poniedziałek, 9 czerwca 2014

32. Baby's on fire.

~ Ohayo  ~ 
sukitte ii na yo
Uff tempera dopisuje i to jak! Całe dnie spędzam z kostkami lodu w soku i na czole by móc ochłodzić się chodź trochę, leżąc w bezruchu. Pomimo tego że kocham lato, 30 stopni w cieniu jest dla mnie trochę męczące. Otwieram drzwi na podwórko i pfffu -świat zwalnia a mój makijaż pod wpływem gorąca zwyczajnie się topi. Zaraz zbieram się na jeziorko by zafundować sobie zimną kąpiel! :) W każdym bądź razie nie upał jest dzisiejszym tematem, a coś puchatego i słodkiego niekoniecznie związanego z latem 

   SHOP HERE: www.crazycatladyclothing.com 

Nie od dziś wiadomo że Ayunka jest kociarą! ♥ W planach miałam dzisiaj dodać zdjęcia moich malutkich kotów, ale niestety zepsuł mi się aparat, a w zasadzie karta pamięci. Nie potrafię sobie sama z tym poradzić, więc muszę poczekać aż przyjedzie mój mężczyzna, by rozwiązał mój malutki problem. <ale ze mnie pierdoła>
Jednak to nie tragedia, mam filmik z zeszłego roku, gdy również miałam całkiem pokaźną gromadkę małych kotów. Zobaczcie, jakie są słodkie! 
   Gif by Emoxynha
awww niemożliwość ♥ Robu by Emoji-kun
Co roku moje dwie kotki dostarczają mi zabawy. Gdy maluchy podrastają zwyczajnie je oddaję :)
Skąd się wzięło u mnie to zamiłowanie? Od maleńkości żyłam ze zwierzakami, a koty były moją osobistą prywatnością. Cały mój pokój zdobią kocie figurki, obrazki i pluszaki.
To moje małe uzależnienie :3 Szaleństwo.


Czas na piosenkę tygodnia! Coś co usłyszałam niedawno, ale bardzo mi się spodobało
a teledysk strasznie rozbawił  :D

Na koniec moje zdjęcie, stara selfie z przed trzech lat, możecie porównać jak bardzo zmieniłam się przez ten okres czasu.



Sayo! 
Gif by Emoxynha
P.S.
Wygrałam słodkie rozdanie na blogu http://itscutebubbles.blogspot.com
dziękuję <3

52 komentarze:

  1. Masz malutkie kotki? Szalałabym, ze szczęścia. Kocham wszystkie kociaczki, choć najbardziej, mojego Harolda <3 Też wykańcza mnie ta temperatura.
    Pozdrawiam: adaszwarc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiciuchy <3<3 Uwielbiam :3
    Ojj tak jest stanowczo za gorąco ;-; ale przynajmniej czuć, że nadchodzą wakacje ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne gify i zdjęcia z kotami :> też kocham koty! Masz bardzo ładne oczy!
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Koty są słodkie, ale bywają często strasznie uparte i agresywne - wiem z doświadczenia XD
    Tak doskonale Ciebie rozumiem, u mnie upał jest nie do zniesienia. Pot, pot i jeszcze raz pot ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeej kotki. <3 Kocham kotki, choć trochę bardziej psy i to są moje ulubione zwierzęta, lecz kotki są także urocze. <3 Nie mam swojego, ale mój sąsiad przygarnął tydzień temu jednego słodkiego malucha, z którym codziennie się bawię. Raz nawet przecisnął się przez płot i przyszedł do mnie, ale po zobaczeniu mojego psa, uciekł z powrotem. xD Moja kuzynka ma też kota, puszystego kota, hehe. Lubię go głaskać. :D

    Pozdrowionka.

    PS: U mnie też gorąco. A jutro jadę na wycieczkę z klasą, czyli? Czyli cztery godziny w gorącym autobusie, a na dworze tylko 35 stopni! -.-

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz ładne i duże oczy :) Mam prośbę.. Mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście u mnie na blogu ? :) Obiecuje, że się odwdzięczę :)
    http://ulicee-przeklete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ee, moim zdaniem za bardzo się nie zmieniłaś :D
    Nie jestem kociarą, ale i tak bardzo lubię koty, moje ukochane zwierzęta. Jak one potrafią się rozciągać... Dużo ich miałaś ^^
    Ja to na wszystko narzekam - czy zimno, czy ciepło, zawsze "za bardzo" -.- Teraz nawet przy otwartych oknach jest u mnie duszno, a nie cierpię duchoty :p
    varill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham wszystkie zwierzęta, ale zdecydowanie jestem psiarą, chociaż od jakichś 3 tygodni mam fazę właśnie na kotki, błagałam mamę, żebyśmy jakiegoś zaadoptowali, ale niestety jest nieubłagana ;-;

    http://weakbreath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem spora ta twoja gromadka :D
    Ja mam niestety tylko jednego takiego maluszka :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej <3 Jakie śliczne! Ja miałam już kilka kotów. Dzisiaj niestety nie ma ze mną juz żadnego z nich a moja mama nie chcę kolejnego :<
    Pozdrawiam xxxxx

    OdpowiedzUsuń
  11. Kostki w soku i na czole :D genialny pomysł haha.
    Rzeczywiście upał jest ostatnio nieziemski... nie mam siły gdziekolwiek wychodzić i siedzę w domu z wiatrakiem D:
    Oj, tam, zdarza się, następnym razem nam pokażesz ^___^
    O matko, jakie ładne, małe kociaki!
    Piosenka niestety nie na moje gusta :3.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również jestem kociarą :3
    Gratuluję wygranej w rozdaniu :)
    zapraszam
    http://klaudiaandclauudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tam od kotów wolę pieski ale to nie znaczy że kotów nie lubię, wręcz przeciwnie *-*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow według mnie zmieniłaś sie bardzo. A co do kciaków - słodkie.
    Mojej przyjaciółce sie właśnie 5 urodziło :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje! Śliczne zdjęcie :) Ja w sumie lubię i koty i psy. A gorąco mi baaardzo odpowiada! Czekam na wakacyjną wolność haha :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Koty to wyjatkowe stworzenia ;)
    sa super smieszne!
    xoxo
    pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeju swietne sa te koty z kwiatow i z blyszczacymi oczkami - sliczne sa te zwierzeta, ja jednak mam psa i wiole psy :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ogólnie to nie przepadam za kotami, bo mam z nimi niemiłe doświadczenia xD Jak byłam mała to ciągle goniłam koty, bo chciałam je tulić i tulić, a one mnie drapały xDD Przez te trzy lata wyładniałaś jeszcze bardziej ;D
    http://meandmyworld1534.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. zawsze coś fajnego pokarzesz :)))

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Great photos dear!


    http://helderschicplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. kotki są słodziusie *-*

    vikk-vikktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Matko, tyle kotów... aż mi trochę przykro że nie przepadam za zwierzętami XD"

    OdpowiedzUsuń
  23. Kotki są urocze, uwielbiam na nie patrzeć, ale jednak sama nie chciałabym mieć takich w domu...
    alice-in-wonderlaand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczniutkie kotki! *-* Też uwielbiam kiciusie. Zakochałam się w Twoim blogu.
    Obserwujemy? Ja już obserwuję - jeżeli spodoba Ci się mój, to też zaobserwuj.
    Zapraszam - muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne masz kociaki, ale czekam też na aktualne zdjęcia twych pupili ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też już nie mogę wytrzymać przez te upały, ogólnie nie lubię, gdy jest ciepło a już w ogóle kiedy jest taki upał jak obecnie. Miejmy nadzieję, że szybko przyjdą chłodniejsze dni. >.<
    Osobiście jestem szczęśliwą właścicielką jednego kota, który mimo swojej upierdliwości jest oczkiem w głowie rodziny. xD

    OdpowiedzUsuń
  27. ja lubię wszystkie zwierzęta :) kotka też mamy

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluje wygranej :)
    U mnie też jest tak gorąco
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. ja jestem jednak większą psiarą niż kociarą ale kotki też są słodkie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam koty <3
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję za pomoc :) Co do obserwacji to obserwuję od dawna :)
    http://ulicee-przeklete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Rzeczywiście miałaś dosyć sporą gromadkę. Lubię koty, choć nie jestem kociarą. To takie miłe zwierzątka

    OdpowiedzUsuń
  33. nice blog :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajna wygrana :) wygląda przepysznie

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny blog. :) Będę wpadać częściej :)
    Zapraszam http://roxy-roxy16.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję wygranej! :) A kociaki są przesłodziutkie, dlatego Cię rozumiem :3
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam kotki! Super post. ;)

    Mogłabyś mi pomóc i poklikać w linki z tego posta? KLIK Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  38. Nienawidzę kotów, psy są NAJLEPSZE!!!
    Zapraszam do mnie to nie reklama tylko zaproszenie.
    http://do-wyboru-do-koloru-projekty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Yay koty są takie kawaii ^^
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~ http://welcome-in-my-strange-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Mogłabym na to patrzeć w nieskończoność! *.* Te kociaki są mega urocze i mając taką gromadkę chyba bym ze szczęścia zwariowała (taaak, uwielbiam maniakalnie koty zupełnie jak Ty ^^) <3 Jednak moja jedna kotka musi mi wystarczyć XD Co do pogody to rzeczywiście straszny gorąc i chyba tylko właśnie nekosie czują się w nim najlepiej, mi się przez to nic nie chce i cały dzień bym tylko się wylegiwała.... ale kostki lodu jako okłady na czoło to bardzo oryginalny pomył;) Mi ostatnio też coś z aparatem zaszwankowało, ale jakimś cudem notkę jeszcze zdołałam wstawić. Piosenka mi się podoba ;D A tak się zastanawiałam kto wygrał pierwsze miejsce, a tu proszę taka niespodzianka! ^^ Ja wygrałam drugą nagrodę w tym konkursie, możemy być z siebie dumne *a Twój portfelik - kotek jest naprawdę kawaii ;3

    OdpowiedzUsuń
  41. Hejo. :3
    Kilka ogłoszeń, zapraszam. > ksiezniczkasarah.blogspot.com <

    Misia.

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję wygranej :) słodziutkie kotki :D

    u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Koty haha <3

    Co powiesz na wspólną obserwacje? Jeśli zaobserwujesz to napisz, zrobię to samo:)
    http://fashionlifeolis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. ciekawy wpis ^^ zapraszam ----> http://joana9893.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Nowy rozdział jednak dziś! :D ksiezniczkasarah.blogspot.com

    ~ Misia.

    OdpowiedzUsuń
  46. Hej. Bardzo podoba mi się twój blog. Ja juz obserwuję. Nie dawno zaczęłam blogowanie może obs=obs ?

    OdpowiedzUsuń
  47. Kotki:D Świetny filmik:) Też bardzo lubię koty:)
    A na tym ''starym'' zdjęciu wyglądasz świetnie :)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/06/ignorance.html

    OdpowiedzUsuń
  48. śliczny makijaz oczu ! *.*
    oj tak, widac, ze koty to Twoja pasja ;)

    Mogę prosić o poklikanie u mnie w najnowszym poście?
    zapraszam : http://gertrama.blogspot.com/2014/06/jedno-czy-dwu.html

    OdpowiedzUsuń