czwartek, 9 czerwca 2016

A wonderful gift.


Dwa wpisy temu, napisałam post promujący dla internetowego sklepu irresistibleme.com, który jest sklepem posiadającym profesjonalne akcesoria do i dla włosów. Można tam znaleźć między innymi sprzęt elektryczny taki jak lokówki, prostownice; kosmetyki oraz akcesoria ozdobne jak wsuwki, spinki i opaski. To tylko dodatki, sklep gównie zajmuje się sprzedażą peruk i doczepianych włosów, które są w stu procentach naturalne. Jeżeli jesteście ciekawi co irresistibleme.com ma w swojej ofercie, odsyłam do tamtego wpisu (KLIK) przedstawiłam naprawdę wiele pozycji i ich ceny. W tamtej notce, zdradziłam wam, że nawiązałam z irresistibleme.com współpracę, ale nie zdradziłam co za nią chciałam otrzymać. W zasadzie, dla mnie samej cała ta współpraca była zaskoczeniem- oczywiście miłym. Dlaczego? Zapraszam do przeczytania:
Jak wygląda współpraca z irresistibleme.com.



Irresistibleme.com poznałam dzięki anglojęzycznemu blogu, na którym zauważyłam baner sklepu. Zaciekawiła mnie możliwość współpracy z tak profesjonalną firmą. Przeglądając sklep trochę wątpiłam w swoje szanse, wszystko wydawało mi się zbyt drogie na współpracę. Nie miałam jednak nic do stracenia, napisałam treściwego maila do przedstawiciela sklepu. Odpowiedź przyszła do mnie dosyć późno, nie wiem dokładnie kiedy, ale zdążyłam już zapomnieć o tym, że tego maila napisałam.

Po odebraniu maila, po tych ciepłych słowach które przeczytałam byłam naprawdę w szoku, że firma tak chętnie chce nawiązać ze mną współpracę. Oczywiście byłam prze szczęśliwa, że być może z wielu maili wybrano właśnie mój. Postanowiłam dać z siebie wszystko, by sprostać oczekiwaniom ekipy sklepu. Nie była to w końcu współpraca, o bluzkę za dziesięć złoty, a za drogi i profesjonalny sprzęt. Dostałam dwa zadania 1. Napisać post promujący. 2. Opisać zamówioną rzecz. Przedstawicielom sklepu, mój pierwszy wpis (czyli post promujący) spodobał się, a przynajmniej tak wywnioskowałam z maila, który dostałam po tym jak zgłosiłam wykonanie swojej pracy. W zamian oczywiście, mogłam wybrać jedną rzecz z ich sklepu, którą to przysłali mi za darmo.

 
 http://www.irresistibleme.com/accessories/the-ariana-hairband-1824.html 
Ekipa sklepu początkowo zaproponowała mi Diamond Hair Styler- czyli prostownicę za 149$ (czyli 576.35 zł według kalkulatora walut, przeliczając że 1$ to prawie 4zł) Odmówiłam, jako że nie mam naturalnie proste włosy i prostownica jest dla mnie zbędna. Moim najlepszym sposobem na prostowanie włosów jest ich umycie i rozczesanie.
 
  http://www.irresistibleme.com/accessories/the-ariana-hairband-1824.html
Ze swojej strony zaproponowałam tańszą (119$ - 460.30zł) ale bardziej przydatną dla mnie lokówkę Ruby Auto Rotating Curler. Zawsze marzyłam o loczkach, niestety plecenie warkoczyków dawało jedynie fale a papiloty powodowały, że wyglądałam jak łysa owca. Zawsze też miałam jakieś pilniejsze wydatki i na wymarzoną lokówkę nie udało mi się odłożyć. To był dla mnie prezent idealny.

  http://www.irresistibleme.com/accessories/the-ariana-hairband-1824.html
Wyobraźcie sobie moją minę po otrzymaniu Sapphire 8 in 1 Curler o wartości 199$ (769.75zł!) Na samym początku pomyślałam że to błąd firmy, jakaś pomyłka, jednak nie dostałam żadnego maila, który miałby to sugerować. To było niesamowite, długo nie mogłam się nacieszyć wymarzoną, cudowną lokówką. Do tej pory uśmiecham się bo wiem, że sama nie mogłabym sobie pozwolić na taką drogą rzecz. To moja najlepsza i najbardziej owocna współpraca.

Zaprezentuję wam po kolei jak wygląda Sapphire 8 in 1 Curler i jakie zawiera dodatki.

 Sapphire 8 in 1 Curler zamknięta jest w ślicznym, eleganckim pudełeczku, które bez wahania trzymam w widocznym miejscu jako element ozdoby. Pudełeczko wykonane jest ze sztucznego tworzywa, coś na kształt tektury. Przedstawia tytułową lokówkę, jej końcówki oraz zawiera logo firmy.

Pudełko Sapphire 8 in 1 Curler otwiera się do góry, nie jak zwyczajne pudła czy kartony. Ukazuje nam się ponownie lokówka i jej końcówki a także podstawowe informacje o sprzęcie jak: "cyfrowy wyświetlacz temperatury", "technologia podczerwieni", "podwójne napięcie", "szybkie nagrzewanie","lekkie narzędzie" czy maksymalna temperatura. W pudełku znajduje się zapinany na guziczki skórzany pokrowiec (oczywiście z imitacji skóry) w dotyku bardzo wytrzymały. Zawiera on wszystkie niezbędne elementy.

Powyżej pokrowiec zapięty, zwinięty a poniżej rozwinięty. Zapięty zabiera mniej miejsca, więc łatwiej będzie go zabrać np. w podróż. Można go też tak pozostawić w łazience lub pokoju, jeżeli są to małe pomieszczenia. Pokrowiec jest bardzo elegancki, więc to tylko doda uroku i klasy. Jednak rozwinięty jest równie praktyczny. Zauważyłam że ma z jednej strony pętelkę, więc można np. zawiesić go na gwoździu i wygodnie sięgać po dowolną końcówkę kiedy tylko chcemy. Pokrowiec ma dziesięć zakładek/luk czy jak to nazwać. Dziewięć z nich zajmują wymienne końcówki, natomiast ostatnia luka zarezerwowana jest dla samej lokówki. Obok mamy puste miejsce z rzepem, gdzie możemy bezpiecznie zapiąć kabelek.



Tak prezentuje się niebieska lokówka Sapphire 8 in 1 Curler wraz z wymiennymi końcówkami. Łącznie jest ich dziewięć, różnią się od siebie grubością i kształtem. Mamy proste, stożkowe, grube, cieniutkie, faliste.

Sapphire 8 in 1 Curler zawiera trzy przyciski włącznik/wyłącznik oraz dwie strzałki służące do ustawienia odpowiedniej dla nas temperatury. Wszystko wyświetla się w małym ekraniku przy uchwycie.

 

Wraz z Sapphire 8 in 1 Curler dostałam kilka drobnych gadżetów. Była to między innymi prawa rękawiczka, czarna z białym logo, zapinana na rzep na nadgarstku. Materiał delikatny, ale wcale nie cienki.

Podstawka na gorącą lokówkę- bardzo przydatna rzecz.

l
 Co najważniejsze- instrukcja obsługi. Napisana bardzo przyjaźnie, są obrazki więc angielskiego nie trzeba perfekt znać ;)

Skoro już opisałam co znajduje się w pudełku Sapphire 8 in 1 Curler, czas przejść do najważniejszej części wpisu - praktyki. Zaprezentuję wam trzy przykłady wykonanych loków właśnie tą lokówką. Zanim zaczną się pytania od razu odpowiem:
 - nie potrafię dobrze kręcić loków, lokówkę mam trzeci czy czwarty raz w dłoniach
- mój aparat po Festiwalu Kolorów umarł, więc zdjęcia robione są telefonem

1. Moim pierwszym modelem była moja mama. Dziękuję i podziwiam za odwagę. Ma ona nie zbyt gęste i krótkie włosy, dlatego zdecydowałyśmy się na najcieńszą końcówkę.



 
 Nie są to zwyczajne loki, w zasadzie bardziej włosy zostały pofalowane i uniesione, ale uważam to za świetny efekt. Nie widać tego dobrze na zdjęciu, ale w realu włosy wydają się być gęstsze niż są w rzeczywistości.

 2. Drugą ochotniczką była Kaśka. Ma ona bardzo grube i gęste długie włosy, więc wybrałyśmy końcówkę niesymetryczną.



 Bardzo podoba mi się Kaśka w takich włosach. Loki i fale naprawdę cudownie wyglądają przy takiej długości. Efekt jak najbardziej udany.

3. Trzecią odważną byłam ja. Oddałam swoje włosy pod Kaśki rękę, czy to była słuszna decyzja czy nie, sami oceńcie ;) Wybrałam końcówkę, która zaciekawiła mnie najbardziej. Moje włosy są średniej długości, za to są w nie najlepszej kondycji.




Tu mogę najwięcej powiedzieć, bo w końcu przeżyłam to na własnej głowie. Moje zniszczone włosy zazwyczaj od razu "palą się" po spotkaniu z gorącymi urządzeniami. Dzięki regulacji temperatury, moje końcowki całkiem dobrze to zniosły. Jestem naprawdę bardzo zadowolona, bo zawsze marzyły mi się fale na włosach. W końcu je mam!

Na razie wypróbowałam trzy wymienne końcówki, przede mną jeszcze sześć. Oczywiście zrelacjonuję wam jak spisała się każda końcówka i razem wybierzemy najlepszą opcję. 

Podsumowanie.

O sklepie- irresistibleme.com jest naprawdę bardzo profesjonalnym internetowym sklepem. Obsługa, jak przede wszystkim pan od marketingu, są bardzo mili. Nie miałam z zamówieniem najmniejszego problemu, wystarczyło że podam w mailu co najbardziej mi się podoba. Ustawiam irresistibleme.com na podium, bez wątpienia zasługuje na złoty medal.

 Sapphire 8 in 1 Curler- nie miałam w swoim życiu zbyt wiele takich urządzeń. Lokówkę pożyczałam od przyjaciółki, ale była ona stara i paliła włosy jak ogień. Sapphire 8 in 1 Curler jest dla mnie czymś wyjątkowym. Ma wiele zalet, jest lekka, szybko się nagrzewa (chyba mniej niż w sekundę), dzięki wymiennym końcówkom mogę robić wiele fryzur, ale przede wszystkim, ma możliwość ustawienia temperatury, więc mogę ją odpowiednio dobrać do swoich słabych włosów. To jest dla mnie cecha najważniejsza.

Sapphire 8 in 1 Curler, to jeden z moich najcudowniejszych prezentów.


  Bardzo dziękuję ekipie irresistibleme.com za zaufanie. Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni z mojej pracy. Ja jestem wam bardzo wdzięczna. Wywołaliście wielki uśmiech na mojej twarzy, bo spełniliście jedno z moich malutkich marzeń.
To dla mnie naprawdę wielka satysfakcja i wielki krok na przód, ponieważ jeszcze nie otrzymałam tak drogiej i profesjonalnej rzeczy w ramach współpracy. Nie skłamię gdy powiem, że dodało mi to skrzydeł.


 

To tyle na temat mojej współpracy z irresistibleme.com.
Jeżeli macie pytania, na temat funkcjonalności, ceny, dostępności innych produktów z tego sklepu- śmiało piszcie. Jeśli macie dla mnie jakieś rady odnośnie kręcenia włosów, również chętnie o nich poczytam.

Jeżeli jeszcze nie zauważyliście, że na moim blogu nastąpiły małe zmiany, chciałabym was właśnie o nich poinformować. Nie są jakieś spektakularne, ale są, więc warto o nich napisać. Po pierwsze, zmieniłam długo już istniejący, niebieski design bloga na zielony. Chętnie poznam wasze zdanie na temat tego, czy dobrze wygląda :)

Po drugie postanowiłam, przynajmniej przez pewien czas, odpowiadać na wasze komentarze nie tylko na waszych blogach ale i u siebie w komentarzu. Myślę, że to fajna opcja na nawiązanie rozmowy i bycie bliżej was. Oczywiście stała zasada komentarz u mnie = komentarz u Ciebie, pozostaje bez zmian :)


  Mój instagram: hi_ayuna
Kontakt: neko_chan@vip.onet.pl
 Kocham was czytelnicy

297 komentarzy:

  1. Gratuluję współpracy, lokówka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mi również bardzo, bardzo się podoba ;)

      Usuń
    2. Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście ?
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/06/porcja-nowosci-ze-sklepow-internetowych.html

      Usuń
  2. Zazdroszczę współpracy.:)
    Oby była owocna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) na razie tylko wypróbowałam trzy końcówki, ale wiem że reszta też się sprawdzi :)

      Usuń
  3. no bardzo fajna sprawa :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy :)
    Miło jest wracając na czyjegoś bloga zobaczyć odpowiedź na swój komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że jest to miłe, pewnie długo tego nie zmienię i odpowiedzi będą się pojawiać. Chcę mieć bliższy i lepszy kontakt z każdym kto tu zagląda ;)

      Usuń
  5. Gratuluję Ci cieplutko współpracy! Uważam, że w pełni na nią zasłużyłaś i odwaliłaś kawał dobrej roboty! Czytając tego posta, czułam tą Twoją radość i sama razem z Tobą się cieszyłam. :D Rzeczywiście wspaniały produkt, nie mogę się doczekać kolejnych 6 końcówek! A co do designu, to od razu jak weszłam na bloga, to pomyślałam sobie: "kurczę, ale mega! Muszę jej o tym napisać w komentarzu"! :)
    Także jeszcze raz Ci gratuluję i życzę jak najbardziej udanej współpracy! :*

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja kochana Dominika, dziękuję ci za ciepły i szczery komentarz :) cieszę się że post ci się podoba, naprawdę długo nad nim myślałam i tworzyłam go kilka ładnych godzin. Kamień spadł mi z serca gdy napisałaś o designu, zastanawiałam się czy wszystko do siebie pasuje i czy nie przesadziłam ze szczegółami :) Kocham ♥

      Usuń
  6. Ta lokówka jest mega. Tyle koncówek! Ja jednak na pewno wzięłabym prostownicę :D


    Ultrakobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi coś innego, mam naturalnie proste włosy więc od zawsze marzyłam o lokach i w końcu je mam :)

      Usuń
  7. Współpraca naprawdę owocna ;D Zazdroszczę tej lokówki, jest genialna ;)
    Nowe tło jest takie urocze, ogromnie mi się podoba :)
    Zieleń o wiele lepiej pasuje do Twojego bloga, wg mnie. Chociaż tu i tak zagląda się dla fenomenalnych postów i przemiłej autorki :D
    Pozdrawiam, kochana :*

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę jest genialna, zgadzam się z tym!
      Cieszę się bardzo, że tło ci się podoba. Według mnie zieleń nadała takiej nowości i świeżości na blogu, dlatego teraz ma się uczucie jakby taki wygląd bardziej pasował. Na pewno zostanie na dłużej bo sama też jestem z niego zadowolona :) dziękuję za tak ciepłe słowa!

      Usuń
  8. Woww, amazing gift! I love the results, it's wonderful :)

    xoxo ❤
    Melania | modeintechnicolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super współpraca :) gratulacja i powodzenia dalej :)
    lokówka zapowiada się genialnie :)

    a design bloga mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję współpracy :) Lokówka mi się bardzo podoba. Dzięki tym wszystkim końcówkom jest bardzo praktyczna. Ja również zawsze lubiłam loki i fale, ale z racji tego, że mam proste włosy nie często mam loki na głowie. Tym bardziej, że lokówki niszczą włosy, ale z tego co napisałaś, akurat ta lokówka nie niszczy ich tak jak inne.
    Wygląd mi się podoba. Myślę podobnie jak ty, że odpowiadanie zarówno u siebie jak i na czyimś blogu, jest bardzo dobrą formą odpowiedzi. Ponieważ autor komentarza może z łatwością zobaczyć odpowiedź u siebie, a także dzięki temu można z kims nawiązać rozmowę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Lokówka naprawdę jest bardzo praktyczna i nie niszczy włosów (zwłaszcza końcówek). Sama naturalnie mam proste włosy ;) Dziękuję za ciebie słowa!

      Usuń
  11. Przede wszystkim gratuluję rozwijającego się bloga kochana <3
    Cudowna współpraca, również ogromne brawa i gratulacje :)
    Włoski wszystkich ochotniczek wyglądają świetnie, jak i Twoje słonko nasze <3
    Fajnie, że jest kilka opcji, różnych końcówek, które można dopasować do swoich włosów, to duży plus !!! Świetny produkt !! Ciekawa recenzja, no i przepiękne zdjęcia <3

    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za cieplutkie słowa! cieszę się że podoba Ci się mój wpis/recenzja, bardzo zależało mi na tym, by jak najtrafniej ukazał moje uczucia względem lokówki :)
      Kocham ♥

      Usuń
  12. Wszystkie dają świetny efekt ;o
    zapraszam https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow gratuluję takiej pozytywnej współpracy! :) oby trwała jak najdłużej :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O i nie chce być wścibska czy coś ale znalazłam błędzik znowu :) Chodzi mi "komentarzuy" w Twojej formułce pod postem :) Mam nadzieję że nie jesteś zła że tak Ci wypominam te błędy ja zapewne też takie robię jednak wolałabym żeby ktoś mi je pokazał żebym mogła poprawić :) Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Oczywiście że nie jestem zła powiem więcej, bardzo Ci dziękuję. Głupio tak gdybym miała ten błąd cały czas a teraz przynajmniej mogę go poprawić :) gdybyś coś jeszcze znalazła pisz śmiało! czasem przeoczę jakieś literówki czy orty, dlatego bardzo się cieszę gdy ktoś mi o nich mówi :)

      Usuń
  14. Widze,ze wspolpraca jak najbardziej udana :-) Super ,ze tak Ci sie udalo :-) A lokowka bardzo fajnie sie prezentuje :-)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) no udało mi się, jestem ze współpracy bardzo zadowolona ^^

      Usuń
  15. Świetna lokówka! Pozdrawiam i zapraszam
    juliaciesielskablog.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam wcześniej o tej stronie.
    Wydaje się być ciekawa.
    Bardzo podobają mi się te lokówki, są świetne.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę jest ciekawa, zachęcam do zapoznania się z nią ;)

      Usuń
  17. Bardzo ciekawy gadżet, loki dają inspiracje do wielu outfitów szczególnie latem :)
    Aaa i jeszcze jedno, zazdroszczę współpracy, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, chodź i zimą loczki mogą mieć urok ;)
      dziękuję ;)

      Usuń
  18. Oh my god, the set is amazing! I wish I could try these!
    THE PINK ELEPHANT SHOE | FACEBOOK | INSTAGRAM |

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję współpracy! Też nie jestem obeznana w obsłudze lokówki i używałam jej może raz w życiu. A niektóre końcówki do niej wydają się jakieś kosmiczne! :)
    Pozdrawiam
    booksofsouls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ale każda robi inne co do minimetry dokładne loki ;)
      Dziękuję!

      Usuń
  20. Gratuluję takiej już dość poważnej współpracy! Myślę, że w stu procentach na nią zasługujesz. Efekty jakie uzyskałaś są genialne! Koniecznie daj znać jak lokówka spisuje się po dłuższym okresie użytkowania.


    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dam znać na blogu, sama jestem ciekawa jak to będzie ;) Dziękuję za ciepłe słowa!

      Usuń

  21. Wonderful post dear! Have a great day! xx

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow zazdroszczę :-D

    www.rysiacelebryt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. super współpraca, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. cudna współpraca, tak samo jak lokówka, świetny pomysł na dodatkowe końcówki :)
    kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. cieszę się, że udało ci się osiągnąć wysokiego. jestem z ciebie dumna i zazdroszczę lokówki ;)

    http://girl0almighty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. genialna lokówka ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale świetna współpraca! Widać, że naprawdę się cieszysz, tak, że aż mi się udzieliło czytając tego posta =D
    Cudowne efekty są po użyciu tej lokówki. Niestety moje włosy nie są podatne na żaden z takich sprzętów... są proste i tyle, ale Wasze włosy pięknie się prezentują na zdjęciach. Chciałabym, żeby moje też się tak chciały kręcić :) Super dodatki dostałaś do tego.
    Ogólnie nie dziwię się, że odpowiedzieli na Twojego maila,ponieważ masz świetnego bloga, który naprawdę jest jednym z moich ulubionych ♥
    Firma wygląda na bardzo porządną. Wiesz może z jakiego kraju pochodzi?
    Czekam na kolejną część posta i pozdrawiam serdecznie ♥
    http://allilove-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam jeszcze napisać, że pierwsze co mi się rzuciło w oczy jak weszłam na Twojego bloga, to ten świetny, nowy wygląd. Idealnie pasuje do wiosny i lata, a szczególnie do zdjęć w tym poście :D

      Usuń
    2. Dziękuję Myszko :* Szkoda że twoje włosy nie chcą cię kręcić, próbowałaś wszystkich sposobów? może warkoczyki? :) Firma... cóż, pochodzi z anglojęzycznego kraju ale nie chcę skłamać bo nie pamiętam jakiego ^^ chyba Usa :D bo musiałam do wtyczki lokówki kupić adapter bo miała "usa końcówkę" ;) cieszę się że podoba Ci się nowy wygląd :)
      Kocham ♥

      Usuń
    3. No to jak ze Stanów, to chyba naprawdę porządny sprzęt =D
      Tak próbowałam warkoczyków i papilotów i różnych innych sposobów, ale nie wiem jakby na lokówkę z takimi końcówkami zadziałały :)
      Bo np po warkoczykach, to tylko fale mam na 5 minut :P
      Jeszcze raz świetny post! *.*
      Miłego wieczoru! ♥♥♥

      Usuń
    4. Spójrz na to z tej strony- wiele osób które ma naturalnie zakręcone włosy na pewno bardzo mocno ci zazdrości :) nie musisz włosów niszczyć prostownicą a to wielkie szczęście dla dziewczyny ;)

      Usuń
    5. W sumie, to parę dziewczyn mi tego zazdrości, ale i tak fajnie jest móc sobie podkręcić czasem włosy ^^ Jednak cieszę się, że nie muszę używać prostownicy :)

      Usuń
    6. Pewnie że fajnie, ale już lepiej mieć proste niż musieć je prostować :)

      Usuń
  28. Lokówka na pewno będzie się świetnie sprawować, no i przede wszystkim gratuluje wspólpracy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  29. Great review sweetheart...thx for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow! Naprawdę gratuluję współpracy! Firma posiada wspaniałe akcesoria do włosów *.* Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję współpracy! Tylko pozazdrościć :) Cena przerażająca, ale szczerze powiem, efekt mnie po prostu zabił... Jest świetny!! Nie mogę się nadziwić, zawsze myślałam, że takie fryzury można uzyskać tylko na syntetycznych wigach, a tutaj proszę... cudownie!
    Pozdrawiam!

    ♥ www.rena-uchiha.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena naprawdę i mnie zbiła z nóg jak ją sobie obliczyłam :D ale naprawdę lokówka jest warta swojej ceny bo tworzy na głowie prawdziwe cuda :)

      Usuń
  32. Great ! I like the results

    xx LL

    www.lalouuula.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowna. Jak mnie się marzy taki sprzęt. Loki wyszły piękne, właśnie takie podobają mi się najbardziej. Nie drobne, a szerokie fale. Gratuluję takiej wspaniałej współpracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam tego typu loki, dziękuję! :)

      Usuń
  34. Gratulacje tak wspaniałej współpracy! Tylko pozazdrościć. Ta lokówka to moje marzenie już od jakiegoś czasu, ale niestety na razie muszę się zadowolić lokówką 3w1 z biedronki haha:) Najbardziej podoba mi się efekt tej 2 końcówki, wygląda bardzo naturalnie.:)

    http://littlecarmenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) zgadzam się, ten efekt jest ładny :)

      Usuń
  35. Też zastanawiam się nad zakupem lokówki :) Może jest rozwiązaniem :)

    http://kingakosciak.blogspot.com/2016/06/miesiac-osmy-wasnie-sie-rozpoczyna.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję, świetnie, że Ci się udało! :) Bardzo ładne efekty daje ta lokówka. Ja póki co kręcę włosy na prostownicy i efekt nie jest taki najgorszy :D A design bloga po zmianach mi się podoba, fajne tło! Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ja nie potrafię kręcić loków prostownicą, nawet nie mam prostownicy :D cieszę się że design Ci się podoba :)

      Usuń
  37. Seem amazing products, I love to try one of them soon, thank you for sharing!!!

    xxx

    www.bridesonamission.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Super, podoba mi się taki duży wybór końcówek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również, mam duże pole do popisu :)

      Usuń
  39. Ale świetny efekt po tej końcówce asymetrycznej!

    OdpowiedzUsuń
  40. Zazdroszczę współpracy! <3 Strasznie fajna lokówka! <3

    OdpowiedzUsuń
  41. This is so amazing !! I have been love with their products lately .
    Love the curls .
    New post on my blog . Do drop by soon <3
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    OdpowiedzUsuń
  42. Chętnie spojrzę na tą stronę, jestem bardzo ciekawa ich produktów :)
    Dodaję do obserwacji kochana! :)
    https://swiatmalutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie, ale naprawdę świetny ma asortyment, można poeksperymentować z fryzurami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się ;) to najbardziej mnie cieszy :)

      Usuń
  44. Szukałam ostatnio jakiejś dobrej lokówki ale o tym sklepiej nic nie szłyszałam a fajnie o ich produktach piszesz więc na pewno zajrzę na ich sklep :)
    Super post :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do zapoznania się z ich asortymentem ;)

      Usuń
  45. Gratulacje :) Mają świetny sprzęt - efekt na włosach genialny. A Twoje nowe tło - cudo :) Zazdroszczę Ci kształtu oczu - możesz sporo kombinować z makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w sumie jeżeli o oczach mowa nie ma czego zazdrościć, zawsze wydawały mi się kiepskie do makijażu albo po prostu nie potrafię się malować. Myślę że ta druga opcja jest bardziej prawdopodobna :)

      Usuń
  46. Gratulację świetny sprzęt. Zerknę na stronkę mają ciekawe produkty.
    Śliczne włosy.
    Zapraszam: http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zachęcam do zaglądania ;)

      Usuń
  47. mega, mega podoba mi się wygląd twojego bloga <3
    co do sprzętu, to jeju, trochę zazdroszczę : D i przede wszystkim gratki!

    www.ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! bardzo cieszy mnie to że podoba Ci się mój wygląd bloga, wahałam się czy będzie dobry :)

      Usuń
  48. Oooo, ciekawa i owocna współpraca! Jakie efekty, jeśli chodzi o włosy, meeega!
    Gratuluję! Masz świetną mamę, skoro zgodziła się być pierwszym ochotnikiem!
    Pozdrawiam, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że efekty Ci się podobają :D No moja mama jest wielką ryzykantką dając mi swoje włosy ale chyba lubi skoki adrenaliny :)

      Usuń
    2. Zazdroszczę! Taka mama to SKARB! Moja znowu jest w ,,gorącej wodzie kąpana'', więc na niej nigdy poćwiczyć nie mogę, bo u niej to 5 minut i kończ dziecko :D Ale za to siostry młodsze, chętnie się oddają w moje ręce :D

      Usuń
    3. No to przynajmniej masz siostry, ja jako jedynaczka musiałam na kimś ćwiczyć więc mama się przyzwyczaiła :)

      Usuń
  49. Mega zazdroszczę takiej współpracy, też marzy mi się taka lokówka, bo samą prostownicą nie uzyskuję takiego efektu.. Chętnie zobaczyłabym resztę końcówek w akcji. :D
    Super,ten nowy desing! :)
    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno reszta końcówek w końcu na blogu się pojawi ;) ja prostownicą w ogóle nie potrafię robić loków :D Dziękuję, cieszę się że podoba Ci się mój wygląd bloga :)

      Usuń
  50. gratuluję współpracy :) ładne zdjęcia :)

    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Wow, miło z ich strony, że sprawili ci taki prezent! Firma na poziomie :) Pozdrawiam!

    M V R C E L I A zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  52. gratuluję współpracy ;) widzę, że lokówka dobrze się spisuje ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  53. Wow ,bardzo ale to bardzo gratuluje Ci współpracy ! :) i owoc tej współpracy jest faktycznie rewelacyjny :) świetna ta lokówka :) fajnie ze ma tyle możliwości ;) Twoje włosy wyglądają pięknie! pozdrawiam Cię cieplutko i obserwuje ! :)

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tyle miłych i ciepłych słów :)

      Usuń
  54. Megaa! Gratuluje i zazdroszczę współpracy ;)) widać ze lokówka nie byle jaka, świetnie kręci włosy. Szczególnie podoba mi się 1 efekt

    kariaxv.blogspot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, efekt 1 był niezamierzony, ale wyszedł całkiem ładnie :)

      Usuń
  55. Lokówka świetna *-*
    Gratuluję współpracy
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Lokówka świetna *-*
    Gratuluję współpracy
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Wow !!!!! nie dziwię się ,że jesteś przeszczęśliwa, taka lokówka to cudo ! Sama nie mogę sobie na taką pozwolić a szkoda.. robi loki które wyglądają prosto jak z inspiracji internetowych, po prostu super !
    ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? też te fryzury kojarzą mi się z tumblerowymi włosami ;) Naprawdę jestem szczęściarą :D

      Usuń
  58. Ja myślałam że mój Philips za jakieś 200 PLN to jakas profeska XD ALe jestem z niej bardzo zadowolona :D
    Wpadłam na twojego bloga przypadkiem, ale już wiem że będe wpadać częściej :D Jesteś mega śliczna ! <3
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam jak najczęściej. Ja chętnie będę wpadać również do Ciebie :) Dziękuję!

      Usuń
  59. To naprawdę świetna współpraca. :) Efekt jest niesamowity.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Wow, gratuluję! Wykonałaś kawał dobrej roboty :D. Zazdroszczę tej lokówki, bo sama uwielbiam loki. Niestety moje włosy są takie... pomiędzy. Pofalowane, ale każdy włos w inną stronę.
    Podoba mi się efekt przedstawiony na zdjęciach :). Włosy po pokręceniu wyglądają uroczo.

    http://malazja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) zgadzam się, takie włosy są urocze :)

      Usuń
  61. Ja lubie efekt takich lokow, choc sama mam swoje naturalne :P.

    OdpowiedzUsuń
  62. Gratuluję współpracy :) To nieźle, że dostałaś taką drogą rzecz!
    Pozdrawiam,
    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratuluję współpracy! Świetna firma!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Ooo marze o lokówce stożkowej a sklep spełnij Twoje marzenie kilkukrotnie - super jest takie coś bo zasłużyłaś kochana, blog jak i Ty rozwijacie się na lepsze wyglądasz ślicznie - oby tak dalej! :*

    http://allegiant997.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, czuję to że ja i blog rozwijamy skrzydła :)

      Usuń
  65. Ja jeszcze nigdy nie używałam lokówki.

    OdpowiedzUsuń
  66. Zazdroszczę Ci, że nie potrzebujesz prostownicy :) Chciałabym mieć proste włosy, a z natury mam kręcone...
    Gratuluję współpracy :)
    Pozdrawiam
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jest tak że gdy ktoś ma kręcone włosy chciałby miec proste, a ten kto ma proste chciałby mieć kręcone ;)

      Usuń
  67. Jeju, ale zazdroszczę współpracy z tak świetną firmą! Również posiadam lokówkę z wymiennymi końcówkami. Świetny sposób na zaoszczędzenie pieniędzy :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) oczywiście! po co kupować osiem lokówek jak można mieć jedną :)

      Usuń
  68. Nie słyszałam o tej firmie. Gratuluje współpracy z taką świetną firmą. Lokówka jest super :) Masz śliczne włosy :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Super post!!! Niektórzy piszą takie krótkie, a ty to w ogóle inna sprawa! :)
    niewazne-kim-jestes-ok.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kłamać nie będę, czasem też piszę krótkie :)

      Usuń
  70. Świetnie, że udało Ci się nawiązać współpracę z tą firmą! Efekt loków jest niesamowity! Strasznie mi się podoba :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie
    Julia's Secret

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! też jestem mega zadowolona :)

      Usuń
  71. Wow! Ślicznie ci w lokach. :)

    OdpowiedzUsuń
  72. gratuluję współpracy :)

    ems-watson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Odpowiedzi
    1. Jak na chwilę obecną uważam ją za najlepszą :)

      Usuń
  74. Ta lokówka jest cudowna! Gratuluję Ci tej współpracy. Z tego co widzę to wkładasz w bloga sporo serca i wysiłku, więc tym bardziej się cieszę, że zostałaś tak owocnie nagrodzona :)
    Najbardziej podobały mi się loki, które zrobiłaś swojej koleżance. Ciekawy efekt daje ta końcówka.
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! Też podobają mi się jej loki, ale w ogóle podobają mi się jej włosy. Ma bardzo grube i jasne- idealne :)

      Usuń
  75. A co do wyglądu bloga, to bardzo podoba mi się w tej kaktusowej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Piękny post jak i wygląd bloga! Wszystkie loki wyglądają ciekawie :) Miłej współpracy!
    outdisturb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Pięknie wyszły te włosy! Gratuluje współpracy z taką firmą! ^^

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Warto się skusić na tka lokówkę , efekty rzeczywiście świetne - szczególnie ten na Twoich włosach uzyskany tą sziwacznę końcówką :-). Czy ona jest wygodna podczas użytkowania ? tzn . czy włosy sie z niej nie "wysnuwają "

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, efekt nie co tumblerowy ;) wygodna, troszkę włosy się zsuwają gdy są krótsze tak jak w pierwszym przypadku, ale jest od tego termoochronna rękawiczka, więc można sobie poradzić ;) na długich włosach wszystko jest wygodne ;)

      Usuń
  79. Świetna jest taka współpraca :)
    Pamiętam, że kiedyś miałam trochę podobną sytuację - dostałam propozycję współpracy z jednym wydawnictwem i mogłam wybrać sobie jedną z proponowanych mi książek. Wzięłam pierwszą część pewnej serii, a w paczce dodatkowo przyszła druga. Miłe zaskoczenie dla mnie :D
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nazywa miła niespodzianka :D domyślam się jak się czułaś, bo ja dawno nie byłam w takim szoku jak podczas otwierania swojej paczki :)

      Usuń
  80. Nie słyszałam o tej stronie, ja prawie nigdy nie używam, ale super lokówka.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) ja do tej pory prawie w ogóle nie używałam lokówki ale wiem że to się teraz zmieni :)

      Usuń
  81. Kochana gratuluję współpracy! Zasłużyłaś na nią w stu procentach :) Poklikałam w linki :)

    >FLAWLESS-BABY.BLOGSPOT.COM<

    OdpowiedzUsuń
  82. Gratulacje! Życze dalszych sukacesów! Piękne włosy!
    http://hasztagcrazyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. świetny post <3
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Gratuluję Ci tej współpracy. Naprawdę świetnie wyglądasz w lokach ;)

    Zapraszam do siebie ;) Trwa rozdanie, zapraszam do udziału ;)
    http://sisters-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, sama sobie bardzo się podobam w takich włosach ;)

      Usuń
  85. Drugie loki najlepsze!
    Bardzo przywiąząłam się do poprzedniego wyglądu bloga :(
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Fajne te loczki ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Gratuluję współpracy, to naprawdę duże osiągnięcie, którym możesz się szczycić ! Jesteś świetną blogerką i to cudowne, że oni Cię zauważyli i wybrali własnie Ciebie ! :D

    Co do wyglądu - od razu rzucił mi się w oczy, jak weszłam na Twojego bloga. Moim zdaniem jest świetny ! ;)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  88. Gratuluję tak owocnej współpracy, bo efekty uzyskane tą lokówką są niesamowite.
    Zmiana bardzo mi się podoba. ;]
    capigliatura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Sklep wydaje sie byc bardzo interesujacy.

    OdpowiedzUsuń
  90. świetne loczki, cudownie kręci! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Wow, mega ta prostownica i lokówka, szkoda, że takie drogie. Gratuluję współpracy i zazdroszczę! :) Pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. gratuluję współpracy
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Gratuluję współpracy z tą firmą, ale zrobili Ci niespodziankę ;) Taka lokówka da Ci mnóstwo możliwości na tworzenie nowych fryzur ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. this is super awesome!

    the-not-so-girlygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń