale wystarczy podciąć i jest ok :)
    Pozdrawiam! :D
    http://mirella-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Końcówki właśnie to najsłabsza część włosów ;)

      Usuń
  62. Ja od dwóch lat też bardzo dbam o włosy (moja mama uważa, że mam obsesję na ich punkcie :D).
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dobrze, na pewno będą zdrowsze i dłużej piękne ;)

      Usuń
  63. Od kilku lat regularnie męczę swoje włosy co kilka miesięcy. Na początku było to farbowanie tylko w wakacje, potem zaczęło się rozjaśnianie no i zostało tak do teraz. Ostatnio jednak postanowiłam wrócić do naturalnego koloru włosów u góry (dlatego mam ogromny odrost!) a zajmować się tymi na dole. W sumie, też mam troszkę śmieszkową historię z włosami bo przez długi okres czasu ścinałam je całkiem sama i dopiero teraz oglądając zdjęcia zauważyłam jak strasznie to wyglądało! Wracając do teraz: staram się dbać o włosy i doprowadzać je do lepszego stanu po każdym rozjaśnianiu. Ściąć nie zetnę, chcę zapuścić długie chociaż od komunii nie miałam włosów za piersi. Trochę się tu chyba pogubiłam haha. Sklep znam i wydaje się być bardzo ciekawy!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie wspomina się chwile, gdy uzmysłowiamy sobie jak strasznymi fryzjerami jesteśmy :D sama doskonale się bawię oglądając swoje stare zdjęcia z prób ścinania i podcinania samodzielnie ;)

      Usuń
  64. U mnie włosy są takim moim ,, oczkiem w głowie " - sięgają pasa i nie są zniszczone. Nigdy bym ich nie obcięła ! Fajnie, że dobrze czułaś się w krótszych i pracujesz nad ich wzrostem :D Bardzo fajny post :D

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz też są moim oczkiem w głowie i nie zamierzam ich ścinać :)

      Usuń
  65. Pamiętam, jak w 1kl gimnazjum byłam wielką fanką "Brzyduli" oglądałaś? I po przemianie Ula miała krótkie włosy. W pewnym momencie powiedziałam, że ja też tak chcę! I z pięknych, grubych włosów stały się krótkie. Tak bardzo bym chciała wrócić do tamtych włosów. Były takie idealne. A teraz tak powoli rosną. Czekam, aż będę mieć długie. Ale chyba każdy ma fazę na obcięcie włosów. Ja też nigdy nie prostowałam włosów, ani nie kręciłam (oprócz okazji). Nigdy nie malowałam i nie mam zamiaru. Ale i tak miałam trochę zniszczone. Nie lubię opasek na głowę. Zawsze było mi nie wygonie.
    Pozdrawiam kochana :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie oglądałam :D ale wiem, że każdy w pewnym okresie chce ściąć swoje włosy :)

      Usuń
  66. Ciekawy post :) Ja włosy już dość długo zapuszcza i są naprawdę długie :) Wszyscy mi mówią, że mam śliczne włosy i też takie chcą, ale zastanawiam się nad obcięciem :/

    Zapraszam do siebie:
    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze przemyśl tą decyzję, niby włosy zawsze odrosną ale smutek po ścięciu pozostaje.

      Usuń
  67. Też bym chciała mieć obsesję na punkcie swoich włosów... A ja ciągle z czupiradłem na głowie;-P

    supermama-z-klasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha, może czas pójść do fryzjera? Często on zaczepia w nas hopla o włosach :)

      Usuń
  68. Ja teraz do matury nie mogłam obcinać włosów, taki przesąd :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  69. I loved extents of hair and a lot more hair bows . I love the diversity in the arches .

    http://renatacaline.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  70. ja mam długie włosy ale za to strasznie zniszczone , a żal mi je podciąć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, mi też żal ścinać moich długich włosów ;)

      Usuń
  71. Essa loja é tudo de bom amei os cabelos que ganhei
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    OdpowiedzUsuń
  72. Fajny asortyment ma sklep! :) Ostatnio myślę nad zakupem lokówki.www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie postanowiłam taką sobie nabyć ;)

      Usuń
  73. też mam 'chopla' na punkcie swoich włosów;)
    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. This brand is so great! I have its flat iron and I'm really happy with it :)

    xoxo ❤
    Melania | modeintechnicolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja w sumie oprócz używania szamponu nie robię nic z włosami. Oczywiście, czeszę je góra dwa razy wciągu dnia. Nie używam suszarki. Śpię z mokrymi. Nie prostuję. Nie kręcę.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest najlepszy sposób na zdrowe włosy :)

      Usuń
  76. Moje włosy nie dość, że są zniszczone to jeszcze wypadają ;)

    ems-watson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie dobrze, trzeba pomyśleć może o jakiś tabletkach :/

      Usuń
  77. Ja również ostatnio ścięłam jakieś 10cm włosów, okropnie zniszczone po prostowaniu i farbowaniu niestety :) Poklikałam w linki :)

    >zapraszam, dopiero zaczynam<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, takie zabiegi bardzo niszczą włosy :/

      Usuń
  78. How beautiful! My sister really likes to use hair extension too, I think I should recommend that website to her :)

    xoxo,

    |CHELSHEAFLO NEW POST|

    |INSTAGRAM|

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja regularnie podcinam końcówki. Chociaż był taki czas kiedy obcięłam ponad 15 cm :p
    Ciekawy post!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już dawno nie obcinałam końcówek, są poniszczone ale jeszcze staram się je naprawić ;)

      Usuń
  80. ja swoje włoski zapuszczam

    OdpowiedzUsuń
  81. Ile komentarzy, łooo matko - zanim dojechałam na sam koniec, to przewijałam i przewijałam :P Załóż disqus, będą ludzie wiedzieć, czy odpisujesz i co tam w trawie piszczy :)
    Co do przedłużeń... kiedyś kupiłam komplet clip in do moich włosów i szczerze mówiąc - miałam mega problem, żeby samej to sobie zainstalować, skończyło się tym, że leżą pod lóżkiem i się kurzą (w opakowaniu:P) a 70f poszło do kosza :( CHyba najlepiej miec własne piękne włoski :) Ściskam :* dravska.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym się zgodzę, lepiej mieć własne włosy ;)

      Usuń
  82. Ja jakiś czas temu poszłam do fryzjera i mam obcięte włosy :)
    Pozdrawiam ciepło! passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lato krótka fryzurka jest najwygodniejsza ;)

      Usuń
  83. its just amazing to have some extensions. I love to try some too.
    New Post on my blog, do drop by soon ,<3
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    OdpowiedzUsuń
  84. Również mam prawdziwą obsesję na punkcie swoich włosów. Testuję masę odżywek, szamponów, olejków, maseczek i innych specyfików. Zauważyłam, że choć moje włosy sięgały mi prawie pupy, są okropnie zniszczone, dlatego też postanowiłam je ściąć. Poprosiłam moją fryzjerkę, aby skróciła je o 1cm... Niestety, fryzjer jak to fryzjer... Pozbyłam się 10cm włosów! Naprawdę było to dla mnie traumatyczne przeżycie, jednak niektórzy uważają, że przesadzam. W zasadzie po przeczytaniu Twoje postu, troszkę się uspokoiłam, ponieważ tak jak mówisz... dam włosom odpocząć, zregenerować się. O tym sklepie niestety, ale nigdy nie słyszałam. Zaraz na niego chętnie wpadnę i poszukam czegoś ciekawego.
    Tak na marginesie, chciałabym powiedzieć, że często odwiedzam twojego bloga i dziewczyno, jesteś cudowną osobą. Życzę Ci jak najlepiej i dalej twórz. :)
    Aguuuszka-klik!☼

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam z doświadczenia to, jacy fryzjerzy potrafią być okrutni. Dlatego zawsze od razu zaznaczam- Zero ścinania! jeżeli chcę podciąć końcówki, robię to sama ;)

      Usuń
  85. Bardzo fajny post :) wcześniej nie słyszałam o tym sklepie i chętnie go sprawdzę :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://camodja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam, naprawdę ciekawy sklep ;)

      Usuń
  86. Jakby mi ktoś obciął włosy pod skos to chyba bym się zapłakała:D Ale miałam dosyć podobne zdanie i kiedyś mocno skróciłam włosy, oczywiście później bardzo żałowałam bo w moim przypadku lepiej jest skracać mniej, a częściej.
    Sklep ma ogromny asortyment, nie wiedziałabym co wybrać:D

    OdpowiedzUsuń