piątek, 17 czerwca 2016

Festival of colors.



Czwartego czerwca we Wrocławiu obył się jeden z najbardziej kolorowych iwentów w Polsce. Na pewno już wiele słyszeliście, widzieliście i czytaliście na temat Festiwalu Kolorów, nic dziwnego to jedna z najbardziej lubianych blogerskich imprez. Nie mogło tam zabraknąć Ayuny! W dzisiejszym poście przedstawię wam co to jest i jak wygląda Festiwal Kolorów.




Zanim zobaczycie fotorelację z Wrocławia, chciałam wam przypomnieć jak to wyglądało rok temu, kiedy to pojechałam specjalnie na ten festiwal aż do Poznania. W podróży towarzyszy mi ukochany- Rafał. Razem spędziliśmy 10 godzin na samej jeździe! Na festiwalu bawiłam się wspaniale, chodź długo tam nie byliśmy (wiadomo, skoro prawie cały dzień zajął nam dojazd). Nie mogłam się doczekać kolejnej okazji do wysmarowania się kolorami holi.

Festiwal Kolorów 2015- Poznań.

 IMG_0204.JPG
 IMG_0230.JPG
 IMG_0228.JPG
 IMG_0227.JPG
 IMG_0225.JPG

W tym roku Festiwal Kolorów był równie udany i bawiłam się równie fantastycznie. Pojechałam na niego razem z Rafałem i jego siostrą Martą. Po drodze pojechaliśmy po mojego kuzyna- Kacpra. Do Wrocławia z mojego małego miasta jadę dwie godziny. Godzinkę zajęła nam droga na Stadion Olimpijski, gdzie odbywała się impreza.

Festiwal Kolorów 2016- Wrocław.

 

 To lemoniada mojej roboty z cytryną, kiwi i truskawkami. Gdy jedziesz przez dwie godziny pociągiem, musisz mieć w plecaku coś orzeźwiającego.













Co to w ogóle jest Festiwal Kolorów?
Festiwal czyli zabawy, atrakcje, muzyka- przy rzucaniu w powietrze i w siebie nawzajem proszkami holi. Holi konsystencją przypomina sproszkowane pastele, kupić je można przez internet lub bezpośrednio na festiwalu. Podczas imprezy co godzinę następuje wyrzut kolorów- czyli wyrzucanie holi w niebo, co skutkuje powstaniem kolorowej mgły. To świetna zabawa, z mgły wychodzi się kolorowym jak tęcza. Podczas imprezy nie tylko holi są atrakcją, ale również muzyka- zespoły i indywidualni artyści. Festiwal Kolorów odbywa się w całej Polsce- w jej największych miastach.

Niestety, podczas tego festiwalu mój aparat umarł. Nie potrzebnie wyciągałam go we mgle, proszek zabrudził mi soczewkę. Dlatego zdjęcia z tegorocznej imprezy robione są telefonem. Nie chciałam by było ich tak mało, więc pożyczyłam kilka z www.facebook.com/Festiwal.Kolorow/


 






Na dziś to koniec, piszcie czy podobają wam się zdjęcia, czy byliście już na tym festiwalu i jeżeli tak, to jak go wspominacie a jeżeli nie, to czy chcielibyście być

P.S. - czyli to co nie związane z tematem wpisu.

Sprawa Pierwsza.

Jestem szczęściarą, udało mi się wygrać rozdanie na blogu kosmetyko-maniaczki.blogspot.com na który serdecznie zapraszam!

 

 Paczka śliczna, elegancka i złota. W środku znajdowały się maleńkie cuda, czyli:
- odżywka do paznokci Nail Therapy 
- top coat Nano Ceramic 
- zestaw próbek kremów do rąk/balsamów do ciała


K. i Kata.makeup dziękuję ślicznie!

Sprawa Druga.

Muszę wam bardzo, bardzo podziękować za to, że dzięki wam mój blog rozwija skrzydła w tak szybkim tempie. Statystyki lecą w górę, jeszcze dziesięć obserwatorów i będzie ich 1500! Zaraz przekroczymy 90 000 wyświetleń! a pod ostatnim wpisem było prawie 300 komentarzy! To naprawdę wielkie liczby! Jesteście moją kochaną siłą!
Dziękuję Wam

Sprawa Trzecia.

Zapraszam na bloga: mirella-view.blogspot.com
Gdzie Mirella- autorka bloga przeprowadza ze mną wywiad.
  mirella-view.blogspot.com/2016/06/exclusive-wywiad-z-blogerka-ayuna.html

  Mój instagram: hi_ayuna
Kontakt: neko_chan@vip.onet.pl
 Kocham was czytelnicy

286 komentarzy:

  1. Nigdy nie bylam na takim festiwalu :( do wroclawia teraz rowniez planowalam jechac, lecz znow mi sie nie udalo, ale moze w wakacje :)
    Te probki balsamow wygladaja bardzo fajnie :D
    prawdziwablondynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uda Ci się jeszcze, pojechać na taką imprezę ;) To naprawdę fajna sprawa i ja bardzo polecam tego typu iwenty ;) Próbki wyglądają naprawdę bardzo uroczo, jeszcze ich nie wypróbowałam ale myślę że nie tylko tak wyglądają ale i tak pachną :)

      Usuń
  2. Byłam w zeszłym roku na takim Festiwalu Kolorów. Świetnie wspominam ten czas ;) Bardzo chciałam zabrać aparat, ale go nie wzięłm gdyż bałam się, że może uszkodzić się przez ten proszek. Dlatego, aż mnie zabolało gdy napisałaś o soczewce w Twoim. Mam nadzieję, że udało się to jakoś naprawić.
    Zdjęcia pomimo, że zrobione telefonem to bardzo ładne, kolorowe, a w szczególności wesołe :)

    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś uda nam się zobaczyć na takim festiwalu, byłoby świetnie ;) Niestety, z aparatem nic nie da się już zrobić, ale że mam go od jakiś pięciu lat, pomyślałam że to odpowiedni czas by zainwestować w nowszy model. Dziękuję bardzo, cieszę się że podobają Ci się moje zdjęcia :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię festiwale kolorów, to dla mnie zawsze świetne wspomnienia, niesamowite :) Aczkolwiek osobiście trochę boję się brać aparat na takie wydarzenia, zawsze zdjęcia robię telefonem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie tak samo! No niestety, nie przemyślałam tego i obudziłam się dopiero po fakcie ;) no ale człowiek uczy się na błędach, racja?

      Usuń
  4. Kocham festiwale kolorów! To jedna z najlepszych Imprez �� Mega słodkie te zdjęcia z chłopakiem ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też uważam że to jedna z najlepszych imprez! ;)

      Usuń
  5. Przepięknie razem wyglądacie :) Uwielbiam tego typu festiwale :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać że sama jeszcze nigdy nie byłam na czymś takim ale niedługo mam zamiar się wybrać bo będzie w Łodzi :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to świetnie! powiem tak, puki masz możliwość-korzystaj. Nic nie traci się będąc na zabawie, a przynajmniej będziesz kolekcjonować wspomnienia :)

      Usuń
  8. Ja mialam byc na tym festiwalu ,ale akurat plany mi sie pokrzyzowaly...Moze uda mi sie pojechac w wakacje na Walbrzyski dzien kolorow :) A zdjecia sa swietne , to wyglada za kazdym razem mega super ! W wolnej chwili wejde przeczytac wywiad,pozdrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com
    A i gratuluje takich pieknych statystyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, no ale to nie jednorazowa trasa, Festiwal Kolorów jest co roku więc może uda nam się kiedyś na jakimś zobaczyć :) Dziękuję za cieplutkie słowa!

      Usuń
  9. Ja pamietam jak w zeszlym roku wstawialas zdjecia z tego festiwalu. Fajnie widzieć tak pozytywnie zakręcona osobe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) po prostu ten festiwal doprowadza mnie do szaleństwa szczęśliwości :)

      Usuń
  10. Na zdjeciach wygladasz na mega szczesliwa i pozytywna osobe. I dobrze, tak powinno byc. Otaczaj sie tylko i wylacznie ludzmi, ktorzy Cie uszczesliwiaja i dodaja Ci skrzydel.
    Osobiscie nigdy nie bylam na tym festiwalu. Co roku mam ochote, ale nigdy nie mam pieniedzy. Wydaje mi sie, ze wlasnie dzisiaj jest festiwal u mnie w miescie. Mam nadzieje, ze kiedys uda mi sie pojsc! Wyglada na swietne przezycie!
    Nie moge sie napatrzec na Twoje oczy, sa piekne!
    Zostawiam obserwacje! Co mam nadzieje zblizy Cie do tych 1500 obserwatorow. Gratuluje statystyk i powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga!

    Pozdawiam
    http://pepilio.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ciepłe słowa, wezmę je sobie do serduszka, cieszę się że są tu tak szczere i kochane osoby :) mam nadzieję że uda Ci się pójść na ten festiwal :) dziękuję bardzo za obserwację, cieszą mnie bardzo moje statystyki, ale nie one są najważniejsze, tylko czytelnicy stali i komentujący! Dla nich wszystko :)

      Usuń
  11. Nie miałam okazji być na tym festiwalu, choć jutro odbywa się w Katowicach gdzie mam rzut beretem ;) Jednak z natłoku spraw związanych z uczelnią itp. nie dam rady :) Jednak widzę, że ty bawiłaś się świetnie. To najważniejsze! A coca-cola waniliowa dobra? Bo kiedyś chciałam kupić, ale nie byłam pewna jak będzie smakować :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie jeden festiwal przed tobą, spokojnie! ;) Co do coca coli waniliowej- paskudna, ale to moje zdanie. Wiem że już nigdy więcej jej nie kupię :D No ale zdjęcie być musi.

      Usuń
  12. Zazdroszczę że udało ci się tam być :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia się spełniają więc jeżeli bardzo będziesz chciała też się tam znajdziesz :)

      Usuń
  13. Zazdroszczę tego festiwalu :(
    Podoba mi się- obserwuje :)
    Gratuluję osiągnięć :)
    Zapraszam: https://kanatalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, na pewno i tobie uda się tam pojechać, może nawet się kiedyś spotkamy :)

      Usuń
  14. OOo jaaaaaa ale czad !! pięknie wychodzi ta kolorowa mgła- sama chętnie wybralabym się na taki festiwal- niezła pzygoda to musi być :)
    widać, że impreza udana, buźki uśmiechnięte, czego chcieć więcej :)

    i to teraz tak blisko bylo, uwielbiam WrocLOVE <3
    studiowalam tam :)

    super wyglądasz kochana hehe :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybierz, wybierz! Nie nalegam ale naprawdę zachęcam do skorzystania z takiej formy zabawy :) Dziękuję :)

      Usuń
    2. Czyli teraz pozostaje mi czekać aż kolejny rok, do kolejnej edycji buuuu :(

      kochana, dzięki że wpadlaś w odwiedzinki :*
      odpowiedzialam na Twoje pytanie u siebie :)

      buziaki :*

      Usuń
    3. Przynajmniej przez ten rok, będziesz mogła się do tej zabawy dobrze przygotować :) :*

      Usuń
  15. Od dwóch lat zamierzam się na niego wybrać i nie mogę trafić :( W tym roku przeszkodził mi wyjazd nad morze. No cóż, może za rok, ponieważ sądzę, ze jest to świetna zabawa ♡ pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno w końcu Ci się uda. Jeszcze nie jeden festiwal przed tobą :) To naprawdę świetna zabawa i uważam że warto jej spróbować :)

      Usuń
  16. Zawsze chciałam pojechać na taki festiwal. Mam nadzieje, że kiedyś mi się uda.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno, festiwal odbywa się co roku i myślę że z taką publiką będzie się odbywał przez wiele wiele lat :)

      Usuń
  17. wow *__* such an amazing festival!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze chciałam się wybrać na taki festiwal, ale jakoś nigdy nie miałam okazji :/
    Przesympatyczne zdjęcia :)
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie jeszcze okazja i to nie jedna :) Dziękuję!

      Usuń
  19. U mnie festiwal kolorów jest jutro, ale niestety się na niego nie wybieram. Niedługo zrobię sobie prywatny festiwal kolorów, może będzie tak samo świetnie haha.

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prywatny festiwal kolorów brzmi bardzo ciekawie ;) chętnie poznałabym jego efekty :D

      Usuń
  20. Deve ter sido super divertido, uma explosão de cores que legal!!!! beijos

    ritinhaangel.com.br

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę się kiedyś wybrać na taki festiwal ^^ Po zdjęciach widzę, że zabawa musiała być świetna :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem była, zachęcam, sama jestem bardzo aktywna i często biorę udział w tego typu iwentach :) Nigdy nie żałuję :)

      Usuń
  22. Taki festiwal to świetna sprawa, wiele zabawy i frajdy :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam być, ale nie wyszło. Mam nadzieję, że w przyszłym roku da radę.
    Pozdrawiam
    just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale trzymam kciuki za to, byś w przyszłym roku mogła odwiedzić ten festiwal :)

      Usuń
  24. Na Pewno była świetna zabawa
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna impreza, niestety nie udało mi się jeszcze brać w czymś takim udział, a szkoda, bo widziałam zdjęcia nie raz i pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jeszcze ci się uda :) na zdjęciach wygląda to naprawdę pięknie, a pomyśl jak cudownie musi być w rzeczywistości :)

      Usuń
    2. Ciekawe czy aparat to przeżyje, bo znając życie zaraz bym musiała brać aparat :D

      Usuń
    3. Mój niestety nie przeżył. To znaczy żyć, żyje tylko co z tego jak nie da go się oczyścić od środka i zdjęcia są rozmazane. Niestety albo i stety, lepiej aparat chować przed tymi proszkami :)

      Usuń
  26. widać dobrze się bawiłaś ;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bawiłam się naprawdę świetnie :)

      Usuń
  27. Jeeeej u mnie leży właśnie kawa na biurku, a ty mi zrobiłaś smaka na taką pyszną lemoniadę, której nie mam jak wyczarować :C

    Świetna fotorelacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owoce plus woda, nie muszą być koniecznie te same :) Zresztą, kawa też jest dobra :D

      Usuń
  28. Wybieram się już na ten festiwal dwa lata:/
    Zazdroszczę, bo widać, że super się bawiliście:)

    Możesz poklikać w linki w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to musisz się w końcu w sobie zebrać, zabawa jest świetna więc zachęcam do odwiedzenia tego Festiwalu :) oczywiście, poklikam, zawsze chętnie pomagam :)

      Usuń
  29. Super , zazdroszczę <#
    marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja nadal chcę wybrać się na taki festiwal! Widać, że super się bawiliście :)
    Świetne zdjęcia!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam i zachęcam do podjęcia tej inicjatywy :) Dziękuję :)

      Usuń
  31. Ja bym chętnie pojechała. Mam zamiar namówić na to przyjaciółkę, ale obawiam się, że się nie zgodzi. Szkoda by była.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się zgodzi, pokarz jej zdjęcia z festiwalu i opisz jak to wygląda. Na pewno będzie chciała wybrać się na tą imprezę :)

      Usuń
  32. ZAPRASZAM NA MOJĄ WYPZEDAŻ SZAFY, MOŻE COŚ ZNAJDZIESZ DLA SIEBIE:)
    http://clauddfashion.blogspot.com/p/wyprzedaz-szafy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na pewno zajrzę, ale nie lubię spamu i komentarzy bez ani jednego słowa odnośnie wpisu. Chętnie biorę udział w waszych konkursach, klikam w linki- ale w zamian chciałabym tylko szczery komentarz :)

      Usuń
  33. Zawsze chciałam wziąć udział w takim festiwalu, ale jakoś nie mogę się zebrać. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak cię zmotywować, mogę tylko powiedzieć ze to niesamowicie kolorowe przeżycie :)

      Usuń
  34. Strasznie podobają mi się te festiwale kolorów, ale jakoś nigdy nie są mi po drodze :/
    http://malachowskaadrianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ci się podobają, spróbuj wybrać się chociaż na jeden :) zobaczysz że nie pożałujesz :)

      Usuń
  35. Zawsze chciałam się wybrać na taki festiwal :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic straconego, weź plecak i jedź :)

      Usuń
  36. Matko, jaka ty jesteś piękna! Nie mogę się na Ciebie napatrzeć. Bije od Ciebie taka pozytywna energia!
    Zakochałam się w zdjęciach z Twoim ukochanym - jesteście przeuroczy!
    Ja w tym roku przegapiłam holi festiwal, bardzo żałuję, ale wiem, że jeszcze będzie niejedna okazja na obrzucanie się kolorami!
    Obserwuję, totalnie mnie zauroczylaś!
    Buziaki x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3 czuję się taka zawstydzona, dziękuję bardzo za ten wysyp komplementów. Oczywiście że będzie jeszcze nie jedna okazja, może nawet uda nam się kiedyś na takim festiwalu spotkać :)

      Usuń
  37. Incrível adoramos, evento show! ♥
    Beijos
    Vou Arrasar

    OdpowiedzUsuń
  38. Na festiwalu kolorów byłam tylko raz, ale mam nadzieję, że uda mi się to powtórzyć :) Cudne zdjęcia!

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) będę trzymać kciuki za to żeby Ci się udało znów tam pojawić :)

      Usuń

  39. Wow! How much color. I had never heard of this festival. But it certainly should be better known. At least for the other countries. One thing is cool add money to go. If you soub that more time would have gone before have my children. Now, with the routine of them it is more difficult to travel outside Brazil.
    I loved the post.

    http://renatacaline.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Also of thinking that this festival of colors should be better known. Unfortunately, it seems to me that it is known only in Poland.

      Usuń
  40. W zeszłym roku na kortowiadzie było, świetne przeżycie i super zabawa :)
    https://aladejewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się i każdemu polecam przeżyć taką zabawę :)

      Usuń
  41. Uwielbiam oglądać zdjęcia z festiwali kolorów. Niestety osobiście nigdy nie miałam szansy w takowym uczestniczyć, a szkoda. Pozdrawiam,
    nahumanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że w końcu Ci się uda chodź na chwilę zajrzeć na ten iwent :)

      Usuń
  42. Zawsze chciałam być na takim festiwalu kolorów. :)

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystarczy tylko się spakować i jechać :)

      Usuń
  43. Ja byłam niedawno w Krakowie na tym festiwalu, cudowne przeżycie ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to świetnie, jak już zwiedziłam Poznań i Wrocław to może Kraków też mi się uda :)

      Usuń
  44. Ciągle się wybieram na festiwal tego typu, ale zawsze coś wypada...
    Świetne zdjęcia :D
    Mogę liczyć na klik w linki w nowym poście? Z góry dzięki :)
    https://thebalanceofmylife.blogspot.com/2016/06/a-new-wish-list-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby Ci się w końcu udało, gwarantuję że nie będziesz żałować :) jasne, poklikam :)

      Usuń
  45. Od roku chce się na niego wybrać,ale jakoś nigdy nie ma gdzieś blisko nas !:/ Świetna fotorelacja ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w końcu Ci się uda, zachęcam bo to naprawdę wyjątkowe przeżycie :)

      Usuń
  46. Chciałabym się kiedyś wybrać na taki festiwal :)
    Pozdrawiam,
    passionsmy.blogspot.com- Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  47. Zabawa musiała być wspaniała! Zawsze chciałam się wybrać na taki festiwal, jednak zazwyczaj coś mi wypadało i po prostu mi brakowało czasu. :)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak była, kocham tego typu festiwale :) Może w końcu Ci się uda wybrać na taki, może nie koniecznie na ten sam :)

      Usuń
  48. Z tego co zauważyłam, w tym roku Festiwal Kolorów odbywał się w prawie każdym mieście. Nie byłam jeszcze i szczerze mówiąc jakoś specjalnie mi się nie spieszy, ale kiedyś na pewno się zjawię na czymś podobnym :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ze swojej strony zachęcam, chociaż raz można się wybrać aby ocenić czy taka forma rozrywki nam odpowiada :)

      Usuń
  49. WoW !! Niesamowite zdjęcia, zawsze chciałąm być na takim festiwalu, jednak nie miałam nigdy okazji..a to takie wspaniałe przezycie i wspomnienia!! :D
    Mój blog
    Zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę :) oby ci się udało, zachęcam, warto korzystać z zabawy, gdy ma się taką możliwość :)

      Usuń
    2. dziękuje za klikanie i odwiedziny bloga. Jesteś świetna jak i Twój blog, obserwuje i pozdrawiam :*

      Usuń
    3. Nie ma za co, dziękuję za obserwację :)

      Usuń
  50. Już tyle razy planowałam jechać na Festival Kolorów, ale zawsze coś mi wypadało. Widać, że świetnie się bawiliście :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, może w końcu uda ci się pogodzić wszystko ze sobą i wybrać na ten festiwal :) Ja bawię się na nim fantastycznie :)

      Usuń
  51. Muszę się w najbliższym czasie wybrać na ten festiwal. Widać,że świetnie się tam bawiliście.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, bawiliśmy się naprawdę nie źle ;)

      Usuń
  52. ja byłam rok temu, w tym roku pewnie też odwiedzę, chociaz trochę podejrzanie schodziły ze mnie te farby - śmierdziały i jakos zczerniały :(/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Ja nie miałam żadnego problemu, otrzepałam się i byłam praktycznie czysta. Może to nie były holi.

      Usuń
  53. Miałam w tym roku się tak wybrać, ale niestety pracowałam i nie było mi to dane :<
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam pracować, ale jak tylko dowiedziałam się kiedy będzie Festiwal Kolorów- wzięłam wolne :)

      Usuń
  54. this post is so lovely and the pics are so mesmerizing..

    OdpowiedzUsuń
  55. Rowniez byłam na festivalu kolorów, tylko widać ze u Ciebie była wiecej osób niż u mnie, ale i tak bylo super! genialne zdjecia, takie koooolorowe ;D


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorowy Festiwal to Kolorowe Zdjęcia :D

      Usuń
  56. Festiwal Kolorów to świetna sprawa!
    Był u mnie tydzień temu! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  57. Chcialam jechac, ale bylo za daleko...
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie miałam blisko, to po prostu większa wyprawa :)

      Usuń
  58. Nigdy nie bylam na czyms takim ale bardzo chcialabym pojechac, zawsze marzylam o czyms takim po obejrzeniu co sie dzieje w indiach gdy oni maja tego typu swieta :) na pewno piekne i ciekawe przezycie. Super zdjecia i widac ze sie dobrze bawiliscie.Gratuluje wygranej w rozdaniu, buziaki!

    http://caiawichowska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że uda ci się pojechać na taką zabawę, naprawdę niesamowite przeżycie ja za pierwszym razem byłam w wielkiej euforii, nie pozwalającej spać :)

      Usuń
  59. Już tu komentowałam, ale, że nie ma nowszego posta to znów skomentuję :D
    Pisałaś tu, że za niedługo wybije 1500 obserwatorów (chyba wtedy brakowało 8 lub 9) i miałam Cię zaobserwować, ale pomyślałam, że chciałabym być tym 1500..
    No i się udało! :D Równocześnie gratuluję Ci tego wyniku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! jestem mile zaskoczona, że w ciągu dwóch dni zdobyłam dziewięć obserwacji :)

      Usuń
  60. Byłam na tym festiwalu we Wrocławiu i muszę powiedzieć, że było świetnie, impreza naprawdę się udała :)!

    mystery-identity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, to może gdzieś tam się minęłyśmy :)

      Usuń
  61. jejku uwielbiam festivale kolorów <3 świetne masz zdjęcia :)

    https://wooho11.blogspot.com - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba-zaobserwuj :* na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również je uwielbiam, dziękuję :)

      Usuń
  62. Festiwal Kolorów robi się jeszcze bardziej kolorowy, gdy wokół Ciebie są ukochane osoby! ;) Ostatnio również pisałam na swoim blogu o tym festiwalu!
    http://fioletowytusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowne zdanie, chyba zapisze je sobie w zeszycie. Fantastic !

      Usuń
  63. Fajna sprawa, a właśnie dziś przegapiłam festiwal niedaleko mnie. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic straconego, za rok będzie kolejny :)

      Usuń
  64. Amazing!
    Have a nice sunday!
    Kisses,
    carolnagliati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Rewelacyjny post! uwielbiam takie festiwale! :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na nowy post http://camodja.blogspot.com/
    Może wzajemna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Nie wymieniam się obserwacjami!

      Usuń
  66. Nigdy nie byłam na tym festiwalu, ale na pewno genialna impreza! :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Wspaniały blog! Znalazłam cię dzięki Lazure, a dokładnie po twoim komentarzu pod jej najnowszym postem. Mam zamiar podjąć wyzwanie i cię narysować! Tylko jeszcze nie wiem jakie zdjęcie wybrać. :)
    Pozdrawiam!
    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że mnie znalazłaś, czekam właśnie na takie artystyczne duszyczki jak ty! Bardzo się cieszę że podejmujesz moje wyzwanie :)

      Usuń
    2. Jestem w trakcie rysowania i mam pytanie. Masz piegi? Ślepa jestem. xD

      Usuń
  68. The festival of colours is so fun! Gorgeous pictures!

    xo
    www.carinavardie.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Myślę, że w tym roku już pojadę na festiwal kolorów, bo naprawdę super to wygląda ^^ Wiem właśnie, że tu u mnie w Poznaniu jest parę razy w wakacje, więc pewnie kiedyś się wybiorę ;)
    Widać, że świetnie się bawiliście i w tym roku i zeszłym =D
    Super zdjęcia! ♥ Szkoda jednak, że zepsuł Ci się aparat :/
    Gratuluję Ci takich statystyk, mega Ci się należy!
    Super pościk, nareszcie dowiedziałam się o co dokładnie chodzi w tej imprezie =D
    Czekam na następne cudowne wpisy ♥
    Pozdrawiam kochana! ♥♥♥

    Zapraszam na najnowszy post na moim blogu: http://allilove-xoxo.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ma nadzieję myszko :) szkoda że nie znałyśmy się rok temu, moze byśmy spotkały się w Poznaniu :) no szkoda zepsutego aparatu, ale zmusza mnie to do zainwestowania w lepszy sprzęt wiec może nic straconego :) dziękuję za cudowny komentarz malutka!

      Usuń
  70. Pozytywne i kolorowe zdjęcia;D ja się miałam wybrać w Wawie, ale pracowałam wtedy :C ale na pewno będzie jeszcze okazja :D
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, jeszcze nie raz :) nic straconego, w końcu w Warszawie co chwile coś się dzieje :)

      Usuń
  71. WIDAĆ DOBRZE SIĘ BAWIŁAŚ!JA TEŻ CHCIAŁABYM,KTO WIE?MOŻE SIĘ UDA!♥

    OdpowiedzUsuń
  72. Piękne zdjęcia!Cudownie razem wyglądacie!
    Ja na festival bardzo bym chciała pojechać, ale ciągle mi to wypada:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w końcu Ci się uda :D dziękuję :)

      Usuń
  73. Wspaniałe zdjęcia,tylko pozazdrościć ;) Pozdrawiam


    OdpowiedzUsuń
  74. Cudowne zdjęcia.
    Chciałam pojechać do Wrocławia na festiwal , lecz niestety kiedy przejrzałam na oczy , było już po festiwalu.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic straconego, festiwal odbywa się co roku :) może następnym razem się uda :)

      Usuń
  75. Ale kolorowo! Chciałabym pojechać na jeden z takich festiwali i napełnić się tęczową energią na cały następny rok! Niestety musiałabym bardzo długo podróżować by na jakiś dotrzeć :( Dobrze, że są chociaż zdjęcia. Twoja oddały 100% nastrój tej imprezy. Nic dodać nić ująć :*
    http://goodspatula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że festiwal ci się podoba, szkoda że masz do niego bardzo daleko, ale sprawdź czy obok miasta którego mieszkasz nie ma mniejszego, podobnego festiwalu :)

      Usuń
  76. Ja jeszcze nigdy nie byłam na takim festiwalu. Wiem ze rok temu był w Gdańsku ale nie jestem pewna czy w tym roku jest ponownie. Jeśli będzie to chętnie się na niego wybiorę :D Fajne zdjęcia!
    Littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna czy będzie w Gdańsku ale na oficjalnej stronie festiwalu na facebooku są daty i wszystkie miasta :)

      Usuń
  77. Zazdraszczam! Wyobrażam sobie jaki ubaw miałaby moja córa na takim festiwalu :) Kiedyś się koniecznie musimy wybrać :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    cakesbykejt.blogspot.com
    Będzie mi bardzo miło, jeśli polubisz również fanpejdź mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieci trzeba koniecznie zabierać na takie fajne i kreatywne imprezy, to pobudza do tworzenia :)

      Usuń
  78. takie festiwale to zawsze super zabawa, mi niestety w tym roku sie nie udało byc na festiwalu kolorow ale za rok jak najbardziej sie wybieram <3
    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to świetnie, może uda nam się spotkać :)

      Usuń
  79. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  80. Śliczne zdj, pełne energii. Osobiście uwielbiam takie festiwale to ogromna radość i w dodatku można poznać kogoś nowego ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*
    https://joanna-rita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zgadzam się festiwale to super zabawa i okazja do nowych znajomości :)

      Usuń
  81. Świetne są takie festiwale kolorów ! Kochana zostaje najdłużej u Ciebie i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, są świetne! dziękuję za obserwację :)

      Usuń
  82. Również byłam na festiwalu Kolorów! Odbywał się on niedawno w Warszawie. Atmosfera nieziemska, jedynym minusem była organizacja względem kupna kolorów. Zapraszam do siebie, również mam post na ten temat (dokładnie jest to trzeci post od góry) Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym kiedyś przeżyć ten festiwal w Warszawie. Co do organizacji z kupnem, masz rację, zawsze jest to problem ;)

      Usuń
  83. Meega zdjęcia!!! Widzę, że miałaś ogrodniczki, odeprały się?
    Ja też miałam być na festiwalu kolorów tyle, że w Lublinie, ale wypadł mi wyjazd do Szczecina. W każdym razie czekam na koleją edycję w przyszłym roku, albo zawitam jeszcze w tym, tylko, że do innego miasta.
    Gratuluje rozdania i wygrania fajnych rzeczy!
    Pozdrawiam cieplutko, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nie było z tym żadnego problemu :) mam nadzieję że uda ci się znaleźć na tym festiwalu, z tego co wiem w szczecinie też był (lub będzie) :)

      Usuń
  84. Jeszcze ani razu nie byłem na tym festiwalu, mimo że wiele o nim słyszałem. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. O matko mega chciałabym być na takim festiwalu to jedno z moich celów na ten rok! :)
    Pozdrawiam ♥

    https://diary-of-juuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mocno trzymam kciuki za realizację planów :)

      Usuń
  86. Nawet nie wiedziałam, że we Wrocławiu był taki festiwal :) Poza tym widzę, że świetnie bawiłaś się na takiej imprezie, jesteś bardzo fotogeniczna :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ano był, we Wrocławiu często coś się dzieje :)

      Usuń
  87. Zawsze chciałam jechać na festiwal kolorów , ale mam strasznie daleko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, może w bliższym mieście będzie jakiś holi festiwal :)

      Usuń
  88. chciałabym wziąć udział kiedyś w takim festiwalu :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Ja niestety ominęłam ten festiwal u siebie i bardzo żałuję, może w przyszłym roku uda mi się wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  90. Ja w tamtym roku też jechałam specjalnie do innego miasta specjalnie na Festiwal Kolorów. Mega fajna zabawa. :)
    A Twoje zdjęcia super. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zgadzam się festiwal wart by przebyć wiele kilometrów :)

      Usuń
  91. Zawsze chciałam jechać na taki festwial.Miło ogląda się na Twój uśmiech na twarzy! :) anananas9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) mam nadzieję że tobie też uda pojechać się na ten festiwal :)

      Usuń
  92. WOOAH, musi być niesamowita zabawa! Piękne są te zdjęcia tłumu w kolorach i tęczowej chmurze. <3 Konieczne kiedyś się wybiorę, bo zazdro! :)


    Pozdrawiam i zapraszam na swojego art-bloga,
    K.

    http://k-borkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. ostatnio na festiwalu w Warszawie było kilkoro moich znajomych i z ich relacji wynika, że było po prostu cudownie, na zdjęciach Twoich i ich również to widać :D

    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. To musi być świetna zabawa,muszę się kiedyś tam wybrać,świetne zdjęcia !! :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Zawsze chciałam być na takim festiwalu ale niestety nie udało mi się :( Ale może kiedyś się wybiorę :)
    Super post! Pozdrawiam,
    Karollayn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Ja w tym roku także miałam jechać ale w końcu ktoś coś mówił że przełożyli i nie wiem czy był czy nie XD podobno jest w wakacje więc czekam ^-^
    Fajne porównanie zrobiłaś
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń