piątek, 1 listopada 2013

Happy birthday to me ♪


~ Ohayo ~

Nadszedł w końcu ten dzień, wybiła ta godzina kiedy to z dumą mogę powiedzieć że stałam się pełnoletnia. "Przeprowadziłam się" nie tylko z tej okazji z serwisu bloog.pl na blogspot.com a w zasadzie blogger.com. Jak na razie zaczęłam się uczyć gdzie co jest i jak co mam obsłużyć. Myślę że idzie mi całkiem dobrze jak na pierwszy raz ale do perfekcji to mi jeszcze daleko. Podobno człowiek uczy się całe życie więc mam sporo czasu by popracować nad techniką. Nie powinno was więc dziwić jak od czasu do czasu będę was pytać o niektóre sprawy :3 Jej jestem dziś w tak dobrym humorze że mogłabym pokochać wszystkich ludzi <3

Jak więc zaczęłam, w poprzednią sobotę (w zasadzie piątek) obchodziłam urodziny. Nie byle jakie, urodziny najważniejsze w życiu dzięki którym można na legalu jeździć autem i kupować fajki w dyskontach. Co teraz? Zaczęła się dorosłość "legalność" a mi jakoś nie specjalnie się do niej spieszyło. Jednak skoro 18-naście się już zaczęło postaram się wykorzystać czas jak najlepiej! (mówi to ktoś kto właśnie siedzi na komputerze :) wbrew pozorom czas spędzony tu wcale nie jest zmarnowany! ale do tego kiedyś wrócę) 
Pomyślałam że opisze wam co nie co moje urodziny w końcu -ha ha- ten blog jest głównie o mnie. Więc- dużą rolę w moich urodzinach odegrali moi przyjaciele. W piątek pomogli mi dekorować wynajętą salę a w sobotę zawitali z prezentami (głównie procentowymi <puszcza oczko>). Bawiłam się świetnie ale to tylko i wyłącznie ich zasługa. Dlatego ten pierwszy wpis, chodź większość z nich go nie przeczyta, dedykuję właśnie im. 
Urodziny zaczęły się o szesnastej i do osiemnastej siedziałam tylko z rodziną. To co widziałam, to co słyszałam zostanie w moim sercu już na zawsze. Kocham ich i jestem im wdzięczna że przyszli i cieszę się ze bawili się równie dobrze jak ja a może nawet i lepiej ;)

Zaczęliśmy dobrze, oby tak dalej! 
To Niektóre zdjęcia, zażyczyłam sobie by każda dziewczyna na mojej osiemnastce była w sukience i tak było. Brakowało mi tych starych typów osiemnastek, ładnych, eleganckich i z tradycją. Więc był obiad, zabawa, dużo wódki i lanie mnie pasem po tyłku. Dziękuję że robiliście to lekko ;) Dziękuję że i tym razem pozytywnie mnie zaskoczyliście.

Powoli zbliżamy się do końca ;) Wraz z 18-nastymi urodzinami Ayuny zaczął się pierwszy rok jej bloga. Jak dalej będzie? To się okaże ;) Co tu znajdziecie? Wszystko po kolei, pojawią się moje wyczyny, muzyka, hobby może i stylizacje i co nie co z mojego stylu. Zachęcam do komentowania, zostawiania adresów blogów itp. zawsze odpiszę i porozmawiam ;)

Dzięki że jesteście! Buziaki i do napisania. ~
(Zdjęcia z notki zostały usunięte, ponieważ już wygasły) 




45 komentarzy:

  1. Super, że impreza była udana no i Spełnienia Marzeń z okazji 18-nastki :P
    Na prawdę się ciesze, że akurat moja praca jest twoim nagłówkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę spóźnione wszystkiego najlepszego! :) Ja za rok mam osiemnastkę i sama nie wiem, czy w ogóle zorganizować jakąś imprezę, właściwie to nie wierzę, że będę pełnoletnia xD
    Masz niesamowitą figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat! :)
    super foty :)
    nn :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się tło ♥
    Oczywiście obserwuję ;)
    Co do herbaty to jeśli zostawię połowę kubka i włożę tam cytrynę,to rzeczywiście robi się za kwaśna ;p
    april-aapril.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :D
    Zaobserwowałam i czytam bloga dalej ^^
    Podoba mi się twój blog i poleciłam na moim.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do mnie.
    Mam konkurs :D
    jatyinaszezycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne tło* ,* tak wgl wszystkiego najlepszego ;* Other
    Zapraszam na mojego bloga :
    http://zyciowypamietnikk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Musiało być super, wszystkiego najlepszego!

    blog--ali.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że impreza była zajebista :D Życzę Ci wszystkiego co najlepsze :*

    Liczę, że wpadniesz do mnie: my-magicfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się ciekawie ;3
    Będę wpadać !

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego! :* Widzę, że imprezka była udana.
    Śliczny blog, treść też niczego sobie. :)
    Obserwuję oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pamiętam, jak sama czekałam na te 18 lat, liczyłam, że tak wiele zmieni się w moim życiu, że poczuje się jakoś inaczej... Ale cóż, nic takiego nie nastąpiło :-). Urodziny jak urodziny - jedyne w zasadzie na co się cieszyłam to prawko, chociaż teraz jazda autem stała się... nudniejsza... W zasadzie zauważyłam, że wszystko co w końcu stało się legalne stało się po prostu nudniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepszego! :))

    obserwuję :>
    www.dotyk-piekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. To widzę, że impreza też udana :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze ☺
    Co do soczewek,to na początku zakłada się je nawet godzinę.Ale to tak kilka pierwszych dni,ja już trzeciego zakładałam je około 10 minut,a dzisiaj prawą 2 a lewą niecałą minutę xD
    I nie potrzeba do nich żadnych kropli do oczu,tylko ten płyn,w którym one sobie pływają w nocy ;)
    I tak,mieszkam w Wałbrzychu ;)
    april-aapril.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uuuu działo się :D
    Zapraszam do mnie - niezdecydowanymetal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia. z tego co przeczytałam wynika, że poszalałaś, to dobrze :) Mam nadzieję, ze wszystko będzie dobrze na bloggerze. Miłego picia swoich prezentów i WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO
    Obserwuję i pozdrawiam
    http://smoothie-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. zdjęcia super:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/burgundy-is-great.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Hehe ale była impreza, gratuluje 18 :P
    http://tusiablog12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia :) Najlepszego :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego Najlepszego! Blogger jest najlepszym portalem moim zdaniem jeśli chodzi o bloga więc dobrze, że się przeniosłaś. Ładne zdjęcia! :D

    http://carmelovaa.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny blog + zapraszam do mnie
    http://our-dynamic-world.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Spóźnione, ale stówka (: Piękne zdjęcia i nagłówek, bo odręczny [: Dopiero zaczynam, wspomożecie? http://saucebox-japanese.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejciu! Widać, że była świetna impreza ;D Spóźnione 100 lat! :) Dym na urodzinach i taka impra ♥ ahh.. marzenie ;p
    zapraszam do mnie ;)
    __________________________________________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. To gratuluję 18! To ważna liczba!
    Śliczny portrecik, pozazdrościć przyjaciółki!


    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. super impreza, musiało być fajnie. wspólna obserwacja?
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. widać ,że się świetnie bawiliscie ;) świetny blog !
    Obserwujemy ?

    http://marttfashion.blogspot.com/2013/11/sheinside.html
    ps. Klikniesz u mnie w link sheinside ? Bardzo proszę ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Widać, że świetne się bawiliście :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super zdjęcia, impreza udana ;)
    Wszystkiego najlepszego! ;] haha ^^

    Zapraszam w wolnej chwilce ;)
    http://ogrod-pelen-kartek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Super fotki , widać, że zabawa była udana ^^

    http://niezwykledziewczynyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. 1oo lat, spełnienia marzeń!! :))
    Wiem, trochę opóźnione życzenia, ale wiesz.. :)
    Świetny blog, wspaniałe fotki. Pewnie świetnie się bawiłaś ;)

    obserwuję blog, liczę na rewanż.

    http://ro-ch-44.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Spóźnionych 100 lat :) Zapraszam do obserwowania! : )

    OdpowiedzUsuń
  33. spóźnionego wszystkiego najlepszego : )
    fajny blog obserwuję

    http://thestarsofgroud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Spóźnione WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO ^-^ Super zdjęcia, widać, że wszyscy bawili się świetnie!
    ~Pozdrawiam Red Shinigami ^-^ ♥ http://redshinigami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Super blog super tło ty też jesteś super zapraszam do mnie oll-olciaa-blooog.blogspot.com obserwuje i czekam na jak najszybszy rewanż:P

    OdpowiedzUsuń
  36. Spóźnione życzenia, ale wszystkiego najlepszego. ;] Dzięki za komentarz u mnie. Nie, nie robię zamówień. Może dodamy się do obserwowanych? Fajne zdjęcia tak przy okazji. Pozdrawiam cllevert.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Super :) Wesołego życia :P http://zacznijmypomagac.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :) Chociaż już tam byłaś :P ale innych zapraszam :P
    Magnolia

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny blog, naprawdę. I wszystkiego naj - troszkę spóźnione, ale zawsze! ;) Bardzo dziękuję za komentarz :)
    Zapraszam do zadawania pytań które zostaną wykorzystane w poście "O mnie" : http://zakreconeciasztko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale smakowity tort *o*
    powodzenia w blogowaniu c:
    zapraszam do siebie i jeśli możesz kliknij w baner :)
    z góry dziękuję.
    mylifemyworldmymoment.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. również obserwuję .

    http://marttfashion.blogspot.com/2013/11/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  41. nie no bobowe zdjęcia, wiadomo 18 zawsze najważniejsza, należy ją jak najlepiej spędzić i wspominać :)
    spóźnione wszystkiego najlepszego :D

    OdpowiedzUsuń
  42. fajne zdj :) obserwuję ;)
    nunus-and-dudus.blogspot.com

    będę zaglądać częściej <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Tort musiał być pyszny <3.Bardzo fajne zdjęcia :).
    www.olapassions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń