poniedziałek, 30 maja 2016

Smell senses.

Hej!
Od zawsze otaczałam się zapachami. Kocham je. Uwielbiam wszelkiego rodzaju pachnące kosmetyki, pachnące saszetki i ozdoby, kwiaty- które zawsze muszę mieć w swoim pokoju. Nie powinno więc dziwić, że postanowiłam mieć dużą kolekcję najpopularniejszych zapachowych świeczek- yankee candle. W dzisiejszym poście kolejna recenzja mojego zakupu.



Dzięki współpracy, którą nawiązałam z goodies.pl
  
mam możliwość na powiększanie swojej kolekcji, nie dużym kosztem. Świeczka, o której dziś będę pisać jest moją czwartą zdobyczą (może i mam ich mało, ale każda kolekcja zaczynała się od jednej rzeczy), ale najpierw pokażę wam (lub przypomnę) co już zakupiłam.

Yankee Candle- Pink Grapefruit

moja recenzja: KLIK

link do świeczki na stronie: KLIK

 

Yankee Candle - Lemon Lavender

moja recenzja: KLIK

link do świeczki na stronie: KLIK 

 

Yankee Candle - Soft Blanket

moja recenzja: KLIK

link do świeczki na stronie: KLIK

 

oraz 


Yankee Candle - My serenity

link do świeczki na stronie: KLIK 

Moja recenzja:

Zapach świeczki opisany jest jako: " Sampler z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu słodkich gruszek i orzeźwiających pomarańczy z dodatkiem tropikalnych kwiatów oraz subtelnego piżma."

Jeżeli sama miałabym opisać jej zapach, w życiu nie zgadłabym co się w nim znajduje. Najbardziej chyba wyczuwalna jest gruszka. Chodź ciężko jest mi opisać zapach, bez wątpienia ten typ jest moim ulubieńcem. Idealnie wkomponował się w klimat lata. My Serenity ląduje na podium mojej listy ulubionych zapachów. Poza najważniejszym walorem tej świeczki, My Serenity pięknie się prezentuje. Ma delikatny blado żółty kolor. Bardzo podoba mi się zdjęcie, medytującej osoby na tle wieczornego (lub porannego) jeziora. Sama fotografia, podobnie jak zapach, bardzo odpręża więc My Serenity otrzymuje dzisiaj ode mnie dwa plusy. Jeden, za idealną kompozycję zapachów, drugi, za proste, ale naprawdę piękne zdjęcie.

Oczywiście muszę się pochwalić, dostałam od goodies dwie landrynki w paczce! To taki miły gest, który bardzo mi się podoba. Firma wraz ze świeczką wysyła landrynkę, z napisem "słodkiego dnia" czy to nie świetne? Zawsze poprawia mi to humor, bo czuję się naprawdę ważnym klientem ;)



 Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa.

Na dziś to tyle. Piszcie czy kupujecie Yankee Candle? Macie jakieś zapachy w domu? Jak tak to jakie? Jakie polecacie?

  Mój instagram: hi_ayuna
Kontakt: neko_chan@vip.onet.pl
 Kocham was czytelnicy

P.S.

Już 4 Czerwca we Wrocławiu:
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/s843x403/11063419_593849390764011_8724496829109818850_o.jpg
Najbardziej kolorowa impreza! Kto będzie? Może uda nam się spotkać :)
link do wydarzenia na fb: Klik

172 komentarze:

  1. wygląda pieknie :)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę prezentuje się ładnie. Głownie przez tą fotografię :)

      Usuń
  2. Ja uwielbiam tego typu swiece.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno pięknie pachną! Uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie! Chodź jedne bardziej mi się podobają, drugie mniej, gwarantuję że są warte swojej ceny ;)

      Usuń
  4. Kocham świece, a grejpfrutowa musi pachnieć idealnie. Kochana podziel się zapachem! Masz super pomysł na prezentowanie zdjęć brokat i te sprawy - świetne zdjęcia :D

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/05/kwiecieniuszki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie da się zapachu wysłać pocztą, w tedy mogłabym się ze wszystkimi podzielić :D ta grejpfrutowa pachnie jak grejpfrut. Dziękuję, cieszę się, że podoba Ci się moja artystyczna żyłka :)

      Usuń
  5. Oh, so lovely! Candles are for sure my fav topic) I ahve some grapefruits scented now!

    kireikana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. These candles are truly miraculous, come on I love all the candles :) grapefruit is very refreshing :)

      Usuń
  6. Nie mogę zdecydować, którą ze świeczek kupić jako pierwszą ;D
    Bardzo kusi mnie ta lawendowa :) Nie przepadam za gruszką, ani jej smakiem ani zapachem.
    Pozdrawiam, kochana :*

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie goodies.pl jest wielki wybór świeczek, czasem można trafić też na promocje i zamiast zapłacić 10zł zapłacić 8zł :) Na pewno znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
  7. Uwielbiam świece. Tworzą niezwykły klimat oraz nastrój w każdym pomieszczeniu ;)
    Z tej firmy nie miałam żadnej świeczki. Podobają mi się Twoje zdjęcia w tym poście. A szczególnie to, że każdą świeczkę ukazałaś z innym rekwizytem.
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chodź nie jestem najlepszym fotografem, staram się jakoś urozmaicać zdjęcia na blogu :) nie zawsze mi to wychodzi, ale mówią że trening czyni mistrza ;)

      Usuń
  8. Ja jestem totalną świeczkomaniaczką :D Z Yankee na pewno bym na pierwszy rzut wybrała Lemon Lavender :) Obecnie w moim pokoju mam standardowo świeczki z Ikei, również lawendowe :D Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak samo jak ja, piątka! :D Mogłabym mieć ich całą szafę i nadal byłoby mi miało ;)

      Usuń
  9. pinki grejfrut i soft blanket świetnie pachnie miałam i zakochałam się w nich Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię świeczki, choć przyznaję, że nie mam ich wiele. Coraz bardziej mnie zachęcasz do wypróbowania tych świeczek i kto wie, może niedługo się skuszę. Jeśli chodzi o festiwal kolorów to ja do Wrocławia na pewno się nie wybieram. Trochę mam daleko, jakieś 8,5 godziny, ale ucieszyłabym się, gdyby w tym roku po raz pierwszy udało mi się być na tym festiwalu w Rzeszowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam za wiele, ale jestem pewna że to szybko się zmieni ;) cieszę się, że Cię zachęcam ale podkreślam, że każdy zakup należy przemyśleć. Szkoda, że masz tak daleko do Wrocławia, po cichu liczyłam, ze może uda nam się spotkać ;) tak czy inaczej, cieszę się że z nami jesteś :)

      Usuń
  11. ślicznie wyglądają, a jak cudnie muszą pachnieć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachną świetnie, intensywnie i długo, ale nie na tyle intensywnie, by zapach przeszkadzał :)

      Usuń
  12. Uwielbiam świece <3 te twoje muszą pchnieć nieziemsko <3//Sohee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Soft Blanket i My Serenity są najcudowniejsze :)

      Usuń
  13. Mam wosk z yankee candle :) Natomiast na festiwalu byłam tyle, że w Warszawie :) ! Świetny festiwal !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, jedna z najlepszych imprez ever! W zeszłym roku byłam w Poznaniu, teraz czas na Wrocław :)

      Usuń
  14. kocham yankee candle, mam chyba ze trzydzieści wosków, ale tylko dwie świeczki. Szanuję ich firmę za intensywność zapachów - często muszę wygaszać tlight bo po prostu pachnie zbyt intensywnie. My serenity zakupiłam kilka tygodni temu i także jest to jeden z moich ulubionych zapachów.
    nataliatarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, że intensywność zapachu to bez dwóch zdań zaleta firmy, dlatego tak bardzo zależy mi na uzbieraniu pokaźnej kolekcji tych świeczek, jednak brak mi funduszy, by zakupić wszystkie od razu ;)

      Usuń
  15. Super sprawa! Ta nutka na pewno by mi się przydała! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pewnie ślicznie pachną wiele o nich słyszałam :*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bez powodu dużo się o nich mówi, są tak popularne bo są naprawdę dobre ;)

      Usuń
  17. Nigdy nie miałam świeczek Yankee Candle.
    Może kiedyś kupię .
    Zapraszam do mnie :
    http://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam, kiedyś musi być ten pierwszy raz ;)

      Usuń
  18. I love candles

    xx LL

    www.lalouuula.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I also love them, most scents of citrus :)

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Kiedyś musi być ten pierwszy raz ;)

      Usuń
  20. Świece naprawdę ciekawie się prezentują i z całą pewnością mają piękny zapach *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
  22. Ma na pewno ciekawy zapach
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma ciekawą kombinację zapachów, które ciężko odgadnąć ;)

      Usuń
  23. Musi to być naprawdę ładny zapach :) Mi podoba się bardzo zapach "Water aloe" ( jakoś tak), chyba wcześniej też już o nim pisałam pod którymś z Twoich postów. Jest naprawdę fajny na lato, bo ma mega orzeźwiający zapach. Masz może go? Jak nie, to polecam =D
    Powodzenia we współpracy z firmą ♥ To naprawdę miło z ich strony, że przysłali te landrynki =D
    Czekam na kolejne posty!
    Miłej zabawy na festiwalu kolorów! ♥

    http://allilove-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie mam "Water aloe" ale już czytałam co nie co o tym zapachu i na pewno za którymś razem go kupię, bo bardzo mnie zaciekawił :) Bardzo dziękuję za polecenie mi go myszko :) dziękuję za cieplutkie słowa!

      Usuń
  24. Pink grapefruit jest swietny na lato, a soft blanket to klasyk :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie wiem, czy kiedyś będzie mi dane przetestować te swieczki, prędzej miniwoski :)/Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze można zacząć od wosku, dla mnie są troszeczkę małe a chodzi mi głownie o walory wzrokowe, niż zapachowe. kolekcjonuję je bo po prostu pięknie wyglądają ;)

      Usuń
  26. Ja miałam być na festiwalu ,ale akurat plany mi się zmieniły :) A zapachowe świeczki to coś ,co kocham <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com
    Ps. spodziewaj się ode mnie maila, bo urzekł mnie opis Twojej osoby i chciałabym zamienić z Tobą kilka słów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, to naprawdę świetna impreza :) ja również kocham takie pachnące świeczki :) oczywiście, czekam na maila ale jak na razie skrzynka jest pusta ;)

      Usuń
  27. Wonderful blog! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. na pewno piękne zapachy ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. pokażę chyba przez Ż :D ja lubię zapachowe świece niestety nie mogę za długo siedzieć w takich zapachach bo zaraz zaczyna boleć mnie głowa..

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę :D nie zauważyłam, że zrobiłam błąd. Już poprawiam, dziękuję, sama bym nie zauważyła i tak by był i był i był :D mnie też od intensywnych zapachów boli głowa, ale yankee candle chodź pachną mocno i długo, nie są tak intensywne ;)

      Usuń
  30. One pachną obłędnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Od dawna się zastanawiam nad kupnem tych świeczek i chyba muszę się wkońcu zebrać, aby je zamówić :D

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  32. Amazing post

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Sporo tych zapachów, nawet nie miałam pojęcia, że mają tak bogatą ofertę. Ja niestety świeczek unikam, bo jestem wrażliwcem na zapachy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oferta naprawdę bogata, szkoda, ja uwielbiam zapachy ;)

      Usuń
  34. Uwielbiam zapachowe świeczki :) Sama mam trzy, ale z innej firmy :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Właśnie myślałam nad zakupem ładnie pachnącej świeczki ,gdy była zimna zawsze miałam jakieś o zapachu cynamonu a teraz myślę ,że powinnam kupić jeszcze o zapachu lata czegoś co będzie mi o nim przypominało :)) Świetna recenzja ! ♥

    anita-maggda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, myślę że to dobry pomysł :)

      Usuń
  36. Ależ muszą pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  37. I've ever known about this product and My Serenity is quite popular among bloggers right? Would love to try it very soon :)

    xoxo,

    |CHELSHEAFLO NEW POST|

    |INSTAGRAM|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. All yankee candle are very popular among Polish bloggers;)

      Usuń
  38. Wszystkie te zapachy sprawdziłyby się i u mnie! :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również jestem taką zapachową maniaczką ;)

      Usuń
  39. Ta ostatnia wydaje się świetna ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. No szczerze powiedziawszy jestem bardzo ciekawa tego zapachu. Właśnie szukałam czegoś lekkiego i delikatnego na letnie wieczory ☺
    talikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to może być właśnie to, aczkolwiek w bazie sklepu jest pełno niewypróbowanych zapachów ;)

      Usuń
  41. Nothing like a fragrant candle for me too . These must be too good . Thanks for sharing .
    New post on my blog . Do drop by soon <3
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. are really good, they smell lovely and long :)

      Usuń
  42. Uwielbiam świeczki zapachowe <3
    Musi być cudowna!
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam świece, więc z chęcią wypróbowałabym je. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  44. Kurcze wszyscy mają te świece tylko nie ja ! Chyba czas to nadrobić, czy one rzeczywiście są takie super ? :D
    Przemiły blog tak poza tym :)

    zapraszam :)
    http://mswildhead.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są naprawdę :) pomimo tego że są drogie, bo taka 5-centymetrowa świeczka kosztuje 10 zł plus 9 zł przesyłki, to naprawdę jest warta swojej ceny. Pachnie intensywnie i długo ;)

      Usuń
  45. Ja uwielbiam tego typu świece <3 Świetny blog <3
    http://friendsforeverbambino.blogspot.com/2016/05/day-is-just-collection-of-hours.html

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny post, pozdrawiam http://spadajtaato96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. świetnie wyglądają :) pewnie też świetnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja też często nie umiem opisywać zapachów. To ostatnie zdjęcie przypomina mi japońskie klimaty.
    Yankee Candle są zdecydowanie najlepszymi świeczkami, mają bardzo intensywne zapachy ;)
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) milo mi że moje zdjęcia przywołują na myśl Japonię ;)

      Usuń
  49. Te świeczki są genialne!!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. I love these candles, they're amazing :)

    xoxo ❤
    Melania | modeintechnicolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie miałam żadnej yankee candle, więc nijak mogę ustosunkować się do samej recenzji. Powiem tylko, że zdjęcie ze złotym brokatem i kotkiem maneki neko robi wrażenie :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zazwyczaj miejsce mojego Nekusia jest na telewizorze, ale teraz miał szanse pokazać się szerszej publice ;)

      Usuń
  52. Ugh, nie, nie lubię, gdy na świeczce są tego typu zdjęcia ;P W każdym razie ja ledwo co jakiekolwiek zapachy czuje wiec nie zwracam na nie więcej uwagi... i w takie rzeczy nie inwestuje.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, każdy lubi co innego i każdego coś innego interesuje. To tak jak ze smakiem, każdy ma swój ulubiony :)

      Usuń
  53. Medytacja skupieniem na bani swojej jest swoistym. Trzeba jednak należycie spreparować ową chwilę, by feeryczna była. I do tegoż potrzebne zapachy są, które jako most do krain odległych prowadzą. Kadry zasiałaś wykwintne.

    Zapraszam Ciebie do wrót mych!
    http://marcepanowebanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, muszę przyznać że to jeden z najciekawszych komentarzy które dostałam :)

      Usuń
  54. Odpowiedzi
    1. Trzeba w końcu zrobić ten krok w przód :D

      Usuń
  55. Uwielbiam Yankee, zwłaszcza woski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie miałam żadnego wosku ^^

      Usuń
  56. Wow, ale super gest z tą landrynką. Już sobie wyobraziłam ten cudowny zapach, a jaki klimat musi powstać w pomieszczeniu z taką świeczuszką... mmm :)
    Ee tam, 4 świeczki to dużo :D.
    Pamiętam te poprzednie recenzje. Ja też uwielbiam wszelkie zapachy, ale... w sumie nie wiem co ale. Po prostu na razie żadnej świecy nie kupię, mam napiętą listę zakupów i wolałabym do niej nic nie dodawać :v Ale może kiedyś... :D
    Pozdrawiam, miłych wakacji przy blasku i zapachu świecy!

    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gest naprawdę świetny ze strony firmy ;) zgadzam się z tobą, jeżeli masz już napiętą listę świeczki nie są tak pile i zawsze mogą poczekać ;)

      Usuń
  57. No uważaj, Jan Baptysta Grenouille też lubił otaczać się zapachami, miał na ich punkcie fioła i wszyscy pamiętamy jak to się skończyło! ;>

    Zapach ociekającej soczkiem gruszki - kuszące. Może kiedyś sobie sprawię taki pachnący prezencik od Yankee. Jak kupuje świeczki, to raczej te z Caritasu, na Wielkanoc lub Boże Narodzenie. Mają zapach... wosku i wody święconej XD

    KULTURA & FETYSZE BLOG (KLIK!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam edukujące komentarze :D musiałam specjalnie oglądach Pachnidło by zrozumieć jego treść! Bardzo, bardzo dziękuję za przeczytanie mojego wpisu i za komentarz, to dla mnie naprawdę duża satysfakcja, gdy wiem że ktoś dodaje do moich słów coś od siebie ;)

      Usuń
  58. Napewno pachna niesamowicie! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  59. Moja kolekcja świeczek zapachowych jest dość marna i póki co nie spieszę się z jej powiększaniem, bo o tej porze roku mogę spokojnie znosić do domu wszelkiego rodzaju kwiaty, które mi je zastępują. ;) No ale na jesień trzeba się zaopatrzyć w kilka zapachowych cudeniek! Nie mam świeczek z tej firmy, chociaż ta mnie kusi, bo nie byłam jeszcze w posiadaniu żadnej o zapachu gruszki... możliwe, że wezmę ja pod uwagę przy powiększaniu swojej kolekcji świeczek. :) Co do samego posta - bardzo fajna, przyjemna i przejrzysta recenzja. c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim pokoju i świeczki i kwiaty odgrywają ważną rolę ;) dziękuję za ciepłe słowa!

      Usuń
  60. Fajnie, że trafiłaś na kolejną świetną świeczkę. Ja mam jeden wosk z Yankee Candle :)
    Pozdrawiam ciepło!
    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie jestem mało wymagająca, więc wiele "dobrych rzeczy" jest dla mnie rewelacją ;)

      Usuń
  61. uwielbiam zapachy od Yankee Candle. Ja używam tylko wosków. Najbardziej lubię zapach 'Wild Fig' i jeszcze o zapachu białej herbaty ale nie pamietam nazwy;d
    Pozdrawiam, http://magdelblog.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to interesujące na pewno zastanowię się nad zakupem tych zapachów :)

      Usuń
  62. Uwielbiam ich świeczki!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  63. Nie mam ani jednej świeczki z Yankee Candle, ale uwielbiam świeczki zapachowe i coś czuję, że pewnie z tym zapachem bym się polubiła. ;) Chętnie bym go powąchała. ;D Recenzja świetna! :*

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że nie można wysłać zapachu pocztą ;) dziękuję!

      Usuń
  64. Nie mam ani jednej świeczki od tej firmy(?) ale wiele o nich słyszałam, a jako iż kocham świeczki zapachowe, przy pierwszej lepszej okazji muszę ją kupić! :)

    http://millkeyshake01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. W kwiaciarni gdzie pracuje moja mama są Yankee Candle ^.^
    Męskie zapachy są super!
    Zawsze jak do wpadam do niej do pracy to łapię kilka zapachów i wącham je przez jakiś czas jak szalona XD

    Zapraszam
    http://czarny-kotyszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sposób się nie zgodzić ze stwierdzeniem, że "męskie zapachy są super" bo naprawdę są :D

      Usuń
  66. Mam już 3 świeczki, ale może na którąś z tych też się skuszę :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Zapraszam serdecznie do mnie na nowy post! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Uwielbiam świeczki zapachowe. <3
    O tej firmie nigdy wcześniej nie słyszałam.

    Magdalen - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do bliższego poznania jej ;)

      Usuń
  69. it sounds really good!
    kss
    new post: http://tupersonalshopperviajero.blogspot.com.es/2016/06/bioeffect-30-day-treatment-cosmetica-bio.html

    OdpowiedzUsuń
  70. Ło matko, ile komentarzy! :) Jak Ty to robisz?? :P A tak poza tym - jak u Ciebie pięknie i wiosennie i tak świezo, no mega zmiana :) Ciepluchno ściskam! :* www.dravska.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem jak to robię, mam kochanych czytelników :)

      Usuń
  71. robisz piękne zdjęcia *.* a co do śweczek, to też je uwielbiam :) może nie koniecznie yankee candle, bo tych nie miałam okazji przetestować, ale wszystkie inne ogólnodostępne w większości sklepów często goszczą w moim domu :)

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za ciepłe słowa :) świetnie że tak jak ja uwielbiasz świeczki :)

      Usuń
  72. Odpowiedzi
    1. o to świetnie, też bardzo go lubię :)

      Usuń
  73. Muszą świetnie pachnieć ^ ^ Mi się ostatnio w sumie wszystkie świeczki pokończyły i teraz tylko kadzidła palę ;/
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetny post! uwielbiam Soft Blanket :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam na Nowy Post http://camodja.blogspot.com/
    Jeśli masz ochotę na wspólną obserwację to daj znać :) chętnie odwzajemnię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie wymieniam się obserwacjami!

      Usuń
  75. Osobiście to zakup nie na mój portfel, ale jeśli bym dostała to na pewno się ucieszę!
    http://vilolou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy współpracy świeczka nie jest za darmo, ale z dużą zniżką ;)

      Usuń
  76. kocham świeczki;) z yankee candle jak dla mnie są najlepsze;) i lubię też woski
    ulubione moje zapachy to własnie soft blanket i honey blossom;)
    justbasicstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je uwielbiam :) honey blossom muszę koniecznie sprawdzić :)

      Usuń
  77. Kocham świeczkiii *-* Jestem od nich uzależniona :-P Muszę wypróbować te :-P Bo zapowiadają się na cudownie pachnące :-P

    Zapraszam :)

    http://wobiektywienatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do spróbowania, sama jestem uzależniona od tych cudownych zapachów :)

      Usuń
  78. Super post.Kocham świeczki zapachowej zachęciłaś mnie do zakupu tej świeczki xd

    Zpraszam :)
    http://strrrawbery96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Uwielbiam świeczki zapachowe a zwłaszcza jak pachną lawendą. Sama mam taką na biurku której nie zapaliłam od roku, bo służy mi do wąchania :D
    Super post :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym czytała swoje słowa, sama nie palę swoich świeczek. Stoją sobie spokojnie, od czasu do czasu je powącham, w sumie służą mi jako walor upiększający :)

      Usuń
  80. Kocham tak samo wąchać cudne zapachy a te świeczki są mega. Świetny post :)
    Zapraszam do mnie https://t-beyourself.blogspot.com/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  81. Też uwielbiam świeczki zapachowe! Obserwuję kochana i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  82. Uwielbiam wszelkiego rodzaju świeczki zapachowe:)A lawendowa stoi właśnie przede mną :) evelciovelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń