czwartek, 21 lipca 2016

Look like lolita.


Jestem Otaku, ale co to takiego? Według Wikipedii: "Miłośnik japońskiej popkultury, głównie anime, mangi i gier komputerowych". Moimi słowami, Otaku to osoba nie tylko kochająca Japonię i wszystko to, co z nią związane, ale głownie biorąca czynny udział w nazwijmy to otaku-subkulturze, czyli spotkaniach, imprezach i konwentach. Otaku to niezwykle sympatyczni ludzie, najczęściej kreatywni i uzdolnieni manualnie. Co ciekawe, w samej Japonii określenie "otaku" jest bardzo negatywne, w Europie jednak, sami siebie nazywamy tak z dumą. Dzisiaj króciutko o jednej z moich miłości: fashion stylu Japonii.



Mogłabym napisać referat o tym co się lubi i co się robi będąc Otaku, ale nie zrobię tego. Jeżeli post przypadnie wam do gustu, podobne wątki na temat mojej wieloletniej pasji- Japonii, będą się pojawiać, nie chcę jednak pisać o wszystkim na raz. Dzisiaj tylko skupię się na jednym temacie. Wytłumaczę wam dwa ważne słowa: cosplay i lolita, ponieważ na tych dwóch wyrazach opiera się cały wpis.

Cosplay- (z ang. costume playing – zabawa w przebieranie) – zapoczątkowane w Stanach Zjednoczonych przebieranie się za postaci z mangi, anime, gier komputerowych i filmów popularne w kulturze japońskiej.

Lolita (fashion) - moda młodzieżowa pochodząca z Japonii powstała w oparciu o styl z epoki wiktoriańskiej, jak również rokoko. Styl lolita cechuje się skromnym wyglądem, skupiając swoją uwagę na dbałości co do jakości materiałów i produkcji odzieży. Moda ta ewoluowała w kilka różnych podgatunków i wykształciła subkulturę, która jest obecna w wielu częściach świata.

 Po tych wyjaśnieniach nie trudno jest zgadnąć, że dzisiejszym tematem wpisu jest mój strój inspirowany japońską lolitą. Tego nie zobaczycie na zwykłych blogach modowych! Japońska lolita może być dla niektórych nowością, dlatego wkleję kilka zdjęć różnych gatunków lolit (jest ich chyba około trzynastu; gothic, classic, kuro, shiro, sweet, country...) abyście mogli zapoznać się z ich ogólnym wizerunkiem.






Jak wam się podobają? Ja jestem nimi zauroczona! Pokochałam je, jak tylko je zobaczyłam. Teraz czas na moją interpretację stylu.











W stylizacji użyłam:





Jak wam się podobam w roli słodkiej i dziewczęcej Lolity? Co sądzicie na temat tego stylu? Czy znaliście wcześniej pojęcie "lolita"? Piszcie w komentarzach!

P.S. - czyli to co nie związane z tematem wpisu.


 Dziękuję bardzo bardzo mocno i z całego serduszka autorce bloga: amyrysuje.blogspot.com za ten wspaniały rysunek! Amy, jesteś naprawdę genialna!
 
Praca ląduje do mojej kolekcji na: http://ayuna-chan.blogspot.com/p/rysunki-dla-ayuny_2471.html
chętnych zapraszam do obejrzenia a odważnych, do podjęcia wyzwania i narysowania mnie!  

  Mój instagram: hi_ayuna

Kontakt: neko_chan@vip.onet.pl

 Kocham was czytelnicy

163 komentarze:

  1. Nigdy nie interesowałam się tą tematyką, ale moja znajoma ma wszystko w jednym palcu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wiele osób, które interesują się tą tematyką. Ja właśnie do nich należę :) Twoja znajoma zapewne jest Otaku ;)

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się ten styl, chociaż u siebie go nie widzę. Ale w twoim wykonaniu jest uroczy <3 Czekam na więcej takich wpisów, ponieważ miło poczytać o czymś co się lubi i kocha :D
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam:
    http://nobeauty-nobeast.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten styl, chociaż u siebie go nie widzę. Ale w twoim wykonaniu jest uroczy <3 Czekam na więcej takich wpisów, ponieważ miło poczytać o czymś co się lubi i kocha :D
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam:
    http://nobeauty-nobeast.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) oczywiście to taka wyjątkowa sytuacja, nie chodzę tak ubrana na co dzień. Nie żebym miała jakieś opory, po prostu chodzi o wygodę :) jakieś posty w tym temacie na pewno się pojawią :)

      Usuń
  4. Bardzo fajne te stroje, ale chyba raczej do mnie nie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo specyficzne to prawda, ale w niektórych częściach świata taki strój to norma ;)

      Usuń
  5. Słyszałam o tym, ale nie należę do tego :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o Otaku? Z tym powołaniem chyba trzeba się urodzić, albo od dzieciństwa oglądać anime :D Najczęściej są to moi rówieśnicy, którzy wychowywali się w latach dziewięćdziesiątych. W tedy można było być otaku kochając czarodziejkę z księżyca i pokemony ;)

      Usuń
  6. Jeju myślałam że ten rysunek to jakieś rozjasnione zdjęcie ale talent! Co do stylu to według mnie jest urocy, słodki i takie typowo dziewczęcy bardzo pasuje do tych dziewczyn na zdjęciach bo ich twarze są takie dziecinne. Ty też wyglądasz w swoim stroju bardzo dziewczęco i ładnie :) Truskaweczka (klik) Nowy post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, Amy jest naprawdę fantastyczna w tym co robi a ja na rysunku wyglądam jak żywa :) Japonkom właśnie wszystko pasuje, mam wrażenie że one się nie starzeją :D dziękuję, właśnie dziewczęco chciałam wyglądać :)

      Usuń
  7. Bardzo ładna ta sukieneczka, podoba mi się jak w niej wyglądasz ;)
    Ps. Mogę cię prosić o poklikanie w linki? Bardzo mi pomożesz :) Buziaki ;* http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/07/trzecie-zamowienie-z-dresslink-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Ten styl, który pokochałaś jest GENIALNY! Świetnie wyglądasz ;) I to z tym przeuroczym misiem ;3 Nie inwestowałaś dużo, a stylizacja nieziemska ;3 Rewelacyjny wpis! Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podoba, nawet jeżeli ktoś myśli o tym stylu negatywnie, sądzę że warto wiedzieć iż coś takiego jak Lolita fashion istnieje ;) Dziękuję, zdjęcia z misiem jeszcze bardziej dodają słodyczy :D a nie inwestowałam dużo, bo lubię biegać po second handach :)

      Usuń
  9. Oh, such a beautiful dress! I would like to have it too, it looks amazing, and so do you in it ♥
    allKatie

    OdpowiedzUsuń
  10. Nosz w końcu coś z szekend hendów (T^T)
    Brakuje ci tylko tych słodkich bucików i białych zakolanówek z koronkami

    Pozdrawiam!
    http://czarny-kotyszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyczekany wpis z second handu :3 na pewno będzie pojawiać się ich więcej, nie wiem kiedy ale na pewno będą, w końcu second hand to mój mały świat :D z bucikami i zakolanówkami byłoby mi ciężko stać w wodzie :D prawdę powiedziawszy mam super podkolanówki, ale nie mogłam ich założyć bo są białe, a moja koszula w kolorze kości słoniowej i wyglądałabym jak brudas.

      Usuń
  11. Wyglądasz niesamowicie! Świetny wpis :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ciepłe słowa :)

      Usuń
  12. śliczne zdjęcia ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Maja przyjaciółka się tym trochę interesowała, ja jakoś nie specjalnie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo że wszyscy ludzie na ziemi nie mogą mieć takiego samego hobby, ja jednak lubię się dzielić tym co lubię i chcę by inni mogli to poznać :)

      Usuń
  14. Mimo, że nie interesuję się tak Japonią ja Ty, to post ogromnie mnie zaciekawił! Czytałam go ciągle się uśmiechając i dowiadując nowych rzeczy, które wydały mi się bardzo interesujące! Wiedziałam co to jest cosplay, ale już nie bardzo co lolita. Chociaż jak się okazuje widziałam już zdjęcia lolit, ale nie wiedziałam, że tak nazywa się ta moda. :)
    Świetnie Ci w roli lolity! Cudownie dobrałaś ten strój :) Mimo, że sukienka u Ciebie troszeczkę skromniejsza, to i tak wyszło fantastycznie! ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo kochana, bardzo mi miło ze post spodobał się i zrobił dobre wrażenie :)ja sama sobie też się podobam w tym stroju :)

      Usuń
  15. Beautiful outfit!!
    xx
    http://rockmyboots.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ty pięknie wyglądasz w tym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  17. słyszałam o tym stylu, prezentuje sie niezwykle uroczo, jednak dla mnie jest mało wygodny, nie mogłabym tak się ubierac na co dzień :)/Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze względu na wygodę też nie mogłabym się tak ubierać dzień w dzień ;) Anja Rubik kiedyś powiedziała że moda zazwyczaj jest niewygodna ;)

      Usuń
  18. Ten styl jest taki słodki i uroczy, dobrze wyszła ci twoja wersja ;)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jest delikatniejsza ale myślę że dorównuje oryginałom :)

      Usuń
  19. Just wow! Adorable dress! Such lolita looks are very cute and they lift my mood ^^
    KireiKana

    OdpowiedzUsuń
  20. ojej chciałabym takiego misia :D
    http://treamicii.blogspot.com/2016/07/jak-aktywnie-spedzic-wakacje.html

    OdpowiedzUsuń
  21. kurde, super! A i Ty prezentujesz się mega! :) Ja z kolei jestem fanką steampunk stylu - mój pinterest po prostu od tego pęka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to fantastyczne że oprócz popularnych stylów ludzie interesują się czymś odrębnym :) ostatnio jedyne co widuję to alternatywę i tumblr girl.

      Usuń
  22. So cute look!!!

    xx LL

    www.lalouuula.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam wcześniej styczność, gdyż sama interesuję się kulturą japońską :)
    Świetna stylówka!
    Hardkorowo normalna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło poznać osobę o podobnych zainteresowaniach :)

      Usuń
  24. Uwielbiam język japoński, anime i mangi, ale nie interesuję się za bardzo modą. Lolity są takie urocze! Śliczne zdjęcia i stylizacja. :) Dziękuję za wstawienie mojego rysunku.
    Pozdrawiam. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lolity są naprawdę cudowne :) dziękuje za cieplutkie słowa! musiałam wstawić twój rysunek, jest cudowny! :)

      Usuń
  25. Great post dear! :)

    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepięknie wyglądasz i śliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne sukienki i Twoja również :) I jaki duży misioo :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiedy byłam młodsza bardzo się tym interesowałam :)
    Cudownie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja interesuję się tym od gimnazjum, minęło siedem lat a ja nadal to kocham! :)

      Usuń
  29. Wow, ale Ci ślicznie w tej koszuli i sukience! Przeurocza ta fotka z misiem <3 Też jestem trochę otaku i bardzo lubię lolity, mimo iż nigdy się jakoś specjalnie w to nie wgłębiałam. Za to zdarzało mi się wiele razy czerpać inspirację z takich sukienek. Amy wykonała świetną robotę z tym rysunkiem :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się że post Ci się spodobał :) Lolity są naprawdę bardzo inspirujące :) to wszystko przez ta dziecięcą urodę :)

      Usuń
  30. Chyba najbardziej ze wszystkiego podoba mi się ten ogromny miś :) Sama też mam dużego ale nie aż tak :D
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Pierwsze zdjęcie rozwala swoją ''uroczością'' :D Ślicznie zinterpretowałaś ten styl <3 Otaku, łączmy się XD
    Pozdrawiam.

    http://aleksa01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i uroczo :) Cieszę się że podoba Ci się moja interpretacja! Otaku zawsze zjednoczeni! :)

      Usuń
  32. Taki kawaii styl raczej nie jest w moim guście, ale wyglądasz bardzo uroczo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Nie którzy lubią uroczy a nie którzy mroczny styl, każdy widzi siebie w innych kolorach. Chodź zazwyczaj widzę siebie w czarnym, tego dnia akurat byłam jasna, pastelowa :)

      Usuń
  33. Z tych kreacji podobają mi się tylko te w kolorach bardziej neutralnych. Róż strasznie razi w oczy. Nie jestem raczej zwolennikiem tego stylu, ale w swojej interpretacji wyglądasz świetnie.

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) W sumie te bardzo słodkie Lolity (kawaii albo sweet) również są dla mnie zbyt uwydatnione kolorystycznie, ale cosplay to zabawa i nie ma w tym nic złego. Nie chodzi się tak na co dzień ;)

      Usuń
  34. Z wielka checia przeczytalabym kochana inne wpisy dotyczace japonii i tlumaczace co i jak bo jestem calkowicie zielona w tych sprawach dlatego z przyjemnoscia czytam i ogladam jak duzo serduszka to wkladasz! Styl lolity nie jest dla mnie takie duze "lalki" faktycznie sa mega urocze ale jakos mnie przerazaja mimo tego ty wygladasz naprawde cudownie! Nie chce byc nie mila myszko i nie odbierz tego zle ale wygladasz na przemeczona rozumiem praca i wszystko daje w kosc ale to pewnie mi sie tak wydaje! Mimo to zdjecia swietne jak zawsze <3 Jejku rysunek swietny faktycznie dziewczyna ma talent az patrzylam ze zdumieniem ze to nie zdjecie! :D <3 To w sumie zabawne ze Japonczycy uzywaja okreslenia w sposob negatywny a my europejczycy strasznie sie nim jaramy i glosimy z dumna! :D
    Buziaki! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moją myszkę zawsze mogę liczyć, dziękuję że jesteś! :) chętnie napiszę coś jeszcze o Japonii, nawet jeżeli 80% moich czytelników nie przepada za takimi tematami. Myślę że warto dzielić się tym co ma się w sercu a mój blog to w końcu mój kawałek internetu :) Cieszę się że nie przerażam jako Lolitka :D w sumie te gothic albo punk są troszkę jak z halloweeen ;) Może jestem przemęczona, na pewno, nie wiedziałam że to tak widać. Może po prostu się starzeję :D W końcu jestem coraz starsza a nie coraz młodsza ;)

      Usuń
  35. questo look è bellissimo, ti dona tanto

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystko fajnie wygląda, ale chyba by to do mnie nie pasowało.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że do mnie też to nie pasuje, ale przyjemność sprawiło mi przebranie się. Bo cosplay to nie moda, a tylko przebranie się za coś albo za kogoś :)

      Usuń
  37. Ja lubię oglądać takie zdjęcia. :D Kiedyś marzyło mi się nawet, żeby odwiedzić Harajuku - wiesz, słodkość poziom hard. XD Te różowe włosy, miliony ozdób na rękach itp. :D A zdjęcia przedstawiające ludzi tej dzielnicy mogłam oglądać całymi dniami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że lubisz to co ja! :) Może kiedyś nasze marzenia się spełnią, bo mamy bardzo podobne ;)

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że kiedyś będziemy mogły pochwalić się zdjęciami z tych naszych wymarzonych miejsc! :)

      Usuń
  38. amazing dress love the outfit you look very lovely like a doll :)
    galantosfun

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, i want look like a doll ;)

      Usuń
  39. Dla mnie jest to nowość :D
    Stroje wyglądają bardzo ładnie i ciekawie, ale ja raczej bym ich nie założyła :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego warto poznawać nowe rzeczy, nawet jeżeli ten styl Ci się nie podoba, przynajmniej o nim wiesz, a myślę że każda nowa informacja, to tylko wielki plus. Sama chętnie dowiaduję się o nowościach ;)

      Usuń

  40. Nie interesuję się zbytnio tą tematyką, ale zdjęcia naprawdę super i wyglądasz uroczo kochana :)) :*
    ksiezniczkasarah - zapraszam :D


    (nie wiem dlaczego, ale mój poprzedni komentarz nie dodał się :c)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super, że tak się angażujesz i masz takie zainteresowania. Ja jeszcze nie znalazłam niczego, co mogłoby mnie tak pochłonąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam wiele pasji i w każde swoje zajęcie wkładam 100 % siebie :)

      Usuń
  42. Ciekawy wpis! Bardzo miło było poznać świat Otaku!
    outdisturb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie wszystko, otaku to wiele wiele więcej, ale bardzo się cieszę że ci się spodobało :)

      Usuń
  43. Bardzo pomocny wpis! Wiedziałam kto to Otaku i co to jest Cosplay, ale o Lolicie nie wiedziałam :D Jesteś baardzo ładna i świetna sukienka♥ Rysunek również, Amy ma ogromny talent! :D

    Buziaki xx♥ zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za cieplutkie słowa! :)

      Usuń
  44. Ciekawy wpis! Styl mają naprawdę ciekawy można się nimi zauroczyc, wyglądają tak idealnie można byłoby oglądać ich zdjęcia cały czas bo są bardzo przyjemne dla oka.

    Pozdrawiam cieplutko :*
    Zapraszam w wolnej chwili http://paulina-juni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już jestem w tym stylu zakochana, kiedyś miałam taki okres czasu, że lolity były wszędzie, zaczynając od tapety na telefonie a kończąc po ubraniach w szafie :)

      Usuń
  45. Wow :o To jest rysunek?? Ja myślałam, że oba to zdjęcia :D Świetne! Amy ma naprawdę ogromny talent.
    Co do posta, to świetny temat :D Piękne zdjęcia i strój! Nie znałam wcześniej tych pojęć, jedyne z takich japońskich to Kawaii i ten styl bardzo mi się podoba, ten widzę, że jest bardzo zbliżony, dlatego też jest piękny :))
    Jeszcze raz, super post!
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę ten rysunek wygląda jak zdjęcie, sama nie mogłam uwierzyć że to nie fotografia. Cieszę się że ten styl ci się podoba, zgadłaś, to właśnie kawaii :)

      Usuń
  46. Bardzo lubie czytać o kulturze Japonii, tak samo jak ty, interesuję się tym, dlatego pojęcia takie jak Lolita i Otaku są mi dobrze znane. Sama nie wiem ile jest tych stylów lolity. Tego jest po prostu mnóstwo i nie ukrywam, że wszystkich nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wszystkie znam, dużo poznałam podczas pisania tego posta ;) Dziękuje za miły i szczery komentarz! :)

      Usuń
  47. Świetnie Ci w takim wydaniu! Pozwalam Ci kochana chodzić tak na codzień! :D

    Mogłabym Cię poprosic o pare klików u mnie?

    Ps świetny rysunek najpierw myslałam, że to Twoje zdjęcie a tu prosze taki talent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję myszko bardzo mi miło :D Oczywiście poklikam :)

      Usuń
  48. Fajny temat o kulturze JAponii ja k mam być szczera to się za bardzo na niej nie znam :/
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi co innego, mnie ona od zawsze fascynowała i inspirowała :)

      Usuń
  49. bardzo Ciekawy post! Mega urocze są te stroje, i Ty super wyglądasz w tej sukience:)
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, cieszę się że wyszło to tak uroczo jak chciałam :)

      Usuń
  50. Świetne zdjęcia <3 Bardzo ciekawy post, świetny temat, taki oryginalny! :D Pozdrawiam cieplutko!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oryginalność to moja specjalność ;)

      Usuń
  51. Pasuje Ci ten styl. Ja nie zabardzo tym się interesuję, ale rozumiem każdego. ;)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!
    Moja strona na fb
    Mój instagram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, czuję się w nim dobrze chodź nie jest to styl na co dzień :)

      Usuń
  52. Ja uwielbiam większość lolicich ubrań. Są takie urocze! Szkoda, że jeszcze nigdzie nie dorwałam w jakiejś przystępnej cenie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, lolita słono kosztuje ale czasem w second handach można znaleźć perełki, które wystarczy trochę przerobić by były kawaii ;)

      Usuń
  53. Very interesting post!

    Come visit →PANAMA ASTI
    post comments or reviews... Me will be very pleasant :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Moja przyjaciółka jest Otaku i ile się o tym na słyszałam, o luju. Bardzo podoba mi się styl lolita i Twoja interprentacja :)

    Pozdrawiam,
    millkeyshake01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj tak jest że otaku bardzo dużo opowiadają o swoich zainteresowaniach, ale to z czystej pasji. W ich oczach naprawdę jest miłość do tego :)

      Usuń
  55. Nice post

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. fajnie ci ten styl pasuje, jednak jak dla mnie to nie moje klimaty :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) moje też nie, to tak wyjątkowo okolicznościowo :)

      Usuń
  57. Wyglądasz w tym zestawieniu bardzo ładnie jednak znacznie mija się to ze stylem jaki zamierzałaś nam przedstawić. Na Twoim miejscu postarałabym się doszyć do sukienki falbanki i pobawić się nią aby była rozkloszowana. Efekt na pewno będzie dużo lepszy! :)

    http://moonlight-daughter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie chciałam jej przerabiać bo mam zamiar jeszcze w niej chodzić a chodź ten styl mi się podoba, uważam że nie wyglądałabym w nim najkorzystniej :)

      Usuń
  58. Bardzo podoba mi się stylizacja, a zdjęcie z misiem jest przeurocze!
    Zapraszam do konkursu :) http://cosska-life.blogspot.com/2016/07/21-konkurs_24.html

    OdpowiedzUsuń
  59. Stylizacja jest mega. Jestem także otaku. Uwielbiam japońska kulturę i anime. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo miło mi poznać! :)

      Usuń
  60. Bardzo fajny post. Będę tutaj częściej zaglądać i dziękuję :* i obserwuję bo wiem, że warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za cieplutkie słowa :)

      Usuń
  61. Fajny post, zdjęcia i wszystko!
    Nigdy nie interesowałam się Japonią, ale może zacznę.:)

    Mój blog, zapraszam!:)
    Obserwuję i będę tu zaglądać częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo ciekawy post jednakże nie interesują się Japonia dużo sie dowiedziałam
    Kto wie może zostane na dluzej ? :)
    http://szerily.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się że post jest interesujący :)

      Usuń
  63. Ja akurat kompletnie nie znam się na Japonii. Nie oglądam też seriali związanych z Japonią. Jeśli trafiam na blogi dotyczące tej kultury to nigdy nie wiem co czytam. natomiast Ty fajnie te dwa słowa wytłumaczyłaś i rozumiem to w 100% haha! Te sukienki które pokazałaś bardzo mi się podobają. A Ty genialne odtworzyłaś ten strój :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! taki miałam zamiar, prosto pokazać to co lubię :) wiadomo że jak ktoś w tym siedzi dlugo, będzie w tych tematach obeznany ale jeżeli ktoś dopiero to poznaje warto pokazać to w prostszy sposób :) wiem to bo sama wiele rzeczy poznaję i wielu rzeczy się uczę :)

      Usuń
  64. Nie jest to styl dla mnie, ale dobrze dowiedzieć się czegoś nowego :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Zakochałam sie w tym zdj z misiem ;*
    Pozdrawiam !

    http://victim-fashion.blogspot.com/2016/07/28072016.html

    OdpowiedzUsuń
  66. przepiekne zdjecia

    Dopiero zaczynam,zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. super zdjęcia :) Bardzo lubię Japonię :)

    ems-watson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja bardzo często czerpię inspirację z mody Japonii, uwielbiam!
    Świetna stylizacja i zdjęcia.

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) nie da się zaprzeczyć, Japonia jest bardzo inspirująca :)

      Usuń
  70. Nie interesuje się tym, ale jestem pod ogromnym podziwem. Wszystko tak ciekawie opisujesz, że nie da się ominąć Twojej notki. Moda Japońska zawsze się czymś wyróżnia i to w niej jest najlepsze :D Bardzo ciekawa stylizacja. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. wooooow! świetna interpretacja lolity ♥ nigdy nie zakładałam sukienki na koszulę, ale fakt, wygląda to ciekawie :3 ja interesują się Japonią od o wiele krótszego czasu, tak bardzirj zgłębiać wiedzę zaczęłam dopiero jakieś pół roku temu, głównie dlatego że wciągnęłam się w anime:D
    pozdrawiam i zapraszam na rozdawajkę ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  72. Ten styl jest śliczny , taki dziewczęcy :)) Bardzo ładnie wyglądasz

    https://anita-maggda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się że osiągnęłam zamierzony efekt :)

      Usuń
  73. Jakiś czas temu oglądałam mangi dlatego pojęcia których użyłaś (i wyjaśniłaś:)) były mi znane. Fajnie przedstawiłaś styl lolity ;) sama pewnie wybrałabym jakiś bardziej zadziorny styl, ale twoje zdjęcia są naprawde śliczne. Ludzie często oceniaja otaku jako "maniakow" ale nie slusznie moim zdaniem :/ kiedys troche o tym czytalam. Mniejsza-krotko mowiac: świetny post :D

    OdpowiedzUsuń
  74. Ta koszula jest prześliczna (lubię takie perełki z sh) - pasuje ci. Lubię od czasu do czasu poczytać jakąś mangę czy pooglądać mangę. Moja przyjaciółka sama jest otaku :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otaku jest bardzo dużo :D dziękuję bardzo :)

      Usuń
  75. Muszę przyznać, że bardzo ciekawe połączenie. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Hmn... Japonia jakoś do mnie nie przemawia. Wolę naszą europejską kulturę :)
    http://pktoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Ładnie wyglądasz, piękna koszula :)

    http://nikoleannj.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  78. Fajne, oryginalne rzeczy. Naprawdę ciekawie je ze sobą połączyłaś.

    justletthembe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń