środa, 6 lipca 2016

My first lookbook!



Witam was kochani ♥ Miałam dodać ten wpis wcześniej, ale naprawdę, zawsze coś! Jak nie praca, tak zajęcia i obowiązki lub rozpętała się burza i musiałam spędzić wieczór przy świeczkach, bo nie było prądu. Jednak jestem tu z wami, przybywam po dziesięciodniowej przerwie z powiewem świeżości, albowiem o to na blogu mój pierwszy lookbook!



Na początek muszę wam gorąco podziękować. Dzięki waszym wejściom, komentarzom i obserwacjom, mój blog rozwija się szybciej, sięga dalej i zostaje zauważony przez coraz to większą liczbę osób. M.in. dzięki moim statystykom dostaję znacznie więcej propozycji oraz mam okazję uczestniczyć w fantastycznych współpracach. To wspaniałe. Traktuję to jak swoją drugą pracę. Przykładam się i daję z siebie wszystko, bo dla mnie to bardzo poważne zadanie. Właśnie dzięki jednej, konkretnej współpracy, macie okazję obejrzeć mój pierwszy lookbook.

 Time For FASHION  oficjalny sklep marki

Time for Fashion to internetowy sklep z ubraniami, zegarkami, kubkami i innymi dodatkami. Zakochałam się w nim jak tylko na niego trafiłam. Uroczy design i wspaniały asortyment. Do Time for Fashion napisałam ja. Nie mogłam tak po prostu "przejść obojętnie" nic nie pisząc, nie działając i nie próbując. Zawsze mam ten mały promyk nadziei, że jednak się uda. No i się udało! Bardzo się cieszę, że się zgodzili, uwielbiam współpracować z polskimi firmami. Paczkę skomponowała mi ekipa, oto co się w niej znalazło:

http://www.timeforf.pl/userdata/gfx/0755740227a611a1db133d28f8a4a1fa.jpg (Klik)
  http://www.timeforf.pl/userdata/gfx/207d9de1328c6e0b6e66a6872e763d52.jpg (Klik)
http://www.timeforf.pl/userdata/gfx/9426cff201b789e18a1d48fa367e4cb2.jpg (Klik)
 http://www.timeforf.pl/userdata/gfx/91dfee6543654c7dcfff1cad62c019eb.jpg (Klik)
Cuda, prawda? ♥ Pięknie wycięte bluzki, które odkrywają troszeczkę ramiona, wykonane w stu procentach z bawełny oraz zegarek, duży z minimalistycznym wzorem, pasujący do każdej stylizacji.

 Mój lookbook to aż dwanaście outfitów z sześciu kategorii okolicznościowych. Mamy: Na kawę, spotkanie z przyjaciółmi, randkę, sportowo, imprezę i festiwal. Do każdej kategorii przypisałam dwie stylizacje. Główną rolę grają tu produkty od Time for fashion. W lookbooku gościnny udział miała moja przyjaciółka- blondynka Kaśka, która była jednocześnie moim modelem i fotografem.

Oprócz czarnych spodenek i jasnych balerinek, które ma Kaśka, wszystkie ubrania i buty przedstawione na zdjęciach pochodzą z mojej szafy :)

Oto nasze propozycje na:

#NAkawę



#Naspotkaniezprzyjaciółmi




#Narandkę



#Nasportowo



#Naimprezę



#Nafestiwal



Może nie był to profesjonalny lookbook, może wyglądam kiepsko bez makijażu, może nie jestem fotogeniczna gdy jestem po siedmiogodzinnej zmianie w pracy ale za to świetnie się bawiłam i na pewno nie jeden taki look book się tu pojawi! :)

Piszcie czy podobał wam się mój pierwszy lookbook! Co o nim sądzicie? Chcielibyście by pojawiało się ich tu więcej? Która stylizacja najbardziej przypadła wam go gustu?

Dziękuję Time for Fashion, dzięki któremu powstał ten wpis.

P.S. - czyli to co nie związane z tematem wpisu.

Sprawa pierwsza.

Dziękuję bardzo, bardzo mocno autorce lazurkowasztuka.blogspot.com za ten wspaniały rysunek! Stanowczo twierdzę, że wyglądam tu lepiej niż w rzeczywistości :) Kochana, jesteś wielka. Los obdarzył Cię takim cudownym talentem w rękach, dziękuję za tą pracę raz jeszcze!

Praca ląduje do mojej kolekcji na: http://ayuna-chan.blogspot.com/p/rysunki-dla-ayuny_2471.html
chętnych zapraszam do obejrzenia a odważnych, do podjęcia wyzwania i narysowania mnie!  


 Sprawa druga.

Wygrałam ostatnio trzy rozdania! Jestem wielką szczęściarą. Poprosiłam autorów konkursów o to, by napisali coś o swoim blogu.

Rozdanie pierwsze na: xmagda94x.blogspot.com "Po co tracić masę pieniędzy na drogie kosmetyki? Warto wypróbować tanie zamienniki,które polecam z czystym sumieniem." - Główną nagrodą był wosk od Yankee Candle, oprócz niego dostałam jeszcze urocze naklejki i próbki perfum.

Rozdanie drugie na: magdelblog.blogspot.com - Wygrałam ręcznie robioną biżuterię w kolorze bursztynu.

Rozdanie trzecie na: nailsbyaga.blogspot.com "Co do mojego bloga, to prowadzę go od ponad roku. Jestem całkowitą amatorką jeśli chodzi o zdobienie paznokci, uczę się metodą prób i błędów podglądając inne lakieromaniaczki. Na zdobieniu paznokci spędzam swój wolny czas, relaksując się po dniu pracy" - Wygrałam całą masę produktów do paznokci i nie tylko!

Dziękuję każdemu z całego serduszka. Wiem, że wygrana to sprawa losowa ale dziękuję za zorganizowanie świetnego rozdania!

  Mój instagram: hi_ayuna
Kontakt: neko_chan@vip.onet.pl







 Kocham was czytelnicy

288 komentarzy:

  1. świetne te koszulki :) gratuluję wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) cieszę się, że się podobają. Ja jestem nimi zachwycona :)

      Usuń
  2. Super koszulki i gratuluję wygranych :)
    A co do stylizacji, to mi się spodobała pierwsza festiwalowa :)

    aleksa01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) W sumie to jedna z moich ulubionych stylizacji bo uwielbiam jeansowe ogrodniczki :)

      Usuń
  3. Ojej, dziękuję Ci za tak miłe słowa, zawstydziłaś mnie ;U; Cieszę się, że Ci się podoba! :)
    Co do stylizacji, to są bardzo fajne, w sumie wszystkie mi się podobają. Sklep akurat już mi się kiedyś gdzieś przewinął, fajne te koszulki mają :D Gratuluję wygranych rozdań i pozdrawiam ciepło! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje słowa to i tak za mało by pokazać jaka jestem szczęśliwa. Nie ma dla mnie nic bardziej wartościowego na blogu, niż mój mały zbór rysunków. Dziękuję za wszystko raz jeszcze! :*

      Usuń
  4. Świetnie dobrane stylizacje, najbardziej podoba mi się druga na imprezę i pierwsza na festiwal.
    http://ratilcia-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jestem nowicjuszem w świecie mody ale przebieranki to dla mnie świetna zabawa :) I chyba to widać po zdjęciach :D

      Usuń
  5. Świetne koszulki. Szczególnie podoba mi się ta o kawie. Taka, która najbardziej do mnie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również ją lubię. Idealna na pobudkę :)

      Usuń
  6. Naprawdę koszulki prezentują się świetnie. Gratluję wygranych :)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne koszulki i faje tło do zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mieszkanie na wsi właśnie gwarantuje tego typu tła do zdjęć :)

      Usuń
  8. Koszulki są cudowne
    Gratuluję Ci z całego serca takiej wspaniałej współpracy
    Świetny wpis
    Ty i twoja koleżanka wyglądacie ślicznie
    Może kiedyś i ty zrobisz jakiś konkurs?
    Pozdrawiam, udanych wakacji oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za cieplutkie słowa :) w sumie to może zdradzę, że planuję zrobić rozdanie. Nie wiem jeszcze kiedy, chciałabym by była to jakaś okazja jak urodziny bloga. Jednak rozdanie z ciekawymi nagrodami na pewno się pojawi :)

      Usuń
  9. Śliczny zegarek, koszulki też bardzo fajne :) Na rysunku wyszłaś mega uroczo :D I oczywiście gratuluję wygranej w rozdaniach. Widzę, że szczęście sprzyja :D Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na rysunku wyszłam tak rewelacyjnie że aż się rozpływam ze szczęścia :) jeżeli chodzi o rozdania, wyjątkowo szczęśliwy miałam tydzień :D

      Usuń
  10. So fab!

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń
  11. Great outfits, love the last one!
    Have a lovely day :)
    Rosanna x
    Rose's Rooftop

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne stylizacje ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super lookbook. Najbardziej podobają mi się pierwszr stylizacje z ''na sportowo'' i ''na festiwal''. Świetna robota z tym rysunkiem. Ja również wysłałam ci moją pracę, nie mogę się doczekać aż ją zobaczysz. :D
    Pozdrawiam! ♥
    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jak tylko zobaczyłam twoją pracę prawie straciłam przytomność. W następnym poście pojawi się :)

      Usuń
  14. ostatnia stylizacja jak dla mnie najlepsza, a koszulka 'no i fajnie' jest mega!<3
    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba, zresztą tak samo jak dwie pozostałe :)

      Usuń
  15. Uznałam, że ta nazwa bardziej do mnie pasuje, bo tamta była już trochę nie aktualna. Mam nadzieję, że ta nazwa nie wygląda jakoś źle...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wygląda świetnie, strasznie mi się podoba jest słodka :)

      Usuń
  16. Świetny lookbook! Najbardziej przypadła mi do gustu koszulka "Kawa sama się nie zrobi". Już kiedyś zamawiałam z tej strony, więc wiem, że mają super jakość! :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakość jest świetna, na lato idealny materiał ;) Dziękuję :)

      Usuń
  17. Najbardziej to chyba mi się podoba ta bluzka z napisem "No i fajnie" - jest taka pozytywna! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne stylizacje ;* !
    Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszulki wyglądają super :) Fajnie że wygrałaś tyle razy :) I fajnie że znowu dostałaś swój rysunek naprawdę ładny gratuluję talentu autorce :)

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jestem szczęściarą to fakt :)

      Usuń
  20. Bardzo ładne koszulki mi najbardziej spodobała się ta druga na wyjście z przyjaciółmi ;)

    ♥♥♥
    Zapraszam do mnie:
    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję tylu wygranych!
    A te bluzki... mistrzostwo! Widziałam je ostatnio, chyba nawet w tym samym sklepie internetowym, i aż zapragnęłam takie mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) jeżeli chodzi o bluzki, to mistrzostwo zdecydowanie :)

      Usuń
  22. Pierwsza bluzka bardzo mi się spodobała, uwielbiam kawę <3 Cudowny rysunek, widać, że dziewczyna ma talent!
    Dzięki za odwiedziny mojego bloga :*
    Zapraszam: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama uwielbiam kawę :) Dziękuję :)

      Usuń
  23. Świetne stylizacje :) Nie słyszałam wcześniej o tej stronie.
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, koniecznie musisz ją poznać :)

      Usuń
  24. My faves are 2. 5 and the last one!
    <3
    glamretrostyle.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne te koszulki z napisami.

    OdpowiedzUsuń
  26. Sesja jak na pierwszy raz bardzo udana. Super, że sama postarałaś się o współpracę. Gratulacje za te osiągnięcie i życzę dalszych sukcesów. Piękny rysunek ja niestety nie potrafię malować, ale dla czytelniczki brawa! Poza tym gratulację wygrania aż trzech rozdań! Mi się to jeszcze nie udało pomimo usilnych starań.
    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do mnie!
    Jeśli Ci się u mnie spodoba- zapraszam do obserwacji :)
    Aureleei

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za ciepłe słowa :) Jakoś w tym tygodniu jestem wielką szczęściarą :)

      Usuń
  27. Uwielbiam Twoje wpisy ,są porządne, przyjemnie się je czyta i widać,że nie robisz tego na odwal się. Współpraca zapowiada się ciekawie i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to naprawdę krzepiące słowa :)

      Usuń
  28. Świetne są te koszulki :d
    Zapraszam na nowy post marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowna praca, często odwiedzam bloga autorki rysunku. Ze stylizacji - moim zdaniem - najlepiej Ci w spodniach ogrodniczkach. Uważam, że jeżeli stylizacje, choć wcześniej żadnej nie robiłaś, a spodobały Ci się, powinnaś tworzyć ich jeszcze więcej. Serdecznie pozdrawiam i życzę miłych wakacji.

    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, myślę że będę robić ich więcej, bo bawiłam się świetnie ciągle się przebierając ;)

      Usuń
  30. Cudowne outfity , koszulka jest super x
    pozdrawiam :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne stylizacje :) Koszulki są świetne. Naprawdę super sklep :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. te koszulki sa naprawde świetne!

    kochana zapraszam i pozdrawiam MOWMIKEJT.BLOGSPOT.COM <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow, cool outfits!!

    http://www.lauramacij.com/2016/07/wilderness.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Ta z kawą świetna! Sama bym taką przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sklepie nie kosztują wiele, zachęcam by zobaczyć :)

      Usuń
  35. Super rzeczy! Świetny lookbook! Mam nadzieję, że będzie ich więcej :)
    http://porcelanowa-lala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam takiej nadziei, ja po prostu to wiem :)

      Usuń
  36. Zazwyczaj nie komentuje lookbooków, ale ten twój jest niezły. Bardzo podoba mi się koszulka z napisem "no i fajnie", chyba kupię.
    zabijamwciszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  37. Koszulki są bardzo ciekawe. Znam ten sklep :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  38. Na festiwal najlepsze stylizacje! :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  39. najbardziej podoba mi się pierwsza festiwalowa :D/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  40. Super koszulki! <3 Najważniejsza jest zabawa i pasja, których ta Twoim blogu nie brakuje. :) Gratuluję współpracy!

    Pozdrawiam,
    NOWY POST NA zone-of-smile.blogspot.com (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak cieplutkie słowa!

      Usuń
  41. fajne te koszulki :D outfity też super i ciekawe tło na zdjęcia :)

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tło akurat przygotowane na zimę ;)

      Usuń
  42. So many beautiful photos of you looking so stylish and pretty
    xx

    OdpowiedzUsuń
  43. Super stylizacje, świetnie wyglądacie! Zegarek również jest fantastyczny :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - http://magda-ola.blogspot.com/2016/05/what-will-they-think-about-me.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Love this so much :D Great!

    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam koszulki z napisami a wasze podsumowanie Na... jest świetne! :D


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/07/cudowna-trojca.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, mi też podoba się ten pomysł ;)

      Usuń
  46. Potrzebuję tej koszulki "No i fajnie" ;-;
    Szkoda tylko, że nie ma czarnej ;-;

    Pozdrawiam!
    http://czarny-kotyszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, ale w upalne lato wolę nosić białe rzeczy ;)

      Usuń
  47. Zegarek świetny :)) Fajna nazwa bloga :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny lookbook. Najbardziej podoba mi się #naimprezę :) Bardzo fajne napisy na koszulkach.
    Gratuluję wygrania rozdań i obserwuję
    Zapraszam na mojego bloga
    Pozdrawiam, Pati
    mój blog-> KLIK!

    .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) dziękuję bardzo!

      Usuń
  49. Śliczny rysunek! :) Poza tym super są te bluzki, świetne skomponowałaś zestawy ;)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  50. Burza, wieczór przy świeczkach - romantycznie :P Takie koszulki są super! Zawsze takich szukałam i te teksty! <3 świetnie na Was wyglądają :) Koniecznie muszę obczaić tą stronkę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obczaj, obczaj! mają niesamowity asortyment i w końcu w swojej szafie mam coś polskiego :D

      Usuń
  51. Koszulki bardzo mi się podobają ^^ Gratuluję wygranych i życzę dalszych sukcesów ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny post !
    Zapraszam do mnie <3
    https://ootdsiusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Och tak, cuda! Już wchodzę na stronę i rozglądam się za czymś dla mnie.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie wielopasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,Królowa jest tylko jedna'' bardzo mi się spodobało *--*

      Usuń
    2. Cieszę się że wybrałaś coś dla siebie :) sklep ma naprawdę dużą i dobrą ofertę :)

      Usuń
  54. Świetne bluzki, z wielką chęcią zajrzę do sklepu i kto wie, może i ja coś upoluję :D
    Gratuluję wygranych w rozdaniach i życzę kolejnych! :)

    http://inspiracjeo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) oczywiście zachęcam do zaglądania do sklepu :)

      Usuń
  55. Świetne koszulki i napisy, haha ;D Na pewno zajrzę do sklepu. Gratuluję wygranych ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a do sklepu zapraszam :)

      Usuń
  56. Świetne tshirty, uwielbiam takie :D a outfity swietne, szczegolnie podoba mi sie ostatni <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam :) Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* na pewno się odwdzięcze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, cieszę się że ci się podoba :)

      Usuń
  57. Super lookbook najbardziej mi sie podobaja stylizacje na sportowo i na festiwal :D
    pozdrawiam ----> http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Ostatnia stylizacja najlepsza - super koszuli ♥

    https://alazielinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetna stylizacja, uwielbiam takie koszulki <3 Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Ogrodniczki i plisowana spódnica wygrywają ;)

    http://jagglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Geeenialne te koszulki i zegarek oraz świetnie skomponowałaś te rzeczy ze stylizacjami!
    Sklep faktycznie ma świetny design ;)
    Obserwuję z ogromną przyjemnością i czekam na więcej tego typu postów (skoro ten był pierwszy)! :)
    Pozdrawiam,
    Julixx-blog(Kliknij)♥
    Zajrzysz i zaobserwujesz jeśli się spodoba? Da mi to ogromną motywację! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak cieplutkie słowa!

      Usuń
  62. Oja, świetna ta koszulka z tekstem "Zara szlag mnie trafi" AAAA już ją uwielbiam. Świetny ten twój lookbook! Zajrzę do tego sklepu z ogromną chęcią!

    Pozdrowionka
    blogmlodejpasjonatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję cieszę się że lookbook ci się spodobał :)

      Usuń
  63. Jejku gratuluje ci tak wspanialej wspolpracy i na dodatek wygrania w takiej ilosci rozdan! Ja rzadko kiedy buore udzial w rozdaniach bo uwazam ze i tak niczego nie wygram (juz taka ze mnie pesymistka xD)
    Ciuchy naprawde genialne zaraz wejde na strone i zobacze czy jest mozliwosc aby przyslali mi do Szwecji zamowienia no bo genialne! A uwielbiam polskie marki nalezy wspierac i pamietac ze to co z Polski jest zawsze najlepsze! <3
    Przepiekny rysunek faktycznie ma talent! Aj tam przesadzasz na zywo wygladasz przepieknie i dla mnie nawet bez makijazu i po tylu godzinach w pracy jestes nadal przepiekna dziewczyna! <33
    Piekny lookbook nie moge sie doczekac kolejnych a twoja kolezanka nie dosc ze jest dobrym fotografem to jeszcze swietna modelka! <3
    Twoja spodniczka w stylizacji na randke jest po prostu OBLEDNA! <3
    Buziaczki!

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie można tak pesymistycznie patrzeć o nie, należny próbować na trzydzieści rozdań jedno się wygra :D Sama jestem zdania że polskie marki należy wspierać :) Jej kochana jesteś taka kochana :D od twoich ciepłych słów rozpływam się jak czekolada :) Kocham <3

      Usuń
  64. Ja jeszcze nigdy nie słyszałam o tym sklepie. Jednak fajnie, że współpraca się udała! Stylizacje podobają mi się za zwłaszcza 4 :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a skoro nie słyszałaś o tym sklepie, to zachęcam do obejrzenia jego asortymentu :)

      Usuń
  65. Gratulacje współpracy! Świetne koszulki, naprawdę ślicznie wyglądają. ♥
    http://emiliamccurdy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. swietna sprawa, a koszulki super :)

    OdpowiedzUsuń
  67. O tym sklepie pierwszy raz słyszę, ale zegarek najbardziej mi się spodobał. :)

    Magdalen - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zachęcam do zapoznania się z nim :)

      Usuń
  68. Już kiedyś trafiłam na ten sklep i bardzo mi się spodobał jego asortyment ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Super współpraca, świetna paczka. Bardzo fajnie wyglądają zdjęcia na takim tle :).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetnie wyglądają te koszulki ^^
    sleep0walking.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mi też się podobają :)

      Usuń
  71. o, bardzo fajne koszulki :) Mój typ to ZARA szlag mnie trafi, czasme przydałoby się mieć taką koszulkę i wszystko byłoy jasne :) Podobają mi się też wycięcia dekoltów, takie najfajniejsze :) Ściskam barrrrszo weekendowo :) :* draVska.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszulka z napisem "Zara szlag mnie trafi" też podoba mi się najbardziej :)

      Usuń
  72. Cześć! Ale masz przepiękny wygląd bloga, ten kotek w nagłówku jest cudny :) Co do tych wszystkich stylizacji to sa w porządku, ładne i dobrze dobrane. Ja jednak mam trochę inny gust, ale krótkie spodenki na szelkach to coś co bardzo lubię, po prostu mam słabośc do ciuchów na szelkach haha :)Koszulki z napisami są całkiem zabawne, lecz ja takich nie noszę. Będę wpadac do Ciebie na bloga i zapraszam również do siebie ( recenzentka-książek.blogspot.com)Pozdrawiam!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że podoba ci się wygląd mojego bloga :) dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  73. Mam nadzieję, że będzie więcej lookbooków! Gratuluję wygranych :)
    Pozdrawiam,
    passionsmy.blogspot.com- nowy post

    OdpowiedzUsuń
  74. Ale jesteś śliczna, ojej! *o*
    Najbardziej spodobały mi się zestawy na randkę, są takie, po prostu urocze! :D
    Gratuluję tylu wygranych! I oczywiście poklikałam w linki:)
    Miłego dnia kochana;*


    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, zawstydziłam się trochę :) to milutkie!

      Usuń
  75. Super koszulki, zwłaszcza ta z ZARA szlag mnie trafi :D Mega!
    Pozdrawiam gorąco Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też najbardziej się spodobała ;)

      Usuń
  76. Te koszulki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  77. najbardziej podoba mi się stylizacja "na kawę" a te bluzki są MEGA
    Zapraszam do mnie:
    DariaVaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. koszulka z ''zara szlag mnie trafi'' jest idealna haha : D
    cudowny rysunek na koniec posta <3

    www.ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Outfit typowy na festiwal jest świetny i wygodny! Super! Gratuluję wygranych ♥

    Buziaki♥ zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
  80. Amazing post

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Z całego serduszka gratuluję Ci tylu wygranych! <3
    Ten Lookbook to naprawdę świetny pomysł, wspaniale to zorganizowałaś i wymyśliłaś, naprawdę coś fantastycznego!
    A koszulki REWELACJA, zegarek również! Niezmiernie cieszę się z Twojego szczęścia! :* Dobrze, że do nich napisałaś, bo zyskałaś coś świetnego, co naprawdę Ci się należy, bo odwalasz kawał dobrej roboty!
    A blog się rozwija głównie dzięki Tobie i Twojej ciężkiej pracy!
    Życzę Ci jeszcze więcej sukcesów! ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję myszko! Takie cieplutkie słowa, zaraz się rozkleję :D jesteś kochana :)

      Usuń
  82. Pierwsze dwie bluzki są prześwietne :D
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Gratuluje <3 Super stylizacje, a koleżanka ma wspaniałą urodę ;) Obie super wyglądacie ;*

    stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. świetne te koszulki!!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Świetne te koszulki! Stylizacje na festiwal podobają mi się najbardziej, ale wszystkie są świetne. Gratuluję współpracy.:)

    OdpowiedzUsuń
  86. Gratuluję tylu wygranych! Naprawdę musiałaś mieć wiele szczęścia, jeszcze z tymi koszulkami - ile wytrwałości, żeby się tak cały czas przebierać do zdjęć, ale na pewno było warto ;)

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam: moroszkaaa.blogspot.com (nowy post o kremie z filtrem pod makijaż) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dla mnie to była super zabawa :)

      Usuń
  87. "Kawa sama się nie zrobi" zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie!
    Ślicznie wyglądasz na zdjęciach!

    http://scarlet-jasmine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. super koszulki, oraz zdjęcia
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Nie wymieniam się obserwacjami.

      Usuń
  89. Świetne ubrania :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Świetne ubrania, bardzo podobaja mi się ogrodniczki :D
    http://photos-are-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Hahaha, te koszulki są świetne, pasują do wszystkiego, zegarek bardzo mi się podoba.
    http://nicniejesttakiesame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. super stylizacje, a koszulki cudowne :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń