piątek, 6 maja 2016

Openbox, win and mail cooperation.

Hej!
Witam was słonecznie i ciepło!
Dzisiaj będzie post, jakiego jeszcze nie było. Openbox. Pierwszy na tym blogu, ale jeżeli wam się spodoba, nie ostatni. Ten konkretny nie będzie zbyt długi, dopracowany i profesjonalny. O kilku sprawach muszę jeszcze dziś napisać, a nie chcę by mój wpis wyglądał jak maturalne wypracowanie ( z pozdrowieniami dla maturzystów! pochwalcie się jak wam poszło :) )


Sprawa pierwsza: Openbox with markoweobuwie.com.pl
 
Ostatnio chwaliłam wam się, że zajęłam drugie miejsce w konkursie zorganizowanym przez markoweobuwie.com.pl na "wiosenną stylizację". Przede wszystkim dzięki wam, bo to WY oddawaliście na mnie głosy. Nagrodą było 250 zł na wykorzystanie w sklepie i zakup wybranego, dowolnego obuwia. Chciałabym wam dzisiaj pokazać, co zamówiłam.
http://markoweobuwie.com.pl/buty-damskie/2931-kalosze-mc-arthur-c15-f-zp-05-bk.html?search_query=kalosze&results=14 

http://markoweobuwie.com.pl/buty-damskie/5843-polbuty-big-star-u274860.html?search_query=big+star&results=130 


http://markoweobuwie.com.pl/buty-damskie/6161-trampki-big-star-u274861.html?search_query=big+star&results=130 
Po kliknięciu w obrazek, przeniesiesz się na stronę Markoweobuwie.com.pl
Nie byłabym sobą, gdybym całą wygraną przeznaczyła tylko na swoje zachcianki. To bardzo samolubne. Suma, którą wydałam na te trzy pary to 195.90 czyli zostało mi jeszcze 54.10. Za pozostałą część nagrody kupiłam buty mojej mamie i najmłodszej siostrze mojego chłopaka, która bardzo pomogła mi w wygranej. Buziaki Elwira

Tak o to zamówione buty wyglądają na nodze. 
 Kalosze MC Arthur

 
 Trampki Big Star - Niebieskie

 Trampki Big Star - Czarne

Sprawa druga: Wygrane rozdanie na violaandkasia.blogspot.com

Bardzo lubię brać udział w różnych konkursach (tak btw. jeżeli organizujesz rozdanie lub konkurs, napisz, na pewno się nim zainteresuję). Ostatnio miałam wielkie szczęście. Bardzo ucieszyłam się gdy dostałam maila od Viola&Kasia z gratulacjami i informacją, że wygrałam w organizowanym przez nie rozdaniu. Pochwalę wam się teraz, jakie cudowne nagrody dostałam!
Książka "ABC Moich uczuć"- bardzo sławna, kreatywna książka do wypełnienia samemu. Od dawna chciałam kupić coś podobnego.
Pudrowy różowy portfelik- śliczny drobiazg.

Wspaniałe prawda?
Zapraszam was na cudownego bloga tych dziewczyn. Obie są naprawdę kochane.

Sprawa trzecia: Mail od ozspecials.com.

Nie tak dawno napisał do mnie sklep (w zasadzie nie sklep a jego internetowy, marketingowy przedstawiciel, a przynajmniej tak myślę) z propozycją nawiązania współpracy. Na różne propozycje jestem zawsze otwarta i nie widzę nic złego we współpracach prowadzonych na blogach- dlatego się zgodziłam. Moim, standardowym obowiązkiem, było stworzenie Ozspecialsowej wishlisty.
                                ♡                              
 Pod serduszkami (tymi powyżej ↑) ukryte są linki, prowadzące na stronę:
 Ozspecials
To właśnie moja wishlista.
Jeżeli jest tu ktoś, kto nie wie co słowo "wishlista" oznacza, już tłumaczę. Jest to zbiór (lista) rzeczy, produktów, które chciałoby się mieć, lub zamierza się kupić (wish;życzenie) -to moja własna definicja.

Wybrałam 30 najlepszych, moim zdaniem, ubrań z całego asortymentu sklepu. Wiadomą sprawą jest, że gusta są różne, ale jak już pisałam- to moja wishlista.

Żeby was zachęcić do klikania- bo to jest moim zadaniem podczas tworzenia wishlisty, zorganizuję mały konkurs.

Konkurs 

Serduszek, w które należy klikać jest łącznie 31, kiedy to linków prowadzących do ubrań jest 30. To jedno serduszko-niespodzianka prowadzi do pewnego gifa. Kto pierwszy go odnajdzie i opisze co na tym gifie się znajduje, zostanie wyjątkowo polecony w następnym poście

oraz

polecę max 15 osób/blogów, które klikną w przynajmniej dwa serduszka i podadzą nazwę ubrania, które pod tymi serduszkami się znajdowało. Żeby nie było za łatwo, nazwy nie mogą się powtarzać. Tak więc jeżeli osoba wyżej wylosuje np. "flower dress" i wpisze tą nazwę w komentarzu, ty tej nazwy nie możesz już wpisać. ( Proszę też o podanie tylko dwóch nazw! Nawet jeżeli klikniesz w większą ilość serduszek) Wiecie o co chodzi? Świetnie, zaczynamy!

Miało być krótko- wyszło jak zawsze :D
Ayuna nie byłaby sobą, gdyby się nie rozpisała. Dlatego już kończę i nie przedłużając, kocham was czytelnicy

  Mój instagram: hi_ayuna
Kontakt: neko_chan@vip.onet.pl

127 komentarzy:

  1. Gif jest w 9 serduszku :D Poklikałam i gratuluję wygranych w konkursach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne butki :)
    poklikane,prosze o to samo u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikałam we wszystkie serduszka, a co tam :) Pod 10-tym serduszkiem urzekła mnie szara bluzeczka z tymi ozdobnikami, a pod 18-tym przy mojej miłości do Batmana ta pudrowo-różowa koszulka z nietoperkiem :D I gratuluję wygranej w konkursach :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy polecony blog w kolejnym poście :)

      Usuń
  4. Gratuluję wygranej w konkursach, jeśli chodzi o gifa to jest to tańczący człowiek na fioletowym tle :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Super że udało ci się wygrać ! :)Drugie buty świetne :) Poklikane :* Pozdrawiamy http://agssymi.blogspot.is

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty z Big Stara są świetne :) gratuluję wygranej!
    Pod 5 serduszkiem kryje się sukienka z numerkiem 98, a pod 25 czarno-biała sukienka.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugi polecony blog w następnym poście :)

      Usuń
  7. śliczne buty ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post dear! Cool shoes ;)

    P.S. I follow you on instagram
    P.P.S. You have stunning photos ♥


    allKatie - new post is up!

    OdpowiedzUsuń
  9. aww awesome post!! love your shoes <3
    xx
    http://rockmyboots.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Ci wygranej w konkursie, oraz propozycji współpracy z Ozspecials!
    Co do Twojego konkursu znalazłam Celeb Bandage Dress w 30 i White Lace Floral Layered Sleeveless Dresses w 31 :3
    ratilcia-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeci polecony blog w następnym poście :)

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Women39s Summer T-shirt Lovely Bat - nawet bardzo lovely :*
    Vibe With Me Print Punk Rock Graphic Tees - cudo :)
    Masz mnóstwo szczęścia. Ja nigdy nie wygrałam niczego, choć starałam się jak mogłam, ale może kiedyś szczęście i do mnie się uśmiechnie. Śliczne Big Stary, czarne zdecydowanie w moim guście, pasują do wszystkiego ;)
    Pozdrawiam, kochana :*

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czwarty polecony blog w następnym poście :)

      Usuń
  13. Ciekawe ubrania! Chyba wszystko poklikałam.
    Pozdrawiam ciepło :) passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje wygrania w konkursie i rozdaniu. Najbardziej podobają mi się buty z big star, a co do serduszek to ja trafiłam na: Cat Pocket Women T-shirt i Patchwork Casual Cocktail Party Dress.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piąty polecony blog w następnym poście :)

      Usuń
  15. Mnie urzekła sukienka Summer Sleeveless Casual Fit and Flare Sleeveless Mesh Women White Chiffon Dress, ten krój jest genialny! Dodatkowo skusiłabym się na zestaw Celeb Bandage Dress 2 Piece Set Party Dresses, który wygląda bardzo seksownie :)

    Na swoim blogu organizuję konkurs, także możesz zaglądnąć i jak Ci się spodoba wziąć udział :)

    Gratuluję współpracy, życzę Ci, żeby Twój blog się rozwijał z dnia na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szósty polecony blog w następnym poście :)

      Usuń
  16. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wygranej :) podobają mi się najbardziej kalosze Mc Arthur :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję i super fotki :)

    Z przyjemnością obserwuję! :)
    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne są te trampki. Uwielbiam takie na lato! Śliczne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsze ♥ - Plus Size Sexy Women Summer V Neck Bodycon Casual Party Evening Short Beach Mini Dress
    Drugie ♥ - Casual Summer Dress Lace-up Hollow Out Fashion Mini Dress
    Śliczne ubrania wybrałaś =D
    Również napisała do mnie ta firma :) Mają świetny asortyment!
    Piękne buty =D
    Gratuluję wygranej ♥
    Pozdrawiam!
    http://allilove-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siódmy polecony blog w następnym poście :)

      Usuń
  21. Całkiem fajne buty :D
    Spodobało mi się kilka rzeczy z twojej wishlisty. Wydaje mi się, że mamy podobne gusta XD
    Czekam na kolejny post i serdecznie pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Nice look and the shoes look really cool. Thank you for your lovely comment, of course we can follow each other. I'm starting now :-) xo
    http://www.hollylovespaul.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję wygranych, buciki są świetne! I bardzo miło z Twojej strony, że podzieliłaś się wygraną z bliskimi :) i do tego świetna wishlista *.*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Buty są świetne. Bardzo mi się spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne buty wybrałaś!! :)) Co do wishlisty to kliknęłam we wszystkie serduszka! :* ALe jak kazałaś piszę ceny tylko dwóch rzeczy, które chyba najbardziej mi się spodobały ;D
    Sukienka w kolorowe piórka - 7.02$
    Koszula w kolorze pudrowego różu ze wstawkami białej koronki - 9.99$

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ósmy blog polecony w następnym poście :)

      Usuń
  26. Śliczne produkty wybrałaś, zdecydowanie godne kupna i ceny bardzo niskie ;)

    Gratulacje dwóch wygranych!

    mvrcelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę, że się poszczęściło. :) Gratuluję!
    Świetne trampki i portfelik!

    fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Kalosze to by się przydały, bo za oknem ciągle pogoda w kratkę.
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne te trampki, fajnie wyglądają :)
    Kalosze również pięknie się prezentują! :)
    clauditta-blog.blogspot.dk

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudne rzeczy ♥♥ Kliknęłam wszystkie
    12-serce koszula z kotkami ♥ urzekła mnie
    15-crop topy ♥ Chyba kupię ten z Pikachu ^.^

    http://life-of-a-wild-teenager.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewiąty blog polecony w następnym poście :)

      Usuń
  31. lovely shoes!
    following you now
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  32. wow naprawde sporo butow kupilas za te 250 zl! Myslalam, ze moze z jedna, dwie pary kupisz, a tu az tyle! Tanio! Tez ostatnio mi sie farci i wygrywam w roznych fajnych konkursach :p fajna sprawa.
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Nice post

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. ciao cara sono già una tua seguace, bello il maglione

    OdpowiedzUsuń
  35. gratulacje wygranego konkursu, mi się bardzo rzadko zdarza cokolwiek wygrać...:D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochana pamiętam, że zawsze klikałaś u mnie w linki, więc odwdzięczam sie tym samym :) Kliknełam w pierwsze 10 serduszek :)


    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/05/nowosci-czyli-o-udanym-zamowieniu-z.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za poklikanie w linki - bardzo chętnie ci się odwdzięczę tym samym, więc jeśli będziesz chciała mojej pomocy - pisz śmiało :)

      Zostawiam również obserwację i czekam na nowe posty, miłego dnia :)

      Usuń
  37. I love the black booties!
    Amazing post :)


    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję wygranej w konkursie, a także współpracy, która jest miłym dodatkiem w blogowaniu!:)
    Cieplutko Cię pozdrawiam, życzę mnóstwa sukcesów, a także zapraszam do siebie, jednocześnie zachęcając do stałej obserwacji!☼
    Aguuuszka-klik!

    OdpowiedzUsuń
  39. Great Post! Cute Pics :)
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję zwycięstw i współpracy :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. King Queen 01 Funny Letter Print Couples Leisure T-shirt
    Long Sleeve Lace Tops Summer Casual Shirt Tops Blouse

    4kajko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziesiąty post polecony w następnym poście :)

      Usuń
  42. Gratuluję wygranej :) Bardzo miło z Twojej strony, że kupiłaś też buty dla swoich bliskich.
    Ciekawi mnie jak wypadnie ta współpraca.
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  43. jak zadowolona to świetnie! :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Kalosze są cudowne! Śliczne zdjęcia!
    Powodzenia we współpracy :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne kalosze, właśnie się czaje na podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny post i super buty :)

    Zapraszam do siebie, miło mi będzie jak zaobserwujesz:
    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Jeśli chodzi o buty- dokonałaś super wyborów! Uwielbiam twoje kalosze!

    supermama-z-klasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Kliknęłam we wszystkie linki! 6 (chyba) serduszko to biała sukienka a 10 szara koszulka! Mam nadzieję, że wyżej w komentarzach nie znalazły się te rzeczy :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedenasty post polecony w następnym poście :D

      Usuń
  49. Wow, those shoes are awesome, especially the sneaker one :) Nice shot!

    xoxo,

    |CHELSHEAFLO NEW POST|

    |INSTAGRAM|

    OdpowiedzUsuń
  50. Chętnie sprawiłabym sobie podobne kalosze. Są urocze! Pozdrawiam ciepło, buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  51. Strasznie podobają mi się te kaloszki. Wyglądają bardzo ładnie.
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Beautiful post, dear! Great pcs and the shoes are fantastic!

    lejlaleca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Pierwsze buty genialne :)

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  54. Nigdy nie byłam przekonana do kaloszy. Ale w tych się po prostu zakochałam! *-* Wyglądają cudownie. Big Stary również- piękny odcień granatu i czerni :) Gratuluję wygranej w konkursie :D Nagrody bardzo ciekawe.
    Pozdrawiam kochana ;**

    https://nigdy-nie-dorastac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. swietnie dopasowane rzeczy;)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie http://justemsi.blogspot.com/ i na mojego instagrama ;3 bedzie mi bardzo milo!

    OdpowiedzUsuń
  56. Congratulations! Love the wallet, it's so nice :)

    xoxo ❤
    Melania | modeintechnicolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Super! Gratuluję wygranej! :) Fajnie jest wygrywać i brać udział w konkursach :) Mnie ostatnio też się udało w jednym :) Fajne kalosze - jeszcze nie spotkałam się z kaloszami krótkimi! :) Pozdrawiam Cię wiosennie Ayunko! :* draVska.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluję wygranej i współpracy:) supee zdjęcia :*. Kliknęłam w koszulke Cut but psycho i catwoman coś tam tshirt:)
    Pozdrawiam!
    I zapraszam do mnie na nowy post:)
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratuluje wygranej kochana! Uwielbiam cie! Przy okazji zapraszam do mnie
    Tyburskajuliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Olá,
    Eu vim retribuir e agradecer a sua visita em meu blog.
    Fiquei muito feliz,também quero dizer que seu blog é maravilhoso e estou seguindo para acompanhar suas postagens.

    www.estilosamorena.com

    beijos!

    OdpowiedzUsuń
  61. Uwielbiam takie posty! a te pierwze buciki są naprawde super! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Repaying the visit, I loved here.
    Very cool to have a colleague in another country. :)
    Kiss, success!

    Blog Amanda Passos

    OdpowiedzUsuń
  63. świetne zdj i mega post :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  64. Fajny post i super zdjęcia :*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. I've come to return the visit and I'm already following you , your blog is beautiful
    Kisses :**

    OdpowiedzUsuń
  66. Nie słyszałam o takim czymś jak openbox, pierwsze widzę u Ciebie ale mi się podoba :) Szkoda, że nie pokazałaś lepiej butów bo słabo widać

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Hello! What a beautiful blog, i'm following you :)

    vintage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Hello...
    ♥ I loved your blog...

    Pinkiss
    by; Renata Princess ♥

    http://renataprincess2.blogspot.com.br
    .¸¸.•.¸¸.•.¸¸.•.¸¸.♥•.¸¸.•.¸¸.•.¸¸.•.¸¸.•.¸¸.•.¸¸.•.¸¸.

    OdpowiedzUsuń
  69. Belas imagens lugar maravilhoso, tenha um final de semana abençoado.
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    OdpowiedzUsuń
  70. Great post ♥
    Beijos
    yeahvouarrasar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Hey! Your blog is amazing! and so its your boots! I lov it!

    Blog: Talo de Maçã |Fanpage |Instagram

    OdpowiedzUsuń
  72. gratuluje wygranej w konkursie! :) a butki świetne!

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Lovely shots! I adore your sweater, it's so cute! Gave you a follow on GFC :D xx

    elizabeth ♡ ”Ice Cream” whispers Clara | (lets follow each other on bloglovin or instagram)

    OdpowiedzUsuń
  74. O kurczę, ile wygranych! Świetne buty wybrałaś, i super, że pomyślałaś też o innych :D Piękne zdjęcia :3
    Gratuluję propozycji współpracy ;) Ja też nie widzę w nich nic złego. Oczywiście uczciwie poklikałam (ale nie biorę udziału w konkursie ;))
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. I loved these shoes , sorry that does not have them here in Brazil. I loved your blog and I'm following you . If you want to come to my blog and follow me also ... be welcome .

    http://renatacaline.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  76. ooo ale super. Gratuluje, buty bardzo ładne :*

    http://wchojnacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Fajne rzeczy wygrałaś :) Teraz dużo się słyszy o tym sklepie.
    Pozdrawiam ciepło! passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. loving all the shoes :)

    http://allornothing-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  79. Zazdroszczę wygranej, zwykle biorę udział w wielu konkursach, jednak wygrałam raptem parę razy w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Gratuluję wygranych ! To bardzo miłe z Twojej strony, że obdarowałaś prezentami również mamę i siostrę chłopaka. Buciki są świetne ! Ja niestety do konkursów nie mam szczęścia, ale być może kiedyś się to zmieni. ;)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  81. Świetnie, że wygrałaś w tym konkursie na stylizację. Za tą kwotę zamówiłam naprawdę sporo butów. Mnie się najbardziej podobają półbuty te pierwsze. Urocze jest również to, że część nagrody przeznaczyłaś na mamę i na siostrę swojego chłopaka - bardzo miły gest.

    http://kochamcieanonimowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Hi dear! Thanks for your comment on my post. Of course we can follow each other.I´m following already on G+ ;)
    I like your wishlist! xo
    http://cocojeans.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  83. Super zdjęcia ;) podobają mi sie;) Gratuluję drugiego miejsca ;)
    Ps Mogę prosić o kliknięcie w ostatnim poście? Bardzo mi pomożesz;) Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  84. Hi!! Lovely post!
    Kisses. ❤
    http://www.amordeluaazul.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  85. Kalosze przypominają bardziej sztyblety, które noszę, gdy jeżdżę na koniu :)
    Super fotografie, buty z BigStar'a też zadziwiają.
    http://blackcoffe-julia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Masz świetny blog. Obserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. Great items. I love the shoes.
    I'm following you on gfc.
    Kisses!

    galerafashion.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Poklikałam i gratuluję współpracy :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Hello!! Your blog is very nice..so, I following you now (n. 1479). Follow me back please? Have a nice day, Kisses

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  90. Seguindo o blog,ótimo post!
    bjs
    http://www.pinkbelezura.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Nice shoes . Love the way they all look on u /
    New post on my blog . Do drop by soon <3
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    OdpowiedzUsuń
  92. Wonderful blog! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. Piękne są niektóre rzeczy!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  94. Nice post

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. swietne zdjecia ;) gratuluje nawiazania wspolpracy ;) najbardziej z tego postu podobaja mi sie twoje kalosze, sa przepiekne ;) pozdrawiam

    w wolnej chwili zapraszam na mojego bloga http://justemsi.blogspot.com/ i do obserwowania mnie na instagramie (za wszysciutko sie odwdzieczam <3)

    OdpowiedzUsuń
  96. Gratuluję wygranych oraz współpracy. ;]
    http://capigliatura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  98. gratuluję nawiązania współprac :D
    poklikałam :)

    ulciiakblog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  99. Gratuluję wygranej, świetne rzeczy dostałaś! ;)
    A co do współpracy, mega zazdro! Do mnie jeszcze nigdy taki sklep internetowy nie napisał, może kiedyś się uda. Bardzo bym chciałaaa!
    Kliknęłam w kilka linków, a dwa o których mogę napisać toooooo Floral Print Tee Tops Patchwork T-shirt taka biała koszulka z kwiecistymi motywami na ramionach iiii Casual Cartoon Pattern Vest Summer Sleeveless Crop T-shirt krótki crop top w bajkowe wzory: pikaczu , dragon ball. Mam nadzieję, że załapałam się w tych 15 do polecenia<3
    Pozdrawiam Cię kochana! Powodzenia w dalszym blogowaniu. Z ciekawości wbijam na Twojego Insta! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. link do mnie to: neverwithoutglasses.blogspot.com :)

      Usuń
  100. Kaloszki bardzo mi się podobają :) oczywiście poklikane
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  101. buty bardzo mi się podobają :3 aż ciężko mi zdecydować które najbardziej :3
    ojejku, portfelik jest przesłodki *.* chciałabym taki :3
    z ozspecials też nawiązałam współpracę i czekam na paczkę :)
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń